Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cum judecă fanii Stelei

Ar fi aberant să-ți închipui că Steaua nu mai are suporteri, că au dispărut peste noapte. Într-adevăr, supărați pe club că tergiversează problema mărcii și pe for
mație că joacă prost, fanii nu se mai înghesuie 
la stadion, dar nu încetează […]

miercuri, 18 martie 2015, 9:59

Ar fi aberant să-ți închipui că Steaua nu mai are suporteri, că au dispărut peste noapte. Într-adevăr, supărați pe club că tergiversează problema mărcii și pe for
mație că joacă prost, fanii nu se mai înghesuie 
la stadion, dar nu încetează să fie preocupați 
de soarta favoritei lor. O dovadă e aceea că la întrebarea “trebuie sau nu schimbat Gâlcă?”, sondaj întreprins de GSP, în 24 de ore au răspuns peste 7.500 de persoane!  Clar că, deși abandonată de unii și chiar contestată de alții, Steaua rămîne cea mai iubită echipă românească. Revenind, să notăm și că 54 la sută din
tre participanții la sondajul amintit au votat pentru înlocuirea actualului antrenor.

În ciuda atitudinii lor, suporterii nu sînt indiferenți față de ce se întîmplă în Ghencea. Dimpo
trivă, iau cu asalt rețelele de socializare și caută cu înfrigurare explicații pentru evoluțiile mai slabe ale lui Cr. Tănase et Comp. “Totul a plecat de cînd fcsb și-a vîndut jucătorii pentru mai mulți bani”, a scris Dr. Alecu pe blogul meu. A completat cu “alcoolul pe rană a fost pierderea siglei 
și a numelui, fapt care i-a îndepărtat pe suporteri”. Absolut adevărat, o abordare ce nu diferă de cea exprimată de subsemnatul și expusă adesea în acest colț de ziar.

Tot de la Dr. Alecu mai aflăm că “numai la sfîrșitul campionatului poți vinde anumiți jucători, dar și atunci cu condiția să ai sau să aduci în loc unii de aceeași valoare”. Din nou just, din nou la obiect.

În măsura în care cel arătat aici cu degetul 
nu-i greu de identificat, Gigi Becali, fanii sînt împărțiți cu privire la Gâlcă. Mulți merg pe mîna acestuia, “Să-l lăsăm să încheie sezonul pentru că echipa e angrenată încă în toate competițiile interne” (dan76), dar nu mai puțini îi reproșează declinul și-l vor pus pe liber . Între aceștia și andy: “Gâlcă e în stare să piardă tot, mai ales 
că e un om moale care nu știe să-și motiveze jucătorii”. Un subiect ce n-ar strica să fie reluat și dezvoltat. Dar, mai citez o dată, “să iasă Gigi de la răcoare și mai vorbim!”.

Iscălind je, un alt internaut încinge discuția afirmînd că: “Rămîn la părerea că jucătorii îl lucrează intens pe Gâlcă din cauza impresarei”. Trimiterea la soția lui Reghecampf, agentul majorită
ții componenților actualului lot, e clară, dar și întemeiată? Deși nu-s fan Reghe, cum își imaginează unii, nu cred în varianta de mai sus. Mă îndoiesc că un jucător, indiferent cum îl cheamă și ce culori poartă, neglijează interesul său pentru a-l urmări pe-al altuia, fie acesta și al soțului impresarei! Or, în clipa de față, cînd avansul Stelei în fruntea clasamentului tocmai a scăzut de 
la 10 puncte la 4, prioritar pentru roș-albaștri e să cîștige titlul și să ia bani, nu să servească 
un terț. Scuzați clișeul, însă fiecăruia dintre noi, 
inclusiv fotbaliștilor, îi e mai aproape propria cămașă.

Cît despre eventuala întoarcere a lui Reghe, conform unei opinii mai largi, inclusiv a suporterilor, sosirea se amînă. Pe moment, nimeni nu poate preciza pînă cînd, dar de presupus că 
pînă la vară.

Comentarii (73)Adaugă comentariu

Marcus (279 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:11

Judeca bine. Steaua are ce merita.

master (3 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:22

Mda..de cand manelistul a fost dat afara de la arabi toata lumea ii cere demisia lui Galca…Inclusiv voi..nici nu incepuse returul ca deja faceati sondaje…Pacatul lul Galca este unul hilar..Este un gentelman!!!

