Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Altă gafă federală

Cunosc refrenul, ba chiar l-am învățat pe dinafară: nostalgic după un Mircea Sandu pe care nu l-a criticat niciodată destul, deși lucrurile n-au stat așa în realitate, Ioanițoaia îi caută noduri în papură lui Răzvan Burleanu și dă în el de cîte ori i se ivește prilejul!

Permalink to Altă gafă federală
vineri, 24 aprilie 2015, 10:53

Accept că uneori am fost dur cu noua conducere a FRF, dar nu promit că mă voi schimba. Deoarece menirea presei constă în fermitate față de putere și pentru că actualul staff federal pare alcătuit, cu excepția lui Chivorchian, din indivizi parașutați într-un fenomen pe care mai mult îl încurcă!

Ultima dintre gafele acestora se leagă de deschiderea unui centru de excelență pentru juniori la Tg. Mureș, primul dintre cele 8 prevăzute în programul FRF. Cum colegii Udrea și Răureanu au dezbătut pe larg subiectul în Gazeta de joi, n-am să insist asupra lui. Mai ales că eu însumi m-am referit în fugă la el.

Firește că e bine și e frumos, o bilă albă, că Federația se preocupă de sectorul juvenil. Dorește să-l sprijine și să-l dezvolte, numai că, neștiind cu ce se mănîncă treaba asta, a încurcat borcanele și procedează greșit!

Principala hibă a proiectului constă în faptul că, asociindu-se cu diversele consilii lo cale din teritoriu, cu care va împărți și costurile, forul dirijat de Burleanu va deveni au tomat coproprietar al jucătorilor din centrul respectiv!

Așa ceva e însă împotriva regulamentelor FIFA și UEFA, care nu permit unei fede rații să dețină fotbaliști și, la o adică, să-i vîndă, la fel cum nu permit nici să patroneze echipă sau echipe care să participe în campionatul guvernat de ea! Cu alte cuvinte, intenția Casei Fotbalului de a înviora activitatea juvenilă nu-i rea. Dimpotrivă, merită salutată, mai puțin modalitatea în care Burleanu et Comp. s-au gîndit să ajute. Manieră de diletanți, de habarniști ce pun căruța înaintea cailor! Evident că la prevederea cu împărțirea proprietății trebuie renunțat urgent. E o prostie.

Și-ar mai fi o chestiune de discutat, asta după ce evidențiem, pentru că trebuie, decizia consiliilor locale (primăriilor) de a susține inițiativa federală. Celor din Tg. Mureș, din Timișoara, din Bacău etc. nu li se poate imputa nimic. Oamenii de-acolo iubesc fotbalul și vor să-l ajute, inclusiv prin intermediul centrelor de excelență, bravo lor, felicitări! Tocmai de aceea sînt generoși, nu cer bani pe ca zare și pe masă, asigură întreaga infrastructură. Umblă la bugetul comunită ții, se agită, cheltuiesc.

Există însă, din păcate, și un revers al medaliei. Deoarece orașele-gazdă ale viitoarelor centre de excelență vor fi partenere cu FRF, firește că reprezentantele acestora din ligile superioare, ASA Tg. Mureș, de pildă, se vor găsi în situația de a fi beneficiarele unor anumite favoruri. Nu spun că le vor și primi. Poate da, poate nu, dar sigur e că destui vor specula pe marginea acestui aspect, vor cleveti, vor reclama. De aici încă o bilă neagră în contul lui Burleanu și al planurilor lui fantasmagorice

Comentarii (57)Adaugă comentariu

lenan (23 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:07

se spune „inaintea boilor”. si ar fi avut si mai mult efect… metaforic…

Michael (76 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:09

Excelent. Niste impostori.

Dragos (250 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:11

Eu zic ca bine le faceti chiar daca isi vor pune postacii de serviciu sa va injure.

Sorin (2 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:11

Dl. Razvan Burleanu este parasutat in aceasta functie de care este vadit depasit. Nu se poate sa vi mereu cu un discurs invatat pe dinafara ca la scoala si sa crezi ca vei putea convinge de fiecare data. Iar aici este vorba de atitudinea fata de fotbal, presa, acest fenomen numit sport, care nu poate fi privit de pe un piedestal si dirijat dupa bunul plac. Are, doar, niste actiuni de suprafata fara a avea o baza, un proiect clar de dezvoltare durabila.

Ing (47 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:16

Ma surprinde ca sunteti avocatul lui Chivorchian, cel mai cooperatist din actuala conducere a federatiei. Nu ma asteptam sa tineti cu lupul.

