Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steliști supărați

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea […]

joi, 19 februarie 2015, 3:30

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea de deschidere a stagiunii precedente, asistaseră în Ghencea, 
la 4-0 cu Chiajna, 10.690 de oameni. Plus că media spectatorilor în toamna trecută a fost chiar mai mare, 10.800. De calculat că, din pricina scandalului privind marca, sigla, palmare
sul etc., clubul a pierdut peste jumătate din în
casări .

E clar de ce s-a ajuns aici. Deoarece suporterii care nu concep ca echipa lor de suflet să se cheme FCSB și să aibă pe stemă steaua cu 8 colțuri au hotărît să boicoteze partidele pînă cînd Steaua va reveni la numele și la culorile iubite de ei. Cei mai înverșunați s-au dovedit ti
fosii din peluzele Nord și Sud, care au convenit să ocolească stadionul! Pe blogul Gazetei se găsesc comentarii gen “E datoria fiecărui stelist adevărat să nu meargă momentan la meciuri” (stelistulbrașov), “Felicitări peluzelor care acum fac ce trebuie” (dasigur) etc.

Se știe și de ce s-au supărat fanii. Pentru 
că, aprecierea unora, conducătorii roș-albaștri nu s-au agitat suficient ca Steaua să reintre în posesia însemnelor pe care Înalta Curte de Casație și Justiție le-a atribuit, definitiv, irevocabil și executoriu, Ministerului Apărării Națio
nale. În varianta majorității simpatizanților, s-ar fi impus ca oficialii clubului să trateze cu repre-
zentanții MApN astfel încît să ia înapoi marca 
și restul. Eventual plătind pentru ele. Cu mici obiecții, semnatarul acestor rînduri a împărtășit ideea respectivă și o susține în continuare.

Dacă suporterii sînt de înțeles, ei considerîndu-se neglijați, dar și trădați, de înțeles e pînă la un punct și Gigi Becali . Care s-a săturat să fie permanent la cheremul MApN, să stea drepți în fața generalilor și să bată pas de defilare!

În rest, bună ori rea, decizia Curții nu poate fi încălcată deoarece unde-i lege, nu-i tocmeală. La fel de adevărat e însă, sînt de acord cu contestatarii, că a duce tratative nu-i același lucru cu a te lăsa șantajat. Diferența e ca de 
la cer la pămînt.

Greu de anticipat cum vor ajunge inamicii să vorbească aceeași limbă. Deși orgolii și ambiții fierb în ambele tabere, nemăsurate, una dintre părți va fi silită să cedeze. Aceea ar trebui să fie, părerea mea, conducerea Stelei, care să țină cont de poziția celor mulți. Dacă nu scriu totdeauna istoria, o teză depășită, masele participă la făurirea ei și nu pot fi ignorate.

Vor zice unii că demersul meu e populist și că în prezent, cînd tocmai a apărut motivarea Înaltei Curți, lucrurile se cer cîntărite atent. De acord, așa trebuie procedat. Atît că, urmează o simplă întrebare, nu cumva din sumele pe care le pierde din cauza fanilor, măcar 5.000 mai puțini la meci, Steaua ar putea acoperi compensația pretinsă de Armată și s-ar încheia tămbă
lăul?! Întreb și mă mir, nu dau cu parul.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

doru (6 comentarii)  •  19 februarie 2015, 19:03

Domnule Ioanitoaia,
este adevarat ca „nu dati cu parul”, dar scrieti despre lucruri pe care nu le intelegeti. Ar fi bine sa va documentati ce inseamna o marca puternica si cat valoreaza ea intr-o economie de piata (trebuie sa stiti ca exista chiar si un clasament mondial al marcilor, intocmit anual). Becali nu poate „sa-si recupereze marca”, pentru simplu motiv ca nu a fost niciodata a lui. Nici nu cred ca va putea vreodata sa o cumpere, caci nu are atatia bani. Eu cred ca Armata isi va reface echipa de footbal, sub marca pe care o detine.

