Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cui i-e frică de pescari?!

Probabil că destui au rîs auzindu-l pe Puiu Iordănescu că declară în ajunul partidei cu Insulele Feroe că “meciul nu va fi o simplă formalitate”. Auzi și la General, trebuie să-și fi zis cetățenii, se teme de o echipă pe […]

miercuri, 25 martie 2015, 9:35

Probabil că destui au rîs auzindu-l pe Puiu Iordănescu că declară în ajunul partidei cu Insulele Feroe că “meciul nu va fi o simplă formalitate”. Auzi și la General, trebuie să-și fi zis cetățenii, se teme de o echipă pe care am umilit-o în 1992 cu 7-0 la București și care, în ciuda neverosimilului succes realizat pe 12 noiembrie 2014 la Pireu, 1-0 cu Grecia, ocupă abia locul 105 în FIFA World Ranking. Nea Puiu, s-or fi amuzat tipii, caută să ne aburească!

Deși gazdele au dominat confortabil la Pireu, 66 la sută posesie, 12-1 cornere etc., Iordănescu chiar are motive să fie precaut. Deoarece în fotbalul actual, competiție în care valorile s-au egalizat, nu mai știi nici de unde sare iepurele și nici cînd. De aici și concluzia că formația care a bătut Grecia în deplasare nu trebuie tratată cu indiferență. Cu atît mai puțin, privită de sus. Sub nici o formă, luată la preț de matineu.

Tradiția e zdrobitor de partea românilor, 4 meciuri directe, 4 victorii, ba și golaveraj 15-1. Nimic neașteptat însă în condițiile în care insularii nu depășesc 50.000 de locuitori, populație mai mică decît are Alba Iulia ori Giurgiu! Admițînd că și Iordănescu se confruntă cu probleme, pricinuite de numărul jucătorilor indisponibili sau în curs de refacere, Tătărușanu, Tamaș, D. Grigore, Prepeliță, Torje, B. Stancu, Marica ș.a., evident că România trebuie socotită favorită la Ploiești. Se anunță un meci de 1 solist.

Orice rezultat în afara unei izbînzi tricolore ar șoca, ar fi considerat o megasurpriză. Atît că, înaintea serii triste de 12 noiembrie 2014, grecii gîndeau la fel, dar s-au păcălit. Tocmai de aceea s-ar cuveni ca pățania lor să le servească băieților noștri drept avertisment.

Dincolo de prudența de care dă dovadă, altminteri o atitudine de înțeles, Generalul dramatizează în clipa în care afirmă că “Feroe are 11 jucători care evoluează în străinătate”. Matematic, nu greșește întrucît, dintre cei 21 de fotbaliști convocați de danezul Lars Olsen pentru confruntarea de duminică, 10 activează în campionatul intern. În frunte cu veteranul Benjaminsen (HB), 37 de ani și 84 de selecții, căpitanul “naționalei”, cei mai mulți joacă la HB ori la B36, formații din capitala Torshavn.

Conform unei știri de ultimă oră transmise de Reuters, Benjaminsen nu va fi însă prezent la Ploiești, fiind reținut acasă de noul său job, de paznic la închisoare!

Într-adevăr, în raport cu situația de-acum un deceniu, insularii au trecut mai des la profesionism. Doar că, exceptîndu-i pe Edmundsson (Vejle), autorul golului de la Pireu, și pe tînărul de 19 ani Brandur Olsen (FC Copenhaga), ceilalți elevi ai lui Olsen aparțin unor cluburi obscure din Islanda, din Norvegia și din Danemarca, unele chiar din ligile secunde. S-a auzit rar de jucătorii respectivi ori nu s-a auzit deloc.

Înrudiți cu vikingii, navigatori din generație în generație, cotați cei mai mari crescători de somon din lume, feroezii sînt apreciați ca pescari, nu ca fotbaliști. Niște pescari la care se recomandă să fim însă mai atenți ca altădată. Dacă-i vom subestima, am putea s-o încurcăm, Doamne ferește!, ca grecii. Urmează să mai discutăm pe marginea subiectului.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

Moș Gerilă (1 comentarii)  •  25 martie 2015, 9:59

Nea Ovi: „Cui i-e frică de pescari?!”
Ca dinamovist pățit, când aud de „pescari”, (încă) zic…brrr!!
Vorba ceea: cine se frige cu Knattspyrnufelag Reykjavikur suflă și în…Feroe !

