Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu mai zburdă, se chinuiește!

Numai 3.000 de steliști au venit la meciul cu CFR, ei fiind supărați din două motive. Deoarece Becali întîrzie să rezolve problema mărcii, dar și pentru că favorita lor joacă slab în acest sezon.Bramburit, mărunt, mocăit. Steaua nu mai zburdă […]

marți, 10 martie 2015, 9:03

Numai 3.000 de steliști au venit la meciul cu CFR, ei fiind supărați din două motive. Deoarece Becali întîrzie să rezolve problema mărcii, dar și pentru că favorita lor joacă slab în acest sezon.Bramburit, mărunt, mocăit. Steaua nu mai zburdă ca anul trecut, ci se chinuiește să marcheze și să cîștige. A obținut o singură victorie clară din 5 partide, 3-0 cu Astra în Cupa Ligii, dar nici aceea convingătoare.

Să nu interpreteze amatorii de intrigi afirmațiile de mai sus ca reprezentînd o aroganță la adresa lui Gâlcă. Tehnician căruia eu, mînat de interese ori de simpatii, i-aș purta sîmbetele. Nici vorbă!  Dimpotrivă, personal, apreciez ce face Gâlcă. N-am cum să uit că, vînzîndu-i recent pe Szukala, pe Sînmărtean și pe Keșeru, Steaua a rămas fără coloană vertebrală, iar asta a îngreunat munca antrenorului. În plus, Gâlcă n-a contat duminică pe doi jucători importanți, pe Prepeliță și pe Adi Popa, ambii în stare de suspendare.

După cum s-a jucat cu CFR, o întreagă primă repriză în jumătatea de teren a campioanei, formația din Gruia se poate declara nemulțumită de rezultat. Nu-i însă nimeni de vină, doar cei în cauză, că Jazvici, Deac, Tiago Lopes și Negruț au ratat ocazii mari de gol. Oricum, Trică a dovedit curaj abordînd întîlnirea cu 2 atacanți împinși și cu 3 mijlocași ofensivi. A arătat curaj și, mai mult decît atît, stofă.

I-ar prinde însă bine să fie mai puțin vulcanic în gesturi și în declarații. La acest capitol, deși reacția unora dintre băieții lui trebuie să-l fi călcat pe nervi, cu precădere indolența lui N. Stanciu, Gâlcă a știut să se controleze. S-a stăpînit. Sportiv, el a recunoscut că “singurul lucru pozitiv din acest meci e că am cîștigat”. De acord cu el, absolut de acord.

Rezumînd, declinul echipei nu trebuie atribuit numai antrenorului, pus exclusiv pe seama acestuia. Nu-i un singur responsabil de regres, vinovăția e mai largă.

Clujenii s-au legat și de arbitrajul tînărului Andrei Chivulete, reproșîndu-i că nu l-a eliminat pe Bourceanu după faultul asupra lui Deac și că n-a dictat penalty cînd Rusescu l-a tras în careu pe Muniru. Consider că au dreptate doar pe jumătate. Dacă s-ar fi fluierat 11 metri la Muniru ar trebui acordate 10-15 penalty-uri pe meci, căci în fiecare partidă se văd numeroase asemenea țineri ușoare. În schimb, lui Bourceanu i se cuvenea cartonașul roșu deoarece intrarea lui cu talpa pe glezna adversarului merita mai mult decît galben. Cum faza respectivă s-a petrecut în minutul 17, partida putea lua altă turnură cu Steaua în inferioritate numerică.

Întorcîndu-ne în Ghencea, nu mă îndoiesc că, fie și cu emoții, Steaua își va păstra titlul. La fel, e posibil să triumfe în Cupa României și în Cupa Ligii. Dacă discutăm însă, subiect obligatoriu, despre calificarea în Champions League, obiectiv la care fanii ei visează cu ochii deschiși, lucrurile se încurcă și se pierd în ceață.

N-au decît să mă acuze unii că sînt dușmanul echipei și-i vreau răul, dar îndrăznesc să scriu că, la cum evoluează Steaua în prezent, șansele ei de a prinde grupele Ligii Campionilor sînt minime. Ori, nu vă supărați!, chiar egale cu zero.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

barbu brailoiu (74 comentarii)  •  10 martie 2015, 9:25

întorcându-vă în Ghencea, s-ar putea să nu mai găsiţi pe nimeni acolo. lacătul şi sentinela1

nu vedeţi ce înseamnă patronul român de club_ cât poate să încaseze – e bine totul. când are de plătit (impozite, salarii, achiziţii, datorii) urlă că aşa nu se mai poate… se ascunde în sfânta insolvenţă. fură banii şi dispare. vezi porumboiu, bucşaru, adamescu, copos, paszkany…

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  10 martie 2015, 9:48

Steaua se chinuieste, dar nu are adversari. Are doar o groaza de dusmani: fotbalisti, antrenori si ,,ziaristi,, frustrati si invidiosi !

vasglo (208 comentarii)  •  10 martie 2015, 9:49

„N-au decît să mă acuze unii că sînt dușmanul echipei și-i vreau răul, dar îndrăznesc să scriu că, la cum evoluează Steaua în prezent, șansele ei de a prinde grupele Ligii Campionilor sînt minime. Ori, nu vă supărați!, chiar egale cu zero.”