Bazil (77 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:20

Astia macar incearca sa faca ceva. Decat sa ii puneti la zid odata pe saptamana mai bine i-ati ajuta. Ca o curiozitate, colegul dv Vochin nu figureaza pe lista competentilor din Frf, doar marele aranjor Kivorchian?

watcher (2 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:31

Foarte tare, nea Ovidiu!!! Sa faca centrele de excelenta la bulgari ca sa nu mai existe suspiciunea de a fi potentiale ” beneficiare ale unor anumite favoruri”
Cum ziceati la inceputul articolului? Cumva, nod in papura??

brazvan (57 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:34

asta după ce apare chivorchian la tembelizor și spune că arbitrajul nu-i așa o mare problemă și nu cazul să se plângă cineva. poate asa, că nu s-a greșit deloc împotriva ei?

adrian Lengyel (16 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:35

Tg. Mures deja primeste favorurile…

Alexbibirica (144 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:36

o sa fie demis acest parvenit , de la conducerea FRF-ului … pana acum s-a dovedit ca este un corupt … un mare corupt…acest purtator de ochelari,burlaenu razvan. sper sa scapam de hotul asta din FRF cat mai curand posibil !

gio (107 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:38

nea Ovidiu matale nu-ti convine nimic. Pai fara sprjinul autoritatilor locale acre sa puna la dispozitie infrastructutura si macar o parte din costuri cum poti sa faci centre de juniori? Pe ce bani? cu ce terenuri? Dar nu-i bine ca vezi doamne echipele din acele orase ar primi avantaje necuvenite de FRF. Si atunci exact cum propui sa se faca? Ca in articol nu gasesc propuneri ci doar critici. Iar asta cu „coproprietatea” se poate rezolva astfel sa nu incalce regulie UEFA. |Habranistii” astia au demarat ceva, M sandu tot ce a putut a fost sa tina in cantonament loturile de juniori

Miki Maus (6 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:44

N-am prea înţeles ce treabă au caii şi căruţa…

CristiaN (5 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 11:44

Incepe prin a preciza ca deschiderea centrului pentru juniori e o bila alba si sfarseste prin a concluziona ca demersul e o bila neagra . Curat murdar! Din ciclul sa faci ceva , ca de injurat ne ocupam noi.

geo (6 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:00

Nea Ovidiule, lasa-i pe astia. Mai zi matale de CraiOlguta ca asta ne place noua. Matale si cu dl Mititelu sunteti ca gemenii – ganditi la fel, aceleasi idei.
Zi de CraiOlguta ca poate se desfinteaza odata. La Craiova trebuie altele nu fotbal. Si noi si nea Adi te admiram

vlad (2 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:08

cand iese Popescu de la inchisoare? Ii cam pregatiti terenul.

pify (11 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:27

Nea Ovidiu, sa ne intelegem de la inceput ca aceste centre sunt binevenite, uitle folositoare, lucruri care lipseau. E bine ca se fac? …Banuiesc ca raspundeti DA. Aceste centre trebuie sustinute cu bani …? DA. Cine poate sustine cu bani astfel de centre? GSP? …FCsB? …PROTV? …DNA? evident ca cineva care are bani…pentru CO MU NI TA TE !!! (pt ca vedem ca majoritatea pseudo patronilor declara ca pierd bani investind in fotbal – iar sectorul juvenil 100% nu aduce venituri pe termen scurt cum vor ei) . Raman doar orasele mari care pot face asa ceva ! DA.

Acum vine si problema care te mananca in cwr de multa vreme, ca federatia condusa de parasutisti, a indraznit sa se apuce de treaba. Treaba cu proprietatea pana cand sunt juniori chiar nu intereseaza pe nimeni atata timp cat peste 10 ani vom avea nucleu solid la echipa nationala. Doamne da se te poti bucura peste 10 ani la o generatie precum modelul german, dar ura pare sa te impinga la 2m sub nivelul marii.

Il alta ordine de idei , poate va amintiti de celebrul „Luceafarul” …oare cine avea in proprietate jucatorii? Si acolo a fost probleme cu caruta trasa de cai? Ne-am bucurat impreuna la CM 94, in urma acestui mare centru de excelenta care l-am avut odata….

pify (11 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:29

Daca TG Mures deja primeste favorurile, cand vom avea 16 centre de excelenta si 12 echipe in Liga 1 …cine va primi favorurile?

