Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua, victimă a arbitrului Dumitru, dar și a ei înseși!

Victoria obținută de Oțelul în fața Stelei, 2-1 la București, trebuie considerată o megasurpriză deoarece rareori o “lanternă roșie”, în speță, ca și retrogradată, reușește s-o bată pe prima clasată, ba încă pe terenul acesteia!

Permalink to Steaua, victimă a arbitrului Dumitru, dar și a ei înseși!
luni, 20 aprilie 2015, 4:31

Mai mult, pînă la neverosimilul succes de duminică, formația dunăreană nu mai cîștigase afară din 22 noiembrie 2014, 1-0 la Piatra Neamț, cînd antrenorul Ceahlăului era Fl. Marin, actualul ei tehnician, iar arbitru chiar Robert Dumitru! De notat și că de-atunci, din etapa a 15-a, Oțelul mai marcase un singur gol în deplasare, pe 14 martie 2015, la Botoșani!

Conștienți că eșecul ar putea să-i coste ratarea titlului, deși am îndoieli cu privire la un asemenea final, conducătorii campioanei s-au repezit să-i scoată vinovați pe arbitri, pe Robert Dumitru și Imre Bucsi, ambii din Sf. Gheorghe.

Argăseală, Duckadam și ceilalți au dreptate, dar numai parțial întrucît, în ciuda gafelor, R. Dumitru le-a oferit totuși steliștilor șansa să egaleze. În prelungiri, el a acordat 11 metri pentru gazde, numai că Rusescu a tras în bară! A părut că Milea doar l-a tatonat pe Chipciu. De fapt, gălățeanul a faultat din spate, nu dur, dar a faultat, iar “centralul” a fluierat ce trebuia. În ansamblu, acestuia i se pot imputa multe, veți constata mai jos, dar nu că doar el, și numai el, a hotărît soarta partidei. Au hotărît-o roș-albaștrii și, în pană de inspirație, Gâlcă însuși.

Pe lîngă greșeala asistentului I. Bucsi, care n-a semnalizat ofsaid la Cernat înaintea autogolului lui Latovlevici, ofsaid la mustață, dar ofsaid, R. Dumitru a comis, părerea mea, trei mari erori.

Cînd D. Popescu i-a luat piciorul lui Prepeliță în careu, 11 metri fără dubii, trecut însă cu vederea, cînd același Prepeliță a primit numai galben pentru intrarea la Hamroun, deși merita roșu, în fine, cînd l-a iertat pe Tamaș după ce acesta își proptise gheata în pieptul lui Cernat, fază rapidă, dar mai degrabă de eliminare.

În rest, arbitrul a procedat bine neindicînd punctul cu var în clipa în care balonul a lovit brațul lui Miron și, mai tîrziu, cotul lui Murgoci. Nici unul, nici celălalt gălățean n-a avut intenția de a juca mingea cu mîna. Rezumînd, “centralul” a greșit, dar nu într-o singură direcție, invariabil și permanent împotriva Stelei.

Să nu se înțeleagă că-l apăr pe Robert Dumitru. Nu, acesta a comis-o, fără ca asta să însemne că Steaua a pierdut exclusiv din cauza lui. Ea a pierdut pe mîna ei, consecință a unui fotbal bramburit, lipsit de forță, de lumină, de idei. Inexplicabil, tocmai acum l-a apucat pe Gâlcă să-l titularizeze pe Latovlevici, nefolosit în Liga 1 din 26 octombrie 2014, dar și să-i țină rezerve pe Guilherme și pe Toșca!

A decis el astfel ori i-a ordonat Gigi Becali?, indiferent de răspuns, lucrurile nu-s în regulă și campioana suferă. Fair, antrenorul însuși a recunoscut neputința, alunecarea pe tobogan.

