Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Viitorul sună rău

Sigur pe calificare după 3-0 din primul meci, Gâlcă a folosit în returul cu Astra din semifinalele Cupei Ligii o formulă de încercare, experimentală. A început fără Arlauskis, Papp, Tamaș, Bourceanu, Chipciu și Cr. Tănase, dar cu Fl. Niță, Toșca, […]

joi, 12 martie 2015, 4:57

Sigur pe calificare după 3-0 din primul meci, Gâlcă a folosit în returul cu Astra din semifinalele Cupei Ligii o formulă de încercare, experimentală. A început fără Arlauskis, Papp, Tamaș, Bourceanu, Chipciu și Cr. Tănase, dar cu Fl. Niță, Toșca, L. Filip, Enceanu și G. Iancu, iar pe Vîlceanu l-a introdus în repriza secundă. Altfel spus, formația de miercuri a anticipat-o într-o măsură importantă pe Steaua de mîine.

Spre dezamăgirea suporterilor, adevărat, din ce în ce mai rari, campioana a mai dezamăgit o dată. Confirmînd declinul din debutul actualului sezon, ea a suferit al doilea eșec, 0-2. Încă mai grav, a jucat prost, în dorul lelii, ca o echipă anonimă, de duzină. Probabil că victoria din tur le-a conferit liniște și confort băieților lui Gâlcă, numai că liniștea și confortul s-au dovedit înșelătoare. Însuși antrenorul a recunoscut: “Am așteptat doar să treacă timpul, n-am avut ambiția de a merge către poarta adversă”.

În toamnă, o asemenea apreciere ar fi surprins. Iată însă că lucrurile s-au schimbat în rău și ceea ce nu părea posibil, ca Steaua să cîștige gîfîit și chiar să piardă, a ajuns o obișnuință. Mă simt obligat să reiau propriul titlu de-acum cîteva zile, “Nu mai zburdă, se chinuiește”, pentru că el exprimă fidel declinul de formă al liderului Ligii 1.

Ciudată e, și greu de explicat, apatia jucătorilor tineri. Absența angajamentului, a inspirației acestora. Deși se preconiza că ei vor deveni în scurt timp oameni de bază, cît mai repede, tinerii au decepționat pe linie. Ca atare, Gazeta i-a notat cu 4 pe Toșca, pe Enceanu și pe Iancu, iar pe Vîlceanu și pe Filip cu 5!  Din păcate, nici unul dintre ei n-a justificat încrederea arătată de un antrenor ce nu și-a ascuns perplexitatea la final: “Unii n-au demonstrat că vor să rămînă titulari!”.

La rîndu-i, Astra a părăsit competiția cu un gust amar. Pentru că n-a izbutit să răstoarne scorul din Ghencea, dar și din pricină că arbitrajul a nedreptățit-o. În minutul 20, Al. Tudor era dator să-l elimine pe Toșca pentru faultul asupra lui Fatai, scăpat singur spre poarta adversă, greșeală evidentă a “centralului”, flagrantă. Cum asistentul G. Neacșu a semnalizat în minutul 80 ofsaid la Chițu, determinînd anularea golului înscris de giurgiuvean dintr-o poziție-limită, Astra a avut suficiente motive să se plîngă. Dacă pe marginea deciziei lui Neacșu se poate discuta în contradictoriu, eroarea comisă de Tudor intră în categoria celor fără dubii. Implicit, și fără scuze.

Să nu vă imaginați însă că Al. Tudor va plăti scump. Aduceți-vă aminte ce a reținut CCA în sarcina lui Cristi Balaj în urma partidei Steaua-Rapid, 0-1: că n-a fluierat, în prelungiri, penalty la N. Stanciu și mai puțin, ori deloc, că l-a iertat pe Papp, în minutul 54, de un cartonaș roșu. Cuvenit deoarece stelistul îl faultase pe Gecov din postura de ultim apărător.

Cu riscul de a mi-i pune în cap pe suporterii roș-albaștri, repet că una e să greșești în favoarea Stelei și alta împotriva ei. În cazul din urmă, chiar poți să juri că n-ai avut noroc!

Comentarii (70)Adaugă comentariu

l0gan (46 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:05

chiar nu se poate face nimik ptr schimbarea celui de la cca ..e prea de tot sa pui juniorul unei echipe sa ti delege arbitrii…..
nici in insulele bermude nu se intampla acest lucru ..

