Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steliști supărați

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea […]

joi, 19 februarie 2015, 3:30

Numai 4180 de plătitori au asistat la prima partidă oficială jucată de Steaua 
pe propriul teren în acest sezon, 3-0 
cu Astra în Cupa Ligii. O scădere de re
țetă și de interes semnificativă, întrucît pe 14 februarie 2014, la întîlnirea de deschidere a stagiunii precedente, asistaseră în Ghencea, 
la 4-0 cu Chiajna, 10.690 de oameni. Plus că media spectatorilor în toamna trecută a fost chiar mai mare, 10.800. De calculat că, din pricina scandalului privind marca, sigla, palmare
sul etc., clubul a pierdut peste jumătate din în
casări .

E clar de ce s-a ajuns aici. Deoarece suporterii care nu concep ca echipa lor de suflet să se cheme FCSB și să aibă pe stemă steaua cu 8 colțuri au hotărît să boicoteze partidele pînă cînd Steaua va reveni la numele și la culorile iubite de ei. Cei mai înverșunați s-au dovedit ti
fosii din peluzele Nord și Sud, care au convenit să ocolească stadionul! Pe blogul Gazetei se găsesc comentarii gen “E datoria fiecărui stelist adevărat să nu meargă momentan la meciuri” (stelistulbrașov), “Felicitări peluzelor care acum fac ce trebuie” (dasigur) etc.

Se știe și de ce s-au supărat fanii. Pentru 
că, aprecierea unora, conducătorii roș-albaștri nu s-au agitat suficient ca Steaua să reintre în posesia însemnelor pe care Înalta Curte de Casație și Justiție le-a atribuit, definitiv, irevocabil și executoriu, Ministerului Apărării Națio
nale. În varianta majorității simpatizanților, s-ar fi impus ca oficialii clubului să trateze cu repre-
zentanții MApN astfel încît să ia înapoi marca 
și restul. Eventual plătind pentru ele. Cu mici obiecții, semnatarul acestor rînduri a împărtășit ideea respectivă și o susține în continuare.

Dacă suporterii sînt de înțeles, ei considerîndu-se neglijați, dar și trădați, de înțeles e pînă la un punct și Gigi Becali . Care s-a săturat să fie permanent la cheremul MApN, să stea drepți în fața generalilor și să bată pas de defilare!

În rest, bună ori rea, decizia Curții nu poate fi încălcată deoarece unde-i lege, nu-i tocmeală. La fel de adevărat e însă, sînt de acord cu contestatarii, că a duce tratative nu-i același lucru cu a te lăsa șantajat. Diferența e ca de 
la cer la pămînt.

Greu de anticipat cum vor ajunge inamicii să vorbească aceeași limbă. Deși orgolii și ambiții fierb în ambele tabere, nemăsurate, una dintre părți va fi silită să cedeze. Aceea ar trebui să fie, părerea mea, conducerea Stelei, care să țină cont de poziția celor mulți. Dacă nu scriu totdeauna istoria, o teză depășită, masele participă la făurirea ei și nu pot fi ignorate.

Vor zice unii că demersul meu e populist și că în prezent, cînd tocmai a apărut motivarea Înaltei Curți, lucrurile se cer cîntărite atent. De acord, așa trebuie procedat. Atît că, urmează o simplă întrebare, nu cumva din sumele pe care le pierde din cauza fanilor, măcar 5.000 mai puțini la meci, Steaua ar putea acoperi compensația pretinsă de Armată și s-ar încheia tămbă
lăul?! Întreb și mă mir, nu dau cu parul.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

Badea (13 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:33

Suparati sunt Doamne suparati… Le trece curand…

Xsav (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:38

Realist ca de obicei, cu picioarele pe pamant, dar fara sansa de a fi auzit. Becali era el surd si cand era liber, iar acum chiar ca nu mai aude deloc sau aude numai ce ii convine. Daca i-a intrat lui in cap ca steaua cu 8 colturi e crestina nu ii mai scoate nimeni din cap. Noua nu re mamane decat sa nu ne mai ducem la meciuri si toata lumea va pierde.

Georges (65 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:40

Bine zis, dar nu va bazati ca oierul va va asculta. Nu are timp ca scrie carti, e Sadoveanu 2.

edi (60 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:41

Domnule Ioanitoaia nu stiu de unde aveti informatia asta dar este toal falasa daca erau 4000 pe Gehencea inseamna ca stadionul e mai tare ca Marcana are vreo 200000 de locuri:)) SUNTETI PENIBILI CU CIFRELE ASTEA mincinoase doar sa promovati o echipa fara nume sigla onoare infintata abuziv…Draga domnule pe spectatorii din meciul cu Astra ii chiar poti numara dupa imeginile TV…sunt maxim 1000

Asa mintiti opinia publica bagand pe gat reclama pentru o echipa care este o rusine pentru sport si pentru Romania este doar o bucurie pentru comunisti.

