Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mîinile moarte de la federație

Scriam chiar aici pe 12 martie că Răzvan Burleanu și habarniștii lui s-au orientat greșit cînd au anunțat că vor vota cu olandezul Michael van Praag la șefia FIFA.

Permalink to Mîinile moarte de la federație
duminică, 24 mai 2015, 4:42

În condițiile în care, de 17 ani în funcție, elvețianul Joseph Blatter se detașa în cîștigător al scrutinului fixat pe 29 mai, am explicat de ce opțiunea federală se potrivește ca nuca-n perete . Nu pentru că Blatter i-ar putea pune bețe în roate fotbalului nostru, ci pentru că niciodată nu-i recomandabil să înoți împotriva curentului. Dacă toată lumea susține una, iar tu alta, lesne de dedus că tu nu te pricepi.

Din păcate, desfășurarea ulterioară a evenimentelor mi-a dat dreptate. În sensul în care, intuind că-i lipsit de șanse, favoritul echipei de diletanți de la București, Van Praag, și-a retras candidatura. Cînd Blatter are cale liberă spre al cincilea mandat, printre cei care l-au sfătuit pe Burleanu trebuie că s-a numărat și Radu Vișan, “managerul de dezvoltare instituțională”, v-ați ridicat în picioare?!, sfetnicul trimis recent la o reuniune UEFA în Danemarca, ba și parașutat în Comisia Hattrick de la Nyon!

Cetățeanul e cel care, o dată proțăpit la FRF, declara cu seninătate în Gazeta din 1 iulie 2014 că n-a văzut în viața lui un meci pe viu!

Schimbînd subiectul, să notăm că federația a pierdut la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne procesul cu CFR Cluj. Ca atare, echipei din Gruia i s-au restituit cele 24 de puncte cu care o penalizaseră Comisia de Disciplină și Comisia de Recurs din România. Modificînd clasamentul Ligii 1 cu două etape înaintea finalului, verdictul TAS a bulversat întreg fotbalul nostru și, la fel de trist, i-a stricat imaginea. Dacă mai era ceva de stricat.

Personal, n-am agreat sancționarea CFR-ului. Am apreciat că ea amestecă merele cu perele, că pedepsește în plan sportiv o vină de natură financiară. Dar am dezavuat și atitudinea clubului someșean de a nu plăti, invocînd intrarea în insolvență, 5 jucători care chiar transpiraseră pentru el. Deși acoperită legal, fapta mi s-a părut șmecherească, însă nu mai dezgrop morții. Speța a fost și rămîne complicată.

Numai că în timp ce CFR s-a apărat cu înverșunare și cu cheltuială în Elveția, de pildă, a angajat 8 avocați, inclusiv pe Jorge Ibarrola, care lucrează în aceeași clădire cu TAS și care a activat ca membru al forului respectiv, FRF nu s-a omorît cu firea. Apărătorii ei s-au dovedit la fel de aerieni ca șefii lor, la fel de slab pregătiți. Niște urechiști.

Firește, nu-s în măsură să mă pronunț ce și cum era de pledat. Ceea ce nu mă împiedică să observ însă că federalii au comis o eroare incalificabilă, de nejustificat, în clipa în care nu l-au recuzat pe englezul Mark Andrew Hovell, unicul arbitru care a judecat cazul. Era obligatoriu să-l recuze aflînd că Ibarrola și Hovell sînt colegi în firma de avocatură Rex Sport din Barcelona! Deoarece era suficient să te documentezi pe internet și să descoperi asocierea dintre cei doi, oricine poate gîndi că, acceptîndu-l pe Hovell, reprezentanții FRF mai degrabă au vrut să piardă procesul decît să-l cîștige! Cum e turcul,  și pistolul, cunoașteți proverbul.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Eu (2 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:02

Spune-ti domnule opinia transanta si clara macar o data in viata ta ! Nu o mai scalda in dreapta si in stanga doar sa te pui bine cu toti ..

Ce s a intamplat la TAS cu smecherul ala este CONFLICT DE INTERESE. Ca urmare verdictul este nul pentru oricine cu cap. Dar nah.. nu doar la noi justitia este oarba si aplecata catre bani 😀
*Nu sunt suporter al vreunei echipe de fotbal. De oriunde.

vlad (140 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:03

Pana la urma FRF-ul s-a aparat mai serios acum decat atunci cand s-a judecat licenta Rapidului la TAS….

