Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu Craiovei!

Haideți să ne reamintim cum s-a născut formația ce ocupă acum un meritoriu loc 4 în Liga 1

Permalink to Nu Craiovei!
vineri, 17 aprilie 2015, 8:48

UEFA a comunicat oficial Craiovei că nu-i va permite să joace într-o cupă europeană în sezonul 2015-2016 nici dacă se va clasa la sfîrșitul campionatului pe o poziție eligibilă.

Să-mi fie cu iertare, dar era previzibil acest final din moment ce CSU, echipă afiliată în 29 august 2013, n-are 3 ani vechime ca membru frf. Deoarece deciziile luate la Nyon se execută, nu se discută, Craiova trebuie să mai aștepte măcar un an.

Haideți să ne reamintim cum s-a născut formația ce ocupă acum un meritoriu loc 4 în Liga 1. Simțindu-se cu musca pe căciulă pentru că decapitase Universitatea lui Mititelu, care s-ar fi desființat însă oricum din pricina incapacității financiare a patronului, Mircea Sandu i-a oferit Craiovei posibilitatea de a se înscrie direct în eșalonul secund, cînd regulamentar era să înceapă din Liga a 5-a.

Altfel zis, a răspuns unui abuz cu un alt abuz. Deși fotbalul din Bănie s-a îmbățoșat că nu-i trebuia un bilet de favoare, acesta i-a prins bine. Așa s-a născut, sub pulpana Primăriei, gruparea ce va primi numele CraiOlguța și va deveni redutabilă, o forță de temut, sub mîna antrenorilor Cârțu și Săndoi. La fel de adevărat e însă că, între timp, clubul s-a privatizat în proporție de 98 la sută.

Încurajat pe plan intern să solicite aprobare de la UEFA, CSU s-a trezit că bate la o ușă închisă. S-a găsit însă repede, în stil tipic românesc, un vinovat pentru veto-ul din Elveția. Pasămite, Viorel Duru, directorul Departamentului Licențiere din FRF, i-ar fi determinat pe șefii de la Nyon s-o refuze pe Craiova, ceea ce e o invenție, o minciună. Lui Duru nu i se poate imputa nimic.

Întrebat despre situația clubului oltean, omul și-a făcut datoria. A spus adevărul, atît și nimic mai mult. A-l transforma pe Viorel Duru în denunțător și a socoti că a trădat nu-i doar o exagerare, ci de-a dreptul o aberație.

Atitudinea UEFA complică însă destule lucruri. Rezultă că, întemeiată abia în 2013, CraiOlguța nu se poate considera continuatoarea Craiovei Maxima.

De acord că are o legătură afectivă cu campioana unei mari iubiri, dar n-are și una juridică. Nu moștenește nici palmaresul, nici stema, nici culorile semifinalistei Cupei UEFA 1983. De altfel, Mititelu a probat recent că patrimoniul respectiv i-a fost recunoscut prin hotărîre judecătorească.

Destui însă îl contrazic. Aceștia invocă faptul că, preluînd acțiunile de la Dinel Staicu, Mititelu n-a vrut să plătească unele datorii și a cerut ca societatea lui să nu fie confundată cu cele dinainte. Cu părere de rău, dar valurile și orgoliile sînt atît de mari în Bănie încît nu se știe dacă apele se vor limpezi vreodată. Cum și cînd.

De subliniat și, în egală măsură, de lăudat e modul în care, în loc să transforme inter-dicția UEFA într-o dramă și să-și smulgă părul din cap, Sorin Cârțu a primit refuzul cu calm, cu maturitate, cu înțelepciune. “Asta e, n-avem ce comenta, ne pregătim pentru anul viitor”, s-a mulțumit să declare Sorinaccio. Corect, drumul lucidității și al modestiei e singurul pe care trebuie mers mai departe. Toate celelalte se înfundă.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

Barza (8 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 8:54

Cine pretinde ca tineti cu Craiova sa cioteasca acest text foarte obiectiv. Dv. sunteti ziarist nu suporter.

Dorin (166 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 8:58

Nea Ovi, dumneata nu te lepezi de Mititelu nici acum si nu faci bine. Dar daca vrei sa mori cu el de gat nu te opreste nimenea. Duci un razboi pierdut dinainte.