Cristi (19 comentarii)  •  19 februarie 2015, 19:52

pentru Acciduzzu:
Nu stiu daca logica ta este corecta. Sa vedem:
1. Nu sunt convins ca palmaresul echipei ar costa mai putin daca jucatorii din echipa ar valora mai putin. Nu spun ca n-ai dreptate, doar ca nu sunt convins ca asa e cum spui tu. S-ar putea ca pretul sa ramana acelasi, pentru ca palmaresul din cate stiu eu este independent de parcursul prezent al echipei. Repet: nu sunt convins ca aici ai dreptate.
2. Flerul de afacerist al lui Becali nu este ceva de admirat. De fiecare data cand a facut o afacere (atentie : LEGALA ) a reusit sa piarda bani si prietenii. Steaua nu este neaparat o exceptie. Atunci cand nu s-a bagat el prea mult, echipa mergea bine. De fiecare data cand se implica el si se ghida dupa inspiratia lui, Steaua a avut de suferit. Iti reamintesc toate transferurile facute in masa cu jucatori semi-valorosi si incredere acordata unor oameni de nimic, dar cu limba dulce. Exemplele sunt prea multe ca sa aleg ceva specific, dar sunt convins ca stii la ce ma refer.
Cat despre situatia actuala, chiar nu stiu care ar fi solutia. Daca eu as fi in locul lui Gigi, as negocia o suma anuala platibila MAN, functie de incasari (un 5% nu mi s-ar parea prea mult). Doar ca, asa cum spuneam, Gigi NU STIE sa faca afaceri LEGALE. Orgoliul lui este prea mare pentru a castiga putin dar constant. Pentru el, ori e un chilipir, ori mai bine pierde bani. Asa a procedat de cand il stiu, in mod sistematic.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:02

@ radu . Nu, eu nu sper nimic. Eu doar astept sa vad cat de mare businessman e Becali. Daca stie sa prinda si sa valorifice o oportunitate. De multe ori a aratat ca are fler la bani chiar daca a facut si multe tampenii. Si inca ceva: dincolo de ce spun unii pe aici ca vezi doamne brand-ul valoreaza mult, realitatea e ca valoreaza mult doar daca gasesti pe cineva care are bani si e dispus sa-i dea. Asa ca generalii intra in negocieri in inferioritate. Adevaratul motiv pentru Becali insa ar fi urmatorul: daca vinde jucatorii scoate niste bani. Dar daca vrea bani multi trebuie sa cumpere tot, sa ridice echipa la nivel european si apoi sa o vanda pe bani multi. Cam asta ar fi gandire de business. Cum ar fi daca ar face la un moment dat un IPO si ar scoate clubul pe bursa? Sau l-ar vinde unui/unor investitori cu banuti multi?

flo-ww (20 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:04

Pacat de fotbalistii aia ca au stat ca prostii in genunchi in fata unora care nu dau 2 bani pe ei, sa le fie invatatura de minte, suporterii iubesc culori, desene, dati pe cartoon net, sunt sigle in miscare acolo.
Daca iti lasi acasa nevasta si copii si te intorci dupa o saptamana si casa nu e rosie , e galbena, iar nevasta si-a schimbat numele in Steluta, ce faci ii parasesti? Fotbalul e cu fotbalisti, daca ei au stat in genunchi in fata voastra aveti si voi o oarecare responsabilitate sa-i sustineti la greu cand le-a fost furata identitatea!

adra (29 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:17

barcelona ,fara marca si palmares , valoreaza 5 lei… cu ele , 1-2 miliarde de euro… o echipa fara ele e ca stefan cel mare cu numele schimbat si fara bataliile care le-a dat …

rejele (39 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:20

santem o tara in deriva , baietii „destepti ” din politica au pus totul pe butuci. in aceste conditii sa vorbesti despre ce se intampla la un club de fotbal , fie el si steaua , este o pierdere de vreme. altele sant prioritatile noastre.

vlad (10 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:21

Armata de astazi nu mai e ce a fost odata.
astia sunt niste infiltrati condusi de interese proprii si din afara care, iata, sunt in stare sa-si omoare si propriul copil ce l-au facut daca nu pot scoate avantaje de pe el. Niste oameni fara suflet. RUSINE mapn !!!

mircea (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:25

ma oameni buni tot palavragiti Becali baga bani nu va mai smorcaiti FCSB sau STEAUA BUCURESTI tot una este vorbiti numai idioteni .

m&m (19 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:25

„Unde-i lege, nu-i tocmeala” => „Decizia Curtii nu poate fi incalcata”

Cata logica! Fara tocmeala?

Luca (29 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:45

De ce Ministerul de Interne nu recupereaza numele/sigla DINAMO ? De ce Ministerul Transportului nu recupereaza Rapid Buc sau CFR Cluj ? Etc, etc ?
DNA ul ar trebui sa ancheteze contractul Armatei cu firma de avocatura care i-a reprezentat in procesul cu FCSB . E adevarat ca e o suma f mare scrisa in contract ?

alf (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 20:55

Sunt total de acord ca noua stema e penibila.
Referitor la statisticile cu privire la spectatorii as fi curios sa se publice si cate amenzi si meciuri fara spectatori a trebuit sa joace Steaua din cauza celor doua ”galerii” de la peluze.