Fanel (13 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:15

Bine le faceti meltenilor astia. Tineri si imbuibati.

Dragos (250 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:20

@eu. Tu esti prost sau ce, pozitia autorului e foarte clara, ce vrei mai mult? Nu va injura ca e ziarist, nu suporter. E conflict de interese doar in capul tau daca fraierii trimisi de federatie nu l-au recuzat pe englez. Ioanitoaia spune asta foarte clar, dar decizia ramane in picioare. Nu se schimba pentru ca ridici tu tonul la cine nu trebuie. Ia-l la pumni pe Burleanu si pe oamenii lui.

cfr (21 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:22

Ziceti ca modificand, doar cu doua etape clasamentul ligii I….. dar cand hotii frf au furat CFR de 24 pct., nu a fost modificat clasamentul? domnule fair-play Ioanitoaia. Conform legii, dupa ce echipa intra in insolventa( insolventa datorata in mare parte faptului ca anul trecut, dupa ce a bagat un morman de bani in jucatori, nu ia folosit pt ca in primele 5 etape erau toti in spital, fara ca nimeni sa intervina. Deci bani platiti pe ei, salarii platite, fara a face nimic.), clubul nu mai poate fi pedepsit. Hai sa zicem ca in iarna, au gresit. Ca doar au pedepsit CFR in ziua intrarii in insolventa. Dar au mai pronuntat o alta penalizare, de sase etape, pt la anul. CFR, fiind in insolventa. O sa fie floare la ureche sa recastige CFR la TAS cele 6 puncte. Doar ca ma intreb: de asta sunt platite loazele astea? Sa tracaseze tot timpul, pe unu si pe altu? Chiar nu au nimic altceva de facut?

Vasca (166 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:22

E si parerea mea ca mai bine o amenda usturatoare decat depunctarea. Totusi punctele alea s-au castigat pe teren si nu trebuie luate cu japca. Excelent articol.

daniel (3 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:25

Biist

Vlad Minea (10 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:25

Ultimele fraze exprima perfect debandada care domneste in federatia acestor impostori. Va felicit pentru perseverenta de a nu ii lasa sa isi faca mendrele in continuare.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:46

Nu sunt de acord cu aprecierea d-voastra … fata de CFR! Pentru ca nu mi se pare … ca o echipa sa poata fi depunctata daca NU ESTE in insolventa (deci pp ca au un management corect) … si alta echipa (CFR) SA NU i se mai aplice articolele de care privesc depunctarea … doar pentru ca sunt in insolventa! Concluzia … este ca articolele se aplica in mod diferit … la echipe aflate in aceeasi liga! Daca sunteti pentru … A NU DEPUNCTA echipele … asta e o chestie … dar la ora asta ORICE ECHIPA … care nu este in insolventa … poate fi depunctata … si nu se poate apara cu procedura INSOLVENTEI! De ce? Pentru … ca echipele insolvente … trebuiesc … macar retrogradate … asta este practica UEFA … in competitle ei … cand nu accept echipe in stare de insolventa … pentru a nu creea inechitate evidenta … REGULAMENTARA … intre echipe insolvente si echipe solvabile! Ceea ce face atat FRF cat si CFR … nu este smecherie … este hotie pe fata … FRF-ul arata pisica … CFR-ul vine cu banii … si FRF-ul ascunde pisica!

marin ionel (1 comentarii)  •  24 mai 2015, 17:58

Burleanu s-a inspirat saracul dupa Mircea Sandu i miscarea aia dasteapta de a-l sustine pe Platini.
Burleanu cred ca se visa deja vicepresedintele FIFA.
De cata minte area de-atata apa o sa si bea.

vas (31 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:00

Maestre, un „articol adevarat”, ar fi acela in care „Profesorul” presei sportive romane, de la care au invatat un Tolontan, Vochin, Geambasu, Andries, Naum, etc,… ar scrie despre „Mita din elicopter”, adica CEL MAI DOVEDIT ACT DE CORUPTIE DIN FOTBALUL ROMANESC, soldat cu condamnarea la puscarie cu executare a sefului arbitrilor, Vasile Avram!!!….
Vezi: http://www.evz.ro/spagi-la-inaltime-cum-s-a-dat-mita-in-elicopterul-blestemat.html..
Sper ca jurnalistul de exceptie, insetat de dreptate, sa ia atitudine!!
Cf. art. 60, alin. 1 din Regulamentul disciplinar FRF, echipa in cauza, FCM/ASA, trebuia retrogradata de mult, nu sa se lupte inca la titlu!!….

