Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

FCSB

După ce Înalta Curte a hotărît definitiv, irevocabil și executoriu ca marca Steaua să rămînă în proprietatea Ministerului Apărării Naționale, părea că s-a ajuns la un compromis între MApN, prin intermediul Clubului Sportiv al Armatei, și echipa finanțată de Gigi […]

vineri, 23 ianuarie 2015, 9:37

După ce Înalta Curte a hotărît definitiv, irevocabil și executoriu ca marca Steaua să rămînă în proprietatea Ministerului Apărării Naționale, părea că s-a ajuns la un compromis între MApN, prin intermediul Clubului Sportiv al Armatei, și echipa finanțată de Gigi Becali.

La presiunea suporterilor, taberele s-au întîlnit recent și au bătut palma în sensul în care, fără să fi discutat despre bani, FC a primit permisiunea să folosească vechea siglă pe întreaga durată a actualei stagiuni. Pînă la vară, urmînd ca pe parcurs să fie reluate negocierile.

Cînd lumea respira ușurată că, în sfîrșit, s-a fumat pipa păcii, lucrurile s-au întors cu 180 de grade! Din spatele gratiilor, de unde însă decide tot ce mișcă în club, Gigi Becali s-a răzgîndit și refuză să mai folosească numele de Steaua! Invocînd că Înalta Curte întîrzie să emită motivarea sentinței și, pe de altă parte, că evaluarea mărcii atribuite MApN necesită luni și luni de analiză, Valeriu Argăseală a făcut deunăzi un anunț șocant.  “De-acum înainte, pe tabela stadionului va scrie FCSB și vom juca în retur sub acest nume”, a precizat președintele Consiliului de Administrație într-o intervenție la DigiSport.

Ca să elimine orice dubiu, el a completat cu “Sigla va fi cea rotundă, cu steaua în 8 colțuri și cu crucea roșie cu contur galben”, siglă pe care “domnul Becali o consideră foarte frumoasă”. Părerea dumnealui.

Ar fi simplu, chiar simplist, să punem replierea pe seama zgîrceniei lui Becali. Numai pe seama banilor, deși Gigi, apreciat cîndva pentru culanța lui, lasă de la o vreme impresia că e din ce în ce mai preocupat de latura financiară. O dovadă convingătoare o constituie lejeritatea cu care s-a despărțit, obligatoriu însă contra cost, de cîțiva jucători. Totuși, înainte de a fi o problemă de bani, cred că e una de orgoliu. De ambiție. De mîndrie. În ciuda aroganțelor cu care ne-a obișnuit, că ex-parlamentarul s-o fi săturat să stea la mîna unui partener ce se schimbă de la o zi la alta, pentru ca în a treia zi să se sucească iar! E de înțeles că Becali nu mai vrea să danseze după cum cîntă MApN!

Nu mă erijez în avocatul deținutului de la Poarta Albă, dar înclin să-i dau dreptate, să nu-l contrazic. Fentele unor șefi din MApN, pe care i-am mai surprins că se consideră Stăpînii Inelelor, enervează și, în ultimă instanță, obosesc.  Tocmai de aceea, ca să nu se mai simtă hărțuit și exploatat, Gigi Becali a găsit de cuviință să rupă pisica-n două. Adică să sisteze tratativele.

Oricum am judeca lucrurile, să observăm însă că, tăind-o cu CSA și cu MApN, patronul campioanei României a neglijat un element pe care n-avea voie să-l uite. N-a ținut cont de suporteri, de sentimentele și de dorințele milioanelor de oameni care iubesc formația roș-albastră, se bucură și suferă pentru ea. Învățați să scandeze Stea-ua!, Stea-ua!, în ce fel vor proceda fanii de-acum înainte din moment ce FCSB sună rău și nici nu se poate despărți în silabe?! Dacă n-a greșit față de Armată, Becali a greșit grav față de simpatizanții echipei. Aceștia au fost, sînt și vor fi totdeauna imposibil de ignorat.

Comentarii (120)Adaugă comentariu

Emilian (143 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:02

De acord cu Adrian. Steaua reprezinta un nume, iar Becali trebuie sa plateasca pentru acest nume si nu a prea facut-o. Becali este un tepar de meserie, in caz ca cineva mai are dubii. Daca Becali nu va plati, acest club nu devine decat Becali SRL si n-aveti decat sa behaiti in jurul lui. Nu prea inteleg atitudinea lui Ovidiu Ioanitoaia, de aprobare a manevrelor becaliene. Vorba cuiva de pe-aici, cred mai mult are scopul sa incite spiritele in scopuri de rating.