danny (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:00

ce orbi sunteti .. instigatori 🙂 au fost 4 mi de oameni pentru ca a fost in timpul saptamanii la o ora care multi sunt la munca .. plus un frig teribil 😉 rapidistii tot au strigat ei ca vor biletele :)) stati chill stadionul se va umple .. ma bucur ca nu vin galeriile .. astia vin sa injure si sa scuipe .. am fost de cateva ori in peluze .. cea mai mare greseala .. niste grasi care nici macar nu se uitau la meci .. stateau cu spatele .. urlau ca nebunii alti 4 in spate se bateau ca de ce nu canta unu tare sau nu mai stiu eu ce .. o sa fie cel mai frumos meci posibil steaua va bate cu 2-3 goluri diferenta 😉 (de asta vor rapidistii bilete multe sa o vada pe steaua :)) ) cat despre armata ? ce o sa faca ? o sa isi puna in vitrina trofeele .. si o sa se uite la ele .. in cel mai rau caz .. dizolva steaua cu tot cu palmares .. si asta basta .. dar ei tot nu vor castiga nimic … decat o masa mare de oameni care o sa`i huiduie mereu pt ce au facut . Becali ? ce sa zic de el ? ca e mai prost la gura ? Da .. dar ca patron nu prea ma deranjat ? hai sa facem un exercitiu imaginar nu e becali la steaua .. cine e in locul lui ? borcea ? copos ? neculaie ? niculaie ?Iancu de timisoara ? noi nu am castigat campionate prin blaturi .. precum cfr cluj , otelul , dinamo (o gramada de ani )
noi am jucat fotbal .. si dupa revolutie am tinut stacheta sus …am jucat in uefa , champions league ..
suporterii nu ar trebui sa intre in culise .. am impresia zi de zi .. ca voi nu vedeti manipularile din presa .. voi inghititi galusca intreaga :))
ioanitaia cat despre „conducerea stelei ar trebui sa cedeze ” aici te inseli amarnic.. in primul rand armata vrea sa jegmaneasca steaua ? cum o face de multi ani .. ei nu vand .. ei inchiriaza .. ei nu au investit un ban … ei doar vor sa primeasca ..cu ce a ajutat armata clubul pana acum ? aici nu mai e vorba de gigi becali aici e vorba de armata si de steaua .. armata nu trebuia sa dea clubul si nu se mai ajungea aici ..

mario (4 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:04

scenariul ideal:
-sigla Steaua sa fie cumparata de vreun print ceva si sa faca ala o echipa gen PSG ,cu stadion,sali si terenuri de antrenament,o scoala puternica de juniori, cu tot ce trebuie
-fcsb sa continue in forma asta si sa faca si performante de ce nu, ca tot zicea becali ca vrea o echipa a lui.

Dar e greu de crezut, si vom continua prin a fi spectatori la incercarea asta de santaj a armatei.

jalabert (11 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:26

armata nu are voie sa inscrie echipa de fotbal steaua. daca se intampla asta eu personal ii dau in judecata si cer desfiintarea definitiva a brandurilor steaua si dinamo asa cum s-aintamplat si cu victoria bucuresti. abia scapam de cocalarii crapatori de seminte care o freaca la pseudosportul asta.

kos_tyn (23 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:26

inca un simbol al comunismului, steaua bucuresti, devine istorie – cu ghete de aur, argint sau bronz cu tot.
apropo, in decembrie 1989 cine a tras in crucile din cimitirul eroilor, nu dinamo si steaua comunista?

jude (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:42

Felicitari pentru realism. Patetismul nu ajuta intr-o situatie ca asta.

L (9 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:51

@ Adra #55

Mare dreptate ai d-ra Adra, maine daca joaca Messi contra Realului dar Barcelona nu mai are palmares, n-o sa mearga nimeni la meci, asa este, sunt convins! La cratita, tanti!

filip (21 comentarii)  •  19 februarie 2015, 21:54

O situatie penbila, din care marea armata romana vrea sa il stoarca de bani pe Becali. Eu stiu ca armata tb sa se ocupe de securitatea tarii nu de fotbal.
Sa le fie rusine generalilor !!

gigi (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:05

Cineva scria pe footballsupportersclub ca se intentioneaza sa sigla Steaua sa fie folosita ptr infrumuseatarea tancurilor si blinedatelor armatei…..:)se plicitisesc domnii generali

filip (21 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:07

Cred ca cei din galerie sunt platiti de armata. De ce nu s-au dus peste generali sa ceara socoteala?Numai Becali e de vina?Mai bine fara ei ca oricum au numai interese si poate o sa vina si alti suporteri care nu au venit pana acum din cauza lor.Cei care stati in Bucuresti, in zone limitrofe mergeti la meci duminica si aratati unitate.Iar galeriile daca nu inteleg situatia sa faca cu marea armata si generalii sai marea stea comunista.