pif (19 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:02

dar unde e priceputul Chivorchan in articolul asta, mantaua cenusie, omul din umbra, cunoscatorul tuturor regulamentelor si preferatul autorului ?

alin (103 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:10

Nea Ovi , la FRF au plecat hotii si au venit prostii deci fotbalul e pe maini „bune” …o spun in cunostinta de cauza ca cei adusi de bu burlica habar nu au de managementul in fotbal ….vom astepta masterplanul lui burleanu precum autostrazile lui ponta prin 2022

misu (18 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:12

Dupa cum spui „maestre” cum „ca nu au recuzat cei de la frf pe judecatorul englez”, mai sa cred ca si tie iti pare rau ca CFR a recastigat punctele !!! Dar ca pana acum nu a trimis niciodata vreo aparare la TAS , nu spui nimic !

liviuemil (22 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:17

De ce sa nu inoti impotriva curentului? Adica de se sa nu ai si alta opinie? Aseara pentru ce am dat 10 puncte Rusiei?? ……… Pentru ca nu vrem sa inotam impotriva curentului !!!!! Stii ceva?? Eu fac parte din generatia lui ’61 si am inotat toata viata impotriva curentului, poate ca din cauza asta nu mi-am gasit tot timpul un loc caldut in tara. La propriu chiar nu stiu sa inot, dar tot timpul voi incerca sa am propria opinie. Asta ar trebui sa aiba si generatiile mai tinere.

florin negoita (23 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:17

FRF si comisiile trebuie sa plateasca imediat>DEMISIA SI DEMITERI!!!. Ministerul Sportului trebuie sa actioneze pt a preveni ca lipsa de experienta, de responsabilitate, sa se mai repete!Habarnistii si urechistii sa plece in saptamana ce urmeaza!Decizia de a retrograda 6 echipe trebuie ataca la TAS sau instante. Refulamentul FRF este varza. Schimbatile a 34 de antrenori intr-un campionat submediocru=cel mai slab din ultimii 25 de ani. Patronii-investitori? Sa fim seriosi!!Sa jucam in EL cu voluntari, astra, botosani, viitorul ce nu aduna toate spectatori cat rapidul la un meci.??? Dupa episodul Chiajna-Rapid, telenovela cu CFR a intrecut orice masura. Fosti jucatori ca Andone, Adr Matei, Pancu, Balint, Ilie Dumitrescu, Maldarasanu,etc sa preia acest mar putred=FRF!!

Boerescu Andy (103 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:25

Burleanu si Iorgulescu ,pusi de PSD, or sa faca praf ce a mai ramas di fotbalul romanesc.

IO (154 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:32

Ce-o fi atat de greu de inteles ca „criteriul sportiv” este acelasi cu
„criteriul fianciar”, ca nu se pot despartii unul de altul?
S-o luam cu incetinitorul, daca doi indivizi hotaresc sa faca o cursa cu automobilele personale, doua dacii, dar unul dintre ei se duce si ia pe dat5orie un porche, deznodamantul e clar, doar ca dupa cursa omul nu poate paltii acel porche si o da inapoi vanzatorului, inseamna ca a castigat pe criteriu sportive?

ionut (1 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:48

nu credeam ca pot exista oameni mai slabi si dezinteresati decat echipa lui sandu……din pacate exista………………echipa lui burleanu este o rusine …sa-i vedeti la copii si juniori handicapati cu acte in regula….paraschiv ciprian ala nu are nici o treaba cu fenomenul …boul ala de ungur -belgian ne-a zapacit cu sistemul competitional la juniori…acum se mai judeca si cu ATM pentru o eroare de interpretare a regulamentului de catre AMFB SI FRF la juniorii D .

napocarepublic (3 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:50

ce nu intelege autorul articolului este ca acest caz s-a judecat in Elvetia ,nu in Romania ,nu in Balcani..de un judecator .El ramne un chibitz ,un mitic…De ce sunt in stare miticii? ..cunoastem

