Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Să terminăm cu ipocrizia!

Curtat de multe echipe, Claudiu Keșeru s-a înțeles pentru 2 ani și jumătate cu clubul qatarian Al Gharafa, de la care el va primi 2,5 milioane de euro, iar Steaua 2,7. Concret, golgeterul Ligii 1, autor a 12 goluri, va […]

marți, 17 februarie 2015, 4:25

Curtat de multe echipe, Claudiu Keșeru s-a înțeles pentru 2 ani și jumătate cu clubul qatarian Al Gharafa, de la care el va primi 2,5 milioane de euro, iar Steaua 2,7. Concret, golgeterul Ligii 1, autor a 12 goluri, va avea la Doha un salariu triplu față de cel din Ghencea. Argumentul respectiv trebuie să fi cîntărit greu în alegerea sa. Probabil decisiv.

Dincolo de amănuntul că Steaua, pînă la limpezirea situației o să-i spunem ca mai înainte, mai mult cedează jucători decît aduce, să convenim că opțiunea lui Keșeru a surprins! Fie și numai deoarece Al Gharafa, care s-a chemat o vreme Al Ittihad, toate formațiile arabe se cheamă așa?!, ocupă locul 7 în Qatar. A fost cîndva o forță, perioadă în care i-au purtat culorile francezul Desailly și brazilianul Juninho Pernambucano, dar nu mai e. N-a mai cîștigat campionatul Qatarului din 2010 și Cupa Emirului din 2012.

Ca o curiozitate, deși antrenorul ei se numește Marcos de Castro, acesta e mai cunoscut drept Paqueta, poreclit astfel după insula pe care s-a născut, plasată în Atlantic, aproape de Rio. De reținut că brazilianul alintat Paqueta a condus selecționatele Under 17 și Under 20 ale țării sale la titlul mondial.  E clar, Keșeru va avea de la cine și ce învăța.

Revenind, nu mă îndoiesc că unii îl vor condamna pe Claudiu, sau măcar îl vor ironiza, că a plecat să joace printre dune, printre cămile. La luatul peste picior și la datul peste nas nu avem rivali. Vorba regretatului Traian Tomescu, sîntem campionii lumii.

Aceiași vor arăta cu degetul spre Keșeru pentru că a lăsat-o pe Steaua cu ochii-n soare, cînd mai avea contract pînă în vara lui 2016, dar și pentru că, semnînd în Golf, a pierdut echipa națională. Sau, în cel mai fericit caz, e în pericol s-o piardă. Iar asta într-un moment în care, deși a debutat în echipamentul tricolor abia pe 11 octombrie 2013 la 4-0 în Andorra și a mai prins doar meciurile cu Irlanda de Nord și Danemarca, Claudiu era în cărți. Părea pe cai mari, fiind adesea lăudat de Iordănescu.

Sigur că o hotărîre precum cea în discuție e armă cu două tăișuri. Te poate urca ori, dimpotrivă, te poate coborî. N-are rost însă, părerea mea, să-i facem morală lui Claudiu, să-i batem obrazul, în condițiile în care, luînd drumul Qatarului la peste 28 de ani, împliniți pe 2 decembrie 2014, el a căutat, și a reușit, să-și asigure viitorul din punct de vedere financiar.

Să admitem că, la un milion de euro pe sezon, oferta de la Al Gharafa era de nerefuzat. Haideți să terminăm cu ipocrizia, cu teatrul, cu patriotismul de paradă și să recunoaștem că, dacă am fi fost noi în situația lui Keșeru, am fi procedat la fel!

În fond, s-au dus la capătul pămîntului după bani, exclusiv după bani, oameni de fotbal cu adevărat celebri, Lippi și Eriksson în China, suedezul și în Thailanda, Zico chiar la Al Gharafa, dar și în India, imitat de Del Piero și de Trezeguet, Scolari în Uzbekistan și Rivaldo în Angola, iar lista “mercenarilor” e infinit mai lungă, de aceea nu înțeleg de ce-ar trebui blamat Claudiu Keșeru. Chiar nu trebuie.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