De ce ne-am supara, cumva ca o tara in care coruptia guverneaza iar fotbalul de prima liga este in insolventa nu va avea echipa de fotbal in Liga Campionilor?? Se pare ca aceasta exceptie numita Steaua Bucuresti, mai nou FCSB, care de 12 ani joaca neintrerupt in grupele competitiilor europene, in pofida sicanelor de tot felul (armata, suporteri manipulati) a invatat prost tagma comentatorilor sportivi! Intr-un asa fotbal, necalificarea in Liga Campionilor este normalitatea, nu exceptia, Nea Ovi!…

andrei (1607 comentarii)  •  10 martie 2015, 9:51

O intrebare la faza cu Muniru….Mingia mai era in joc?…Muniru cam de la 1 metru trimite peste apoi intervine contactul…Eu cred ca trebuia doar sanctiune disciplinara.Oarecum faza este asemanatoare cu cea in care Chipciu la Ploiesti dupa ce da cu capul cere penalty un adversar intrind in el.Nu s-a dat nici atunci.S-a dat in schimb la meciul cu Chelsea…Totusi …de ce nu vorbiti si de singura actiune reusita a stelistilor la care eronat s-a ridicat steagul?…
Dincolo de a fost sau nu ,am vazut la acest meci un record de lufturi ,toate la echipa Steaua.Probabil astea se antreneaza si nu-l mai disculpati pe Gilca .Nu merita.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  10 martie 2015, 9:56

Asa e, Steaua joaca foarte slab. Explicatiile pot fi multe, dar in primul rand forma slaba a jucatorilor duce aici. Chipciu imi pare a fi cea mai mare dezamagire. Se zbate mult, dar fara rezultat. Chipciu – pentru ca de la el asteptarile erau cele mai mari, nu neaparat pentru ca el ar fi cel mai slab. Bourceanu e incredibil de absent din joc, de pasiv.
Probabil ca si Galca are partea lui de vina, dar materialul cu care lucreaza nu mai are calitatea celui din anii precedenti. Personal am incredere ca si Tamas sau Tucudean vor reusi sa se integreze, dar e nevoie probabil si de timp, care la Steaua a lipsit intotdeauna, pentru ca rezultatele trebuia sa vina imediat. Vom vedea, dar va dau dreptate – la ce arata Steaua acum grupele UCL sunt o himera.

vasglo (208 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:06

P.S.

Aia cu „….Becali întîrzie să rezolve problema mărcii…”, e o gogorita, daca nu chiar o dezinformare si manipulare! De nenumarate ori a iesit Argaseala si a spus ca armata are regulile ei stricte, ca gestioneaza bani publici si ca trebuie sa faca licitatie pentru evaluarea marcii Steaua si abia apoi poate incepe negocieri pentru cesionarea marcii catre clubul de fotbal. Degeaba a iesit insusi ministrul Dusa si a confirmat, cuvant cu cuvant, cele spuse de Argaseala, ca voi o tot dati ca Becali e de vina si radicalizati suporterii, asa ca sa aveti voi ce sa scrieti…

Kyro (24 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:17

Galca NU ANTRENEAZA si cam la asta se rezuma problema Stelei. Ai pierdut 3 jucatorii din axul central, dar in 2 cantonamente ce sa facut?Nu trebuiau cautate soluti? Se tot plange ca pierde jucatorii dar niciodata nu zice ca ar avea nevoie de altii. Suakala a fost adus de Reghe pe 150.000 de la Petrolu din postura de a 3-a rezerva deci…

Cat despre “….Becali întîrzie să rezolve problema mărcii…” – PENIBIL atata timp cat in ziarul dumneavoastra s-au publicat pasii ce urmeaza facuti pentru rezolvarea problemei…

Radical (1 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:18

Steaua nici nu zburda nici nu se chinuieste. Steaua nu mai exista (momentan). Deocamdata va delectati cu meciurile FCSBhee-ului la care participa 3000 de suporteri (buna gluma, dar ajungeti la 3000 daca inmultiti cifra reala cu 3).

nea caisa (222 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:35

Imi pare ca unii jucatori il vor pe Galca dat afara, iar alti jucatori parca nu ar sacrifica titlul pentru asta. De aici un fotbal fecesebist in totala contradictie cu situatia, nu acum este timpul pentru indolenta si lancezeala in joc.
Asa este, Becali ar putea fi mai activ in chestiunea marcii, de exemplu declarandu-si disponibilitatea achizitiei la valoarea estimata. Ceea ce ar bloca o eventuala licitatie. Pentru ca, dupa ce prin licitatie, ve fi stabilit evaluatorul, marca poate si ea sa fie scoasa la licitatie, avand valoarea estimata de evaluator drept valoare minima. Care marca ar putea fi cumparata de oricine da mai mult, fie si ca sa-i faca in ciuda lui Becali, unii ar fi in stare. Ori de un club de fotbal strain. Sigur, se pune intrebarea daca, in caz ca nu apare nici un licitator, Steaua va diminua valoare de pornire, ori va renunta la licitatie, preferand sa pastreze marca in patrimoniul si in inventarul sau. Ori poate sa caute, prin seicate ori prin vest, un cumparator direct. Oricum, daca Becali nu isi arata disponibilitatea achizitiei, ori nu se prezinta la licitatie, atunci iese din jocul Steaua. Totul ca sa nu mai vorbim ca clubul poate scoate la licitatie un pachet format din marca+stadion. Nu ma mira mutarea facuta de Becali cu Buzaul, putinii spectatori care vin la meciuri nu mai acopera, prin vanzarea biletelor, costul chiriei pentru teren. De abia acum situatia echipei lui Becali, care nu are decat contractele jucatorilor, incepe sa devina vizibila si stanjenitoare.

