Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La penalty-ul care n-a fost!

Deși a luat 3 puncte imense și o opțiune importantă pentru titlu, mă îndoiesc că ASA merita să cîștige meciul cu Steaua!

Permalink to La penalty-ul care n-a fost!
vineri, 1 mai 2015, 10:30

Dacă s-ar fi punctat ca la box, în cea mai fericită situație ar fi obținut o decizie de egalitate. În condițiile în care Steaua, cu precădere în repriza secundă, a dominat și a ratat mai mult, un draw era rezultatul corect. Dar mureșenii vor invoca vechiul clișeu că fotbalul e pe goluri, nu pe ocazii.

În măsura în care Steaua a jucat mai mult, asa a jucat mai inteligent, mai realist, mai pragmatic. A dat gol și l-a apărat cu dinții, inclusiv atunci cînd, spre final, meciul aducea cu unul de handbal, ba și disputat pe un singur semicerc, pe cel al formației ardelene! În măsura în care fundașii și închizătorii mureșeni s-au agățat de fiecare minge ca de ultima, steliștii au părut anchilozați de la mijloc în sus, suferinzi, amnezici. Dovadă că Bourceanu, Ad. Popa, Chipciu, Cr. Tănase și Țucudean au primit doar nota 4 în Gazetă.

Dacă Marius Constantin trebuia ales MVP-ul derby-ului deoarece a respins, asemenea unui robot perfect reglat, toate baloanele din fața porții lui Stăncioiu, roș-albaștrii s-au zbătut ca peștii pe uscat. Pe lista remarcaților mai trebuie trecuți N’Doye, G. Mureșan, Voiculeț și Zicu, dar nici un stelist! Într-adevăr, Rîpă, Toșca și Varela au mai mișcat, mai ales Varela, numai că linia de fund cîștigă rar un meci. Foarte rar ori niciodată.

Spre lauda lui Ciobotariu, ASA a dovedit organizare, echilibru și devotament. Ea nu și-a pierdut capul nici în momentele, deloc puține, în care presiunea adversă devenise iureș, iar atacul se transformase în asediu. De partea cealaltă, Steaua a continuat să le ducă dorul lui Szukala, Sînmărtean și Keșeru. Pe vremea cînd garnitura din Ghencea zburda în Liga 1, G. Iancu și Vîlceanu, introduși miercuri în disperare de cauză, ar fi prins doar conjunctural, norocos, un loc pe banca de rezerve. În resemnatul lui cuvînt rostit după eșec, Gâlcă însuși s-a referit, e drept, în fugă, la cei 3 plecați. Practic, o dată cu vînzarea acestora, Steaua a început alunecarea pe tobogan, cădere ce iată că nu se mai oprește!

Simplificînd, au impresionat disciplina și rigoarea mureșenilor, la fel cum au dezamăgit neputința bucureștenilor, lipsa lor de inspirație și de vlagă.

Opinia mea e că tînărul arbitru George Găman n-a comis greșeli majore în “finala” Ligii 1. Fără să fiu Gică contra, apreciez că n-a fost penalty pentru Steaua în minutul 81, iar asta din două motive. Unu, pentru că Varela își începuse căderea în momentul contactului cu Sepsi. Doi, pentru că mureșeanul se sprijinea în braț, cu brațul pe pămînt, cînd mingea l-a lovit în mînă. Întrucît a lăsat jocul mai liber, dacă ar fi acordat 11 metri, Găman ar fi scos faza respectivă din context. N-ar fi avut nici o justificare să modifice regula aplicată cu strictețe pînă atunci.

În cazul în care s-ar fi grăbit să fluiere orice intrare, mai degrabă s-ar fi impus ca Găman să dea 11 metri pentru asa în minutul 34, cînd Guilherme l-a tamponat în careu pe Axente, l-a bruscat și l-a trîntit. Tocmai în ideea că o astfel de intervenție s-ar fi sancționat imediat la centrul terenului, obligatoriu, indiscutabil, mi s-a părut mai penalty la Axente decît la Varela.

Comentarii (94)Adaugă comentariu

lucius (5 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:45

foarte bine punctat , felicitari!

Andrei 2/3 (12 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:46

A fost 11m , dar daca il primeau, il ratau. Asa ca decizia nu a influentat rezultatul partidei.