Cipinho (32 comentarii)  •  17 februarie 2015, 16:40

cu o precizare, vedetele care s-au dus in tari exotice pentru a-si mai rotunji veniturile s-au dus pe finalul carierei si nu la mijlocul ei. in plus nu s-au dus pe 1 milion ci pe zeci de milioane.
oricum Keseru nu trebuie blamat, e un jucator mediocru comparativ cu Trezeguet sau Del Piero, e mediocru chiar si pentru echipa nationala. Sa nu uitam ca nu a confirmat in atatia ani petrecuti in Franta. prin urmare stiindu-si valoarea, Keseru s-a gandit ca decat rezerva la vreo echipa obscura din Europa mai bine sa joace la FC Girafa

Roby (1 comentarii)  •  17 februarie 2015, 16:46

Domnule Ioanitoaia, mereu ne serviti aceeasi felie despre plecare jucatorilor din Liga 1 (vezi Sanmartean, Szukala, Keseu s.am.d.) toti se duc să-și asigure viitorul din punct de vedere financiar (de parca nu au avut timp pana acum), si uite asa ne miram in continuare de ce avem nationala slaba. Problema nu este ca se duc dupa bani, ci UNDE se duc. La fel ar putea sa mearga in Bundesliga, in Premier League, sa fie seriosi acolo si ar castiga tot o caruta de bani, ar fi si in circuitul nationalei si ar invata si ceva fotbal, practic am avea toti de castigat. Jucatorii nostri aleg ce e mai bine exclusiv pentru ei si atat, imi pare rau, dar nu ii putem numi decat mercenari, nu fotbalisti de valoare.

cristi_schleck (4 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:00

Bravo lui c-a plecat acolo va castiga bani multi.
Nu are forta sa fie un lider si sa marcheze goluri multe la o echipa din Vest unde ar fi castigat de 200 ori mai multi bani decat in Qatar !
Asta este valoarea fotbalistului roman, mare-vedeta in tarile din Asia si neica-nimeni in Europa.

gicapuia (38 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:12

Care credeti ca merita chemat la nationala dintre Maxim care face tusa la nemti sau Keseru care joaca la arabi!?!?

gicapuia (38 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:17

@Roby
Bine zis ca juacatorii nostri ar putea sa mearga in campionate tari , unde sa cistige o caruta de bani, insa cu o singura conditie. Sa-i cheme cineva de acolo. Din pacate chiar nu au valoare decit pentru arabi. Si se apre ca din ce ince mai mult nici pentru ei.
Asta e !

Andrei33 (276 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:17

Domnule Ioanitoaia, e cam penibil sa mi-l compari pe Keseru cu un Trezeguet, Del Piero sau Rivaldo. Nu au nimic in comun, crede-ma fiindca respectivii au plecat in destinatii exotice, pt bani cum spui tu, la final de cariera, si ce cariera !La 28 de ani luau titluri mondiale nu se duceau la arabi. Keseru si ceilalti pleaca la arabi fiindca put de mediocritate si nu sunt in stare sa faca fata nicaieri altundeva. La fel, nu stiu unde sunt „ipocritii” pe care ni-i invoci; n-am vazut pe nimeni pana acum sa zica ca ar fi trebuit sa ramana la steaua pe bani putini. De ce? Fiindca toata lumea stie ca vorbim despre jucatori mediocri care sunt zmei doar in competitia interna. Noi ne miram ca arabii dau atatia bani, asta e subiectul de conversatie, nu faptul ca pleaca. Te rog trezeste-te.

cfr_atlanta (218 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:18

Mai terminati faza asta cu camilele…Au un nivel de traide 100 mai mare ca Romania.

cheseriu (1 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:19

domnule ioanitoaia , sunteti TOTAL pe langa subiect . keseriu a jucat in liga a 7-a din franta , unde a performat la fel de remarcabil ca noua achizitie a stelei ( scuze , bbgb sau cum se chema ) , tucudean ( 2 goluri in 4 decenii ) .
cum dracu sa-l compari pe baiatul asta , ajuns intr-o forma maxima a stelei dupa n-ani , unde a reusit cateva goluri ( dvs ati fi marcat mai multe ) , cu trezeguet , del piero si rivaldo ??!!
si de ce sa nu continuam pe aceeasi tema : reghencampf este egalul lui guardiola , gigi becali nu-i cu nimic mai prejos ca abramovici , tanase ii da clasa lui robben , dvs sunteti principalul editor de la la marca si loganul ridiculizeaza bmw-ul .
felicitari pt articol si -mai ales – pt pertinenta afirmatiilor .

