Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Farfuridi de la FRF

Joi, cînd s-a împlinit un an de la alegerea lui Răzvan Burleanu în fruntea Federa­ției, Gazeta Sporturilor și Adevărul au publicat ample interviuri cu președin­tele FRF. Burleanu s-a lăudat în ambele cît a pu­tut, folosind același limbaj de lemn, sforăitor […]

vineri, 6 martie 2015, 11:25

Joi, cînd s-a împlinit un an de la alegerea lui Răzvan Burleanu în fruntea Federa­ției, Gazeta Sporturilor și Adevărul au publicat ample interviuri cu președin­tele FRF. Burleanu s-a lăudat în ambele cît a pu­tut, folosind același limbaj de lemn, sforăitor și triumfalist, în stilul Ștefan Gheorghiu de altădată. Auziți: “Am învățat să dezvolt o echi­pă ex­celentă, să îmi canalizez toate resursele pen­tru înde­plinirea misiunii noastre”; “Am reu­șit să acțio­năm la nivelul cadrului normativ din fotbal”; “Ur­mărim implementarea celui mai ma­­re proiect competițional din istoria Federației”, bla, bla, bla.

De altfel, 3 zile după ce a cîștigat scrutinul, l-am invitat pe RB la Radio EuropaFM. În finalul Tribunei Zero, i-am spus “Domnule Burleanu, dumnea­voastră vorbiți mult și frumos, dar nu spuneți nimic!”. Deși a părut să înțeleagă re­pro­șul, nu s-a schimbat. A rămas aceeași moa­ră care macină cuvintele în gol.

Atît că nu-i misiunea lui să meșteșugească frazele. Nici să convingă cu ele, să impresioneze. Treaba sa era, și e, să conducă fotbalul în așa fel încît acesta să iasă din letargie și din a­matorism, să progreseze. În paralel, Federa­ția să depășeas­că impasul creat de ceea ce Burleanu însuși numea, în parte justificat, “greaua moștenire lăsată de Mircea Sandu”. Asta într-un context în care, pe lîngă greșeli și abuzuri, predecesorul actualului președinte a făcut și lu­cruri bune. Între ele, construirea sediului FRF, ridicarea baze­lor de la Mogoșoaia și Buftea, aducerea la Bucu­rești a turneelor euro­pene Under 21 în 1998 și Under 19 în 2011, a finalei Cupei UEFA în 2012, ob­ținerea găzduirii unor meciuri la Euro 2020 ș.a.

Părerea generală e că Burleanu a ratat primul an de mandat. În ideea în care, în afară de per­fecționarea sistemului de comunicare, dato­ra­tă lui Gabi Berceanu, FRF nu poate raporta un bilanț pozitiv. Îi e imposibil, din care pricină ziarele amintite i-au dat bile negre președinte­lui. Adevărul l-a caracterizat drept “un expert al vorbelor frumoase, avînd mult mai multe pro­misiuni neonorate și minusuri decît realizări”.

La rîndu-i, Gazeta a titrat “Un an în orb”, con­clu­zionînd că “un an cu Burleanu nu a adus nici o schimba­re în bine”.

În ciuda constatării că Burleanu n-a respectat nimic din ce a făgăduit în campania elec­to­­rală, de pildă, n-a redus taxele, a angajat pe ochi frumoși, a bălmăjit regulamentele, a aiurit comisiile, a pus pe butuci liga secundă, i-a permis lui Pițurcă să plece de la “națională” fără să achite despăgubirea prevăzută în contract, caz penal etc., RB se declară încîntat de ce-a înfăptuit! Practic, nu-i ajunge că e penibil, vrea să fie și comic. Să fie caraghios, ilar.

Bate cîmpii atunci cînd, trăind într-o realitate paralelă, afirmă că “nu cred că am eșuat în vreo zonă de activitate în ultimul an”. Ba și, ca să rîdem și mai tare, îndrăznește să acorde echipei sale o notă “ce se apropie de 10”. Autorul atîtor aberații mai mărturisește ceva:  “Cei care mă sună (n.a. pe celular) știu că răspund doar cînd sînt în mașină, în drum spre bi­rou sau cînd plec de la muncă”.

