Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrul, inamicul public!?

După surpriza Steaua-Rapid, 0-1, ambele tabere l-au atacat la baionetă pe Cristi Balaj, arbitrul român  cu cea mai bună prestație în ultimele sezoane. Roș-albaștrii i-au reproșat băimăreanului că le-a refuzat un penalty în prelungiri, iar giuleștenii că nu l-a eliminat […]

marți, 24 februarie 2015, 4:38

După surpriza Steaua-Rapid, 0-1, ambele tabere l-au atacat la baionetă pe Cristi Balaj, arbitrul român  cu cea mai bună prestație în ultimele sezoane. Roș-albaștrii i-au reproșat băimăreanului că le-a refuzat un penalty în prelungiri, iar giuleștenii că nu l-a eliminat pe Papp în minutul 54. De acord, “centralul” a greșit în ambele faze.

Cronologic, aflat în imediata apropiere a suprafeței de pedeapsă, Papp l-a agățat pe Gecov, scăpat spre poartă, din postura de ultim apărător, în vreme ce Borda l-a călcat pe N. Stanciu în careu. Eliminare clară și 11 metri indiscutabil.

02_ovi.jpg

În condițiile în care au cîștigat, rapidiștii nu mai au motive să fie foarte porniți împotriva arbitrului. Steliștii însă da, roș-albaștrii socotind, altminteri justificat, că ar fi putut egala în final. Numai că, privind cu atenție contactul incriminat (foto), trebuie să-i acordăm lui Balaj circumstanțe atenuante. Pentru că N. Stanciu s-a expus singur lăsîndu-și piciorul în spate și pentru că Borda și-a călcat adversarul din neglijență, fără să fi căutat asta.  Continuîndu-și alergarea în mod firesc, rapidistul a urmărit balonul, nu adversarul. Arbitrul s-a uitat și el după balon.

Cum n-au văzut faultul respectiv nici adiționalul George Rădulescu, nici asistentul Sebastian Gheorghe, mă îndoiesc că-l putea vedea “centralul”, deși era excelent plasat. L-a prins camera TV din spatele porții lui Buchta, doar ea, nu și altele, iar noi ne-am lămurit tîrziu, după ce am analizat și răsanalizat imaginile video. În măsura în care nu-i normal să-i ceri unui om, fie el purtător al ecusonului FIFA, să se ia la întrecere cu o mașină, eroarea lui Balaj, recunoscută bărbătește și de cel în cauză, nu poate fi negată. Deși n-a fost comisă cu rea-credință, nu e de negat. Atît că greșelile incluse în categoria omenești trebuie tratate cu înțelegere, nu cu țîfnă. Fără dușmănie.

Mi-e teamă însă că de cele mai multe ori îi judecăm prea aspru pe arbitri, că exagerăm. Le pretindem să decidă în cîteva fracțiuni de secundă ceea ce nouă, celorlalți, ne e imposibil să tranșăm în cîteva ceasuri, chiar zile! E și cazul lui Istvan Kovacs, pe drept repudiat că nu l-a eliminat pe Mureșan, agresorul lui Rusescu din meciul Tg. Mureș-Steaua, dar pe nedrept acuzat că sîmbătă, la Gaz Metan-Botoșani, n-a acordat 11 metri la hențul lui Muth. Părerea mea și a altora e că nu se impunea penalty.

Într-adevăr, mingea l-a lovit în mînă pe medieșean, însă acesta n-a avut intenția să se ajute de mînă. Pur și simplu, mingea i-a sărit din picior, nimic altceva. Iar unde nu-i intenție, nu-i henț.

Asumîndu-mi riscul de a fi contrat, ba și beștelit, observ că de cîte ori îi luăm în cătare pe arbitri, neglijăm un aspect important. Anume că, spre deosebire de ce se întîmpla înainte de 1989, cînd cavalerii fluierului erau doctori, ingineri, economiști etc., ei au trecut la profesionism și arbitrajul a devenit strict pîinea lor. Albă, dar cîștigată nu atît de ușor cum își imaginează destui. Ci cu alergări zilnice, cu drumuri repetate, cu antrenori personali, cu ședințe de masaj etc. Cu bagajul mereu la ușă. Cînd scriem, precum tînărul coleg și prieten Dan Udrea, ziarist remarcabil, că Istvan Kovacs a stat prea puțin pe tușă 5 etape după gafa de la Tg. Mureș, uităm că un arbitru oficiază 8 luni pe an ca să trăiască 12. Nici măcar componenții listei FIFA nu se întrețin din alte surse.