Xbotz (38 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:20

Domnule Ioanitoaia,toti cei pe care i-ati mentionat mai devreme sunt legende.Jucatorii care au plecat in tarille in care primeau multi bani au facut asta dupa 30 de ani,chiar dupa 32 de ani si mai intai au facut mare performanta in Europa de Vest.Dupa cum a spus si Boloni,Keseru a venit la Steaua si pleaca acum in Arabia deoarece nu s-a putut impune in Vest.Keseru era pe val,are 28 de ani si la Steaua avea sansa sa devina golhheterul ligii 1 si sa joace in UCL.Putea prinde un transfer pe 1 milioan de euro in Vest si atunci pleca ca un mare jucator.Asa,sunt foarte multi din liga 1 care pot pleca la arabi,unde nu primesti bani pentru valoarea ta reala,pentru ca acolo se arunca cu banii.

Vasca (166 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:25

@Roby #2. Tu crezi ca ei nu s-ar duce in Bundesliga, dar nu ii ia nimeni acolo. Si daca s-a dus Maxim ce branza a facut? Pretentia ta e absurda deoarece ei ar trebui sa nu plece ca sa faca o nationala tare acceptand salarii mici. Dl Ioanitoaia pune corect problema daca tu in locul lor ai proceda altfel? E usoara meseria de demagog.

dan (14 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:26

@cristi_schleck de 200 de ori mai multi bani decat in Qatar?????? interesant..jura-te ca ti-ai luat pastilele azi si nu bati campii..castiga 1 milion de Euro NET pe an ..asta inseanma in Europa (depinde de tara 1.4-1.7 Mil brut) cati fotbalisti au salariul asta in Spania, Franta,Italia sau chiar si Anglia..astia sunt bani multi rau amice ..

AliBaba (223 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:30

Cheseriule #8, esti prost…informat deoarece Keseru nu a jucat in Franta in liga a 7a ci la Nantes in liga 1 si la Angers in liga a 2-a. Poate gasesti ceva mai bun de facut decat sa bati campii.

ares123 (30 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:30

Am mai spus-o intr-o alta postare, cred ca e o manevra aici si arabii isi vor lua teapa. Keseru nu a vrut sa mearga acolo, iar Steaua are inca nevoie de el pentru sezonul viitor. Asa ca e foarte probabil ca Steaua sa ramana cu astia 500000, Keseru sa-si bage picioarele in fotbalul lor, aia dezamagiti sa nu mai vrea sa-l cumpere si sa se intoarca inapoi. Steaua e multumita pentru banii castigati moca…oricum campionatul e castigat , iar Keseru ar castiga in jumatate de an cat la Steaua intr-un sezon intreg.

George (14 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:31

fratilor va roade rau invidia..pe bune ..care mai de care cu ar fii plecat in vest pe bani si mai buni..am verificat 76% din jucatorii din Spania au salarii de la 30 la 50 de mii pe luna ??? 360K-600K pe an..doar 11% primesc peste 1 mil in Spania..vorbesc de Net..banuiesc ca in Italia si Franta e la fel probabil Anglia e mai sus la salarii..

rejele (39 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:35

nene Ioanitoaia , inceputul articolului putea foarte bine sa fie de fapt esenta lui , adica ziceti de niste sume de bani importante , nu stiu cat de reale , care o sa intre in conturile fotbalistului si al lui becali. asta inseamna totul despre modul cum privim si cum scriem despre fotbalul romanesc. poate ar fi bine sa ne amintim ca jucatori si antrenori de la acelasi club , au plecat afara pe bani ” multi ” si nu au realizat nimic , tot ce se va retine din aceste transferuri sant banii aflati in joc. daca continuati sa priviti in acest mod fotbalul , in curand nu o sa mai aveti ce scrie.

lupu (47 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:36

Cheseriu ai inteles putin spre deloc…

manu (12 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:37

Ipocrit si ridicol ai devenit dumneata, domnule Ioanitoaia luand apararea acestor cocalari din fotbal. Pacat, cunosc oameni care au imbatranit frumos…

Alex (8 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:39

Daca am termina cu ipocrizia am inveli halvaua in GSP si am iesi la pensie.