whiteredarad (59 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:00

Faptul ca cei din Feroe joaca la cluburi obscure nu inseamna ca fizic nu stau perfect, nu inseamna ca nu pot compensa defecte de tehnica sau tactica cu efort fizic suplimentar .Iar romanii cu echipele care te preseaza fizic,joaca prost. Au facut-o ,pescarii,deja cu grecii si ungurii. Noi degeaba avem jucatori afara ca majoritatea sta pe tusa ,ca rezerva.Campionatul nostru e jenant, a da gol la romani este o chestie neesentiala,sa nu primesti,este prima grija. Asa ca meciul „cu pescarii” nu va fi simplu, in ultimille doua randuri ( si acasa si la ei) am cam facut pe noi,pina sa le dam gol. De ce nu ar fi si acum la fel ? Iordanescu are mare dreptate,romanii trebuie sa fim ultraconcentrati. poate fi si 3(4) – 0 ,dar poate fi si catastrofa . Conteaza ,ca in atac sa fie jucatori iuti si tehnici,nu vesnic dezamagitorul Tanase,in plus, chiar bolnav, Sanmartean este necesar,macar o ora. Succes !

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:15

Cum sa nu i subestimezi ? Daca faci un rezultat bun nu inseamna ca gata stii fotbal …Ce Romania daca batut odata Olanda si Germania …gata a ajuns mare echipa ?
Daca gandim asa nu meritam la C.E. unde echipa lui Kascheta o sa ne faca de ras …

unul (42 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:21

Cui i-e frica de pescari ?…Pestelui ! 🙂

VRA (6 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:39

Da, intr-adevar, problema noastra este, asa cum spunea si whiteredarad, ca jucam prost cu echipele puternice din punct de vedere fizic. Si asta, cum spunea si Titu Maiorescu, deoarece ‘celula valaha e slaba’. O ghidonam bine, cum se spune, insa in fotbalul actual nu-i suficient. Mai trebuie si putina vana, si cum natia noastra n-o prea are … ne e greu cu astfel de echipe cladite bine, care alearga 90 de minute incontinuu.
E foarte bine ca Iordanescu, dar si media, prin dl. Ioanitoaia, atrag atentia jucatorilor nostri ca nu va fi floare la ureche meciul cu feroezii.
Sa speram ca generalul va gasi formula corecta, ca jucatorii vor intra concentrati, ca jocul de pase va merge snur, pt. ca fara un joc de pase, cu un-doi-uri, nu vom putea destabiliza apararea nordicilor, care, mai mult ca sigur, se vor apara supraaglomerat.

Cheetah (2118 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:41

Asadar a zis bine nenea Puiu Iordanescu, trebuie sa tratam fiecare partida, chiar cu unii aparent neinsemnati, cu seriozitate!
Pina la coada, de ce nu ne-am „antrena” pofta de gol cu pescarii, avem ocazia!

Cocorico (911 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:43

Sa jucam frumos, spectaculos, cu goluri multe si sa nu mai cobim cu nu stiu ce meci castigat de Feroe in Grecia, ala a fost o exceptie care nu intareste regula!

balaban (565 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:44

Hai bre nea Ovidiu, cu pescarii astia e antrenament, mai ceva ca in Turcia, sa-si faca „mina” Dl. General…

Dirca (2118 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:45

Maestre, nu va dezmintiti, aveti trei subiecte si pedalati pe ele. Acum e Nationala.
Prea bine, sa-si faca treaba serios, ca de-aia ii platim, noi cei ce iubim acest sport!

alunelu (56 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:48

Un articol ponderat despre amicul Iordanescu.

Tyty (127 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:53

Sa nu ne ia pescarii la alergare si sa scoata untul din tricolorii mult prea plini de ei.

Andrei (1 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:53

Cui e frica de o echipa de fotbal de pescari?

Pai cui sa-i fie?

Unora ca noi care suntem vai de noi.
Inca visam la ce a putut fi acum 20 de ani la America 94.
Si cam atat.
In 20 de ani, ar fi trebuit sa avem cel putin de 2 ori aceeasi performanta.

John (564 comentarii)  •  25 martie 2015, 10:55

Nea Ovi, ce e cu matale, niciun sucar, nicio provocare… Nu te mai recunosc ori ai apucat pe alt drum…

Tyty (127 comentarii)  •  25 martie 2015, 11:18

Iordanescu a zis si el ceva ca sa nu taca? E greu de crezut ca se teme oentru diminica.

