Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ghencea: politica pumnului în gură!

Supărat că Arlauskis și Prepeliță nu iscălesc prelungirea contractelor scadente în vară, Gigi Becali a dat ordin să fie excluși din lot. Gâlcă s-a conformat, moment în care fanii s-au grăbit să-i impute antrenorului docilitatea, supușenia. Să-l acuze că stă […]

miercuri, 25 februarie 2015, 5:04

Supărat că Arlauskis și Prepeliță nu iscălesc prelungirea contractelor scadente în vară, Gigi Becali a dat ordin să fie excluși din lot. Gâlcă s-a conformat, moment în care fanii s-au grăbit să-i impute antrenorului docilitatea, supușenia. Să-l acuze că stă preș în fața patronului. Reproș exagerat deoarece Becali e învățat să comande, nu să dialogheze. În Ghencea rămîi dacă asculți și pleci dacă miști în front, iar Gâlcă trebuie să fi socotit că încă nu și-a încheiat misiunea.

Nu-i în regulă ce se întîmplă acolo sub acest aspect, dar se întîmplă. Viața e cum e, nu cum ar trebui să fie.

Să convenim că, în calitate de proprietar, Becali poate lua ce decizie vrea. Adevărat e însă că Arlauskis și Prepeliță nu merită un asemenea tratament întrucît amîndoi și-au făcut datoria față de echipă. Ideea că multe cluburi de peste hotare se comportă în aceeași manieră, exilîndu-i pe jucătorii ce refuză să mai semneze, susține doar în parte poziția roș-albastră. Pentru că altele n-au forțat nota și i-au folosit pe “rebeli” pînă în ultima clipă, pînă în ultima partidă din contract.

De pildă, Milan a contat pe Pirlo, Dortmund pe Götze și, ulterior, pe Lewandowski, Liverpool pe Gerrard ș.a. În prezent, Barça nu-l scoate pe Dani Alves, iar lista poate continua.

De observat că Becali însuși a întors abia acum foaia. I-a înțeles pe Bicfalvi, pe Iliev și, mai nou, pe Tătărușanu, dar pe Arlauskis și pe Prepeliță nu, pe aceștia i-a interzis!

Am auzit spunîndu-se că vara trecută, cînd l-a adus de la Kazan, Steaua l-a ajutat pe portarul lituanian să-și relanseze cariera. Corect, de vreme ce în 5 sezoane petrecute în Rusia el fusese titular la Rubin în doar 7 întîlniri de campionat! I s-a întins o mînă, dar nici el n-a rămas dator. Dimpotrivă, în toamnă a apărat bine și foarte bine în 29 de întîlniri, motiv pentru care ancheta GSP pe 2014 l-a plasat pe locul 2 la secțiunea fotbaliști străini. L-a devansat numai Szukala.

La Prepeliță cifrele sînt și mai convingătoare: 113 meciuri în toate competițiile, dintre care 70 în Liga 1, cu 6 goluri. Sosit în iunie 2011 de la Craiova, mijlocașul a muncit din greu pentru afirmare. Spre lauda lui, a devenit cu timpul om de bază al echipei, uneori și căpitan al ei. După ce a dobîndit simpatia și respectul suporterilor, e de presupus că la 29 de ani, împliniți pe 8 decembrie, Prepe aspiră la un transfer în Emirate, în China etc. Nu-i de condamnat, deoarece fiecare visează la o stofă mai fină, la o mașină mai rapidă.

Ar fi însă păcat, mare părere de rău, ca un profesionist serios ca el să se despartă de Steaua cu ceartă, cu scandal. Să iasă pe ușa din dos. Dacă pe Prepeliță l-ar deranja și l-ar mîhni, ca și pe Arlauskis, pe Gigi Becali chiar nu l-ar onora.