Olteanu (478 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:42

@rejele #15. Nenica, dar ce ai vrea sa intereseze, parerea ta de frustrat? Are dreptate Nea Ovidiu, noi stim perfect sa le tinem altora contul dar cu al nostru e mai greu.

Narcis (2 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:46

Observ ca tara nu duce lipsa de oameni care mai de care mai d0bit0ci,unul decat celalalt..Scuze pt limbaj,dar nu m-am putut abtine.Nea Ovi nu a facut nicio comparatie a lui Claudiu cu marii fotbalisti enumerati mai sus.Nu a vrut decat sa scoata in relief ca,daca nu a fost rusinos pentru asa mari fotbalisti transferul in tarile arabe,nu poate fi nici pentru Keseru.Cam asta a fost ideea mai ametitilor..Apoi,fiecare face ce considera el ca este mai bine pentru interesul familiei sale.Ce va gasiti voi,niste „neica nimeni” sa-l criticati pe Claudiu ca a plecat in tarile arabe??Voi dati din gura ca niste tate in fata portii,iar Claudiu incaseaza peste un milion pe an.Iaca de ce nu mai poate Keseru sa doarma noaptea in Qatar..Vai de capul vostru.Sanatate multa nea Ovi!

petre petre (86 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:49

Legende, nelegende s-au dus dupa cascaval, ca doar nu mergeau din romantism unde a intarcat dracul copii. Iar Scolari ce cauta in Uzbekistan si Erikson in Tailanda? Argumentatia textului e impecabila.

Cezar (1 comentarii)  •  17 februarie 2015, 17:50

Vaaaaaiiii ce pr0sti pot fi unii!!!nu a fost comparat Keseru cu Del Piero, Zico,sau Trezeguet.Ei au fost niste nume mari ale fotbalului care au ales calea tarilor arabe, si de ce ar fi intors spatele banilor keseru

Gigi faianta (2118 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:01

Ce nu inteleg eu din plecarea lui Claudiu la AL Garoafa e urmatorul lucru:

– De ce nu poate sa mai evolueze la selectionata tarii lui daca e in golf?

doru (66 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:02

Pe mine ma intereseaza prea putin daca e slabita Steaua sau cat castiga Keseru. Ma intristeaza in schimb faptul ca atat Keseru cat si Sanmartean ies din Nationala Romaniei, unde era nevoie de ei. Si nu am nevoie de asigurarile lui Mos Puiu, din zona aia nu am vazut titulari la nationalele europene. Nu are rost sa discutam de ce, stim cu totii.

Gogu foto (911 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:03

Pai BRE Gigi, eu nu cunosc echipa asta AL Garoafa din Arabia de peste mari si tari, dar, BRE, la intrebarea ta isteata nu cred ca raspunde altul decat Maestrul nenea OVI, ca noi suntem mai limitati la minte.

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:04

Lasa-i bre sa se duca la nisip, camile si petrol, sa le ia banul seicilor, ce e rau in asta?
Trimite banul acasa si statul ia TVA cel putin din chestia asta, pai ce, nu-i asa?

qpax (59 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:06

Eu nu ma pun niciodata in postura jucatorului, ci a clubului … nefiind nici impresar, nici fan de jucatori, ci fan de club! Si pentru club, este o afacere foarte buna, tinand cont ca a semnat cu Keseru liber de contract!

Este de laudat management-ul Stelei din ultimii 2-3 ani … cand alte cluburi au procedat la fel (aproape) nu mai conteneati cu laudele … desi nu mai mentineau acelasi nivel de performanta in sezonul urmator, asa cum mentine Steaua!

Dar inteleg politica ziarului d-voastra … ‘Steaua trebuie criticata, in orice context’! Cand tineam cu dintii de generatia Radoi, eram deasemnea criticati ca nu le dam drumul la jucatori! Ei bine … iata optica la Steaua s-a transformat in ultimii ani … si clubul (chiar si fortat de imprejurari) … a adoptat o politica de afaceri moderna, de sorginte vest-europeana! Eu apreciez ambele abordari … amandoua au plusuri si minusuri!