I-auzi, dacă ar mai trăi, Mircea Crișan ori Stroe și Vasilache chiar că l-ar invidia pe domnul Farfuridi de la Federație!

Comentarii (125)Adaugă comentariu

ProPatria (9 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:37

Daca iese Becali din inchisoare il punem la FRF si pe Argaseala la CCA.
E ceva mai bine asa domnule Ioanitoaia?

lute (50 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:44

excelent articol!

IceSoldier (2 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:49

Matestre, nu esti departe de adevar. Dar cum ai mai fost intrebat de 1 mil de ori pana acum, de ce nu ai dat si in Sandu, la fel?

unul (15 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:54

Nu stiu daca e bine sau rau cu Burleanu la FRF .
Stiu insa ca alde Ioanitioaia ,Decebal Radulescu si altii ca ei ,se dau cu capul de pereti ca nu mai e Sanducu la FRF .Pt toate celelalte exista MasterCard ,hahahahah .

unul (15 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:56

pt IceSoldier.BUna intrebare .raspunsul cred ca il stii :gasca ,mafie ,pupin-cu-rism,etc.

Marius (347 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:58

A ajuns Trahanche sa vorbeasca de Farfuridi.

Vali Teodor (12 comentarii)  •  6 martie 2015, 11:58

Va aparati tovarasul Domnu Ionitoaia si este foarte de inteles.
Liga 3,2 si 1 este pe butuci de 4-5 ani, numai ca ciorba era acoperita cu capac. Acum functioneaza DNA.

calinescu_ (2 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:01

UN TIP FARA PERSONALITATE ….!!!!
CASTIGI ALEGERILE PE UN VAL ANTIMAFIA SI LASI PE CHIVORCIAN, PE BRICHETA SI PE GINO SA CONDUCA FOTBALUL ROMANESC.
CUM SA NU-L INTREBI DE SANATATE PE GINO CAND ACESTA PUNE IN PERICOL TOT FOTBALUL ROMANESC PRIN CONTRACTUL SECRET FACUT CU PASKANI ?????
DACA NU INTERVENEA DIGI?????
TOATA LIGA I ERA IN COLAPS.
SI BURLEANU FACE CADOURI LUI PITZURCA SI EMITE NISTE JUDECATI DE VALOARE PARANOIDE PRIN CARE DEMONSTREAZA TEORIA PARALELISMULUI INTRE EL SI FENOMENUL FOTBAL !!!!

intruder (8 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:02

Oh, in sfarsit un articol pe cat de critic, pe atat de adevarat. De acest Ioanitoaia are nevoie presa sportiva romaneasca, nu de cel din ultimii ani, in care, probabil, din dorinta de a impaca si capra si varza, a scris doar platitudini cumplit de asemanatoare cu discursul penibil al regretabilului sef al FRF. Bine ati revenit, maestre, si nu uitati: toti putem constata ca apa e calda, fara sa jignim nici apa, nici caldura. Incisivitatea bazata pe o experienta indelungata, insa, n-o avem toti!

Eu (78 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:02

Domnule Ioanitoaia, de ce nu iesiti la pensie? Plantati o floare, cresteti un caine, bateti un cui, reparati o trotineta … Dumneavoastra pretindeti acum ca, dupa 20 de ani incare M. Sandu si clica lui au dus fotbalul spre catastrofa, Burleanu nu a reconstruit intr-un an ce a distrus Nasul in 20! Penibil, bai nene, penibil si gretos in acelasi timp. Nu degeaba spunea Banciu ca nu sunteti in stare decat sa fiti sef, atat! In rest, coloana vertebrala – zero!