Şulfă Bătrână (11 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:29

EXCELENT ARTICOL! domnule ioanitoaia sunteti MARE! 🙂

Cheetah (2118 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:33

Asta e intr-adevar o chestiune delicata, care sigur naste controverse.
Multumim ca ati scris acest articol, in opinia mea e foarte util sa intelegem putin fenomenul din spatele meciurilor oficiale.
Dar sa stiti ca in felul in care ati pus problema le-ati facut un bine celor de la FRF, vor ajusta bineinteles clauzele contractelor de asociere si totul va fi bine pina la final, tinerii trebuie categoric ajutati si incurajati daca vor cu adevarat sa faca o cariera de profesionisti in fotbal.
Ideea nu e rea deloc, mai ales ca multe proiecte bune se pot face doar prin PPP in tarisoara noastra draga in care unul trage hais si altul cea in functie de interese individuale.

Mihai Marian (40 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:33

Domnule Ioanitoaia,in loc sa critici intruna,de ce nu face domnia ta ,cu toti ziaristi lui peste prajit de la GSP un program viabil,care sa nu incalce nici o norma FIFA sau UEFA ,faceti l cunoscut publicandul in ziarul pe care il conduceti,ba mai mult supuneti l la votul cititorilor ,acceptati si sugestii venite de la acestia,dupa care inmanati l domnului Burleanu si faceti presiuni sa l puna in practica.Daca nu vrea,atunci puteti critica cat vreti,dar pana atunci ciocul mic si joc de glezne.La critici suntem toti campioni mondiali.Cand vine treaba sa muncim,sau sa gandim suntem praf.

Cocutila (2118 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:36

Daca ar fi sa-mi dau cu parerea desi nu cunosc fenomenul, as spune ca e o buna initiativa de a dezvolta aceste centre de excelenta locale.
Cum, cand, cine, in ce fel, in ce mod, etc, astea sunt intrebari care nu pot decat sa ajute acest minunat proiect de tara cu referire la fotbal.
Probabil ca stiti, dar prin asemenea articole critice (e normal pentru profesia de jurnalist, nu zic nu) de fapt ajutati la pornirea sanatoasa si sprijinirea acestor centre de excelenta.

balaban (911 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:38

Hai nenea Ovidiu, ca Burleanu deja v-a citit articolul si va face ajustarile necesare pentru ca totul sa fie legal si in „lumea juridica a fotbalului” condus din tara cantoanelor.

Imperator (9 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:42

Burleanu a fost decorat de Basescu la 25 de ani si propulsat pt merite ce raman un mare mister, consilier politic la Cotroceni. Ce a invatat acolo?

Gogu foto (911 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:42

Domnule Ioanitoaia, eu nu inteleg cum adica a facut o gafa? De ce?
E drept ca nu stiu mai deloc legile de la FIFA-UEFA, dar sunt convins ca FRF-ul s-a consultat cu acei domni inainte de a se lansa in aceste parteneriate cu consiliile locale.
Hai ca nu descoperim noi acum roata, au facut-o stra-stra mosii nostri din jurul Carpatilor acum mii de ani deja, dar in mod sigur mai sunt si alte federatii de fotbal in Europa Mare ce-au experimentat aceste parteneriate iar noi n-am facut acum decat sa ne inspiram de la ei.

Parete Dorin (911 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:44

Nea Ovidiu, bine zis, so pe ei ca n-are gloante!
Dar vezi bre, ca de data asta nu se vor ambitiona sa faca pe dos decat matale, s-ar putea sa te ia in serios de consilier critic dur si sa faca totul ca la carte bazat si pe ce le-ai zis matale aci.

Mary Dorin (565 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:50

Baietii tineri, vioi si cu dragoste si pasiune pentru fotbal trebuie ajutati si incurajati sa-si dezvolte talentul nativ pentru acest celebru sport numit fotbal.

citulica (2118 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:52

Ma bucur foarte mult ca se pune problema, in sfirsit, de a deschide astfel de centre de excelenta.
incet-incet, intram si noi in adevarata lume civilizata a Europei.

Coco (2118 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 12:56

Articolul e foarte bun si eu, sa fiu in locul lui Burleanu, v-as multumi public ca ma ajutati sa pun „un bun inceput” acestui minunat proiect.
Fotbalul autohton sufera mult acum pentru ca in ultimii 25 ani, din pacate, mai nimeni nu a investit in tineri fotbalisti in mod organizat si cu sprijin public, asa cum ziceti ca se incearca acum in cel de-al doisprezecelea ceas.

