Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Unde se joacă finala Cupei?

Trebuie create condiții egale. De pildă, de ce nu s-ar juca finala la Brașov sau la Mediaș, spre jumătatea distanței dintre București și Cluj?

Permalink to Unde se joacă finala Cupei?
duminică, 5 aprilie 2015, 4:03

Sîmbătă, cînd CFR a învins-o pe Astra la Giurgiu, iar U acasă pe Rapid, se scurseseră peste 7 luni de la etapa a 6-a, în care echipele clujene cîștigaseră în aceeași rundă de Liga 1! Prima nu mai cunoscuse succesul din 23 noiembrie 2014, 4-0 cu Iași, cealaltă din 6 decembrie, 6-0 la Piatra Neamț. Încă un element, Castillion a marcat în poarta Rapidului după 934 de minute, record trist și greu de egalat.

Personal, fără să fiu fan al formațiilor de pe Someș, salut victoriile lor. Asta în ideea că un oraș cu tradiția Clujului și cu infrastructura lui în materie de fotbal merită din plin să fie reprezentat în eșalonul de elită. Istoria lui U te obligă să-ți scoți pălăria, în vreme ce CFR a cucerit recent 3 titluri de campioană, în 2008, 2010 și 2012. Detaliul că, în ciuda unui trecut glorios, ambele suferă în zona retrogradării atestă că pe malul Someșului s-au comis multe erori. În special la nivelul conducerii cluburilor.

CFR n-a impresionat la Giurgiu decît prin străduință. Prin determinare. Dar a știut să profite de forma slabă a adversarului. Poate că apatia Astrei s-a explicat, citez din Dorinel, prin tensiunea generată de arestarea patronului Ioan Niculae. Dar nici așa, în nici un mod, nu se justifică evoluția sub orice critică a vedetelor Budescu, Enache și Fatai.

Altfel, e de urmărit dacă trupa din Gruia va primi de la TAS cele 24 de puncte pe care i le-a luat FRF. Sincer, sînt mai degrabă pesimist, însă m-aș bucura să mă înșel și sancțiunea să fi însemnat doar un avertisment serios pentru cuplul Paszkany-Mureșan. Tot amînînd plățile, ba și uitînd de ele cu lunile, managerii Arpi și Muri au crezut că-i păcălesc pe cei din jur și, în final, că trag în piept fotbalul. Că-l duc cu zăhărelul. În fond, și-au furat căciula singuri și au ajuns să dea din colț în colț în fața suporterilor.

Cu riscul de a-i înfuria pe fanii “studenților”, zic că U a depășit Rapidul cu șansă, conjunctural. Indiscutabil că, pe seceta actuală, cele 3 puncte atîrnă greu și pot constitui un colac de salvare pentru echipa care se recomandă, după cele 3 mari bucureștene, cu cele mai multe prezențe în Divizia A. Adevărat e însă și că giuleștenii, care au irosit 3-4 ocazii uriașe, au dominat și au presat degeaba, fără spor. Diferența au făcut-o portarii: Veselovsky a apărat ca un premiant, iar Buchta ca un repetent! Cel din urmă i-a ajutat pe ardeleni să marcheze la unica lor situație reală de gol!

Mă folosesc de prilej pentru a discuta și despre finala Cupei României, ce se va disputa pe 31 mai între U și Steaua. Deunăzi, Comitetul Executiv a votat, nu și Vali Argăseală care s-a abținut, ca meciul să aibă loc la Cluj. Numai că, spre a nu-i provoca pe roș-albaștri, FRF întîrzie să anunțe public decizia. Se codește. Trage de timp.

