Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Aşa-zişii trădători

Continuă discuţia pe net, şi nu numai, dacă e normal sau nu ca un jucător strîns legat de o echipă să se transfere la o rivală din acelaşi oraş. La noi, e vorba mai ales despre componenţii grupărilor bucureştene, iar […]

joi, 22 ianuarie 2015, 11:48

Continuă discuţia pe net, şi nu numai, dacă e normal sau nu ca un jucător strîns legat de o echipă să se transfere la o rivală din acelaşi oraş. La noi, e vorba mai ales despre componenţii grupărilor bucureştene, iar ultimele exemple se numesc, le cunoaşteţi, Gabriel Tamaş şi Nico
lae Grigore. Socotit dinamovist pursînge, primul a bătut recent palma cu Steaua, iar celălalt, care a purtat tricoul Rapidului în 239 de meciuri, iar în 10 şi banderola de căpitan, s-a înrolat la Dinamo.

Personal, cred că e bine. Afară de reticenţa unei părţi a suporterilor, nu văd nici un ob
stacol să se întîmple astfel. S-au dus jucători de la Real Madrid la Barcelona şi de la Internazionale la AC Milan, ori invers, schimbînd între ele culorile unor cluburi aflate în război direct încă de la înfiinţare, de ce n-ar proceda la fel steliştii, dinamoviştii sau rapidiştii?! A venit vremea, poate a şi trecut, să convenim că fotbaliştii trebuie să slujească exclusiv interesele formaţiilor care-i plătesc în clipa respectivă. Să n-aibă nostalgii ori să le strunească, asta dacă sînt cu adevărat profesio
nişti. Dacă au învăţat să-şi respecte meseria şi chiar o respectă.

Publicul însă a fost, este şi va rămîne sensibil la asemenea mutări. Majoritar, le va dez
aproba, iar uneori le va şi condamna. Va mer
ge pînă acolo încît, simţindu-se trădat, îşi va manifesta deschis dezamăgirea. Îşi va pierde adesea cumpătul, în stilul internautului ce is
căleşte Bogdany79. Nemulţumit de perspec
tiva substituirii stelistului Keşeru cu ex-dina
movistul Ţucudean, acesta se lamenta şi, din păcate, jignea: “E ca şi cum l-am înlocui pe Michelangelo cu un zugrav”.

N-are decît să se supere, dar lucrurile nu stau aşa, de aceea îmi propun să dezvolt subiectul cu un viitor prilej. În rest, măcar pînă cînd unii se mai familiarizează cu ideea că un idol al lor a dezertat şi, factor agravant, s-a refugiat chiar în tabăra inamică, reacţia suporterilor e de înţeles. Parţial, şi de scuzat.

E indicat ca aşa-zişii trădători să dea dovadă de tact, de diplomaţie. Să nu fie ipocriţi şi falşi. Să nu se pozeze sărutînd drapelul noii echipe şi să nu se recomande că sînt, după caz, stelişti, dinamovişti ori rapidişti din leagăn! De cînd s-au născut! Ca să nu-i provoace şi mai tare pe fani, declaraţiile lor de dragoste pentru clubul actual trebuie să fie măsura-
te, discrete, neostentative.

De pildă, proaspătul “cîine” Grigore a judecat corect în clipa în care, precaut, s-a prezentat numai ca “antistelist convins”. Le-a gî
dilat orgoliul fanilor roş-albi fără să-i perie şi fără să-i mintă. Cel care i-a sugerat lui Grig ce să spună l-a sfătuit bine.

Vor susţine unii, nu mă îndoiesc, că fac teoria chibritului. Că păşesc pe un drum care riscă să se înfunde. Poate, dar reproşul nu mă împiedică să repet că orice om are dreptul să primească nu doar o a doua şansă, ci şi o a treia, cît mai multe . Orice om, deci şi orice fotbalist, indiferent de culorile tricourilor îmbrăcate de-a lungul carierei.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

Viktor (278 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 11:56

Nea Ovi, tradatorii nu vor fi niciodata si nicaieri altceva. Iar pentru tradare e o singura pedeapsa, stii matale.

