Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Simona 
și Fed Cup

Tocmai deoarece absența Simonei Halep din echipa națională pentru Fed Cup a stîrnit o controversă aprinsă, intru și eu în discuție.

Permalink to Simona 
și Fed Cup
marți, 7 aprilie 2015, 5:07

Nu mă erijez în specialist, doar exprim un punct de vedere. Asta în momentul în care Ilie Năstase, primul lider din istoria ATP și, impresia mea, cel mai talentat tenisman all-time, i-a cerut public Simonei “să ne lămurească de ce nu vrea să joace pentru România”.

Înainte ca Năstase s-o critice, mai corect spus, s-o dojenească, Simona a explicat de ce a ales să meargă la Stuttgart și nu, alături de celelalte fete, la Montreal, în Fed Cup. Pentru că se simte obosită, logic, după turneele americane de la Indian Wells și Miami, dar și pentru că, a recunoscut deschis, are “unele obligații” față de Stuttgart. Deși conduce un Porsche, 
nu se confirmă că ar fi imaginea mărcii respective, probă că imaginația unora o ia cîteodată înaintea realității.

Răutăcioșii au sărit imediat cu gura că, de fapt, Halep nu se prezintă la Montreal, de unde ar fi reușit totuși să vină la timp pentru turul 2 de la Stuttgart, din cauză că în Fed Cup sînt bani puțini. Într-adevăr, sînt puțini, sub 10.000 de euro de căciulă, numai că nici la nemți nu-s foarte mulți, prin comparație cu rețetele altor competiții.

Dacă ar triumfa în capitala landului german Baden-Württemberg, Simona ar încasa maximum 125.000 de dolari, sumă ce nu impresionează în raport cu cîștigurile ei din 2015. Cifra
te la exact 1.980.291 de dolari.

Așadar, ca să nu mai lungim discuția, nu din rațiuni materiale a sărit Halep peste Montreal. Trebuie să fi calculat și că, în perspectiva Marelui Slam de la Roland Garros, programat pe zgură din 20 mai în 8 iunie, i-ar servi mai tare să evolueze la Stuttgart pe suprafața ce o așteaptă la Paris decît pe hardul din Canada. La urma urmei, fiecare are propriile socoteli și, admiteți clișeul, doarme cum își așterne. Nu-i treaba nimănui să gîndească și să decidă pentru altul.

Ideea că Halep ar fi datoare cu ceva României e un sofism. Un mod fals de a pune proble
ma cîtă vreme România n-a mișcat nici un deget pentru Simona.  Lucrurile s-au petrecut mai degrabă invers, tînăra campioană ducînd numele României în lume, dîndu-i amploare, rezonanță, glorie. Să nu se supere Ilie Năstase, dar lui țara i-a oferit, printre altele, gradul de general cu privilegiile acestuia. Nu zic că, veritabil vrăjitor al rachetei, nu l-a meritat. L-a me
ritat din plin, dar l-a și primit. În ceea ce o privește, Halep nici n-a cerut, nici n-a primit ni
mic, a ajuns numărul 3 mondial grație sacrifi
ciului său și al părinților.

Personal însă, fiind în locul Simonei, aș fi încercat orice să mă alătur echipei de Fed Cup. În ideea că dacă are obligații față de Stuttgart, normal ar fi să aibă, cît de mici, și față de acea Românie care s-a trezit la 4 dimineața ori nici nu s-a mai culcat ca să-i țină ei pumnii strînși 
și să-i poarte noroc. Atît că, poveste veche, fiecare om e alt om și nimeni nu ia locul altuia.

Comentarii (149)Adaugă comentariu

SIMONA E LIBERĂ! 7.04. | Psihologul muzical (1338 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:13

[…] http://blogsport.gsp.ro/ioanitoaia/2015/04/07/simona-%E2%80%A8si-fed-cup/ […]

un om (1 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:17

Dar cand era pe locul 150 si nu pe 3 Romania aia tot asa se trezea sa se uite la ea?

