Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Alegere greșită

Pe 29 mai, cu prilejul celui de-al 65-lea Congres, reprezentanții celor 209 federații afiliate îl vor desemna, la Zürich, pe viitorul șef al FIFA. Avînd de ales între cei 4 care și-au anunțat candidatura și se află în plină campanie […]

joi, 12 martie 2015, 8:57

Pe 29 mai, cu prilejul celui de-al 65-lea Congres, reprezentanții celor 209 federații afiliate îl vor desemna, la Zürich, pe viitorul șef al FIFA. Avînd de ales între cei 4 care și-au anunțat candidatura și se află în plină campanie electorală, între președintele în exercițiu, elvețianul Joseph Blatter, fostul celebru in
ternațional portughez Luis Figo, olandezul Michael van Praag și prințul iordanian Ali bin Al Hus
sein, FRF a decis să meargă pe mîna batavului.

Ca atare, Răzvan Burleanu a anunțat pe 28 ianuarie, cu festivismu-i caracteristic, că “în Comitetul Executiv s-a votat în unanimitate ca noi să-l susținem pe Michael van Praag”. “Îmi este clar că sînt necesare noi principii care trebuie fixate pe agenda și în practica forului mondial”, 
a afirmat președintele, avîntîndu-se într-un bla-bla pe care l-a completat cu “ne alăturăm unui proiect în care se regăsesc viziunea și așteptările noastre legate de evoluția fotbalului”.

Asculți aceste fraze pompoase și te pufnește rîsul. Dar te și întrebi ce i-o fi atît de clar lui Burleanu cînd, în urmă cu un an, acest tip care n-a dat în viața lui cu piciorul în minge n-avea nici o legătură cu sportul-rege, chiar nici una?! La fel, te mai întrebi cine s-o fi lămurit atît de repede, Răzvan Burleanu însuși sau Gabriel Bodescu, atotputernicul sfetnic prezidențial, consilierul 
fără încuviințarea căruia nu mișcă la Casa Fotbalului nici vîntul, nici musca?!

Bodescu reprezintă altă competență în materie, altă înaltă autoritate, întrucît a jucat în campionatul județean, are în proprietate un teren 
de minifotbal și patronează echipa Viitorul Locomotiva Buzău din eșalonul 4. N-ai ce să contești, evident că oamenii se pricep, sînt specialiști, sînt experți! Știu pe ce linie să meargă și merg neabătut!

Din grabă sau, gîndesc eu, dintr-o minimă decență, Burleanu a uitat un amănunt. Concret, că FRF înainte să voteze cu Michael van Praag și-a asumat candidatura acestuia expediind o scrisoare de sprijin la Zürich! Pentru înscrierea în cursă, un concurent trebuie recomandat de cel puțin 5 asociații naționale. Olandezul, președintele în exercițiu al federației cu sediul la Utrecht, e susținut de România, Luxemburg, Belgia, Scoția și, firește, de Olanda, ele au semnat împreu
nă pentru Van Praag.

Deși unii aprobă opțiunea, ba chiar o asociază cu nevoia schimbării unui președinte bătrîn, uzat și viclean, impresia mai largă e că, strategic vorbind, FRF a ales prost. Că s-a orientat greșit, că joacă o carte perdantă. Însuși alesul ei recunoștea deunăzi că “eu nici nu contez în lupta pentru șefia FIFA. Nici eu, nici Figo nu contăm, e și părerea lui Platini”, cuvinte rostite într-un moment în care comentatori cu experiență estimează că Blatter, care a împlinit marți 79 de ani, va cîștiga lejer, la pas . Va primi circa 150 de voturi și, grație lor, va obține al cincilea mandat.

Din pricină că au mizat pe un cal șchiop, lui Răzvan Burleanu și ciracilor lui nu le rămîne decît să fluiere a pagubă după programe, după asistență, după fonduri etc. În habarnismul lor, au mai reușit o lovitură, s-au pus bine și cu cel mai puternic om din fotbalul actual!

Comentarii (53)Adaugă comentariu

Axius (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 9:27

Un articol scris in cel mai pur stil romanesc! Pai daca este unul deja acolo sus si mare si tare … Sa ne dam bine pe langa el, sa fim pupincuristi, sa nu cumva sa-l deranjam!

Asa este la noi … toti se dau cu ala care are sanse mai mari sa castige! Asta nu ne face inteligenti, ci doar ne face sa fim niste oi! Alea se inghesuie impreuna mereu!