Kyro (24 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:15

Astra merita calificarea aseara, asta ii clar.

Ce nu am vazut pana acuma ii o analiza a „marelui” antrenor Galca. Si inaiten sa imi sara cativa in cap cu lotul le amintesc atat: Lotul actual este cotat la aproape 40 de milioane pe site-urile specializate in asa ceva. cea mai buna urmaritoare in acest sens este cotata la 20 de milioane. Da, Chiriches, Gardos si restu au adus un aport mare, dar sa nu uitam ca inainte sa vina Reghe terminau pe locul 6. PS: sa nu uitam ca in lotul ala se aflau jucatorii ca : Tatu, Costea, Nikolici, Cristea…

Florin (67 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:22

Nea Ovi, respect!

Sper ca tinerii colegi sa inteleaga si ei ca a scrie cu frica de a nu deranja e un fel de palma de animal ;).

nica fara frica (297 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:29

mai bine v-ati consuma energia si cerneala sa scrieti de haosul si brambureala de la Dinamo , care l-a dat afara pe Flavius Stoican , l-a pus pe Teja ca dupa cateva etape sa-l puna iar pe Flavius Stoican. Bataie de joc si amatorism in stare pura !!!….si nu pot sa cred ca mai acum cateva zile il laudati pe Stanciu !!!???

Rad1cal (5 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:29

De ce nu mai joaca fotbalistii ?
Iti amintesti cum se spunea pe vremuri ca atunci cand ajungi la Steaua, numele si emblema te obliga sa joci si iti dau un alt tonus ?
Din pacate pentru ei, au venit la Steaua, dar au ajuns sa joace pentru FCSBhee. Au venit sa joace cu tribunele pline si joaca cu stadionul gol. Se pare ca numele stimuleaza mai mult decat banii. Normal ca razboinicul luminii n-are cum sa inteleaga lucrul asta.

Marius Petrescu (6 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:31

Din pacate FCSB-ul va fi sustinut in continuare de arbitrii dupa cum s-a vazut cu CFR si cu Astra. Sunt sigur ca si cu Pandurii va fi la fel.

P.S. vedeti domnule Ioaniţoaia ca nu mai aveti voie sa folositi „Steaua” in urma deciziei CNA. Acum doar FC Steaua SA sau FCSB sunt variantele acceptate.

ALEX (10 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:42

STEAUA si cand joaca foarte slab obtine rezultate ..DA a jucat foarte slab e adevarat dar SA CALIFICAT nu ??? sau acum e important si cum te califici ??? de cand ?? sau numai STEAUA conteaza acum ce si cum face ?? celelalte cluburi nu mai conteaza ??? pe alea nu le vedeti ca sunt de-a dreptul …JALNICE ??? SI APROPO DE CE FIECARE ARTICOL AL D-VOASTRA E DESPRE STEAUA ???? DE CE ??? probabil ca despre rapid sau dinamo sau craiova nu aveti ce scrie…mda va inteleg si va cred :))))))))))

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:42

Domnule Ioanitoaia,

si Astra a jucat fara sase titulari. Fundasul dreapta, cei doi mijlocasi , extremele si Sarmaluta.

Corect era sa pomeniti ca ambele echipe au jucat cu jucatori care stau mai mult pe banca decat pe terenul de joc. Insa ca intotdeauna , cum bine spuneti, „ca sa nu riscati de a va pune în cap pe suporterii roș-albaștri” , calcati ADEVARUL cu stiloul.

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:42

Urat domnule Ioanitoaia ce faceti. Nu vad de ce nu ati fost atat de revoltat si cand Steaua a fost dezavantajata. Si da, a fost, inclusiv in anii trecuti cand a luat titlul. Nu mai vorbesc de finala Cupei cu Astra, etc unde a fost furata ca in codru. Atunci faceati pe impartialul, echidistantul jurnalist. Nu pot sa nu reamintesc loviturile de cea mai joasa speta in meciul cu Targu Mures unde „arbitrul” a fost orice, mai putin arbitru. Atunci nu v-ati suparat deloc pe prestatia lui. Ba dimpotriva, ne spuneati ca se mai intampla, ca „au zile proaste” si „saracii arbitri”.

adrian (52 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:44

1.Atacul din min.1, direct pe genunchiul jucatorului de la FCSB, ce cartonas a primit, sau cum a fost tratat de presa si spectatori? Am mai auzit si cu alte ocazii ca nu putea fi eliminat deoarece meciul era la inceput, ex. cu CFR sau Dinamo. La Munchen nu a tinut cont arbitrul ca era min. 3
2. FCSB a inceput meciul in formula cu care, probabil va ataca sezonul viitor.