Macovei (52 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 9:06

Nu inteleg cum puteti apara un tip ca Duru care face jocurile echipelor bucurestene pe fata si mai ales al Stelei. E trist daca ati trecut si dvs de partea unei federatii de jmecheri incompetenti.

valy (29 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 9:13

sa-mi fie cu iertare,dar ioanitoaia a fost intotdeauna gica contra fata de fotbalul craiovean!de si,se dadea suporter al craiovei…

FYRY (37 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 9:19

stii prea bine ca duru are vina,face jocurile pt aromanii de la viitorul ca si tine de altfel,

eugen76 (17 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 9:32

CraiOlguța ??? ca ai imbatranit degeaba!acum imi dau seama la ce comanda scriu idiotii tai de la fituica gsp.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 9:46

Nene Ioanitioaia dumneata demult nu te mai pricepi la fotbal …Decizia UEFA este un abuz contra fotbalului craiovean…Haideti sa ne aducem aminte daca vrei cum s a infiintat CSU …Sandu care era presedintele FRF ofera un loc Craiovei ..in 2012 …nu l vrea nimeni …oltenii nu primesc pomana…apoi in 2013 ofera doua locuri …ne gandim mai bine si hai sa acceptam …orasul Craiova fiind un oras bogat care poate sa si plateasca taxele catre FRF…nu ca satul lui mititelu …Deci tine minte …noi nu am vrut in fotbalul vostru corupt ,sarac,neperformant si insolvent …
Am acceptat cu greu o invitatie de la Nasul fara sa stim in ce ne bagam …am vrut sa ajutam fotbalul romanesc sa faca performanta .
Sa va intre bine in cap din moment ca suntem invitati …avem depturi depline …asa este logic …nu noi am vrut in fotbalul vostru …ci am fost rugati …ca sa participam la scoaterea lui dn noroi …iar pana acum ne am facut datoria …platind taxe catre FRF …platind jucatori si bareme de arbitraji …si jucand un fotbal bun …

Vladone (69 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:14

Stiam ca asa se va termina si va dau dreptate. Cu toata gura lui mare Cartu face bine ca nu se ambaleaza acum.

Vlad (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:16

Domnule Ioanitoaia,

CS U este pentru mine continuatoarea Morala a Craiovei de dinainte de 1991. Este sustinuta de cei care au „castigat” numele Craiova Maxima, si spritul nu va putea niciodata muri vreodata. Pentru mine, acest spirit pe care il aduc in discutie nu este reprezentat si nu a fost vreodata de FCU-ul lui Mititelu: „echipa copiilor copiilor lui” … circ zilnic la televizor… etc. Poate ca asta era ceea ce cauta de fapt presa centrala, pt cat mai multe clickuri. Dar va rog sa intelegeti, Craiova merita mai mult decat atat.
In al doilea rand, daca vreti sa va considerati un jurnalist neutru, renuntati la apelativul „CraiOlguta” care nu face decat sa jigneasca suporterii acestei echipe (cu cea mai mare medie de suporteri la meciurile de acasa in tur, inainte de mutarea pe Extensiv. Da, asta inseamna mai mult decat FCSB-ul iubit al majoritatii jurnalistilor).
„Mititelu a probat recent că patrimoniul respectiv i-a fost recunoscut prin hotărîre judecătorească”. Cu tot respectul, dar dvs chiar ati citit documentele? Eu da, si nu am putut gasi o astfel de hotarare. Mititelu nu arunca decat praf in ochi si va recomand sa aruncati o privire peste documentele pe care le arata, doar pt a obtine un titlu pompos pe GSP, anuntand o alta victorie a marelui patron.

Cu tot respectul si cu dorinta de a va vedea mai obiectiv la viitoarele postari despre Stiinta,
Vlad

Alex (55 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:16

Chapeau!

gugu (72 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:21

@valy. Ioanitoaia are capul pe umeri si deci nu poate fi de partea clonei. E frumos ca a simpatizat cu Craiova intr-o perioada cand toti ziaristii tineau cu echipele din Bucuresti dar nici el nu confunda echipa de azi cu Craiova Maxima.

lucius (5 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:37

se consuma banii europeni la CSU craiova nu e nici o privatizare ,DNA e pe filiera!