Nu-s mare fan Burleanu, dar de data asta a luat decizia buna! Nu stai in barca celui mai corupt om din fotbal, iti asumi o alta pozitie, diferita, eleganta si pe termen mediu si lung vei fi mai castigat!

Quesada (2 comentarii)  •  12 martie 2015, 9:30

Ie-te scârţ! Păi nu tot voi (GSP) înfieraţi cu mînie proletară faptele de corupăciune ale lui Blatter, carele sunt urîciuni înaintea Zeului Fotbal? că Rusia 2018, că Qatar 2022, că Cupa Africii şi sprijinrea derbedeului ăluia de Issa Hayatou … Păi nu?

Şi atunci vin şi întreb: nu e mai bine că au procedat întrr-un mod mai … moral decît Naşul, de pildă, cel cu „my friend Mario”, Platini (mă rog, ăsta încă e OK), Blattercurismul şi aşa mai departe?

florin (215 comentarii)  •  12 martie 2015, 9:50

gresit gandit, d-le ioanitoaia! burleanu are greselile lui, dar sustinerea lui van praag, nu e o greseala..nu sunt sigur pe succesul lui blatter…e posibil ca figo si chiar printul iordanian, sa-i ia fata!! d-voastra va bazati pe zvonuri, nu pe trendul actual…

alex (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 9:56

Aveti perfecta dreptate.

dinamo100 (143 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:01

D-le Ioanitoaia, cred ca ai o obsesie contra lui Burleanu. Sunt de acord cu multe din criticile care i se aduc, dar dumneata cultivi o mentalitate de sclavi care trebuie sa puna bine cu boierul de la Geneva! Dincolo de fondurile sau apreciarea FIFA (care au fost si pana acum si nu stiu la ce au folosit) cel mai important este sa ne schimbam mentalitatea! Pe scurt, domnule Ioanitoaia, mi se pare ca ati ramas blocat intr-o mentalitate care nu a ajutat cu nimic fotbalul in ultimii 20 de ani.

Tyty (127 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:03

S-a orientat gresit, dar nu se astepta nimeni la altceva.

Marius (5 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:08

Blatter a nenorocit ideea de fotbal jucat din placere. Daca exista si cea mai mica sansa sa fie dat jos, atunci trebuie incercat. Pe principiul asta, s-a pus bine elvetianul si Olanda care-l sustine pe Praag. Imi pare rau ca inca aveti mentalitatea de „capul plecat sabia nu-l taie”.
PS: Blatter la ce nivel a jucat fotbal?

Bo (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:08

Devine din ce in ce mai vizibila lipsa de obiectivism din articole. Atat de evidenta, incat va pierdeti din credibilitatea adunata cu greu de-a lungul unor zeci de ani de cariera frumoasa. Eu personal, ca si cititor, sunt dezamagit. Sa ne fie teama sa ne raliem unor principii si sa ni le sustinem public, preferand sa aruncam cu rahat in cei care o fac, spunandu-le ca sunt pierzatori, asta este ce un formator de opinie ar trebui sa evite, nu sa promoveze. Nici Tolo nu este un mare fan de Burleanu, dar nici nu l-am vazut sa ia astfel de pozitii. Cel mai complicat este ca cel care se numeste gardianul libertatii de exprimare sa se transforme in influentatorul libertatii de exprimare. Faceti-va meseria, fiti obiectiv.

Rezidenta din Buzau (81 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:09

Nu stiu daca decizia Comitetului Executiv de a fi de partea lui Michael van Praag este una buna sai inteleapta.

Ceea ce stiu este ca Burleanu este persoana care coduce fotbalul romanesc (omul a fost ales DEMOCRATIC) iar deciziile luate ii vor crea responsabilitate.

Nimeni nu are voie nici macar sa-si dea cu parerea.

Oare ce ar spune Ioanitoaia daca i-as da eu sfaturi despre publicatia pe care o conduce. ?

Mai stiu ca decizia lui Burleanu este in contradictie cu recomandarea lui Sandu, de sustinere a lui Joseph Blatter.
Se pare ca acest articol este conceput de nasul sandu, semnatura lui Ioanitoaia fiind doar de umplutura, sa aiba acoperire si loc in publicatia gsp.