Mircea Boricean (2 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:20

A facut tara mai multe fata de familia Halep si pentru care trebuie recunostinta,,1 Educatie gratuita,liceu inclusiv si facultate daca esti admis ,pentru tata, mama ,frate si Simona. Clanul Halep nu trebuie sa fie suparat pe tara, sa fie suparati pe antrenorii timpiti care nu au primit-o la copii si juniori sa faca tenis gratis ( asta este o alta poveste cu pregatirea si onestitatea antrenorilor de copii si juniorii la toate sporturile).2. Pentru citva banuti de la nemti nu trebuie sa te pui cu satul, prestigiul cistigat atit de greu se poate pierde la fel de usor in tara , nu pot sa nu-i dau dreptete Domnului Ilie Nastase ……

george27 (19 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:20

Cât ne-a costat frunzuliţa Elenei Udrea şi câtă popularitate ne-a adus ea în lume ?
Cât a im investit noi în Simona, în afară de sentimente , ca să avem dreptul de a-i pretinde ceva.
Felicitări Simonei, a mai adăugat un nume de macedonean pe c are-l cunoaşte de acum o lume.

george27 (19 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:21

Cât ne-a costat frunzuliţa Elenei Udrea şi câtă popularitate ne-a adus ea în lume ?
Cât a im investit noi în Simona, în afară de sentimente , ca să avem dreptul de a-i pretinde ceva.
Felicitări Simonei, a mai adăugat un nume de macedonean pe c are-l cunoaşte de acum o lume.

Mircea Boricean (2 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:34

Am citit comentariile de mai sus si m-am speriat , asa de mult sa fi scazut atasamentul fata de tara, am vazut africani care vorbeau cu admiratie de locul de nastere ,de tara lor , de traditii culturale si religioase ca mau surprins placut. Noi romanii oare de ce sintem altfel, daca clanul Halep traia in alta tara, ma intreb oare la fel proceda? Noroc ca prestigiul sportiv al unei tari nu depinde de unul singur,ma refer la Halep, mai avem si canoisti,boxori hambaliste care muncesc din greu pentru.

Max (9 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 11:53

Sint de acord cu comentariul dvs., mai putin cu ultima parte. Nu cred ca Halep are vreo datorie fata de oamenii care s-au trezit la 4 dimineata sa-i vada meciurile (vai, ce sacrificiu imens! ce gest altruist!) si cu atit mai putin fata de Romania.
Oficial, Romania nu e reprezentata de tenismeni, fotbalisti sau cintareti de eurovision. Ea e reprezentata de politicienii alesi prin vot democratic. Iar aici as fi curios sa ne explice dl. Ilie Nastase cum se achita el de obligatiile de reprezentare a tarii pe care le are, nu in calitate de fost mare sportiv, ci in calitate de senator al Romaniei, membru in cea mai reprezentativa si totodata cea mai demna de rusina institutie a statului roman, o institutie al carei singur scop pare sa fie obstructionarea justitiei si apararea coruptilor.
Daca biografia lui Nastase se oprea la mentiunea „fost campion de tenis”, as fi inteles poate de ce are pretentii de la Halep. Dar asa, ca senator din partea celui mai corupt partid din Romania, nu reuseste decit sa se faca de ris prin declaratiile lui.

cristian (4 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:01

M-am trezit cu noapte-n cap de mai multe ori sa o vad pe Simona. Sincer nu simt ca imi datoreaza nimic pentru asta, la fel cum nu-mi datoreaza nici Rambo sau nu stiu ce talk show politic. Eu si as indrazni sa spun majoritatea romanilor se uita la Simona pentru ca e pe locul 3, pentru ca este campioana. Cind nu o sa mai fie in top 10, ii doresc peste cel putin 15 ani, nimeni nu o sa se mai trezeasca sa o vada jucind.

Mai mult, daca va ramine in top 5 inca 1 an ne vom plictisi de rezultatele ei si o vom critica atunci cind va cistiga finale de Grand Slem in 3 seturi, precum se spune ca ar fi facut nea nicu cu Steaua 86, reprosindu-le ca au lungit prea mult meciul.