ionut (46 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:07

#49 Adrian Din pacate nu pre clarificati nimic. La punctele 1 si 2 acceptand ca aveti dreptate, asteptam sa-mi dati cifre si nume concrete (parea ca le cunoasteti nu exprimati niste asa zise ,,lucruri cunoscute de toti,,)si nu sa ma trimteti la presa vremurilor. Totusi, find cum spuneti o afacere din care Becali a castigat nu este obligatoriu ilegala (v-am spus ,,la limita legii,, nu exista, nu poti sa fi ,,putin insarcinata). Punctul 3, mai cititi odata ce ati scris: ,,receptie la care participa toti proprietarii-conducatorii ,, – Jenei a avut una din aceste calitati? Cati din participantii de acolo sunt ,,responsabili,, directi pentru toate performantele cluburilor lor? Nici unul!!! Asta este conventia, preiei clubul preiei si palmares, si brand si drepturi si obligatii.Punctul 4 – in 2003, la 13 ani de la revolutie MAPN mai era proprietar ??? Nu cred, nu permitea legea sportiva (FRF, UEFA). Si oricum, asa cum am mai postat, de ce sa fie proprietar MAPN- ul? De ce sa mai fie? In comunism averea era a intregului popor si era data spre administrare catre diverse entitati. Tocmai de aceea dupa 89 totul s-a privatizat, STATUL a vandut tot. Nu cred ca Statul a putut vinde Steaua catre MAPN (CARE ESTE TOT STATUL).In cel mai rau caz Steaua apartinea tot Statului, dar v-am spus cum dupa 89 s-a vandut tot nu cred ca tocmai un club de fotbal era pastrat atatia ani. 5. Sunteti convins ca exista si alte variante ? Care? Daca dupa ce vinde noului patron (Negoita, Borcea, Badea?) vine dupa 10 ani si cere iar inapoi? Care sunt garantiile? Pana la urma nu inteleg, dumneavoasta nu va place de Becali ca patron al Stelei sau considerati ca nu a platit suficient? Daca maine Becali mai da Statului o suma, cat spuneti dumneavoastra sau un ,,expert evaluator,, este ok? De maine deveniti iar stelist, veniti din nou la meciuri? Eu personal daca ar fi sa aleg intre Steaua condusa de Becali si care are continuitate si o Steaua creeata prin vinderea,din nou, la licitatie, catre oricine, (chiar poate fi Negoita, Turcu, Borcea) aleg actuala Steaua. Nu-mi place de Becali, nu mi-a placut de Virgil Paunescu, nu am nici o ,,admiratie,, fata de Statul Roman, ca bun administrator, prin reprezentantii sai (cu atat mai putin in niste generali care nu au castigat nici un razboi), EU TIN CU STEAUA. Eu tin cu Lacatus, cu Dukadam, cu Jenei, cu Iordanescu, cu Stoica, Marcel Raducanu, Piturca(ordine intamplatoare), fotbalisti care au predat stafeta, generatie dupa generatie, in numele unei singure echipe Steaua Bucuresti. Nu pot sa nu mai tin cu Steaua pentru ca acum e condusa de Becali. Sau pentru ca-mi zice cineva (ca eu nu pot sa gandesc) ca asta nu e Steaua! Daca fenomenul fotbalistic in general sau de la noi in special, va ajunge sa ma dezguste (si este aproape recunosc) voi renunta la tot, nu ma voi transfera la alta echipa (fie si nou infintata si numita Steaua).A nu merge pe stadion este decizia dumneavoastra, destul de corecta, nu inseamna obligatoriu ca nu mai tineti cu Steaua (dar poate ca asa e), sunt multi stelisti in tara care nu au cum sa mearga pe stadion sa-si vada echipa, sunt mai putin stelisti?

costel (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:20

1. Cum au ajuns fratii Paunescu, marii bogatasi din anul 2000 sa il roage pe Becali sa imprumute clubul cu bani, cu acte intocmite la notar? De ce nu i-au restituit acei bani lui Becali astfel ramanand ei cu clubul? Inainte sa preia clubul Becali se vindeau jucatori pe sume bune, se dadeau tunuri pe Bancorex, etc.
2. Becali a facut multe prostii in fotbal, dar a facut si unele lucruri bune la echipa asta. Mai putine, ce-i drept.
3. 95% din cei care comentam aici suntem vai de noi, asteptam salarul, somajul, alocatia cu limba la gura si ne dam cu parerea despre ce ar trebui sa faca altii cu banii lor, ce jucatori sa cumpere, ce jucatori sa vanda, ce salarii sa le dea jucatorilor.
4. ma indoiesc profund ca in ultimii 10 ani au fost investitori seriosi care si-au dorit sa preia Steaua. Becali ar fi vandut pana acum.

Andrei (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:28

Aceasta poveste cu dl. Becali care baga bani la Steaua este o simpla poveste. El imprumuta clubul cu bani si apoi la fiecare incasare isi scoata banii. Banii bagati de d. Becali in club nu sunt adusi ca si aport la capitalul social (adica sa renunte la ei sa nu ii poata scoate decat in conditii foarte clare si legiferate).
Este aceeasi poveste ca si cu dl. Copos la Rapid. In ziua cand Rapid a intrat in insolventa, surpriza, la masa credala pentru recuperarea datoriilor pe locul I era dl. Copos.
Concluzia este ca dl. Becali este foarte darnic cu echipa lui de suflet cand este vorba sa o imprumute cu bani, dar cand este vorba sa plateasca pentru nume si palmares (bani care probabil nu ii are sau nu ii poate recupera repede) nu se mai repede.
Nu spun ca armata procedeaza corect in aceasta cauza, dar sa vad ca majoritatea celor de aici il elogiaza pe Becali pentru tot ce a facut pentru Steaua (a preluat un club din care a scos bani si in care nu mai are puterea sa bage bani de cand kilogramul de pamant nu mai are asa mare valoare (sper ca intelegeti ironia)), pare exagerat.
PS: Vedeti pe site-urile de specialitate rapoartele financiare ale echipei, ce pofit a avut si cat s-a reinvestit de cativa ani incoace.

ionut (46 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:29

#49 Adrian Cateva date statistice din presa vremii (sunt convins ca veti gasi explicatii)
2001-2002 – campioana Dinamo, Steaua locul 4 la 10 puncte
2002-2003 – campioana Rapid, Steaua locul 2 la 7 puncte
2003-2004 – campioana Dinamo, Steaua locul 2 la 6 puncte
2004-2005 si 2005-2006 – campioana Steaua.
Deci, la preluare, Steaua nu era cea mai cea dintre echipe, nu avea cei mai buni jucatori din tara (nu era campioana). Din acesti jucatori, nu foarte buni, poate unii, Becali a vandut in 1-3 ani la greu (asa spuneti), urmarea Steaua a iesit campioana si in 2004-2005 si in 2005-2006 (la 3 ani de la preluare). Cum explicati? Nu ma intelegeti gresit, nu-l laud pe Becali, nu-l suport, dar hai sa-l criticam pentru ce a facut nu asa de dragul criticii, din auzite, si pe supozitii si pe ce scrie sau scria presa.

ionut (46 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:31

#52 Costel BRAVO!!!!! TOTAL DE ACORD!!!

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 15:42

Vom striga Stea-ua! in continuare, Maestre, asta pina cind vom simti (sper sa nu se intimple totusi niciodata) ca echipa nu mai e si nu mai joaca ceea ce stim noi de multi ani ca E si ca JOACA, nu detaliez ca se stie.

Si mai e ceva. Credeti ca intereseaza pe cineva dintre suporteri cine e patronul echipei, fie el Statul-MapN, Paunescu sau Becali?
NU, cei ce iubesc Steaua au alte criterii de apreciere, marea lor majoritate au fost stabilite de-a lungul unor generatii de la infiintarea clubului CCA in comunism si pina azi.