Cristi din Banat (3 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:32

Intr-un fel aveti dreptate, dar trebuie sa ne gandim ca suporterii Stelei trebuie sa fie mereu langa echipa. Asa cum o mama este alaturi de copiii ei la greu, asa si suporterii ar trebui sa fie langa echipa.

George 27 (19 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:36

Galca este cel mai slab antrenor pe care l-a avut Steaua în ultimii 50 de ani. Afirm asta bazându-mă pe jocul (mai degrabă nejocul) echipei, pe rezultatele obţinute în acest retur dar şi pe inconsistenţa apariţiilor la TV.

romy (14 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:39

E incredibil cum problema numelui si a siglei e lasata asa la copt pana rastoarna castronul…gandire de cioban prost care afecteaza grav echipa. Mai grav e ca timpul ucide incet incet pasiunea celor ce iubesc STEAUA

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:39

cu toată stima, insa spectatorii nu i-au părăsit datorita rezultatelor slabe. Greva suporterilor era anunțată inca din iarna. Cel mai vinovat este CSA, care uita de ce a înstrăinat fotbalul in anii ’90. Lipsa banilor. Ok, fotbalul a mers înainte cu investiții private, apoi- brusc- CSA a simțit miros de bani. Si si-a luat jucăria inapoi, după ce o dăduse deja altor copii sa se joace cu ea! Inadmisibil. Le înțeleg frustrarea privitor la Becali, si noi am simțit-o la Rapid, intr-un mod chiar mai dramatic. Insa, cu toate ifosele de patron, pana la urma Steaua a castigat competiții si nu a fost părăsită, chiar si cand Becali s-a dus la odihna. Ca si-a luat banii lui inapoi…sunt ai lui. Insa nu a părăsit corabia. Repet, sunt dezgustat de șmenurile patronilor la fel ca de cvasi-întreaga clasa politica. Insa…

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:42

#2, #3, perfect de acord.

dan76 (30 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:43

Probabil vor castiga campionatul, ISI VOR LUA BANII, singura amenintare reala fiind ASA Tg Mures. Dar conteaza si modul in care o fac. Cu evolutii mediocre in ultima perioada, Steaua nu mai pare o echipa dornica sa joace, este apatica si blazata. Nu cred ca trebuie sa tragem in antrenor mai mult decat s-ar cuveni. Avand probabil si lipsuri, ca orice antrenor, Galca nu beneficiaza de ardoarea jucatorilor, de dorinta lor de a castiga. Nu ma asteptam de la Bourceanu sa-si exprime public regretul revenirii in Ghencea. Problemele au inceput odata cu demiterea lui Reghe, doar naiv fiind nu faci legatura intre aceste doua situatii. Il apreciez pe Galca pentru simplu motiv ca inca este destul de puternic sa ramana si nu a demisionat. Se naste si intrebarea: nu asta se urmareste in realitate, fortarea demisiei lui?

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:51

Eu cred ca aveti dreptate dvs, ca jucatorii FCSB ar face o mare greseala sa „tranteasca” meciurile. Insa dvs supraestimati „inteligenta nativa” a fotbalistului roman, de foarte multe ori fotbalistii romani si-au facut rau singuri, nu intru in amanunte, dar cred ca si dvs ii cunoasteti foarte bine…….

sorin13a (4 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:51

Echipa asta „minunata” impreuna cu Dinamo trebuiau desfiintate pana in 92-93 asa cum au aparut in 47-48 dupa razboi cu sprijun rusesc!
De ex. in Germania (pe care tot o dam ca exemplu in Europa) echipa Dinamo Berlin a fost lasata si a cazut pana in liga a 4 a unde este pentru moment!
era cea mai titrata echipa din RDG!
Asa ca jurnalistii care sunt intotdeauna de propaganda de gen nedemocratic sa nu mai planga dupa steaua!!
Nu citesc decat foarte rar articole despre echipe mai jos de locul 5, pe cand steaua are 6 articole pe zi!
La TV la fel! RUSINE!!!
Pe cand niste articole despre Botosani,Otelul,Poli Timisoara sau adevarata U.Craiova,UTA,Sportul Studentesc, National Bucuresti!!!???