Marian (9 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:43

Pentru mine Steaua este to Steaua, degaba vine o instanta si spune ca nu e asa .Pe plan sportiv Steaua este numai una , Steaua lui Becali a jucat in campionat si europa in continuarea vechii Steaua asa ca din punctul meu de vedere degeba vine unu si iti zice ca aseara a jucat FCSB , fc scuipa in dunare sau nus cine cu Astra ca tot alde Tanase and compania a jucat, restul tine de interese si de legislatie.Cu venitul la stadion pentru mine este acelasi lucru deoarece am jurat ca atat timp cat el ciobandate este patron la Steaua eu unul nu cotizez la bunastarea lui.

Ciucu (24 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:45

Iau in calcul ca decizia tribunalului e gresita dar si asa trebuie aplicata. In loc sa traga de timp cu studierea motivatiei Argaseala ar trebui sa il convinga pe JJ sa il lase sa negocieze cu armata ca asa toata lumea iese in paguba. Va dau dreptate ca Steaua ar lua banii numai din pierderile anuntate.

Silviu Dumitru (13 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:46

@ O.I. Am fost la meci. Va spun sigur ca nu au fost 4180 de spectatori, ci mult mai putini. In rest, felicit pe cei prezenti la stadion. Galca si jucatorii nu au nicio vina, plus ca absenta galeriilor nu are impact decizional asupra partilor implicate. Sa fim seriosi, nu e primul demers „Nimeni la meci”. La debutul lui Ilie Dumitrescu pe banca tehnica, ultrasii aruncau cu pietre in cei care isi cumparau bilete…

moto (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:47

cat ai luat, ‘nea Ovidiule, pentru articolul asta? Ma gandeam ca te-ai lasat de de-astea macar acum, la batranete.

Dan (7 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:51

Media aia de 10.000 de oameni la meci in acest sezon se datoreaza meciului cu Dinamo care s-a jucat pe NA.Media fanilor la meciurile jucate in Ghencea e foarte mica sezonul asta, deci nu doar marca este cauza absenteismului.

Dumi (60 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:51

@edi#3. Tu esti cel penibil. Clubul a anuntat oficial ca a vandut 4 180 de bilete, altfel nu ar fi invocat Ioanitoaia aceasta cifra care nu e rotunda. S-a facut anunt pe stadion, deci nu te mai da tu aiurea contabil sef.

Nicu Ghencea (275 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:54

@moto #7. De la cine sa ia de la suporteri ori de la Becali pe care il critica? Imi fac cruce cu amandoua mainile cand vad cat de lipsiti de judecata sunt unii postaci. Idioti cu I.

Silviu Dumitru (13 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:55

@ DUMI. De acord, asta arata si tabela de marcaj, domnul Ioanitoaia doar a preluat informatia. Falsa, dar nu e vina domniei sale.

cristian (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 15:58

dragi stelisti (din capitala miticilor) raspanditi un miros care ajunge la mine in Arad si doamne ce chinuri trebuie sa suport pentru ca voi chiar v-ati stricat la minte !! de ce?? pai iaca de ce :aveti un sustinator financiar la echipa cum nu este altul in tara ! aveti cei mai buni jucatori romani pe deasupra si tineri ! ecchipa are cele mai bune rezultate din tara de 10 ani incoace ! si voi ce faceti ?? ca in Romanica hai sa distrugem frate !!
in loc sa va uniti si sa sustineti echipa voi injurati pe toata lumea !nu vedeti ca echipele care nu au sustinere financiara se duc la naiba ??sau ati vrea sa se intample ca la UTA ARAD sa ajungeti in liga a 3 a o echipa care nu mai are sustinere financiara decat de azi pe maine !!
Ori crede3ti ca armata se va ocupa ??? visati ! trezitiva nimeni nu va baga bani !! cu emblema ce tot o strigati pe la colturi ??? din 1948 incoace Steaua a avut 7 embleme si s-a numit in 4 feluri Armata\ CCA\ CS STEAUA BUC \STEAUA BUC\ si acum FC STEAUA BUC al cincilea nume !! ar mai fi posibilitatea sa o sustineti voi ceea ce sigur nu se va intampla pentru simplul fapt ca nu aveti bani si sunteti condusi (la galeriile minune ma refer)de persoane ranchiunoase si lipsite de caracter si cultura !!!
asa ca vedetiva de treaba si mergeti si sustineti frumoasa echipa FC STEAUA BUCURESTI