Tocmai de aceea patronul ar trebui să nu-și mai încordeze mușchii și să-și facă ambiția, ci să renunțe la orgoliul de a-și impune punctul de vedere indiferent de împrejurare, indiferent de miză. E prea mult să țină morțiș să cîștige de pe urma fiecărui jucător, să fie el numai și numai pe plus!

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Alexandrescu Vlad Mircea (2 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:22

Ce sa facem daca un oier a ajuns boier gandeste cu picioarele. El crede ca daca are bani totul i se cuvine dar nu e asa. O avea el si parti bune, dar la fotbal e zero barat si nici nu asculta sfaturi de la cei care stiu. Exemple ar fi multe dar spatiul nu-mi ajunge

aham (140 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:24

nu vad de ce sa apelezi la niste fotbalisti cu care nu mai ai planuri. sau nu mai poti sa-ti faci planuri. cojocaru merita de mult o sansa…iar prepelita pff.. mediocru cu indulgenta. merita mai mult? si altii merita, ca de ex, cum am spus mai sus, cojocaru. are becali aberatiile si tampeniile lui nenumarate, prostii incredibile, da asta nu cred ca se numara printre ele.

Stelist suta la suta (2 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:25

Domnule Ioanitoaia in comparatie cu Paszkany, Bucsaru, Marian Iancu, Penescu, Badea Borcea Negoita, Penescu, Copos, Mititelu, Becali a platit statului roman toate impozitiele pe salariile platite, Steuaua nu a fost cu el niciodata datoare fata de PIB, a fost la 2 minute de finala EL performanta la care altii nici macar nu au curaj sa viseze, 11 calificari consecutive in grupele UEFA, 50% din punctele Romaniei.
Comparativ cu toti patronii de fotbal din Romania, Becali a facut ceva.
Restul au pacalit statul si apoi au fugit cu bani s-au cazul lui Dinamo Rapid CFR li s-au sters zeci de milioane euro datorii catre PIB.\

ProPatria (9 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:27

Domnule Ioanitoaia, pentru dvs, in afara de FCSB, mai exista si alte echipe in Liga 1?
Din ultimele 30 de editoriale ale dvs, unul singur se ocupa cu ceva ce nu are legatura cu echipa lui Becali.
In general, articolele dvs au menirea de a-l influenta in bine pe patronul Stelei. Luptati pentru o cauza pierduta.
Sunt curios daca veti aproba acest comentariu.
Cu respect,
Valentin Argesanu

ionut (4 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:29

nu e chiar asa cum spuneti dumneavoastra, domnule ioanitoaia…prepe si-a facut intr-adevar datoria, dar arla mai are mult de muncit pana sa fie pun pe acelasi piedestal cu prepe…in 5 luni, a reusit sa piarda o calificare in chl, a luat o caruta de goluri in grupele europa league cu echipe indoielnice si a reusit in campionat sa faca ce ar fi trebuit in mod normal sa faca un portar decent, avand in vedere diferenta de valoare dintre loturi…si daca tot pleaca de la echipal ce e rau in a-i acorda si lui cojocaru sansa sa creasca, sa arate ce poate? cu prpelita e insa o alta poveste, l-as mai fi pastrat in echipa…

Kyro (24 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:34

Daca vrei respect trebuie sa si oferi. Nu cred ca era aceeasi situatie daca cei trei discutau cu conducerea si nu prin ziare. Impresarii lui Arla si Prepelita canta deja de lunii bune prin presa ca au oferte, ca ei nu mai raman la Steaua doar in caz ca nu primesc oferta de afara.
Nu o fi Steaua cea mai cea echipa, dar nici „planul B” ar unor jucatorii, sa fim seriosii, de nivel scazut…