anonymus (1 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:52

Problema „asa-zisilor suporteri ” care nu mai vin la meciuri se pare ca este memoria prea scurta , in anii precedenti veneau la meciuri si cand nu erau rezultate si blamau finantatorul pentru politica haotica privind lotul de jucatori si declaratiile belicoase la adresa celor care au facut cinste culorilor ros-albastre , dar acum chiar si in mediul virtual nu se contesta nici jocul, nici politica de achizitii , nici declaratiile belicoase care razbat din salile de tribunal ( jucatorii si echipa nu sunt decat niste jucarii care daca ii pot aduce profit personal este OK , daca nu … atentie la firul rosu de la telefon.. ) ci doar o problema juridica . Intrebarea care se pune , este cui i se face jocul de catre suporteri , de o parte a mass- media , si nu in ultimul rand de catre M.Ap.N ( a se vedea transformarea celuilalt club departamental – M.I. – care nu are probleme nici cu sigla , nici cu palmaresul , si conditiile in care i se inchiriaza baza sportiva si stadionul ) . Daca se va cumpara sigla , gata totul este in regula , suporterii recunosc echipa si vin la meciuri ?? Mi se pare o mare superficialitate , faptul ca nimeni nu vrea sa despice firul in patru , ci doar se invarte in jurul cozii , inflamand spirite si jignind in special suporterii acestui fenomen care se numeste … FOTBAL .

je (21 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:55

sa ne aducem aminte ca in tur galca incet , incet incepuse sa fie laudat mai de toata lumea , ca a schimbat jocul stelei, ca e mai multa posesie , mai multe combinatii, steaua se apara bine , marca mult, totul era ok.au fost problemele cu necalificare in grupele cl (dar aici eu zic ca e doar vina jucatorilor care nu au fost in stare sa-i dea gol unui jucator de camp) si eliminarea din el, supercupa a pierdut-o exact cum a pierdut si reghe cupa.problemele au inceput exact cand reghe a devenit liber , fiind dat afara de la camile.nu e prea mare coincidenta??mi-e greu sa cred ca deodata galca nu mai stie sa-i antreneze ca in tur.sunt oameni mult mai avizati ca mine , gen balint, panduru, stoichita care sugereaza subtil ca jucatorii nu mai vor sa joace.daca echipa continua sa joace ca in tur, eu zic ca avea acum minim 9 puncte in + inclusiv cu meciul de diseara deci in total vro 13 puncte de locul 2, pana la finalul campionatului putea lua un avans de 20 de puncte .e, cum e sa nu-i mai prelungesti contractul unui antrenor care a castigat campionatul mult mai lejer decat reghe si cum e sa nu-i mai prelungesti contractul unui antrenor care a luat campionatul la limita cu 2-3 puncte avans fata de locul 2???raman in continuare la parerea ca e urat ceea ce fac unii jucatori