M-am saturat de acest tip de jurnalism „cu perdea”.

dragan (14 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:14

Pentru staff-ul lui BURLAN care posteaza pe aici. Asa este Blatter e o lichea, dar o sa iasa la pas. SI cum e doar batran dar nu si uituc , ao sa isi aduca aminte de cine I-a fost impotriva. Asa cum au facut si altii inaintea lui, atunci cand Nasu’ a ales gresit. as fi curios sa vad , cati dintre voi veti recunoaste prostia facuta dupa ce Blatter va castiga si se va razbuna.

corneliu (10 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:19

Ce este dureros este faptul ca fotbalul romanesc a intrat pe mana politicienilor!!! Cu ceva timp in urma asa s-a intamplat si in Polonia!! Forurile europene au amenintat cu excluderea Poloniei din toate competitiile si lucrurile au intrat in normal! Folosind incompetenta si REA VOINTA COMISIILOR din FRF si Liga, POLITICUL DIN ROMANIA a intrat cu bocanci, Justitie, DNA (toate subordonate politicului) pe teritoriul fotbalui romanesc! Pana cand slugile si cei de la Liga asteapta REZOLVARI DIN SFERA POLITICULUI o sa avem echipe PSD Dinamo, Craiova, Galati, Iasi, Ploiesti si UDMR cfrcluj si ASA Tg Mures si restul de formatiuni… neparlamentare!! O fi bine, d-le Ioanitoaia?

Luca Mogos (47 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:22

Astia care faceti pe desteptii aici socotiti cum v-ar fi voua daca ati avea relatii proaste cu seful. Nu mai vorbiti din teorie ci din viata.

Obiectiv (4 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:29

Am mai scris asa si revin. Nu inteleg pozitia unora gen rezidenta din buzau ca orice no name are dreptul la o opinie, dar Ioanitoaia nu pentru ca sustine altceva decat niste no name. O democratie intoarsa cu fundul in sus.

eu (3 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:34

cum isi permite burleanu sa nu tina cu nasul spagar al fotbalului mondial? ne vrem nasul nostru inapoi! nu-i asa tov. ioanitoaia?

vlad (140 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:43

Scuzati-ma dar Burleanu a spus ceva gresit?? Clar trebuie o schimbare la FIFA, bravo lor ca incearca ceva chiar daca e fara succes. Mi s-ar parea mai rau daca ar fi oportunisti ca atatia altii si ar vota tot pe Blatter. Pe logica asta a condus Mircea Sandu fotbalul romanesc 20 de ani, pe logica asta am fi in continuare comunisti cu Nea Nicu la Casa Poporului.

Foarte bine ca au ales sa sprijine un om mai competent, mai corect, mai putin corupt, asa iti castigi respectul altora, in cazul asta al olandezilor. Iar Blatter in sine nu prea are ce sa ne faca, fara acordul lui Platini. La Mondiale oricum nu ne calificam.

andy (103 comentarii)  •  12 martie 2015, 10:44

Burleanu,ca si Iorgulescu, sunt pusi de PSD ,ce pretentie sa avem?

marian (160 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:02

Domnilor, discutia cu privire la Congresul FIFA din 29 mai a.c. este un pic inutila. 4 dintre cele 6 Confederatii (Africa, Asia, America de Sud, Oceania) au anuntat ca vor sustine realegerea lui Blatter (pentru al cincilea mandat !) si asta inseamna cel putin 95-100 de voturi inca din primul tur, fata de cele 105 necesare. Mai mult, desi Confederatia CONCACAF (America de Nord si America Centrala) nu a impus in mod oficial membrilor sai o „linie” de vot”, se asteapta ca Blatter sa primeasca si de aici o buna parte din cele 35 de voturi care vor fi exprimate. Si, in cele din urma, chiar in cadrul confederatiei contestatare care este in acest caz UEFA se pare ca vor exista cateva tari din estul continentului care vor vota tot cu fostul, actualul si viitorul presedinte, nu de alta dar in 2018 Campionatul Mondial merge in Rusia si Vladimir Putin nu-si uita prietenii (si nici dusmanii, de altfel)… Si atunci ce mai discutam ? Imi permit sa recomand celor interesati sa citeasca materialul de la adresa
http://www.espnfc.com/blog/marcotti-musings
din care eu mi-am permis sa prezint numai cateva extrase.
In aceasta situatie rezulta ca FRF a ales sa parieze, cine stie din ce motive, pe un cal mort. Sigur ca ar fi existat varianta Luis Figo, perdanta si ea in acest moment, dar cel putin ne-am fi afiliat unei personalitati relativ tinere si unui trend cu potential considerabil de crestere in viitor. Asa, ne-am trezit noi sa mergem pe mana cu BeNeLux-ul si cu Scotia (!), adica niste tari care nu au sprijinit si nu vor sprijini niciodata si in niciun domeniu Romania. Acum, intreb si eu: sa le fi dat prin cap lui Burleanu and Co. ca Figo e amic cu Gica Hagi ? Se prea poate … Deci la FRF e strategie mare, domnilor, vai de ea de strategie. Cum zicea cineva, sa dea Dumnezeu sa fie, dar tare nu-mi vine a crede !

gilos (328 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:05

Nea Ovi,

Nici Mircea Sandu nu le zicea mai bine ca matale ! Te-ai facut cumva purtatorul de cuvant al vechii conduceri de la FRF ?

