Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu am greșit cu Sînmărtean

Pe 5 ianuarie, scriam în această margine de pagină că “sînt convins că Lucian (n.a. Sînmărtean) va pleca imediat, nu la vară, cînd va deveni jucător liber. Pițurcă are nevoie de el imediat și, cum îl știu, îi va determina […]

joi, 15 ianuarie 2015, 9:46

Pe 5 ianuarie, scriam în această margine de pagină că “sînt convins că Lucian (n.a. Sînmărtean) va pleca imediat, nu la vară, cînd va deveni jucător liber. Pițurcă are nevoie de el imediat și, cum îl știu, îi va determina pe șeici să nu se zgîrcească… Steaua va mai lăsa de la ea, conștientizînd că vinde un fotbalist care va împlini pe 13 martie 35 de ani și pe care-l va pierde gratis la vară!”.

Am avut dreptate. Nici Sînmărtean, ulterior nici Szukala, de asemenea transferat la Al Ittihad, nu vor aștepta termenul de expirare a contractelor, ci au decolat ieri, miercuri, spre Dubai, unde echipa din Jeddah se află în cantonament. Steaua i-a vîndut la pachet pentru un milion de euro, de unde concluzia că a ieșit pe plus. După ce a plătit pe ei 400.000 de euro, dintre care 250.000 pe fundașul polonez, urmează să încaseze mai mult decît dublu. Sub cît a pretins inițial Gigi Becali, dar o sumă importantă în contextul sărăciei ce suflă, precum crivățul, prin fotbalul nostru.

Am intuit că Sînmărtean va pleca deîndată nu pentru că aș fi aflat vestea de la Pițurcă. Nu mai discutăm de cîțiva ani, de la scandalul dintre el și Mititelu. Nu c-aș fi mers pe mîna lui Mititelu, cum greșit a dedus Pițurcă, însă am ținut cu Universitatea și, dacă istoria s-ar repeta, aș continua să țin. Am iubit-o pe Craiova Maxima și nu mi-e teamă să recunosc că o voi iubi mereu. Sînt chiar mîndru de asta.

Întorcîndu-mă la subiect, am mizat că se va întîmpla așa deoarece mi s-a părut normal să nu se întîmple altfel. În logica lucrurilor. Întrucît Al Ittihad a pierdut teren cu Pițurcă pe bancă, n-a cîștigat nici un meci din 7 și a pierdut 5!, ex-selecționerul român s-a zbătut să-și întărească echipa acum, pe loc, neîntîrziat. Altminteri, la ce i-ar fi folosit ca Sînmărtean și Szukala să sosească la vară, cînd era posibil ca, lipsit de ajutorul celor doi, Pițurcă să fi fost dat afară de șeici.

Călare pe un munte de petrodolari, șeicii sînt, fapt cunoscut, darnici, largi la pungă. Dar și, la fel de notoriu, orgolioși și iuți la mînie. Între alții, au simțit-o pe propria lor piele Olăroiu și, mai nou, Dan Petrescu.

Legat de transferul ex-steliștilor, m-a surprins încrederea tehnicianului că “Sînmărtean și Szukala nu vor pierde echipele naționale”. Mă întrebam pe ce se bazează Pițurcă cînd se arată atît de sigur pe el, dar s-a grăbit să mă lămurească. “Fiindcă nivelul (n. a. fotbalului) din Arabia Saudită e ridicat. Pot să spun chiar că e mai ridicat decît în Liga 1 actuală”, a afirmat antrenorul lui Al Ittihad.

A completat cu “Am vorbit și cu Iordănescu despre Sînmărtean și va miza în continuare pe el”.

Evit să-l mai contrazic pe Pițurcă deoarece nu vreau să mă dușmănească și mai tare. Totuși, îi comunic că de aici, din România, se vede altfel. Chiar invers, în sensul în care fotbalul saudit, cel din Golf, în general, mai are de parcurs drum lung pînă să-l ajungă pe al nostru. Care posedă, deși e mai strîmtorat, mai amărît, o clasă peste. Dacă nu două.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

andy (103 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:05

Si Marele jucator,DE BARBUT, Piturca e cu doua clase sub noi toti.Nu si recunoaste el fiul.

mihai231 (25 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:13

o fi asa cum zici dumneata , dar cum ai spus chiar matele …petrodolarii…exista jucatori cu cateva clase peste ce este in campionatul romanesc care este vai mama lui…meciuri trucate si alte bazaconii…arabii se ridica incet sar sigut Nene Ioanitoaia…nu sunt la nivelul unuor campionate din europa dar sunt cu 2 clase peste campionatul romanesc…macar la cluburile importante…daca nu la campionat…din pacate al nostru a cam inceput sa miroasa sa…puta…..si pute rau de tot

MARGELATU (91 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:17

Cand a fost antrenor la nationala nu ar fi considerat nici un jucator roman care juca in golf….vad ca si-a schimbat opinia. Oare de ce?