andrei (1607 comentarii)  •  18 martie 2015, 10:57

Ha,ha ,ha….
Presa a dus Steaua pe buza prapastiei si se mira daca o sa cada…Arbitrajele ,,normale,,de la inceputul returului au si ele amprenta lor,apoi campaniile cu Steaua ajutata de dupa …puteti sa fiti multumiti.Sustinerea unui antrenor pentru ca li se pare decent in declaratii nu este un argument pentru performanta sportiva.Din presa am aflat ca jucatorii,antrenorii o mai comit in exprimare…Academicieni nu sunt la fotbal.
Desigur ca Costelus este un antrenor slab.A facut deliciul presei si a militat pentru reprimirea jucatorilor care pleaca in vara.Acum ce sa vezi,Prepelita,Arla si Bourceanu se intrec in gafe.Uni spun ca se simte influienta lui Reghe dar cum sa influientezi un jucator care oricum pleaca?Desigur nu joaca Chipciu,Tanase,Popa dar astea sunt deja lucruri care sau mai intimplat in timpul lui Gilca…
Alti spun ca se simte plecarile de la echipa.Ei as…Spuneti-mi o echipa care nu a avut plecari si ce sa spun cind te bate o echipa la care nu mai erau jucatori ,bani,mai nimic?Cum sa plingi dupa Simirtean cind acesta facea crize de nervi la inceputul turului si a fost disciplinat cu banca de rezerve?Sa plingi dupa Keseru cind acesta nu era bun sa joace cu bulgarii acasa desi tocmai o comisese si marcase 6 goluri unei echipe care acum se spune ca este buna?Cum sa uiti ca ai spus ca pui accent pe tineri si ai uitat?Va amintiti jocul cu Viitorul cind Gradinaru si Vilceanu au schimbat fata echipei?…Acum Popa este obligat sa joace ,Gradinaru e dus…si Popa joaca cum vrea.Spui ca Breveld este ce ti-ai dorit si acesta cind il vedem se face de ris,lufteaza ca la meciul cu CFR.Desigur plinge dupa Szucala dar el era adus de altcineva…O singura comparatie Breveld,Szukala spune tot…
Auzi comentariu; ,,Gilca trebuie sa ramina ca are bun simt,,…Ce sa vezi este vazut bun simt ca tine isonul presei si il inteapa pe Gigi…Dar a avut bun simt cind la tratat pe Lemnaru ca pe ultimul jucator?Cind si-a aratat muschi cu Keseru si Simirtean?Are bun simt acum cind indeparteaza de echipa si putinii spectatori care mai veneau la meciuri? Daca ar avea bun simt si-ar da demisia.Sa spui ca nici 15 puncte avans nu ar fi de ajuns sa cistigi campionatul te desconsidera…Cind este intrebat de pozitia lui dupa meciul cu Pandurii,,nu-mi fac probleme,am 7 puncte avans,,….Ne arata la meciul din Banie pe tableta la faza in care Popa a ratat ca este o faza lucrata.Era si mindru…A venit meciul cu CFR in care am vazut record de lufturi…Asta antreneaza.
Are 4 secunzi si tot nu se simte antrenor.Pentru ca nu este…
Ma bucur ca Gigi il lasa sa moara pe mina lui.A vrut Prepelita ,,jucatorul indispensabil,, are gafele lui Prepelita.Se plingea de lipsa lui Arla cind echipa luase doar un gol cu Cojocaru,pac ajunge Arla sa ia 3 intr-un meci-cred ca este record de cind a venit la Steaua-si chiar contribuie la unul.

ALEX (10 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:00

NU STIU DE CE SE MIRA TOATA LUMEA CA SE INTAMPLA ASTA …SA INTAMPLAT SI LA CLUBURI MAI MARI PRECUM BARCA SAU REAL ASA CEVA… CAND JUCATORII NU TE MAI VOR AU EI LEAC DE COJOCU ANTRENORULUI… E MAI SIMPLU SA SCHIMBI ANTRENORUL DECAT 25 DE JUCATORI NU ??? GALCA ASTA MERITA …NU ARE REZULTATE IAR JOCUL MERGE DIN PROST IN SI MAI PROST …PUR SI SIMPLU STRICA SI CE A FACUT REGHE …JUCATORII NU MAI ALEARGA CA ATUNCI E CALR CA PREGATIREA FIZICA SE FACE CA L RESTUL DIN LIGA 1 …ADICA PRIMITIV… ACEEASI SOARTA VA AVEA ORICE ANTRENOR CARE VINE LA STEAUA DEOARECE LA STEAUA SE CERE PERFORMANTE TROFEE INAINTE DE ORICE !!! DACA VRETI BARE IN LOC DE UN GOL URAT MERGETI LA RAPID…NUMAI CA O BARA NU ITI ADUCE BANI ASA PRECUM UN GOL MARCAT LA TIMPUL LUI …FARA BANI NU AI CONTINUITATE …SE SI VEDE IN CE HAL A AJUNS RAPID..ASTA E MENTALITATEA UNEI ECHIPE MARII ….VICTORII TROFEE PERFOMANTE !!!

un oltean (19 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:00

nu sunt fan steaua, dar niste adevaruri trebuie spuse:
1. steaua a vandut din ce stiu eu cel putin 5 jucatori de baza fata de sezonul trecut (pintili, szukala, gardos, sanmartean si keseru) fara a pune ceva in loc apropiat ca valoare. si atunci ce vrem sincer?
2. nu l plac, mi e total antipatic dar clar lipseste MM. argaseala e departe de genunchii lui MM.
3. pe toate statisticile care le vrem noi, jocul lui galca e mult mai elaborate decat cel al lui reghe, insa fluctuatia mare de jucatori face ca ideile sale sa nu poata fi puse in practica.
4. cel mai mare pas in spate a fost insa vanzarea lui sanmartean un playmaker autentic.
intrebarea care se pune e urmatoarea: in conditiile astea ce antrenor ar putea face performanta dorita de stelisti? deact o minciuna ffffff frumos ambalata mai bine un adevar de rahat.