Johnny (9 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 16:21

Beeei, nuy va mai imbatati cu apa rece pentru ca nu se va gasi nimeni care sa cumpere Steaua de la oier. Bun sau rau, escroc sau cinstit, generos sau profitor, oierul macar a tinut echipa in viata. A castigat de pe urma ei, dar a si bagat bani. In timpul acesta ministerul a castigat fara sa bage nimic, asa ca nu ii mai tineti unii din voi parte. Pe ce a pus mana statul s-a uscat si asa se va intampla si cu Steaua. Oierul e un rau necesar iar Dl Ioanitoaia a inteles miscarea inaintea multor suporteri.

Trubac (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 16:24

De fapt ce legatura are Becali cu Steaua? El doar stoarce clubul de bani. Cum puteti sa-l numiti investitor? Pe hirtii el nu are nici o legatura cu Steaua sau ma rog cu FCSB, parca nepotii lui sint proprietari.
Chiriches, Bourceanu, Gardos, banii de la UEFA, peste 20 milioane…unde sint? In buzunarul lui Becali, parca a si zis ca nu ii mai pasa si vrea numai sa scoata bani.
Steaua e doar o masina de facut bani, insa nu poate fi vinduta, ca nu are ce sa fie vindut.
Daca vrea un investitor sa cumpere Steaua, pe ce sa dea banii? Stadion nu, sediu nu, istorie nu, emblema nu, doar jucatorii cu salariile lor.
La noi ca la nimeni, invirteli peste invirteli, fiecare cum sa ocoleasca buna credinta, respectul, si onestitatea (caci legile nu prea au nici un sens pentru unii)

Francisc (107 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 16:46

Jos palaria pentru Costel #52. Daca ar fi aparut un singur investitor cu dare de mana Becali ar fi vandut Steaua cat ai bate din palme. Dar nu a aparut si sunt putine sanse sa apara pentru ca Romania nu e Anglia sa se repeada tot felul de magnati americani, sauditi ori chinezi. Mai rau va fi cand se va supara Becali si atunci Steaua va avea soarta Vasluiului si a Urzicenului.

Adi (110 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 17:09

Gigi Becali a fost condamnat in dosarul Valiza, deci pentru tentativa de masluire de meciuri. In alte tari, i s-ar fi confiscat Steaua sau macar i s-ar fi interzis sa mai participe la administrarea ei, si i s-ar fi vandut la licitatie clubul cu care a comis infractiunea. Dar la noi proprietatea e sfanta si daca e criminala! 😀 hahaha

Adi (110 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 17:13

Iar daca Gigi Becali nu e proprietar oficial la Steaua, atunci ar trebui judecati si proprietarii reali care i-au permis sa tarasca Steaua in afacerile lui personale.

Petrescu (2118 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 17:28

@Francisc # 60 va contrazic cu respect.
Nu ar fi vandut si nu vinde, din doua motive:
1. Ati vazut caine sa plece de la macelarie? Indiferent cat ar „lua” pe clubul eventual vandut, acei bani ar „produce” mai putin investiti in alta afacere decat produc acum cu Steaua. Stati blanzi, asadar, ca nu va vinde curand.
2. Mergeti la „origini”, tranzactia cu terenurile cu armata, intrarea lui in club si negocierile cu Paunescu, etc, a preluat administrarea clubului de fotbal si a facut niste promisiuni pe care trebuie sa le onoreze; probabil ca una din aceste promisiuni a fost sa NU vanda un numar de….. ani sau sa nu vanda pana cand….. nu stiu ce. Noi, „pareristii” de pe margine n-avem cum sti ce intelegere indirecta a avut Becali cu CSA.

Gigi gresie (911 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 17:48

Sa-mi dea bre mie echipa la vanzare, negociem, hai ca vreau sa-mi cumpar la ANU’, din „productie”, o insulita mica in Pacific si un munte prin Canada sa ma dau cu yahtul si cu telegondola pe ele!

Gogu fotovoltaic (2118 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 17:55

Nenea Ovidiu are dreptate cand zice ca o sa-si ridice suporterii in cap Gigi Becali, sper ca p-acolo pe la parnaie sa nu fie stelisti prea infocati sa-l injure. Sa-l mangaie in schimb nitel pe crestet parinteste si sa-i zica: Imparate Gigi, n-ai dreptate, pastreaza steaua de general ca aia e reprezentativa, aia e steaua ta calauzitoare spre averi incomensurabile, spre aurul gros de pe jiltul matale de la palat….

Toader (37 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:04

@Andrei #54. Fie ca tine, Becali imprumuta Steaua cu bani si apoi ii ia inapoi cui profit. Dar tu ai putea sa o imprumuti sau eu sau el? Nu, asa ca hai sa ii recunoastem oierului si meritele. Ce zici?

rezidenta din buzau (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:06

Generalii = burtosii, sau dictatorii din armata

Principala misiune a armatei e sa apere tara nu sa-l fure de bani pe becali

Numai cine e rau intentionat spune ca STEAUA de ieri nu e FCSB de azi (de fapt tot STEAUA).

Intrebare pt ceata de generali ajunsi la cersit: Din 2003 de cand a preluat Jiji Steaua de ce nu s-au agitat atunci ?

creata din buzau (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:07

Generalii = burtosii, sau dictatorii din armata

Principala misiune a armatei e sa apere tara nu sa-l fure de bani pe becali

Numai cine e rau intentionat spune ca STEAUA de ieri nu e FCSB de azi (de fapt tot STEAUA).

Intrebare pt ceata de generali ajunsi la cersit: Din 2003 de cand a preluat Jiji Steaua de ce nu s-au agitat atunci ?

Albu (88 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:11

Inteleg ca multora nu le place numele nou si vor sa protesteze boicotand prezenta la meciurile FCSB. Nu cred ca asta e solutia cea mai fericita.

Birdman (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:27

Mai lasati-ma frate cu Becali, astia de-l tot ridicati in slavi, a facut putine bune si multe rele!

vasglo (208 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:27

# 59 Trubac

Tu stii ce vorbesti?? Cum „stoarce clubul de bani” Becali, stiut fiind ca un actionar, sau alta persoana fizica, nu poate imprumuta o societate comerciala decat FARA DOBANDA, ca altfel s-ar numi camatar si ar infunda puscaria???.. Becali a bagat bani in Steaua ani la rand, iar recuperarea a facut-o tot in ani, „ban pe ban” fara niciun castig suplimentar. A recuperat ce a bagat numai atunci cand clubul a trecut pe excedent financiar…Daca, dupa ani, clubul inregistreaza profit, iar Becali si-a recuperat tot banii investiti, are dreptul ca orice actionar/asociat intr-o societate comerciala la cota de profit ce i se cuvine conform cotei sale de participare la capitalul societatii.. Daca nu stii lucrurile astea elementare, nu te mai baga in seama ca te faci de ras..!!!