Mishu (234 comentarii)  •  25 martie 2015, 11:21

Daca e adevarata poanta cu capitanul lor e foarte tare. Dar ala e tamplar ori paznic la puscarie?

Gogu fotovoltaic (911 comentarii)  •  25 martie 2015, 11:45

Stai sa vina jocul cu Germania, daca vom avea vreodata sansa asta in urmatorii 2mii de ani, si-apoi sa vedem ce valoare avem.
Mai asteptam nitel, poate se intampla vreo minune.

Miki Maus (66 comentarii)  •  25 martie 2015, 11:50

Tov. gial Iordănescu n-a uitat vorbele idolului său, tov. Nicolae Ceauşescu: ”Nu există nu se poate, tovarăşi!”
Da, se poate să ne bată chiar şi Feroe.

mike maxim (2 comentarii)  •  25 martie 2015, 11:51

Domnule Ioan it oaie mentalitatea românească se sperie de ori ce .Romanii nu gândesc ca niște învingători. Trebuie sa aibă acea valoare și ca mentalitate ca cei din West de invingatori.Sportivi americani merg la un studiu realizat de niște profesori americani care îi fac sa gândească ca un invingator.Va dau un exemplu .Dacă un jucător american ajunge la Olimpiada acești profesori îl intelectualitatea ca eu invingator și la olimpiada nu numai la competițiile interne. Ei zic thing outside de box in interior ei sint deja invingatori. Ei merg cu idea de învingători nu ca romanii de invinsi .De ăsta nu avem rezultate. Am studiat acest program și am realizat ca merge .Mulțumesc pentru intelegere.

Natus Vincere (60 comentarii)  •  25 martie 2015, 12:52

Rezultatul Greciei cu Feroe nu cred ca e de luat in calcul. Atunci cred ca au vrut sa il dea jos pe selectionerul lor. Si numai o catastrofa cu Feroe ar fi dus la asta.

Dumitrica Bogdan (2 comentarii)  •  25 martie 2015, 13:00

Problema pe care nu o spuneti este de fapt ca din punct de vedere moral Tanase trebuie suspendat pana la sfarsitul campionatului pentru conduita nesportiva.O alta problema o constituie rusinea aruncata asupra echipei nationale datorata prezentei lui Papp, un om implicat intr-un dosar de prostitutie.

andrei (1607 comentarii)  •  25 martie 2015, 13:16

De ce sa ne miram?…Mai este cineva care spune ca nici cu 15 puncte avans nu este sigura cistigarea campionatului….Probabil ca este ceva care se ia…
Uni spun ca declaratiile sunt date pentru a atentiona jucatorii…Altii,gen Sumudica ar spune probabil ca-i lipsa de valoare…Se te pui pe picior de egalitate cu o nationala din ultimul esalon totusi e si lipsa de incredere…Ce sa cautam la Europene sau Mondiale cind ni se par complicate si astfel de meciuri?…

israelian (1 comentarii)  •  25 martie 2015, 13:45

Domnule Ioanițoaia, când îl veți atenționa serios pe Tolontan că e redactor șef le …Sportul și nu să scrie gen bățul prin gard cu Udrea și amanții ei etc.Despre Hoban din Israel acum, l-a deranjat să scrie de bine și Iordănescu neștiind nimic de el ,l-a scos din lot.GEST PATRIOTIC….VAI DE MAMA LUI.

run away (3 comentarii)  •  25 martie 2015, 13:46

Eu inteleg cliseul asta cu „egalizarea valorilor in fotbal”, dar totusi… nu ar trebui sa se aplice cand e vorba de o echipa a Romaniai si una a Insulelor Feroe. Sa fim totusi realisti, acceptam destul de greu realitatea ca ne batem de la egal la egal cu Ungaria, cu Albania, sau cu Israel, dar acum trebuie sa gandim in aceeasi maniera si la meciurile cu Insulele Feroe? Azi maine o sa isi faca echipa Gibraltarul sau Kosovo; sa ne temem si de aia?