ALEX (10 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:45

kyro ….poate aseara astra merita sa joace in finala dar din pacate pentru tine calificare se joaca tur retur….unde a fost astra cand a pierdut cu 3-0 ??? sau si atunci tot arbitri au gresit ??? hai….ma lasi ???

CiprianC (52 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:57

Nu conteaza foarte mult forma jucatorilor stelei, nu atata timp cat Tudor&Co se simt in forma…

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:04

Steaua a jucat sub orice critica. E din rau in mai rau in acest an. Fiecare meci jucat a fost parca mai prost decat precedentul.
Cat priveste chestiunea cu arbitrajul, imi amintesc ca am citit in decembrie chiar la dumneavoastra o statistica ce spunea ca, daca in precedentele doua sezoane Steaua avea cel mai bun raport greseli in favoarea ei versus greseli in defavoarea ei din toata liga, in turul actualului sezon situatia s-a schimbat in sensul in care Steaua avea cel mai prost astfel de raport. Revedeti acest articol.
Nu vreau sa va contrazic in afirmatia din finalul articolului, ea ramane valabila, dar (mi se pare ca) reactionati doar in anumite situatii cu mai multa vehementa. Va pierdeti prezumtia de impartialitate astfel. Am senzatia (din nou, e posibil sa ma insel) ca acordati fiecarei greseli de arbitraj in favoarea Stelei cate un articol si aruncati in plan secund sau chiar in derizoriu situatiile celelalte. Sigur ca e normal sa fim subiectiv si nu obiectivi (macar din cauze etimologice, fiind subiecti si nu obiecte) dar am senzatia ca sunteti partinitor cand abordati subiectul Steaua. Chiar daca nu e vorba decat de o vaga tendentiozitate care imbraca usor informatii altfel corecte.

Gaius Iulius Cezar (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:10

Sa tina cont ca daca se da mare si ignora forta CSA, Gigi Becali cu al sau FCSB o va da rau in bara in sezonul asta.
Si-asta, indiferent cat mai are „AMR-ul” acolo unde se odihneste.

Augustus Octavian Caesar (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:13

Retineti ce v-au spus mosii si stra-mosii vostri: Rapid, CSU, ASA, Pandurii, singurele echipe ce vor mai putea scoate capul din nisip anul asta.
Steluta ar putea sa-si revina, dar e necesara interventia divina.

Thales din Milet (565 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:16

Maestre, viitorul suna rau in multe domenii in iubita noastra tara, si-aici ne-au bagat, fara nici un dubiu acum, cei ce trec frecvent pe la DNA si mai ales cei ce urmeaza sa treaca pe acolo.

Socrate (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:19

Lasa bre Thalese, ocupa-te tu de matematica si astronomie si lasa-mi mie filozofia, iaca:
Gigi Becali vrea sa vinda FCSB cit mai repede, si-asta rezulta inclusiv din harababura sesizata de Maestrul Ovidius in acest minunat articol.

secob (19 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:23

la faza cu fatai si tosca a fost fault la fatai care l-a impins cu umarul pe tosca si la dezechilibrat (se face umar la umar dar nu asa), de acolo si intrarea nesigura a lui tosca,

nea caisa (222 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:24

De unde se vede ca numele echipei chiar conteaza. Nume mare, joc mare. Nume mic, joc mic. De aceea ii propun lui Becali sa ia numele de Real Madrid Bucuresti!

Platon (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:33

FCSB trebuie sa se impace cu CSA si suporterii vor reveni in tribune, si-abia atunci baietii vor juca mai bine si clanul Becali se va umple in continuare de bani.
Dar unde nu-i cap, vai de picioare!
Asta-i filozofia!

imp. Hadrian (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:36

Hai ca Steaua nu e un imperiu sa nu poata fi cucerita, Becali va vinde si altcineva o sa puna ordinea si disciplina specific militare la locul lor inapoi.
Mai vedeti voi ca am dreptate.