Hai Simona! Pe banii tai, barba ta si mai ales pe mina ta!

ciupi (128 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:19

m-am trezit la patru dim. desi stiam ca n-am s-o vad, nefiind ”dolcist”, cu gandul de a o urmari punct cu punct pe bwin, care oferea aceasta posibilitate. cu toate acestea, nu ma numar printre ”nationalistii de parada” si afirm ca simona halep a judecat si cu mintea si cu inima. la stuttgart numele ei apare alaturi de cel al romaniei si nu cu initialele MD. la montreal se poate castiga si fara ea, chiar si fara monica niculescu, pe care nimeni nu a intrebat-o de ce a ales turneul la care participa ACUM si nu romania la montreal .

ilie (2 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:21

Ca de obicei, dl. Ioanitoaia e cu fundul in doua luntre. Nu domnule, Ilie Nastase nu are dreptate. Simona nu are nicio obligatie fata de nimeni. A obtinut totul prin munca ei si sacrificiul parintilor.

cezcarino (2 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:33

Unde se joacă meciul?….În CANADA. Cine e vedeta echipei CANADA?….Una BOUCHARD. Joacă în acest meci care se dispută ACASĂ pentru ea?….. NU. Se agită ca PROȘTII cei din media locală la ei? …NU.

ionut (46 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:38

Domnule Ioanitoaia Halep si-a respectat ,,obligatiile,, fata de cei care s-au sculat la 4 dimineata!! Toti aceia s-au trezit pentru a vedea un spectacol, si l-au vazut, pentru a se bucura, si s-au bucurat, pentru a se simti mandrii ca sunt romani, si s-au simtit. Halep, direct, nu a avut nici un beneficiu din trezirea romanilor la 4 dimineata, romanii da! Si hai sa o spunem pe cea dreapta, nimeni nu s-ar trezi la 4 dimineata sa vada un meci din Fed Cup (pentru intrarea in primii 8, nu o finala), fie si jucat de Simona dar pentru o semifinala sau finala de Grand Slam da. Halep a ajuns atat de sus planificand (impreuna cu stafful) fiecare pas, fiecare turneu, fiecare perioada de repaus.Sa-i acordam respectul cuvenit si sa o lasam in continuare sa-si decida drumul pentru ca daca va fi, si va fi, sa castige un Grand Slam, castigul pentru Romania va fi infinit mai mare decat o victorie in Fed Cup contra Canadei. Hai Simona !!!!!!

ionut (46 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 12:59

Pentru trx : gura pacatosului adevar graieste . Ce fluturau in tribune fanii Simonei la marile turnee (si victorii)? Steaguri tricolore !!!!! Pe cine reprezenta, deci, Simona in aceste turnee? Romania!!! Pe cine va reprezenta Simona la Stuttgart ? Romania !!! Altfel spus intreaga discutie este : de ce sa reprezinte Simona Romania la Stuttgart si nu in Canada? Nu ar trebui sa-i acordam o minima incredere si respect ca stie cel mai bine cum sa-si pregateasca fiecare pas? Peste tot unde joaca Simona Halep reprezinta, cu cinste, Romania !!!

cristinuzzu (1 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 13:30

Ratiune. In sfarsit.

utraian (123 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 14:07

Ce diferenta este intre Suarez-Navarro , Halep si Radu Stefan?
La prima vedere sunt o gramada de diferenta.
Pe toti ii leaga ceva: toti au refuzat „nationala”.
Presa spaniola a desfiintat-o pe Navarro pentru ca s-a prefacut accidentata in weekendul in care Spania a jucat impotriva Romaniei, pentru ca luni sa joace linistita la un turneu nesimnificativ.
Presa romana vad ca se grabeste sa-i ia apararea Simonei.
Care presa e mai matura, cea romana sau spaniola???

17 Nentolae Tiranicioiu, sport sanatate si tutun, ca va spun (871 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 15:00

Romania este Alin ! Cum care Alin ? Alin Petrache.
Romania este Ilie ! Cum care Ilie ? Ilie Sfintul, Ilie Ceausescu, Ilie Dumitrescu.