Dorin CH (911 comentarii)  •  25 martie 2015, 13:57

Cand aud chestia asta cu jucatorii care „dau jos” antrenorul pentru ca, probabil „nu le mai place de moaca lui”, eu ma ingrozesc.
Singura metoda de a contracara aceasta „practica” marsava pe care eu, oficial de club fiind, as penaliza-o cu punerea pe bara a „autorilor” in caz ca m-as prinde de asa ceva, este ca in urma unui asemenea rezultat „ciudat”, dubios, sa NU-L dau afara pe antrenor orice s-ar intampla!
Concomitent cu „dat afara” sau „pus pe bara” al bagabontilor plini de bani din teren care incurajaza asemenea practici!
Nu dati cu pietre, ca asa e!

Dansatoarea (2118 comentarii)  •  25 martie 2015, 14:01

Dorine, ai dreptate, dar cine poate verifica aceste intelegeri?
Poate doar daca fiecare echipa are in lot un „denuntator” (fostul turnator de pe vremea socialismului) de care nu stie nimeni dintre cei ce „aranjaza”, poate chiar omul „participa” la aranjament pentru a se „acoperi”.
Sper ca D-lui General Iordanescu sa NU i se intample asa ceva, oricum domnia sa are sigur „denuntatori” la lot, HA HA!

Lia (911 comentarii)  •  25 martie 2015, 14:03

Hai sa ajungem noi sa jucam cu „greii” fotbalului european macar, apoi ne vom da cu parerea daca avem vreo valoare sau nu.
Tot e bine ca deocamdata suntem in carti pentru calificare.

goghe (38 comentarii)  •  25 martie 2015, 14:28

Cine mai crede ca exista echipe mici la nivel de nationala este pe alta planeta! Pe aceeasi planeta in care Anglia este favorita in orice meci – desi n-au mai scos un rezultat bun sau macar notabil de aproape jumatate de secol. Iar comparatiile cu nr de locuitor sint complet aiurea, dau in prostie: Rusia si Turcia ar trebui sa fie calificate din oficiu, iar Slovenia Slovacia Danemarca ar trebui sa nu se mai prezinte la meciuri. Nu spune nimeni ca feroezii sint de temut dar ar trebui luati in serios, nu tratati prosteste ca acum 30 de ani.

George (1 comentarii)  •  25 martie 2015, 15:34

Oricat am fi de valorosi, regula nr 1 spune ca nu trebuie sa ne tratam adversarii cu superficialitate, ci trebuie respectat. Globalizarea fotbalului face ca totul sa fie posibil.

Cipinho (32 comentarii)  •  25 martie 2015, 15:37

Am vazut si ieri calcule ca 99% prindem un loc de baraj daca batem pe Feroe, adica locul 3, minimum necesar. Romania fiind pe primul loc iar principala contracandidata Grecia, pe ultimul, probabil la cea mai slaba participare in preliminarii din istoria ei, si totusi noi speram sa prindem barajul :)))))
cu toata saracia noastra de campionat intern plin de insolventi, celelalte tari din grupa noastra au campionate mult mai slabe, chiar si Grecia, nu va lasati pacaliti de numele Olympiakos (sunt doar ei si restul lumii).
Asadar cu toata saracia noastra suntem cea mai buna echipa din grupa in clipa de fata si favorita certa la locul 1. Meciul cu Feroe, oricat de mult ar fi evoluat feroezii, trebuie castigat chiar si cu o echipa formata din jucatori din Liga 1

liviu (6 comentarii)  •  25 martie 2015, 15:56

Hai sa fim seriosi: daca si de feroe ne temem, am ajuns de rasul curcilor. faza ca au castigat in grecia e pura intamplare. grecii nu stiau cum sa scape mai repede de ranieri. punem pariu ca grecia castiga cel putin 4 din ultimele 6 meciuri ramase de jucat? si prinde cel putin barajul? revenind la romania – feroe. cred ca o echipa de divizia b gen fc olt sau academica arges, bat lejer aceasta nationala de bucatari si frizeri, mai ales ca nici capitanul lor nu poate veni sa joace, n-are liber de la job! :)) hai sa nu mai cadem in extrema penibila in care sa ne fie frica de feroe. pai cu germania sau spania intr-o ipotetica grupa la euro ce facem? pupam incoanele sa nu luam mai mult de 5? trebuie sa scapam o data de mentalitatea asta romaneasca gen balada miorita!

cornel (79 comentarii)  •  25 martie 2015, 16:00

Iar aceleasi prostii cu pescarii…..echipele astea din Feroe, Islanda,Finlanda…sunt echipe care se bazeaza pe angajament fizic si stiu si cu varza pentru ca joaca in campionate bune din Europa, terminati cu tâmpeniile inventate de un frustrat care nu a mai fost primit in avionul lui Dinamo ..(Gradinescu)!