Andrei 2/3 (12 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:46

Fanii Stelei ar trebui sa vada si partea plina a paharului: Locul 2 e asigurat

Montoya (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:53

ASA nu, asa(al doilea aliniat). Putin respect….

Stelistde45deani (3 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:53

Dupa condamnarea lui Avram la 3 ani de puscarie pt ca primit mita de la Tg Mures, Burleanu a declarat presei ca a trimis spre analiza la UEFA acest dosar. CARE AI CURAJ SA PUI PARIU CU MINE CA BURLEANU A MINTIT SI UEFA NU A PRIMIT NIMIC DE LA FRF?
Ioanitoaia lasa analizele de ce nu intrebati la Uefa daca a primit de la FRF dosarul Avram Mita Tg Mures?
De cine va este frica Ioanitoaia de nu aveti curaj sa va faceti meseria de jurnalist?

Cristian (9 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:54

Nu pot fi de acord cu opinia dvs. Dar nu ma refer strict la aceasta faza. Altminteri un fotbalist poate sa si marcheze cu mana daca este in pozitie naturala, respectiv sprijinit in brat, cu bratul pe pamant nu? Intentionat sau nu, cu mana in pozitie naturala sau altfel crearea unui avantaj chiar si involuntar intr-o faza evidenta de gol trebuie sanctionata. Daca socotim astfel s-ar acorda fault doar cand jucatorul este lovit nu si cand adversarul intra periculos si cu intentie, dar nu reuseste sa il rupa pe celalalt.

teo (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:55

Daca n’a fost penalti la Varela esti paralel cu ..fotbalul d’le!

Montoya (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:55

Si la ultimul aliniat, dar cred ca e doar greseala…

florin (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 10:59

Corect comentariul.In sfarsit cineva vorbeste despre falutul la Axente, care a f a fost

pify (11 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:00

FCSB a ajuns ca un mare supermarket care si-a vandut jumate din marfa, rafturile sunt goale , clientii loiali inca vin la magazin, mai cumpara cate-ceva…dar pe termen lung colapsul intervine inevitabil.

Daca iti vinzi perlele si nu pui nimic in schimb, traind cu iluzia ca Mos Gerila ti-a pus un avantaj de puncte suficient, ajungi ca vara sa te legi de un fault, un out, corner sau hent discutabil in careu!

Picajul Stelei a inceput cu plansetele de fetita ale dolofanului Rusescu, scandalul cu Bourceanu, derapajele conducerii cand jucatorii au fost chemati la nationala, aducerea dinamovistilor, razboiul cu stema(generat tot de stelisti), boicotul suporterilor, schemele de vedeta ala lui Iancu, demiterea lui Reghe de la arabi…eliberarea lui Gigi.

Cum sa castigi titlui in conditiile astea?

florin (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:02

Corect comentariul. Tota lumea a sarit pe faza cu Sepsi, uitand de faultul la Axente.

Tudorache (179 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:03

A incepuit sa mi se cam ia de ce spune Craciunescu care crede ca e singurul competent. Din ce in ce mai mult face pe interesantul si vrea sa atraga atentia asupra lui ca si cand ar fi alfa si omega. Eu sunt de parerea Dv.

Mariusel (138 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:04

Nea Ovidiu,
Au fost penalty-uri acordate si mai usor, dar nu asta e problema ci faptul ca Sepsi a schimbat directia balonului cu mana.
Sa nu imi spui ca daca un jucator sta intins pe jos si intinde mana dupa balon cand se indreapta spre poarta nu e hent… de unde porcaria aia de cutuma ca daca atinge si pamantul si mingea cu mana nu e hent ?
Hentul este atunci cand in mod voit jucatorul joaca mingea cu mana si asta a facut si Sepsi.

Ai tot dreptul sa ai pareri, dar daca le faci publice, bine ar fi sa te asiguri ca sunt conform cu realitatea, altfel unii ar putea da vina pe batranete…

Cat despre maniera, ai putea sa adaugi si lovirea cu mana peste fata a lui Zicu la Guilherme, sau trecem cu vederea ?