Este greu de inteles zelul dumitale vadit ranchiunos si rauvoitor la adresa lui Razvan Burleanu si a noii echipe de la FRF, dar nu ne este clar ca Sandu si Dragomir, impreuna cu acolitii lor, in cei 25 de ani de conducere au dus pe marginea prapastiei fotbalul romanesc?
Incepand cu distrugerea centrelor de copii si juniori, de echipele nationale la nivel de juniori si tineret, de aducere in insolventa si faliment a tuturor echipelor de liga I, de blaturi, incompetenta, arbitraje dirijate, impresari corupti, conducatori penali, etc

Ce sa mai asteptam ? Sa ne intoarcem la vechiul sistem ?
Daca vrem sa schimbam ceva, este nevoie de rabdare si perseverenta. Rezultatele se vor vedea in timp.

Alex (4 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:06

Dle. Ioanitoaia cu parere de rau va spun ca nu va mai recunosc; sunteti asa de inversunat impotriva lui Burleanu si de cateva ori fara sa aveti dreptate… nu ar fi rau daca ati putea sa ne faceti si pe noi sa intelegem ce aveti cu el. Nici eu nu il agreez dar de aici pana a contesta tot ce face el….cu si fara motiv…e cale lunga. Va rog sa fiti obiectiv.

SILVIU (37 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:39

Mai oameni buni ,chiar nu inteleg rautatea si subiectivismul sau frustrarea unora.Pai ce sa scrie d-nul Ioanitoaia de nasu si mitica coarda cand nu mai sunt .De accord ca merite si ei la puscarie pt. ca si-au ‘tras’ bani din fotbal si au fost doar 2 capuse , dar de acum sa-i ‘judece ‘DNA-ul sau organelle abilitate .Problema e ca am inlocuit un rau cu altul-mai mare sau mai mic-vom vedea ,si-n acest ritm ne ducem la fund.Chiar nu vedem ca burleanu e tot un ‘panblicar’ din gasca celor care au reformat Romania de au dus-o in colaps ,ca murim de foame ,ca suntem doar o piata de desfacere sa nu zic colonie

Codrin (2 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:45

Domnule Ioanitoaia, sunteti obiectiv in mai tot ce scrieti, insa tot ce publicati despre Burleanu pare scris de alta persoana. Sunt convins ca este scris tot de dumneavoastra, nu ma intelegeti gresit, dar cu o influenta negativa puternica. Pareti sa regretati fosta conducere a FRF care a distrus fotbalul romanesc pe termen lung. Dati un exemplu nepotrivit intregii societati prin faptul ca incurajati o atitudine dubioasa, de a vota cu cei corupti si puternici, doar pentru ca au sanse mai mari sa castige. Jenant. Voi fi nevoit sa ocolesc articolele dumneavoastra in viitor.

doru (66 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:47

Burleanu voteaza cu olandezul pentru ca a auzit ca M Sandu l-ar vota pe Blatter. Si el e chipurile cu noul. E adevarat ca nu conteaza, dar o fronda impotriva nasului este un scop in sine pentru Burleanu. Rar am vazut un om mai gaunos si lipsit de valoare ca Burleanu asta!

yoz7777 (42 comentarii)  •  12 martie 2015, 11:53

D-le Ioanitoaia, ce sa inteleg de la Dvs., ca daca am principii le bag sub pres si merg cu turma, de frica? Halal exemplu pentru tanara generatie!!! Pot sa inteleg ca noi roamanii avem aceasta experienta, pe care o tot repetam, dar este cazul sa ne schimbam si noi.
Ce daca iese Blatter! Daca tot ne spune ca nu este corupt – desi ultimele evenimente arata ca asociatia fotbalistica pute de mizerie – nu va lovi in contestatari, ci va incerca sa arate ca este un bun presedinte pentru toata lumea.
In rest, chiar daca stiu ca iese Blatter, eu renunt la ceea ce cred, doar pentru a ma gudura pe langa invingator? Pai asta nu se numeste lipsa de coloana? Stiu, o sa-mi spuneti ca a-ti urmari interesul este cel mai important si nimeni nu te poate acuza pentru asta. Dar am o intrebare, cum v-ati mai putea privi in oglinda, stiind ca v-ati incalcat propriile valori? Si apropo, care este diferenta intre Blatter si Sandu (respectand dimensiunile)? Daca nu l-a sustinut pe Sandu la UEFA, de ce l-ar vota pe Blatter la FIFA? Mie mi se pare ca aici este constant, in altele Burleanu mi se pare ca s-a indepartat de promisiunile facute. Dar asta este o alta discutie.