stelist altfel (9 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:04

Urmeaza ca toti iubitorii de Becali, in frunte cu Ponta, Basescu, Dragomir, Ilie Nastase, Lucescu, Dukadam, 95% din PRESA SPORTIVA, Hagi, Gica Popescu, Reghe, Ana Maria si Piti Talent, sa ne spuna ca Armata nu are ce face cu sigla si cu palmaresul, ca este o nedreptate, ca este strigator la cer, si ca trebuie sa se gaseasca o solutie pentru ca Armata sa se lase pacalita inca o data si sa-i cedeze totul lui Becali, celui care a dezonorat Numele Stelei prin imoralitatea lui, celui care a tras in noroi si in penal, istoria si culorile acestui club.
Acum avem ocazia sa facem curatenie si sa ne debarasam de el.
Steaua are viitor si fara Becali. Nu va mai lasati prostiti!
Aveti idee cati bani ajung la echipa din cei 2mil luati pe Keseru? Becali nu este investitorul de care sa avem nevoie la Steaua.

Armata are datoria morala sa isi duca demersul pana la capat si sa nu cada in plasa mediatica.

Avem curajul sa sustinem respectarea Legii si a hotararilor judecatoresti in tara asta?

MIMI (2118 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:08

Bine Maestre, de acord ca pierde bani pentru cei 5000 care n-ar mai veni la stadion, dar la TV probabil ca acestia se uita la meci.
Nu cumva se mai compenseaza si de acolo, de la TV, cu audienta, publicitatea, etc? Nu ma pricep prea bine la banii prin TV, dar tre sa fie ceva in plus, ce ziceti?

Gigi ROM (911 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:10

Acum e frig afara si de-aia nu vine lumea pe stadion, ia sa vedeti aflux cind se face cald si vor mai scadea pretul la bilete ca sa atraga suporterii sa vina.

Stelisttoataviatamea (2 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:10

Indiferent ce stabileste o justitie din care pana ieri facea parte si Alina Bica la DIICOT, pt mine Steaua ramane Steaua si nu imi pasa de deciziile luate la comanda politica.
Becali sa nu cedeze si sa nu plateasca generalilor niciun leu.
Vom ramane alaturi de club suporterii adevarati.

Cheetah (2118 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:12

Daca le ajunge cutitul la os (ma refer la bani), atunci sigur clubul privat de fotbal va trata cu proprietarul de drept al marcii, emblemei si palmaresului.

Chiar acum am auzit ceva la radio legat de palmares, s-a zis ceva dar nu am fost atent pentru ca citeam cu nesat articolul domnului Ioanitoaia.

dragan (14 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:12

Sunt trecut de 50 de ani și sînt stelist dinainte de 1970 . o perioda de 10 ani , iniante de”Revolutie” am avut neintrerupt abonament. Am prins toate meciurile echipei de AUR. Am continuat o scurta perioda si dupa, pana au aparut ASA ZISII „ ultrasi/tifosi”= Niste baieti care primeau bani ca sa strige pentru Steaua . Pe ei nu i-a interesat niciodata spectacolul, Spectacol pentru ei era sa sara cu picioarele pe scaune, sa fie atenti unii la altii ca sa strige ce li se spune. Si cand veneau sau plecau de la stadion erau atenti cu cine sa se incaiere. Ce era pe teren conta cel mai putin. Nu am mai mers decat sporadic la stadion, alungat de manifestarile acestora. M-am intors cand fiul meu se apucase de fotbal si vroiam sa-i insuflu microbul/dargostea fata de Steaua. Si cum am fost si eu inaintea lui, l-am dus la peluze. Mare greseala. A trebuit sa fug ca s-a speriat de manifestarile NEANDERTHALIENE ale „Ultrasilor”. Cu greu am revenit cu el in tribune. TARE m-as bucura sa RAMANA IN CONTINUARE ACASA si sa isi faca echipa asa cum am inteles ca vor. AM SCAPA DE EI.. Am CURATA STADIONUL. Am VEDEA SPECTACOLUL DIN TEREN. si asa cum am facut-o pana acum AM SUSTINE NECONDITIONAT STEAUA. NU AM TERFELI-O LA COMANDA NIMANUI. NICI A PRESEI CARE URASTE STEAUA, NICI A CELOR CARE DAU BANI CA SA LOVEASCA IN ECHIPA DIN CINE STIE CE INTERSE OBSCURE. Gigi a venit si o sa plece. STEAUA RAMANE.
PS. Pentru HATERII TEMBELI de la „PROMINCIUNA” ( nu au cum sa fie prosport , caci sportul te invalta lucruir bune ) si alte publicatiii/site-uri asemenea. Tembelusilor…, STEAUA nu a pierdut nici un palmares sau altceva in afara de sigla/marca. NICI o INSTANTA NU POATE DA MAI MULT ECAT S-A CERUT.
Si cu marca , juridic i-a invatat bine cineva atunci cand au dat STATUL ( oficiul dee… ) in judecata. Pot sa ceara despagubiri mari.