Socrate (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:43

Nu e bre de vina antrenorul; nici jucatorii care au ramas fideli Stelutei; nici inimosii de manageri ca se lupta s-o tina pe linia de plutire actual; nici macar nea Gigi Ciobanul, ce sa stie el prea multe in afara de scoala vietii; nici CSA, meritul le apartine integral pentru celebritatea acestei minunate echipe-emblema a fotbalului romanesc. NU. Nu-s acestia de vina.
Stiti cine e?
Fostul antrenor ratacitor pe la arabi si scumpa dumisale sotie „geambasa” de baieti tineri si talentati!
Astia-s principalii vinovati, nu ma credeti, invatati filozofie antica, in special 🙂

Antoninus Pius (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:47

Ovidius-Traianus, ce-ti mai place matale sa scoti la iveala subiecte de scandal on line cu Steluta si gorobetii acesteia! Iti place, ai bucurie sa faci asta, si il mai iei din cand in cand si pe „clientul” Burlica la „purecat”.

I. Vulcan (8 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:48

@steaua1986 #9. Urat e ce faci tu deoarece Ov.I. a scris adevarul si de cate ori arbitrii au dezavantajat-o pe Steaua. Voua insa stelistilor va place rolul de victime desi de cele mai multe ori sunteti calai. O seara buna.

Mishu (234 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:55

LEFTER #8. Ca sa nu mai bati campii afla ca articolul e adevarat de la primul pana la ultimul rand. De ce sa scrie despre Astra cand aceasta echipa nu intereseaza pe nimeni. De la un timp nici pe Niculae Interagro.

Vasca (166 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:58

@secob #18. Tu ai vazut alt meci ori ai tras ceva pe nara. Poate a fost 2-0 pentru Steaua si nu stim noi corect scorul. Hai valea!

petre petre (86 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:02

Puteti sa va suparati cat vreti, dar articolul e foarte corect si dl Ioanitoaia nu are niciun cui contra Stelei.

ochi_ager (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:20

Domnule Ioanițoaia, sunt de acord cu aproape tot ce ați scris. Am mai spus-o, colegii dvs. mai tineri ar trebui să învețe de la dvs. că GSP nu e Cancan…
Se insistă foarte mult pe faultul din min.20. Admit că se putea dicta fault și eliminare la Toșca, deși am o părere apropiată de cea de la #18. Dar, până atunci, Tudor a trecut cu vederea câteva faulturi grosolane ale giurgiuvenilor, iar în min.10, când Tembo și-a îmbrâncit adversarul și a centrat periculos, putea fi gol. Arbitrul nu a sancționat de fel simulările frecvente, îndeosebi ale lui Fatai etc. Până la gol, Astra n-a prea avut ocazii, Nițu n-a avut mult de lucru. Îmi permit să cred că, fără Toșca, dar cu Tamaș lângă Varela, Steaua n-ar fi avut emoții în 10 oameni, așa că nu insist. Oricum, e o competiție căruia nu-i văd rostul.
Dar aveți mare dreptate în privința viitorului Stelei. Nu sună deloc bine. Pe cei care au jucat ieri nu se poate pune bază, vor fi veșnice rezerve, sau vor fi împrumutați sau vânduți. Necazul e că în locul lor nu prea are cine să vină. Viitorul nu sună deloc bine, el înseamnă pentru majoritatea patronilor importul de vedete second-hand. Aici e buba. Becali e o excepție, el nu prea agreează străinii, dar nici el n-are ce face. Jucătorii români mai răsăriți abia așteaptă saltul afară, așa că… viitorul sună rău.

vlad (10 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:21

d-le, Steaua a jucat cu rezervele… nu va mai agitati. Altfel Astra n-ar fi reusit sa castige.

Timis (4 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:27

Nu sunteti printre favoritii mei si din cauza diferentei mari de varsta insa de data asta mi-a placut cum ati scris. Curajos si drept.