N-am pretenții de ghicitor, dar afirm că dacă Steaua nu se va trezi din amorțeală, crește riscul ca ea să fie ajunsă de ASA și chiar depășită. Nu zic că se va întîmpla așa. Zic însă că s-ar putea întîmpla, ceea ce era de domeniul fanteziei în urmă cu o lună, părea o glumă proastă. Nu degeaba se spune că fiecare pasăre pe limba ei piere.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

Chronic (7 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 16:45

Cand tie se refuza 2 chiar 3 penaltiuri clare iar adversarii marcheaza din offside e cel putin viciere de rezultat. Despre arbitrajele de care beneficiaza ASA nu comentati nimic….sa zicem ultimele doua meciuri cu Craiova si CFR

Imperator (9 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 16:54

Nu ma intereseaza ce opinii aveti despre meciul asta. Vrem doar sa ne explicati ce legatura este : Burelanu fost consilier prezidential al lui Traian Basescu si erorile de arbitraj favorite lui Targu Mures meci de meci, echipa finantata conform celor de la DNA ilegal din banii publici de catre PDL?

Mihail (11 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 16:55

Hai sa fim seriosi! Acel offside nu cred ca il vedea 1 arbitru din 100. Abia s-a vazut la reluarile TV dar dupa ce s-a trasat o linie asa ca in astfel de situatii de offside la un varf de gheata majoritatea arbitrilor din lume dau credit atacantului. Cat despre penalty ce sa spun. Putea fi ratat cum a fost ratat si cel din prelungiri. Mi se pare penibil ca liderul campionatului sa dea vina pe arbitraj cand pierde in fata lanternei rosii, echipa care a si uitat ce inseamna sa inscrii un gol sau sa castigi un meci. Pana la urma cate ocazii si-a creat FCSB la poarta Otelului in afara de acea bara din minutul 5? ZERO! Si au tupeul sa dea vina pe arbitraj? Nu pot castiga decat daca li se acroda lovituri de la 11m? La astea au pierdut cu bulgarii sau acum vor sas e antreneze si nu mai pot inscribe decat din penalty? Campionii arbitrajelor partinitoare in precedentele editii de campionat se plang ca sunt furati de nu pot castiga cu lanterna rosie a campionatului? Si au pretentii ce Champions league? Culmea ipocriziei datorata neputintei.

UnStelist (2 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 16:59

D-le Ioanitoaia , penalty din cativa metri inteleg sa nu dai . Dar dintr-un sut de la distanta care loveste mana nu prea mai conteaza daca este sau nu intentie . Intr-adevar la o faza imediat urmatoare Adi Popa face si el un hent din cativa metri, vizibil , sanctionabil dar in aceeasi nota Dumitresciana neacordat.
Steaua a jucat nu prost, ci execrabil. De 7 etape golurile vin in urma contraatacurilor. Nu vreau sa dau cu noroi in Galca acum cand panta abrupta se mareste. Nu e numai vina lui , insa sa concludem totusi ca nu este un antrenor pentru o echipa mare. S-ar putea sa nu fie nici pentru o echipa mica, timpul o va decide. Cum ati speculat intr-un alt articol si lipsa de pregatire fizica isi spune cuvantul insa abia acum se vede cat de utili erau niste jucatori ca Sanmartean sau Pintilii. Dumitru poate n-a fost rau voit in maniera sa de a arbitra , el saracul poate atat stie/poate/il duce capul. Cert este ca in loc sa-si faca jocul simplu, l-a impotmolit in decizii aberante.

Zeke (13 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:04

Obiectivitatea e o chestie pe care n-o s-o pricepi niciodata nea Ovi. Păcat, ai o vârstă si se vede ca îmbătrâneşti urât.

Razvan (3 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:05

Treaba este ca a gresit in prima repriza, 2 penlaty-uri + gol offside, degeaba da penlaty in min. 93..in loc sa fie 1-0 pentru Steaua, a fost 2-0 la pauza pentru Otelu..jucati dumneavoastra de la 0-2 😉

Cocutila (911 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:06

E o falsa problema cea creata unei echipe de arbitrii, indiferent care-i echipa.
De fiecare data problema e in propria ograda, de ordin psihologic, fizic (oboseala) sau financiar.

11 (45 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:06

Nu exista meci in Europa in care arbitrul sa nu ia cateva decizii mai putin inspirate. Doar ca in Europa daca un oficial indrazneste sa comenteze maniera de arbitraj primeste cateva etape de suspendare si amenda. Asta e singura diferenta intre campionatul nostru si restul europei legat de arbitrii.