adi_stelistul (359 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:41

Nu sunt de acord cu argumentele dumneavoastra. Daca cifrele lor la Steaua erau mai proaste, patronul era indreptatit oare sa se comporte asa cu ei? Eu cred ca nu. A, OK, nu corespund valoric, nu intra in vederile antrenorului, e altceva. Dar sa-i dai afara pentru ca au dorinta LEGITIMA de a castiga mai bine… Face rau Stelei, in primul rand. Pentru ca doi jucatori utili echipei (in cazul lui Arlauskis as putea spune aproape indispensabil) nu sunt folositi. Apoi pentru ca alti potentiali jucatori se pot gandi, la o viitoare oferta, la aceasta patanie. Si sa prefere un club la care sunt tratati altfel, chiar la un salariu ceva mai mic. Adica tot Becali va trebui sa „decarteze” serios ca sa convinga pe cineva sa vina la Steaua si sa se expuna stilului sau discretionar. Da’ bine ca avem cap, ce sa mai facem cu mintea?

PUPU (2118 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:49

Eu am o intrebare: cu cine au contract de impresariat fotbalistii „oropsiti” la care face referire Maestrul Ioanitoaia in acest articol?
Ca sa stim de la ce plecam cu discutia.
Cineva face bani pe „poponetul” lor si trebuie sa stim si noi, NU?

nea caisa (222 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:54

Domnule Ioanitoaia, puscariasul albanez Becali e asociat unic la FCSB, de il denumiti patron? Nu vreti sa verificati statutul sau la Registrul Comertului si apoi sa stam de vorba?

ValahuStelist (46 comentarii)  •  25 februarie 2015, 17:55

Sa traiasca nea gigi ca daca nu era el azi ne bateau si insolventii de la Rapid!

Cosmin Racila (1 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:00

Am crezut ca l-am ingropat pe Ceausescu dar spiritul lui traieste in Gigi si odioasa lui tovarasa de drum (Argaseala)

BIBI (2118 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:02

Ce stofa mai fina? – o camesa sau ie milenara olteneasca!
Ce masina mai rapida? – una autohtona, cu numele celei mai vestite si nesupuse provincii a Imperiului Roman!
Ce China sau Emirate? Alea-s tari cu traditie in fotbal? NU, BRE, Oltenia, CSU Craiova, la originel lui, sa ajute la renasterea Craiova Maxima!
Olguta tre sa-l cumpere, nu mai faceti lobby unor tari exotice doar de dragul banului, nenea OVI!

TITI (911 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:06

Becali e fomist dupa bani si mimeaza militaria la un club privat care tocmai cu armata are probleme acum.
Sa vada mai bine ca se duce in jos cu performantele, sa stea sa cugete ce-i mai bine pentru miile de suporteri onesti care i-au bagat indirect bani in buzunar, multi dealtfel, si lui si Anei Maria Reghecampf!

Cheetah (2118 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:07

Sa vedem cum joaca Steluta in continuare, apoi vom putea infiera strategia de dupa gratii a patronului acesteia.
Mai asteptam o tira sa vedem urmatorul meci, apoi cred ca putem judeca si reven, evident, la acest interesant si subtil articol.

benise (9 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:09

Nea Ovidiu n-ai dreptate!Jucători precum Lato,Bourceanu,Rusescu niciodată n-au fost doriți de Galca !A făcut tot posibilul ca acești jucători sa joace cât mai puțin, uneori chiar i-a umilit folosind în locul lor ,rezervele rezervelor.Merg mai departe și spun ca nu l-a dorit nici pe Keseru!Îți aduc aminte nea Ovidiu,ca în meciului cu bulgarii de la București l-a ținut rezerva pe Keseru!Galca este extrem de capricios și încăpățânat și sub aura ăsta de victima,el este cel care a fost lăsat la Steaua sa faca ce vrea.Pana acum a ratat toate obiectivele.

Petrescu (565 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:10

Nenea Ovidiu, cind vad cuvintul „politica” deja ma apuca pandaliile, sincer, la cum a fost terfelit cel putin in ultimii 25 ani, in societate si in sport deopotriva.
Cum nu toate mustele fac miere, consider ca multi din cei ce cred ca fac politica, in orice domeniu, o fac PROST, nu de alta dar rezultatele se vad peste tot.