Dorixro (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:30

Ce sa mai vanda puscariasul-cioban, i s-a cam terminat smecheria.Nu mai detine Steaua, ci o echipa care, din cauza lacomiei astuia, e din ce in ce mai slaba!fcsb
Acum cine vrea Steaua cumpara cu bani adevarati pachetul Steaua de la MAPN si face echipa adevarata.
Posibil chiar o echipa care deja e in prima Liga poate deveni Steaua si, poate sa atraga toti suporterii Stelei care, sigur, nu vor sustine fcsb care suna a becali, mai ult

IO (154 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 18:33

Ma rog, sigla se mai schimba si la echipe mai mari, asa cum si noi am schimbat-o in cateva reanduri. Dar echipa se numeste Steaua. Daca vorbim de „Gazde” nu vorbim de Steaua. L-as intreba pe dl Argaseala (care face o traba foarte buna in conditiile date, ajutat si de absenta lui MM Stoica, ce-i drept) ce inseamna „s” in fcsb? Daca nu e Steaua nu are palmaresul, nu continua istoria acestui club imens, deci nu este echipa cu care tin de atat amar de vreme.

Marin Costin (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 19:06

Dle Ovidiu Ioanitoaia – va rog sa analizati si sa deschideti o dezbatere pe tema „copii si juniori”. Mi se pare cea mai grava problema a fotbalului romanesc. Nu mai vad scopul acestui joc, pe care-l iubesc, atata timp cat sunt din ce in ce mai putini fotbalisti romani la un nivel european. Federatia nu mai obliga, patronii cumpara jucatori straini … nu e corect fata de natia asta care a iubit fotbalul dintotdeauna. Ne zbatem in ambiguitate cu singurul scop de a ne califica in grupe, de a vinde jucatori in tarile arabe sau de a incasa drepturile de televizare. An de an. Devine plictisitor. Haideti sa regasim frumusetea fotbalului. Va multumesc,

vasglo (208 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 19:21

# 31 ionut

Lucrurile sunt simple. In presa conteaza tirajul/ratingul. Asta aduce banul. Deci, in primul rand identifici subiectul cu cel mai mare potential de a capta interesul unui public cat mai numeros, in cazul nostru fiind vorba de echipa de fotbal STEAUA. Toate studiile arata ca stirile la care percuteaza un numar cat mai mare de microbisti sunt cele cu tenta asa-zis „negativa”. De ce? Pentru ca ele incita, la ele reactioneaza atat suporterii echipei in cauza, cat si dusmanii ei. Primii revoltati, luand atitudine in consecinta, iar ceilati cu satisfactie, manifestandu-si frustrarile. Cine ar mai citi ziarele de sport daca s-ar da numai stiri pozitive despre Steaua?? Stelistii stiu valoarea echipei si trec repede peste ele, iar antistelistii frustrati nici nu s-ar mai uita la ele. De aceea, nu trebuie sa mire pe nimeni ca, asa cum zici, in presa abunda stirile negative despre Steaua. Cam 80% din ce se scrie despre Steaua este in registrul „Asa Nu!”..”

Dragos C. (78 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 19:27

Domnilor, ce este asa greu de inteles?
Marca Steaua apartine statului, asa a decis justitia! Marca inseamna tot: sigla, culori, palmares!
Daca Becali nu vrea sa dea bani si sa cumpere marca Steaua, statul o poate vinde altcuiva, printr-o licitatie publica! Cine vrea Steaua? Foarte multe persoane/companii !!! Cine va cumpara Steaua de la stat (MAPN este un monister al Statului Roman,da?), poate sa o inscrie in Liga A III-a sau a IV-a sau poate cumpara o echipa din Liga I (cum ar fi Chiajna, Viitorul sau oricare alta) cu care sa fuzioneze si sa pastreze numele de Steaua! Simplu! Cumparatorul se alege cu cel mai iubit club din Romania si poate face o afacere uriasa!
Becali? El ramane cu FCSB-ul lui, cu 4 titluri si o cupa in palmares… Si cu suporterii care o sa strige Be-ca-li, Be-ca-li….
Daca se strang cativa fosti jucatori din generatia de aur a Stelei, pot cumpara usor marca si sa aiba ei clubul! Ilie Dumitrescu, Adrian Ilie, Marius Lacatus, Loti Boloni, Anghel Iordanescu pot oricand cumpara impreuna clubul Steaua! Iar Becali ramane cu oile lui!…

Pumi (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 20:12

eu chiar nu inteleg un lucru multi de aici ori nu sunt stelisti ori nu sunt cu toate acasa La fel ca si Steaua, Dinamo e un brend Rapidul Craiova Timisoara am enumerat cateva si aceste echipe au avut patroni care cu siguranta au avut acelasi interes ca si Becali sa castige Si sa mulga vorba unora de pe aici INTREBARE unde sunt brendurile? daca tot il acuzam pe becali sa o facem insa este singurul care a tinut tine si va tine o echipa singur a facut greseli 1000 dar sunt convins ca nu cu rea intentie si daca tot multi depe aici ii calculeaza castigurile lui becali sa facem un calcul simplu steaua are vreo 70 angajati cu 1000 lei salar ori 12 luni plus care este chiria pe care becali o plateste pentru gencea ce investiti a facut Mapn-ul in stadion in ultimi ani pentru a cere chirie ce conditi pai hai sa nu vb discuti doar sa il mulgi pe cioban o fi cioban dar nici chiar asa
Suporteri daca ar umple stadionul meci de meci la refuz indiferent de adversar as intelege dar si aici se umple stadionul doar la derbi deci tot suporteri de performanta are si steaua dar ca vine cineva ca nu vine cheltuielile se fac si trebuie platite
Cred ca becali sa saturat sa il tina armata de prost si bine face ca suporter tot steaua o sa o numesc si sa vin ICCJ sa ma amendeze ca eu ii spun Steaua
Bine mai spune unul mai sus daca nu era Becali si steaua era a armatei se alegea praful de tot

Dav (35 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 20:23

Ciudate idei pe aici,adica Armata (Statul) isi ia jucarica
si o da la licitatie.
Intrebarea e-care jucarica?
Partea grafica?
Ce i-au vandut de fapt lui Becali in „86?
I-au vandut sau inchiriat pe perioada (ne)determinata
sau acum ajutati de brava justitie romana fac un fel de nationalizare?
Oare e corect? Daca Becali nu finanta si asigura continuitate,Steaua era acum uitata sau se juca
vre-un nostalgic cu ea prin C sau D.
Unora,fiind mai metafizici, ne place sa vorbim de „spiritul Stelei” care in prezent e mai viu ca niciodata.
Asta cat costa si cu cat vrea sa-l cumpere armata
de la Gigi?
Asa ar fi drept!