AliBaba (223 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 11:59

Cateodata chiar nu va inteleg. Nu exista nicio legatura intre Real, Inter si celelalte si echipele noastre decat ca toate folosesc mingea. Dar joaca un cu totul alt joc.

doru (127 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:02

Ar fi minunat sa gandeasca si suporterii asa insa sunt foarte putini cei care o fac. Nici pe Tamas si nici pe Grigore suporterii nu ii vor ierta usor. Cred ca e posibil chiar sa nu ii ierte niciodata.

Livius (50 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:05

Inca un articol bunut.

sandokan (10 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:07

nu-i obliga nimeni sa se declare „cainii pana la moarte”, pot sa aiba declaratii moderate, de genul „sunt jucator profesionist”, „respect adversarul”, „nu comentez” etc.
dar nu! ei aleg sa dea cu noroi in celelalte echipe, sa scuipe, sa injure, crezand ca isi arata astfel atasamentul fata de echipa momentului (la care este legitimat).
asta le arata nivelul de inteligenta a 99% din omuletii care dau cu piciorul intr-o basica la steaua, dinamo, rapid si se cred superstaruri.

Cipinho (32 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:14

cel mai bun exemplu este Danciulescu, un fost stelist devenit dinamovist pana in maduva oaselor. asadar daca un jucator da totul pentru noua echipa, trecutul nu mai conteaza. depinde doar de Tamas daca va fi acceptat sau nu de suporterii Stelei, in functie de cat de bine o sa joace.
iar suporterii dinamovisti n-au de ce sa fie suparati pe Tamas, a fost un curtea lor apoi a mai trecut pe la multe alte cluburi inainte sa ajunga la Steaua.

zep (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:20

Greșiți în legătură cu Tamaș. El a semnat cu FCSB. Practic, n-a trădat-o pe Dinamo!

Radulian (110 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:22

@Cipinho #6. Adevarat, dar sa ne aducem aminte cat a avut de tras Danciu la Dinamo dupa Steaua pana cand suporterii cainilor au facut pace cu el. Si el era cu cativa ani mai tanar ca Tamas

nos (14 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:31

Nea Ovi, eu cred ca discutia este in felul urmator:

un jucator care s-a format la un club anume nu cred ca va pleca vreodata la o rivala. Imaginati-va asa: Totti la Latio, Raul la Barcelona, Xavi, Iniesta sau Messi vice versa, Maldini la Inter, etc. Pare imposibil, nu?
Un jucator care a fost cumparat de un club de la alt club, poate ajunge la o rivala, pentru ca pentru el a fost doar o halta. Vezi cazuri gen: Bratu, Bostina, Andrei Cristea, Adrian Cristea, Zaharia si alti natafleti.
Deci, concluzia este ca in viitor, la cum o duce fotbalul romanesc, nu vor mai exista „jucatori crescuti de un club”.

dan t (81 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:36

perfect de acord maestre! dar reactiile suporterilor,cele de acum sunt consecinta infatuarii,arogantei aproape nesimtite a celelilalte parti….. au venit la dinamo si c.munteanu,cristea,bostina oprita dar niciodata nu s a sarit calul cu arogante si nesimtiri….aceste nesimtiri fiind alimentate,incurajate de multi din staful stelei(ca de obicei) iar daca va iesi ceva rau din nou vor spune ca nu ei sunt cei vinovati ci partea adversa,doar sunt maestrii la asa ceva

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:37

Domnule Ioanitoaia, ma dezamagiti din nou. Vad ca apreciati cum domnul ‘rapidist’ se declara „anti” ceva. Noi suntem o tara de „anti” domnule Ioanitoaia. Uitati-va numai la politica din ultimii 20 de ani si o sa intelegeti ce vreau sa spun. Cand o sa fim si noi „pentru” ceva in tara asta? Oare o sa reusim asta in urmatorii 20 de ani? Eu m-am plictisit de mentalitatile astea comunistoidomaneliste de „anti” orice pe la noi. Anti Steaua, anti Iliescu/Basescu/Nastase/Ponta/Regele Mihai/Iohannis, etc. Cand o sa fim si noi PRO ceva? Uitati-va, jur ca eu nu sunt „anti” dinamo sau rapid. Si stiti de ce? Pentru ca eu am o echipa pe care o iubesc, nu am timp sa „urasc” altele echipe. Pur si simplu nu am timp sa imi pierd vremea cu „alte echipe” chiar daca e vorba de dinamo, rapid, fc etc.. Alte echipe nu ma intereseaza, toti ceilalti sunt la capitolul „si altii”. Oricat de partinitori am fi, fotbalul romanesc este impartit in doua: Steaua si „altii”. Pe mine ma distreaza cel mai mult asa-zisii „rapidisti” de „tip nou” (suna a comunism de tip nou) care „urasc Steaua” desi Steaua si Rapid au fost infratite timp de 50 de ani si erau impotriva lui dinamo. Interesant cum se schimba vremurile, oare pustii „aruncatori de lichide” din Giulesti ….oare stiu acum toate aceste treburi? Un pic de educatie (prin presa?) cred ca nu ar strica. Cat despre dinamo, nu ai cum sa nu ii respecti, este un club mare, imens chiar. Insa mereu o sa fie pe locul 2, imi pare rau pentru ei. De fapt, asta ii deranjeaza cel mai tare.