Cocorico (565 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:12

Bine punctat, dar stiti si Dvs ca fiecare isi face ordine in ograda asa cum se pricepe, cum il duce capul.
Becali va trage ponoasele un pic mai tarziu, asta daca nu se va intampla vreo minune sa salveze Steluta.

mimisor (15 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:19

Foarte bine face Becali !….Daca Arlauskis tot pleaca de ce sa nu i se dea o sansa Cojocaru ?….Sa-l tina pe Arlauskis in poarta doar ca sa-i ridice cota !!!???…In retur Cojocaru va capata experienta necesara si in campionatul viitor va fi titular si om de nationala !…nu inteleg de ce ioanitoaia n-a zis nimik de Matel ,Hoban si altii care erau romani si jucatori de nationala si s-a gasit la Arlauskis !!!???

NUNU (565 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:29

Lasa ca o sa cumpere Becali de la prietena lui Ana-Maria niste jucatori de-o sa se dea toata lumea pe spate, mai vorbim noi dupa!

CUCU (2118 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:30

Maestre, sa plece Prepelita la CSU, la Olguta, sa intareasca echipa si la anu’ Craiova sa fie din nou campioana Romaniei!

cristinel (15 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:30

Un articol gresit de la cap la coada… Putem sa-l acuzam pe Gigi ca e agramat ! ca si pe Hagi, Lacatus, Turcu, Mititelu – toti fac greseli de acord gramatical… Nu are nici o relevanta …
Datoria lui Gigi la Steaua este de a finanta echipa ( si o face) si de a realiza performante (si o face la superlativ ) Modul lui de a realiza aceste perfomante este cel corect, pentru ca finalitatea este CLARA : SE FACE PERFORMANTA ! Patru prezente in C.L, una semifinala de Cupa UEFA, 7 prezente in primavara europeana … ASTEA SUNT ARGUMENTELE LUI GIGI !
Gigi Becali este un component vital al fotbalului romanesc… Este singurul si unicul :)) relizator de performanta in fotbalul romanesc, si vorbesc de realizari europene, nu numai de nimicnicia campionatului intern… Voi vreti sa obligati un asociat unic de la o societate comerciala cu capital integral privat sai conduca altii societatea ????? Parerea mea este ca SUNTETI IN AFARA LEGII ! Ca si cand eu as cere patronului gogoseriei din colt sa-si abandoneze afacerea pentru ca nu-mi place ca pune presiune pe angajati sa vanda gogosi sau isi schimba prea des directorul .
PS. dle Ioanitoaia , cum de n-am citit niciun articol scris de d-stra inmpotriva groparului Universitatii din Craiova ????

Gigi ROM (911 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:31

Daca mai aveam acum echipa, ii cumparam eu pe amindoi, il lasam fara glas pe Gigi!
Asa decat sa se duca in China unde n-o sa mai stie nimeni de el, mai bine in tara, la oltenii lui, Pandurii sau CSU.

Gogu fotovoltaic (911 comentarii)  •  25 februarie 2015, 18:34

Ce sa caute BRE omul asta, ruman neaos, in Dubai sau in China sau in Tibet? Ce sa faca BRE nenea Ovidiule acolo?
Nu banii sunt importanti in viata, ci dragostea de tara, sa ramina in tara, BRE!

alex91ro (16 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:00

Pai si care e problema daca stau baietii pana la vara? nu e normal sa isi pregateasca alti jucatori? Cojocaru e speranta de cativa ani, echipa va castiga campionatul sigur, in Europa nu mai e, ce rost are sa tii doi oameni care la vara oricum pleaca. Daca ii plateste nu stiu care ar fi problema cuiva. Arlauskis de la 30 de meciuri in 5 ani, a sarit la 30 de meciuri in jumatate de sezon, asta nu inseamna ca si-a facut datoria, Prepelita e din 2011 aici si prestat un fotbal consistent doar in sezonul asta. Sunt total de acord cu Becali in privinta lui Arlauskis: are cariera relansata (dupa 5 ani de baut vodka prin Rusia), daca nu semneaza e normal sa vrea sa il aduca in aceeasi stare ca pana sa vina la fcsb