FCSB – nu ma reprezinta (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 20:27

Dle IOANITOAIA, mi se pare abolut normal ca Armata sa-i ceara bani lui Becali.Majoritatea suporterilor stelisti au fost creati de de armata, prin performantele facute de jucatorii care erau racolati de armata (constransi sau pt. ca li se dadeau grade in armata! ex.Gica Popescu) si de militarii care erau adusi pe stadion ca sa umple arena din Ghencea cand aveam meci.Eu am tinut cu Steaua pt. ca imi place fotbalul si mi-a placut stilul lor de joc…combinativ si viteza.Revin….eu ca suporter stelist mi-as dori ca o parte din vanzarea de bilete (1 milion Euro/an….sau mai mult) sa i se cuvina armatei pt. finantarea celorlalte sectii de sport.M-am bucurat de fiecare data si am fost mandru cand am auzit ca echipa de hochei sau de baschet/handbal castiga campionatul etc.SUNT PENTRU FINANTAREA CELORLALTE SECTII DE SPORT !!!

MZM (390 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 20:31

Domnule Ioanitoaie, asteptam de la dv. sa atacati fondul problemei si nu… cum se vor descurca suporterii cu FCSB, acronim „care nu se poate desparti in silabe”!? Fondul problemei, pe care desigur il intelegeti mai bine decat noi „postacii” este acesta: Guvernul Romaniei (prin MAN) loveste in cea mai titrata si mai valoroasa echipa de fotbal, din toate timpurile, din tara noastra! O sa spuneti ca asa a hotarit Justitia, nu guvernul. Asa este, numai ca MAN, la solicitarea guvernului, trebuia sa renunte la acest proces de recapatare a unor drepturi asupra siglei, culorilor etc. In nicio tara din lume guvernele nu au echipe de fotbal si nu inchiriaza sigle, contra cost, nimanui. In aceasta problema m-as fi asteptat sa incercati sa lamuriti lucrurile. Din pacate, cam toata presa de sport, nu tine cu Steaua, ca de obicei (nici cand dreptatea e de partea scestei echipe) si nu acuza MAN, ci „plange” de mila suporterilor. Cum vor sustine ei o echipa care se chiama FCSB? Simplu, domnule Ioanitoaia: „Hai Steaua!”. Mai ales ca S-ul din FCSB inseamna chiar STEAUA. Nu e vorba aici de a fi suporterul Stelei. Nu e vorba nici de Becali, ci de adevar, corectitudine, moralitate. Pana una alta, Becali, cu toate pacatele lui, s-a dovedit a fi cel mai bun patron de echipa de fotbal de la noi, obtinand an de an profituri substantiale si ducand echipa la performanta sportiva, in timp ce alti patroni, precum cei de la Dinamo si Rapid, au dus echipele respective aproape de faliment. „Ghinionul” lui Becali este ca, de cand a venit la Steaua, a castigat cateva campionate, a jucat in Europa si a castigat multi bani. Pentru ca daca acum era in insolventa (adica sarac lipit pamantului!) si pe locul 8 in clasament, nimeni nu-i cerea sigla inapoi!!

qpax (59 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 20:43

Sunt in asentimentul celor … care considera ca dezimformati, si incercat sa instigati ‘suporterii’, propunand premise false catre dialog … cum ar fi ca echipa nu se mai numeste Steaua, ci se numeste FCSB, pentru ca si-a schimbat marca! Din experienta mea online … am sesizat usor ca potacul roman, nu stie sa faca diferenta intre nume de marca si denumire de echipa … in consecinta pot fi usor de manipulat.

In al 2-lea rand, incercati sa vorbiti in numele a milioane de suporteri stelisti, desi d-voastra nu sunteti in masura sa interactionati decat cu cateva zeci de suporteri stelisti, unici … si pana si aceia, au puncte total diferite.

Ce considerati d-voastra ca a gresit Becali, este o problema total falsa … este ca si cum ai acuza un cocos ca nu face oua! In 2003 … marca Steaua NU PUTEA fi cumparata legal, doar folosita … in baza unui acord express sau implicit intre mapn si Steaua Buciresti 2003. Iar in 2014-2015, nici macar nu mai poate fi folosita … a folosi marca MApN-ului, chiar trecand peste sumele de banii care le vor cere, este acelasi lucru ca si cum ai obtine acordul sa folosesti marca Dinamo sau Rapid sau Mac Donalds. Marca ‘Steaua’ nu face parte din asset-urile clubului nostru deci nu este a noastra … din potriva apartine unei insttitutii publice, care s-a dovedit ostila intereselor si performantelor clubului nostru, tot Steaua!

EU o sa atac orice folosirea a marcii MAPN-ului … la parchetul general al Romaniei, pentru ca o consider o reclama mascata (imbracata probabil in alt gen de contract) … pot sa fac usor dovada ca marca respectiva nu apartine FC Steaua Bucuresti 2003, si pentru contractele de publicitate, trebuiesc platite taxe specifice si TVA! Decizia ICCJ, a pus toate aceste lucruri, intr-un context ireversibil, si daca nu v-ati convind de aceste lucruri pana acum, o sa o faceti in continuare!

Trubac (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 21:11

„Stiut fiind ca actionar”, de catre cine? De catre presa?
Sa fim seriosi, se stie ca el merge numai cu cash, cu punga cu bani, este un camatar, si daca nu a infundat puscaria pentrui asta, numai din cauza ca nu sint dovezi.
„A bagat el bani la Steaua ani la rand”?!? Cand? cu ce ocazie? Ca asa a scris in ziar?
Inca o data, el nu este actionar/asociat la Steaua!