De înțeles această rezervă întrucît una dintre finaliste ar fi în avantaj pe Cluj Arena, se știe care. Chiar înaintea finalistei, suporterii ei. Cum același lucru s-ar întîmpla dacă meciul s-ar juca în Capitală, cu Steaua în avantaj, oare n-ar fi normal ca ultimul act să se desfășoare pe teren neutru? De pildă, la Brașov sau la Mediaș, spre jumătatea distanței dintre București și Cluj. Tocmai deoarece trebuie create condiții egale, vom mai vorbi pe marginea subiectului.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

Marius (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:18

Finala trebuie sa se joace acolo unde s-a stabilit de la inceputul sezonului..adica pe NATIONAL ARENA…nu e normal ce se intampla …doar in Romania se mai poate asa ceva…sa se joace la Cluj sezonul urmator…probabil ca nu se doreste sa se joace pe Arena Nationala pentru ca a ajuns Steaua in finala..

Iulica (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:25

Exact. Clujenii au castigat amandoua meciurile cu mult bulan.

cornel (79 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:25

…la Brasov a fost…dar Medias, Timisoara, Tg Mures, Piatra Neamt….pot fi luate in seama !

mircea (663 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:29

Arpi si Muri sunt doi jmecheri care si-au umplut buzunarele de pe urma fotbalului si nu au mai vrut sa plateasca nimic. E asteptat si Paszkany langa Niculae.

vlad (140 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:30

Bine spus dl. Ioanitoaia….. daca nu sunt capabili sa anunte de la inceputul competitiei unde este finala, este absurd sa o pui pe urma chiar pe stadionul uneia din finaliste. Ca sa ce? Sa faca FRF-ul niste bani??? La Brasov ar fi fost excelent, mai ales ca au mai organizat o finala recent.

Emilian (12 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:32

Desi incercati sa ascundeti se simte ca nu iubiti evhipele din Cluj si mai ales pe CFR. Uitati ca inainte de a baga echipa in insolventa Paszkany a dat multi bani la fotbal si a construit un stadion.

andy (103 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:33

Tot articolul am crezut ca zici sa se joace la Cluj,cum ati zis teren neutru JOS PALARIA.

Marcos (11 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:34

Epoca asta de „inflorire” clujeana coincide cu faptul ca teava cu bani a curs cu preponderenta la Cluj nu neaparat prin pozitia mai occidentala si spiritul gospodaresc ardelean ci in mare masura prin acoperirea portocalie a matrapazlacurilor lui Paskany si Boc. Cum s-a terminat asta, s-a stricat si jucaria. Asa ca mai lasati-o balta cu Clujul, nine ca s-a pus robinetul pe debit mai mic spre capitala ardealului ca numai astia se credeau destepti si restul erau considerati mitici redusi mintal, sa se mai investeasca si in alta parte. E nevoie de stadioane cum trebuie si la Iasi si la Craiova si la Constanta. Sa vedem daca CFR si „U” vor mai fi in stare sa traiasca si curat. O vreme o sa mai reziste din „grasimea” de pana acum.

alexhaiducu (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:36

sa se joace in dubai!

Mos Martin (54 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:37

Sunt de acord cu dv. intr-un meci de care pe care cum e o finala de cuipa echipele trebuie sa se bucure de conditii egale. Ar trebui jucat pe un teren neutru, dar nu la Medias unde capacitatea stadionului e sub 10 000 de locuri. Si nici la Tg Mures unde Steaua va fi huiduita pentruca ASA a in lupta cu ea la titlu. Timisoara ar putea fi o solutie de luat in seama.

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:37

Hai să nu mai vorbim pe marginea subiectului. Eu sunt rapidist, U ne-a bătut, de fapt drăguții nostri le-au făcut „culoar” spre „marea ocazie”…pardon, am vedenii 🙂 Însă, revenind la Cupă, oare nu- ani de zile- finala s-a disputat in București? De ce îi este rușine FRF-ului? Zeci de ani, nu i-a fost rușine. Mediaș, Brașov, pfu. Nu mai bine se joacă la Dorohoi? Că au stadion ca Mediaș, adică „subțire”!? Hai, nea Ovidiu, că o dai prin bozii, scuze. Cluj Arena!

Sanchi7 (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:37

Pai da nea Ovi, dar Mediasul a fost casa „U” Clujului cand arena le era in constructie, prin urmare, in orasul de pe Tarnava Mare ar fi mai mult acasa decat pe teren neutru… Si cred ca oirunde in Ardeal, se cam joaca pe terenul propriu al clujenilor. Eu as opta pentru Timisoara!