SAG (38 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:33

Intradevar,…”in dorul lelii”. Si pe salarii barosane. Iarasi o mare dezamagire de scor si joc. Antrenorul a incercat la scorul de 3-0 sa ne arate tuturor potentialul unor jucatori in conditii de joc cu o echipa buna a campionatului si fara o presiune prea mare. Era gata, gata sa se piarda calificarea in finala. Dar si in jocurile anterioare cu Cv, Rapid, CFR am vazut ca, in lipsa lui Sanmartean, Steaua nu are conducator de joc pt. fazele de atac si fara aducerea unui jucator gen Teixeira sau Eric se practica un joc haotic. Mi se pare o labilitate psihica si o inteligenta de joc f. joasa la jucatori de la care se asteapta mult( Stanciu, Iancu, Filip, Tosca, Rapa etc) practic inexistenti, iar Chipciu se plimba plictist pe teren…. Urmeaza partida cu Pandurii, o echipa in mare forma….Fiecare partida din retur a insemnat cate UN SEMNAL DE ALARMA ! Ce va urma ?

citanela (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:53

Se anunta un retur foarte interesant, chiar asa cu gloabele de echipe din liga1.

kepler (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:55

Dupa ce am studiat intens tot universul, tot steluta noastra mi-a dat la calcul ca va ramine eterna.

newton (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 19:59

Dragul meu coleg, revino cu picioarele pe pamint si da-i crezare lui Ovidius, ca e groasa rau la steluta, are nevoie de sprijin. Nu tre sa fii nici macar astro-fizician ca sa-ti dai seama de asta.

copernicus (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:03

Imi pretuiesc competitorii eterni, dar sunt nevoit totusi sa-i dau dreptate lui newton, om realist, ce mai.

ccc (51 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:04

Nu prea vad ce ar fi de discutat despre offside-ul din min. 80 la Chitu. Daca asistentul, pozitionat relativ la faza, este dator sa ia o decizie in fractiune de secunda, pentru corectitudinea careia este direct raspunzator si care poate fi „discutabila” pe moment, pentru privitorii la sticla si „analistii” ce revad faza de sute de ori, nu prea ar mai fi nimic de discutat. A fost offside. Doar daca nu vreti sa ne reamintiti de fanta de lumina….. .
In rest, observatii pertinente, inclusiv cele despre „ajutorul” primit de la Tudor.

kyx (22 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:07

Intotdeauna, pe toti ii doare de Steaua! Si sa nu uitam ce nenea Ioanitoaia tine cu oltenasii. Dar, lasand asta la urma, revin si spun ca pe toti ii f… grija de Steaua, ce mai conteaza ca nici macar nu joaca impotriva ei! >:)

gil (43 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:26

iar e lumea suparata….si va mai fi mult timp…..

Architrion (73 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:39

Nu inteleg de ce „pe marginea deciziei lui Neacșu se poate discuta în contradictoriu”??! A fost mai putin offside decat trebuie? Sunt mai multe grade de offside, mare, mijlociu, mic, micut, putintel …? S-a vazut clar la tv, cei de la digi au tras linia, jucatorul Astrei era in offside. De ce bagati si faza asta, doar ca sa para mai multe, sa se deduca de aici ca a fost o tendinta, un intreg meci viciat? Dar lipsa cartonasului la Florescu in ce tendinta a fost?

urzica (3 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:53

@26 Vasca „@secob #18. Tu ai vazut alt meci ori ai tras ceva pe nara. Poate a fost 2-0 pentru Steaua si nu stim noi corect scorul. Hai valea!”
Arbitrul trebuia sa-l elimine si pe Florescu dar nimeni nu isi mai aminteste de favoarea substantiala facuta Astrei chiar in deschjgerea partidei. La faza din minutul 20 Tudor a apreciat insa ca Fatai a depasit limitele, izbind initial cu umarul, folosind o forta disproportionata ce l-a scos de pe directia alergarii si l-a dezechilibrat pe Tosca. Prin aceasta obstructie dinamica miscarii s-a modificat aproape instantaneu, interventia stelistului parand incorecta doar scoasa din context. Probabil ca la decizie au contat si tentativele africanului ,viclene si repetate, de a insela vigilenta cavalerilor in negru .Consider, recunosc ca pentru prima oara, aprecierea acestei faze de catre bucurestean ca matura si foarte corecta, o uimitoare demonstratie de profesionalism si personalitate. Marii „specialisti” din studiouri, care au acuzat urmarind la cald incidentul, ar trebui sa-si ceara scuze.
PS.: Vaska, bizonii de teapa dumitale n-au ce cauta pe aici! Allez in rezervatie!