Rico (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:42

Un articol foarte bun domnul Ioanitoaia, din pacate cei care se declara mega suporteri ai acestor echipe vor critica. Este mai mult decat normala alegerea acestor jucatori, pana la urma au plecat unde le este mai bine, cum ar fi sa criticam acum plecarea lui Sanmartean in lumea araba, tocmai la echipa lui Piturca, om care la neglijat o buna perioada de timp. Declaratiile razboinice la adresa rivalelor sunt de multe ori declaratii la cald, iar daca nu ar fi rivalitate nu ar fi fotbalul atat de frumos. Acum se va vedea ce se va intampla cu Tucudean, un alt subiect sensibil in aceste zile, jucator care in urma cu putin timp se declara dinamovist de mic si care a scandat de foarte multe ori impotriva rivalelor. Daca in cazul lui Tamas unde au contat foarte mult banii la semnatura, iar Grigore nu putea sa aleaga rapidul doar din inima(data fiind situatia financiara precara), in cazul lui Tucudean nu putem spune acelasi lucru. Speram sa nu fie iarna tradarilor asa cum a fost un alt titlu.

RAPID NU MOARE! (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 12:52

Domnule Ioanitoaia aceste 2 cazuri nu pot fi comparate,Tamas a stat la Dinamo 3 sezoane si a strans in cariera 12 echipe diferite(un fotbalist profesionist nu schimba echipele ca pe sosete si nici nu este un betiv notoriu),iar Grigore a stat la Rapid 11 sezoane (fiind si capitan) si a fost la 4 echipe(am exclus Dinamo). Eu ca suporter nu m.am simtit tradat pt faptul ca joaca acum la Dinamo,ci prin faptul ca a avut oferta si de la Rapid si pentru 1.000/2.000 de euro a semnat INSTANT cu o rivala si pentru ca nesimtitu a refuzat sa joace ‘barajul’ cu Chiajna.Toti vorbiti de profesionalism dar nici nu aveti ideea ce inseamna asta,articole mincinoase si uneori chiar idioate,doar pt $$,in momentul de fata pentru jurnalisti si fotbalisti,profesionalismul consta doar in $$. Dar sa nu va faceti griji ,nici dvs si nici restu jurnalistilor,oricat de mult am suferit/voi suferi eu,ca rapidist,voi sustine mereu echipa si va las pe dvs cu betivi profesionisti si cu caracterele (de cacat) profesioniste.

RAPID NU MOARE! (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:03

Steaua1986forever =))) Rapid si Steaua infratite? ce ai baut baiete? Tie nici prin cap nu-ti trece cati suporteri a avut Steaua pe vremea comunismului si cati suporteri a avut Rapidul,pt ca reprezentau clase si mentalitati DIFERITE. Ramai cu trofeele tale furate ca doar atat ai si vei avea mereu(minte nu vei avea niciodata).

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:11

O I, in stilul sau inconfundabil: „Poate că n-ar strica totuși să comparăm și, alăturînd, să admitem că pînă și ofertele de nerefuzat se refuză uneori!“

17 … in stilul pro si con fundabil:

Gluma:
Chiar asa ! Mai mult, liga suporterilor, cluburile, FRF, Liga si TV-ul lui Fantomas ar trebui sa-si apere mai bine interesul, sa ajunga la un consens national, un plan da tara, asa cum e la moda.
Ceva bun tot trebuie sa fi invatat Burleanu de la scola de VIP-uri a infractorilor Nastase si Oprea, iar de scoala serala de facut comert exterior cu blugi urmata la ff si f ara f recventa de Nasu, Pizza Gino si omul de arta si colectionar de tablouri si procreator numai de arbitrii balerini indiferent cu ce femei domnul tovaras Avram nu ne indoim, eventual ne crucim. Caci:
1. Componentii Nationalei nu joaca printre camile si nu sacrfica miei, nu stropesc terenul cu singe si nici nu joaca acolo unde sint incalcate cele mai elementare drepturi ale oamenilor si oilor. Avem demnitate, ce palaria mariei.
2. Fantomas nu plateste milioane de euroi drepturi tv pentru campionatul arabilor si pentru ca diversi fotbalisti sa evolueze printre primitivi, ca nu au toti bila capabila de digerat a lu Luce, care dupa ce innobileaza Brazilia ca Country de „plaja, samba, bere si sex“, aduce alinare bietilor sovietici din tamvaiul lovit de obuz. Atit ca tramvaiu lovit e gresit, dar peste atita lucru poate trece oricine.

Serios:
Chiar asa ! Doar comparatia e putin deplasata. VfB e un club serios. Are azi alt obiectiv decit Steaua dar se respecta altfel. Un cistig de 5 milioane ar fi doar o gainarie. Vor sa ramina in prima liga. Maxim e unul care poate ajuta. Iar ca afacere, ei nestiind ca Dusa si Oprea vor juca, Maxim ar fi un jucator care va juca sigur la C E. Bine, el va face pereche in atac cu fi-su lu Oprea, care deja este model, dar ei nu stiu caci nu l-au intrebat pe Marica. Valoare lui Maxim va creste. Apoi, decisiv, cum sa dea ei un jucator unei echipe confundata de fani cu lebada din lacul rusnacilor. Ajunge ca FCB a jucat unde a jucat, si-a vindut demnitatea pentru doua pere padurete, astfel ca trebuie sa intervina si Guvernul. Da ce, Maxim al lor e Sarmauantean ?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:25

Nene Ovi …matale inainte tineai cu Univ Cv …acum esti suporter al steoaiei…

dan t (81 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:37

si inca ceva…..aceste orgolii sunt alimentate de dorinta de razbunare a madamei reghe contra lui negoita si de o parte a presei asa zisei prese sportive platite de becali sau fam reghe sa scrie la comanda care in loc sa comenteze doar fenomenul sportiv lanseaza fumigene gen stirea de la o emisiune tv ,post de tv de aseara cum ca si cu torje au inceput discutiile

Dan Tode (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:39

Mda…as vrea sa vad si eu un jurnalist de la GSP care se duce la Prosport dupa ce a „scris” ani buni scandand impotriva lor, ba ca echipa lui este mai buna in tiraje si audiente,probabil ca fiind in redactia unui ziar nu necesita niciun fel de pasiune,lacrimi si bucurii atat cat le are un suporter de fotbal!!!

manu (12 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:40

ma bucur domnule Ionitoaia pentru ce ati scris si va felicit

Steaua1986forever@
replica de la un dinamovist de 50 de ani care era nelipsit de la meciurile si cuplajele de la varsta de 7 ani si care refuza sa mearga la parodiile de acum

,,infratirea” de care scrii exista doar in visele tale

mediatizarea excesiva, desantata si pe alocuri galaneasca (in special la protv) de care se bucura Steaua in detrimentul celorlalte echipe fac, din pacate, sa se ajunga la violente verbale sau fizice si chiar la ura

acesta este si motivul pentru care am renuntat sa mai cumpar presa sportiva

te asigur ca majoritatea suporterilor IUBESC ECHIPA FAVORITA, cat despre hateri… exista in orice echipa

doru (66 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:46

Nu stiu de Grigore, desi 11 ani e mult, dar Tamas a spus in repetate ori ca in Romania nu vine decat la Dinamo! Bun prieten cu M Niculae, care garanta ca nu se pune problema ca Tamas sa mearag in alta parte! Iar Marius Niculae daca va amintiti, in momentul in care a fost dat la Vaslui, desi primea un salariu mai mare a spus clar ca nu vrea sa plece, ca a fost vandut fortat de Badea, care doar i-a comunicat ca pleaca la Vaslui. Sunt oameni si oameni… Iar despre atasament fata de cluburi, voi ziaristii a-ti distrus-o . De cate ori a plecat un jucator erati in delir, lasa-l ca pleaca la mai bine, bla bla. Si au tot plecat, nu exista conferinta de presa in ultimii 20 de ani sa nu intrebati: cine pleaca de la voi? Ca sa aiba ziarele vreo 2 saptamani de abureli. Si acum, dupa a plecat cam tot ce e valoare, cine acuza? Tot ziaristii, aia care se bucurau ca pleca jucatorii! Vreti suporteri multi si atasati de club dar cu jucatori gata sa mearga la rivali? Nu e paradoxal?