Romania este Simona !
Simona a spus ca ar fi jucat cu drag pentru tara hotilor daca s-ar fi jucat in Europa. In America joci la 3 noaptea iar drumul e lung. Cine s-a sculat la 3 ca sa-i vada meciurile, deci doar sa priveasca nu sa joace !!!, stie cea patit toata saptamina.
Simona a spus ca are obligatii. Da, chiar fara contract explicit. Fata de sponsori, fata de televiziuni, fata de cei care si-au cumparat deja bilete si vor s-o vada fit. Cum sa se antreneze si sa joace o saptamina noaptea la 3 iar dupa doua zile la 3 ziua ?
Ilie Nastase , nu Adrian Nastase, a spus ca Simona putea sa zica iar c-o doare piciorul, burta, ceva acolo, ca sa nu participe la un turneu unde e asteptata. Fara comentarii.
Ca si Begu, Simona nu e legitimata la cartonul Boroi si nici la domnul Lipa !

Romania este Steaua !
Steaua nu primeste nimic de la stat. Ca si Simona.
Statul i-a luat bani, i-a luat sigla, numele iar acum ii interzice si accesul pe terenurile de antrenament ale statului. Caci terenurile din Ghencea apartin Statului !!!
Cartonul Boroi este doar administrator.
FRF nu intelege situatia, nu ajuta cu nimic nici o echipa, pare ca vrea doar bani.
Deci:
ce cauta de fapt jucatorii stelisti si Simona la nationale ? Sa le faca Pota-Oprea-Dusa-Oprescu in intelegere cu Nicolae Balacioiu si Victoria Szabo. Cum cine sint astia ? Ei sint statul, statul jos, statul in picioare, statul pe loc ! Statul.

groparulclown (14 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 16:55

Am si eu o simpla intrebare. Toata lumea vorbeste de cat si cate a facut S Halep pentru Romania. Spuneti si mie, ce dracu a facut pentru Romania? O duce tara mai bine de cand e SH in activitate? A crescut GDP? Sunt mai putini someri? Se ingramadesc turistii datorita Simonei in Romania? Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant, sa ne bucuram daca o sa castige, dar sa ramanem la stadiul de fani si sa nu ridicam statui pe bani publici.

Lidia (3 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 18:00

Ilie, unde scrie maestrul Ioanitoaia ca Nastase are dreptate, esti chior sau ce? Si mai vedeti ca Bouchard joaca, nu ca Halep.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 18:06

Fara suparare, dar pentru prestigiul national (daca e sa vorbim in acesti termeni) victoria la Indian Wells, chiar ca reusita individuala, e peste o prezenta a echipei nationale in grupa mondiala a Fed Cup. Apoi sa nu uitam ca si Fed Cup nu e decat o suma a unor reusite individuale. Mi-ar fi placut, fara discutie, ca Simona sa fi fost prezenta si la Fed Cup, dar fata a jucat 25 de meciuri in doar 3 luni din acest sezon doar in circuit (fara meciurile de la Galati). Si, cu exceptia primului turneu, de la Shenzen, doar in turnee grele: 1 GS, 2 PM si 1 P5. E mult, foarte mult. In ritmul asta poate ajunge la peste 80 in tot anul, ceea ce ar fi inuman.
PS Daca faceti vreun sondaj printre cititori referitor la „cum va place noul nostru look”, numarati-ma si pe mine, va rog, la „deloc”. Cu scuze!

gilos (328 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 18:34

Nea Ovi,

Simona a ales logic si corect.
Daca ar reusi sa castige la Roland Garos, sau in orice alt turneu de Grand Slam, pentru faima Romaniei inseamna mult mai mult decat Fed Cup.
Cine se pricepe la tenis intelege clar diferenta.
Mult succes Simona Halep !

hory27 (3 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 19:08

…daca la nationala de fotbal nu ar veni 1,2 jucatori (cei mai buni) pe motiv ca vor sa joace la echipa de club,ca de acolo iau bani mai multi,toata lumea le-ar sari in cap,ca sunt egoisti,lasi….tot asa e si cu Simona,trebuie sa participe alaturi de celelalte fete sub tricolorul tarii.Sa-i fie rusine ca nu merge in Canada.