Alin Stancu (7 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 13:02

Mi-aduc aminte ca pe vremuri, in deschiderea meciurilor din etapa, evoluau echipele de tineret – sperante; ar fi o chestie foarte tare si nu-mi spuneti ca omoara cluburile, oricum nu baga nimeni nici un ban si se lucreaza doar din banii TV (cu cateva exceptii). In acest fel ar obliga actionarii sa bage mana in buzunar – cine nu poate, asta e, sa faca altceva. S-ar mai adauga ceva experienta si pentru tinerii arbitrii…in fine vad multe avantaje.

dan76 (30 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 13:19

Dacă se vor realiza aceste parteneriate, ve-ţi asista la cel mai mare circ posibil. Nu vor fi speculaţii din partea celorlalţi, vor ajunge direct la acuze reciproce cei care au asemenea parteneriate! Observ că unii chiar salută iniţiativa, chiar dacă ea contravine regulilor UEFA şi FIFA. Ok. Ce vom face dacă le vor interzice participarea in orice competiţie internă sau externă echipelor astfel formate. Dar cine sunt UEFA şi FIFA în comparaţie cu burlănică, doar e în federaţia lui şi face ce vrea el! Au ales cea mai simplă şi proasta modalitate de a face ceva pentru fotbal!

cornel61 (16 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 13:34

Se va putea, vreodată, în România, să se facă un proiect, pentru copii, fără ca ”adulții” să se gândească la ”partea LEUlui sau ”euro”-lui ?

Emilian (143 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 14:26

Esti inconsecvent, Ovidiu: pai daca sunt diletanti, atunci si Chivorchian e diletant, ori tu sustii contrariul. Si apropos de diletanti: din staff-ul FRF face parte si Vochin, ex-GSP. Si el e diletant?
Si inca ceva: pui o bila neagra in dreptul lui Burleaanu pentru faptul ca unii vor specula in privinta anumitor posibile favoruri… Mi se pare grotesc! Pai in felul asta mai bine stam cu totii acasa, ca nu cumva sa speculeze altii ca nu stiu ce…. ! Vai de capul nostru!
Mai bine te-ai ocupa de calitatea stirilor din GSP. Sunt tot mai frecvente greseli majore (rezultate gresite, comentarii aiurea, poze fara legatura cu subiectul, gresli de limba, ortografie etc.)!

Bimbo (206 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:26

@gio. Sigur ca nu are federatia bani pentru centre daca numaiu pentru Under 17 al lui Vintila ciuca batailor a cheltuit 150 000 de euro, suma recunoscuta public de „consilierul” Vochin.

Marinus (8 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:35

@mihai marian. Ce spui Franz, de cand are presa obligatia sa presteze pentru federatie, o plateste cineva pentru asta? Bati campii. Pai jmecherii lui Burleanu si chiar Burleanu isi iau salariile alea babane ca sa lucre altii in locul lor?

Craiu (67 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:39

Privesc la fotografia postatata aici si imi spune un prieten ca ala din mijloc e unul Bodescu sau Badescu care hotaraste tot in federatie. Cine draq e individul asta si ce a facut el ca sa conduca fotbalul romanesc, v-as ruga domnule Ioanitoaia sa ma lamuriti si pe mine. Poate imi spune un internaut mai pregatit cine e personajul si de unde are atata putere.

coco (401 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:41

Excelent articol. Astia trebuie trimisi toti in agricultura la munca campului.

Eu (103 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:46

Sa inteleg ca pe vremea lui Nea Nicu, FCM Bacau era avantajata din cauza ca acolo era un centru de copii si juniori national. De asemena si Luceafarul avantaja sau dezavantaja pe cineva! Eu propun altceva – centrele astea sa fie facute la: Babadag (Dobrogea), Podu Turcului (zona Moldovei), Dabuleni (Oltenia), Gura Suții (Muntenia), Căpușu de Câmpie (Ardeal) si Giulvăz (Banat). In felul asta nu va mai fi nimeni avantajat.

Colombo (29 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:46

@Gogu foto. Pai tocmai asta e problema ca nicio alta federatie de pe lume nu mai are jucatori in proprietate. Despre asta vorbim si numai frustratii si simbriasii lui Burleanu se prefac ca nu pricep…Au dat-o iar cu bata in balta…

Eu (103 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 15:51

Si inca ceva: eu stiu ca jucatorii care vor ajunge in aceste centre vor fi coproprietate CLUB MAMA (de unde a venit) – CENTRU ZONAL si NU cu FRF-ul asa cum dezinformati dumneavoastra! Sau ma insel?