Gigi gresie (2118 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:07

Bre eu nu mai inteleg ceva:

– Pai daca are contract cu Steaua pina in 2016, cum a reusit Claudiu sa plece la LA GAROAFA? 🙂

marian (160 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:09

Eu nu ma amestec in discutiile pro sau contra plecarii lui Keseru la Al Gharafa. Jucatorul a venit liber de contract la Steaua si a plecat, dupa cum se spune, pe o suma de transfer de 2,7 milioane euro. Deci si el si clubul Steaua sunt, in aceasta tranzactie , ok din punct de vedere financiar. Pe mine ma ingrijoreaza stilul acestei plecari, in care jucatorul a cam fost pus in fata faptului implinit si a plecat in Qatar sa semneze un contract despre care nu stie mare lucru, decat ca „asa mi-a spus nea Vali”. Sper din toata inima sa nu am dreptate, poate exista la fata locului un agent calificat si de buna credinta, altfel s-ar putea sa apara probleme. Daca jucatorii semneaza contracte pe care nu le cunosc si nu le inteleg in amanunt, nu e de bine. Inchei cu niste explicatii (luate de pe Wikipedia) privind numele unor cluburi sportive din zona OM: Al-Ittihad poate fi tradus prin „Unirea”; Al-Gharafa este numele unui district al municipalitatii Al Rayyan, a doua aglomerare urbana din Qatar ; Al-Ahli inseamna „National”, iar Al-Hilal „Semiluna”, de aici si raspandirea acestor doua titulaturi in mai multe state din zona Golfului. As mai spune ca „Al-Ain” inseamna „Primavara”, iar „Al-Jazeera” poate fi tradus prin „Insula”, insa de regula semnifica abrevierea pentru „Peninsula Arabica”. In ceea ce priveste statul Israel sa notam ca „Maccabi” inseamna „Libertatea” (sau „Eliberarea”), in timp ce „Hapoel” semnifica „Munca” (sau „Muncitorul”, cum ar veni la noi „Sportul Muncitoresc”). Desi poate v-am plictisit deja, mai spun ca statul suveran Qatar prezinta o situatie foarte interesanta, in sensul ca din totalul populatiei de 1,9 – 2.2 milioane locuitori numai 13% sunt autohtoni, ceilati 87% fiind imigranti in cea mai mare parte non-arabi (de ex. 545.000 indieni). Am dat aceste cateva repere din dorinta de a face mai usor de inteles politica de atragere in Qatar a unor personalitati din lumea sportului international (handbal, de ex.), pentru ca aici exista resurse financiare uriase si o politica de promovare intensa a imaginii de tara, potentialul lor de dezvoltare fiind, practic, nelimitat.

Gogu foto (2118 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:10

Bai Gigi, nu face bre rosu-chiajna de ras, ca e numai baieti si fete destepte in acest sat, pai cum bre sa nu rupa contractul daca ciuhabii aia dau cu banul greu nu numai in Claudiu si impresara lui, dar si in clubul privat de footbal Steaua, deci toata lumea e multumita, ce-i asa greu, caposule?
Aia de la LA GAROAFA il vor primi cu bratele deschise, bre, asa sa stii!

Andrei33 (276 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:13

@ petre petre
Argumentatia nu e deloc impecabila, e chiar foarte subtire. Respectivii au plecat in tarile respective dupa bani avand in spate o cariera imensa si o varsta inaintata. Nimeni nu le putea reprosa nimic din punct de vedere sportiv. Keseru are doar 28 ani si n-a dovedit nimic important in cariera. Ca atare analogia lui Ioanitoaia e ca nuca-n perete. Nu e prima data cand compara mere cu pere si ii ies prune. Iar bucata cu „ipocrizia” e scoasa din burta ca sa inventeze un articol.

Marius (63 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:35

Mi se pare ca avea 400.000 euro pe sezon la Steaua, deci e de 6 ori mai bine platit nu de 3!!!!

vlad (140 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:38

Nu domnule Ioanitoaia, un salariu triplu nu este de nerefuzat!!! A fost de nerefuzat pentru Szukala, care a primit de 10 ori mai multi bani, practic intr-un sezon o sa castige cat in toata cariera lui de pana acum. Keseru avea insa deja un salariu foarte mare, ca atacant se putea transfera mult mai usor, mai ales ca are in CV 10 ani in Franta. In toamna ar fi avut o participare probabila in CL, la vara un turneu European…. nu merita riscul sa astepta un an pt un posibil transfer in vest??? Scuzati-ma dar este pur si simplu lacomie.