gica10 (37 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:42

Sunteti destul de curajos sa abordati o partida in care este implicata FCSB.Din pacate nu destul pentru a surprinde toate aspectele legate de aceasta partida si toate deciziile controversate luate intr-o singura directie sau mai exact impotriva CFR.Eu unul stau si ma intreb ,daca la mijlocul terenului un jucator este prins de gat si trantit la pamant nu se sanctioneaza?Eu cred ca totdeauna si se acorda cartonas galben.nu inteleg de ce spuneti ca n-ar trebui sanctionata aceasta infractiune in careu?Sau nu doar in careul stelei?
Apoi treceti cu vederea o alta faza in care Paun este sanctionat cu galben pentru simulare in careul stelist.La reluare se vede cum Varela il loveste fara echivoc in picior pe atacant.Chivulete se afla la 5 m de faza,deci nu are scuza ca nu vede faza.Sau din nou mergem pe scuza ca astfel de faze se petrec cu zecile in fiecare partida?
A mai fost o faza in careul stelei in care Arlauskis prinde mingea ,dar nu inainte sa-l darame pe Thiago Lopes.In careul de 6 m portarul este protejat dar nu este exonerat de faulturile proprii.
Pentru un arbitru(nu papusar) sunt faze de manual,pentru un ziarist pot sa fie detalii intr-o viata in care cel puternic are totdeauna dreptate.

Carol K (51 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:52

Cu atatea lovituri sub centura nici Mourinho n-ar rezista. Psihic ! I-au luat primii 3 jucatori,suporterii i-au parasit din motive numai de ei stiute,fara patron,fara manager(aici e vina lui Becali ca nu vrea sa angajeze unul),cu sigla si numele luate,aproape dati afara si din Ghencea ar mai lipsi o depunctare ca sa fie lovita decisiv.Plus orgoliBecli de a-i impune scoaterea unor jucatori din echipa,puscaria l-a radicalizat si pe acesta.Cand era Reghe avea totul,totul la picioare.Acum Steaua a devenit o tinta,dai in Steaua,existi,esti cineva,iesi din anonimat,te-ai scos,esti pe val.

Augustin (268 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:53

Ati sesizat corect. Felicitari pentru curajul de a scrie adevarul despre „cea mai iubita echipa din Romania”, FCSB.

vasglo (208 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:55

# 9 nea caisa

„…Becali ar putea fi mai activ in chestiunea marcii, de exemplu declarandu-si disponibilitatea achizitiei la valoarea estimata.”

Si care ar fi valoarea asta, stimabile??…:))

Marean (270 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:57

Observatii foarte juste. Unii sunt mai grei de cap aici si nu inteleg treaba cu marca. Dl. Ioanitoaia nu vorbeste in nume proptiu despre supararea fanilor ci din punctul de vedere al acestora. Ei sunt suparati dar in necunostinta de cauza.

florin (215 comentarii)  •  10 martie 2015, 10:59

corect scris, cu mentiunea ca cfr cluj e o echipa de locul 5, dupa totalul de puncte, nu de ultimul loc..clujenii joaca cand vor si unde vor..daca ar juca mereu asa cum au jucat cu steaua, ar bate multe echipe cu ,,pretentii” de la noi..stelistii, cu toate ca au pierdut de ceva vreme, cam toti jucatorii de valoare, stau inca bine, dar se vede ca actualul antrenor, nu-i biciuieste, nu stie sa se impuna…in ceea ce-i priveste pe suporteri, chiar nu-i inteleg: de ce-i pedepsesc pe jucatori, pentru cotcariile lui gigi & company? gigi nu mai are nicio treaba cu echipa, a pierdut trenul…chiar daca iese din puscarie, va fi umplutura pe langa echipa. practic, de cand a preluat ilegal steaua, nu a facut altceva decat sa scoata bani din vanzari de jucatori si calificari in cupele europene..a investit mult mai putin decat a scos, mai mult a periclitat echipa, decat a ajutat-o!! oricare om cu bani in locul lui, castiga mai multe competitii interne cu steaua!! si-a batut joc si de fosti jucatori mari ai stelei (hagi, dumitrecu, chiar piturca!!) si de unii jucatori, pe care-i muta cum voia el..e un gogoman, caruia i s-a acordat multa atentie si inca i se mai acorda, de catre o presa slaba, prafuita…

Niku (1 comentarii)  •  10 martie 2015, 11:02

Ramaneti acelasi ziarist cu picioarele pe pamant cand cantariti aportul lui Galca. E imposibil sa faci din rahat bici si nici echipa fara jucatori. Faptil ca scrieti despre declinul Stelei cand ea se distanteaza in clasament e alt semn de cursj din partea Dv. Sa nu va asteptati insa la felicitari, multi stelisti o sa va injure.