california (349 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 19:59

nu am comentat pana acum nimic despre halep, desi citind diferite articole si comentarii in legatura cu ea, am fost tentat sa o fac; scriu acum, pt. ca vad ca nevoia genetica si istorica a poporului roman de a se inchina neaparat unui “jupan”, s-a transformat intr-un fenomen de masa de genul “halep si poporul”; simona este un sportiv eminent, care in primul rand joaca pt. ea si care castiga multi bani , de pe urma eforturilor si muncii depuse; bravo ei! de aici insa si pana la a interzice cuiva sa emita cea mai mica indoiala ce sa mai spunem critica la adresa ei, e cale cam lunga;
inca de anul trecut, fara a avea inca vreun mare turneu castigat, nu I se mai spunea decat ” nr. 2 mondial”; acuma cat timp existau si inca exista cel putin 2 jucatoare care o bat pe unde o prind, iar in US, unde se atesteaza clasamentul mondial nu stia aproape nimeni de ea, nu puteai sa pui asa baza pe clasamentul ATP, care e unul conjuctural; cu toate acestea, cei care au comentat ceva in sensul respectiv, au fost aspru admonestati in genul: “ tu ba calicule, tu castigi banii lui halep sa o judeci tu pe ea? sau cine esti tu ma sa ai indoieli ca halep va ajunge nr. 1 mondial? ai jucat tu tenis de performanta?” si “calicii” au tacut;
asta nu a facut decat, conform legii marxiste cu “acumularile cantitative duc la salturi calitative” sa se treaca la o etapa superioara, in care intrebarea a devenit: “ cine esti tu ba ilie nastase sa emiti opinii, ce tu stii ce tenis se joaca azi? sau cine dracu esti tu ba presedinte COSR ca sa comentezi despre reprezentarea romaniei la competitiile internationale?”
eu nu vreau sa emit aici vreo judecata legata de patriotism, dar cand ii aud pe cei care intreaba ce le-a dat Romania lor si lui halep, nu pot sa nu le dau cel putin doua exemple, avand termen de comparatie cea mai puternica tara din lume: invatamant mediu si superior gratuit, asistenta medicala gratuita; asta ca sa ramanem la interesele materiale, ca toata lumea se invarte in jurul lor;
ar fi insa altceva care i-ar obliga pe unii la minima decenta: sutele de tineri care au murit la revolutie ca sa poata juca halep tenis in america si sa poata tantalaii sa comenteze liberi pe blog.

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 20:04

Domnule Ioaniţoaia,
Mai mult aţi aprins spiritele decât să mai atenuaţi din verocitatea unor internauţi care singura lor preocupare e să tragă în oricine apare în vizor. Am văzut cu surprindere că ţara nu e obligată să ne educe, deci îi suntem cumva datori pentru educaţia primită. Păi aveam un preşedinte care spunea că şcoala românească scoate numai tâmpiţi! Domnul Ilie Năstase să ne spună câte turnee pe an erau când juca domnia sa şi câte sunt acum. Aţi văzut cum Sarapova se plângea de programul încărcat. Fed Cup nu e obligatorie, este o competiţie side-line. Cred că federaţia noastră ar trebui să fie direct interesată de programarea meciurilor, nu să accepte orice programare venită de la forul mondial. Eu nu sunt dezamăgit că Simona nu joacă pentru România acum. Eu o voi urmări ori de câte ori am ocazia, şi nu că e armeancă sau româncă sau machedoneancă, ci pentru că joacă frumos şi munceşte mult, ceea ce nu prea vezi pe la noi. Este un exemplu pentru cei care vor să câştige prin muncă. Ţara noastră e plină de şmecheri nereuşiţi, iar rezultatul e dureros.
Trebuie să ne mândrim cu Tănase că joacă pentru România şi ne aruncă câte un scuipat între două meciuri.
Eu sunt cu Simona, nu cu Tănase şi smecheri ca el.

Eddie (13 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 20:17

Articolul asta practic incearca sa impace si capra si varza! Bravo Simonei ca si-a mentinut decizia de a merge in Germania si nu in Canada! Romania nu are decat sa se supere pe ea si sa nu se mai trezeasca la 4 AM sa ii urmareasca meciurile! Cred ca nu mai pot romanii dormi noaptea de grija FedCup! Cata ipocrizie!