Trifu (6 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:05

Excelent. Ati spus lucrurilor pe nume. „Curajos, dar riscant”

ALIN (626 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:09

@mariusel. Nu se pune nici daca a schimbat directia balonului cu mana, nu e asa greu de inteles regulamentul

l0gan (103 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:13

stiti povestea cu ciobanul care striga lupul lupul nu ?…asa si jucatorii stelei ar mai trebuii sa joace si fotbal nu tot timpul sa se uite la arbitru ..faza din minutul 1 cand ei erau cu mainile ridicate cersind penalty un penalty care i ar fi fost rusine si lui argaseala sa l ceara , arata cata presiune pun ei pe arbitru care cand e penalty se fereste sa mai dea crezand ca este decat o noua simulare …

Viktor (278 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:13

@Mariusel. Gresesti. Hent nu e cand lovesti mingea cu mana, ci cand VREI sa lovesti ingea cu mana. Iata de ce ii dau dreptate domnului Ioanitoaia. Corecta e si observatia ca ASA nu merita victoria cum s-a jucat.

Fodor (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:18

Ce atata discutie despre mana peste ochi data de Zicu…Era maxim de galben, deci, va agitati degeaba…

Florian (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:21

Maestre ai dreptate. O singura observatie : schimba dioptriile. Varela era in cadere pt. ca a fost faultat ! Legea gravitatiei si-a facut treaba si Varela a cazut. Ce naiba , ar trebui sa stii astea ca doar professor la fizica ti-a fost Newton.

intruder (8 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:22

Pe cat de adevarat este faptul ca Steaua a pierdut campionatul din cauza lui Becali, atotvanzatorul, si a lui Galca, care-i din alt film, pe atat de adevarat este ca ASA Tg. Mures a umblat puternic la arbitri. Urmarind raportul erorilor pro-contra, din acest campionat, stiu ca sunteti prea experimentat ca sa mai credeti in coincidente.

run away (13 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:23

„vechiul cliseu” cum ca fotbalul e pe goluri, e defapt esenta jocului. De aia nu se numeste box ci fotbal, pentru ca nu conteaza cine ataca si cine se apara, conteaza cine inscrie. Fotbalul are doua faze: atacul si apararea. Daca atacul e mai eficient decat apararea, inseamna ca o sa castigi, marcand mai multe goluri de cate primesti. La Steaua atacul a fost mai ineficient decat apararea, deci au pierdut. Domnule Ioanitoaia, dupa atatia ani de gazetarie, ma steptam sa vedeti lucrurile altfel. Se pare ca pentru dumneavoastra posesia inseamna totul; adica daca Steaua a avut posesia, inseamna ca a fost superioara? Oare nu va spune nimic faptul ca la toata posesia aia din ultimele 20-30 de minute nu a exista nici o faza de gol cat de cat periculoasa?
Insa ce nu inteleg eu, este aplombul cu care dumneavoastra si in general toata redactia GSP duceti campania asta de denigrare a ASA-ului. Mai toate articolele sunt directionate anti ASA si pro Steaua si nu vad motivul. Apreciez un articol laudativ despre un fotbal de calitate, insa dumneavoastra ridicati in slavi fotbalul practicat de Steaua, care, sa fim seriosi, este jalnic.
In fine, Articolele astea imi lasa un gust amar. Si la sport, ca si in orice domeniu, in Romania totul se face la categoria „interes”, ca nu va pot banui de amatorism.

hau (3 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:23

nea Ovidiu stim ca nu placi Steaua dar totusi sunt fapte vizibile dar de la dumneata se intelege batranete haine grele mai scutestene de vrajeala asta de expirat

Bogdan (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:24

Sunt de accord cu Mariusel in aceasta privinta. Poate nea Ovidiu ar trebuie sa folositi mai des expresia „In opinia mea” pentru ca nu aveti studii sau experienta in domeniul albitrajului sa scrieti astfel de titluri. Sau va este frica ca la altfel de titluri nimeni nu ar da clic, pentru ca nimenui nu ii pasa de parerea unui neavizat.

t.rex (27 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:25

Domnule Ioanițoaia, de curiozitate, există cineva în redacția Gazetei Sporturilor care să știe când se scrie „o dată” și când „odată”?

hau (3 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:25

a fost partida lasata la rupere se stie ca ASA rupe oasele galbene multe trebuia dar mataluta ai orbul gainilor

bvd magheru (31 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:34

O analiza perfecta a meciului . O interpretare corecta a fazelor controversate . Nici nu stiu ce sa adaug dar o sa ma marginesc la o simpla mentiune si asta referitor la Szukala, Sanmartean si Keseru . E imposibil la un moment dat mai ales daca te numesti Steaua sa nu renunti la ei pentru ca efectiv totul are un pret in Capitalism . Din pacate pentru ei odata cu plecarea acestora s-a rupt filmul dar eu cred ca i-a tras inapoi si protestul celor 2 peluze care au boicotat din nou un meci decisiv probabil de data asta . In incheiere ma repet . Ma bucur ca sunt contemporan cu domnia voastra . Multa Sanatate !

romanderoman (4 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:35

Nea Ovidiu esti pe langa subiect .
Sa va explic :
Argentina Brazilia CM Italia 90 .
Ati inteles ?