lulutzu (13 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:02

Domnule Ioanitoaia, Dumneavoastra cititi comentariile scrise pe marginea articolului D-voastra? Daca DA, dati un semnal undeva sa vedem si contra-reactiile Dvs. Articolul Dvs nu este rau, dar nici bun! Umple o pagina care are nevoie de un articol, fie ce-o fi! Echipa Steaua (FCSB) are nevoie ASTAZI de un ajutor moral din partea tuturor celor care sint in jurul fenomenului. Steaua primeste lovitura dupa lovitura iar (Armata, UEFA, jucatori, suporteri) si venim si noi s-o lovim. Daca dispare Steaua, va spun, ne vom zbate intr-o mediocritate nedescrisa! Scrieti despre ceea ce se poate face ca acest club sa ramana ceea ce a fost! Multumesc!

lord belial (434 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:06

pina nu vine antrenor la steaua, nici nu-mi mai vine sa citesc de ei
ciobanul infractor strica apele, dar, uite, reghe cum a stat 2 ani? si a luat campionatul?
nu e prima oara cin strainii de la steaua pe final de contract se pling de club (de argaseala in mod special, ca nu ii ajuta cu mutatul, sa le trimita masina pt aeroport, etc). tin minte acum cizva ani columbienii aia mendoza baietii se plingeau ca nu le mai plateste chiria. altul, portarul, mutat de gigi la chirie naspa, etc

echipa condusa din pirnae de un cioban machidon, ce sa ceri

Marean (270 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:09

@cristinel #21. Tu esti dus cu caputul daca crezi ca performanta la Steaua a facut-o vreodata Gigi Becali. Esti la fel de gresit ca si Dragomir dar ala vorbeste din prostie dar si din interes. Tot spera ca dupa ce va iesi Gigi de la sorbona va putea pune iar mana pe liga.

Miti (69 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:18

Terminati nene ca portarul Cojocaru abia a aparat un meci si voi il ridicati in slavi. De ce trebuie scos Arlauskis, Cojocaru putea sa creasca langa el, dar albanezul moare de ciuda ca nu ia el o caruta de bani pe lituanian. In paranoia lui gigi se crede stapan peste destinele tuturor. Un bolnav periculos.

John (564 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:21

Lulutzule, daca aveti nevoie de ajutor la Steaua, adresati-va la Crucea Rosie, nu la presa. Fiecare e cu treaba lui, iar dl. Ioanitoaia e indreptatit sa ii bata obrazul lui Becali. Ciobanul nu ar trebui sa ia decizii fara sa se consulte cu antrenorul.

Jeannot (40 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:24

Nu va lasati intimidat de stelistii patimasi. Articol de 10 cu coronita. Multi citesc putini inteleg.

georgian (10 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:40

Nu imi vine sa cred ca un ziarist de talia dvs scrie atat de multe despre Becali. Asta nu merita nicio litera, a furat Steaua si o duce la pierzanie. S-a umplut de bani vanzand jucatori si vrea sa vanda cat mai multi. Un fariseu care face pe crestinul si pe sfantul.

TETE (911 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:42

M-am prins de data asta, in acest articol e vorba de bani, arabesti sau chinezesti.
Dar cei rumanesti ce au, maestre? Nu e buni?
Cuvintul banca vine din Banie, deci acolo tre sa se transfere Prepelita, la el acasa in multimilenarul spatiu danubiano-carpatic! Asa sa stiti!

Grig (105 comentarii)  •  25 februarie 2015, 19:44

Putea sa il promoveze pe Cojocaru si fara sa il dea afara pe Arla. Putea sa il tina rezerva ca sa il ajute pe pusti dar oierul e un tip rau si razbunator. Nu suporta sa faca cineva altceva decat hotaraste el cu mintea lui cat nuca.