TETE (565 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:15

Nu aveti dreptate!
Nu suntem suparati, ne cerem un drept pentru ca am investit timp, bani, nervi si pasiune in Steaua asa cum o stim noi si-o vrem in continuare la fel.
Suntem energici si categorici in a ne cere drepturile de suporteri autenttici, atat!

dragan (14 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:17

Pentru Ultrasul?tifosul EDI.
Da , am fost mai mult de 4000. Cu Rapidul , tot fara voi , o sa fim 15000

Petrescu (2118 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:17

Il sustin in afirmatie pe antepronuntatorul meu, TETE!
E un protest energic, inteligent, tenace si in nici un caz emotional!
Cel putin eu asa cred despre confratii sustinatori ai minunatului club Steaua Bucuresti.

cezar (3 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:20

domnule ovidiu, au trecut aproape 24 ore de la fenomenala performanta a echipei de baschet ENERGIA si voi, cei carora va pasa de sport , ne tineti tot in can-can-uri? chiar un rand nu se putea scrie despre admirabila echipa gorjeana?

Coco (29 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:21

Dar de ce nea Ovi nu te zbati ca si Rapid, Dinamo si alte echipe departamentale (ASA) sa isi plateasca si ei siglele???? Nu vreacumva Oprea??? Vrea doar Steaua doar ca sa faca bani de campanie ca a cam ramas fara surse de cand cu nebunii astia de la DNA….

tandd (79 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:21

@stelisttoataviata se pare ca nu esti departe de cei din tribune,daca o instanta a dat un verdict ar trebui sa ne invatam sa o respectam nu sa cautam subterfugii si virgule din lege sa demonstram noi contrariul.
In alta odine de idei tu pare ca nu sustii steaua ci pe becali,ar trebui sa te mai gandesti!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:22

…au fost neasteptati de multi spectatori la minus 6 grade …nici cu sigla nu veneau mai multi …sa asteptam primavara …

Cocorico (911 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:24

Sa vedem cum joaca echipa in continuare, si-apoi vom decide daca mai mergem sau nu, oricum steaua asta cu 8 colturi nu ne place pentru ca ne-am obisnuit cu cea cu 5 si pentru ca oierul ne da peste nas cu ideile lui crete ca sa faca economie de bani.
Altfel, si 5 si 8 sunt parte din sirul Fibonacci iar raportul lor tinde catre FI, numarul armoniei universale (sau de aur tracic, cum se mai zice).

andrei (1607 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:26

Eram gata sa fiu de acord cu dv.insa…Cum sa negociezi cind nimeni nu pune nimic pe masa.A avansat ceva Armata si nu stiu eu?Daca unde este lege nu este tocmeala cum spuneti atunci asta trebuie sa se intimple desi inainte am inteles ca a cistigat in instanta prima data Gigi acum armata si cum se anunta un nou proces cine stie cine…Desigur ca Gigi trebuie sa plateasca si a mai platit…Cea mai mare chirie din tara si jurnalistii de la meci spun ca cade stadionul…Cele mai multe amenzi ,distrugeri si suspendari din cauza spectatorilor si asta inseamna ca cei 5000 de platitori in plus nu inseamna neaparat profit…Eu cred ca trebuiesc impartite apele odata si definitiv si cu armata si cu suporterii…O fi suferit vrun pic Armata sau suporterii cind Gigi ajunsese sa se imprumute de la fratii Camataru?…Probabil ca Gigi avea mai mult nevoie de sfaturi atunci…Pina sa fie incarcerat Gigi era scandal -se spunea- din cauza ca acesta vorbea prea mult.Iata ca acesta tace si scandalul merge mai departe…Facem pariu ca si daca Gigi se intelege in termenii doriti de Armata scandalul va continua?…Si se dovedeste ca nu mereu din cuza lui Gigi…