yoz7777 (42 comentarii)  •  12 martie 2015, 12:04

@ 12 Luca Mogos

Intotdeauna ai o optiune, chiar daca in ultima instanta se numeste a pleca. Daca nu pleci, lasi capul jos si vei fi frustrat in fiecare zi pentru ca vei face lucruri care nu-ti plac si vei fi in preajma unor persoane care te ingretoseaza. Insa in cazul de fata nu este despre sefi, ci ce-ti asumi sa votezi. De ce sa ma ascund daca am o alta opinie? Ca sa te simti cum am descris mai sus?

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  12 martie 2015, 12:16

Deci nu mai prindem nici un campionat mondial in urmatorii 8 ani……

gicu de la brad (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 12:17

Eiiii…stie el ,,nea” Ovi de ce-l regreta atit pe M.S. !!

t.rex (27 comentarii)  •  12 martie 2015, 12:32

Un articol exemplar. Toti cei care voteaza cu un candidat fara sanse de castig, de ex Macovei, sunt niste idioti si niste habarnisti.
Bravo, tovarase, ai pus punctul pe i !i!

Vlad (43 comentarii)  •  12 martie 2015, 12:49

Vad ca orcine nu e de acord cu acest articol este postacul lui Burleanu. Aceeasi oameni care apoi spun ca este violat dreptul la opinie al autorului articolului.

dragan si Luca Mogos, nu e un capat de tara sa nu ai o relatie buna cu seful. S-ar putea sa aveti un soc dar, nu totul in viata se obtine pupand in fund pe cel de mai sus. Stiti ce e un capat de tara? Sa nu gandesti nimic si sa nu ai pic de personalitate? Continuati sa aveti atitudinea asta si o sa va gasiti foarte repede capatul.

Miki Maus (6 comentarii)  •  12 martie 2015, 13:14

Burlică e aerian, totuşi nu e imposibil ca van Praag să câştige. Lumea s-a cam săturat de Blatter.
Omul şi-a spus probabil că van Praag îi seamănă, e tot un anonim scos din pălărie.
Numai că acum lipsesc DNA şi judecătoarele lui Băse…

Bocanci (2 comentarii)  •  12 martie 2015, 13:25

Blatter e un fel de Iliescu in 1990. Votezi pe oricare altul, nu pe Blatter. Ce, te duce Blatter la Mondiale?

Z (1 comentarii)  •  12 martie 2015, 13:47

Tov Ioanitoaie, stati ca nu inteleg: La ce echipa ati jucat, in ce liga? Ca conform (sic) cu cele scrise, nu prea aveti dreptul sa va dati cu parerea! Pardon, nu ca nu prea aveti, chiar e aberant sa va dati cu parerea! Nu eu am scris articolul….

Da, chiar ar trebui luati toti ziaristii la rand si verificati, cati au jucat fotbal si cati nu, apoi taiati de pe lista cei care au jucat dar au fost portari, ca nici Balint nu intelege cum poate un portar sa ajunga asa mare incat sa antreneze FC Porto!

Pai nu? Cum se poate sa-l critici pe Hagi daca n-ai jucat fotbal? Bine, sa-l lauzi e voie!

Domle, chiar n-o sa mai citesc ce postezi!!!

dragan (14 comentarii)  •  12 martie 2015, 13:50

Nea VLAD- , faza aia cu pupatu’ ar trebui sa ne spui cum e, doar ca fapt divers, ca nu cunosc si nici nu as dori sa cunosc.
Aici e vorba de o gramada de ipocriti, care continua sa sustina un ZERO BARAT ajuns din intamplare sau prin jocuri politice in fruntea FRF , in care ne-am pus sperante, si pe care unii dintre noi il vad deja GOl, si GAUNOS , asa cum este. Altceva decat alte vorbe sforaitoare , ca ale postacilor pro-el, nu am auzit de la aceasta persoana.
Ca tot vorbim de dezamagiri, am votat cu un presedinte de tara , care ma dezamgeste in continuare, cand tace si nu actioneaza in nici un fel, cand oamenii partidului pe care l-a condus si in fruntea caruia si-a numit pupila, scapa a doua oara o lichea corupta de justitie. Pentru ca e clar ca atunci cand nu vrei nic macar ca sa poata sa te ia la intrebari autoritatile , ai ceva de ascuns.