Radu (178 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:45

Ca de obicei aveti un mod realist de a judeca lucrurile. Indiferent de amanunte nu trebuie facut niciun avantaj ci echipele sa se bucure de tratament egal.

Adrian (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:47

Finala trebuie sa se joace acolo unde s-a stabilit de la inceputul competitiei, adica pe National Arena. Propunerea conducatorilor de la „U” este numai de a provoca scandal si ura. Daca ar fi ajuns Brazilia in finala CM , ar fi cerut argentinienii ca finala sa se joace la Buenos Aires sau undeva prin Africa ? Tot respectul pentru suporterii lui „U”, dar conducerea nu are nicio treaba cu fotbalul, sunt doar niste amatori.

cosmo (237 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:49

fcsb are prima sansa oriunde s-ar juca, bucuresti, cluj, brasov sau new york.
dar in timp ce matale si multi altii tot vorbiti de echipe, jucatori si arbitri, publicul a disparut de pe stadioane.
la asta v-ati gandit vreodata?
ce sa caute finala la medias sau brasov???
la cluj macar ai un stadion decent si ar mai veni ceva lume, daca tot e vorba de finala cupei.
nu sa aprinda frful artificii si confetti in fata a 1000 de spectatori dezinteresati.
ati uitat complet pt cine se joaca fotbalul. 🙁

Coco (29 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 16:59

Toata chestia este economica. Steaua ar putea umple National Arena pe cand U nu va umple Cluj Arena. E vorba de banii care intra in buzunarul FRF.

Banciu R (3 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:04

Normal ar fi sa se joace acolo unde sa decis inca de la inceputul competitiei.Orice alta discutie este inutila.

cornel (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:05

mai baieti,
i-am promis fiului meu dragos de 7 ani ca il duc sa vada finala, eu sunt din Olt, dar cum sa ma duc in Cluj?
hai va rog frumos nu ii luati fericirea baiatului
Arena nationala este nr1 in Romania , nu avem ce face asta este, nu putem schimba, deci aici se va juca

Vasca (166 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:08

Initial a fost National Arena, acum e Cluj Arena, de ce s-a facut schimbarea? Care e justificarea?

crimson.veritas (49 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:09

Pe teren NEUTRU ar fi normal! Dar tinand cont ca in anii trecut … s-a disputat finala Cupei si Supercupei in Bucuresti, intre Steaua si echipe din provincie … este corect sa se joace si la Cluj, de ce nu?

Dar … pe viitor ar trebui sa se aleaga un stadion neutru! Stabilirea unui stadion de disputare a finalei, inca de la inceputul competitiei, este ilogica!

In Romania se face un subiect din orice! Steaua a pierdut ultimele 2 finale, la penalty-uri cu Astra in Bucuresti, in condititle in care a fost echipa mai buna in timpul de joc, dar s-a prezentat execrabil la penalty-uri! La penalty-uril presiune este dubla pe echipa gazda! Finalele sunt finale, oriunde se joaca … haideti sa depasim subiectul!

Dan (13 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:23

Sa fim seriosi, sanse egale nu vor avea niciodata echipele din tara (suna urat din provincie ) in confruntarea cu echipele din Bucuresti, nu atata timp cat meciurile sunt arbitrate mereu de arbitrii din capitala. Sa fim seriosi, conteaza e adevarat, ca meciul se joaca pe terenul uneia sau alteia, dar nu atat cat conteaza ca de la centru sunt arbitrate mereu de arbitrii din Bucuresti. Daca sa zicem echipele CFR si U ar fi arbitrate de arbitrii din Cluj in meciurile directe cu Steaua, fanii lor ar sari ca arsi, dar tac chitic cand se intampla invers, adica aproape de fiecare data.

vali (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:25

La Medias se pare ca gazonul nu e chiar bun in caz de ploua.