Șuflă Batrână (11 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:07

corect. cam greu cu astfel de arbitraje! aveti dreptate domnule ioanitoaia!

eu (10 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:08

De acord domnule Ioanitoaia, dar cand au avut loc fazele petrecute in favoarea Stelei? Ar fi trebui sa mentionati acest lucru, e de bun simt! Cand adversarul este lasat sa traga de timp din minutul 30, cand sunt multe intrari intarziate nesanctionate cu lovituri direct in figura (Papp, Rusescu, Tamas), cand ai 2 lovituri de la 11m evidente in primele 60 minute neacordate si un gol primit din offside, chiar crede cineva ca acesti fotbalisti se mai pot abtine?! Cand o echipa e favorizata meci dupa meci si cealalta incepe sa fie defavorizata, cat ar putea sa mai reziste? Mai repede trebuie evidentiat jocul extrem de slab al Stelei, in special in prima repriza, reusind sa se trezeasca doar in ultimile 20… 30 de minute.

Cheetah (2118 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:09

Maestre, il intrebati diseara pe Reghe cum ar fi facut el ca sa bata Otelul in conditiile in care oamenii astia nu mai au bani?
Poate ii imprumuta in contul salariilor croatul acela psiholog la FRF, ca are de unde.

Șulfă Bătrână (11 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:09

corect! e greu sa joci impotriva unor astfel de arbitraje! aveti dreptate domnule ioanitoaia! 🙂

valahucampioniieuropi (2 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:10

Bun arbitrajul si o spune un stelist.

balaban (2118 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:14

Va fi un final foarte interesant de campionat, voi sta cu ochii be/ atintiti pe clasament din momentul de fata.
Pacat ca CSU n-are voie sa joace in Europa, o sa aiba noroc cei de sub in clasament.

bazil (17 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:19

umbra bricherei ii va urmari pe stelisti pana la desfiintare

bazil (17 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:21

am gresit brichetei nu brigherei

banul culin (2118 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:21

Steaua (echipa) sufera pentru ca acum nu mai are nici un orizont de incredere pentru viitor, si-asta se vede pe teren.
Pai cum sa bagi tu, bartai campioana tarii, autogol acasa in meci cu ultima clasata?

custov (88 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:25

sunt suparate rou mioarele ,tovarase ioanitoaia,ii rog sa urmareasca inter-milan ,dupa care nu mai BEHAIE niciuna ,ei au redus campionatul la NIMIC si culmea nici gigi nu mai vrea MANARII .
FORTA ASA TgMURES

Dav (35 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:27

Asa este,Steaua si-a facut singura viata grea si probabil titlul s-a dus.
Gigi e plictisit-nu prea mai are ce vinde,jucatorii cred ca sunt
in doua tabere,unii cred ca vor pe Reghe si Bourceanu
poate dorea sa dea o mana de ajutor si
instiga si pe altii iar Galca pare mai preocupat de post decat de
antrenamente serioase.
Pentru o echipa mare,plina de orgolii, sa nu ai pe cineva sa execute
un 11m e lamentabil.
Poate trebuia revenit la ideea cu arbitri straini,ASA-ul tace si face.

vlad (140 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:30

Sa ma iertati, dar nu aveti dreptate. La Prepelita este discutabil, parerea mea este ca nu se da al 2-lea galben sub nicio forma. La Tamas se poate da rosu, dar si galben (aici a fost singura greseala pro Steaua). La primul hent, evident nu se da penalty, dar la la 2-lea??? Cand mingea se duce spre poarta??? Nu e nevoie de intentie daca barezi o minge pe care scrie gol…. intentie, neintentie si-a facut un avantaj. Iar faptul ca incredibil, arbitrul si-a facut datoria si a dat penaltyul in min 90 nu arata ca a fost bineintentionat…. eu pot interpreta ca i-a fost prea frica sa refuze al 3-lea penalty. Unul nu discutabil, ci EVIDENT!!! Eu pot crede in greselile oamenilor, ba de multe ori chiar o fac, nu sunt obsedat de conspiratii si blaturi ca altii…. dar statistica nu minte, ASA: +13-14, Steaua -9-10

licurici (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:31

Nu conteaza daca acele hentzuri au fost involuntare, poate doar la cartonase galbene, daca ati vazut in marile campionate, sau in meciurile UEFA cum se apara fundasii cu mainile la spate? Ca sa nu atinga INVOLUNTAR mingea.
Mai ales cotul lui Murgoci? Era in directia sutului pe poarta!!! Deci a influentat directia mingii pe poarta, asemenea faza trebuie sa o stie orice jurnalist sportiv.