Andrei (1607 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:38

Cum ar fi daca as injura GSP si as simti vinovatie fata de Prosport?…Asa ne spuneti si dv.. Frf s-a simtit vinovata fata de Mititelu si a lasat sa se nasca o alta echipa…De fapt FRF a incercat sa-l combata pe Mititelu cu niste cozi locale…Nu sunt cele doua echipe in cearta?Si chiar daca va supar nu cred ca FRF poate infiinta echipe cind doreste…Asta spune Duru si are dreptate…Cineva spune,,Sandu a oferit un loc Craiovei,,…parca ar face un cadou copilului sau…Poate se ofera si titluri?…

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:43

Sincer sa fiu Sandu nu a facut niciun abuz cand ne a invitat in liga 2 a …ca presedinte al FRF putea decide ce este mai bine pentru fotbalul romanesc …impreuna cu Adunarea Generala…de aceasta sunt oameni acolo sa judece ce este mai bine pentru fotbalul romanesc la un moment dat …Deci …de ce scrieti abuz ? …pe ce motiv ?…pe vantul care bate …omul avea tot dreptul sa ne invite daca vroia …asa ca iar sunteti cu sorcova …

Marian (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:44

Sa le ajute D-zeu sa nu joace niciodata in cupele europene…..respect nea Ovi pentru cele scrise despre adevarul adevarat.

traian (20 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:45

Un articol obiectiv. UEFA spre deosebire de FRF nu face excepții după interese. O echipa înființată în 2013 nu îndeplinește condițiile cerute de regulament și nici nu poate sa creadă ca este Universitatea Craiova. Restul este can’can, uneori chiar finanțat.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:54

Duru este un om corupt …care a primit mita pentru licentiere …indiferent ca dvs vreti sa l scoateti cinstit …el o sa infunde puscaria daca o sa l toarne cei care i au dat mita …nu ne intereseaza ce a spus acest tradator la UEFA…noi avem tot dreptul sa participam in Europa…indiferent ce spune unul si altul .

Florin (67 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:55

mai interesanta e poza cu marcel iures decat articolul. nu e iures, e sandoi? pai de ce nu zici nimic si de el in articol?

si unde sa joace Craiova in uefa daca nu e gata megastadionul? peste 2-3 ani, poate sa joace si in cl, ca acolo are cartu experienta…

Imperator (9 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:55

DNA a retinut ieri viceprimarul Craiovei , Cristina Mariana Calangiu, cu mascatii. Cica si-au adus aminte niste asistente si infirmiere ca acum un deceniu au platit mita ca sa fie angajate. Guantanamizarea binomului Kovesi-Coldea a justitie. Daca va canta in arest ce doreste Kovesi -Coldea, atunci Olguta se duce dupa Mazare si CSU dispare asa cum a aparut direct in liga a IIa. Vai de Craiova, ramane si cu stadionul demolat si fara niciun club de fotbal. Asa se intampla cand politicul fondeaza cluburi si le finanteaza smechereste din banii publici.

Toni (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:57

Foarte bun articolul! Felicitari!

AlleXyS (10 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 10:59

Da, trebuie mers mai departe. Adica din liga a 5a, nu cu locuri cumparate/daruite de Sandu si alti mafioti.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:02

Noi suntem Stiinta cea Adevarata indiferent ce cred dusmanii …nu ne intereseaza ce declara unul si altul ca are nu stiu ce palmares …Eu ma duc la fotbal la aceasta echipa de cand a pierdut primul campionat in 1972-1973…de fapt n-i l a furat Dinamo …asa ca sunt invatat cu nedreptatiile …

adi_dinamo (15 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:22

de obicei nu comentez la articolele citite dar acum trebuie sa spun ca mai toti cei care au comentat aici pana acum sunt cel putin retardati…unu zis ovidiu spune ca au fost „invitati” in liga 1:))))….si ca nu au stiut in ce se baga dupa ce mai devreme spunea ca nu ne doream sa intram in mocirla….:))……altul ca Duru este de vina pentru ca nu sunt lasati in Europa:))…PENIBIL

Al (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:24

Imi pare rau ca trebuie sa va contrazic dar mititelu nu a probat nimic. Si chiar daca ar fi probat, in momentul de fata Universitatea ( cea veche) nu mai exista. De ce? Pt ca este in faliment-se desfiinteaza. Chiar daca mititelu isi va face echipa, aceasta nu ar mai avea NIMIC comun cu Universitatea. Ar fi doar SRL-ul lui mititelu. Nu ar mai avea pt ca NIMIC din ceea ce a fost nu va fi preluat de viitorul srl al lui mititelu. Scuze, ar lua decat stema inregistrata la OSIM pe numele familiei lui. Dar ma intreb dc mititelu a avut adevarata Universitatea Craiova, presupun ca a vut si stema aceasta, nu? Dc asa a fost cum a juns ea in mainile lui si nu a ramas in patrimoniul societatii?? In concluzie, UNIVERSITATEA a murit. Tot ceea ce va ramane sunt performantele ei. Prefer sa fiu suporterul CSU decat al unei alte clone infiintate de mititelu cel care a distrus toto. EL ESTE ADEVARATUL VINOVAT.