martzic (43 comentarii)  •  12 martie 2015, 14:36

Articolul asta pare scris de Maria Andries. Este stilul ei….

dan76 (30 comentarii)  •  12 martie 2015, 15:00

Ma bucur sa vad astfel de articol, se spune: la pomul laudat sa nu mergi cu sacul gol. Burleanu este acel pom atat de laudat, chiar si de el, din pacate…laude…laude

MZM (390 comentarii)  •  12 martie 2015, 16:12

Domnule O. I., mi se pare ridicol sa pledati cu nonsalanta si indignare pentru… oportunism! Una e ca presa sa comenteze ca ar fi fost mai bine ca FRF sa se orienteze catre alt candidat (dandu-i numele si calitatile) decat cel olandez si alta este sa-l critici pe Burleanu ca… nu s-a orientat, ca nu s-a descurcat (ca pe vremuri), ca se pune rau cu seful.
Problemele fotbalului nostru depind de noi in cea mai mare masura si apoi de FIFA. Inainte de a ne preocupa cine va fi noul presedinte al forului mondial, trebuie sa ne preocupe problemele care distrug din interior competitia interna, Liga1, unde tot mai multe echipe se declara in insolventa si li se permite sa evolueze alaturi de celelalte. Li se permite sa-si aduca, precum Dinamo si Rapid, cate 10-12 jucatori, Dinamo anuntand ca va mai lua 6 (!) fotbalisti de la ASA, dar continua sa se afle in insolventa. Pai daca pot plati atatia jucatori (multi din ei straini, cu salarii mari) de ce nu-si achita datoriile ca sa iasa din insolventa? Daca o tinem tot asa, in campionatul urmator s-ar putea ca toate echipele din Liga 1 sa se declare in insolventa, ca sa nu-si mai plateasca datoriile catre stat, catre furnizorii de utilitati etc. Si nici una dintre ele nu va putea evolua in competitiile europene. Ce fel de campionat va fi acela?
Nu va preocupa aceasta problema, domnule O. I.?

Macri (6 comentarii)  •  12 martie 2015, 16:33

Nu va lasati intimidat de prostanacii care vi se adreseaza cu tov si alte chestii ieftine. Aveti perfecta dreptate.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:11

Asa, si??? Pana la urma ce trebuia sa faca? In mod normal TOATE federatiile europene ar trebui sa voteze impotriva lui Blatter. Ca a stabilit regula cu 2 editii de campionat mondial inafara Europei si una in Europa. Ca, desi a marit numarul de echipe la turneul final de la 24 la 32, Europei i-a fost luat un loc. De la 14 echipe in 1990 la 13 in 2014. Veti spune ca s-a facut loc echipelor din zone mai slab dezvoltate. OK, desi principiul e cel putin discutabil (nu prea inteleg de ce 5 echipe africane in loc de 3 sau 2 au imbunatatit calitatea turneului, in locul prezentei Suediei, Danemarcei, Cehiei sau Ucrainei. Nu mai vorbesc de prezenta simbolica a echipelor asiatice). Insa nu inteleg de ce America de Sud are, in aceleasi conditii, 6 echipe in 2014 fata de 4 in 1990. In conditiile in care doar 3 echipe din Am. de Sud au reusit calificari in semifinale macar in ultimii 52 de ani: Brazilia, Argentina si Uruguay. In ultimii 20 de ani doar de 6 ori in 6 editii au fost echipe sud-americane in semifinale de CM: Brazilia de 4 ori, Argentina si Uruguay o data. In aceeasi perioada nu mai putin de 10 echipe europene s-au calificat in semifinale, cu Germania de 4 ori, Olanda de 3, Franta si Italia de 2 ori si inca 6 echipe o data. Deci din 54 de echipe europene se califica 13 la turneul final, in conditiile in care cel putin 10-12 sunt capabile de o calificare in semifinale, in timp ce din 10 echipe prezente in calificarile CONMEBOL merg 6 echipe, desi doar 3 conteaza efectiv la turneul final. In 2006 toate semifinalistele au fost din Europa, in 2010 au fost 3 din 4. Singura echipa dinafara Europei sau Americii de Sud calificata in semifinale, Coreea de Sud, a reusit mai degraba o performanta scandaloasa decat una meritorie.
Sunt pur si simplu suparat si nu inteleg pasivitatea federatiilor europene in fata a ceea ce face FIFA sub conducerea lui Blatter. Havelange, desi neeuropean, nu era atat de radical. Elvetianul isi asigura voturi dinafara Europei. Sa fie sanatos. Chiar daca n-ar avea nicio sansa un contracandidat al sau, aplaud decizia de a-i arata, macar demonstrativ, ca nu esti de acord cu politica sa. OK, inteleg globalizare in fotbal, dar trebuie si nitica performanta, nu doar discriminari pozitive pentru cei mai putini capabili. Acelea trebuie sa se opreasca la un nivel. In ritmul acesta calificarile europene incep sa devina absolut infernale.