Oli (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:46

Hai sa privim putin altfel.
Cat de disperata e situatia la Rapid daca Grigore a acceptat o oferta de la Dinamo. Cat de disperat e Grigore ca nu ia niste bani reali (ca de aia contractuali e satul) de a acceptat oferta de bani contractuali al unui club in insolventa? Asta e o drama in trei, Grigore-Rapid-Dinamo.
Cat de disperat e Tamas ca nu va mai fi niciodata fotbalist ci pururi betiv de trebuie sa manance acolo unde scuipase? Cat de disperat trebuie sa fie clubul care isi bazeaza apararea pe un betiv?
Despre asta e vorba: nu despre rusine, nu despre mandrie, nici macar despre prostie ci despre DISPERARE!

bazileon (167 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:54

Amintiti-va de Dan Petrescu, la Rapid!!!

ares123 (30 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 13:56

# 13 RAPID NU MOARE!
Probabil ca esti pustan plin de cosuri. Pe vremea cuplajelor de pe 23 August galeria Stelei statea impreuna cu cea a Rapidului si scandau impreuna impotriva cainilor rosii. Apropo de cainii rosii…asta era ca o ocara la adresa lor iar acum se mandresc cu asta.

alex (6 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:11

Intai de toate mentionez ca sunt dinamovist – nu unul frustrat, nici unul infierbantat, sunt un dinamovist obiectiv ca poate observa ca nu e vremea noastra in acest moment. Acum legat de subiect – da si fotbalistii ca si bancherii , ca si zugravii, sunt muncitori, deci angajati, deci sunt interesati sa se duca unde le este mai bine. Dar in fotbal spre deosebire de banca, de constructii etc e un fenomen, in care principal ar trebui sa fie pasiunea – a suporterilor – ca din cauza asta exista suporteri si la o echipa din liga a 4a, si din cauza asta sunt oameni care tin cu rapid, dinamo – chiar daca nu au rezultate de ceva ani – prea multi…….. dar asta este – Ori promovand ideea de normalitate in astfel de gesturi – acum nu zic ca daca o sa il am pe tamas in fata o sa il injur – am zis ca nu sunt suporter infierbantat – nu cumva facem sa dispara pasiunea???? Ce invata tinerii de la Tamas de la Grigore – ca degeaba tii cu o echipa ….. de duci unde te plateste mai bine ” asc buzunarul nu inima” – si sunt atatia tineri care viseaza sa dea goluri pentru echipa lor – Si vorbim de fotbalisti care au castigat ceva banisori in cei peste 10 ani de activitate….. Nu arunc cu pietre in ei ….. e dreptul lor sa aleaga…. dar nici nu pot considera normal, sa ajungem intr-un fenomen plin de PLESENI….. incetul cu incetul o sa promovam ideea de suporter de rezultat, de vin la meci dar eu ce primesc etc……si da si la Real si la Barcelona au fost cazuri de genul…… dar nu cred ca le-a privit nimeni ca fiind „NORMALE” ex. Figo, Lampard etc. Incetul cu incetul dispare pasiunea, dragostea fata de fenomen….. un fenomen in care si asa se promoveaza mai mult cancanul decat performantele, se discuta mai mult cu patronii decat cu antrenorii si jucatorii etc….. in care fie ca recunoasteti sau nu toate lumea e de vina….. inclusiv presa…… uneori as spune mai ales…… Inchei repetand : NU CONDAMN DAR NICI NU POT CONSIDERA „NORMAL”

israelian (73 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:11

Vă rog mult să nu îmi mai trimiteţi absolut nimic pe E-mail-ul meu de acasă din GSP ATÂTA TIMP CÂT MAI APARE LA ACEASTĂ TIPĂRITURĂ ŞI CEAUŞESCU AL DVS. CARE LE ŞTIE PE TOATE,ADICĂ ACEST TOLONTAN PE CARE NU DORESC SĂ ÎL CITESC.