În orice domeniu, deci și în acesta, cine greșește trebuie să plătească, iar cei menționați mai sus nu-s scutiți.  Logic e s-o încaseze și ei. Dar nu-s de pus la zid doar pentru că una lume crede că se pricepe la arbitraj și, încă mai trist, că ea are totdeauna dreptate.

Comentarii (77)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:03

Cristi Balaj e un arbitru foarte bun si baiat corect, nu merita pedepsit, parerea mea.

Gogu fotovoltaic (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:04

Acum ce-o sa facem, intoarcem rezultatul? Asa a fost, Rapid a trebuit sa castige, cu asta basta.
Balaj sigur nu a vazut nimic, altfel, la cum il stiu eu, dadea 11m mintenas.

je (21 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:04

papp in a doua repriza cel putin a facut tot posibilul ca rapid sa inscrie.poate era mai bine daca era eliminat in min 54 si retras in locul lui chipciu care a mai jucat fundas dr ca solutie de avarie, ca si asa la mijloc nu a facut absolut nimic.parerea mea e ca prodanca lucreaza la reinstalarea sotului pe banca stelei, are influienta mare asupra unor jucatori

Gigi gresie (2118 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:06

Maestrul OVI se pricepe la arbitraje mai bine decit oricine, tind sa-i dau dreptate chiar daca ii lauda, chiar daca ii acuza pe arbitrii.
Cristi Balaj nu face exceptie.

Cocorico (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:07

Rezultat corect, daca Steaua era mai buna si ar fi avut si suporteri poate ca ar fi egalat/castigat mai dinainte, ce sa mai!

TETE (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:08

Mai tineti minte Procesul Etapei? Ce buna ar mai fi fost acum emisiunea aia, dar stiti voi, ce-i prea bun strica 🙂

adi_stelistul (359 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:09

1. Discutia despre arbitrajul de la Steaua – Rapid nu-si are rostul. Nu arbitrul e de vina ca Steaua a pierdut.
2. Hai sa nu-i cainam pe arbitri ca arbitreaza 8 luni si trebuie sa traiasca tot anul cu banii aceia. Indemnizatiile sunt foarte bune si cariera de arbitru e dezirabila, din cate imi dau eu seama (n-am auzit de vreo criza de personal, cum avem in sanatate, unde ne pleaca si medicii si asistentii).

BIBI (2118 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:09

Cand ma uitam pana tarziu la Recursul Etapei, nenea OVI invita multi arbitri, acum n-are cum sa-l mai invite pe Cristi Balaj sa-l intebe daca a vazut asu nu, daca a ezitat sau nu, daca a auzit ceva sau nu, parerea mea.

CUCU (565 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:11

Nu aveti dreptate!
Trebuia dat 11m si Steluta sa ia un punct, am vazut eu din unghiul meu din tribuna ca era 11m!?
Balaj sa mai alerge, sa faca sala, sa prinda jucatorii din urma, BRE!

BUBU (2118 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:12

Oricum nu le pasa stelistilor de un 11m sau nu, tot pe primul loc se afla, las sa rezolve clubul neintelegerea cu armata sectia sport si-apoi om vorbi noi dupa.

nolymyt (1 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:13

E mai clar penalty-ul Rapidului..daca acolo se dicta lovitura de la 11 metri + rosu la Papp..Rapid castiga mai lejer.