M. Dionis (34 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 20:41

„Personal însă, fiind în locul Simonei, aș fi încercat orice să mă alătur echipei de Fed Cup. În ideea că dacă are obligații față de Stuttgart, normal ar fi să aibă, cît de mici, și față de acea Românie care s-a trezit la 4 dimineața ori nici nu s-a mai culcat ca să-i țină ei pumnii strînși 
și să-i poarte noroc. ”

E greșită soluția ecuației, domnule Ioanițoaia.
Obligațiile mari sunt mai mari decât cele mici (în ipoteza de lucru „hai să zicem, de dragul discuției, că deciziile autonome ale unor indivizi de a alege cum își petrec nopțile i-ar crea cumva un fel de obligație Simonei”). Deci îndeplinirea obligațiilor mari are în mod natural și rațional precedență față de îndeplinirea obligațiilor mici, în caz că există incompatibilitate între ele. Cu atât mai mult cu cât obligația mare nu se rezumă doar la participarea de formă la turneul sponsorizat de Porsche: Simona are datoria profesională să își pregătească echilibrat și minuțios sezonul pe zgură, nu să o dea în heirupisme ridicole cum ar fi schimbarea de două ori a fusului orar în decurs de doar câteva zile și să își ofere noi motive de a intra obosită și nepregătită în această etapă. Spectatorii-suporteri nocturni ai Simonei nu și-au sacrificat somnul pentru a urmari vreo întâlnire de Fed Cup ci pentru a o vedea cum reprezintă țara cu cinste la turneele individuale de peste mări și țări: pentru aceștia este probabil mai important să o vadă pe Simona cu succese și mai importante pe acest plan, decât satisfacția uscată că i-ar fi stricat pregătirea normală pentru vorba goală de a o fi văzut la Montreal cum bate doua anonime. Anul trecut, Simona a sacrificat pregatirea normală pentru U.S. Open pentru a juca la București: a dat bine pentru naționalismul de tarabă însă a fost o idee teribil de proastă în ceea ce privește finalul ei de sezon, complet dat peste cap. Ca suporter al ei, nu aș vrea să mai văd diletantisme de acest gen justificate prin satisfacerea patriotismului de gloată: mi-ar plăcea ca Simona să își creeze o obligație din acest mod profesionist de a vedea lucrurile.

Me (1 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 20:44

Cred ca romanii sunt mai interesati de reprosuri si scandal decat de tenis. Inainte ca Simona Halep sa ajunga in top 10, nimeni nu ar fi scris articole legate despre meciul de Fed Cup intre Canada si Romania, pentru ca nu exista interes. Simona Halep si-a facut datoria fata de romani. I-a facut sa se uite la tenis chiar daca, in marea lor majoritate oamenii se vor opri din a urmari fenomenul atunci cand ea nu va mai ajunge in fazele superioare ale turneelor.

Pentru ea e un job asa ca lasati-o sa il faca cum stie mai bine. Pentru noi restul e un spectacol si ar trebui sa ne bucuram de el cat il avem.

run away (13 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 20:58

In sfarsit spune cineva ce spun si eu de cand a inceput scandalul asta: si anume faptul ca Simona Halep NU DATOREAZA NIMIC STATULUI ROMAN. Daca vine sa joace la Fed Cup, sa-i multumim, daca nu, sa-i uram bafta. Dar FRT se comporta ca un cersetor caruia daca nu-i dai pomana se revolta ca si cum el te imprumutase cu ceva si acum nu-ti platesti datoria!

ardeleanu (4 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 22:07

Simona nu e romanca ..
explicabil gestul ei sa nu joace in echipa Romaniei..