Viorel (5 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:07

Cine poate sa-mi raspunda la urmatoarele intrebari ? De ce clubul sponsorizat de Gigi Becali plateste taxe pe care alte cluburi nu le platesc ministerele de care apartin ? De ce acelasi club plateste cea mai mare taxa de inchiriere pentru stadionul pe care joaca . Eu cred ca s-a desteptat si Gigi Becali si nu vrea sa mai bage mana adanc in buzunar pentru a ajuta unele persoane care nu fac nimic pentru echipa de fotbal .

derd (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:18

echipa de fotbal ar fi fost acum muzeu, daca nu o cumpara cineva. la momentul respectiv, sefii armatei au vindut-o lui becali. nu i-a deranjat ca echipa s-a numit steaua, imediat dupa vinzare. s-au ofuscat mai tirziu. de ce oare?

qpax (59 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:26

In Italia Mafiota a anilor 70 se petrecea exact aceasta forma de – extorsion … la care sunteti si d-voastra complici prin astfel de indemnuri … de plata unor drepturi finaciara, fara justa cauza si temei!

D-voastra alaturi de alti indivizii din presa tabloid … jucati pur si simplu pe fata, in tabara MAPN-ului incercand sa folositi pe FANII ca o masa de manevra, pentru a obtine niste foloase finaciare, care nu va apartin … MAPN-ului … tabara pentru care prestati!

Va mai spun o data … hot ICCJ a devenit executorie din iarna lui 2014, si am pus-o in executoare! O hot. nu devine executorie la data cad magistrati dau motivarea, ci la data cand este citita sentinta! Motivarea (de care vb. dar nu o prezentati) … explica DE CE s-a luat o decizie, si in ce temeiuri … nu este grevata de SARCINI aditionale, care nu sunt prezente in corpul sentintei. Devi va rog … lasati vrajeala cu motivarea … ca nu tine!

Steaua a pierdut dreptul de a folosi marca Steaua, in concurenta cu MAPN … si ATAT! V-am spus, v-o repet… incercand sa combat aceasta forma de warfare psihologic … initiata de MAPN prin indivizi ca Puscas, Talap[an, si d-voastra vad! Nu am pierdut, numele palmaresul, culorile … am demonstrat asta folosind numele Fotbal Club STEAUA Bucuresti pe tablea (mapn-ul poate sa se duca in instanta … nu in gsp, ok?); avem palmaresul din 1947 si pana astazi … AFC Steaua si FC Steaua Bucuresi 2003 … au continuat in cronologie …. palmaresul sectiri de fotbal al CSA … cu tot ce a pp, asta … palmares, drepturi competitonale, locul in Liga 1, coeficientul UEFA, afilieraa la FRF … palmaresul nu se poate disocia de celelalte drepturi competitonale … ori le continui juriudic si sportiv, ori creezi o societate distincta, pe care o afiliezi la FRF din Liga 4! Noi am continuat … ambele societati … Mi-e greu sa clasific care este cea mai mare tampeni din ziarul d-voastra de astazi … ce zice Pusca sau Talapan!

VA ASIGUR, cu toate cunostinele juridice si despre caz de care dispun, ca … comunicatul oficial al Clubului Steaua prezentat astazi, reprezinta realitatea juridica a acestui caz, iar celelalte pareri sunt total; lipsite de subtrat real.

Noi avem TOTUL astazi … MAPN-ul nu are nimic, decat o marca pe care nu o pot vinde si nu o pot folosi … fara a atrage raspunderea penala si institutionala, despre folosirea si deturnarea banului public, iar FRF nu poate afilia o sectie de minister, fara a exclude sanctiuni drastice de la UEFA si FIFA!

Va rog pe aceasta cale … si in lumina celor afirmate … sa nu mai instigati la comiterea de infractiuni … pe fani, sau pe clubul Steaua! Nu exista nici o hotararea a nici unei instante, care sa ne oblige sa platim bani, unui grup mafiot, sau de alta natura! Nu este nevoie de marca MAPN-ului pentru a ne continua activitatea! Avem numele, avem culorile, avem o noua marca … si cu timpupo, vom recupera si dreptul de folosinta al marcii MAPN-ului … care ne-a foat luat abuziv si afara perioadei de protecte de catre MAPN … Pe 6 feb. am depus cerere de revizuire!

FANII … care si-au sustinut ecipa, la -10 grade, la periferia Bucurestiului, la un meci fara miza din Cupa Ligii, acesti sunt FANII STELEI … ULTRASII ULTRASILOR! Aveti un tupeu fantastic, sa desconsiderati, 4000 + de fani, care au fost alaturi de echipa in aceste conditii de exceptie!

ion (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:35

Face armata echipa de fotbal? Ce face cu sigla? Tot ce merge in tara asta trebuie stricat. Singuri ne facem rau, armata nu are bani nici pentru ce are dar pentru o echipa de fotbal de top , fie ea si in Romania. Becali sa nu dea 1 leu armatei, sa joace doar ne National Arena si sa aduca jucatori buni si atunci vom vedea cati suporteri va avea echipa armatei cu jucatori mediocri si cati suporteri vor veni la echipa FCSB ( peluzele sa mearga la echipa armatei)