SILVIU (37 comentarii)  •  10 martie 2015, 11:25

Echipa este dupa chipul si caracterul antrenorului.Ori galca -zis si mortu- este fricos ,haotic ,nehotarat si doar un baiat bun care nu inseamna si antrenor bun.Daca observati Steaua a pierdut toate meciurile decisive in care adversarii I-au pus cu adevarat probleme.Va amintiti hotararea si curajul lui Moti iar pe banca la Steaua era un baiat care vorbea si vorbeste singur.Ce sa discutam de trasee de joc ,de disciplina cand alde Chipciu si comp. mai mult gesticuleaza si se cearta cu arbitrii decat sa joace.Cat despre motivatie cum sa motivezi jucatorii cand tu nu ai avut in viata ta pulsul mai mult de 80.
Transferuri ce sa vorbim ,ca stim ca gigi incarceratul nu vrea de la Steaua decat bani ,ori somnorosul nostru antrenor nu cere jucatori decat la infringeri ca in rest e cum a zis goarna lui gigi b. ‘avem mijlocasi ce-l pot inlocui pe Sinmartean ,adica breveld care da pase cu latul la 5 m.Cate pase de gol ,combinatii ,suturi ,pase pe culoar sau driblinguri a-ti vazut la breveld ? Singurii care-l vad coordonator sunt galca si fostul mare portar de la Sevilla in rest este un jucator rudimentar ce alearga mult si haotic ,slab la deposedari si 0 la constructie.Zicem de Reghe dar a avut curajul sa spuna ce doreste si macar fizic si ca si motivatie si disciplina stateam mai bine.
Oricum tiki-taka care o vad eu-din pacate singura -e intre Arla si Papp

Mos Martin (54 comentarii)  •  10 martie 2015, 11:48

Sigur ca si Armata o freaca, dar si Becali se zgarceste. Ar vrea sa ia gratis ce e normal sa plateasca. A luat clubul moca si asa vrea sa continue.

Grassu (42 comentarii)  •  10 martie 2015, 11:57

Azi sunt de acord cu dvs. in totalitate. Plus ca Galca mi se pare mai educat decat perechea Reghecampf&Prodan.

Michael (76 comentarii)  •  10 martie 2015, 12:00

Nu e cazul sa o compatimiti pe Steaua care va castiga titlul cu 15 puncte avans. Adevarata problema e figura in Champions League, dar e prea devreme sa ne ingrijoram. Poate ca dupa ce va iesi de la bulau Becali va face cateva transferuri de valoare.

adrian (52 comentarii)  •  10 martie 2015, 12:05

FCSB nu este Steaua, lucru remarcat si de crainicul stadionului din Ploiesti.
FCSB este o echipa noua, aparuta la jumatatea campionatului, fara identitate, fara conducatori, fara spectatori, cu jucatori in general mediocri si cu un antrenor de juniori.
De fapt, aceasta echipa a fost transformata intr-un vehicul de profit prin comertul cu jucatori, in dauna performantei sportive. Ma refer la performante sportive in competitiile europene.
Pentru a avea success intr-o astfel de activitate comerciala, nu este decat o singura solutie: o academie unde sa fie crescuti tineri jucatori spre vanzare.
In acest moment, nici un club nu mai este dispus sa vanda jucatori la FCSB cu 1-200.000 euro, pe care FCSB sa-i revanda in scurt timp cu 1-2 milioane euro – vezi cazul Iasi din aceasta iarna.
Cu jucatori liberi de contract, imprumutati sau la sfarsit de contract- Rusescu, Bourceanu, Tamas sa, nu poti emite pretentii la performanta sportiva pe plan international.
Adevarul este ca nu poti face si performanta spotiva si negot cu jucatorii, exemplul cel mai cunoscut fiind Ajax.
Din vara vor pleca 5-6 jucatori, imprumutati sau liberi de contract. Daca in aceasta iarna au plecat trei jucatori buni si nu s-a investit nimic, in ciuda profitului foarte mare realizat in ultimii doi ani, ce se va intampla in vara?
Probabil ca se va merge pe aceeasi linie, aducerea de jucatori liberi de contract sau imprumutati, cu salarii mici. Cu acestia , FCSB nu va mai putea niciodata sa mai umple stadionul, nici la meciurile din campionat, nici la cele din cupele europene. Aceasta va insemna o pierdere de cel putin 3 milioane euro din incasari, iar de vandut nu prea mai este e unde.
Fara profit, conform declaratiilor dlui GB, FCSB va deveni o ultima ”vanzare”.
Fara palmares, identitate, stadion si spectatori, cam cat ar pute valora?

xolv (50 comentarii)  •  10 martie 2015, 12:15

Astept sa aud expertii spunand ca Reghecampf era antrenor slab….

PASSCU (23 comentarii)  •  10 martie 2015, 12:23

”Să nu interpreteze amatorii de intrigi”
Nea Ovi cel mai mare amator de intrigi e însăși fițuica voastră. Alt subiect nu mai aveți decît Steaua. Steaua în sus, Steaua în jos, Steaua la dreapta, Steaua la stînga, Gîlcă, Gigi etc. Nu mai vorbiți de Dinamo că e varză, nu mai vorbiți de Astra, de Petrolul, de CFR, de Tg. Jiu. Nu mai vorbiți de arbitraje decît de cele pro Steaua, nu mai vorbiți de stadioane, nu vorbiți de faptul că Steaua cu toată conducerea pe la pușcării nu a intrat în faliment, nu mai vorbiți că echipele ce joacă în Europa joacă datorită Stelei. Scrieți numai ce este împotriva Stelei.

Bocanci (24 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:05

Dar nu mai ziceti ‘Steaua’ mai nene. Astia sunt FCS Buzau.

Adrian SAMOILA (3 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:27

Daca nu era Gigi si ambitiile lui STEAUA era acum exact ca dINAMO si rAPID(echipe de CACAO la ora asta). Asa ca lasa-ti STEAUA asa cum e acum si om vedea. Doamne Ajuta sa fie tot timpul ca acum.

arhimede (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:36

FCSB are probleme cu:

1. Patronul, care vinde toti jucatorii buni pe bani grei.
2. Statul, care ii cere bani patronului si acesta nu vrea sa platesca, chiar cu hotarare judecatoreasca.
3. Suporterii platitori, care pe buna dreptate sunt suparati pe echipa cel putin din cauzele de la pct. 1 si 2, oricum mai adauga acestia si altele care mi-au scapat.