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:54

Orice om sanatos la cap …care vrea sa fie obiectiv …este de acord cu acest articol …oamenii care conduc FRF sunt habarnisti …

petre petre (86 comentarii)  •  24 mai 2015, 18:57

@IO. Bravo tie, esti absurdul porfect! Mai incearca!

coco (401 comentarii)  •  24 mai 2015, 19:04

@eu. Esti batut in cap daca iti imaginezi ca il intereseaza pe domnul Ioanitoaia parerea celor de la CFR ca sa vrea sa se puna bine cu ei. Iar cu federalii nici atat asa ca fa ciocul mic si lasa-ne cu inteligenta ta de doi banuti.

Tarabostes (3 comentarii)  •  24 mai 2015, 19:04

Fotbalul românesc nu va progresa atâta timp cât nu este curat.
Echipele în insolvență fac figurație, nu mai au miza de a juca în Europa.
Noi suntem mai catolici decât Papa, iar deși UFEA recomandă retrogradarea unei echipe insolvente, la noi echipele insolvente sunt ținute frumos în brațe si pupate pe frunte, fiind lăsate să joace în Liga 1.
Însă, el mai bine văd fenomenul cei care și-au rupt picioarele în iarbă, transpirând sub tricolor ori în tricoul unor echipe consacrate, iar Gică Hagi a punctat foarte bine problema insolvenței: „Nu trebuie să ne aliniem la regulamentele FIFA şi UEFA? Nu suntem înscrişi acolo, nu ele ne conduc şi ne girează? Competiţia trebuie să fie fair-play, să fie curată. În Europa prima regulă pentru cluburile care intră în insolvenţă, şi cred că cei de la FRF ştiu şi ei acest lucru, este să se ducă în B. Eu dacă intru mâine în insolvenţă trebuie să mă duc în B, în C. Pentru că asta trebuie să fac. Dacă mă reorganizez, cum să plătesc salarii de 10.000? Nu ne cade bine nici nouă când vedem că se aduc jucători din Spania pe salarii mari. Înseamnă că în România sunt bani, stăm super. Financiar nu stăm bine, dar aducem jucători care costă, care au fost la Real Madrid”.

Mos (54 comentarii)  •  24 mai 2015, 19:10

Napocarepublic, las-o mai moale cu plecaciunile tale. In fotbalul occidental, inclusiv in cel foarte curat german, se fura si se blatuieste mai mult decat la noi. Daca lucrurile stau cum le descrie Dl. Ioanitoaia atunci ferefistii sunt in culpa. Nu trebuiau sa il accepte pe ptietenul adersaruluo lor.

Gioni (7 comentarii)  •  24 mai 2015, 19:14

Actualii sefi ai federatiei sunt nidte blambeci. Nici nu stiu, nici nu vor, ii intereseaza doar sa se plimbe si sa faca un ban. Fotbalul era in groapa si a ajuns in prapastie. Bine face Ioanitoaie ca da in ei de cate ori ii prinde.

1 oltean (1 comentarii)  •  24 mai 2015, 19:51

Mai sunt cateva zile si vor primi raspunsul de la TAS si cei de la CSM RM VALCEA, raspuns care ar trebui sa fie pozitiv, mai ales ca UEFA nu a lasat CLONA sa joace in EUROPA LEAGUE pt ca nu avea 3 ani de afiliere, acelasi regulament care era si la FRF, scos ulterior pt a promova CLONA; Dar se stie clar, o competitie care incepe cu un regulament clar, acelasi regulament trebuie pastrat pana la finalul acesteia; dupa cum stim cu totii FRF a modificat/ a scos minimul de 3 ani de afiliere la sfarsitul competitiei, fapt foarte grav. Oricum fotbalul romanesc a ajuns o mizerie. ADEVARATELE ECHIPE JOACA PRIN LIGILE INFERIOARE.