Marcos (11 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:37

Nea Ovidiu, din respect pentru dumneata m-am mai uitat odata pe reluare pe site la digisport si va invit si pe dumneavoastra sa va puneti ochelarii si sa mai priviti odata cu atentie. Mai intai observati va rog faptul ca Varela isi face mingea cu calcaiul in spate pentru a evita atacul lui Sepsi. Mureseanul incepe astfel alunecarea pe care o sfarseste in picioarele lui Varela si cu mana pe minge E hent si fault in acelasi timp si numai un orb, un distrat, un rapidist, un cfr-ist, un craiovean, un militian sau un rauvoitor nu VEDE ce se intampla acolo. Repet … mai uitati-va pe reluari… si nu incurcati ochelarii. Va multumesc.

Imaginile care explică de ce n-a fost penalty | (1338 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:41

[…] Nu eu sau Ion Crăciunescu, ci Ovidiu Ioanițoaia a avut dreptate. […]

fero (22 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:47

hentul a fost clar…….dar arbitrul aditional are rate la banca si tg mures stie asta!!!!nu va mai dati dupa cires,sunt avantajati GROSOLAN acesti maghiari…..rusine….chiar daca nu joaca acum nimic,11m face parte tot din joc…..deci FURT CALIFICAT…..

DAN (12 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:49

D-le Mariusel bine spui in legatura cu parerile publice…banuiesc ca esti suporter stelist,si mult mai batran decat autorul acestui articol…din moment ce nu vezi ca Varela lasa mingea in spate,pierzandui definitiv controlul numai pentru a cauta contactul cu adversarul in speranta unui penalty,nu vezi ca pe o raza de 10 m nu e nici un stelist iar mingea nu se ducea in poarta,cum nu ai vazut-cred eu- acel 11 m primit la Urziceni in unul din campionatele trecute si care v-au intarit ideia ca un campionat se castiga mimand fotbalul…

petremihai (2 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:50

Cred că m-am prostit de tot și nu mai înțeleg sensul cuvintelor, în titlu scrieți că ASA nu merita victoria, că ar fi fost echitabil un egal, dar apoi în tot articolul aduceți laude echipei oaspete și evidențiați jocul prost al gazdelor.
Fragmente din articol de unde rezulta ca ASA a fost mai buna: ASA a jucat mai inteligent, mai realist, mai pragmatic, fundașii și închizătorii mureșeni s-au agățat de fiecare minge ca de ultima, Marius Constantin trebuia ales MVP-ul derby-ului deoarece a respins, asemenea unui robot perfect reglat, toate baloanele din fața porții lui Stăncioiu. Pe lista remarcaților mai trebuie trecuți N’Doye, G. Mureșan, Voiculeț și Zicu, dar nici un stelist. ASA a dovedit organizare, echilibru și devotament.
Fragmente din articol referitoare la jocul gazdelor (ca nu mai stiu cum sa le spun): Steliștii au părut anchilozați de la mijloc în sus, suferinzi, amnezici.
Roș-albaștrii s-au zbătut ca peștii pe uscat.
Simplificînd, au impresionat disciplina și rigoarea mureșenilor, la fel cum au dezamăgit neputința bucureștenilor, lipsa lor de inspirație și de vlagă.

Și atunci de unde până unde nu a meritat ASA victoria?

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:50

Felicitari dle Ioanitoaia !
.
FCSB-istul plangacios si talerul cu doua fetze ce raspunde la numele de Craciunescu, sluga clanului Becali, cel care in 1998, ca presedinte al U Craiova a stat capra , punand mai presus interesele Stelei de atunci decat ale echipei „sale”, dand din banii primiti de la Steaua, dupa declaratiile televizate ale lui GANEA, cate 5000 de dolari fiecarui jucator ca sa incurce Rapidul iar Craiova pierzand finala Cupei – disputata tot cu Rapid – a ratat sansa de a juca in Cupa Cupelor- vine astazi sa ne spuna ca la Sepsi au fost de fapt doua lovituri de la 11m ,pt ca numai asa FCSB-ul ar fi intors rezultatul de 0-1 la 2-1..
.
Rusine Craciunescu !