Marean (270 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:47

@manu #17. Tu pari sau chiar esti prost de tanar daca ai dedus ca Dl Ioanitoaia ia aici apararea cuiva. Nu cred ca Keseru sau altcineva ar avea nevoie de aprobarea unui bulumac ca tine ca sa plece ori ca sa stea.

Abcde (206 comentarii)  •  17 februarie 2015, 18:50

Nea Ovi, slaba speranta pentru ca noi am fost, suntem si vom ramane niste ipocriti. Ii judecam pe altii si pe noi insine niciodata. Cu noi si cu cei apropiati suntem mereu de acord.

Tudor (7 comentarii)  •  17 februarie 2015, 19:01

Nu prea sunt de acord…Keseru din pacata la nivel de cariera nu prea a dovedit nimic…cu exceptia anului trecut la Steaua, nu a facut nimic in fotbalul care conteaza, desi nu a dus lipsa de ocazii fiind plecat din tara de la 16 ani.
Altii care au plecat la camile s-au dus dupa o cariera enorma in fotbalul adevarat. Pacat pt echipa nationala. Oricine ce ar zice, una e sa joci intr-un campionat de pensionari si alta e sa joci intr-unul din cele mai puternice campionate din Europa (ligue I). Altceva inveti…

ionica (20 comentarii)  •  17 februarie 2015, 19:10

Asa este! S au dus anii in care fotbalul era jucat de placere, cu zambetul pe buze, acum toata lumea e condusa de puterea banului, incepand de la dragii nostri politicieni si terminand cu fotbalistii!

dima (4 comentarii)  •  17 februarie 2015, 19:11

Mariuse, stai rau cu matematica. 2,5 milioane impartit la 2,5 ani vine un milion pe an. La Steaua avea 300 000, socoteala din articol e corecta. .

IO (154 comentarii)  •  17 februarie 2015, 19:53

Este normal ca un jucator profesionist sa aleaga ceea ce este mai bine pt el. Deasemeni este normal sa aleaga banii, mai ales la varsta lui. Daca nu esti pe drumul gloriei sportive pana la 23, max 24 de ani, e mai bine sa alegi banii.

Vio (188 comentarii)  •  17 februarie 2015, 20:16

Consider ca fiecare decide pentru el si nimeni pentru altil…Deci…

Marcoci (7 comentarii)  •  17 februarie 2015, 20:45

Foarte bine zis. Chapeau. Sa terminam cu mentalitatea comunista conform careia colectivul hotarase si poporul scrie istoria. Au trecut 26 de ani din 1989 si noi intarziem sa ne schimbam.

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 20:53

da e adevarat dar acei mercenari aveau 40 de ani cand au plecat.la 26 de ani daca esti bun te cheama atletico madrid.totenham,echipe de mana a doua din europa. cele de prima mana te cheama daca esti o stea un talent adevarat cum a fost dobrin,hagi sau balaci, va multumesc

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 20:56

cu patriotismul aveti dreptate dar valoric e departe dar foarte departe ca si alti jucatori romani la aceasta ora.

Alex (17 comentarii)  •  17 februarie 2015, 21:20

Frumos, o lectie de gandire logica pe care multi sunt incapabili sa o inteleaga!

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 21:23

domnilor la aceasta ora santem zero. niciodata in 60 de ani nu am fost zero la talente. nimic dar nimic

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 21:29

domnu ioanitoaia eu va consider unul din cei mai mari jurnalisti din sport,cred ca dupa domnul topescu atunci inainte de cataclism dumneavoastra santeti nr.1 mi-a aduc aminte de emisiunile dumneavoastra stateam pana noaptea tarziu. complimente dar acum nici nu aveti ce sa mai comentati despre fotbal atat e de sarac.

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 21:32

privit din afara par desene animate. noroc ca nu e numai fotbal in romania altfel disparea meseria de jurnalist odata cu fotbalul
.

romeo (11 comentarii)  •  17 februarie 2015, 21:33

hai ROMANIA

Petrescu (911 comentarii)  •  17 februarie 2015, 22:16

Contractul e prost facut. Daca era bun, nu pleca pana la expirare.
Lucru de mantuiala in Noua Romanie.

Loulou (274 comentarii)  •  17 februarie 2015, 23:17

Mare scula si Keseru, daca era bun ramanea in Franta si juca. Asa e un chior in tara orbilor.

Comentează