Crimson Veritas (49 comentarii)  •  24 mai 2015, 20:11

Va spuneam zilele trecute … ca cele 2/3 din echipele din Liga 1 … care au ca investitor … Statul Roman (in unele cazuri, chiar investitor unic) … care le ajuta … financiar, dar si cu infrastructura si logistica …. parca, parca … nu prea au ce cauta in Liga 1! In urma deciziei TAS … mai aflam un lucru … foarte important … si anume … ca echipele care au ca patron, pe Statul Roman … nici nu raspund conform regulamentelor in vigoare … dupa care raspund echipele … care nu au fost atat de norocoase … incat sa aibe ca investitor … Statul Roman! Pai … eu zic ca e foarte bine asa … nici bani, nici infrasructura, nici raspundere, nici obiectiv competitonal … hai sa le lasam pe aceste echipe in LIga 1 … ca sa faca jocurile in clasament … asa din plictiseala si lipsa de ocupatie! Ziceti sa nu amestecam merele cu perele … dar care sunt merele si care sunt perele? Vi se pare corect ca o procedura de asist financiar … de drept comercial … sa te scuteasca de responsabilitatea pe plan sportiv? Ce treaba are una cu alta … de ce exista in regulament, daca exista sa ceva? Eu credeam ca responsabilitatea competitonala, si criterile si angajamentele … luate de cate un membru afiliat, trebuie sa fie ACELEASI pentru orice echipa … pentru ca asta inseamna fair-play … vi se pare corect … spre exemplu sa se stabileasca alte criterii financiare si sportive … pentru Steaua, decat pentru CFR? NU … criterile care trebuiesc indeplinite sunt aceleasi, si regulamentele pe care trebuie respectate atat de Steaua, cat si de CFR … trebuie sa fie tot … aceleasi! Insolventa …. nu are ce cauta in regulamentele sportive … si o echipa insolventa … trebuie retrogradata pe plan sportiv … pentru ca nu mai indeplineste criterile! De ce nu … luati in discutie … acesta … mare nedreptate care se face in Romania …cluburilor solvabile, si cele cu capital privat … de ce incurajati … rau-platnici?

Augustin (268 comentarii)  •  24 mai 2015, 20:12

Si ce daca s-a judecat in Elvetia, nu inseamna decat apa de ploaie. In fotbalul vestic sunt smenuri si aranjamente mai mari decat la noi. l-am citit pe Mos si i-am dat dreptate intrucat Heinckes a furat cat toti conducatorii din liga 1 luati impreuna. Ia mqai scutiti-ma voi cu teoria de cat sunt de cinstiti vesticii.

balaban (2118 comentarii)  •  24 mai 2015, 20:21

Maestre, io zic sa faceti o petitie pentru desfiintarea actualului FRF si sa propuneti in loc una complet noua si cu oameni competenti.

mihai (182 comentarii)  •  24 mai 2015, 21:14

Cei de la federatie sunt mult mai rau decat incompetenti, sunt niste impostori.
Cazurile pierdute la TAS in ultimii ani arata abuzurile, debandada, heirupismul federatiei. As mai adauga amenzile absurde date etape de etape, telenovela prosteasca cu mutarea finalei cupei Romaniei, atitudinea incalificabila de desconsiderare a unui partener de intrecere (in cazul respectiv chiar un mare club de traditie cu adevarat romanesc – nu sovietic permiteti-mi subiectivismul ). Totodata, atitudinea general slugarnica in fata unei echipe bucurestene este de nepermis si otravitoare competitiei curate, adevarate care aduce audienta, sponosri si perfomrnta adevarata.

Che Guevara (363 comentarii)  •  24 mai 2015, 21:40

Faptul Ca se ajunge foarte des si pentru orice maruntis la TAS spune totul despre calitatea celorlalti care lucreaza in FRF si despre starea societatii din Romania, in general. Nu poti avea incredere in nimeni, nu exista judecatori integri, toata Romania se vinde cui da mai mult.

Un antrenor (214 comentarii)  •  24 mai 2015, 21:55

Un articol in fata caruia imi scot palaria. Bine pusa problema.

dani (86 comentarii)  •  24 mai 2015, 22:23

De Poli Timisoara au scapat:au trimis-o in liga a 5-a pt datorii de 8-9 milioane de euro, platibile. Nu s-a avut rabdare cu Timisoara. Cu Dinamo-datorie 17 milioane de euro datorie-s-a avut toata rabdarea din lume. In plus, tribunalul bucuresti, le-a anulat militienilor o datorie de 16 milioane de euro. Acum se lupta impotriva lui CFR Cluj si impotriva lui ASA Tg. Mures, la baioneta. Trebuie neaparat distruse si ele. Fotbalul din Vestul tarii nu plece dimboviteilor. Nu inteleg idiotii, ca-si taie creanga de sub picioare:din Vestul tarii au aparut fotbalisti de mare valoare! Dar ce conteaza, interesul meschin, la dobitoci primeaza, interesului national. Vai de voi!