Marius (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:51

La cât arbitraj în fotbal ştie autorul nu mă mir în ce hal am ajuns…Mare tupeu pe giurgiuveanul ăsta care se pricepe la de toate şi mai nou la …nimic.

Andy (103 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:53

Ai uitat sa spui de lovirea lui Zicu cu mana peste fata lui Guilherme domn arbitru Fifa.

Ando (9 comentarii)  •  1 mai 2015, 11:59

@Marius. Prietene, Dl Ioanitoaia a analizat faze saptamanal vreme de 2O de ani, asa ca o fi invatat ceva mai mult decat tine. Dl Ioanitoaia l-a adus pe Craciunescu la tv, nu a fost invers. Comentariul de astazi este impecabil.

maries (8 comentarii)  •  1 mai 2015, 12:04

&t.rex. Care e problema ta ca o data e scris corect aici. Sunteti de ras daca il invatati pe Ioanitoaia limba romana.

Solomon (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 12:05

O incercare reusita de a demonstra ca mai exista si ziaristi necumparati de oier. Sincere felicitari pentru obiectivitate.

Andrei (1607 comentarii)  •  1 mai 2015, 12:05

Scrie in regulamentul de fotbal ca nu este fault daca unul din jucatori este cazut sau in cadere si este agresat?…Va spun sigur insa ca arbitrii in activitate nu au voie sa vorbeasca despre arbitraje…Uefa spune ca ar fi nesportiv…Gradinescu afirma public ca a vorbit cu 2 arbitrii in activitate despre arbitrajul lui Gaman.Uefa interzice tocmai ca sa nu aiba loc frati nesportive de acest gen…Cum sa vorbesti despre arbitraj daca arbitrii sunt prietenii tai?Cum sa nu-i aperi?…
Parerea dv. despre penalty sau Gaman era asteptata…Pai cine spunea la meciul tur ca Steaua face prea mult caz de arbitraj?…Cine spunea dupa meciul de la Craiova ca antrenorul Cirtu avea de ce se teme de arbitraj?…Poate ca totusi v-as fi crezut bunele intentii dar cum se face ca vorbele aceluiasi antrenor nu mai au rezonanta cind se plinge de arbitraj la meciul cu ASA?…Poate mai credeam in dv. daca la meciul CFR-ASA spuneati ca marele Gaman a gresit neacordind un penalty pentru CFR…
Poate credeti ca regret banii care nu-i mai ia Becali…Asta are destui si chiar nu-mi pasa.Regret insa actiunile dv. si a celor ca dv. care au dus la accidentari grave ale unor jucatori.Si daca pe dv. nu va induiosat soarta lui Rusescu dupa actiunea lui Muresan iata ca aceasta s-a repetat si la el si la alti jucatori…Papp a fost accidentat sarind la cap-deci nu in cadere sau cazut-si nici atunci arbitrul nu a facut nimic…Probabil ca ati uitat sa ne spuneti ca de fapt si Zicu a fost faultat de fata stelistului in cot…
Continuati asa…Celor gata sa ma critice ii intreb doar daca mai tin minte ca de ex. Sepsi trebuia eliminat in tur…Sint sigur ca lumea a uitat…
Narcis Raducan a fost intrebat despre Muresan si N doi…daca trebuiau schimbati.Acesta a spus ca cei doi au fost pastrati pina la sfirsit pentru INTIMIDARE…Cam acesta a devenit fotbalul dv..