In plus, Dl. Ioanitoaia mai pune si gaz pe foc cu articole precum cel de fata!

Dan (10 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:37

@Adrian : Tu esti din grupul ipocritilor numiti Peluza Nord si Peluza Sud care vin de 20 de ani la meciurile Stelei, de vreo 5 ani incoace e aproape acelasi lot pe teren la meciuri la care voi ati fost si ati sustinut echipa si pentru ca Armata Romana zice ca Stelei nu ii apartine numele sau palmaresul, voi nu mai recunoasteti ca fiind Steaua aceeasi echipa cu acelasi staff si aproximativ aceeasi jucatori pe care i-ati tot sustinut? Asta e ipocrizie…Indiferent ce scrie pe hartie, ce scrie pe tricouri, tabela de marcaj etc, FCSB = Steaua..Steaua = Steaua si punct.
@Gica10: Omul vede ce isi doreste sa vada, nu ce ii e dat sa vada. De fiecare data cand o echipa de duzina cum sunt CFR, ASTRA sau PETROLUL joaca impotriva Stelei si pierd, mereu apar discutii ca „AM FOST FURATI ! ARBITRUL A FOST PARTINITOR ! etc”.
Domnilor, sunt aceeasi arbitri de ani de zile. Pana la ora meciului nu era partinitor arbitrul? La scorul de 0-0 nu a fost partinitor arbitrul? Abia dupa meci e partinitor?
Repet : Ipocrizie, mai ales venind din partea CFRistilor a caror echipa a pierdut sau a scos cel mult un egal atunci cand nu a fost delegat un arbitru „de-al casei”.

@Florin : CFR e echipa de locul 5 cu arbitri de casa la fiecare meci jucat la Cluj. :))

@Grasu : Ai dreptate, e mai educat Galca decat Reghe, dar bunul simt nu castiga meciuri in fotbal, abilitatile de antrenor si stricteaza cu care impui disciplina si motivezi jucatorii, asta castiga meciuri. 🙂

justinian (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:39

Bine a zis fizicianul arhimede mai jos, completez eu:

4. Probleme cu stadionul, daca va juca la Buzau vor avea in tribune doar localnicii din zona, ultrasii bucuresteni entuziasti vor National Arena cu nocturna, generatoare Diesel de avarie in paralel si acoperis mobil.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  10 martie 2015, 13:49

Domnule Ioanitoaia,

la Rusescu a fost o tinere usoara, cand l-a cravasat pe clujeanul de culoare, trantindu-l la pamant in poarta ca sa nu poata juca mingea? Inseamna ca sunteti de rea credinta pentru ca altfel nu va inteleg . Revedeti ,va rog, faza si veti vedea un mare fault in careu . 11M SI ELIMINARE.

Se pare ca strangerea de gat pentru ati creea avantaj este un fapt ce se antreneaza bine de catre FCSB-isti. Piticul Popa, la golul egalizator ,din minutul 94, cu Petrolul a procedat la fel,precum Rusescu …de asta data in tusa , fara a fi sanctionat nici macar de arbitrul asistent, care a mers pe burta, chiar daca era la un pas sa se produca un accident cu el.
Dar ce sa-i faci ?
FCSB-ul trebuie bine protejat si impins de la spate de catre arbitrii , inclusiv de cei aditionali ,atunci cand nu reusesc prin fortele proprii sa inscrie.

gigi becali (3 comentarii)  •  10 martie 2015, 14:34

Dle Ioanitoaia , hai sa respectam adevarul istoric :
1. Cred ca Dvs vreti sa-l vedeti pe Gigi iar la puscarie 🙂 Vreti sa se duca, sa puna milionu’ de euro pe masa la MAPN, sa ceara marca , si sa-l ia DNA cu catuse pe loc 🙂 Gigi nu INTARZIE rezolvarea problemei marcii Steaua, MAPN este o institutie publica, apartine statului, si orice vanzare a marcii Steaua catre Gigi trebuie sa urmeze OBLIGATORIU termenele legale, termene pentru evaluarea marcii, care se face in urma unei licitatii publice pentru desemnarea evaluatorului, pentru vanzarea la licitatie publica in conditiile legii, etc. Nu e ca la privat, ca se duce Gigi le da banii pe masa si semneaza contractul de cumparare al marcii… Deocamdata, mai dureaza 1-2 luni pana se va face licitatia pentru desemnarea evaluatorului, nici macar evaluarea nu a facut-o MAPN-ul…. Doar nu vreti sa cumpere marca Steaua si sa se duca din nou la puscarie pentru incalcarea legii ??

2. Cand spuneti ca ” favorita lor joacă slab în acest sezon.Bramburit, mărunt, mocăit ” va referiti la sezonul de pescuit, sau la cel de semanat , sau la sezonul de imperechere al veveritelor ? Ca sezonul asta fotbalistic Steaua este pe primul loc, la 8 puncte de locul 2, si la 12 de locul 3… Pana nu se inventeaza meciurile 11 la 8 jucatori, Steaua joaca 11 la 11 cu adversarii, si trebuie tinut cont ca cei 11 adversari ai Stelei nu sunt nici bucatari, chelneri, tinichigii, ci sunt tot fotbalisti. Asta este, si daca aveau adversarii lipsa un picior, portarii lipsa o mana, tot 3 puncte luam per meci, mai multe nu da regulamentul 🙂