Dublu Impact (1 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:01

Eu cred ca jucatorii il lucreaza pe Galca. Si stiti de ce? Pentru ca simt ca inca au un avans suficient ca sa isi permita asta.

viorescu (70 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:06

Pai daca nu credeti in coincidente, uitati aici un titlu, luat chiar de pe gsp: „Bate sau ajunge pe făraş! » Gâlcă poate fi demis în cazul unui nou rezultat negativ. Problemele lui au început de cînd Reghe a rămas șomer”. Daca-i adevarat momentul in care au inceput „problemele”, atunci e clar, nu?

Dan (7 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:16

Ca au plecat jucatori importanti, e adevarat.Dar pt nivelul campionatului nostru Steaua are in continuare cel mai bun lot.Si cu toate astea, echipa e pe 12 in clasamentul returului, cu 3 goluri marcate in ultimile 6 meciuri(dintre care 2 din faze fixe).Asa joc modest nu am avut nici cand erau Parpas, Bibiskov si Stoichita antrenor.Galca a transformat o echipa agresiva, care facea pressing intr-o echipa de morți, dupa chipul si asemararea sa.Omul si-a dovedit de mult timp incompetenta, sa te elimine Aalborg si RIO Ave e jenant…

Elvir (11 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:17

Cauzele jocului slab al Stelei: plecarea unor jucatori de baza coroborata cu achizitii mediocre (Tucudean) sau catastrofale (Tamas); presiunea pusa de zvonurile legate de intoarcerea lui Reghe si demotivarea jucatorilor; volatilitatea primului 11 (importante si accidentarile lui Luchin care au privat echipa de stabilitate in aparare). Imi pare rau pentru Galca. Merita sa antreneze intr-un mediu mult mai civilizat decat cel al fotbalului mioritic.

andy (103 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:29

Reghe e clar peste Galca doar prin simpla lui atitudine ,pana sa vorbim despre antrenorat.Plus ca slabutul Galca e certat rau cu limba romana,ca si marele Hagi,deci ii e foarte greu sa si motiveze elevii.Vedeti ce transmitea Reghe la finalul unui meci si ce incearca Galca sa spuna,dc intelegeti.

Sergiu (9 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:31

Echipa Stelei a fost facuta bucati prin vanzarea pieselor de baza (Szukala, Sanmartean , Keseru) si peticita cu o serie de „ciorbe reincalzite” gen Rusescu sau Bourceanu care sunt in primul rand demotivati ( Nr. 55 o si recunoaste public) si in al doilea rand departe de cea mai buna forma a lor. Respectand balcanismul care ne defineste, vinovatul este Galca , iar supereroul este un antrenor mediocru , dat afara pe usa din dos din Arabia Saudita (!!!!) nu de prin Premier League sau Bundesliga . Celor 54% le lipsesc comportamentul de mahala, scandalurile zilnice in care erau implicati fam. Reghencampf , interventiile creditorului pe la mai toate televiziunile , intr-un cuvand CIRCUL care incunjura echipa Stelei. Stati linistiti domnilor , o sa aveti parte de toate astea mai repede decat va puteti imagina!!!

gil (43 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:43

problema a devenit simpla pt unii suporteri:cand pierde e FCSB iar cand castiga e Steaua…..lipsa spectatorilor e din alte motive nu cred ca din cauza siglei.Daca vor pica la o intelegere si se va folosi vechea sigla ce vor face cei care care s-au dezis de FCSB?ca jucatorii sunt aceeasi……

Cronco (6 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:46

sa nu uitam totusi scopul principal al lui Gigi : SA PRODUCA BANI
.eu ii suspectez de lucruri putin mai grave decat „jucatorii il sapa pe Galca”.Au creat ambianta perfecta : „au plecat jucatori importanti,nu mai sunt suporteri,presa e cu gura pe noi” … sa fim seriosi!Avand spatele asigurat de incompetenta urmaritorilor,isi permit sa scoata un egal,sa piarda cand si adversarii pierd,etc etc etc.
PS : Petrolul a si adus jucatori si tot pe acelasi principiu merge,fiind in insolventa,ce rost are sa traga la locul 4?scot mai multi bani pierzand cu Iasi sau Craiova (Texeira rateaza penalty!?!? si la 1-2???)
ba chiar privind in ansamblu peste Liga 1 , cam aceeasi mizerie se vede peste tot.Hagi rade cu gura pana la urechi dupa un 0-0 in care Viitorul a controlat meciul … ba chiar declarase dinaintea meciului : „un egal ne-ar multumi si pe noi si pe ei”…

gil (43 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:49

apropo…Reghe a plecat pt ca ,,Becali nu mai investea in transferuri”….