dani (86 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:11

Domnule ioanitoaia, hai sa-l mai lasam un picutz in pace pe Dl Burleanu-pt ca l-am criticat in exces-si sa-l mai blagoslovim si pe adevaratul Mafiot din fotbalul romanesc. Se numaste Iorgulescu, el face si drege totul in fotbal dupa mazilirea Nasului. Dl Burleanu este o cantitate neglijabila. Friiele Mafiei din fotbalul romanesc sint in mina locotenentului Mafiotului Mircea Sandu, Gino Iorgulescu. Pe acesta Dle Ioanitoaia, de ce nu-l criticati niciodata? Este de 1000 de ori mai penal decit Burleanu.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:14

A, am uitat sa zic cel mai important lucru: ce risca FRF, vorbind logic? Sa-i ia FIFA boii de la bicicleta? Hai sa fim seriosi. Plus ca, sa ne lamurim, daca Olanda sau Belgia sau Scotia il sustin pe olandez, doar nu va imaginati ca vor urma persecutii din partea elvetianului pentru acestea. Acolo sunt mai multe influente. Si, foarte serios vorbind, ce poate sa faca FIFA sau, mai corect spus, Blatter?

Luca (29 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:41

Nea Ioanitoaia , cum scrii ceva de rau de Burleanu , cum sar in sus laudatorii FRF ! Dubios de multi … Nu ti se pare ?!

Dan (14 comentarii)  •  12 martie 2015, 17:50

@ adi_stelistul:Ce spui tu a este perfect adevarat dar nu va fii asa ..NICIODATA Spania,Franta,Anglia,Germania si aici vb de marile puteri Europene nu vb INAINTE se adapteaza situatiei voteaza mereu cu cel mai puternic nu-si bat cuie in talpa singuri..Blatter castiga la pas ..asta e unul din meritele(putine) ale lui M.Sandu a fost mereu in echipa castigatore si asta sa vazut bani de la FIFA si UEFA,arbitraje bune..relatiile conteaza mai mult decat valoarea..Blatter controleaza America de sud si de Nord,Caraibele,Africa,si toate tarile din spatiul ex-sovietic cu asta se castiga la pas … nu zic ca nu ar trebuii schimbat din contar dar nu te arunci ca boul ..alturi de looseri gen Luxemburg si Scotia de ce nu s-au bagat marile puteri sa-l sprijine pe olandez??? ca altfel era o candidatura sprijinita de Belgia,Olanda,Germania,Anglia,Franta si Spania..al asta da merita sqa incerci asa mai bine tacea

Socrate (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:26

Lasati bre ca fac donatii cei ce vor sta la racoare si oricum nu mai au nevoie pe acea perioada de banii furati, doneaza ei acei 90% pe care anaf-ul nu e in stare sa-i recupereze de la ei, zic, ii doneaza la FRF sa fie lumea multumita.
Ce credeti, are nevoie Burleanu de greii FIFA pentru finantari? Nici vorba!
V-ati inselat, Maestre!

Nerva Caesar Avgvstvs (2118 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:29

Burleanu, dupa chipul si asemanarea fotbalului romanesc actual.

Aristotel (911 comentarii)  •  12 martie 2015, 18:31

Maestre, nu zic ca n-aveti dreptate, ca aveti, dar tare va mai place sa va dati la omul asta, care are singura vina ca i-a luat locul rezervat lui Gica Popescu….