3. „A obținut o singură victorie clară din 5 partide, 3-0 cu Astra în Cupa Ligii, dar nici aceea convingătoare.” Pai ce sa facem, daca nici sa castigam cu 3-0 nu este convingator, atunci promitem ca o sa pierdem cu 3-0 dar ” sa jucam bine ” :))

4. ” După cum s-a jucat cu CFR, o întreagă primă repriză în jumătatea de teren a campioanei, formația din Gruia se poate declara nemulțumită de rezultat.” Sincer, ati vazut alt meci 🙂 Sau poate nu stiti, cei imbracati in rosu si albastru care atacau erau jucatorii Stelei, nu ai lui CFR ! Pai in secunda 10 rateaza Tanase sut din voleu pe langa bara. Minutul 9 Tanase pasa la Chipciu in careu la CFR, Chipciu rateaza de putin preluarea, minutul 25 ratare Nicusor Stanciu sut puternic in diagonala de putin pe langa poarta lui Minca, minutul 43 Tamas suteaza din careu puternic spre poarta lui Minca, dar se fluiera offside. Au avut si clujenii ocazii, minutul 5 – Tade, min 7 Jazvici, min 29 cap Muniru, min 43 ocazie Carp cu capul. Deci prima repriza scor la ocazii ? 4-4 ! O repriza frumoasa, cu ocazii la ambele porti… Si cum comentati ? „Steaua a stat in propria jumatate O INTREAGA repriza ! „, ” Steaua a jucat Bramburit, mărunt, mocăit ” 🙂 In loc de : ” Un meci superb ! O prima repriza electrizanta, cu ocazii la ambele porti ! Faze de poarta , ratari uriase la amble porti ! Golul pluteste in aer ! … ” Pai asa se creeaza emulatie pentru sport, dle Ioanitoia , pacalind cititorii ca a fost un meci anost ? Va mirati apoi de ce se indeparteaza populatia de fotbal ? Pai vad ca va aduceti aportul considerabil in indepartarea oamenilor de sport….

5. A fost conform tuturor statisticilor facute despre meci, o partida frumoasa, cu 8-8 raportul ocaziilor, 4-4 raportul suturilor pe poarta, 4-4 suturi pe langa poarta, 4-3 interventii portar, si ce sa vezi, Steaua a jucat prost 🙂

6. ” Declinul echipei ” – no coment, Barcelona este mai in declin ca Steaua, ca este la doar un punct in fata Realului 🙂 iar Steaua la 8 puncte de locul 2 🙂

7. Arbitrajul ? Rosu la Bourceanu minutul 17 ? De acord ! Dar atunci rosu si la Deac minutul 23, pentru cumul de cartonase, al doilea pentru o interventie identica cu a lui Bourceanu, cu crampoanele pe gamba lui Stanciu.

8. As continua numaratoarea, dar nu vreau sa plictisesc. Articolul, ca si comentariul in direct al comentatorilor de la meci, fara legatura cu realitatea, si as indrazni, fata de prestatia celor de la TV, fara legatura cu meseria. Mai aveau un pic si plangeau cand a marcat Steaua 🙂 Tristete mare in vocea lor cand s-a marcat ! Sa mai urmareasca si comentarii din Spania, Brazilia, Italia, Franta, sa ia lectii… Acolo cand orice echipa marcheaza, este ” GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooL !!!!!!!! ” la noi este ” Mda, 1-0…. ” Halal meseriasi 🙁

yoz7777 (42 comentarii)  •  10 martie 2015, 15:05

Tot ceea ce se intampla la actuala echipa a lui Becali este rodul unui management defectuos. Chiar despre asta am si scris intr-o postare pe mysport, pe care o redau si mai jos:

Vai de Steaua lui Becali…
Amatorismul și golăneala au dus Steaua în punctul în care riscă să devină o echipă fantomă.

Ce se întâmplă acum la Steaua sau FCSB, depinde cum preferați, este consecința unui amatorism și a climatului de golăneală ce a cuprins fotbalul nostru. Modul în care a fost luată echipa de Păunești de la clubul armatei, dar și cum a ajuns la Becali, nu este altceva decât rodul acelor ani negri în care România a fost devalizată. Ghinionul acestei echipe este că a trecut de la niște oportuniști, Păuneștii, la un oportunist și mai mare, Becali.

Surprinzător este că acesta ne-a cântat de când a apărut același refren – „Eu am salvat Steaua!”. A și fost susținut de către minunații conducători din fotbal – Nașu și Corleone, care n-au ratat niciun moment să ne aducă aminte cât bine a făcut el echipei, și cum fără el totul s-ar fi dus de râpă. Acestă imagine a fost întărită și de presă, care a spus același lucru – dacă bagă omul bani, el decide cum face. Numai că dacă afirmația aceasta este valabilă în business, nu este 100% valabilă și-n fotbal. Dacă în business un consumator are posibilitatea să schimbe produsul sau serviciul, la fotbal este mai greu, dacă nu chiar imposibil.

Becali nu a reușit decât să îndepărteze lumea de la stadion și de fotbal în general. Sunt suficienți steliști care, pentru că nu au mai avut un club aproape de ei, au preferat să nu mai urmărească activ Steaua lui Becali. Deși a avut și performanțe, realitatea ultimilor ani ne arată că echipa latifundiarului nu mai este în stare să umple un stadion, indiferent de adversar. Și toate pleacă de la un singur lucru – Becali vrea să facă doar bani, iar suporterii văd asta și nu mai vor să-i dea un ban. Părerea lor nu este importantă pentru club, mare parte dintre numele mari ale Stelei au fost călcate în picioare, iar pe deasupra clubul s-a înstrăinat de ceea ce înseamnă Steaua, a ajuns un loc unde scandalul și mojicia sunt omniprezente (acum suntem mai liniștiți pentru că personajele principale sunt un pic pe tușă).