Z.lea (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:12

Nea Ovi, faci teoria chibritului. Păşeşti pe un drum care riscă să se înfunde.

alex (6 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:14

Si treceti peste greselile facute….. am scris…. am sters, iar am scris si nu m-am mai uitat in urma…….:)…. asta pentru cine se pregatea sa imi faca o analiza gramaticala in loc sa intelega sensul…….

Fux (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:20

Aiurea!
Daca esti suporter a unui club de traditie si ai jucatori care se declara „pana la moarte cu acel club” este normal sa crezi in ei si sa fii dezamagit.

Ca suporter care pune suflet si investesti emotional, si de multe ori si material, in echipa povestea asta cu mercenariatul strica orice pasiune pentru fotbal.

Pe principiul asta cu „sa acceptam ca toti sunt jucatori profesionisti (mercenari)” hai sa tinem toti cu Bayern Munchen ca sa nu avem deceptii.

Daca lumea s-ar resemna si ar accepta fotbalul modern asa cum este (un teatru unde cei buni fug mereu de partea patronului cu teancul mai gros) va spun ca s-ar pierde 50% dintre suporteri si nici gazetele la care prestati nu ar mai avea cautare.

Fux (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:26

Si clar.. Daca nu ar exista suporterii „patimasi” care acum sunt dezamagiti de mutari gen Tamas sau Grigore, nici mercenarii ca el nu ar mai avea de unde sa castige atati bani. Pentru ca suporterii de tipul asta sunt cei care tin in viata fenomenul fotbalistic si de aici banii din publicitate si toate celelalte beneficii de care profita cei implicati.
La un public format din dame cochete si baieti care habar nu au unde e stadionul echipei favorite, finantarea s-ar lejer reduce la 50%.

RAPID NU MOARE! (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:28

ares123 esti Steaua1986forever? Nu am de gand sa intru in discutie cu 2 retardati sau 1,va/te las in prostia voastra/ta.

alex (6 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:35

Si ca sa inchei si cu o exemplificare la ” toata lumea este de vina….. inclusiv presa…… uneori mai ales presa…..” Mentionati ca fotbalistii trebuie sa fie mai atenti sa nu intarate spiritele ….. dar presa ce face???? Dupa transfer a aparut un articol cu golul lui Tamas in poarta Stelei…. – ce rost avea articolul…. plus urmatoarele titluri de GSP :
– Aroganţele lui Gabriel Tamaş la adresa dinamoviştilor: „Steaua e singurul club din România unde se poate face performanţă!” – nu cred ca au fost arogante….. dar suna mai bine pentru voi sa mentionati asta… eu consider doar ca a zis un adevar , in momentul de fata Steaua este cea mai Performanta echipa – …. din pacate pentru mine si pentru suporterii altor echipe.

– FOTO Imaginea care-i face pe dinamovişti să tremure » Gabi Tamaş „s-a dat” cu Steaua încă din 2013 – CE ROST ARE UN ASTFEL DE ARTICOL????

– Ce transferă Steaua, un fotbalist cu lipici la scandal sau un lider în apărare? » Tamaş, în 2010: „I-aş da zilnic gol Stelei!”. Portretul unui fotbalist altfel – IDEM

Nu cumva a ajuns presa in situatia unui preot care este prin calcand stramb – stiti voi ce inseamna ” a calca stramb”…… sau „a sari gardul”?????

NU NUMARUL ARTICOLELOR CONTEAZA…… CI CALITATEA LOR

corlika (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 14:50

ok …nea Ovidiu, nu poate decat sa ma bucure faptul ca vedeti cu ochi buni acordarea de noi sanse, insa sunt curios daca si dumneavoastra face si un demers in acest sens? Si aici ma gandesc daca cumva ati angajat vreodata un fost puscarias, pe un umil post de sofer ceva….

vio (188 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 15:01

Ok, bine combatut.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 16:00

Nea Ovi, dar de idolul Luce nu spui nimic ca a sarit sa bata arbitrii in Brazilia ? Pe unde merge ne face de rusine, ar fi bine sa nu il mai laudati fara rost !

alexyss (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 16:35

In trecut s-au mai vazut si migratii inverse, de la steaua la dinamo, iar cel mai bun exemplu este Danciulescu, dupa parerea mea cel mai bun atacant pe care la- avut campionatul romaniei dar care n-a prins niciodata nationala (sau ma insel) pentru ca erau altii, „strainezi”, care trebuiau convocati.