Mos Martin (54 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 21:28

@MZM #79. Ce ai vrea sa faca domnul IoanitoaiA, sa scrie in fiecare zi acelasi lucru pentru ca nu ai citit tu ce a scris la un moment dat? Sa faca mereu un rezumat al chestiunii? Uita-te in arhiva si vei pricepe despre ce e vorba.

RusineSaVaFie (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 21:53

Daca ne uitam in partea din dreapta a paginii, sub „Ultimele posturi”, o sa descoperim ca in 9 din 10, subiectele sunt cu sau despre turma nationala. Deci, atat de mult „uraste” Ioanitoaia turma nationala, incat nu mai are somn noaptea de dragul ei si a ciobanului icoana a presei mioritice. Traiasca traficul si accesarile de site, ca sportul e neinteresant pentru angajatii jesepe care mai nou, publica doar comentariile care le convin.
Avea dreptate cine a spus: Romania e o tara frumoasa, pacat ca e locuita.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 22:25

1. niste Dottori rromani s-au scarpinat in cor, au desfiintat odata cu „proprietatea intelectuala“ Steaua si Dinamo, Rapid, Chelsea, Arsenal, AC Milan, PSG … adica jumate din UEFA.
Voi dezbateti cum a ajuns echipa la „cioban“, daca poate folosi Steaua, daca Steaua de azi mai are ceva cu cea din 1986. Banda FSN, urmasii, banda Nastase au vindut toata tara. Au disparut fabrici, combinate, recolte, locuri de munca. Steaua a ramas, poate este tot cea mai ramas, ce n-au reusit pina azi sa distruga banditii astia de afaceristi deghizati in politicieni, generali, judecatori, dottori. Dar Borcea, Negoita, Copos si mai nou moldoveanul ala cu nevasta simpatica, nu pot ajunge in aceeasi situatie ? A jucat, finantat, antrenat Negoita Dinamo 1970 ? La ora aia nu se putea opri sa-si umple pantalonii de … noroc. Poate Negoita vinde produse pe care scrie Dinamo ?
Dar rusnacii, arabii, chinezii, americanii, … din campionatele europene, patronii de azi, ce treaba au ei cu istoria echipei lor din 1970 ?
Bine ! Aveti dreptate. „Ciobanul“ a vindut brinza celor din 1986. Dar cine e de fapt „armata“, cine o poate reprezenta, atit pe cea de azi cit si pe cea din 1986 ? Plutasul de pe Mures, puslamaua care n-a treminat cu bine nici un liceu silvic, adica ministrul MApN de azi Dusa ? Cel de ieri, Oprea, care ii ducea geanta lui Miron Cozma, cel care voia sa cumpere Steaua cu banii furati din afaceri in cei 10 ani in care a renuntat de buna voie si nesilit de nimeni la uniforma ? Cel care ieri se lauda ca l-a pus pe Zisu sa i-o traga lui Becali ? Dottore Boroi ? Madam Babiuc si sotul Capone MApN Babiuc erau „serviti“ spre binele patriei de tineri vigurosi in timp ce Becali, asa cum e el, dar asa cum sint si alti „nenorociti“, salva Steaua. Motorul actiunii generalior de carton e de natura mafiota, vor doar sa distruga, sa i-o traga „ciobanului“. Nimeni nu poate reprezenta „armata“ de azi si cea din 86. N-a fost consultat Ilie Ceausescu. N-au fost consultati ofiterii de ieri care au cotizat toti, ofitarii adevarati de azi care se mira ca armata a ajuns la dispozitia unei bande de afaceristi si politicieni, care „produc“ dottorii lor, isi pun peste tot oamenii lor, se comporta ca pe tarlaua lor. Tarlaua Ghencea e a statului. „Armata“ nu e „proprietar“. Boroi e administrator. Boroi, Oprea, Zisu, Dusa nu pot reprezenta pe nimeni in demersul de a-si „trage“ o „proprietate intelectuala“, anume Steaua. Judecatorii sa nu zica ca nu stiu ce stie toata lumea si ce scrie mai jos:
http://asapteadimensiune.ro/cum-s-a-transformat-armata-intr-o-cooperativa-de-ajutor-tovarasesc.html

2. legislatia actuala n-ar permite ca echipele MApN, M I, sa participe la competitii UEFA, nu i-ar permite lui Dusa si Oprea sa-si faca echipa profesionista de milioane pe banii statului.

3. in ultimele meciuri: Romania–Irlanda de Nord 2-0 si Romania-Danemarca 2-0
au jucat !!! 13 stelisti, 13 jucatori adusi si platiti de Becali in timp ce mafia Cocosilor (Oprea e unul din cei trei Cocosi) si a politicienilor se ocupa cu impostura, trucarea de concursuri, examene, doctorate, plasarea oamenior lor in posturi, lupta doar pentru putere personala, furau, furau, furau.

4. 13 stelisti pe teren in ultimele doua victorii: Tatarusanu, Papp, Luchin, Chiriches, Gardos, Pintili, Sarmauantean, Chipciu, Prepelita, Bicfalvi, Tanase, Stancu, Keserü.
Asa a fost de 10 ani. De la CFR, Astra, Petrolul, … puteau fi selectionti doar romani, care aproape lipseau. Craiova, Timisoara s-au dus. Rapid e terminat ca marfar. Dinamo ia ieri 3 de la chinezi, azi exact 7 de la juniorii danezi. Inclin sa cred ca trei echipe U18 ale Germaniei le dadeau peste 10 boabe iar Danciu ar fi zis iar: „important e ca am avut un antrenament reusit !”.