INCOMPETENTA to INCOMPETENTA ramane…fie la nationala sau la o tara din golf.

MANDRIA sta inaintea caderii! 🙁

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:22

…CSU este adevarata Stiinta …matale ai tinut cu UNiv Cv …acum nu mai tii …ai fost suporter de rezultat …noi care suntem din Craiova stim adevarul …
Piti ia jucatori din Ro si duce la camile …nu invers …e clar cva araboii sunt cei mai slabi fotbalisti din lume …

marius (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:30

pai daca au campionatul peste noi ca valoare de ce ma cumpara jucatori din campionatul nostru ?

Bogdan C. (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:32

D-le Ioanitoaia , ca de obicei , aveti un punct de vedere care e deja opinie publica . NU incape indoiala ca fotbalul din Golf este sub pseudofotbalul jucat de ai nostri in liga 1 , dar ce ati fi vrut sa zica Pituica in conditiile in care aia il platesc cu niste sume pe care majoritatea dintre noi nu le fac nici intr-o viata ? Ca e de rahat ? Ca e un pas inapoi pt cariera dar unul mare pt conturile sale ? Mie personal imi ramane bucuria ca a plecat de la nationala , iar ce zice el de la mii de km departare ma lasa extrem de rece . Si sper sa nu il mai pomeniti atat de frecvent .

Lereter (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:44

Sint multi antrenori,”mari in realizari”,dar numai in Romania. Cum ies „afara” devin mici. Aici se incadreaza Iordanescu,Piturca,Andone,Balaci,etc,etc. In Occident rar vezi un antrenor roman,si sta putin,pe acolo,ca nu au valoare. Fotbalul la arabi-are mare dreptate dl Ioanitoaia- este slabut,obiceiurile locale,caldura si alte chestii, nu-l lasa sa se dezvolte. Chit ca se investesc munti de petrodolari. Dl Piturca,nu demult,il lasa inafara nationalei pe S
anmartean,acum apeleaza la el,in chip de salvator. Chestie de personalitate, de caracter. Cam in aceleasi limite se incadreaza si „marele antrenor” Regenkamp, vedeta la Steaua, no name,printre arabi. Asa ca toti astia sa se multumeasca cu banii lor (munciti ,desigur) dar sa nu ne dea lectii. Stim ce pot !

adi_stelistul (359 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 10:50

Va amintiti, desigur, cand in Turcia a inceput sa se investeasca in fotbal. Turcia era o tara care nu conta in Europa. Au inceput sa aduca mai intai jucatori si antrenori la apus de cariera care sa atraga spectatori, interes si sa creeze emulatie intre tineri. Si au reusit. Semifinala de CCE in 1989 pentru Galatasaray, apoi titlul european de tineret la inceputul anilor ’90 si totul a culminat cu o semifinala mondiala si una europeana in deceniul trecut, performante pe care noi nu le avem si nu stiu cand le vom avea. Si au inceput de la un 0-8 cu Anglia in 1985 si de la „ciuca batailor” care erau.
Poate ca asta e si strategia celor din Golf si poate va da roade. Adica, desi probabil aveti dreptate cand spuneti ca fotbalul lor e sub al nostru, perspectivele lor sunt categoric mai bune decat ale noastre. Si din pacate nu se intrevede nicio modificare a situatiei.

Dimi (65 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:05

Va dau dreptate de la prima la ultima litera a articolului.

nea caisa (222 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:11

Dupa inceputul dezastruos ca antrenor, Piturca primeste o sansa. In ce consta ea? In faptul ca arabii nu pot (inca) accepta ideea ca s-au inselat in privinta calitatilor lui Piturca si sunt dispusi sa mai cheltuiasca niste bani mergand pe mana lui, fiindca e clar ca ideea aducerii unor romani e a antrenorului, aflat in disperare si crezand ca se va scoate cu jucatori romani, ceea ce inseamna ca el are acolo nu atat probleme profesionale cat probleme de a se impune jucatorilor. Sa speram ca acesti doi jucatori vor putea schimba echipa, astfel ca Piturca sa aiba si el succes, nu dorim raul nimanui. Insa trebuie sa retinem si esecul net al lui Dan Petrescu, caruia nimeni nu ii poate nega calitatile de antrenor si priceperea. Pare, pur si simplu, ca jucatorii arabi ii desconsidera pe antrenorii romani, chestie mai degraba de cum stim sa ne facem perceputi in lume ca popor.

Lucy (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:19

Fotbalul arab se va ridica numai datorita strainilor pentru ca arabii sunt comozi, nu le place sa traga ca europenilor. Vor investi si vor creste numai cu jucatorii de import.

Olteanu (478 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:26

@ovidiu 3003 #4. S-o crezi tu ca CSU e adevarata Craiova, aia e a smintitului de Mititelu. Voua va place sa va mintiti, dar lasati-l in pace pe Domnul Ioanitoaia. Stie dumnealui mai bine cu cine sa tina, nu mai faceti voi lobby.