jean valjean (7 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:33

Buna ziua Domnule Ioanitoaia,

Ati observat foarte bine faptul ca Steaua sau FCSB ca sa respectam legile, a pierdut pe mana ei. Este inadmisibil sa te prezinti in halul asta la un meci cu lanterna rosie. Problema nu este Galca, are si el poate o vina dar este infima pe langa cea a principalului responsabil. Sfantu Pentru de la Poarta Alba.

Pai vorba celor care au mai scris, ce a facut FCSB in meciul asta sa pretinda victoria? In afara de posesie n-au aratat absolut nimic, pe teren, dar au aratat atata frustare prin aghiotantii principali ai fariseului. Argaseala si Duckadam, oameni care pentru celor mai multi din dintre noi si-au pierdut credibilitatea si seriozitatea. Despre FCSB vreau sa mai subliniati un lucru, in cele cateva titluri castigate din 2003, cel putin 2-3 dintre ele au fost castigate cand au beneficiat de cele mai multe greseli decisive PRO dintre toate echipele.

Imi pare rau ca v-ati oprit doar la arbitraj si nu ati dezvoltat deloc jocul si atitudinea Otelului 99,99% retrogradata care a jucat un fotbal de calitate, a intrat si a chinuit FCSB-ul din primul minut in timp ce multe alte echipe fac act de prezenta si se aseaza cu fundul in poarta asteptand sa se termine meciul cu „furia ros-albastra”.

Șulfă Bătrână (11 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:34

eu zic ca se poate da, dar la fel de bine nu se poate da. corect domnule ioanitoaia!

Boerescu Andy (103 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:36

Arbitrul a tras pentru Otelul pana in minutul 55,cand era deja 2-0, si se vedea clar ca Steaua nu prea are sanse.Dupa a gresit si intr o parte si in alta,ca sa zicem ca a avut o zi proasta.Egalul nu prea ne ajuta. Dar sa nu uitam ca Galca e praf printre stele,din alta galaxie. Precum am spus si ati subliniat si dv intr un articol ,cu Galca antrenor riscam sa pierdem tot ce se poate si anul acesta. Anul trecut Galca a pierdut tot ce se putea,vezi supercupa,calificarea in CL,plus primavara europeana.Sa nu uitam ce echipa avea Galca atunci.

Marcel (23 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:37

Observații corecte! O campioană care se respectă bate ocupanta ultimului loc și dacă joacă desculță… Tu nu ești în stare să dai gol din acțiune „lanternei roșii” și vrei în Champions League!
După un asemenea meci chiar nu e momentul să te legi de arbitru… dacă jucau cu Real sau Barcelona era altceva. La urma urmei prestațiile Stelei și ale arbitrului au fost pe aceeași treaptă de penibilitate.

Dascalu Ana (2 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:38

O intrebare.De ce sa cumperi un campionat care nu face doi bani,apoi sa te faci de ras in EUROPA? Fotbalul nostru se joaca la CCA si prin birourile FRF.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:43

Parerea dumneavoastra in legatura cu anumite subiecte incepe sa devina periculos de predictibila. Periculos pentru orice jurnalist, nici macar de nivelul dumneavoastra.

Dascalu Ana (2 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:43

Vedeti meciurile directe CFR-Otelul din campionatele in care fiecare a luat titlul.Si unde au ajuns acum aceste echipe.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:47

@XZeke. La tine obiectivitatea e sa tii cu Steaua impotriva oricarei evidente si a bunului simt. Dl Ioanitoaia are dreptate in tot ce sustine. Chestia cu avantajele facute pentru ASA reprezinta alt subiect.

Grig (105 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:52

Analiza e corecta. Steaua a jucat la fel de slab cum a fost arbitrata cu Otelul. Greseste daca in loc sa analizeze slabiciunile ei da vina pe arbitri.