Braveheart (4 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:40

@Luca: Prietene, Min. Transporturilor n-are de ce să ceară sigla Rapidului pentru că echipa nu s-a numit niciodată Clubul Sportiv al Transporturilor Rapid, precum a fost Clubul Sportiv al Armatei Steaua. Cel mult ar putea emite pretenții fostele Ateliere Grivița. Dar de acolo nu mai are cine…

prazilian (133 comentarii)  •  19 februarie 2015, 22:59

domnuleIoanitoaia, efectiv ne zapaciti cu steaua asta !!!pe cuvant,imi vine sa-mi bag picioarele in ea de presa sportiva, si nu numai !AJUNGE!!!

comunist (133 comentarii)  •  19 februarie 2015, 23:01

steaua si dinamo,doua echipe care fac parte din istoria neagra a comunismului !doua echipe,care logic si normal ar trebui desfiintate !

Dorin (48 comentarii)  •  19 februarie 2015, 23:33

Pana la urma, CSA Steaua Bucuresti e un club, srl-u’ lu’ nea Jiji altul…
De ce la Barcelona se poate pe langa fotbal sa traiasca si baschetul, si handbalul, si rugbyul iar aici nu?
Nu mi se pare normal ca FCSB sa aiba gratis aceleasi insemne cu CSA, club care da scrimeuri, atleti, rugbysti, handbalisti, etc… iar suma ceruta de MApN, daca era data DIRECT CSA Steaua, ar fi fost mai mult decat binevenita pentru niste sportivi adevarati, nu pentru parasutele care se cheama forbalisti.

sacalul (4 comentarii)  •  19 februarie 2015, 23:33

Problema, din punctul meu de vedere, e simpla. Singurul lucru de valoare acum la Steaua (sau FCSB) e reprezentat de jucatori. Atat. Nu au stadion propriu, nu au baza de antrenament proprie, asa ca nu pot lista clubul pe bursa si nu il pot vinde. Avand in vedere media de suporteri din ultimul an, suma incasata din vanzari de bilete e nesemnificativa, mai ales daca luam in calcul si amenzile platite din cauza galeriei. Becali poate castiga la fel ca pana acum fara sa dea vreun ban Armatei.

Bula (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 0:05

Singura solutie ? Inca o revolutie ! Becali vinde tot ce se poate si se alege praful de tot ! Mai face armata echipa de liga I cand …… o face plopu’ mere !

claudiu (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 0:27

pentru HATERII,IMPOSTORII si agentiii de INTERESE OBSCURE de la haznalele PRO >>>>> CE TREABA ARE MARCA CU PALMARESUL SPORTIV.
HATERILOR , LEGEA ESTE CLARA >>>> NU SE POATE DA MAI MULT DECAT S-A CERUT , SAU CE NU S-A CERUT. INTERVINE SI LEGEA PENALA DCA DAI MAI MULT.
Cu marca respectiva este o problema, si se va inregistra o alta marca, PE CARE O VA PERMITE LEGEA.
Sunt unii „cunoscatori” pe aici . de protocoale si alte asemenea, dar pute rau a interese sau ura.

“Marca este un semn susceptibil de reprezentare grafica, servind la deosebirea produselor sau serviciilor unei persoane fizice sau juridice, de cele apartinand altor persoane.” (Legea nr. 84/1998)

In literatura de specialitate, marca este definita ca fiind “un semn distinctiv care permite unei persoane fizice sau juridice sa distinga produsele sau serviciile sale de cele ale concurentilor, oferind garantia unei calitati superioare, constante.”

Rolul marcii se exprima prin urmatoarele functii:

Functia de identificare -ofera cumparatorului sa se orienteze rapid spre produsele care corespund nevoilor sale.
Functia de garantare a unui nivel calitativ constant – marcile de prestigiu asigura garantia unei calitati superioare pentru produsul sau serviciul respectiv.
Functia de concurenta – permite producatorului sa-si diferentieze produsele sale de cele ale concurentilor.
Functia de comunicatie – marca transmite consumatorilor o idee despre produs, informatii despre calitatea acestuia.
Functia de reclama – este determinata de dinamismul marcilor si de publicitate.
Functia de personalizare – ofera consumatorilor posibilitatea sa-si afirme personalitatea prin alegerea anumitor marci de produse.
Marca trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

sa fie clara, expresiva, eufonica (sa se pronunte usor)
sa aiba caracter distinctiv si de noutate
sa nu fie deceptiva
sa fie usor de memorat
sa fie atragatoare si sa transmita corect mesajul dorit
sa aiba o semnificatie legata de produsele respective

Alex (17 comentarii)  •  20 februarie 2015, 0:48

Va certati degeaba, Steaua sau cum s-o chema acum, e pe faras!