io (1 comentarii)  •  25 martie 2015, 17:16

mie imi e teama doar de nationala romaniei, adica de suficienta, de interesele de la selectionare, de rusinea de a fi jucator la puscariasi sau evazionisti, de tupeul de a juca la nationala dupa ce vii de la cluburi pe bani publici si hotie Psd sau pdl

pax (36 comentarii)  •  25 martie 2015, 18:35

Are dreptate io. Noi trebuie sa ne temem de noi, nu de adversari. Primii adversari ai nostri suntem noi insine si nu doar la fotbal.

Vancea (14 comentarii)  •  25 martie 2015, 18:38

Important e si ce formatie va alinia Iordanescu. Va recurge la arabii Sanmartean si Keseru dand inca o dovada ca stam prost daca ne bazam pe fotbalul de la camile.

Guritza (17 comentarii)  •  25 martie 2015, 18:41

Mi se pare corect. Parerea mea e ca trebuie sa joace Rusescu nu Keseru. Ce zice nea ovi?

Florin (67 comentarii)  •  25 martie 2015, 18:43

Ne zicea noua antrenorul la juniori la un club mare: Sa fim atenti, sa ne luam o marja de siguranta in aparare.

Ba baieti, luati-va marja aia, tineti 4 oameni la alea zero-unu-doua varfuri si lasati-i pe sanmartean si pe ceilalti sa-si faca treaba.

daca nu intra mingea in poarta, asta e, dar sa-ti fie frica de feroe e egal cu pupat stema partidului de frica sa nu fie nevasta-ta securista…

Manolo (63 comentarii)  •  25 martie 2015, 18:44

Nea Ovidiu are dreptate mereu. Sa nu ne temem dar sa ne fie frica pe principiul ai nu ai mingea tragi la poarta. Respect.

Che Guevara (363 comentarii)  •  25 martie 2015, 20:12

1. Maestre Ionitoaia 🙂 feroezii chiar sunt vikingi. Si ei ca si islandezii au fost colonizati de vikingi. La fel ca si englezii de altfel si ca Normandia franceza. 2. In Insulele Færøe si in Groenlanda nu exista puscarii. De aceea infractorii de pe aceste meleaguri fac temnita in Danemarca. Asa ca ar fi bine sa va documentati. 3. Sa ne gandim putin ce conteaza mai mult: faptul ca Romania are 20 de milioane de locuitori cu o coruptie de 99,99% sau faptul ca in insulele nordice care au 50.000 de locuitori coruptia este 0. Puteti sa mergeti in continuare pe ideea lui Mitica Dragomir ca Romania are un campionat care este pe locul 7 in Europa sau puteti sa reveniti cu picioarele pe pamant si sa constatati ca fotbalul romanesc a fost si este condus in continuare de infractori, indivizi aflati in puscarie sau care vor intra acolo in viitorul apropiat. Problema nu e la pestele feroez. Problema este la scroafa romaneasca moarta in cotet.

Groza (10 comentarii)  •  25 martie 2015, 20:21

Un articol adevarat. Excelent pontul cu paznicul de inchisoare.

Che Guevara (363 comentarii)  •  25 martie 2015, 20:28

4. Revin pentru ca am si argumente. „UEFA a anunţat faptul că fotbalistul în vârstă de 37 de ani, care lucrează pe un şantier, este obligat de angajatorii săi să ajute în următoarea perioadă la construirea unui mall, astfel că nu poate participa la meciul din preliminariile Campionatului European din 2016.” Deci Frodi Benjaminsen nu e in nici un caz paznic la puscarie asa cum afirma maestrul Ioanitoaia. 5. Daca in fotbalul mondial s-au egalizat valorile vreau sa ii spuneti cand avem si noi sanse sa batem Franta, Brazilia sau Italia. Ca sa nu mai vorbim de Spania sau Germania. Mi-e teama ca noi „ne-am egalizat” cu pescarii din Færøe si nicidecum cu ceea ce inseamna fotbalul de top.