kyx (22 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:26

Spunea cineva pe aici ca fcsb a pierdut numai marca, nu si palmaresul.
De fapt, din motivarea ICCJ, care face trimitere directa la protocolul M21, se intelege extrem de clar ca societatea ciobanului, cea care ADMINISTREAZA clubul de fotbal, are dreptul de a folosi (n.n. pentru o perioada de 20 de ani) gratuit o parte a bazei sportive a complexului Ghencea si, pe de alta parte, ca toate activele marcii sunt, in continuare, patrimoniul ministerului.
Mai mult, din aceeasi motivare, coroborata cu prevederile protocolului M21 – rolul de administrator FCSB – deducem extrem de clar ca si palmaresul inregistrat in perioada 98 – prezent apartine tot ministerului.
Practic, ciobanul are dreptul de a utiliza marca Steaua in scopul obtinerii de profit, in scop pur comercial – in nici un caz nu este stapan pe palmares si pe marca, nici macar pe palmaresul realizat de cand este „patron”.

Claudiu (4 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:26

In toata lumea civilizata, orice lucru are o valoare. La un pret corect orice este de vanzare. La fel Steaua are valoarea ei (nume, palmares, emblema, culori). Steaua are o istorie, niste culori si mai ales un nume cu care noi ne-am nascut si am crescut, asociat cu performanta si cu trofeele castigate atat pe plan intern cat si extern. Numele FCSB este asociat doar cu oi, scandaluri, lipsa respect si de valoare sportiva. Aceasta conducere nu are nici o perspectiva de a crea o echipa competitiva in cupele europene. Pt ei conteaza doar castigurile materiale. Aceasta stea nu castiga ca sunt cei mai buni, ci castiga ca sunt altii foarte slabi. Eu ca suporter ma simt umilit cand in cupele europene echipa pierde cu Ludogoret sau se chinuie cu echipe mediocre ca Aalborg. Aduc jucatori liberi sa ii vanda la 1.000.000 prin tarile arabe. Deci in concluzie daca ai respect fata de nume, culori si mai ales suporteri, scoate banii 1-2-3.000.000 mil de euro ca odata ii dai. Si cum la capitolul cheltuieli nu sar in sus echipa se va numi fcsb sau fcsbecali sau fcsoierii pt ei nu conteaza doar incasarile.

dragomir (2118 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:28

De acord cu @dragan #18, sustin postul acesta, e valabil!

Iulian (190 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:28

Bine zis.

Cipinho (32 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:30

domnule Ovidiu,
v-ati inspirat din comentariul meu postat pe blogul Mariei Andries?
http://blogsport.gsp.ro/andries/2015/02/19/veritabila-echipa-si-adevaratii-ei-suporteri/
„teoria care sa impace si capra si varza era foarte simpla: cateva intalniri cu suporterii in care sa se aleaga o noua sigla + nume si garantia ca se va pastra palmaresul indiferent de costuri.
10.000 de suporteri in plus la fiecare meci ar fi platit de 10 ori suma necesara si in plus ar fi consolidat relatia cu fanii”

ionut (33 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:30

Steaua a pierdut peluzele dupa scandalul asta dar Steaua a pierdut majoritatea suporterilor de calitate dupa scandalurile in care a fost implicat Becali,MM si altii care s au perindat pe la club. Din pacate Steaua a devenit Steaua lui Becali si cale de intoarcere nu prea mai exista. O sa ziceti ca Becali baga banii si face ce vrea cu el. Total gresit. Abramovic a bagat sute de milioane in echipa dar nu si a stricat relatia cu suporterii si fostele glorii. E o placere sa asisti la meciurile lui Chelsea si sa vezi ca toata lumea e implicata. Speram sa piarda si palmaresul inainte de 2003 dar nu cred ca se va intampla. Doar asa suporterii ar fi lasat stadionul gol si implicit sansele sa scapam de Becali ar fi crescut.
Plecarea lui Keseru ne a aratat din nou viziunea lui Becali de club profesionist. Si a alungat cel mai bun atacant doar pentru asi umple buzunarele din nou. Din pacate agonia continua si cred ca va mai dura cativa ani pana Becali va distruge clubul. Puteam scapa de el de mult timp dar suporterii care l au sponsorizat si fostele glorii care au acceptat sa lucreze cu el au pus umarul serios la distrugerea clubului.