Laurian (18 comentarii)  •  24 mai 2015, 23:06

Beeei Dani, ce indrugi acolo? Cine lupta contra ASA cand echipa asta a fost ajutata mai mult decat toate de arbitrii. Mitici in sus si in jos, va roade frustrarea si va doare prostia.

Cleo (9 comentarii)  •  24 mai 2015, 23:44

Cine draq e Visan ala si cum a ajuns la UEFA daca a recunoscut ca nu a vazut niciun meci…Mare tupeu pe Burleanu asta…

Cristian (3 comentarii)  •  24 mai 2015, 23:45

citez: „ci pentru că niciodată nu-i recomandabil să înoți împotriva curentului. Dacă toată lumea susține una, iar tu alta, lesne de dedus că tu nu te pricepi” … o filozofie CRUNTA !!! marii pasi inainte au fost facuti in omenire tocmai de cei care au fost impotriva curentului. E parerea d-nului Ioanitoaia si poate sa si-o scrie oriunde … dar are o viziune atat de limitata… si asta dupa ani de gazetarie… CRUNT!!!

decaraiman (6 comentarii)  •  25 mai 2015, 0:12

cunoscand toate aceste aspecte coroborate cu idiotenia care impresoara federatia cer lui burleanu si retarzilor federali DEMISIA

decaraiman (6 comentarii)  •  25 mai 2015, 0:17

DANI esti varza rau panarama

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  25 mai 2015, 5:26

Un lucru de care nu pomeneste nimeni este faptul ca „doctorul”in legi,a mintit si falsificat actele unor jucatori,apoi a mintit pe fata ca va plati acesti jucatori cu banii veniti de la drepturile de televiziune,cind de fapt tot el „a doftoricit” actele in care arata clar ca acei bani de fapt erau banii bancii,dintr-un contract anterior cu banca!Este de-a dreptul penibil sa faci munca patriotica pentru un club,mai ales cind tara respectiva face parte si din U.E.
* Cit despre „interventiile” primariilor in sport,nici nu am cuvinte sa ma exprim!
Ma gindesc cum ar fi sa fie sponsorizat clubul A.S.Roma de primarie?

Luca (28 comentarii)  •  25 mai 2015, 7:33

Habarnisti ! F bine spus ! Problema este ca acesti habarnisti sunt la butoane ! Am impresia ca sunt. Oameni politici , nu profesionisti in ale fotbalului .

dragan (12 comentarii)  •  25 mai 2015, 7:51

Este exact ce am spus intr-un comentariu cu o zi inainte. CFR merge pe „Filiera” romaneasca de castig la TAS . Nu ca au resit sa-i corupa , ca erau deja , dar au gasit bresa de pe vremea lu nenea Iancu -10 ani parnaie. Si ca de obicei daca ai coruptii tai la FRBurleanu , baietteii se prefac case apara.
In alta ordine de idei , nici un cuvant despre furtul organiza cu arbitrii pentru ASA in acest retur de campionat. Steaua Furata si asa ajutata in oglinda cum nu am mai vazut in peste 40 de ani de fotbal.
Nimeni nu zice nimic de banditul Coltescu care trebuie sa iasa din arbitraj dupa ce si ieri a facut-o de oaie. Dupa o altercatie in care victima principala a fost un jucator al AStrei , elimina mai multi de la Astra decat de la ASA ,unde „a uitat” de vreo trei care trebuiau eliminati, si nici nu a scos repede cartonasele , ca trebuia sa primeasca voie de la stapanire.
Si cireasa de pe tort e presa si Gazeta care ataca faptul ca unul de le Astra a continuat sa joace dupa ce arbitrul a uita sa-l treca in carnet si sa ii arate rosu intr-un mod regulamentar. si nu celelate fapte aratate mai sus.
Concluzie . Nu am citit gazeta si alte publicatii vreme de apoape cinci ani tot ca urmare a modului cum se face „presa sportiva” in Romanica. Am revenit de ceva vreme, dar acum renunt. si renunt definitiv. Sunt scarbit de asa o presa, care scrie doar pentru interesele proprii.