From West (7 comentarii)  •  25 februarie 2015, 20:28

Ce Ghence d-le ? Este tipic Mogosoaia !!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  25 februarie 2015, 21:02

O I: „Arlauskis și Prepeliță (dar si Lato) nu iscălesc … Becali a dat ordin să fie excluși din lot.“

Este adevarat. Dar stimate O I, intrebarile sint:
1-Avea dreptul ? Din pacate da. Caci doar el plateste.
2-A procedat corect ? Din pacate da. Caci din vara nu se mai poate baza pe ei este normal sa la dea meciuri lui Cojocaru, Filip, Stanciu, Tosca, …
3-A gresit ? Din pacate da. Caci situatia lor trebuia clarificata deja in decembrie. Daca nu voiau sa continue la Steaua trebuiau fortati sa plece. Trebuiau adusi in orice caz Felgueiras si Teixeira caci Bourceanu si Rusescu sint doar imprumutati iar Tanase vrea de mult sa plece.
3 plus 3 fac 6. Plus Sarmauantean si Szukala care deabia au plecat fac 8 titulari minus din vara !!!

Pacat O I, poate ati fi atacat cu mai mare verva daca l-ati fi auzit pe Reghe:
Reghe afirma ca Papp, Luchin si Rusescu nu erau disponibili din Iunie, afirma ca la incepurul campaniei de calificari gasesti greu jucatori si astfel el intelege de ce Steaua s-a prezentat la Sofia cu o jumate de echipa si o jumate in pioneze. Noi credem ca s-a gresit si vedem ca si Reghe cunoaste adevarul. Echipa pentru Iunie, Iulie, August se face din Ianuarie !!!
Reghe si Becali discuta despre afaceri. Bine. Becali a pierdut 20 de milioane nu noi. Am vazut cu totii de ce. Steaua s-a chinuit in 4 meciuri cu echipe slabe si venea meciul decisiv cu bulgarii. Dar Becali n-a luat un atacant bun, pe Hamza, pe care il putea si revinde cu cistig caci atacantul a confirmat 2 ani in Romania, vrind sa economiseasca 0,2 milioane. Reghe tata, asta se numeste gainarie, nu afacere !
Da. Pina in Iunie Becali ii mai si plateste pe cei 6. In plus, in Iunie o va costa mai mult decit in Ianuarie pe Steaua sa-si faca echipa. Asta daca se mai renteaza, adica daca va cistiga campionatul. Reghe tata, asta se numeste prostie, nu profesionalism.

Eu sint de acord ca se poate discuta pina si cu Becali. Dar trebuie sa-i spui adevarul.

dtdr (7 comentarii)  •  25 februarie 2015, 21:37

Cand a fost stelutza altfel. Ei au retinut si n-au uitat sloganul comunist ( ca doar comunistii i-au creeat ) cum ca, cine nu-i cu noi este impotriva noastra ! Nu conteaza cum, numai sa castige. Daca vreti il pot cita pe Machiaveli, dar nu cred ca-i cazul. L-au adoptat de mult !

Mihai (7 comentarii)  •  25 februarie 2015, 21:45

HAI SA FIM SERIOSI DACA TOTI JUCATORII AR PROCEDA K PREPELITA STEAUA AR DA FALIMENT. DOMNULE IOANITOAIA CUM PUTETI GANDI K STEAUA A GRESIT FATA DE CEI 2 JUCATORI CUM SI-AU FACUT DATORIA FATA DE STEAUA LUNDUI BANII SI STEAUA CE CASTIGA DUPA URMA LOR ? PE ARLAUSKIS LA RESUSCITAT K ERA PE LINIE MOARTA NU CREDETI K JUCATORII GRESESC ? STEAUA NU ESTE UN CLUB DE BINEFACERE TREBUIE SA SI SCOATA SI EA BANII CUMVA PIERDUTI CU JUCATORII PROBLEMA. SUNTETI RAU INTENTIONAT IN SITUATIA ACTUALA A FOTBALULUI ROMANESC NU CRED K ESTE UN CLUB CARE SA RENUNTE LA JUCATORI GRATIS SA FIM SERIOSI.