radoneman (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:34

Concluzia finala este ca trebuie sa se ajunga la o intelegere financiara pe acte pentru recuperarea siglei. In nici un caz generalii de astazi nu reprezinta Steaua. In mod normal daca ajung la o intelegere financiara 80% din suma ar trebui acordata pentru fostele glorii ale Stelei cei care au ridicat numele si emblema clubului de fotbal(sau si-au rupt picioarele…) prin rezultatele obtinute si nu generalii de astazi.
Iar cei 20% ramasi sa fie folositi pentru sustinerea altor sectii sportive ale clubului Steaua. Iar generalii sa ramana in istorie ca fiind cei care au reusit sa obtina o sustinere financiara a altor ramuri sportive din cadrul clubului. Atat doar, nimic altceva. Ceea ce va duce la o apreciere si mai mare a lui Gigi Becali in raport cu istoria recenta a Stelei. M-as bucura ca si stelist sa stiu ca echipele de polo, handbal, baschet, etc au primit un sprijin nesperat in urma acestui conflict al siglei.

Gogu foto (565 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:34

Partea mai nasoala e ca sint multi iubitori de Steaua care nu se duceau pe stadion din cauza ca nu puteau suporta „amabilitatile” strigate si afisate de galerii pe bannere.
Poate ca acestia vor reconsidera sa mearga acolo si, cu un tarif mai mic din partea organizatorilor, sa frecventeze chiar stadionul.

Cocutila (565 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:38

Bre nenea Ovidiu, ai stat bre de vorba cu vreun component al Nord sau char al Sud sa le afli parerea?
Stiu ca nu vrei sa dezvalui sursele care-s paiinea voastra a jurnalistilor, dar daca n-ai facut chestia asta e posibil ca multi dintre ei sa te contrazica in ceea ce scrii.
Dau si eu cu parerea, nu cu parul!

TITI (2118 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:45

Mi-a venit acum o idee mareata: sa se faca un PPP (avem lege, este parteneriat public-privat pe interese comune) intre FCSB si MapN si gata, s-a rezolvat totul!

Ce ziceti?

Soldatul Sveik (5 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:45

Nea Ovidiu, dupa aia 5.000 platesti aproape in fiecare etapa vreo 30.000 de euro amenzi la liga.

Robert Alex (9 comentarii)  •  19 februarie 2015, 16:51

Domnule Ioanitoaia, va voi raspunde la intrebare. NU. Banii incasati din bilete nu vor ajuta Steaua (sau FCSB, depinde cum doriti sa o numiti) sa-si recupere numele, palmaresul sau sigla.Problema Stelei nu sunt banii ci ilustrul sau patron,infractorul (dovedit) Becali George. Steaua nu are probleme financiare incat sa nu-si permita sa recupere ce este al ei (pana la urma). Acest Becali (fara domul) este un om prost (nu este o jignire doar un fapt), orgolios si lacom, cea cel face foarte periculos avand in vedere ca are in posesia lui Steaua Bucuresti, unul din cluburile sportive care contribuie la identitatea nationala a ROMANIEI (pe langa Dinamo, Rapid, Poli, U Craiova, U Cluj, Petrolul). Infractorul nu vede in Steaua cel mai mare club sportiv al Romaniei, ci cea mai mare masinarie de facut bani al sportului romanesc (ultimul exemplu: Claudiu Keseru pe care s-a pus presiune sa plece la camile desi se pare ca el nu dorea). Daca o tine tot in ritmul acesta, Steaua isi va pierde identitatea si pe cale sufleteasca (pentru ca pe cale juridica a pierdut-o). Daca jucatorii vin doar pentru ca au nevoie de o rampa de lansare la cascaval, si nu se vor simti onorati sa joace in tricoul Stelei, atunci Steaua Bucuresti va avea o criza de identitate. In concluzie, Domnule Ioanitoaia, daca ne vom duce la meciuri nu vom ajuta clubul, ci pe acest infractor (dovedit) sa faca mai multi bani fara sa dea doi bani pe noi (fanii Stelei de pretutindeni nu doar cei din peluze) sau de prejudicul adus identitatii Stelei (ca un adevarat infractor). PS: Mai tineti minte cu cat dipret a tratat legendele Stelei cand lea aruncat bilete pe jos? SINGURA SOLUTIE: PLEACA DIN GHENCEA!