Strainu (26 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:51

@andrei #13. Tu esti bolnav, presa o face pe Steaua sa joace asa prost si sa nu mai castige niciun meci? Dar pentru ca ploua nu e vinovat tot domnul Ioanitoaia? Hai teteo ca nici simpatic nu esti cu prostiile astea.

Firu (31 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:54

Hai cu Galca la groapa cu furnici!

gil (43 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:56

@sorin13a—–toti strigam in gura mare ca in loc de ,,acces direct”,,la maruta”,,,un show pacatos”etc…vrem emisiuni culturale cu oameni cultivati,decenti,dar nimeni nu se uita la ,5 minute de istorie” sau la,,omul care aduce cartea’ sau la interviurile Eugeniei Voda.si stii de ce?pt ca suntem ipocriti….

ALIN (626 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:56

Decatu asa suporteri pentru nazbatiile carora sa platesti amenzi grele mai bine fara. De aia il si doare in palarie pe oier ca nu mai vine galeria la meci. El mai da lovitura vanzand un jucator si s-a scos.

aldo_m (164 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:58

nu sant stelist dar vada ca echipa joaca cu frana trasa si faultul in careu facut de tamas care dupa meci zicea ca trebuie sa ne trezim – adica ei acum dorm si trebuie sa vina CINEVA SA-I TREZEASCA pt cine nu prea stie fotbal ANA lucreza LUCREAZA URAT ce-i strica sotului un nou titlu sot care ORICUM E MAI TARE DECAT MURINIO ca asa a zis soata cea cu scandalu sper ca galca sa-i descopere pe TRADATORI

Vlady (53 comentarii)  •  18 martie 2015, 11:59

Aveti dreptate ca nu e doar Galca vinovat, dar cine mai e ca de amicul dv. Argaseala nu va legati deloc. „Nea Vali” e usa de biserica, deci, trebuie pus in rama. Iar de Gigi nu mai vorbesc ca ar insemna sa pierdem vremea.

jiji (43 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:04

forma slaba a echipei e din cauza jucatorilor sub acoperie infiltrati de Dinamo:))

xolv (50 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:07

Aceasta mirobolanta presa are o singura explicatie pentru raul din tara asta : impresara, femeia malefica (adauagata la o lista lunga alaturi de cele 3 Elene din istorie). Penibil popor….

aham (140 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:08

galca e slab, jucatorii adusi nu-s nici de echipe mediocre precum dinamo sau rapid… cam asta e.. stanciu, iancu si chipciu sunt din ce in ce mai slabi, enceanu e o gluma iar valceanu a disparut. pai cu cine? cu tanase care e degeaba de atatia ani? singurele piese care functioneaza sunt popa si varela.

lord belial (434 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:10

galca e un yesman care trebuie lasat sa isi continue pina la final mandatul. apoi, infractorul incarcerat si cu el sa traga linie si sa culeaga ce au semanat prin vinzarea lui szukala, keseru si a moldoveanului puriu care dribla.

problema stelei e interlopul, nu doar galca, un antrenor lipsit de personalitate si talent dar care, in opinia mea, tre lasat sa ia si el titlul, daca tot a ajuns pina aici.

hai, reghe, tata, inapoi

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:21

E uns cu toate alifiile Nea Ovi. Spune cu gura altora ce gandeste dansul. Si gandeste bine.