Dimi (65 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:56

Greu cu berbecii de stelisti. Astia nu vor intelege niciodata ca nu se da hent fara sa fi existat intentie. Bun ori rau asta e regulamentul, nu e cel din capul lor.

benaflek (27 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 17:56

arbitraj pro steaua clar

Un antrenor (214 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:01

@adi stelistul. Ioanitoaia stie sa argumenteze si va enerveaza ca e logic si clar in ce sustine. Scrie ce vede si nu are niciun interes sa va linguseasca.

Marius Petrescu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:01

Tamas si Prepelita trebuiau eliminati dupa faulturi criminale. Prepelita chiar in doua situatii merita rosu.
Penalty pentru WCSB acordat pentru simulare in minutul 93.

Hotul striga hotul !

Nicola (9 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:04

Chiar m-am mirat ca pana la dvs nu am citit nicaieri si nu am auzit nici la tv ca Tamas trebuia eliminat. Din pacate baiatul asta abia se mai taraste le teren. Si– baut toate energiile.

lenan (23 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:05

Factorul intentional nu conteaza la hentul in careu. La prima faza, aparatorul a pasat mingea cu mina la portar. I-a schimbat deci traiectoria si si-a produs un avantaj prin asta. Penalti clar. La a doua faza e si mai clar, mingea mergea pe poarta, ea a fost deviata, 5m mai incolo, de aparator, cu cotul. Penalti fara dubii.
Unii comenteaza pe aici ca tusierul are scuze la offside. Problema e ca ridicat fanionul la golul lui Tucudean, faza in care avea cel putin 4-5 jucatori la care trebuia sa se uite, mult mai grea decit la golul otelului, cind nu erau decit doi. Ambele faze au fost pro-Otelul, iar asta nu e normal!
Una peste alta, Steaua trebuia sa le dea cel putin 4 goluri, cu toate aceste erori. Nu se poate, cu o astfel de echipa (care a venit, ca si altii, sa „moara” pe teren, insa stelistii trebuiau sa se astepte), sa nu reusesti sa depasesti greseli de arbitraj, chiar daca ele au fost cam multe si importante intr-un singur sens.

dragao30 (5 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:09

asa e maestre nu a gresit doar impotriva stelei ci a gresit cu intentie pentru cei care l-au pus sa arbitreze si ptr asa tg mures. cand ai penalty la inceput de meci si echipa adversa marcheaza din offside nu sunteti de parere ca pe jucatori ii ia putin cu, capul? nu credeti dvs ca un al doilea penalty refuzat te fac sa ai niste intrari putin necontrolate? nu crezi tu maestre ca se aduna in capul unor jucatori aceste greseli impotriva lor si alte ajutoare pentru contracandidate crezi ca nu ii afecteaza? dar dumneata sti mai bine cu cine te dai. poate ai de facut vreun favor. succes la scris. poate scri si matale de unde scriu altii lucrari stiintifice

Marcello (83 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:09

Nu va contrazic dar mie mi s-a parut ca al doilea hent a fost. Si ar fi trebuit eliminat Murgoci daca nu gresesc. Primise galben la intrarea in teren. Poate ma lamureste cineva…

nausea (7 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:10

Probabil e o miscare pentru casele de pariuri, iar dinu vama sigur a jucat 2 solist !

gil (43 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:15

cand Steaua i-a transferat pe Tamas si Tucudean,a adus si blestemul de a nu juca in CL.(liga campionilor,interzisa cainilor)……….lasand gluma la o parte,acest arbitru nu are ce cauta in fotbal daca a gresit asa de mult si de-o parte si de cealalta intr-un singur meci….

catalin_cj (65 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:16

chronic vreau sa te intreb daca arbitrajul pro steaua in meciul cu cfr a fost ok. si sa te mai intreb daca preluarea cu mana a lui adi popa in banda stanga la atacul stelei exact in fata asistentului e hent sau doar preluare. sau daca din 10 pase 8 sunt gresite e tot din vina arbitrului? ma gandesc ca otelul in primele 10-12 etape a avut eliminati aproape in fiecare meci si arbitraje potrivnice la fiecare meci. cfr de asemenea e tocata de comisii si de arbitraje in mod constant. furata cu steaua si cu ASA, la alea de ce nu sariti cu gura. cum apa 2-3 greseli impotriva clonei din pipera cum sariti toti cu gura. ai ocazii ai penalty ratat ai cel mai bun lot din tara si tot ca milogul strigi ca te fura arbitrul. de fapt este frustrare din cauza neputintei stelei, nu e arbitrajul. de ce meci de meci va plangeti de arbitraje cand echipa nu joaca absolut nimic?