Muresanu (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 12:12

Zadarnic vi se explica faptul ca la hent se ia in calcul numai intentia, voi o tineti pe a voastra. La Sepsi nu a fost intentie si deci nu a fost hent. Zicu putea lua galben dar asta nu schimba situatia si Steaua manca bataie. Stelistii nu se impaca insa cu ideea ca unii pot fi mai buni ca ei.

ionut (3 comentarii)  •  1 mai 2015, 12:28

După logica dumneavoastră fault este doar când corpul jucătorului este în ortostatism. Poi și ce facem când un jucător își lovește adversarul când este căzut sau în săritură? Fault este și atunci când jucătorul aluneca sau se dezechilibrează și mai vine și adversarul și îi pune piedică! !! Henț nu a fost. . Dar fault? E clar ca lumina zilei…

Mnu (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 14:01

Ce imi place mie e ca matale (crezi ca esti smecher si) gasesti justificari daca trebuie si la faptul ca nu se ridica fanionul la un offside de 1m, daca e cazul. ASA e deja campioana, cel putin la erori pro de arbitraj nu mai poate fi ajunsa in 5 etape!!!

Hai ca nu m-ai pacalit!

olandezu (6 comentarii)  •  1 mai 2015, 14:20

pt Dul IOANITOIA….si TU Brutus….? de azi in colo o sa ti sciu numele cu I… MIC…!!!!!! P.S. acum mi am dat seama ca STEAUA nu mai are nicio sansa la supravetuire>>>maxim 2 ani…!!!!

flo (44 comentarii)  •  1 mai 2015, 14:44

Dle Ioanitoaia, una e sa pui mana in pamant, sa te sprijini pe ea… si alta e sa maturi careul! Aveam pretentia de la dvoastra sa mirositi diferenta.
Hai sa ne dam toti drumul prin careu cu mainile larg deschise, nu?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 mai 2015, 14:48

Sint singurul care spunea in decembrie ca Steaua va rata cel mai probabil campionatul. Dusmanii o dadeau deja campioana ! In plasa au cazut si oficialii stelisti. Satana a profitat si i-a luat jucatorii esentiali ! Astia sint prietenii lui Becali, astea sint gainariile pe care el le numeste afaceri ! Sa nu-l iei in iarna pe Teixeira, sa nu inveti nimic din experienta Sofia, trebuie sa fi prost rau !
Amatorism, gainarie !
Stanciu si Tucudean nu jucasera, la fel ca Tamas, Iancu, Chipciu, Rusescu si Filip care reveneau direct din spital !
Nu-i era oare evident lui Becali ca e urmarit si prost sfatuit ? Era evident ca Basescu, Nastase, Pota, Oprea, Dusa, Dragnea, Stroe, Iordanescu si alti generali de carton considera ca opera vietii lor ar fi distrugerea Stelei si a lui Becali, care fara Steaua ar fi redus la zero. N-ar mai da nimeni doi bani pe el. Basescu il are in vedere de cind Becali a denuntat primul !!! afacerea retrocedarilor de sub conducerea romilor Cocos, sotul prieten de afaceri iar sotia amanta. Probabil il au si pe Burleanu cu ceva la mina caci Craiova e tot in prima liga iar despre noua Steaua, a lui Oprea, Pota, Iordanescu, Iorgulescu, Dusa a scapat deja un PORUMBEL ! Nu vrea sa-si aduca aminte Burleanu dar a declarat ca o va inscrie direct in prima liga ! In plus nu ia atitudine la o nedreptate evidenta. Steaua a avut an de an continuitate in actele FRF si ale LIGII. Cum sa fie dintr-o data alta echipa ? Cum sa permita amestecul POLITICULUI in actele federatiei ? Judecatorii sint ori prosti, ori santajati la rindul lor de Oprea ! Decizia ar trebui atacata chiar de UEFA la CEDO ! Bravo Burleanu ! Cu CE te au la mina ?
Pentru mine era evident ca nici „Legendele“ nu au minte suficienta. Pina si Hagi s-a pozat alaturi de Boroi si Talpan, la o actiune initiata de Talpan, iar acum pacientii astia, administratori prosti pe o proprietate a statului din care au facut o ruina, adica administratori ilegali ai proprietatii noastre, vorbesc ca „legendele“ sint alaturi de ei ! Hagi, pe care l-au momit cu o statuie, ar fi alaturi de ei.
Daca Talpan trimit poza cu Hagi la UEFA, ce sa mai intelega aia ?
Acum dusmanii vorbesc de noi gainarii ca despre afaceri, de cedarea lui Chipciu, Tanase, Varela Arla, Ruse, Lato, Prepe, Bourceanu, …, de Cernat, Zicu, Mutu, … Adio Steaua ! Cu Steaua Cernat a dat doua pase, a stat tot meciul in ofseid si a rasuflat ca o locomotiva. In restul meciurilor a fost zero. Zicu a scapat de marcaj si dat un gol, dar in rest a fost penibil, cel mai slab de pe teren.