Michael (76 comentarii)  •  25 martie 2015, 20:39

Domnule Ioanitoaia, eu ma indoiesc ca dumneavoastra credeti sincer ca faraonii astia nu pot pune chiar si cea mai mica problema. Daca va fi asa ar trebui sa ne luam gandul de la calificare.

marian (160 comentarii)  •  25 martie 2015, 21:08

Domnule Ioanitoaia, pescarii despre care vorbiti dvs. sunt premiantii clasei in Europa. Tara asta aparent defavorizata prin asezarea geografica, pe care atunci cand o survolezi te cam intrebi cine si cum poate sa traiasca acolo, ei bine, tara asta ne da clasa. N-am de gand sa fac o mare discutie din asta, dar cred ca doi sau trei indicatori vorbesc de la sine: a) conform statisticilor FMI, PIB-ul Islandei (in expresie nominala) se situeaza la nivelul de 53.000 dolari SUA/locuitor (estimare pt. 2015), plasand aceasta tara intr-un grup select, alaturi de Japonia, Kuweit, Franta, Germania, Marea Britanie ; b) avutia nationala este in mod relativ omogen distribuita in aceasta tara, fara disparitati majore intre grupele de venituri, acest fapt asigurand o situatie prospera generalizata pentru intreaga populatie. De notat ca in Islanda nu exista spitale si asigurari private, asistenta de sanatate si educatia fiind complet asigurate prin bugetul statului ; c) ca un corolar al celor mai sus enuntate, speranta medie de viata se situeaza in Islanda la 81 de ani (80 de ani in Germania), fapt ce permite sa se prognozeze o crestere stabila a populatiei acestui stat de la 325,6 mii locuitori in 2014 la 430.5 mii locuitori in 2060 (proiectie medie). Am dat aceste cateva elemente (fara a forta in nici un fel o comparatie cu Romania, ca nici n-ar fi cazul …) pentru a spune ca omul sfinteste locul. Sau dimpotriva …

ccc (51 comentarii)  •  25 martie 2015, 22:00

„…..egalizarea valorilor …”!
Oare despre ce vorbim aici? Hai sa incercam un pic de seriozitate si sa ne comportam ca adultii! Valoric, feroezii nu se pot compara cu noi, nici in cele mai frumoase vise ale lor. Da, trebuie sa-i respectam, dar trebuie sa aratam respect fata de partenerul de intrecere, nicidecum de presupusa lor valoare „egalizata” cu a noastra! Nici gand sa ne fie teama de un eventual rezultat surpriza! Totul este simplu, intram, ne facem treaba cu serozitate, castigam, mergem mai departe! Cat despre pupat icoane, asta e alta meteahna, din aceeasi categorie cu balada Mioritza si nu ar fi prea multe de discutat!

Musat (2 comentarii)  •  25 martie 2015, 22:36

@che guevara #38. Dl Ioanitoaia reproduce Reuters, cearta-i pe aia!

Doc (14 comentarii)  •  25 martie 2015, 22:56

@Marian Ce legatura e intre Faroe si Islanda?

costelinho (3 comentarii)  •  26 martie 2015, 1:19

# 42 marian, pun pariu 1000% ca tu esti sustinator al turmei dintre cimitire. Vezi ca postarea de mai sus, se refera la o cu totul alta tara. E vorba de Insulele Feroe si nu de mult visata de catre tine, Islanda. Ca s-or gasi pescari in ambele tari, asta e alta gasca in alta traista, dar mai sus scrie doar de una dintre ele, Insulele Feroe.

andrei (1 comentarii)  •  26 martie 2015, 4:23

minim 3-0

BD la munte si la mare (18 comentarii)  •  26 martie 2015, 6:47

corect, de asta mi-e si mie frica, sa nu-i ia de sus si ne trezim fara cele 3 puncte care sunt mega importante fiindca celelalte echipe se vor incurca, o sa vedeti

Cataleya (3 comentarii)  •  26 martie 2015, 7:14

De cand liga a I-a devenit valoric mai slaba decat amatorismul din alte tari iar jucatorii romani de peste hotare lustruiesc bancile de rezerva este normal ca antrenorul nostru(care este informat)sa aiba retineri asupra rezultatului sau este un mijloc de a ridica la alt nivel rezultatul NATIONALEI.Sunt convins ca puteam face o selectionata din liga a II si a III si sa obtinem victoria.

achim (9 comentarii)  •  26 martie 2015, 9:03

De Feroe cu toata victoria lor din Grecia nu ar trebui sa ii fie frica niciunei echipe serioase. Intrebarea e daca echipa noastra e una serioasa.

Comentează