radu (17 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:04

Sunt de acord cu d-voastra ca Burleanu traieste intr-o lume pararela….a venit parca teleportat. E clar ca omul nu are treaba cu fotbalul, e clar ca omul nu are relatii afara….dar intre un M Sandu, om de fotbal si cu relatii afara, Becali ( idem), sau orice alt corupt, il prefer pe nepriceputul asta. Anul urmator, va fi mai bine, pt ca nu e prost, si va invata incet-incet….ca sa sintetizez, prefer un nestiutor corect decit un „expert” corupt.

lord belial (434 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:05

e un papagal burleanu, mincinos de categoria victor ponta, psd, limba de lemn in noii oameni de cauciuc, fara coloana vertebrala. doar tolontan crede ce spune burleanu, cum ca a salvat el centrele de copii si juniori. iar faptul ca sintem pe primul loc intr-o grupa de desculti, in timp ce piti satana e lasat sa plece fara sa dea 500k inapoi, toate prafurile astea in ochi sint demagogie ieftina, care nu pacalesc nici un iq de fotbalist.
mircea sandu era un escroc cu staif fata de burleanu-doua-laprimarie-doua-la-scoala-de-fete

pify (11 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:16

Maestre, de vreo 20 de ani nu se mai scrie in limba română cu î din i. Dacă tot pui diacritice, pune-le corect!

A doua chestiune e una de etică, subliniată și de alții, cum ar spune Șumudică – Ești pe mână cu Sandu?

Nu te mai ia Buleanu în deplasări mocca? cum te lua mai de mult regimul?

Din moment ce dispar maidanele, unde se juca fotbalul, se construiesc zgârie-nori pe fostele baze sportive, bine poziționate în orașe…ce așteptări să mai avem de la FRF? Poate vă interesați câte baze noi s-au construit/amenajat/recondiționat. Dacă nu ai teren unde să însămânțezi nu ai nici de unde culege.

Laur (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:19

Sa fi fost altul in locul lui credeti ca facea mai mult??? Va spun eu clar si raspicat NU!

Adi (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:21

Daca tin eu bine minte. Gazeta il ridica in slavi pe Burleanu pentru ce spunea ca vrea sa faca. Imi era scarba de pe atunci… acum chiar ma distrez vazand ce s-a ales de FRF.
Si erau multi colegi de ai Dumneavoastra care faceau propaganda pentru Burleanu.Nici Prosportul nu s-a lasat mai prejos.
Burleanu este o inventie a presei. Nimic altceva.
Sa va mai aduc aminte ca a oferit posturi in cadru FRF al unor ziaristi?

Alex (6 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:23

Intotdeauna am vazut echilibru in articole dar nu si de data asta. E prima data cand vad ca atacati pe cineva cu atata ura si frustrare. De ce nu s-a intamplat asta in cei 20 de ani in care Sandu a distrus fotbalul?

Marius Petrescu (6 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:23

Of, ce va mai place de Mircea Sandu si cat ii duceti dorul si cat il mai laudati. Eu vad ca NATIONALA are rezultate foarte bune de cand e Burleanu la conducere. Sa fie oare o coincidenta. Cine l-a angajat pe marele antrenor Piturca ? .. nu Mircea Sandu ? Si ce contract beton i-au facut lui Piturca.

Eu in locul lui Burleanu as fi facut la fel. Satana ar fi ramas numai de-al naibii sa nu cumva sa dea bani federatiei, si baga si nationala in pamant. Asa l-au lasat liber si l-au adus pe Iordanescu care face o treaba foarte buna.

In plus de asta Burleanu a implementat sistemul play off, Cupa Ligii, a introdus noi reguli pentru reducerea numarului de jucatori extracomunitari, a introdus reguli pentru sporirea numarului de jucatori crescuti de cluburi etc.

Dar dragostea de Mircea Sandu se trateaza greu.

Alin (4 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:24

Dupa 20 de ani de jaf si dezastru in fotbalul romanesc, Burleanu trebuia sa repare tot intr-un an? Cam penibil discursul dumneavoastra si fals. In Mircea Sandu nu v-am citit niciodata cand ati scris articole critice, desi pierdeam calificare dupa calificare.