alex91ro (16 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:25

Pentru finala cupei avem doar 3 stadioane disponibile (ca doar nu suntem tampiti sa punem echipele sa joace pe stadioane de 100 de ani): Cluj, Bucuresti sau Ploiesti. Arena din Ploiesti pica din start (datorita rivalitatii Steaua – Petrolul, mai ales ca Steaua a eliminat Petrolul), raman celalte doua, tinand cont ca Steaua este echipa mult mai puternica dar si de faptul ca are suporteri in toate colturile tarii, rezulta fara niciun dubiu ca finala cupei ar trebui sa se dispute pe arena din Cluj. Pe pariu ca se gasesc 10000 de stelisti in zona Clujului, problema e ca la Bucuresti stadionul nu va fi plin, iar cei de la U (cu tot cu fratii lor din PCH) vor fi maxim 3000, lucru care ar destabiliza prea mult finala.

fane (35 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:26

Banciu, Adrian, Marius si tot ceilalti care au scris ca ar trebui sa se joace unde s-a stabilit la inceput au dreptate. Nu poti sa schimbi regulile in timpul jocului. Am putea sa invatam din transparenta altora.

alex91ro (16 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:29

pentru cei care zic ca trebuie decis de la inceputul competitiei va anunt ca e o prostie, in Spania stiti cum se practica nu?

gino (513 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:31

@vali #21. Ce e aia se pare? La Medias e unul dintre cele mai bune gazoane din tara. Daca nu stii mai bine taci.

Carol K (51 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:53

Ce federatie de doi lei avem,inainte se stabilea orasul la inceputul competitiei sa nu mai existe discutii.Cum sa voteze comitetul executiv ? In fine oricum ” fanii ” Stelei nu meritau o finala acasa dupa toate mizeriile pe care le-au facut echipei la greu.Daca esti fan isi incurajezi echipa cand ii este greu,cand are nevoie si nu la 3-0 pe tabela.Cand te duci si-i injuri,ii huidui nu mai meriti calificativul de suporter ci de marlan ratacit pe stadioanele tarii ! E bine la Cluj desi nu demult si acolo au fost tot felul de violente,puteau sa gaseasca un oras mai civilizat cu mai putine patimi si frustrari.

Marcus (279 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 17:53

@alex #21. In Spania se joaca la Barcelona desi Barca e in finala cu Bilbao, dar in toate tarile cu fotbal bun se stabileste locul finalei din start.

George (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:01

Cred ca ar trebui,sa se joaca pe Arena Nationala,de aceea s-au investit 234 mil euro,pentru astfel de evenimente (nu pentru concerte de 2 lei). Este stadionul cu cea mai mare capacitate ( 55.600 spectatori ) si ar fi normal ca la o finala de Cupa Romaniei sa fie prezenti cati mai multi spectatori in tribune. Ambele echipe sa dispuna de un numar egal de bilete. Ori putem juca la Brasov cu 10-12mii de spectatori,sau la Cluj cu 600 spectatori in tribune 😀 .

George (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:07

Orasul Cluj-Napoca se situeaza pe Somesul Mic,nu pe „Somes” 😛 .

Av. Groza (10 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:08

Federatia e varza cu finantele din cauza salariilor imense platite gusatilor gen Kovacs, Puscas si Vochin si va organiza meciul acolo unde spera sa faca incasari mai mari. Deci la Cluj.

rakanishu (8 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:17

Din punctul meu de vedere se poate desfasura si in Botswana finala, si premiile sa fie acordate in moneda locala ( cine stie cunoaste 😀 ), ca oricum Steaua va castiga, chiar are vreo relevanta ?

geob (8 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:21

Pe Santiago Bernabéu,de ce nu si cu Steaua gazda,le-ar ajunge oare ?

jay (9 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:27

Sa se dispute la Cluj, ca e un stadion mare, frumos si un oras care merita cinstea asta. Dar Steaua sa aiba jumatate din bilete la dispozitie. Exista o asociatie a suporterilor stelisti in tara, in tot Ardealul, de aceea nu vad o problema in a le oferi sansa de a vedea finala la Cluj. Aduceti-va aminte ce a fost pe stadionul din Gruia cand a dat gol Tanase. Doua treimi din stadion s-au bucurat si au scandat numele Stelei… 🙂

flo (28 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:32

Sa se joace la Timisoara!

marian (160 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:37

Se poate gasi fara prea mari discutii o solutie acceptabila pentru ambele echipe: 1) finala sa se dispute la Cluj ; 2) stadionul pe care ar urma sa se joace sa fie cel al CFR-ului. Cine ar avea o problema cu o astfel de alegere ?