NANA (565 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:01

Nu-l pot contrazice pe @Robert Alex #39, are dreptate, n-am ce zice!
Bune punctat.

dan (14 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:21

@Cocorico nu am nici o treaba cu Becali (il consider un parvenit ,arogant si incult apropos ultima lui scrisoare di puscarie sustine fara tagada anlfabetismul personajului) dar totusi daca ai fii in situatia lui si niste generali care nu au nici o treaba cu Steaua ar cere bani sa folosesti numele si stema sincer ca nu le-as da nimic la parazitii astia..apreciez armata si ofiterii care fac cu adevrat parte din armata baietii romani de pe fronturile din Afganistan si Irak dar adunatura asta de asa zisi generali care isis fac veacul prin birourile din Ghencea sa fim seriosi nu reprezinta astia armata..

Augustin (268 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:22

Nu stiu daca marca i se cuvine armatei. cred ca nu dar Becali sa mai si scoata din buzunar, nu tot sa bage. Din caruta de bani de pe Keseru poate plati MAPN o suta de ani Ssi tot ii mai raman destui. Face insa pe sfantul tocmai el hotul dovedit.

Che Guevara (363 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:30

Becali este compromis ca individ. Un astfel de om nu mai are ce sa caute in viata publica si cu atat mai putin in fruntea unui club titrat al fotbalului romanesc. Daca nu reunuta el la echipa, aceasta trebuie sa ii fie luata cu forta. Nu uitati ca a fost condamnat pentru coruptie in FOTBAL. L-ati mai vazut pe Bernard Tapie la vreo echipa de fotbal dupa ce a facut puscarie ?

Acciduzzu (108 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:34

Nea Ovi, de data asta sunt de acord in totalitate. Cu o adaugare. Sa o luam metodic: MAN -ul are sigla, palmaresul si numele. Becali are echipa. Platita de el. Nu mai are importanta cum a preluat Gigi si ce Doamne iarta-ma a preluat daca nume sigla palmares sunt la MAN. Important e ca: MAN poate ramane cu ele si moare cu ele in brate. Poate sa se sterga undeva cu ele. Becali are o echipa cu care, fara palmares, nume etc. nu prea mai face mare lucru desi e singurul ” patron” care a facut ceva cu echipa in ultimii 25 de ani. A bagat si a scos bani. Bravo lui. Acum Becali chiar are o oportunitate sa preia totul. Pe care nu ar trebui sa o rateze daca e destept. MAN daca mai sta mult, risca sa nu mai incaseze nimic pt ca juma din Liga 1 e prin insolventa. Daca Becali lasa echipa de izbeliste ce, cui si pe cati bani mai vand generalii? Nici MAN nici generalii nu prea stau bine. Un usor avantaj are Becali. Daca vinde jucatorii si isi ia banii si pleaca, se duce Steaua de tot iar generalii vor fluiera a pustiu. Asa ca Becali are o sansa extraordinara sa preia clubul cum trebuie si la un pret bunicel. De altfel asta cred ca e si ideea din spatele vanzarii ‘fortate” a lui Keseru. Se fac fonduri pentru achizitie. Hai sa vedem ce se intampla. Chiar sunt curios daca flerul de afacerist a lui Becali lucreaza. Daca nu, va fi Adio Steaua! Si ar fi pacat!

ucluj2011 (2 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:51

Bine inteles ca „suporterii” stelisti nu concep sa aibe ca sigla steaua in 8 colturi , ei o vor pe aia rosie in cinci colturi… aia comunista. Oricum , multa vorba pentru NIMIC. Steaua nici nu trebuia infiintata si nici nu ar fi fost infiintata daca lucrurile mergeau pe fagasul lor normal in Romania. A doua la mina , daca Steaua si stelistii ar fi avut cit de cit bun simtz si onoare s-ar fi auto desfiintat dupa Revolutie. Steaua daca vrea sa nu mai fie cancerul fotbalului Romanesc si sa aibe credibilitate sa o ia de la inceput din divizia a-V-a.