TITI (2118 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:14

Am fost pe stadion si Cristi Balaj s-a comportat corect, onorabil, ca un adevarat arbitru profesionist ce e, vorba lui nenea Ioanitoaia.

eljijinews (2 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:16

Ma scuzati maestre…dar va rog terminati cu argumentele de genul ca si-a lasat piciorul in spate…Ar putea sa alerge cineva cum ambele picioare in fata?
Si daca sa zicem ca s-ar fi oprit si ar fi lasat piciorul in spate…atunci aparatorul ar fi avut timp sa nu il calce.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:16

Nu e corect ce spuneti domnule Ioanitoaia,

mai intai rapidistii i-au reprosat arbitrului ca nu l-a eliminat pe Papp care l-a apucat de umar pe ceh trantindu-l in careu , iar la viteza fazei ,un 11m …si abia dupa o jumatate de ora FCSB-istii i-au reprosat si ei o calcare usoara, involuntara atingere, in careu, care se putea transforma intr-o sactiune de penalty, numai ca Stanciu se afla in pozitie de offside nesemnalizata de tusier. Deci cererea NU-SI MAI ARE ROSTUL.

De ce tot puneti FCSB-UL in fruntea bucatelor ? Este ca si cum, intr-o ordine cronologica, am trece mineriada din 13 iunie 1990 inaintea evenimentelor din decembrie 1989.
Incercati sa fiti exact si echidistant pentru ca nu doare .

FZR (1 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:21

Pai ati spus ca ne dati cu terenul in cap, acuma stati si va plangeti de 1 penalty?
hahahahah

Valah (1 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:24

@ Nolymt treci amice pe la un oftalmolog si incearca un control medical general.
Faza Rapidului incriminata de Rapid cu Papp nu este in careul de 16 m. Despre ce penalty visezi taica?
Cert este ca Steaua are doua infrangeri in fata lui Pustai si la ambele au fost erori mari de arbitraj impotriva Stelei.
Sa ne lumineze si pe noi cum de acest antrenor este atat de bine protejat de arbitri?
Nu am uitat declaratiile incredibile dupa macelul de la Tg Mures cand Pustai a declarat ca Rusescu simuleaza si nu a fost grav accidentat.
RUSINE PUSTAI UMBLI CU CIOARA VOPSITA PE LA FLUIERASI.

mărie andri-CA$$H (1 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:28

mi ti te lu, mi ti te lu!!!!!!!!!! NEAOVIIIIII ne e dor de un articol de-al tau despre mititelu, clone ale Cluburilor Sportive si despre SRL-uri adevarate! :))))) Nu ne dezamagi, nene ioanitoaia

Adi (6 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:33

Nu e vina lui Balaj, arbitrajul chiar nu a fost hotarator in acest meci.

Am pierdut pe mana noastran fata unei echipe cu jucatori buni, dar care nu erau o echipa. In mod normal, trebuia sa castigam fara problem, deci nu putem da vina pe Balaj.

tandd (79 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:36

Eu cred ca balaj le-a vazut pe ambele si mai cred ca pe ambele le-a judecat mai mult decat corect prin prisma faptului ca el lasa jocul mai liber,adica un arbitraj modern in care fotbalul e suveran nu ce face tudor etapa de etapa cand la meciurile lui se joaca maxim jumatate din timp.La faultul lui papp a considerat si pe buna dreptate ca l-a tras pe rapidist de tricou,dar nu atat incat sa opreasca faza ptr asta si normal sa dea rosu,exact ca si al faza stelei,e clar ca-l atinge dar nu de asha maniera incat sa nu poata continua faza.La ambele fazele jucatorii forteaza penalty,puteau continua faza si de asta nu le da nimic si bravo lui.

Unu’ (102 comentarii)  •  24 februarie 2015, 17:36

Rezultatul e corect, n-are sens sa mai scormonim arbitrajul, Steaua nu a fost capabila sa castige.

Am si eu o intrebare. Daca in locul Rapidului era Viitorul, care ar fi fost reactia mass-mediei? Se mai vorbea de un joc prost al echipei campioane , liderul autoritar din liga 1?

Vasca (166 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:08

@LEFTER POPESCU #14. Nu e echidistant, e megaechidistant, dar iti trebuie calitate ca sa intelegi sensul celor scrise de Dl. Ioanitoaia. Zice ca trebuia eliminat Papp, dar ca victoria a estompat aceasta greseala si are dreptate mie in suta.