Intrebati-l pe fostul dumneavoastra angajat Andrei Vochin ce s-a schimbat si ce efecte vor avea schimbarile in 5 ani. Ce s-a intamplat la loturile nationale de juniori, ce mafie din FRF a fost concediata si de profesionalismul cu care actuala conducere a federatiei pune la punct sistemul de monitorizare si de selectie al jucatorilor romani de fotbal de la 10 pana la 20 de ani. Intr-un an numai Iisus face minuni, Burleanu a pus la punct un sistem de ordine in FRF. Vor aparea si rezultatele intr-un timp nu foarte lung.

Pana atunci, nu as vrea sa va acuz de faptul ca sunteti atat de critic pentru ca federatia romana nu vine in intampinarea dumneavoastra cu ceva anume asa cum se intampla in trecut.

lord belial (434 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:29

nu inteleg exact sumele facute praf de burleanu la frf (am auzit de 17 milioane de euro, am auzit de 3 milioane de euro), cert e ca risipa asta financiara (intr-o tara unde nu ai dupa ce sa bei apa) coincide exact cu anul insolventei ligii 1. deci nu inteleg de unde nesimtirea asta maxima (macar aici seamana cu sandu care ma convingea pe mine ca mi-a facut un bine construindu-mi in cartier un stadion mai scump de doo ori decit in germania – pe banii mei!), sa faci praf banii si sa nu fii in stare sa iti salvezi campionatul de faliment.

plus ca ma deranjeaza tonul lui din discursuri, ton de mic piricios, de teacher’s pet, de tinar utc-ist mincinos

lol (6 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:36

@IceSoldier: „Maestrul” nu a dat in Sandel pentru ca e pe statul lui de plata. Sa nu se inteleaga ca-l apar pe Burleanu. Sa vina DNA-ul si daca a facut praf sumele alea sa mearga la puscarie. Dar pana atunci, ma amuz cat de penibil e acest Ioanitoaia, un fel de Iliescu al presei.

SILVIU (37 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:37

Nu tin cu nimeni ,dar va mai dau un argument;burleanu nici nu stie ce este pe ‘mosia’ lui adica in judete ,ca FRF-ul asta pastoreste.De cand a fost ales nu s-a dus sa vada,sa discute ,sa initieze nimic la judet ,el e cu ‘internationalu’ ca parca acolo s-ar putea face ceva.Cum sa conduci o institutie ,cand nici nu stii ce ai in subordine.Si daca ai aduce bani de la UEFA ,tot degeaba ca sistemul nenorocit si corupt ‘de sub burleanu ‘ ar papa acesti bani si nu s-ar allege nimic.Logic este ca atunci cand te trezesti conducator peste FRF sa mergi in fiecare judet sa incerci sa faci ceva ca acolo-i baza, nu povesti.SI CREDETI-MA CA-N MAJORITATEA JUDETELOR SITUATIA ESTE GRAVA.CE ZICI DEMAGOGULE burleanu ?

gilos (328 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:37

Nea Ovi,

Cu tot respectul dar articolul de azi este mai mult decat partinitor, este de-a dreptul rauvoitor, scris cu multa incrancenare.

Pai dupa jaful si prapadul patronat de Mircea Sandu timp de 25 de ani, care a lasat dezastru in urma lui, ce pretentie aveti de la un presedinte nou ? Credeti ca putea face miracole ? Rezultatele pot aparea in timp daca se munceste cu perseverenta.