Surprinderea este că sunt și acei suporteri care au luat de bun mesajul de salvator al pipereanului. În momentul în care și aceștia vor realiza nimicia acestui personaj, șansele de a se schimba ceva la Steaua vor crește. Este suficient să te uiți că doar un om fără pricepere nu poate face bani cu un așa un brand. Pentru cei care-l consideră pe piperean un mare om de afaceri nu-mi rămâne decât să le amintesc că în zona de imobiliare a avut noroc, dovada a fost că in momentul crizei averea lui Becali s-a diminuat exponențial. Celelalte afaceri – avicola Iași, fabrica de armament estc. sunt toate pe butuci. Steaua este cea care-i aduce acum cash, iar el și-o dinamitează cu mâna lui, așa cum a făcut cu acest club de când l-a preluat. Numai unul ca el putea să investească 1 milion într-un jucător, ca după două meciuri să-l desfințeze public și să ajungă să-l dea gratis (foarte inteligentă mișcare de business), iar după aceea să se plângă de câți bani a băgat. Fără să vadă ca de o bună parte și-a bătut joc chiar el.

A alungat suporterii, fără să înțeleagă greutatea lor într-un astfel de business – întrebați orice companie dacă nu și-ar dori o piață de aproximativ 6.000.000 de clienți potențiali (așa cum reiese din sondajele privind simpatiile din fotbal), fiind între puținii care nu face super bani din asta. Ne arată că bugetul este de 15.000.000 euro pe sezon și că e greu, fără să-și pună problema că l-ar obține foarte ușor dacă ar lua 100 de lei de la 500.000 de suporteri într-un an (asta la un calcul sumar, fără să mai punem veniturile din cupele europene, de la sponsori sau din campionat).

Probabil că atât timp cât va mai avea rezultate în Europa, o parte dintre oameni vor mai veni, mai ales dacă va avea șansa să prindă un nume mare. Dar în momentul în care și acestea vor dispărea și dacă va pierde și brandul definitiv, atunci chiar va fi vai de Steaua lui…, iar noi suporterii vom rămâne doar cu nostalgia Stelei de altă dată și ne vom întreba de ce am avut noi norocul unui astfel geniu în business.

gigi becali (3 comentarii)  •  10 martie 2015, 15:09

@adrian,

„FCSB nu este Steaua, lucru remarcat si de crainicul stadionului din Ploiesti.
FCSB este o echipa noua, aparuta la jumatatea campionatului, fara identitate, fara conducatori, fara spectatori, cu jucatori in general mediocri si cu un antrenor de juniori.”
——————————
HAHAHAHAHA ! Pai si cat de tari poti sa suferi tu, ca o echipa noua, fara identitate, fara conducatori, fara spectatori, fara jucatori – a facut egal cu MARELE Petroulul ??? 🙂 🙂 🙂
HAHAHAHA! astia slabii de la FCSB ( cine sunt astia ??? ) domina autoritar campionatul , sunteti la 8 puncte in spatele lor 🙂 Voua, celor de la Petroulul , va trebuie sa va cumparati binoclu ca sa puteti vedea ce scrie pe spatele tricourilor noastre, asa de departe de noi sunteti 🙂

Marius (63 comentarii)  •  10 martie 2015, 15:30

Ati punctat foarte bine, Steaua nu mai are coloana vertebrala. Sa-l inlocuiesti pe Keseru, pe fata caruia se vedea bucuria de a juca la Steaua in fiecare meci, cu Tucudean, care isi baga … in toti si in toate, nu poate sa apropie fanii de echipa. Nu degeaba Dinamo a avut o echipa de ratati timp de 10/13 ani de zile… ma ingrozeste gandul ca inlocuim mentatlitatea senina, serena, de luptator, invingator a lui Keseru sau Szukala, chiar si Sanmartean incepea sa intre in liniile astea, cu aceasta mentalitate de looser, ratat in viata/cariera, imbracata in haine de mare pisicher adusa de Tucu si Tamas. Si efectele se vad clar asupra lui Chipciu, care mai mult behaie aer cald in ultima vreme. Pacat de el, ar putea fi noul Lacatus al Stelei. Ceilalti doi nu vor fi niciodata mai presus de un Tibi Lung de trista amintire.

Pana la urma, cand Tamas este cel mai bun om al Stelei intr-un meci iti dai seama ca de fapt Steaua ta nu mai exista. E inlocuita de o masinarie care nu trebuie decat sa faca bani, nu mai are suflet ori identitate. Si tocmai de aia o sa dea faliment. Sincer, eu cred ca asta taxeaza fanii, mai mult decat o emblema car nu conteaza pana la urma chiar asa de mult.

Miu (10 comentarii)  •  10 martie 2015, 16:07

@gigi becali #30. Nu vrea Ioanitoaia nimic, vrea galeria care aduce bani si sprijin. Tu gandesti putin ca si Becali. Chestia cu DNA e o prostie.

gil (43 comentarii)  •  10 martie 2015, 16:18

vad ca indiferent ca sunt suporteri sau rivali ,toata lumea e suparata cand castiga Steaua sau Fcsb…..o sa fiti mult timp suparati….

gil (43 comentarii)  •  10 martie 2015, 16:20

apropo..daca CFR a pierdut 24 puncte,asta o face mai slaba valoric?