Mihai (7 comentarii)  •  25 februarie 2015, 21:52

NU IMI VINE SA CRED CUM GANDITI ADICA DACA JUCATORUL ARE CIFRE BUNE EL POATE PLECA GRATIS WOW.

Nicu Vaida (275 comentarii)  •  25 februarie 2015, 23:01

@Mihai #38. Da, e dreptul lor sa plece la incheierea contractului daca si-au facut datoria. Tu si alti patati ca tine ii confundati pe fotbalisti cu sclavi, iar Becali e tartorul vostru. Ca sa te citez cu tristete, wow.

Marcello (83 comentarii)  •  25 februarie 2015, 23:05

Nu sunt incantat sa o recunosc, dar va dau dreptate. Nu te porti golaneste cu niste jucatori care si-au rupt oasele pentru tine.

Waler (1 comentarii)  •  25 februarie 2015, 23:08

Becali se rupe in figuri si in vorbe e cel mai generos. In fapte e un calic, iar chestia cu facutul echipei din timp o vrajeala. Daca statea problema asa ar fi stiut si Galca de decizia lui Becali de a ii da afara pe cei doi. Galca a declarat public ca nu a stiut.

Alex (17 comentarii)  •  26 februarie 2015, 0:21

Gigi a distrus Steaua si s-a distrus si pe el, pacat ca s-a ajuns atat de departe!

Iulix_73 (9 comentarii)  •  26 februarie 2015, 0:38

Eu unul , consider ca problema este in alta parte si anume la perioada de ” stationare ” a antrenorului . Daca antrenorul are siguranta ca poate ramane macar 2-3 ani la echipa atunci el este cel care-i pune ” pe liber ” pe jucatorii care sunt la sfarsit de contract . Acest lucru se intampla deoarece are nevoie de certitudini in continuare , promovand jucatorii care au contract pe perioade mai lungi . Oricum ar fi ciudat sa se bazeze pe jucatorii care in 3-4 luni vor parasi echipa lasindu-se descoperit pentru perioada imediat urmatoare . Dar daca antrenorul nu e sigur de pozitia sa atunci doreste sa foloseasca ce are mai bun , la momentul actual , fara sa-i pese de viitor ! Totul tine de optica si viziune …

darfcar (64 comentarii)  •  26 februarie 2015, 1:47

Vreau doar atat sa spun. Orice patron isi apara investitia. Arla si Prepelita sunt investitiile lui Gigi Becali, angajatii lui sa zic asa. In vara, contractele lor de munca expira, Le-a oferit alte contracte, cu mult mai generoase decat primele, pentru liga 1 chiar foarte, foarte generoase. Nu au acceptat decizand sa paraseasca firma unde muncesc. Decizia lor, patronul a hotarat ca pentru binele firmei, cei doi sa fie trecuti pe banca de rezerva, lasandu-i totusi sa se antreneze cu ceilalti colegi si achitandu-le salariile destul de mari. Deci ei incasaseaza acelasi salar dar nu muncesc…In locul lor, patronul a hotarat sa promoveze alti angajati care trebuie sa se adapteze pe posturlie celor doi, si sa fie pregatiti pe cand echipa va participa in Europa. Ce este asa de neobisnuit…ce este asa de ciudat. Doar pentru ca este vorba despre Gigi Becali si despre Steaua? Nu vedeti la CFR sau Rapid, sau Petrolul etc etc ce se intampla? De ce va deranjeaza hotararea lui Becali? Cand veti investi un ban in fotbal aveti dreptul sa va dati cu parerea…pana atunci analizati fotbalul, ca asta va este meseria.