Respect Danciulescu, un fotbalist profesionist adevarat.

Bogdan (25 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 16:41

acest pseudo-journalist……este un stelist fripturist !!!

Dan28 (2 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 16:54

D-le Ioanitoaia dumneavoastra din ce stiu eu sunteti jurnalist sportiv , inca unul de exceptie , Tamas este fotbalist obiectiv vorbind nu aduceti nici dumneavoastra nici Tamas nici un beneficiu acestei societati , nu faceti case , nu cultivati rosii , nu tratati bolnavii etc totusi duceti o viata buna fara griji aveti case frumoase probabil , frigiderele pline etc asta pentru ca lumea este interesata de meseriile pe care le aveti de aceasta latura a divertismentului numita fotbal . In momentul in care le spuneti oamenilor care v-au oferit aceasta viata si continua sa vi-o puna pe tava ceva de genul : ,, mie nu prea imi pasa de parerea voastra eu merg si fac ce am eu chef ” asta nu e profesionism este neprofesionism . Iar daca pentru Tamas si pentru dumneavoastra carierele sunt la apus si deci nu mai conteaza , ucigand pasiunea a mii de oameni pentru acest sport in numele capitalismului ucideti si posibilitatea a milioane de copii sa isi castige un trai bun calcand pe urmele voastre . Asta pentru ca intr-o buna zi noi cei care ne cumparam bilet si va citim articolele o sa ne saturam de dorinta voastra de a merge la mai bine si o sa ne gasim alte preocupari mai nobile decat privitul la cutia colorata sau mersul la stadion iar atunci o sa constate cei ca Tamas ca nimeni nu ii va mai da 300.000 de euro pe an pentru a da cu piciorul intr-o besica

Prof. Nica (125 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:13

@Dan28 #36. Ai scris frumos, pe alocuri emotionan, dar nu am inteles ce ai vrut sa spui. Pentru ce pledezi si de ce. Poate m-a depasit pe mine argumentatia ta, m-as bucura sa mai incerci ca poate ma lamuresti. O zi placuta.

Muhammad (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:19

@alex @Fux – de acord cu voi, foarte bune comentarii.
@nea ovi – Exemplul Figo este in antiteza cu ideea pe care incercati s-o transmiteti prin acest articol. Figo a fost injurat, amenintat, i s-a aruncat un cap de porc in timpul unui El Classico, n-a fost aplaudat si pupat pe talpi. In conditiile in care, Figo nu e un jucator spaniol, de la care sa ai asteptari sa cunoasca si sa respecte rivalitatile si legaturile intre comunitatile de suporteri din Spania. Iar problema cu profesionalismul e pusa prost, in sensul in care, a fi profesionist nu include automat si a avea caracter. Un bun profesionist in orice domeniu, poate fi un om de rahat, scuzati-mi expresia. Poti fi cel mai bun programator sau inginer si cand iesi de la serviciu sa scuipi pe strada sa injuri pe oricine, sa asculti manele la maxim in mijloacele de transport in comun, unde nu platesti bilet de calatorie, iar cand ajungi acasa sa arunci gunoiul pe geam si sa-ti iei copiii de picioare ca sa-i dai nevestei cu ei in cap.
De ce nu se aud astfel de opinii in cazul transferurilor de jucatori de la Astra la CFR la Chiajna sau Viitorul Voluntari/Ilfov/Constanta/Medgidia/Navodari/Mogosoaia (nu stiu exact cum se mai numeste). De ce nu prezinta niciun interes meciurile acestor echipe intre ele, iar stadioanele lor se umplu doar cand vin Dinamo, Steaua, Rapid, Petrolul s.a ? Nu cumva brandurile astea sunt datorate suporterilor? In articolele voastre, in ultima vreme tot mai aspru criticate de tot mai multa lume, de ce scrieti 2 saptamani inainte si dupa Dinamo-Steaua sau Steaua-Dinamo si folositi imagini cu torte, fulare, esarfe, steaguri, coregrafii ? Nu cumva tot datorita suporterilor, care, evident sunt intotdeauna de vina pentru orice abuz al ‘fortelor de ordine’ care bat femei si copii ? Oare oamenii astia nu merita putin respect? Respect inseamna sa taci din gura daca nu iubesti echipa si culorile unde joci, sa-ti faci treaba, nu sa-i injuri pe rivali si apoi sa semnezi cu ei si sa intorci injuraturile sau ironiile. Nu-i pune nimeni sa faca declaratii de genul. Profesionalismul n-are de a face cu respectul pentru oameni si caracterul. In fotbal, aceste ultime 2 calitati conteaza mai mult. Cel putin in fotbalul vazut de suporteri, nu de catre media sau cei care au interes financiar din exploatarea lui.