Claudiu (3 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:17

Despre faza in care ia galben portarul Otelului ce parere aveti? Trebuia rosu?

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:19

Corect, Ovidiu. Si inca ceva: daca toti- si ziaristii si conducătorii, pana la urma si noi, spectatorii- am fi corecți, atunci arbitrii ar fi la rândul lor corecți. Ne bucurăm cand „ne ajuta” si-i înjuram cand „ne aranjează”. Daca mai ești si vreo echipa mai mica, absolut nimeni nu te vede… Eh… Nu-i ok.

0mBun (8 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:21

Si tu nea’ Ovidiu (Brutus)?! La 0-0 daca se ridica fanionul si se dadea penalty la Prepe’…meciul era rezolvat!
Totusi, cum va explicati ca au inceput arbitrajele total gresite impotriva stelei exact acum?
Nea Ovidiu te stiam mai senin, dar din pacate batranetea…
Sa le fie de bine si lor si tie nea Ovidiu..!!

Claudiu (3 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:22

@ Dimi . Se da hent si pentru neglijenta si as vrea sa stiu si eu de unde sti tu daca a fost cu intentie sau nu la Murgoci.

satyricon (73 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:23

D-le Ioanitoaia se vede experienta in felul cum o intoarceti si manipulati!
Stiti bine ca un arbitru smecher face exact cum a facut RD, intai macelareste pe cine trebuie si dupa aia „in compensatie” arunca si cateva decizii impotriva echipei favorizate (asa se poate spune ca a arbitrat slab, nu ca a furat ca in codru). Dupa ce a fost validat gol din offside si nedat un penalty clar si deci in loc de 1-0 este 0-1, normal ca jucatorii si-au pierdut cumpatul!
E adevarat ca dincolo de arbitrajele defavorabile Stelei si favorabile ASA (nu sunt primele), Steaua a pierdut pe mana ei. Cand ai atatea puncte avans, e inadmisibil sa ajungi in situatia asta. Si vinovati sunt multi, de la patronul caruia nu-i mai arde de fotbal (de ce nu vinde clubul atunci ?!), dar a vandut cei mai buni jucatori din fiecare compartiment si pana la „antrenorul” Galca, care e de pe alta planeta! Imi pare rau de el, e baiat bun si civilizat, dar mai are multa meserie de invatat, din pacate el este principalul vinovat. Daca acum la echipa este adus Florin Marin sau Stoichita (nu Reghe, nu Olaroiu sau D Petrescu), castiga campionatul fara probleme!

Claudiu (3 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:27

Marea problema e ca nu sa iau deciziile corecte in cadrul comisiilor care analizeaza greselile arbitrilor. Peste tot se greseste , dar ar trebui penalizati si supendati arbitri care gresesc indiferent impotriva cui gresesc.

0mBun (8 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:28

Nea Ovidiu, uita-te Bre la meciurile din Anglia si Spania, sa vezi ca la hentul ala la care zici dumneata ca nu trebuia dat penalty, se da penalty fara sa clipesti…de asta zic ca te-ai dat cu necuratu nea Ovidiu..nu te mai reunosc, de ce incerci sa acoperi anumite persoane din umbra?! Se vede cu ochiul liber ca de cateva etape Steaua e persecutata..voit sau nu, nu e datoria matale sa faci pe haiducul…zi-le pe nume, nu mai ascunde mizeria sub pres…

rusine (8 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:29

ma da nimeni absolut nimeni nu a vazut ca steaua a dat gol la o faza la care jucatorii stelei trebuiau sa dea mingea inapoi jucatorilor de la Otelul fiind minge de arbitru , echipa oaspete avea mingea si a trimis mingea afara , 2 jucatori fiind pe teren cazuti , la reluare jucatorii stelei au luat ei mingea si au dat gol … in loc sa dea mingea inapoi echipei Otelul .

catalin_cj (65 comentarii)  •  20 aprilie 2015, 18:30

o intrebare am si eu. care e vina lui galca? nu are jucatori, iar ciurucurile care mai sunt nu au nici o motivatie.

Comentează