Imperator (9 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:24

ovidiu_3003 este mai batran decat Ovidiu Ioanitoaia. Gheorghe Gh. Lupu, secretar al Comitetului municipal Craiova al P.C.R., multi au fost arestati din cauza lui.

cave canem (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:25

……… Echipa asta e CraiOlguta pt ca nu va da spaga sa scrieti la comanda si nici nu va baga in seama cersetoriile.

Sorin (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:26

Dacă UEFA nu le permite participarea pt. o cupa europeană, datorită neîndeplinirii condiției de afiliere ( 3 ani) , atunci cum au promovat in liga 1?! FRF nu are același condiții cu UEFA? Mai este ( in lume) vreo echipa „născuta” direct in a doua liga?!

Mishu (234 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:30

Beeei ovidiu 3003, de unde stii tu ca Duru a luat spaga pentru licentieri, a impartit-o cu tine? Ce va mai place unora sa bateti campii si ce interesanti va credeti!

Barca (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:34

@Vlad. Gresesti. A fi continuatoarea morala cum spui tu nu inseamna a fi si continuatoarea legala. Exact asta arata dl. Ioanitoaia si ii dau dreptate.

Daniel (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:36

Foarte corect si adevarat tot ce ati redat aici. Sunt foarte multi care s-au lasat dusi de vorbele lui Badea si a „grupului Craiova Maxima” care pt niste banuti dati prin spatele birourilor au fost bagati in fata sa spuna lucruri pe care nici ei nu le cred. Haideti sa ne aducem aminte cand Mititelu cheltuia bani pt echipa cum toti erau langa echipa, Ungureanu, Badea, negrila s.a.m.d. Pe Mititelu nu-l pot ierta si nici n-am s-o fac vreodata pt ce a facut echipei mele de suflet, dar asta nu inseamna ca datorita acestei uri fata de el imi voi spala creierul cu vorbele Olgutei sau ale lui Badea. Eu stiu la meciurile carei echipe am fost din 1988 si pana in 2014, de cand merg pe stadion, la fel cum au fost toti acesti dimpatizanti ai clonei, indiferent ca a fost patron Paunescu, Ilinca, Netoiu sau Staicu.

Bratu (104 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:37

Jos palaria pentru cel mai reusit articol al Dv. din 2015…Si uite ca nu e despre Steaua…

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:37

Cartu vrea in Europa din acest an …desi ar trebui sa jucam prin deplasare …el se gandeste ca ar mai obtine ceva bani in plus prin calificarea in grupele E.L.
E normal sa vrea acest lucru din moment ce munceste pentru el …Nu este normal sa se lupte el cu tradatorii si dusmanii …de aceea Felix Grigore o sa incerce sa ne obtina dreptatea la TAS…sau la alte tribunale elvetiene …

dimi (3 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:38

Dragi olteni,cand o sa va intre in cap ca actuala CSU Craiova nu are nimic in clin si in maneca cu „U” Craiova lui Cartu sau Blaci ? Ci este opera lui M.Sandu care dupa ce a distrus pe Poli Tim.s-a gandit sa faca o reparatie (excrocherie) Craiovei.Asa ca nu va mai vaicariti ci duceti-va la Nasu sa va scoata din rahat !

Daniel (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:42

Foarte corect si adevarat tot ce ati redat aici. Sunt foarte multi care s-au lasat dusi de vorbele lui Badea si a „grupului Craiova Maxima” care pt niste banuti dati prin spatele birourilor au fost bagati in fata sa spuna lucruri pe care nici ei nu le cred. Haideti sa ne aducem aminte cand Mititelu cheltuia bani pt echipa cum toti erau langa echipa, Ungureanu, Badea, negrila s.a.m.d. Pe Mititelu nu-l pot ierta si nici n-am s-o fac vreodata pt ce a facut echipei mele de suflet, dar asta nu inseamna ca datorita acestei uri fata de el imi voi spala creierul cu vorbele Olgutei sau ale lui Badea. Eu stiu la meciurile carei echipe am fost din 1988 si pana in 2014, de cand merg pe stadion, la fel cum au fost toti acesti dimpatizanti ai clonei, indiferent ca a fost patron Paunescu, Ilinca, Netoiu sau Staicu.