iobagul (7 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 22:13

Stiu ca iti si va fac jocul de-a comentatul si dat click pe pagina, dar lucrurile trebuie spuse! Niste gunoaie infecte s-au dus sa ia un interviu unui caracter jenant, sportiv de geniu de altfel, stiind ca prostul se inflameaza si abia asteapta sa fie bagat in seama – numitul nastase ilie! Apoi alti vidanjori au inceput ba sa ambaleze rahatul, ba sa puna benzina doar doar o lua foc! Din pacate astia sunteti voi, ziaristii, creati probleme

iobagul (7 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 22:19

… ca mai apoi tot voi sa le manipulati! Jenant, penibil, meschin, niste gunoieri de sentimente omenesti! Poti sa nu publici comentariul nea ovi, carantele umane raman! Si e mai tragic daca il publici, nu e libertate de exprimare, e doar foame de clickuri-accesari sau de exemplare vandute! Si sper ca sesizezi ironia situatiei: si eu imi permit sa fiu intransigent asa cum si voi la caldurica cu fundul pe scaun judecati un efort suprauman si un sport

Adrian (1 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 23:02

Imi pare rau ca niciunul dintre cei care au scris aici, maestru Ioanitoaia si cei care au postat, nu observa faptul ca, in calitate de invingatoare anul trecut la Stuttgart, Sarapova isi va pierde punctele castigate si va cobori, inaintea turneului pe locul 3 WTA, dupa Serena si Simona. Orice rezultat mai bun pentru Simona ii va aduce calitatea de numar doi pe tabloul turneeleor de la Madrid si Roma. La Madrid a pierdut in finala in fata Sharapovei, deci va pierde mai putine puncte, la Roma vor pierde si una si alta acelasi numar de puncte. Daca, in cele trei turnee, Simona va juca cot la cot cu Sharapova, are o foarte buna sansa sa fie cap de serie nr. 2 la Roland Garros. Daca ea si echipa ei si-au facut aceste calcule, nu pot decat sa ii felicit.

Gelu (30 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 23:08

Ca de obicei, domnul Ioanitoaia e maestru intr-o abordare dubla. Mai intai pare cu Simona, apoi apeleaza la trucuri de patriotism cu romanii care s-au sculat la 4 dimineata. Sunt 1005 cu Simona, fata asta a declarat in nenumarate randuri ca e un produs al Romaniei. Munceste mult, sunt convins ca ar fi vrut sa joace pentru RO. Doar ca acum nu a putut.
D-le Ioanitoaia, cand il aparati pe protejatul Dvs de barbugiu, opinia si suferinta provocate noua de alde Cocis si Nicolita si barbugiu/nashu nu mai conta nu-i asa? Sau cand il atacati acum intr-una pe Burlan?

tramp (53 comentarii)  •  8 aprilie 2015, 23:35

romania nu merita niciun sacrificiu din partea nimanui !!!…

adita (11 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 0:37

Cand Montezemolo a avertizat ca exista riscul de a se pierde afectiunea fanilor in noul format de Formula 1, a fost demis. In locul sau a venit cel care l-a angajat pe Vettel. Sportul a iesit din epoca sentimentala si a intrat intr-una pragmatica, industriala.

corneliu (1 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 0:40

Meritul sportivilor este ca fac sa creasca prestigiul unei tari si aduc bucurie in inimile suporterilor.In lumea tenisului mondial are rezonant
mult mai mare „Simona Halep-Romania” cistigatoare or finalista
or semifinalista la un turneu mare, decit rezultatul Romaniei in Cupa
Federatiei. In plus este o sansa pentru celelalte fete pentru afirmare.

Anca (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 2:24

Domnule, in Canada nu se joaca pe hard ci tot pe Zgura. Cu celelalte afirmatii sunt de acord.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 2:37

Are dreptate Nastase, poate si mr. Ioanitoaia, poate si unii dintre noi, dar, fatuca noastra le stie pe ale ei, sanatatea ei, oboseala ei, tracasarea ei, grijile ei, si lista poate continua. NU ESTE UN ROBOT. Este ROMANIA NOASTRA. Sa nu dam in ea, ca alta la ora actuala NU AVEM IN TOPUL SPORTULUI MONDIAL . La Multi Ani!

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 2:42

LA MUTI ANI ! DE PASTE SIMONA DE PASTE 2015 SI
LA MULTI ANI ! TUTUROR !