Grassu (42 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:23

Problema nr 1 la Steaua e oierul, de care vad ca nu se poate scapa. In acest sens ar trebui sa faca ceva suporterii.

gino (513 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:26

Ar trebui sa vina inapoi Reghe dar fara uschita aia de nevasta. Asta cred eu ca ar fi cea mai buna solutie imediata.

andrei (1607 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:35

@Strainu#25
Daca intretine scandalurile ,daca sprijina un om nu pe considerente sportive,daca se poarta partinitor…atunci da presa are o vina.
De ce nu sare in sus presa ca Dinamo sau Astra sunt la al n antrenor dar lui Gilca trebuie sa-i facem postul pe veci?De ce la Steaua jucatorii in ultimile 6 luni nu trebuie sa faca tusa dar la Astra a existat cazul Matel si acum este cazul Laban?… Probabil ca nu esti stelist dar si tu consideri arbitrajele cu ASA,Rapid si Craiova normale?…Sa uitat cum ziaristii spuneau ca Steaua face prea mult caz in cel priveste pe Muresan?…Si as putea sa continui pina miine…Nu trebuie sa ma crezi pe mine.Cauta interviul lui Hagi de zilele trecute .Spune ca problemele de la Steaua au legatura cu presa…

Dav (35 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:48

Intr-o declaratie mai proaspata si Sumudica pare a sustine
ideea complotului Prodancei spunand ca „stie multe” si ca
Galca ar trebui sa se inconjoare de” oameni de incredere”
Si eu cred ca jucatorii il vor pe Reghe si il saboteaza
pe Galca,ei se bazeaza pe valoarea lor pt reface diferenta din clasament cand vor incepe sa joace „serios”
Cred ca Bourceanu ar trebui retrimis cat mai repede inapoi in Turcia.

costelinho (3 comentarii)  •  18 martie 2015, 12:57

„Mă îndoiesc că un jucător, indiferent cum îl cheamă și ce culori poartă, neglijează interesul său pentru a-l urmări pe-al altuia, fie acesta și al soțului impresarei!” – Hahahahaha, domnule Ioanitoaia, pai tocmai „interesul altuia, fie acesta și al soțului impresarei” este chiar interesul suprem al¨jucatorilor actuali de la fcsb.

nea caisa (222 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:17

@Cronco.Afaceri cu pariuri? Interesant! Hei, Luluto, pe unde umbli, te cauta contribuabilii!

Ptolemeu (2118 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:27

Maestre, n-ati sesizat nuanta? Da, le este mai aproape propria camasa, dar nu prin prisma interesului de a castia campionatul si a lua bani, ci prin aceea ca pot fi promovati la echipe de afara unde iau MUUULT mai multi.
Sper ca se intelege ce-am vrut sa spun, multam.

Aristotel (911 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:30

Afacerile sunt pe primul plan la Steaua, la fel ca la orice alta entitate care opereaza comercial, cu bani privati si vanzari de jucatori.
E impropriu spus ca acest club nu castiga din tranzactiile cu jucatori mai mult decat din ce iau pentru ca au castigat campionatul, mai reflectati la asta.
Daca nu am dreptate, apai sa analizam cifrele si vom vedea cine are!

Cheetah (2118 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:32

Si mie mi se pare ca @Ptolemeu si @Aristotel au dreptate, mai important e comertul cu jucatori pentru toata lumea decat un titlu si-apoi o participare slabuta in preliminariile champions league, eventual cu pierderea prematura a calificarii in grupe.

Ion (7 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:34

Nu-mi plac „scenaritele”,dar nu pot sa nu constat ca problemele lui Galca au aparut in (si din) momentul in care Reghe a fost dat afara si sta pe tusa.Antrenorii nu intra in teren,subit Varela,Bourceanu,Tanase,popa,Chipciu au uitat sa castige,nu alearga suficient,Steaua pare debusolata. Noroc ca ceilalti sint slabi si ei si la distanta. Dar pentru ,la vara vor fi probleme. Pare ca din umbra,cineva cauta sa-l indeparteze pe Galca,pentru a-l readuce pe Reghe. asa pare ! Asta nu inseamna ca galca nu face greseli,insista cu Filip fundas stanga,insista cu Tucudean atehnic (de fapt doar Iancu ar mai putea juca acolo,ca Rusescu….). Echipa nu se leaga,Tamas pare sub Luchin care sta,iar tama s face erori. Ineficienta Stelei este vizibila.