Georges (65 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:13

Felicitari, aceasta pozitie de boier va onoreaza.

Radulian (110 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:16

Corect pusa problema. Prea multi gainari se cred specialisti in arbitraj. Pana si marele expert Lazarescu a fost un tusier anonim, dar la Dolce Zero se da de Collina.

dragan (14 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:20

A revenit CORUPTUL IStVAN KOVACS ?
Ii urez sa aiba grija procurorii de el si de familia lui.

JJ (98 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:22

Balaj a fost impartial si nu a influentat rezultatul. Ar fi un exces ca in conditiile astea sa fie suspendat desi e posibil sa il fi suparat pe marele stelist Bricheta.

calinescu (46 comentarii)  •  24 februarie 2015, 18:24

A FOST UN SABOTAJ ORDINAR LA GALCA ……!!!!
PRODANCA SI-A BAGAT COADA ….!!!!

Toma GL (38 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:10

@dragan #24. I-ai dat tu bani lui Kovacs ori e corupt numai pentru ca e ungur? Degeaba incearca Nea Ovidiu sa va educe ca nu se lipeste nimic de voi.

cocorico (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:24

Campionatul se relanseaza in primul rand datorita ambitiilor Rapid si CSU, cel putin. Arbitrajul a fost corect in meciul asta.

Un antrenor (214 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:25

Inteleg sa il aparati pe Balaj ca merita, dar nu si pe Kovacs si nu pentru ca e bozgor ci pentru ca s-a invatat sa arbitreze la doua capete. Iar in etapa asta au gresit si smecherul de Coltescu si dusul de Tudor si parsivul de Hateganu.

NANA (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:31

Nenea Ovi, nu relansezi matale Procesul Etapei pe NET sau la nenea Tzesary la Tv, ca tare mult mi-o placut emisiunea aceea, no!

BABA (911 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:36

Balaj e un arbitru foarte bun, nu degeaba e delegat la meciurile importante.

Gambeta (18 comentarii)  •  24 februarie 2015, 19:36

Daca il elimina pe Papp, cum era NORMAL, se mai ajungea la faza in care, poate, ar fi trebuit sa dea 11 metri Stelei? Ma indoiesc ca, in 10 jucatori, Steaua ar mai fi presat in minutele de prelungiri. Oricum, DACA arbitrul a viciat jocul, atunci l-a viciat cand nu l-a eliminat pe Papp. Acolo a vazut toata lumea, nu numai camera din spatele portii lui Buchta!

Mos Martin (54 comentarii)  •  24 februarie 2015, 20:16

Fain articol, scris cu cap. Toti dam in arbitri dar in Dodel ca a tras in bara de la 5 metri singur cu poarta goala nu da nimeni.

dany (3 comentarii)  •  24 februarie 2015, 20:38

AM FOST PE STADION , SI UN ARBITRAJ MAI URAT DE ATAT NU SE PUTEA, STEAUA A LUAT TREI CARTONASE GALBENE,PANA IN MINUTU 65 SI RAPIDU DUPA 4 FAULTURI DIN SPATE ,SI CATEVA COATE ,AU PRIMIT SI IEI PRIMU CARTONAS DUPA APROX 75 MINUTE ,SA I FIE RUSINE , SANT STELIST SI FELICIT RAPIDU CA AU CASTIGAT PE TEREN , CE DESPRE NOI NU POT SPUNE LA FEL , STIE CINEVA CA LA SCOR CORECT 0-1 COTA A FOST DE 60 , SA FIE RUSINE STELEI PENTRU MIZERIA CARE NE ARATATO SI ARBITRULUI DE MIZERIA DE ARBITRAJ

ride bene chi ride ultimo (16 comentarii)  •  24 februarie 2015, 22:03

Dar de cele vreo 15 puncte luate cu arbitri de stbstfstbstf (sau cum dracu i-o chema) in tur nu scrie nimeni ? La talambii astia cand le dai le fata oaia, cand le iei le moare mielul, fi-mi-ar scarba de ei !

ride bene chi ride ultimo (16 comentarii)  •  24 februarie 2015, 22:08

Bravo Rapid, o echipa frumoasa care nu va muri niciodata oricat de multi criminali ar fi in tara asta ! Cei care cunosc spiritul Rapidului stiu ce am vrut sa spun.