Vasai (23 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:20

Inca un articol de clasa, ponderat si logic. Adevarata demonstratie de gazetarie. Chapeau.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:23

Ma bucur ca Tamas s-a dus la aia ca sa ii traga in piept. La noi nu avea ce sa caute pentru ca nu mai poate, a terminat benzina. Stiind asta a decis sa le traga teapa unora care merita.

Relu (27 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:26

O judecata corecta. Am totusi intrebarea cate sanse merita fiecare om? Dar un ziarist tanar?

Mihai (5 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 17:34

Ma amuz, pe Dl Ioanitoaia ba il acuzati ca e stelist, ba ca uraste Steaua, la fel si in cazul lui Dinamo. Va e imposibil sa intelegeti ca omul e pur si simplu obiectiv, iar daca voi ganditi (sau nu) orbiti fiind de patima de suporteri, dansul fiind de profesie, vede lucrurile corect.

Petrescu (2118 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:04

Un articol scris impecabil in Limba Romana, felicitari!

Traim deja in libertate fata de ’89 si clar ca jucatorii se pot muta de la orice echipa la oricare alta, pe „vremuri”, daca va amintiti, lucrurile nu stateau deloc asa.

Cheetah (2118 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:06

Important e ca Steluta sa-si pastreze valoarea lotului, chiar daca unii pleaca dupa bani arabi, petrodolari, iar altii, nostalgici dupa „satul in care s-au nascut” revin la vatra 🙂
Asa e normal, oamenii sa se tot plimbe de colo-colo, e libertate!

Cocorico (911 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:10

Maestre, sa-i vedem pe toti decidentii de la cluburi de unde mai iau oameni buni, ca pleaca toti pe-afara, de crescut nu creste nimeni, nu educa nimeni, toata lumea vrea sa ia de-a gata. Incearca ceva Gica Hagi cu scoala, dar cu o floare nu se face primavara…
Va propun sa mai scrieti si de oina si rugby, macar sa ne mai invioram putin, ca fotbalul asta…. belea mare!

Xbotz (38 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:31

Este adevarat ca uneori se face prea mare scandal cand un jucator trece de la o rivala la alta.Cei mai multi jucatori sunt jucatori care nu s-au remarcat la prima rivala la care au fost si nimeni nu ii duce lipsa.Dar fosti capitani,fosti jucatori iubiti la echipele lor nu au voie sa faca astfel de tradari indiferent de sumele oferite,deoarece ei sunt fotbalisti profesionisti si oricat sar plange cand castigi lunar timp de un an macar 7-8 mii de euro nu ai cum sa nu te descurci. Nici Tamas si nici Grigore nu ajungeau muritori de foame daca refuzau ofertele de la Steaua,respectiv Dinamo. Nu trebuiau sa se ajunga la asta,unele lucruri nu se fac deoarece asa au fost facute de la inceput si o schimbare nu e necesara.Au fost foarte putini jucatori care au fost mari la o echipa si apoi au fost la fel de mari si la cealalta.Si Hagi a fost un jucator mare,dar la Barca si Real nu si-a facut simtita prezenta. Astfel de schimburi cu jucatori care nu au demonstrat nimic se pot face,dar in rest un suporter adevarat nu poate accepta.Mai ales atunci cand jucatorul venit de la rivala te jigneste in trecut dar trece peste toate antipatiile pentru a lua un ban.

Valet (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:33

M-am saturat de atatia caini pana la moarte care trec sa hamaie la Steaua cand li se arunca primul oscior…

dinu (427 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:36

@Cocorico #46. Doamne cata dreptate ai, de cand astept sa scrie Nea Ovidiu un editorial despre cat e de urgisita oina..Pana si badmintonul are o soarta mai buna…

Lulus (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2015, 18:44

Eu cred ca aveti dreptate! Dar tradatorii-s tradatori

Comentează