ionut (46 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 22:28

#75 Dragos C Statul nu mai detine nimic. Nu dupa 25 de ani de la revolutie, si 11 de la preluarea de Becali.Un stelist adevarat si nu numai stie ca Steaua a fost infiintata in 1947 si a activat, FARA INTREERUPERE, pana astazi. O dovedesc suporterii, arhivele din aceasta perioada, FRF, LIGA, UEFA. Steaua adevarata a fost reprezentata nu de conducatorii (proprietarii) vremelnici ci de suporteri, jucatori, antrenori. Acestia din 1947 si pana acum, in 2015 si-au facut datoria pe teren si apoi au predat stafeta colegilor mai tineri. Cam din 1977 am trait si eu aceasta minunata istorie si am vazut cum stafeta trece de la Jenei, Iordanescu, Dumitru, Marcel Raducanu catre Tudorel Stoica, Boloni, Majearu, apoi Belodedici, Balint, Lacatus, Hagi, apoi Adrian Ilie, Panduru, Galca, Rosu si tot asa pana la Tanase, Chipciu si cei de azi(imi cer scuze fata de toti cei omisi, unii jucatori si antrenori uriasi). Asta este Steaua (si nu MAPN, Valentin Ceausescu, Virgil Paunescu, Becali si cine o mai urma) si este numai una.
Zici ca statul detine tot? Sigla, palmaresul si culorile? Sigla nu insemna nimic, s-a schimbat de nenumarate ori, culorile – cum sa fi stapan pe niste culori, absurd, ramane palmaresul, istoria, care fara prezent nu insemna asa de mult. Un palmares care nu este onorat, dus mai departe, pastrat viu, isi pierde valoarea ajungand sa fie uitat si amintit doar la sarbatori. Intr-un Stat ca al nostru, mafiot, hot, asupritor, umilitor cu cetateanul, sa ma inchin in fata unei Hotarari a Inaltei Curti care vine si-mi anuleaza istoria pe care eu am trait-o mi se pare o prostie uriasa.A spune ca cine va cumpara o sigla, culori, si un palmares (eventual si numele Steaua) si le va uni cu o echipa din divizia A va atrage majoritatea suporterilor stelisti se insala amarnic. Comparati tot ce am povestit eu mai sus (perioada traita de majoritatea suporterilor) si opunetii pe Concordia Chiajna fuzionata cu Steaua Bucuresti (Steaua Bucuresti care, se intelege, a fost desfintata din 2003 in 2015, de cine?, de ce s-a ascuns acest lucru?) si avand actionar majoritar (proprietar) care a dat ,,bani buni,, pe Turcu, sau Badea. Cu cine sa tin eu ? Dar daca dupa 10 ani in care ma hotaresc sa tin cu Chiajna – Steaua vin noii sefi ai Statului si mi-o confisca si pe asta? Spun ca banii au fost de fapt putini si ca trebuia mai mult si obtin o hotarare a ICCJ ? GANDITI OAMENI CU MINTEA SI INIMA VOASTRA SI NU VA MAI LASATI MANIPULATI.

@FCSB – nu ma reprezinta (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 22:42

Salut, comentariul tau mi se pare lipsit de orice fel de inteligenta umana. Tu de ce nu iti donezi juma din salariu celorlalte sectii sportive? Cum ar fi sa ai tu o firma si brusc sa iti zica cineva, de astazi trebuie sa ne dai jumatate din incasari. Ti se pare logic prietene ? In conditiile in care acea entitate terta, nu iti aduce nici un fel de aport financiar.. Ce investitii a facut armata pe vremea cand lua ceva banuti pentru stadionul Ghencea ? Au renovat ceva, au investit si ei 2 euro in infrastructura complexului sportiv ? Daca vor ceva, sa caute sponsori!

nica fara frica (5 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 23:04

Gigi Becali este un component vital al fotbalului romanesc… Este singurul si unicul :)) relizator de performanta in fotbalul romanesc, si vorbesc de realizari europene, nu de nimicnicia campionatului intern… Calca numele Stelei in picioare ??? FALS ! Numele unei echipe este direct proportional cu performantele ei, iar in mandatul lui Gigi numele Stelei a capatat greutate in Europa prin rezultate !Datoria lui Gigi la Steaua este de a finanta echipa ( si o face) si de a realiza performante (si o face la superlativ ) Modul lui de a realiza aceste perfomante este cel corect, pentru ca finalitatea este CLARA : SE FACE PERFORMANTA ! Steaua are cel mai scump lot din Romania si asta datorita si pe banii lui Becali !!!
Becali va fi apreciat pt tot ce face si a facut pt Steaua de-abia cand nu va nai fi patron la Steaua si clubul o va lua pe urmele lui Dinamo , Rapid , Craiova , Timisoara s.a.

Dragos C. (78 comentarii)  •  23 ianuarie 2015, 23:26

Ar fi interesant sa stim mai multe despre:
– Cum a cumparat Becali, Steaua?
– Ce suma de bani a platit?
– Cine a stabilit pretul?
– Cine a semnat actele din partea MAPN si in ce calitate, cine l-a delegat sa semneze in numele statului?
– Ce cuprinde contractul de vanzare-cumparare? S-a vandut un activ important al statului, contractul trebuie sa fie liber, la vedere, sa stie toata lumea ce si pe cat s-a vandut!
– Ce s-a facut cu eventualii bani incasati pentru Steaua de catre stat?

Pana nu cunoastem aceste lucruri, ne dam cu presupusul toti, inclusiv dumneavoastra, domnule Ioanitoaia! Cunoasteti raspunsul la intrebarile de mai sus? Probabil ca nu, la fel ca si noi! De ce nu scrieti si nu faceti presiuni pentru publicarea contractului de vanzare-cumparare a FC Steaua?

reformistul (11 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 5:59

STEAUA A FOST O ECHIPA 100 % COMUNISTA SI NU ARE CE CAUTA IN CAPITALISM.

adrian (52 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 8:02

#55ionut
Alte date statistice:
Din echipa preluata faceau parte: M.Tudor, Fl.Dumitru, Rachita, Radoi, Falemi, Miu, P.Stoica, Oprita, Ogararu, Paraschiv, Aliuta, Bostina, Trica, Oprita, Cl.Raducanu, Neaga
Pretul de vanzare pentru unii dintre ei a fost:
1. Radoi 4,5mil.
2. Ogararu 3 mil.
3. Cl.Raducanu 1,5mil
4. Neaga 1,5mil
5.Dumitru+Stoica 1 mil
Ar rezulta cam 11,5 mil. euro
Bani au fost luati si pe ceilalti jucatori, apreciez cam 2 mil.