Lila (47 comentarii)  •  20 februarie 2015, 0:53

Am o rugaminte, importanta pentru toti: va rog sa nu confundati Armata cu cativa nesatui care s-au cuibarit in niste birouri ale acesteia; aceste uscaturi aduc deservicii Armatei Romane, sunt niste indivizi pusi pe capatuiala cu orice pret, fara caracter si fara onoare. Pe de alta parte, sunt probleme din partea ambelor tabere, fiecare vrea sa-l jecmaneasca pe celalalt, nici una dintre tabere nu tine seama de suporteri si de interesele acestora. In acelasi timp, si in randul suporterilor sunt diverse interese si ambitii, neconforme cu bunul simt, lipsite de fair play. Timpul va rezolva lucrurile intr-un fel sau altul; important ar fi sa nu sufere Echipa, sa fiti alaturi de ea, cel putin pana se clarifica situatia! Haide STEAUA!

georgian (10 comentarii)  •  20 februarie 2015, 1:00

au fost 4000 de oameni la meci pentru ca nimanui nu-i pasa de pseudo-competitia numita Cupa Ligii. La meciurile din Liga 1 o sa fie la fel de multi spectatori ca si in tur.

Atlanta (4 comentarii)  •  20 februarie 2015, 1:18

@doru #51. Intri in categoria celor care vor sa faca impresie fara sa aiba nicio idee. Doar ca esti contra si impotriva. Zici ca dl Ovidiu nu intelege insa explicatiile tale sunt niste balmajeli. Dl Ovidiu a exprimat o opinie cu care maria ta nu esti, dar tu ai exprimat doar un vid. Esti zero.

Laurian (18 comentarii)  •  20 februarie 2015, 1:35

Sunt suparati pentru ca au si de ce. Pe oier nu il intereseaza decat sa mulga cat mai multi bani de pe urma echipei. Isi merita soarta si zeghea.

Zack (25 comentarii)  •  20 februarie 2015, 1:43

Valoarea uni obiect este EGALA cu Valoarea pe care cineva o plateste. Romini NU PLATESC SIMBOLURILE Fiind prea Saraci si Este Normal asa ca: Toata Povestea asta Este o Gluma ca sa Puneti Presiune pe cea mai Capabila Echipa din Romania. Intreb de ce? si sunt sigur ca din Prostie si Gelozie sa ajuns aici.
Astazi este foarte greu sa faci o echipa de fotbal, insa a fost intodeauna asa. Steaua si Dinamo au Putut Exista doar intr-un stat totalitar ce controleaza totul. Daca erai Sportiv Bun, Te INROLA (FURAT DE LA ALT CLUB) Steaua sau Dinamo. Era O RUSINE NATIONALA si multi injurau sistemul insa se alineau fara cirtire. Cind cistiga provincia, era sarbatoare in Romania. Azi Exista un sistemul mondial de fotbal iar Tarile Sarace sunt fara Vlaga Financiara. Singurul Om de Fotbal in Romania este BECALI. Au fost multi Amatori ce si-au Dorit Glorie insa Repede s-au Saturat sa-l HRANEASCA pe asa zisul ,,DRACULA FOTBAL care SUGE VLAGA PROPRITARILOR de Fotbal. Becali a Riscat Mult avind un Plan care poate sa lucreze in Romania pina la un anume punct.
A CUMPARAT SCUMP, SPERIND SA VINDA la MASA BOGATILOR din FOTBAL ca sa TRAIASCA si el.
RAIUL in FOTBAL NU EXISTA si VIN TIMPURI GRELE PESTE TOT. Referitor la Problema actuala:
Sigla, Palmares si LA LA LA sunt ZERO ca VALOARE.
Fotbalul Englez are ECHIPE MARI care JOACA in LIGA DOUA si a Treia si NU POT FACE BANI SA EXISTE DIN GLORIA TRECUTA . Fiti Intelepti si Nu Traiti din Iluzi. BECALI in NEBUNIA Lui, CREDE ca se poate DESCURCA in FOTBAL si inca are DREPTATE. EL NU VREA SA PLATEASCA SIMBOLURI fiindca NU este un PROST. Pacat Multi Urasc Sucesul lui Becali insa El este Singurul om din Romania care TINE IN VIATA UN CLUB DE FOTBAL. Sper sa NU DEMOLOZ MAI MULT cu ACESTE CUVINTE, ROMANIA are NEVOIE DE SPRIJIN LA TOATE NIVELELE, NU de POLEMICI Fara Sens. In orice rau poate fi si mult bine. Cu acesta ocazie, poate ca Steaua mai Scapa de Multi care Creaza Probleme. Asa ca: Mult Soare pe Strada Voastra in Viitor si Mult Suces in Fotbal.