Aduceti-va aminte reperele mandatelor lui Sandu : blaturi, arbitraje la comanda, impresari infractori, cluburi lasate pe mana unor escroci care le-au adus la faliment, comisii aberante, conducere dupa ureche cu oameni aserviti si incompetenti, intr-un cuvant dezastru total !

radu (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:40

esti dat naibii , nea Ovidiu. Respect

dodo (2 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:40

@Marius #6: ai spus esenta. Bravo, ai perfecta dreptate

teyo1x2 (2 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:40

prefer 1 an in care sa nu se fi facut absolut NIMIC. Chiar si inca 3 sau 4 ani identici cu acest an. Orice e mai bine decat sa il vad pe Mircea Sandu acolo, in fruntea Federatiei…acea victorie e mai frumoasa decat orice altceva. Orcum eram praf, suntem praf si vom fi praf la nivel de infrastructura samd.

futsal (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:44

Am pierdut si organizarea Campionatului European de futsal. De ba, fratilor, voi l-ati vrut pe Razvanel. Rau cu rau, dar mai rau e fara rau!

Stan (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:44

Felicitari pt articol! Poate nu ar strica si o investigatie jurnalistica prin care sa intelegem mai bine cum l-a pus Ponta pe incapabilul Burleanu si mafiotul Iorgulescu la conducere probabil pt a scoate PSD-ul ceva bani si din fotbal…

Si poate si o campanie media pentru redresarea fotbalului si a arbitrajului romanesc. Numirea lui Vassaras o mizerie-faptul ca ii trimitem bani DEGEABA e un furt si o rusine!

Ducu (55 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:50

Excelent articol, nea’ Ovidiu ! Dacă aţi ști de când l-am așteptat…
Da’ si matale, ai așteptat să facă un an Burleanu la FRF să ieși cu articolul ăsta… pișicherule, cred că era scris din prima săptămână de cand a intrat Burleanu in FRF, doar ca l-ai ţinut la sertar până acum… maare pișicher… 🙂
Da’ și Traian… băiat de’al nostru, mai bagă și el câte-o șopârlă… Dar parcă ar trebui sa le bage mai des…
Si așa zi, că ăștia-s altă gașcă, nu ? Dar oricum, nu pot ei să pună la loc intr-un an, cât am furat noi in 24… Si, chiar așa, cine-s ei să facă dintr-un rahat bici, care să și pocnească, ha ? Ha, ha, ha …

Marcus (279 comentarii)  •  6 martie 2015, 12:57

@IceSoldier#3. Esti pe langa ca a dat destul si in Sandu. Sunt la cutite de vreo 20 de ani. Chestia cu statul de plata e o tampenie. Ioanitoaia e de o mie de ori mai doxar decat cred unii fraieri.

Rezidenta din Buzau (81 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:00

Rau e si cu Burleanu dar mai rau a fost cu nasul Sandu. Burleanu inca nu a ajuns la maturitatea hotului sandu, la burleanu domina, inca prostia.
Cine a furat mai mult ? Evident sandu, cel care a creat parghiile, ilegale, prin renta viagera NESIMTITA, ca sa fure si … dupa. Noroc cu acest burleanu care a avut curajul sa i-o taie (renta).
In rest ori ca spui sandu ori burleanu e egalitate. Fiecare si-au facut propriile echipe formate din oamenii lor de incredere, au fost eliminati din sistem persoanele incomode etc.
Jos a ajuns fotbalul nostru in era sabdu (culmea ca se plateau RECOMPENSE MARI pt necalificari), jos va fi si in era Burleanu.

Vreau si sper sa gresesc.

Vlad (43 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:00

Burleanu nu poate fi judecat dupa un an de activitate, cu greu poti sa tragi o concluzie dupa un mandat, dar dupa un an.