Teo (127 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 16:00

Daca prima idee am inteles-o, de a doua ma simt pur si simplu socat. Dupa rationamentul dvs. Federatia nu are voie sa faca centre de excelenta in orasele cu echipe in primele esaloane ?? cat de sarit dp fix trb sa fii ca sa afirmi asa ceva ? Poate aceste centre ar trebui mutate la comuna si sat insa nici asa nu cred ca se rezolva problema pentru ca si pe acolo se joaca fotbal si satele vecine vor iesi in strada cu furci si topoare. Cum a zis cineva, mai bine se muta centrele la bulgari, sa fim siguri.

io (24 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 16:46

D-l Ioanitoaia, dvs realizati ca scrieti pt copii de 15-18 ani care nu merg la scoala si musca orice momeala? 99% din comentariile postate apartin unor astfel de persoane. Rar vezi un mesaj justificat, argumentat. In rest, vine un putzulica de 14 ani sa explice el cine si cum a cazut parasutat in FRF, ca si cum el e expert de-o viata … de 14 ani. Problema e la dvs! In alte tari civilizate, faptul ca exista un parteneriat cu statul (consilii locale) nu presupune automat si favor in alta parta a aceluiasi tip de competitie. Dar dvs stiti cum se procedeaza in gazetarie si aveti dreptate sa va temeti. Numai bine.

Nelutu (9 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 17:50

Io, de ce te crezi tu atat de destept incat sa fii asa sigur ca majoritatea internautilor care se exprima aici au 14 ani, le-ai cercetat tu buletinele de esti asa convins de ce spui? Eu am de 3 ori 14 ani si nu ma incadrez in filozofia ta ieftina.

Simon (2 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 17:56

Teo, faci pe *** sau chiar esti. Federatia poate face cate centre vrea in colaborare cu primariile, dar nu pe banii acestora. Daca ea are bani sa levfaca, daca nu sa se abtina pentru ca e gresit sa depinda de unele primarii si asta in detrimentul altora. Argumentatia articolului credibila.

gio (107 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 19:34

@Simon pai daca se face in colaborare cu primariile automat ele devin partener iar proiectul depinde de acestea, deci doar tu intelegi ce ai vrut sa spui.. Tu vrei sa se faca in colaborare cu primariile dar sa nu depinda de acestea. Cam greu, primariile pun la dispozitie minim terenurile, deci depindem de acestea. @Bimbo federatia a cheltuit 150 de mii de euro cu under 17 da mi= teama ca un centru de excelenta costa mult mai mult. Cred ca va costa in jur de un milion de euro pe an plus investitia initiala in baza sportiva

Che Guevara (363 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 22:16

Am o nedumerire: de ce se fac centre de juniori in zone lip site de traditie? De ce Nu se fac la Timisoara, Pitesti si Craiova – orasele care au dat 75% din jucatorii echipei nationale ?

Soos Vilmos (189 comentarii)  •  24 aprilie 2015, 22:40

Se pare ca batrinetea este o povra pentru o.i. Este dezgustator cit de ” echidistant” se manifesta acest pseudocomentator. Sau poate ii pute faptul ca mai sunt echipe care pot sa invinga si in afara cooperativei. A ajuns ca la batrinete sa devina simbriasul oierului. Rusine!

Georges (65 comentarii)  •  25 aprilie 2015, 0:22

@Io. Sunt de acord cu Nelutu. Vorba lui Sumi, pe mana cu el. Cine nu e de aceeasi parere cu tine e idusmanul tau, asta e o conceptie invechita. Mergea in comunism, azi s-a demodat.

Carlo (11 comentarii)  •  25 aprilie 2015, 0:34

Articol in plus. Se stia ca Burleanu si clica lui sunt niste impostori. Bine le zice Dl. Ioanitoaia parasutati si habarnisti.

Baba Novac (16 comentarii)  •  25 aprilie 2015, 0:45

Daca are sange in instalatie Burleanu trebuie sa infiinteze campionatul de tineret si rezerve, nu sa se asocieze cu niste primarii ca sa nasca suspiciuni. Pentru ca primaria din Mures e totuna cu ASA pe care o sponsorizeaza alte echipe au reale motive de ingrijorare.

cc (1 comentarii)  •  25 aprilie 2015, 4:12

Domnule Ioanitoaia, sunteti penibil! O spune cu toata responsabilitatea un stelist din Iasi. Si asta din cauza insinuarii cu care va incheiati articolul. Asta ati stiut sa faceti toata cariera dumneavoastra de ziarist. Multa sanatate va doresc!

Comentează