virusul (15 comentarii)  •  20 februarie 2015, 1:52

cand JIJI v-a dovedi ca a dat vreun le pe un fotbalist de la STEAUA cand a FURAT echipa atunci merita sigla si palmaresul.Nu fratilor JIJI a imprumutat clubul Steaua cu bani ,a facut un consiliu de administrati in majoritate cu oamenii lui,a furat steaua si dupa aceea a recuperat si banii di LIGA CAMPIONILOR si vAnzari de juc ..

mihai (9 comentarii)  •  20 februarie 2015, 3:22

O chestie foarte interesanta. MAPN doreste 10% din venituri, nu din profit ci din venituri. Daca Steaua | FCSB nu are profit sau este in pierdere, pe MAPN ii lasa rece. 10% din profit nu cred ca era o problema. 10% din venituri este enorm si nu este corect.

Sunt stelist de mic si din pacate cu astfel de gandire Steaua, ca si alte echipe, va disparea in urmatorii 2-3 ani.

…mare mare pacat.

Mefisto (4 comentarii)  •  20 februarie 2015, 4:30

vad ca toata „lumea: tipa tare si su ca de ce nu sint desfintate echipele Steau si Dinamo..ca au fost echipe finantate de comunisti….am si eu o intrebare de ce nu va demolati blocurile in care stati ca au fost construite de comunisti…de ce circulati cu metroul ?…daramati tot si luati-o de la 0…asa ca terminati odata cu desfintarile astea ca toate echipele din romania au fost finantate de comunisti la un moment dat in special RAPID care era echipa ceferistilor …comunistii inversunati care au ridicat armele impotriva capitalismului…in legatura cu sigla si numele…eu daca eram Becali …nici macar 1 $ nu as da armatei care nu a facut nimic pt echipa in 26 de ani
iar daca Steau dispare…e ok dispare ultima urma de mandrie romaneasca in europa fotbalistica….asa ca distrugeti tot ca si asa e tot distrus in tara …ar trebuii demolat si Casa Poporului cu care se mandreste tot romanul si aia tot comunista e
mare prostie ca nu se infinteaza partidul comunist si sa cerear drepturile pt numele Dacia ,si a tot ce s-a creat pe timpul lor

vasco (363 comentarii)  •  20 februarie 2015, 6:54

@Robert Alex,
ai perfecta dreptate,ca si @Nea caisa.Din pacate traim in tara in care e posibil orice…asa ca nu cred ca exista solutie de bun simt,de normalitate.Daca eram o societate normala Steaua nu ar fi ajuns niciodata pe mana unui specimen ca becali.

Eu (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 7:32

Asta pentru ca Becali vrea sa ia tot si sa nu dea nimic.
Anul acesta a incasat peate 10 mil si a platit 1-2 pe transferuri si salarii.
Restul la jep.
Hotul nu mai are alta sursa de venit, daca e la parnaie nu mai poate face invarteli

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 8:16

#58 ADRA : Dar o ,,noua,, Barcelona, fie si cu marca celei vechi (inclusiv palmaresul) dar pornind din liga a 4-a, cat ar valora? Mai ales daca, in paralel ar continua sa joace si ,,vechea,, Barcelona, cu Messi, Neymar, Suarez, schimbandu-si eventual numele (Barcelona 2014).

radu (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 8:23

Sa aprindem o lumanare si sa inaltam un gand bun catre eroii armatei romane, militari care si-au pierdut viata in accidente aviatice cu aeronave antice ale armatei romane. Si in loc sa foloseasca banii oricum putini pentru dotarea armatei, generalilor le arde de sigle si procese.
Dumnezeu sa-i ierte!

George Cristescu (1 comentarii)  •  20 februarie 2015, 8:37

Sigla culorile si palmaresul sunt drepturi personale nepatrimoniale si sunt supuse prescriptiei extintive. Imprescrptibilitatea se aplica exclusiv bunurilor imobiliare.Ca atare instanta a gresit. Solutia era :”respingerea cererii MApN ca fiind prescrisa.” Sa nu fi realizat ICCJ acest aspect ? Potrivit dreptului civil bunurile statulkui imobiliare sunt imprescriptibile ele putand fi urmarite in mainile oricarui detentor precar. Deci Clubule de fotbal Steaua,Actionati pentru casarea solutiei instatei supreme. Siglas este un bun personal nepatrimoniale. Nu l-ai revendicat in termen de 3 ani la revedere.