DarkDark (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:43

:))) Ce se agita postacii Olgutei. Nu va speriati mah ca se duce Felix pana la ONU sa se judece cu coruptii astia de la UEFA. In alta ordine de idei editorialul este un refresh necesar pentru unii care au uitat cum s-a infiintat rusinea asta de club si care trebuie sa le dea de gandit celor care pe 23.11.2013 au fost alaturi de Stiinta in meciul contra clonei iar acum se duc pe Extensiv.

dantes (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:43

Domnule Ioanitoaia,
Sustineti in editorialul dumneavoastra ca ‘s-a găsit însă repede, în stil tipic românesc, un vinovat pentru veto-ul din Elveția. Pasămite, Viorel Duru, directorul Departamentului Licențiere din FRF, i-ar fi determinat pe șefii de la Nyon s-o refuze pe Craiova, ceea ce e o invenție, o minciună.’
Ca, in multe alte privinte aveti dreptate. Atat doar ca acest impersonal ‘s-a gasit’ nu mentioneaza sursa. Iar sursa este gsp.ro care titra mare joi, 16 aprilie: ‘Duru i-a pîrît pe capii fotbalului românesc la UEFA: „FRF a favorizat CraiOlguța”
Pe site-ul clubului csuc.ro apare un scurt interviu oferit mai multor ziaristi de catre Felix Grigore, managerul general al clubului. La o intrebare insinuanta a unui jurnalist ‘L-ati simtit ostil pe dl Duru’, acesta raspunde : Nud, nu. Ba din contra. I-am simtit aproape de noi, si pe dl Duru si intreaga administratie de licentiere.’ Deci aceasta este pozitia oficiala a CS Universitatea Craiova. Si-atunci impotriva cui va ridicati? Impotriva propriului ziar?
Apoi, emiteti urmatoarea constatare: ‘De acord că (clubul)are o legătură afectivă cu campioana unei mari iubiri, dar n-are și una juridică. Nu moștenește nici palmaresul, nici stema, nici culorile semifinalistei Cupei UEFA 1983’
Ceea ce s-ar putea sa fie adevarat. Dar apoi sustineti ca ‘De altfel, Mititelu a probat recent că patrimoniul respectiv i-a fost recunoscut prin hotărîre judecătorească.’ Ceea ce este o informatie falsa. Daca cineva detine patrimoniul despre care vorbiti, atunci aceasta este Fotbal Club U Craiova SA societatea care a patronat clubul si care, asa cum, corect ati observat a fost adusa in faliment de dl Mititelu. Ca urmare societatea nu mai este acum a dl-ui Mititelu, este gestionata de un administrator judiciar, care conform procedurilor de faliment, va incerca sa valorifice toate bunurile acesteia. Daca printre ele se afla si palmaresul si celelalte, atunci le va vinde. Daca Adrian Mititelu va avea bani, le va putea cumpara, la fel cum le va putea cumpara si Clubul Sportiv U Craiova SA.
Cu mult talent, putem construi orice argument pornind de la o premisa falsa. Dumneavoatra ati pornit de la doua premise false si ati construi doua argumente gresite. Ma astept ca, modestia pe care i-o apreciati dlui Cartu, sa o aratati si dumneavoastra si sa corectati aspectele semnalate, daca cumva veti constata ca ele au vreo relevanta.
Cu bine,
DT

sevilla86 (13 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:44

@Macovei- o avea Duru bube in cap dar in acest caz omul a fost f corect: a spus ADEVARUL!!! Ce vroiai sa minta? Mai judecaa si tu ca de aia ai praz…scuze cap!

lupul.cel.rau (4 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 11:48

Mestere, ai fost si ramai un biet epigon al Maestrului Ioan Chirila! Faci mai mult rumegus cand vorbesti, decat un atelier de mobila in zi de varf! Adio, si-un praz verde!

Adrian Mititelu (11 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:08

neaovi te astept sambata pe l-a mine pe l-a perinita asa cum a-m stabilit. Articolul a iesit m-ai bine decat i-ti dictase-m eu ieri l-a telefon. Bravo!