MZM (390 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 18:42

Discutia privind locul de desfasurare al finalei Cupei Romaniei nu are nici un temei legal. Tocmai de aceea se stabileste locul respectiv (orasul), de la inceput, pentru a nu favoriza vreuna din echipele participante. A incerca sa schimbi, precum FRF, orasul finalei cand competitia ajunsese deja in semifinale este o mostra de… „obiectivitate” si de „dorinta de insanatosire a fotbalului nostru”! Daca se stabilea de la inceputul competitiei ca finala se va disputa la Cluj, OK, nu mai incapea nici un fel de comentariu.

wknd (96 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:12

finala trebuie sa se joace pe un teren neutru, la distante egale pentru cele 2 echipe, deci Brasov

marian (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:16

Dar de ce sa nu jucam bai fratilor la Constanta ca mergem si noi la mare ???

Cristian (16 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:29

Mariane, n-ar fi mai bine la Monte Carlo si sa ne plateasca Gigi cazarea? O seara buna.

Ardilles (6 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:34

Sunt convins ca Steaua ar avea mai multi sustinatori la Cluj. Insa ar trebui impartite foarte clar sectoarele. La meciul dintre „U” si CFR de miercurea trecuta au fost 9300 de „U”-isti si vreo 150 de ceferisti. Intr-o miercuri, la 9:30, la 1 grad Celsius(meciul s-a terminat la 12:15). Pentru finala cupei, intr-o sambata calduroasa de mai, vor veni 20.000, exact cum au venit in 2012 in ultima etapa cu CFR. Echipa lor are prima sansa la un trofeul in 50 de ani, se va crea o emulatie in randul suporterilor.
Sunt multi stelisti in Ardeal, e clar ca vor dori sa vina la meci. Iar daca cele doua galerii ale Stelei au spus pas, si nu dau semne ca vor sa cedeze, nu are ce sa-i deranjeze nici pe stelisti. Vor avea suporteri aproape, mai mult ca sigur nu vor fi injurati.
Ce ar trebui facut in schimb, e sa se imparta din timp stadionul. Peluza dinspre Somes si partea aferenta a tribunei 1 sa mearga la Steaua, U Cluj sa-si pastreze peluza de la Hotel Sport si tribuna 2. Iar la peluza Stelei si la tribuna 2 sa se foloseasca ambele inele. Nu e deloc greu de realizat. Iar la restul din tribuna 1 dai invitatiile pentru fel-fel de sponsori.

Ardilles (6 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:51

Singurul motiv pentru care se discuta aceasta situatie acum e pentru ca Steaua nu mai are galeria aproape. Daca o avea atunci finala s-ar fi jucat la Bucuresti fara nici o discutie. Asa cred ca se tem cei de la Federatie ca n-ar amortiza inchirierea Arenei Nationale, intrucat fara galerii nu vor veni mai mult de 15-20.000 de privitori, ca nu poti sa le zici suporteri la toti. Daca Tanase greseste o minge si il injura o mana de oameni se aude acum, cand e pustiu. Au avut vreo 11.000 de sustinatori cu Petrolul, si e o rivalitate intre echipe. Sa fi fost Astra, nu cred ca erau atatia. Si oricum Petrolul a dominat fondul sonor.
Pana una alta, si daca se joaca pe Luna, Steaua n-ar trebui sa aiba nici o problema in a castiga trofeul.

IOAN (11 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 19:54

Sa se joace la Cluj cu stadionul plin. Merita si Clujul o finala. Ar fi o finala frumoasa.