Dar tu l-ai balacarit intr un an cat pe prietenul Sandu in 20; penibil este modul in care nici nu te mai chinui sa iti ascunzi subiectivitatea si ne dai un discurs de om atotstiutor, care pentru mine ca cititor este insultator, practic ma faci prost pe fata.
„pe lîngă greșeli și abuzuri, predecesorul actualului președinte a făcut și lu­cruri bune”. Deci Burleanu vorbeste mult si prost (adevarat !!), si lucrul asta este grav; iar Sandu face abuzuri, dar astea sunt niste fleacuri, trecem peste ca doar abuzurile pentru niste comunisti sunt deja un mod de viata. Si apoi vine partea cu adevarat comica, „lucruri bune’. Care sunt acelea??? A construit un sediu FRF…asta e benefic doar pentru el nu aduce nimic fotbalului. 2 baze in 20 de ani????? 2 turnee de juniori ? Asta poate face orice tara din Europa. Noi avem nevoie sa participam la astfel de competitii (lucru pe care nu il facem aproape deloc), nu sa le organizam. Sistemul de juniori este corupt la toate nivelurile si ne distruge aproape orice sansa de a scoate vreun jucator mare in fata, si asta este strict opera lui. Il lauzi de nu stiu cati ani de zile ca are pile la UEFA. Ca noi de asta avem nevoie: de pile, nu de calitate.

Demult sunt scarbit de voi comunistii si de cum va scarpinati unul pe altul. Disperarea cu care sustii acel om si nerusinarea cu care minti o tara intreaga deja ma face sa cred ca ai o cota parte la toate hotiile lui din ultimele decenii.

Miki Maus (66 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:03

Păi cum să vorbească altfel decât la Ştefan Gheorghiu dacă tocmai de acolo vine?
Burlică a studiat ştiinţele politice şi s-a învârtit, la propriu şi la figurat, pe lângă demnitarii (=activiştii) de la preşedinţie şi parlament. L-a decorat chiar tov. Băsescu.

Iar de votat l-au votat cabdidaţii la puşcărie din adunarea generală, care făcuseră pe ei de frică după sentinţele din dosarul transferurilor. Pădurenii şi Copoşii mai mărunţi au crezut că se pun la adăpost de DNA dacă votează cu ”omul lui Băse”.

Distracţia abia începe…

ALIN (626 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:03

Multi procedeaza cu Sandu ca si cu Ceausescu. Ca nu mai e la putere zic despre el ca a facut numai nenorociri, dar a facut si lucruri bune. Sunt de acord cu ce se scrie in articol nu si cu cei care vorbesc despre ura. E scris la misto si e o mare diferenta. Politrucul de Burleanu o merita.

Tudor (7 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:03

era de asteptat un astfel de articol…dupa plecarea lui sandel de la federatie nu a fost ratata nicio ocazie de a ataca noua conducere, totul culminand cu…mizeria asta (articol nu poate fi numit). Partinitor, rautacios, plin de neadevaruri, si orientat. In fine, sper ca Mircea Sandu va da destui bani ca sa fiti dispus sa maturati sub pres orice urma de profesionalism care v-a mai ramas (asta daca ati avut vreodata… nu tin cu Burleanu, nu ma doare nici cat negru sub unghie de ce inseamna fotbalul romanesc in momentul de fata, insa sa ataci cu atata rautate un management de 1 an, in conditiile in care i-ai tinut in brate 25 de ani pe altii care au ingropat fotbalul romanesc…

Vlady (150 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:07

@Vlad #31. Tu nu ai voie sa vorbesti sa vorbesti despre comunism pentru ca judeci mai comunist ca toti. Tu ai dreptul la o parere, altii nu infierezi cu elan proletar. Ar trebui sa iti fie rusine.

Floryn (215 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:14

Nea Tudore #34, nu exista niciun neadevar in acest articol plin de citate. Tonul lui nu e rautacios, ci ironic si nu se face comparatie cu Sandu. Ala e alt subiect. Incep sa cred ca Burleanu si-a pus toti subalternii sa injure ca sa ii mai spele imaginea de impostor.bArticolul e de nota 10, iar Burleanu un tip care se crede ce nu e.

HBK (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:15

Un veritabil incompetent Burleanu asta,din cauza lui nu am luat inca Campionatul Mondial.Mai bine era cu tovarusul Sandu.

Ovidiu Gorea – Filantropica (12 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:16

Maestre! ai platit TVA-ul pt articol sau l-ai incasat la negru ? Ca si asta e caz penal !