Cronco (6 comentarii)  •  24 februarie 2015, 22:14

Dle Ioanitoaia fara suparare dar gresiti amarnic.etapa asta m-am hotarat sa pun un bilet la pariuri numai pe Liga 1, o suma modica,5 lei.asa ca am urmarit toate meciurile iar ce am vazut este rusinos…numai la derbiul olteniei Pandurii a avut cate un penalty clar ca lumina zilei pe repriza…asta ca sa nu insir toate mizeriile…asa e,singura lor sursa de venit LEGALA este fluierasul,dar cred ca le mai intra bani multi in buzunar si din alte activitati…

bogdan (6 comentarii)  •  25 februarie 2015, 0:08

cind vine in bucuresti balaj doarme la ioanitoaia.E normal sa-i ia apararea.

Stancu (14 comentarii)  •  25 februarie 2015, 0:24

Chiar daca va dau dreptate cu Balaj tot asteptam mai mult de la el. Daca fluiera fault la Papp si il dadea afara nu mai comenta nimeni. Asa o greseala a indus-o pe cealalta si Balaj a iesit sifonat.

Angheliu (87 comentarii)  •  25 februarie 2015, 0:28

Nea Ovi, chiar imi dau lacrimile cand citesc ce amarati sunt arbitri nostri. Chiar ma simt indemnat sa le plang de mila ca nu alt mijloc de trai in afara unor afaceri infloritoare.

Cacealma (68 comentarii)  •  25 februarie 2015, 3:07

Indiscutabil, in minutul 54 daca Papp era eliminat si penalti dat RAPIDULUI, altfel ar fi fost rezultatul partidei fara drept de apel.
Asa ca degeaba va agatati de calcatul pe picior in prelungirile prelungirilor de prelungiri.

ciupi (128 comentarii)  •  25 februarie 2015, 7:57

poate ca balaj avea inca in memorie faza cu neeliminarea lui papp si de-aia nu a acordat penalty, fiindca si faultul provocat din neglijenta se sanctioneaza.

Gheorrrghe (34 comentarii)  •  25 februarie 2015, 8:30

Bieții a(l)bitri…whatever… Nimic despre Farmecul Vieții? Despre Agonie (dar) si Extaz? Obligatoriu Înainte! 🙂

Alex (1 comentarii)  •  25 februarie 2015, 8:46

Buna ziua,
Eu nu cred ca a fost penalty la Stanciu.
Daca priviti actiunea de la inceput veti vedea ca Stanciu nu a controlat mingia nici un moment. Mingea a trecut pe langa el, insa fara ca stelistul sa o poata controla. A vrut initial sa urmareasca mingea, la fel ca si fundasul, dar acum intervine chestia cu paharul cine pe cine a incurcat? Stelistii vor zice ca rapidistul. De ce? Pentru ca aveau nevoie de un penalty sa egaleza (o ultima sansa). Daca scoateti din context faza si o puneti la un meci oarecare la un scor de 0-0 sa zicem cred ca nimeni nu ar fi acordat penalty. Astfel de faze se intampla in mod curent in careu (ba chiar mai grave cu imbranceli si trageri evidente) si daca s-ar da penalty la fiecare faza de acest fel cred ca am asista la minim 10 penalty-uri pe meci.
Asadar eu consider ca a fost o faza in care amandoi fotbalistii au urmarit mingea si s-au incurcat reciproc.
Mai mult daca urmariti faza cu pricina in continuare veti observa ca mingea dupa ce trece pe langa cei doi fotbalisti este controlata de un alt fundas rapidist (iar cand stelistul observa acest lucru amplifica cazatura) care o protejeaza pentru a fi prinsa de portar.