Dr (34 comentarii)  •  12 martie 2015, 21:45

Buna analiza, facuta cu realism si bine condusa. Numai ciumecii se pot supara.

rosu albastru (26 comentarii)  •  12 martie 2015, 22:00

Câte înfrângeri trebuie să mai înghițim ca să ne dăm seama că Gâlcă nu e antrenor?! Cum o fi Reghe, dar cu el defilam în campionat, eliminam Ajax și băteam Chelsea! Cu Gâlcă ne bat toți desculții!!!!!

Suru (108 comentarii)  •  12 martie 2015, 23:58

Refuz sa inteleg de ce murmura unii pt ca observatiile maestrului sunt de bun simt. Iar cea despre ajutorul dat de arbitri Stelei in nota ziarului.

Amadeus (1 comentarii)  •  13 martie 2015, 0:04

@urzica#40. Cine zice ca e bizon ala e. Chestia cu eliminarea lui Florescu e o aiureala, iar eu cred ca Tudor era dator sa elimine vreo 6-7 astrali ca sa poata marea echipa FCSB sa castige meciul. Penibili mai sunt unii stelisti.

Vissu (88 comentarii)  •  13 martie 2015, 0:11

Ce va mai ustura la ficati cand v-o spune Nea Ovi drept in fata si nu mai stiti pe unde sa scoateti iia… Sa iasa oierul de la mititica si sa faca ordine la stana…

DNA (12 comentarii)  •  13 martie 2015, 0:36

Domnu’ Ovidiu, dar cand criticati CNA-ul pentru aberanta decizie? De ce nu trimiteti o scrisoare DNA-ului sa inceapa o ancheta si sa cerceteze ce-a vandut Armata, cum a privatizat sectia de fotbal, ce-au vandut ei fratilor Paunescu, care mai apoi au cedat catre Becali.Daca Armata nu a vandut sigla, nu a vandut palmares, nu a vandut numele, nu a vandut stadion, baza.Pe ce a incasat banii, daca tot spun ca s-a vandut…..ce au vandut?Sa intre DNA-ul si sa ne lumineze si pe noi.De ce nu scrieti zilnic intrebare.Ce-ai vandut MApN-ule?

dan76 (30 comentarii)  •  13 martie 2015, 9:20

Din păcate pentru Steaua, chiar nu se anunţă nicio echipă capabilă să-i pună probleme reale în lupta pentru titlu! Nefericirea este că avem un campionat foarte slab pe care-l poate căştiga o echipă care joacă aşa cum o face acum Steaua!Ar fi fost de dorit să fie o echipă care să facă o concurenţă reală, dar….

celdintai (3 comentarii)  •  13 martie 2015, 10:32

viitorul poate suna bine si daca ai un antrenor pe masura, in primul rand cand vrei sa odihnesti jucatori, o faci treptat nu schimbi toata echipa de la un meci la altul. jucatorii tineri tb sa joace in echipa cu jucatori cu experienta si pe posturile care au confirmat…
galca ii pune pe unde viseaza noaptea, si ce ma enerveaza cel mai tare e ca da vina doar pe jucatori si ma enerveaza presa care spune ca galca e un domn, e de fapt un fraier care nu spune nimic niciodata pt ca nu se poate exprima…

George 27 (19 comentarii)  •  13 martie 2015, 10:43

Că Steaua va pierde capionatul, pare inevitabil. Asta numai dacă nu va fi dat afară Galca. Omul ăsta va nenoroci toate echipele pe care le va antrena. In momentul de faţă ASA, Petrolul, Astra, Pandurii, Chiar şi ieşenii joacă un fotbal frumos. Steliştii nu mai arată nimic. In meciurile ce vor urma o să piardă toate punctele dacă arbitrii vor fi corecţi. Tudor trebuie pedepsit pentru felul în care a minţit aritrajul în meciul dintre Steaua şi Astra.

John (564 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:20

Cei care tin cu echipa fara nume ar trebui sa realizeze ca ea e si fara viitor. Sa ii multumeasca dlui Ovidiu ca le deschide ochii si le spune mereu sa se intareasca daca vor ceva si pe plan european. Dar oierul e convins ca el stie mai bine decat oricine ce ii trebuie la echipa.

Comentează