Augustin (268 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:17

Gresiti ca ii lasati pe toti pustii fara 7 clase sa isi dea cu parerea si sa mai si jigneasca. La fel si pe gascarii adusi de Burleanu la federatie pe salarii uriase.

dan (22 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:23

Chiar nu e nimeni in redactie care sa va spuna, umil, ca este un articol comunist, cu adevarul trunchiat, ca a trecut timpul acestui tip de infierare a la anii 50 ?????

gogu-Orodel Dolj (204 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:29

Ei comedie acum..ce facem uitam smecheria lui Nasu Sandu?O fi fost si asta -Burleanu consilier la Cotroceni …nici chiar asa…Maestre ,e bine ca nu uitati cu prietenia cu Nasu..Dar..lasati-l sa-si termine mandatul totusi!

Vlad (77 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:31

20 de ani de Sandu ne-au dus aici…vrei ca 1 an de RB sa ne scoata?

Willin (1 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:33

Nu e nicio infuerare cu numai o luare la misto. Ciracii lui Burleanu merita kaudati ca s-au pus in miscare. Trebuia ca doar nu mananca paine alba gedeaba.

lord belial (434 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:36

multi postaci de-ai lui burleanu pe pagina asta

Marcel (190 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:39

@Gorea Filantropica #38. Adevarat ca prostia ta e periculoasa, dar nu e caz penal. Ar fi daca ar fi contagioasa si nu e ca nu prea pune lumea botul la asa nada.

branzovenescu (4 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:40

ciudat cum l-ati remarcat atat de repede pe impostor, dar pe alde mitica si nasu timp de 25 de ani i-ati lins.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  6 martie 2015, 13:51

Culmea ca are aceleasi gusturi ca si nea Ovi: Muce la nationala ! Sa ne fereasca D-zeu: fara 17 brazilieni ne califica la fel ca in 1986 !

Vlad (43 comentarii)  •  6 martie 2015, 14:08

Vlady 35. Respect parerea ziaristului daca aceasta este cu adevarat o „parere”. Dar ce este scris mai sus contine asa multa manipulare si atat subiectivism incat nu poate intra in acea categorie. Autorul acestui articol ne spune ca „parerea lui” e ca 1+1=3. Eu ce sa fac atunci ? Sa accept asta? 1+1=3 este o minciuna nu o parere.

Cum poti sa pui un om care a jefuit si maltratat fotbalul 20 de ani PESTE unul care nu a aratat nimic timp de un an? E ca si cum ai spune ca un criminal condamnat la inchisoare pe viata e mai „cuminte” decat cineva care inca e judecat ca a furat, sa nu, 3 gaini.

Pe langa asta, nu sunt singurul din cei care au comentat aici care au asociat aceste doua personaje cu comunismul.

Marcel Panciu (65 comentarii)  •  6 martie 2015, 14:20

De cite ori citesc criticile d-lui Ioanitoaia la adresa lui Burleanu (in mare parte, indreptatite), imi aduc aminte cit de intens a sustinut Gazeta Sporturilor candidatura lui Gica Popescu (infractor condamnat) la presedintia federatiei. D-le Ioanitoaia, nu aveti o mica jena dupa povestea aia?

dragan (14 comentarii)  •  6 martie 2015, 14:31

Asa este . Mare dezamagire. Asa cum incep sa simt ca va fi si Santa Klaus. Dar e alta poveste.
La Feeratie e haos, psga ca in vremurile bune, arbitrii si comisiile isi fac de cap mai abitir decat inainte, daca una judeca dupa regulament , cealalta rastoarna hotatrarea vezi doamne dupa acelasi regulament. Antrenori pe la loturi vin niste nechemati, care dupa ce-l pupa in dos pe Farfuridii , ies pe usa din spate dupa ce aproape au distrus o generatie. Si exemplele ar putea continua.
Iar faza cu Piturca e…. cireasa de pe tort sau bomboana de pe coliva. Prosteala pe fata.

Comentează