Whiteredarad (59 comentarii)  •  25 februarie 2015, 9:19

Delir in forma grava ! : Afirmatia autorului : „..Pentru că N. Stanciu s-a expus singur, lăsîndu-și piciorul în spate și pentru că Borda și-a călcat adversarul din neglijență, fără să fi căutat asta…) -este o forma, fie de prostie,fie de inconstienta. Cum sa alergi fara sa-si lasi un picior in spate ?. Cel care te urmareste trebuie sa fie atent,sa nu faca imprudenta ! Incercarea „de spalare” a lui Balaj este gretoasa,acesta este un arbitru care poate,dar care erste „virusat”, ca si Tudor. Concomitent,un alt individ ,rupt de realutate (Ion Craciunescu) spune ca Balaj si Tudor sint foarte buni, iar de la Hategam ” te poti astepta la orice „.El ii judeca cu masuri diferite pe cei trei. Mafia fotbalului romanesc este infiltrata peste tot,iar cautionarea arbitrului mafiot este o opera,iar implicarea altora,care nu sint membri ai unei cooperative ,in arbitraj,se face ,pentru ca sa fie confuzie. Dl Ioanitoaia de mult este rupt de o realitate evidenta,iar Craciunescu,voit emite pareri care sa intetoseze mintea,sa creeze confuzie. Nu a vorbit de fiul sau ( arbitrul,lui..tata) si se leaga de Hategan ,care pare un om integru. Halal !!

Alex (17 comentarii)  •  25 februarie 2015, 9:31

Balaj e la momentul asta cel mai bun arbitru al nostru, e echilibrat si echidistant, nu e normal acum sa dam cu noroi in el, parerea mea!

ALIN (626 comentarii)  •  25 februarie 2015, 9:42

@whiteredarad #45. Da ma ai dreptate, mataluta esti singurul lucid, destept si integru de pe planeta si ca tine nu mai e nimeni. Uita-te la poza si vei intelege ce vrea sa spuna dl Ioanitoaia, ceva absolut logic. Dar nu vei dori pentru ca tu ai idei preconcepute. Faptul ca esti dinamovist din Arad submineaza pledoaria ta pro Hategan, cu doua clase ca arbitru sub „coruptii” Balaj si Tudor. Tu esti manipulat, nu cei pe care ii injuri.

dihorul (3 comentarii)  •  25 februarie 2015, 10:19

Cine mai urmareste fotbalul in general si nu este partinitor, stie foarte bine ca nu se putea da penalty la faza aia. Eliminarea DA, se putea da si nimeni nu o comenta. Trebuie sa intelegem ca arbitrii mai gresesc, vorbim de un om care ia o decizie pe o faza de fractiune de secunda si apoi e corectat de 5 camere tv si de 20.000 de perechi de ochi, subiectivi ori nu…

Alex (2 comentarii)  •  25 februarie 2015, 10:21

Stilul gazetaresc al domnului Ioanitoaia este de un clasic invechit . M-as bucura daca ar incerca sa consilieze 2-3 jurnalisti de perspectiva decat sa reia subiecte deja discutate , scrise cu acelasi carbune de creion chinezesc pe o coala A4 .Citind articolul am trait aceeasi senzatie ca la completarea unui formular standard catre Primaria de sector. E adevarat ca personajele sunt altele de fiecare data insa tipizata ramane …

Steaua1986forever (7 comentarii)  •  25 februarie 2015, 10:33

„Pentru că N. Stanciu s-a expus singur lăsîndu-și piciorul în spate și pentru că Borda și-a călcat adversarul din neglijență” – Domnule Ioanitoaia, cu tot respectul, va rog sa mergeti la un antrenament la Steaua (sau FCSB), sa ii invatati pe baieti sa alerge fara sa „isi lase piciorul in spate”, eventual putem breveta aceasta alergare. Cum sa fie domnule Ioanitoaia? Cu genunchii la piept ca la scoala generala? Sau putin lasat pe spate si picioarele in fata? Cat despre „neglijenta”am o veste proasta: se sanctioneaza identic fapta ca si atunci cand exista „intentie”. Aveti cumva impresia ca in cazul unui accident de masina soldat cu victime, mai conteaza daca respectivul vinovat nu a vrut sa omoare victima? Sau din punctul dumneavoastra de vedere, automat nu trebuie pedepsit pentru „saracul, nu a vrut sa ii omoare pe amaratii aia” ?

Comentează