Stefan Varga (59 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 3:44

Aveti dreptate, nu e treaba lui Nastase si eu nu cred ca ea trebuie sa fie la Montreal. Nici Bouchard nu va fi si nimeni nu plinge in Canada. Nncritica

Stefan Varga (59 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 3:47

Daca Halep joaca in Australia, romanii din Canada stau trezi si nu cei din Romania. Daca intelegeti fusul orar

motanul incaltat (603 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 3:51

Imi pare rau ca nu vine la Montreal doar pt. ca aveam ocazia sa o vad live… Dar poate o sa vina la vara…. In rest comentarii despre un patriotism stupid….Cu atitea cazuri de coruptie in tara , ceea ce inseamna ca alesii poporului au fost 100% doar pt . partea materiala, e vinovata Simona Halep de lipsa de patriotism….Pai de ce nu sesizati DNA-ul, ca doar a ajuns nr 3 mondial datorita Romaniei….Sa nu uitam ca fostul ei preparator era foarte Belgian si era platit din banii pe care ea ii cistiga si nicidecum de Banca Nationala. Asa ca ginditi de 2 ori inainte de o acuzatie….

dc (16 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 4:21

o prostie, inca una adaugata la lungul sir de tampenii insirate in ziarul asta; pacat de grafica, imbunatatita, dar nu si continutul aiuritor si lipsit total de profesionalism; nu exista nicio pagina scrisa profesionist, la obiect si mai ales sporturile nu sunt reprezentate clar, totul pare un compendiu de intamplari venite cu vantul scrise de semianalfabeti

ovidiu (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 7:43

scurt :trebuia sa vina la lot.

Revista presei sportive din 9 aprilie 2015 | ActiveNews (1338 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 8:11

[…] Ovidiu Ioanițoaia se alătură celor care sunt de părere că Simona Halep ar fi trebuit să rămână în echipa […]

birlic (38 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 8:46

D-le Ionitoia, sunt intru totul de acord cu dvs. asa gandesc si eu ,cu siguranta Simona a mai pierdut din fani cu acest gest si mai ales cu punctual ei de vedere scris de Cristian T Popescu ,un bun jurnalist dar ca om si character” 0″

Zeciu Gabriel (2 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 10:10

Nea Ovidiu , vă bateți joc de noi cu site-ul ăsta nou . Nu se deschide nimic decat foarte greu , nu putem citi nimic mai suntem si abonati la gazeta digitala . F

Mihaela (1 comentarii)  •  9 aprilie 2015, 10:58

Cine contesteaza decizia Simonei nu intelege nimic despre Tenis si despre sport in general. Ma intai incercati sa va sustineti financiar copilul intr-un sport, sa il trimiteti la turnee, sa-i platiti antrenorii si sa ii cumparati in permanenta echipament. Sa vedem cam cat rezistati din punct de vedere financiar si cam cu cat va ajuta SATUL ROMAN. va spun eu! Cam cu NIMIC!!!! Nu va da nimic, nu va sustine cu nimic, dar in momentul in care incepeti sa aveti rezultate si venituri va ia impozit pe aceste venituri! Statul i-a oferit Simonei invatamant si asistenta medicala gratuita? Hai serios? De cand e gratuita? Platim taxe dominilor pentru aceste „servicii gratuite” in care lume traiti? Nici nu stiti ce taxe platiti si drepturi aveti! Sunteti atat de naivi sa credeti ca statul va da ceva gratuit…
Bravo Simona pentru ca ai ales ceea ce e mai bine pentru tine si pentru cariera ta!

Che Guevara (363 comentarii)  •  13 aprilie 2015, 20:36

Halep este la fel ca Lucescu. Valorile adevarate nu se apropie de Romania. Din contra, pleaca la o distanta cat mai mare de aceasta tara unde oricine este facut albie de porci ca nu cumva sa se ridice deasupra celorlalti.

Lordul (4 comentarii)  •  18 aprilie 2015, 1:04

Toata viata esti indatorat tarii in care te-ai nascut. Daca nu se nastea aici, in Romania ci in alta parte, poate chiar in America, Simona nu era Simona de astazi… In USA ar fi fost o oarecare….

Comentează