Daniel (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:17

Aceasta echipa a fost, este, si va fi Craiolguta, in nici un caz U Craiova. Toti acesti „suporteri” care azi merg pe Extensiv sunt suporteri de duzina.

gherghe marian (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:26

GSP=EDITIE SPECIALA, nea Ovi …..

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:36

UEFA a facut abuz in cazul nostru …si aceasta este dovedit …Eminescu avea dreptate …

florin (2 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:37

…csu nu este echipa primariei dar ziarul vostru a inventat craiolguta…daca nu se infiinta csu craiova nu avea nici acum echipa deoarece mititelu nu a avut si nu are bani…toata craiova maxima este angajata in programul csu de altfel singurul club care-si respecta trecutul…astea sunt adevaruri dar tie nu i-ti place adevarul i-ti place …

CALIN FLORIN (27 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:41

RESPECT,O. IOANITOAIA!!!Iata un ziarist cu capul pe umeri care are curajul sa spuna adevarul si sa infrunte „mafia”din fotbalul romanesc!!!Sper ca,odata si odata,JUSTITIA din tara asta sa scoata adevarul la iveala si sa lamureasca lucrurile si dedesupturile acestei federatii corupte si murdare!!!JOS MAFIA DIN FRF SI LPF!!!DREPTATE PT. STIINTA!!!LA PUSCARIE CU TOTI CEI VINOVATI DE DECAPITAREA FC UNIVERSITATII CRAIOVA!

Adi (6 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 12:50

Excelent Ovidiu Ioanitoaia! Bine ca nu v-ati frant coloana la toate presiunile si la toti banii care circula pentru a impinge o fantoma pe pozitia unui club cu palmares. Sunt craiovean si ma bucur ca mai sunt oameni care au puterea să rostească și să susțină un adevăr până la capăt! Știința Craiova nu moare niciodată! Adio clonă csu, adio (v)olga!

geo (6 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 13:23

Dl Ioanitoaia, la varsta dvs nu ar mai trebui sa umblati cu prostioare de tip ” CraiOlguta”, palmaresul e la mititelu, samd. Daca ati fi un gazetar adevarat ati fi de partea sportului, sportivilor si cluburilor care isi doresc performanta. Mititelul nu si-a platit fotbalistii, nu a platit nici macar chiria stadionului, facea scandal zilnic si in final a ingropat ce mai ramasese din club. GSP e un ziar de scandal si dvs va place doar barfa. Ati imbatranit foarte urat

Forza CSU (1 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 13:34

@DarkDark… ***, cat de curand o sa vii si tu pe Extensiv, cat crezi ca o sa mai astepti dupa ***’ de mITITELU ??? 🙂 🙂 🙂 🙂

Fibra (150 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 13:46

Craiova va implini 3 ani pe 29 august 2016.In consecinta nici in editia 2016-2017 nu va putea juca in cupele europene,ale caror preliminarii incep mult mai devreme,asa ca sa ne obisnuim o data pentru totdeauna cu regulile si legile europene.Vad ca Duru e hulit ca vrea sa ne alinieze la regulamentele europene,numai ca tugulanii vor sa umblam tot cu smecherii,pana vom fi exclusi cu totul si nu va mai ramane decat tavaleala in mocirla interna.

Andrei Laurentiu (6 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 13:49

Un mare adevar scris de un mare ziarist . Flicitari domnule Ioanitoaia . Cat despre Clona nu mai e nimic de spus . A spus UEFA destul . Nu inteleg de ce nu se sesizeaza mai repede nimeni ptr abuzurile continue ale primariei si ale acestei CLONE MIZERABILE . intotdeauna voi tine cu dreptatea si asta inseamna FCU CRAIOVA !!!! nu mititelu. cu el sau fara el aceasta echipa trebuie sa revina acolo unde ii este locul . Aplaudacilor PSD-isti le transmit ca sunt un mare ZERO la fel ca echipa lor FANTOMA !!!!! CEI CARE INCEARCA SA MA CONTRAZICA LE SPUN DOAR ATAT . TOTI S-AU DUS ACOLO UNDE SUNT BANI . DACA ORICARE VENEA CU BANI SI CREA ECHIPA ACOLO ERAU SI MARILE VALORI CARE SUSTIN PROSTII.

Ciprian (17 comentarii)  •  17 aprilie 2015, 14:04

Mult zgomot pentru nimic(o clona).

Comentează