Asa ca n-as vrea sa fiu acuzat ca vorbesc despre o faza din min.84 al returului cu ASA, mai ales dupa ce in tur a fost un jaf armat cum speram sa nu mai vedem pe un teren de fotbal fotbal.
Fazele in care Steaua nu primeste 11 m se cam aduna. Au fost si doua, trei pe meci !

Gaman ar fi arbitrat impecabil, daca nu gresea grav la faza din min.84 !
Sint convins ca ASA n-ar fi protestat daca Gaman dadea 11 m caci a fost fault si hent.
Varela a dat cu interiorul drept mingea pe linga cei doi adversari aflati in alunecare si urma sa ajunga la minge. A fost un dribling superb. In plus, daca mingea isi urma traiectoria, ajungea la un stelist care venea din spate. Varelela nu era nicidecum in cadere ci se pregatea sa ocoleasca adversarul, sa sara peste el, sa schimbe directia, dar i s-au luat pur si simplu picioarele. Sepsi n-a atins mingea decit cu mina. Cu picioarele la secerat pe Varela ! La orice scoala inveti ca daca intri in careu prin alunecare risti emorm. A fost cel mai clar fault posibil ! Nu poate fi comparat cu un umar ori orice contact la lupta in alergare. Stanciu, Popa si Chipciu au fost in acest campionat de zeci de ori pur si simplu darimati in careu, de parca ar fi nintrat o locomotiva in ei, iar arbitrii si comentatorii ii considerau doar prea firavi !
A fost si hent. Faza prezentata de UEFA nu are nici cea mai mica legatura cu hentul lui Sepsi.
Din dribling mingea jucata !!! de Varela mergea spre interior, ori daca nu-l consideram dribling atunci trebuie vazuta faza ca o pasa spre interior. O faza de gol in orice caz ! Iar mina era departe de corp, Sepsi si-a triplat suprafata cu acea mina intinsa ! Pai ma arunc si eu cu picioarele inainte iar daca nu-l secer pot sa iau mingea in mina ? Hai sa nu mai vorbim discutii si sa constatam ca Stelei i se refuza pe meci cel putin un 11 m.

Guno (8 comentarii)  •  1 mai 2015, 15:09

Inseamna ca se poate da liber la alunecari in care maturi cu mainile in careu si iti maresti suprafata corpului, creindu-ti astfel avantaj. In faza incriminata, mingea loveste mana, insa apoi mana loveste mingea (o tine sub control). Si dam liber si la alunecari in care nu atingi mingea decat cu mana, dar il iei cu fulgi cu tot pe adversar, nu???
Bravos, nea Ovidiule… nici macar o faza la relanti nu poti sa analizezi obiectiv.
Oricum, nu avea cine sa bata penalty de la Steaua… deci tot Muresul ar fi castigat, dar totusi, pentru obiectivitate si lipsa de suspiciuni de incorectitudine… penalty-ul tebuia dat.

cris (1 comentarii)  •  1 mai 2015, 15:11

”vechiul cliseu” ca fotbalul e pe goluri? In fine, ASA (nu asa!) a jucat la fel cum a jucat steaua cu chelsea. In timp ce unii se apara eroic si scot rezultate remarcabile, altii, ca la box, ar fi trebuit sa fie depunctati, totul depinde de simpatii.

dinut (4 comentarii)  •  1 mai 2015, 15:28

Nu e nici fault, nici hent la Sepszi, ASA a castigat meritat, aici nu sunt de acord cu Dl. Ioanitoaia. Restul e corect.

radu (60 comentarii)  •  1 mai 2015, 15:38

Domnule Ioanitoaia , nu va corecteaza nimeni textele ? A-ti scris de doua ori ‘asa’ in loc de ASA.Chiar asa de mult desconsiderati echipa muresana?

pif (19 comentarii)  •  1 mai 2015, 16:09

asa-i. cu remarca ca steaua, in caz ca se poate numi asa, nu are multe de vinzare. prototipul e Ripa, asa ceva e greu de vindut, poate in Bulgaria sau asa. nici in tarile arabe nu au ce cauta multi dintre achizitiile de 1,5 m de la Viitorul lui Hagi.

Comentează