Ardilles (6 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 20:08

@ marian

Cine ar avea o problema? Ceferistii. Stadionul este al lor, (concesionat pe 50 de ani). Daca nu vor sa-l puna la bataie, degeaba decide FRF ca vrea acolo. Si tinand cont de episoadele din trecut nu cred ca-si vor pune stadionul la bataie pentru concitadina. Ce s-a intamplat de fapt atunci: supoterii lui „U” au vandalizat stadionul dupa un meci de campionat; ceferistii stabilisera 150 Lei pretul biletului pentru „U”-isti, asa ca cei din urma au decis sa se revanseze „de toti banii”. Asa ca au facut pagube de mii de lei, distrugand in totalitate baile de la Tribuna 2(oglinzi sparte, usi rupte, vase WC si chiuvete sparte, tevi scoase).

sdsds (2 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 20:15

Sigur, si cand a jucat finala cu Astra s-a aplicat aceeasi moneda nu? Sau cu petrolul la fel, nu? Hai, chiar nu v-ati saturat sa amortizati rahatul acela de investitie din care au furat ca-n codru o gramada de infractori? La Cluj, nationala NU, finala cupei NU, in polivalenta FED CUP NU, pai si atunci? Unde e ROMANIA frate? Unde e egalitatea fata de fiecare cetatean? Trimitem bani la buget la greu sa ce? Sa faceti toate lucrurile in Bucuresti? As fi fost de acord sa fie la jumate dar sa fie conditii ca si pe Cluj Arena. As fi fost de acord pe National Arena daca nu ar mai fi fost T-spe mii de finale si alte meciuri importante. In rest, va doresc sanatate.

Darko (4 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 20:34

Tipic romanesc , ca regula sa se schimbe in timpul jocului ! Pe langa faptul ca finala s – ar putea disputa la Cluj , ne – am putea trezi din partea ” onor ” FRF , ca U Cluj va porni cu un avantaj de 1 – 0 ! O intrebare : Oare cati ani vor mai trece pana ce Cluj Arena va fi plin la un meci de fotbal ? :))

Che Guevara (363 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 20:39

1. Sa nu se planga Steaua ca a furat destul in fotbalul romanesc. Cred ca a avut parte de destule finale jucate impotriva unor echipe din provincie care s-au jucat in Bucuresti. Atunci nu ai era vorba de egalitate ? Pana la urma care e problema daca meciul va fi castigat de U Cluj ? Suporterii altor echipe nu au dreptul sa se bucure ? 2. La ce palmares are Steaua ce mai conteaza o finala de cupa pierduta in plus ? Ce conteaza o cupa castigata in plus ? Oricum ei tintesc Champions League… 3. Vedeti ca iubitul dumneavoastra Hagi a avut astazi „si sansa si noroc”. OK. Stim ca nu e grozav la limba romana, banuim ca nici limba aromana nu o stapaneste prea grozav. Si credm chiar ca in orice limba s-ar exprima tot astfel de porumbei scoate pe gura. Nu ai deranjeaza pe nimeni acest lucru. Dar e deranjat ca are nevoie sa faca blaturi sau sa apeleze la arbitri ca sa isi tina echipa in prima liga. Retineti si meciul de azi langa victoria la scor in fata Stelei, pe stadionul Ghencea, de acum 2 ani.

sergiu (1 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 20:40

Asa cevaa:))cu toata dragostea domnule Ioanitoaia dar in momentul in care finala cupei s-a jucat la bucuresti ani de-a randul nu ati avut nicioadata aceasta idee de „echitate”,de „justete”!!!prea pe fata d-le Ioanitoaia!!!

gio (76 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 21:05

nea ovidiu, pe masura ce trece timpul articolele dumitale sunt ce in ce mai slabe. Cum sa propui pentru finala cupei romaniei stadionul din medias care are 8.000 de locuri sau cel din Brasov care are vreo 10.000, de cand s-a daramat peluza? O finala merita un stadion demn de-o finala, alea 2 ca vai steaua lor

Craiu (67 comentarii)  •  5 aprilie 2015, 21:23

A venit timpul sa se joace o finala si la Cluj chiar daca miticilor le pute.

Comentează