Mihu2 (390 comentarii)  •  10 martie 2015, 17:31

Nea Ovi, e clara treaba: pe cei de la Steaua ii critici si cand castiga, iar pe Dinamo o lauzi si cand pierde, ca la Tg. Mures! Dar, fie vorba intre noi (sa nu se prinda ceilalti!), cu ASA a fost inca un blat al lui Dinamo (ca si meciul lor din tur)! Un blat ratat. Dinamo nu trebuia sa piarda, dar golurile (involuntare!) ale lui Muresan au cam stricat ploile. In prima repriza, Dinamo, cu fundasii la centru a dominat copios 30 de min. o echipa, ASA, retrasa in aparare si speriata de parca avea in fata pe Real sau Barcelona!? Dar, dupa ce cainii au ramas in 10 oameni, era prea de tot (se prindea lumea!) sa intoarca rezultatul. Dupa meci, antrenorul lui Dinamo era indignat ca nu s-a… respectat intelegerea, spunand: „Daca-l intrebi pe Muresan, nici el nu stie cum a dat golurile!” Iar acesta, vinovatul Muresan, aproape ca si-a cerut scuze public: „La al doilea gol am vrut sa centrez, nu sa inscriu!”. Dar, cum despre blaturile lui Dinamo, presa noastra obiectiva nu sufla nicio vorba, ramane ca Dinamo a mai facut o isprava, „a jucat superb la Tg. Mures!”. Nea Ovi, am o presimtire: in jocul retur din Cupa federatiei, de diseara, Dinamo va juca iarasi „exceptional”, iar Pandurii (care a invins cu 4-0 la Cluj pe CFR, iar CFR i-a dominat net pe Steaua in Ghencea!), echipa Pandurii, deci, v-a prinde sigur „o zi proasta” si va rata calificarea in finala!!?? Ai alta parere?

Alex (4 comentarii)  •  10 martie 2015, 17:44

Corect este „se chinuie”. Nea Ovi, taie-le 10 la suta din salariu baietilor de la corectura.

M16 (14 comentarii)  •  10 martie 2015, 17:51

@gil #36. Da pentru ca din pricina insolventei a pierdut numerosi jucatori si chiar pe cei mai valorosi.

Fane (53 comentarii)  •  10 martie 2015, 17:56

Gigi nu a dat bani la Steaua, numai a imprumutat-o si si-a luat banii inapoi intreit. El a castigat de la echipa si numai fraierii se lasa mintiti ca oierul a pierdut.

gino (513 comentarii)  •  10 martie 2015, 17:58

Nu inteleg de ce Gigi nu pune ca sigla o oaie pascand pe un teren ca doar din mulsul oilor si din vanzarea terenurilor a devenit milionar. Ce vulturi, ce tapi, ce cotofane, mai bine mioare.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:00

…nu mai putem noi de steoaia …este o echipa terminata …

Olteanu (478 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:34

Alex #38. Daca nu stii, mai bine taci. Pe unii ii mai prinzi cu asa balbe, dar nu pe Ovidiu Ioanitoaia. Asta a invatat carte la zi nu la seral. Si am citit pe net ca a fost sef de promotie la liceu si la facultate.

ivlivs caesar (911 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:42

CFR se pregateste de divizia B, asa ca, fiind scoasa din ecuatie, intr-adevar e o problema la Steluta, daca a batut asa greu si asa urit ca meci.

augustus octavian caesar (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:44

Raspunderea e mare pe umerii lui Becali fata de suporteri, as indrazni sa spun ca mai mare decit ai fi uns imparat peste un imperiu in devenire. 🙂

euclid din egipt (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:47

Daca il lumineaza Domnul pe Becali sa faca o minune, poate cu ajutorul unui munte sacru de la marea egee, s-ar putea sa vedem steluta de la hiperboreeni ca-si revine!
Altfel, vai mamitica lor!

pitagoras din samos (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:49

Lasa BRE Euclide, nu esti matale oracol, chiar daca stii ceva geometrie. Asta nu tine de foame.
De foame tin banii lui George Becali pentru cei ce trebuie acum sa salveze steaua getilor din stanga Dunarii.

Tiberius Caesar Augustus (565 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:52

Sa vedem acum ce rezultate va mai avea Steluta, suntem cu ochii pe dansa si vrem mult sa-si revina, ca sa dam peste nas carcotasilor tristi precum poetul nostru exilat Ovidius Traianus.
Steluta isi va reveni din propria cenusa si vom invinge!

nica fara frica (297 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:53

@34 Miu-esti in deruta !….Gigi Becali a scris cel mai pertinent comentariu , mai bun si decat 99% scrise de Ioanitoaia in ultimii 3-4 ani !!…Steaua sau Becali nu pot cumpara nimik de la MAPN fara o evaluare prealabila !!!…ca doar nu e ca la piata , „cu cat o dai nene ?” sau „cat oferi jupane ?”. Dar , Ioanitoaia respectand tonul gazetei vrea doar sa instige !….ca un comentariu adevarat la un meci de fotbal n-am mai vazut de pe vremea….”Sportului Popular” !!!!….acum , numai instigare , barfa si scandal !!!

platon (2118 comentarii)  •  10 martie 2015, 18:55

Hai sa nu mai filozofam atita, ce e cert e ca omul cu bani care se trage din nordul Eladei trebuie sa NU mai vanda jucatori tineri si talentati pe post de sclavi si sa intareasca echipa cu altii mai dornici de afirmare.

Comentează