xolv (50 comentarii)  •  25 mai 2015, 10:01

Sfaturi de la poetii sistemului : „nu-i recomandabil sa inoti impotriva sistemului”. Zau ?

patriotul (2 comentarii)  •  25 mai 2015, 10:22

f bune comemntariile.dar ..degeaba.. ramane ca in tren:)

Andrei F (1607 comentarii)  •  25 mai 2015, 11:22

Poate mai trebuie pus accent pe bataia de joc in cazul CFR…Cum poate FRF sa treaca cu bine peste acest caz cind hotaririle in acest caz trebuiau luate din septembrie.S-a asteptat pina in ziua intrari in insolventa ca sa se dea 24 de puncte penalizare.De ce nu se putea da in septembrie 3? Daca nu se platea se putea penaliza si in octombrie,decembrie,ianuarie…dar s-a asteptat intrarea in insolventa….FRF daca este anchetata o incurca rau…Si mai este o problema.Uite Maftei spune ca s-a adresat comisiilor in iulie.In septembrie obliga CFR sa plateasca.FRF nu mai face nimic.Maftei spune ca avea de luat 100000 de euro .Ar fi cerut 30% ca sa se impace.CFR nu a acceptat nici atit desi ma intreb cum a avut bani pentru proces si sa plateasca 8 avocati…Desigur problema nu este Maftei ci se zice cele 20 000 000 euro datori pe care le are CFR…Daca nu vrea sa plateasca nici 30% inseamna ca FRF a ajutat CFR sa cistige o suma peste cea care se putea cistiga la intrarea in grupele CL.
Cazul este asemanator cu cel al lui Muresan.Si acolo s-au dat multe etape de suspendare dar in final nu s-a intimplat nimic.Nici FRF nu a mimat ca ar indrepta regulamentul daca chiar acesta era de vina…
Burleanu declara ca competitia din campionat este mai atractiva de cind a venit el…Eu cred ca pe el trebuia sa-l preocupe corectitudinea.

Cozma (4 comentarii)  •  25 mai 2015, 11:54

Domnule Ioanitoaia, povestea asta v-a ridicat mingea la fileu si v-a indemnat sa loviti in doua tinte dragi dv, in Burleanu si in CFR Cluj. Nu zic ca nu aveti dreptate, dar prea sunteti inversunat contra lor.

AliBaba (223 comentarii)  •  25 mai 2015, 12:00

Maini moarte e elegant spus. De fapt sint niste capuse, niste daunatori.

gilos (96 comentarii)  •  25 mai 2015, 12:36

Ai dreptate, nea Ovi.
Desi m-am bucurat cand Burleanu a castigat sefi FRF , se pare ca lucrurile nu evolueaza deloc in directia cea buna.
Incompetente si lipsa profesionalismului este la ea acasa la FRF, ca si la LPF dealtfel.
Impresia este ca hotii si escrocii care faceau legea in epoca Sandu-Dragomir au fost inlocuiti cu incompetenti si diletanti.
Ma gandesc cu groaza la ce balamuceala o sa iasa sezonul viitor, cu asa-zisul sistem play-off / play-out pe mana acestor habarnisti.

Kyro (61 comentarii)  •  25 mai 2015, 12:39

1. Si cum ar trebuii sa fie penalizate altfel echipele care nu isi platesc jucatori? Amenzi? Atunci clar declara insolventa (odata ce nu retrogradeaza) si raman fara banii si jucatori si statul roman.
2. Inca nu am gasit (eu si ceilalti care continuam sa postam aceasta intrebare) un articol despre Cazul Avram; si daca federatia a trimis sau nu dosarul la Uefa
3. Ar fi interesanta o opinie si despre
http://www.enational.ro/razvan-ioan-boanchis/conspiratie-impotriva-stelei-vrea-frf-ca-asa-tg-mures-sa-iasa-campioana-471968.html/

banul culin (2118 comentarii)  •  25 mai 2015, 12:44

Bre oameni buni, eu n-am stiut ca oamenii politici conduc fotbalul! E adevarat?
Eu stiam doar ca „profita” de vizibilitatea fotbalului, nu ca sunt la conducerea acestuia?
Despre ce vorbim?
E adevarat sau doar vorbe pe la colturile strazilor si ulitelor?

Comentează