Vamesu (13 comentarii)  •  26 februarie 2015, 6:51

Citesc ca azi e ziua Dv. de nastere. Va urez la ,ulti ani si multa putere de munca. Sa traiti si sa mai scrieti inca pe atat.

viorescu (70 comentarii)  •  26 februarie 2015, 7:41

Chestia cu „în calitate de proprietar, Becali poate lua ce decizie vrea” nu este deloc in regula. Atitudinea asta mai functioneaza in Romania, Albania si Africa. Acolo unde oamenii au mai evoluat, a apus o astfel de mentalitate. Adica probabil si-au dat seama ca daca tot platesc jucatorul respectiv, atunci de ce sa nu joace? In cazul asta s-o suprapune si calitatea de „crestin eminent”??

Obiectiv (15 comentarii)  •  26 februarie 2015, 7:47

@ O.I.
La Multi Ani, domnule Ioanitoaia! Sa fiti sanatos si sa va pastrati entuziasmul! O.

secob (19 comentarii)  •  26 februarie 2015, 8:23

Nu stiu de ce se face atata zarva pe aceasta tema cu cei trei jucatori !? In mod normal Steaua trebuie sa-si foloseasca jucatorii de viitor, iar cei care pleaca sa-i bage atunci cand considera ca este nevoie de ei sa ajute (cazul Piovacari), numai ca nu prea e mare caz de ajutat : 1) Arlauskhis este intr’adevar un portar foarte bun (cum a fost cazul lui Tatarusanu) cu mult peste valoarea intregului lot, dar avem pe Cojocaru care cred ca este foarte bun si el si daca se considera ca nu este asa nu este din vina lui ci a apararii care este bezmeticita de schimbarile continue de posturi si de urcarile (si lasarea postului descoperit) in benzi a fundasilor laterali. Aici asi dori sa fac o paranteza : de ce se folosesc fundasi lateral pentru atac ? pentru ca daca nu, popa-prostu e zero acolo in dreapta si nici tanase fara ajutorul lui Lato nu misca nimic pentru ca asa au format ei strategia de joc.Daca tot am adus vorba de Latovlevici sa nu uitam ca tot ce reuseste el sa faca bun intr-un meci este de la mijloc in sus pentru ca , ca fundasi e spre zero (deci nici’o pierdere), si mai e Prepelita: stati linistiti ca nu e prea mare jucator .Cate driblinguri face el intr-un meci, cate pase de gol da sa nu mai spun de suturi „la poarta” (ca de suturi pe poarta nu poate fi vorba) da el intr-un meci. Ia numarat cineva pasele la adversar in timpul unui meci ?Eu zic ca daca il folosea pe Bourceanu de la inceput in meciul cu rapid altul era rezultatul (PROBABIL L-AU CONSIDERAT UN MECI CA SI CASTIGAT, DE ACEEA NU AU FOLOSIT ACESTI JUCATORI PE CARE-I PLANGETI)

dragan (14 comentarii)  •  26 februarie 2015, 9:30

ABSOLUT NORMAL SA FOLOSEASCA SI SA RODEZE ECHIPA care va juca preliminariile din cupele europene, probabil Liga campionilor. Pe cei care pleaca ii vor folosi numai daca au nevoie. Nu le-au interzis pregatirea alaturi de echipa. Se pregatesc, sunt rezerve , asa cum este normal si daca va fi nevoie vor fi folositi.

Cheetah (2118 comentarii)  •  26 februarie 2015, 9:39

Eram pustila de scoala in anii 75-85 si-mi placea mult fotbalul,sa-l joc pe maidan cu colegii si sa-l vad pe stadion.
Prima data am auzit de Dvs in anii aceia frumosi ai copilariei, erati comentator de fotbal la radio si va ascultam cu multa placere!

LA MULTI ANI si SA VA DEA DOMNUL SANATATE, VIATA LUNGA si putere de exprimare in spatiul public cel putin pina la 100ani!!!

Comentează