nea caisa (222 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:51

Cei 4000 de spectatori sunt cei care au urmarit jocul FC Becali – Astra. Cu FC Becali aproape campioana, lider de netagaduit in campionat.Daca FC Becali ar fi fost pe locul 6, de exemplu, ganditi-va cati spectatori ar fi venit. Este un semn ca FC Becali are un numar de spectatori cat timp are jucatori si antrenori buni, insa nu stiu daca destui. La un cost de 10 euro pe bilet, s-au incasat 42000 de euro. Suficienti pentru plata jucatorilor, chiria terenului, plata angajatilor nejucatori?Cu siguranta, nu. Este un semn ca majoritatea microbistilor romani nu sunt personaje dornice doar de a vedea un fotbal bun, ca ei doresc sa fie legati de echipe prin traditie, trecut, amintiri. Gresesc cu siguranta aceia care vad in generali niste personaje cupide, ranchiunoase: in armata, notiunea de proprietate, notiunea de inventar sunt sfinte. A nu clarifica situatia unui bun de inventar cum sunt marca, sigla, nume, palmares se poate lasa in viitor cu treceri in rezerva, probleme in cariera si chiar probleme penale.Sa ne aducem aminte o istorie celebra cu un circa doua decenii in urma. Atunci, grupul VW a platit o suma fabuloasa, de ordinul miliardelor de euro, pentru a prelua RR (Rolls – Royce). Iar dupa ce l-a preluat, a constatat ca nu poate produce RR-urile, ci doae marca Bentley! De ce?Fiindca, cu cateva saptamani inainte, BMW achizitionase marca RR (cu sigla…) pentru o suma mult mai mica, de ordinul zecilor de milioane de euro. Consecinta? BMW fabrica si astazi RR, in timp ce VW a ramas la Bentley. Invatatura? Daca Becali a cumparat doar actiunile la echipa de fotbal, dar nu si insemne ale echipei care constituiau (si, iata, constituie!) proprietati (materiale sau intelectuale) ale clubului din care a facut parte echipa, atunci se poate trezi ca poate utiliza numai ceea ce a cumparat! De unde rezulta ca Becali trebuie neaparat sa faca o oferta de cumparare definitiva a siglei, marcii, pelmaresului, fie o inchiriere a lor, fie sa renunte definitiv la ele. Cum oameni suntem, sigur ca faptul ca Becali castiga 30000000 de euro anual utilizand proprietati pe care le foloseste fara sa le fi cumparat (el a achizitionat, de fapt contractele jucatorilor si ale unor salariati de pe langa echipa), este un factor catalizator.Insa, in opinia mea,clubul Steaua face ceea ce este corect sa faca si ceea ce ii scuteste de necazuri viitoare pe angajatii sai. Ce va face mai departe clubul, daca ramane cu sigla, palmaresul…in brate, este problema clubului.

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  19 februarie 2015, 17:59

Domnule Ioanitoaia,

daca in 1990 generalul Militaru cat si fostul presedinte al FRF din regimul comunist (cel ce a paralizat si l-a pus pe Mircea Sandu in locul sau) nu se opuneau cu sustinerea tacita a lui ION ILIESCU, ca cele doua cluburi bolsevice sa fie desfintate (Petre Roman o spune) precum au facut-o cu Dinamo Victoria, Flacara Moreni sau FC Olt, am fi avut 25 de ani de fotbal cu mult, mult, mult mai curat si nici dvs sau fanii celor doua cluburi (secera si ciocanul) nu a-ti mai fi avut batai de cap. Miroase, tare de tot, a creier incins .

ps-1 celor care sustin ca si echipa Rapid trebuie sa piarda denumirea sau palmaresul (in favoarea cui ?) am sa le amintesc ca acest club a fost infiintat in anul 1923, de catre cativa muncitori ceferisti,nu de vreun minister, pe cand tara era condusa de Regele Ferdinand, si nu adus, precum cele doua cluburi rosii CA O NAPASTA pe capul Romaniei, de catre armata sovietica condusa de STALIN, in anii 1947-1948.

ps-2 Stadionul echipei Rapid a fost construit in anii 1936-1938 din banii donati de catre salariatii ceferisti dar si a miilor de suporteri. Panglica a fost taiata in 1939 de catre Regele Carol al II-lea.
Cine nu crede ceea ce spun , sa citeasca Cartea „Glasul rotilor de tren” scrisa de Ioan Chirila .

Va urez mult succes in procesul de „productie” !

radu (17 comentarii)  •  19 februarie 2015, 18:08

Pt Acuduzzu….daca tu speri ca becali sa bage bani in clubul Steaua, te inseli amarnic. El nu mai stie cum sa scoata, pt ca are nevoie mare de lichidati. Inca nu a iesit, si se apropie cu pasi repezi dosarul Avicola, unde sigur mai „ia” ceva, ca acolo e mai „groasa’, cu grup infractional…din pacate, se pare ca si Steaua se ia dupa Poli, Craiova…si urmeaza Petrolul…pacat, mare pacat.

Nestor (1 comentarii)  •  19 februarie 2015, 18:23

Ați uitat cu toții câte meciuri au jucat steliștii fără public?Nu cumva tocmai din cauza golăniilor unor suporteri?Care Suporteri?Protestatarii de aCum.

Comentează