Borg (194 comentarii)  •  12 martie 2015, 20:11

asta-i tipic pentru orasul in cere stau, stiu totul si sint rezistenti la orice sfat. nu sint singurii.

almaviva (43 comentarii)  •  12 martie 2015, 21:17

Iarasi va luati de Burleanu? Si pentru ce? Ca indrazneste sa se gandeasca la o schimbare in FIFA? Alaturi de toata lumea civilizata? Ce ati vrea, sa voteze cu Blatter, cum o fac tari cu multa istorie in fotbal precum Mali, Bhutan sau Papua New Guinea? Sincer, sunteti complet rupt de realitate!

Si nu inteleg de ce ii reprosati ca voteaza cu o ‘carte perdanta?’ FRF voteaza schimbarea, nu conteaza ce sanse sunt – esta datoria oricarui om cu demnitate si cu un minim de respect pentru fotbal si pentru ceea ce reprezinta fotbalul sa voteze impotriva lui Blatter. Un nou mandat pentru Blatter va desavarsi prapadul in acest sport nobil.

Cu scuzele de rigoare, dupa mentalitatea dvs. antediluviana, toti ar trebui sa voteze numai cartea castigatoare. Tipic romanesc, sa ne dam cu castigatorii… Ce schimbare, ce reforma? Conform acestei logici refutabile, am fi ramas cu Iliescu, cu Sandu si Mitica, si atatia dinozauri pana in vecii vecilor. Poate ar fi fost mai simplu daca Blatter nu avea nici o opozitie ca sa fie votat in unanimitate, ca la al XIV-lea congres!

DNA (37 comentarii)  •  13 martie 2015, 1:12

Blatter trebuie sa plece, Burleanu nu e om de fotbal, Hagi ar fi fost bun la FRF……

Doctorul Krauss care s-a operat singur in oglinda !!! (15 comentarii)  •  13 martie 2015, 4:33

Domnule O.I. nu-mi aduc aminte sa fi fost atat de vehement impotriva lui Mircea Sandu ??? Si daca nici ala nu merita sa fie bestelit !!!

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:37

Alegerea lui Prag,imi pare ok,pentru ca Blater a nimicit fotbalul mondial.De fapt are nume predestinat pentru asta.Sa nu mai zici ca Dumnezeu nu este ironic uneori!!Despre Ioanitoaia nu mai zic nimic.Deja sunt scarbit de omul asta,care pe zi ce trece plange ca un copil in pumni ca Nasul nu mai este presedinte la FRF.Sa ti fie rusine domnule Ioanitoaia.Unde naiba iti este echidistanta de ziarist,despre care tot dumneata vorbesti?Nu spun ca Burleanu e bun,dar prea il compari mereu cu predecesorul si asta nu da bine deloc.Nasul a daramat fotbalul romanesc si dumneata il tot aduci in atentia publica cu realizarile lui de 1 % de care nu aveam nevoie.Nu aveam nevoie de Casa Fotbalului.Nu aveam nevoie de Mogosoaia,de Izvorani.Aveam nevoie de zeci de academii in toata tara care sa produca materie prima pentru fotbalul romanesc.Aveam nevoie de pachete de legi drastice care sa infiereze jocurile de culise,practicile neortodoxe in acest sport.Aveam nevoie de un manageriat sanatos,dispus la sacrificiu pe altarul fotbalului,nu de un hot,delapidor,golan care nu si a vazut decat de interesul lui personal si de grup.Tot ce a facut Mircea Sandu a fost sa fure,sa si instaureze dictatura in fotbalul romanesc si sa sustina cooperativa,pentru ca de acolo ieseau foarte multi bani.Cine i s a impotrivit,a platit cu desfiintarea.Avem exemple,U Craiova,Timisoara,cluburi de traditie.Asa ca domnule Ioanitoaia,nu mai scrie de MINUNILE lui Mircea Sandu,ca nu te mai crede nimeni!Chiar si domnia voastra ar trebui sa plecati…lasati locul unu i tanar care vrea adevarul,nu minciuna,sau oportunismul,pentru ca in fond,alegerea dumneavoastra e oportunista,nu spre beneficiul acestui sport.Si ce daca ne face Blater?Macar murim ca niste eroi,care au vrut schimbarea cu ceva mai bun,nu ca niste lasi obedienti care traiesc cu teama de a iesi din rand ,ca suntem decapitati.Macar sa avem noi echipa ,sa jucam de la stralucit in sus si sa ne faca ciocli lui Blater..Sa ajungem acolo si pe urma sa vorbim.

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  13 martie 2015, 11:41

Si inca ceva:Sa va fie rusine,pentru ca mi ati sters comentariul de ieri,postat din nou astazi.Asta arata cat de corecta e presa si cat de echidistanta.La gazeta inca se poarta cenzura!!!

Comentează