florin (215 comentarii)  •  20 februarie 2015, 8:51

foarte buna remarca germanilor de la ,,der spiegel”: ,,in romania, statul la puscarie seamana cu mersul in statiune”..puscariasii nostri conduc echipe de fotbal, dau oameni in judecata, scriu articole la ziar (vezi cazul voiculescu!!!)..nu era mai bine daca becali, odata cu intrarea in puscarie, sa fi pierdut marca, sigla, palmaresul si tot ce tine de steaua? nu era mai corect sa fi preluat altcineva clubul si sa-l administreze corect? nu de alta, dar fac o paralela cu hoeness, de la bayern…,,suporterii” acum, vor anchetarea armatei, nu vor sa fie anchetat semidoctul becali, pentru magariile facute cand a preluat clubul..sigur cu sprijinul unor ,,ofiteri” facuti la apelul bocancilor…becali e laudat ca a tinut steaua in viata, ca daca nu era el, nu se mai gasea nimeni sa investeasca la steaua, desi toata lumea stie ca hagi a incercat sa preia el clubul de fotbal, dar i-au barat drumul ,,specialistii” care roiau in jurul clubului…

ionut (46 comentarii)  •  20 februarie 2015, 9:19

# 53 Acciduzzu – Ce spui tu nu se poate indeplini. Nu intr-un campionat ca al nostru (in insolventa). Nimeni nu poate investi pentru a-si face o echipa ,,europeana,, atata timp cat nu are adversari puternici si pe plan intern. Nu vor putea fi tinuti motivati jucatorii, nu vor fi concentrati 100% la echipa, avand in fata doar o iluzorie participare internationala(iluzorie dpdv al posibilelor rezultate). Intr-un campionat care ,,moare,, a te gandi sa ai o echipa de mare valoare, de nivel european, e cel putin o utopie. Ce se va intampla in viitorul foarte apropiat va fi ,,alinierea,, Stelei la linia ,,directoare,, a campionatului : insolventa, faliment, desfintare. Este clar ca alta solutie nu mai exista, Gigi nu se va mai implica financiar, nu va mai avea motivatie (Steaua nu mai e Steaua, nu mai are adversarii de odinioara, Dinamo, Rapid, Borcea, Copos, Porumboiu…) iar MAPN nu va mai putea sa reinfinteze o echipa Steaua, de la zero, fie si detinand un palmares ce include o Cupa a Campionilor. Nici un investitor nu va baga bani intr-o ,,fantoma,, a trecutului pentru a ajunge, intr-un viitor nesigur, sa se lupte cu Chiajna, Botosani, Viitorul,CSMS Iasi sau Astra. Toti ar trebui sa inteleaga acest lucru (si domnul Ioanitoaia) MAPN (CSA) nu are alternativa, nu are pozitie de negociere, nu poate sa zica: ,,nu plateste GIGI luam Steaua (adevarata) si o dam lui…X,,. Nu exista X, nu exista posibilitatea, practica, de a reinfinta Steaua si de a lua locul celei existente ci doar de a-i lua numele (obligand-o sa-si spuna altfel) si de a inscrie ,,noua,, Steaua in liga a 4-a (sau a 2-a, cu ,,derogare,,). Ce suporteri va avea noua Steaua? Serios vorbind! Ultrasii de la peluze obisnuiti doar cu scandal, distrugeri si scandari rasiste? Vor mai veni ei la meciuri daca nu mai au ,,adversari,,? Nu cred. O previziune: indiferent ce se va intampla Steaua va disparea (poate sa ramana o umbra gen RAPID acum) cu sau fara ,,intelegere intre MAPN si GIGI,,. Mai exact nu va fi nici o intelegere pentru ca nimeni nu o vrea: MAPN vrea sa loveasca in Gigi iar acesta-si da seama ca nu mai merita efortul, orice ar face declinul este inevitabil in conditiile in care se afla fotbalul nostru (nu mai are adeversari, motivatie, nu mai are nevoie de expunere mediatica, nu mai sunt suporteri, sansele de a mai da tunuri financiare in viitor sunt aproape de zero).

Dragos (250 comentarii)  •  20 februarie 2015, 9:49

@mihai #89. De unde stii asta, nu a aparut nicio informatie publica in acest sens. Cumva esti fiul lui Oprea sau chiar Zissu?

micu (84 comentarii)  •  20 februarie 2015, 9:58

Cand toti va pronuntati contra lui Becali sa nu se intample cu Steaua ce s-a intamplat cu Rapid. Acolo multi il regreta pe Copos care si-a tras bani din fotbal insa a tinut echipa in viata.

Rezidenta din Buzau (81 comentarii)  •  20 februarie 2015, 10:01

Motivarea deciziei, in loc sa lamureasca o …incarcatura, mai rau a incurcat-o.
Ca in ROMANIA !
De ce nu s-a spus, simplu si fara ocolisuri la cine e palmaresul si toate celelalte. Prin propozitii simple, cu punct si virgula.
Ceea ce scrie in acel „ROMAN” de 30 file nu ajuta la nimik, fiecare parte citeste si interpreteaza cum vrea.
M-a amuzat teribil ceea ce ne spune marele jurist al armatei, precum ca STEAUA ca si cuvant este proprietatea exclusiva a armatei.

Comentează