Aelius Traianus Hadrianus (565 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:36

Si mie mi se pare ca e extrem de subtil Traianus ovidius in acest interesant articol, dar astept sa vad daca cei ce-l comenteaza se prind de ghicitoare, ca dealtfel de fiecare data cand scrie cate ceva.
Ideea e ca nu scrie doar de dragul artei jurnalistice sau de audienta, desi sunt chestii normale, eu mai cred ca e printre putinii care transmite si cate o idee si-o ghicitoare cand si cand, si-asteapta ca oameni inteligenti sa o prinda/rezolve.

lucid (52 comentarii)  •  18 martie 2015, 13:46

Interesul unui jucator,daca si-l cunoaste,este de a se face cat mai remarcat pentru a-l vedea si alte echipe pentru a-i oferi un salariu mai bun.Alimentarea orgoliilor marunte ale unora se face in detrimentul jucatorului.Jucatorul trebuie sa constientizeze ca viata de fotbalist este de maxim 10 ani cu un randament bun.Asa gandeste un profesionist.Un rol important il are conducerea clubului care trebuie sa marseze pe aceasta idee si sa-l motiveze.

viorelu (113 comentarii)  •  18 martie 2015, 14:03

cred ca lui galca ii lipseste experienta ca antrenor. are cel mai bun lot dar nu stie cum sa ii motiveze.

oricum dupa ce a pierdut calificarea in CL si iesirea din grupele EL eu zic ca terbuia sa plece. dan petrescu e un vis pt toti stelistii.

reghe nu poate face mare lucru acum pt ca el are virtuti pe partea de pregatire fizica si nu pe tactica.

sa nu uitam ca ultimele 2 finale au fost pierdute de reghe in fata unei formatii mai slab cotate.

hai cu dan petrescu – poate cel mai mare stelist (de la juniori la seniori) si antrenor de astazi.

Tudor (9 comentarii)  •  18 martie 2015, 14:21

Din pacate…toti cei care acum sunt atat de vocali si comenteaza nu stiu cat de suporteri pot fi considerati. Daca tot e la moda „dezicerea” de oameni, sigle, nume sau, din contra, de echipe, eu imi permit sa spun, ca fan de 30 de ani si cu mii de kilometri batuti in lung si in lat pentru STEAUA, ca ma dezic de acei asa zisi suporteri. De acei oameni care atunci cand e mai greu lasa tribunele goale, care prefera scrisori deschise in locul scandarilor pentru echipa preferata. Care prefera sa mearga la cafea in Mall in ziua meciului si se bat cu pumnul in piept ca sunt ultrasi. Din cate stiu eu, in DEX echipa este definite ca fiind un „Grup de sportivi constituit într-o formație, în cadrul căreia se antrenează, sub conducerea unui specialist, și participă la competiții.”. Nu o sigla, nici macar o denumire, pana la urma. Aceeasi oameni, cu mici variatiuni, aduceau pe stadioane zeci de mii de oameni in urma cu doar cateva luni. Cum se pot numi suporteri acei care incurajeaza o sigla, oricat de importanta ar fi, si ESTE, nu neg, in defavoarea jucatorilor care le-au adus atatea bucurii?!? Unde sunt „milioanele de fani” acum, cand e cel mai greu? MI-e atat de rusine de acesti oameni. Si incepe sa imi fie rusine sa spun ca tin cu STEAUA, si asta, oricat de ciudat ar parea, nu din cauza echipei, sau antrenorului, nici macar a patronului penal. Ci a suporterilor de carton, care abia acum dovedesc cat de mult iubesc STEAUA. Aceeasi care anul trecut au considerat ca deja nu se mai merita sa iasa in strada sa sarbatoreasca titlul, ca deh, era al doilea consecutiv, deja „nu mai avea farmec”. Sincer sa fiu, in momentul acesta mi-as dori sa nu mai castige niciun trofeu anul acesta. Nu sunt oameni care sa merite vreo bucurie, nu sunt decat niste oameni meschini, preocupati doar sa loveasca atunci cand cineva e la pamant. Asta e mentalitatea pe care o promovam cu totii. Orgoliul lor e mai presus decat binele echipei. Si e ciudat cum in urma cu ani de zile aceeasi oameni care tin atat de mult la nume si sigla s-au debarasat atat de usor de Armata Ultra.

Luca Mogos (47 comentarii)  •  18 martie 2015, 15:00

Ar trebui sa puneti punct povestii cu Dan Petrescu care nu va veni la nicio echipa pe bani putini ca nu e Galca si nici Reghe. Nu il vad pe Gigi dandu-i cel putin 50 000 de euro pe luna lui Petrescu cat o fi el de stelist.

Comentează