Am citit un comentariu ca dl.b. a imprumutat cu bani echipa si apoi a recuperate acesti bani cu profit (dobanda). Sper ca pentru acest profit a plati impozitele aferente, altfel poate sa aiba noi necazuri.

sa stiti (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 8:31

bai oameni buni….cei care sunteti contra gigi/pro armata…chiar mi’as dori sa se intample asta…gigi sa aibe echipa lui fcsb si armata echipa ei steaua…dar sa stiti ceva.. legile uefa…no sa permita vreodata ca o echipa detinuta politic sau de inst publica…sa participe la cupele eurpene…..asa ca o muscati rau….si mai apoi…vreau sa vad de unde ar da armata bani la jucatori de valoare…ca sa nu va inecati prin ligile inferioare…nu de alta dar astia nau bani de tacuri si alte cele…primesc mila de la americani….dar vor domne club de fotbal….

dan.motru (64 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 9:10

Becali are multe datorii si nu le mai poate achita sa continuie cu marca Steaua. Presa stie de salariile neplatite lui Mihai Costea de aproape doi ani de zile cu un salariu foarte mare dar jurnalele sportive il protezeaza indiferent de abuzurile pe care le face. Aceasta VRAJEALA cu pretentia clubului sa ceara bani pentru marca este mascata pentru al absolvi pe Becali de reaua credinta sa nu continuie cu STEAUA pentru datoriile pe care le are.In cazul in care el renunta cineva trebuie sa plateasca datoriile iar negocierile de lichidare a lor nu l-au multumit.Criteriul financiar al licentierii Becali nu-l mai poate obtine si se sustrage prin acest siretlic.Adevarul pentru care Becali renunta la marca STEAUA este in favoarea lui,sa scape de creditele mari facute sa le achite.Adevarul va iesi la iveala mai tarziu,dupa decizia ICCJ.

mad (18 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 9:25

in primul rand respectul fata de fani nu l-a avut niciodata jijilica…, dar – ca tpt spuneti de respect
cum a respectat MAPN clubul de fotbal???
poate punand cea mai mare chirie din tara pe stadion (in ziar scri nu demult ca steaua platea untr-un an chirie pt stadion cat plateau celelalte 17 cluburi la un loc)
acum sa vdm cum a respectat MAPNsuporterii? – pai i-a respectat lasand o bijuterie de stadion sa se degradeze, fara un wc civilizat, fara zone de acces civilizare, fara noctunra – pe care va reamintesc ca a pierdut-o neplatindusi datoriile, nocturna care a fost rascumparata tot din banii ciobanului
-sa va reamintesc ca jiji a reconstruit stadionul inainte sa nu ii mai dea astia dreptul sa il foloseasca?
– jiji a investit in echipa financiar si a castigat enorm de pe urma ei – daca nu a respectat suporterii si-a respectat AFACEREA
-MAPN a castigat ce a castigat si apoi nu a mai facut nimic – nu stie ce sa faca cu sigla
-cat despre ce vor scanda fanii – uitativa la craiova si veti intelege

marcellus (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 9:31

Ioanitoaia este un comunist si n-are ce cauta in capitalism!

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 10:08

Nea Ovi, iar te bagi in ciorba Stelei. Urasti Steaua, dar ne tot dai sfaturi. Esti stapanul adevarului absolut impreuna cu idolul de o viata: antifotbalistul ghinionist si furat de arbitrii !

vasglo (208 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 10:14

# 91 adrian

„Am citit un comentariu ca dl.b. a imprumutat cu bani echipa si apoi a recuperate acesti bani cu profit (dobanda). Sper ca pentru acest profit a plati impozitele aferente, altfel poate sa aiba noi necazuri.”

Ai citit dar n-ai inteles! Un asociat/actionar sau o alta persoana fizica nu poate imprumuta o societate comerciala decat FARA DOBANDA. Daca ar da cu dobanda ar insemna ca face camatarie, ceea ce e interzis de lege. Deci, Becali si-a scos de la Steaua numai banii bagati de el, fara nicio dobanda/profit si asta numai dupa ce clubul a intrat pe plus. Daca insa dupa ce Becali si-a retras banii bagati, iar clubul continua sa fie pe plus, din profitul anual rezultat (venituri-cheltuieli) ii revine si lui/nepotilor lui o cota de profit proportionala cu participare la capitalul social al societatii, dar asta numai dupa ce se plateste catre stat toate impozitele legale.. Asa ca „preocuparea” ta nu are temei.. Daca era altfel, fii convins ca Becali era bagat de mult la apa pentru frauda/evaziune, infractiuni mult mai grave decat ca a prins hotii masinii sale si le-a dat o corectie, ca a facut un schimb de terenuri solicitat de Mapn si aprobat de CSAT, ca a intentionat sa premieze o echipa deja retrogradata ca sa joace motivat ultimul ei meci din liga 1…:)))

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 10:20

#89 Dragos C
si altii care fac diversiuni, deviaza de la subiect, dezinformeaza.

Azi ne se discuta despre cum a ajuns Steaua la „cioban” !

Azi discutam despre bataia de joc a unei bande de infractori care si-au impartit armata, fac abuz in serviciu, fals intelectual, pericliteaza securitatea nationala !
Azi vorbim de drepul a milioane de romani de a fi reprezentati de Steaua lor !

De ce nu ar fi mai interesant pentru voi cum au cumparat rusnacii si securistii combinate, fabrici, uzine, terenuri ? Ei au distrus tot. Nu mai e nimic.Necazul lor e ca Steaua traieste ! Asta ii macina pe Basecu, Cocos 1, Cocos Oprea, Cocos Udrea, Cocos Zisu, plutasul Dusa, …

Trbuie vazut din ce banda fac parte judecatorii, luati la puricat, sa vedem si noi cum s-au ajuns nenorocitii astia care nici ei nu recunosc un abuz in serviciu, isi bat joc de milioane de romani ! Pe ei, pe mama lor de comunisti !

vasglo (208 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 10:48

# 98 17 Nentori Tirana

Nu au minte sa inteleaga absurdul situatie in care s-a ajuns cu echipa de fotbal Steaua. Echipa este 100% privata cu acte in regula, se finanteaza exclusiv pe cale privata, dar marca echipei continua sa fie detinuta de o unitate militara, ca asta este de fapt CSA Steaua, ca reminiscenta a unei oranduiri comuniste apuse…Au trecut 12 ani de la una dintre putinele privatizari de succes ce s-au facut in Romania (echipa de fotbal Steaua continua performatele echipei fondate in 1947 si castigatoare a Cupei Campionilor Europeni, castigand titluri nationale, Cupe si jucand an de an in grupele competitiilor europene, unicat in Europa), iar antistelistii frustrati sunt macinati de grija privatizarii…:)))

TgM (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2015, 12:24

@vasglo. Felicitari…Numai tu intelegi, restul e prosti…

Comentează