Emilian (143 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:26

Ovidiu, bag de seama ca sunteti cam in criza de subiecte: scrieti ditamai articolul ca sa punctati 2 chestiuni simple si binecunoscute: campionatul din Arabia Saudita este slab, iar Sanmartean si Szukala vor pierde probabil selectia la nationalele lor, chiar daca nu imediat. Cat priveste divagatia pe tema Stiinta-Mititelu, hmm, e cam inutila si confuza. Cum adica nu esti de partea lui Mititelu dar sustii cauza U Craiova. U Craiova este o legenda frumoasa, insa in momentul de fata se rezuma la a fi un SRL detinut de un impostor. Singura modalitate prin care U Craiova ar fi putut sa redevina echipa orasului era ca Mititelu sa cedeze controlul asupra acestui club. Daca dumneata crezi altceva..

Alex (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:27

Comparatia este total nepotrivita. Cum sa compari fotbalul nostru cu ceva care nu exista?!

guru (19 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:29

Ba eu sunt convins ca dupa un meci doua Iordanescu nu il va nai convoca pe Sanmartean. De fapt acesta nu a plecat la arabi ca sa joace fotbal ci dupa bani. Nici el nu mai mizeaza pe nationala, el a incheiat-o cu performanta si nu mai asteapta nimic de la fotbal.

AliBaba (223 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:46

@emilian #13. Alt moralist de serviciu. Chestiunea nu e transata daca Piturca si altii considera altceva. Chiar e de discutat fie ca nu vrei tu.

Matei (93 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 11:57

ovidiu3003 e intr-o grava eroare, o comite rau. Niciodata clona nu va fi egala cu originalul, deci nici CSU Craiova cu Universitatea Craiova.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 12:04

Campionatul nostru e mult peste campionatul Greciei unde fiul mentorului ghinionist se face de ras !

bogdan arad (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 12:13

Clar, dl. Ovidiu stie ce zice. sauditii au de invatat chiar si de la noi.
Iar pe marginea comentariilor postate: CSu Cv nu poate fi vreodata Universitatea Craiova, asa cum UTA B(atrana) D(oamna), fondata in 2013, promovata din D in C, nu poate fi UTA, campioana provinciei, cu 6 titluri si 2 cupe. In ambele cazuri, contopirea nu a avut loc, nu are cum sa se produca, iar cei care cred asta, ca au mutat o hartie dintr-un sertar in altul, si prin asta palmaresul istoric, se insala, dar au acest drept. Numai sa nu incerce sa ne bage pe gat ideea asta sau sa ne creada fraieri.

Florin (67 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 12:28

Brunetul merge la cacealma, a luat cel mai bun jucator si se lauda cu asta de parca l-a ales Sanmartean pe el de antrenor. Ala a pupat milionul la 35 de ani, se ducea si in Mongolia cu Halagian antrenor (nu ca Halagian ar fi sub el ca antrenor, cred ca nu e).

Daca avea coloana vertebrala ii lua pe Cocis, Tamas si Stancu.

Asta cu nivelul de la arabi e piturcism, putori ca jucatorii arabi rar vezi, de-aia nu prea e niciunul in Europa in campionatele tari.

Asa ca nu poate fi campionatul ala de reluari peste al nostru, din moment ce ei iau batai colosale de la vestici pe CM al cluburilor/tarilor etc. iar noi de bine de rau mai facem fata, mai batem un Ajax/Chelsea/Lyon etc., care pe arabi ii fac la protap la orice ora.

Brunetule, stai in cortul tau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 13:01

Usor de prevazut ca Stan si Bran vor pleca imediat. Becali inconjurat de gainari si infractori a fost obligat sa uite ce-i onoarea. Satana si-a mai batut inca odata joc de toti, inclusiv de PiTurca, adica de „el insusi”.

De neprevazut pentru mine e incercarea jurnalistilor de a justifica orice mica gainarie: „nu rezista nimeni la asa oferta“ iar „Steaua a cistigat un milion plus salariul economisit“, „campionatul e cistigat“. Totul fals !
Amintesc ca Gardos si Chiriches trebuiau initial sa plece la jumate de pret. Dumitresu si presa vuiau. Nu merita atit. Trebuie sa plece. Le-a iesit la limita cu Legia. Cei doi au plecat pentru sume duble. Dar chiar daca plecau gratis, prin destinatia aleasa, nu faceau de risul curcilor campionatul, asa cum au facut bibilicile astea doua.
Acum doar 6 luni Argaseala, Duckadam cadeau la pace cu presa, calculind ca nu se renteaza transferuri pina nu stim daca vom juca in C L. Fals ! Au pierdut 20 de milioane.
Azi la fel: „Avem 27 de fotbalişti în lot, nu vom face transferuri doar de dragul presei, nu este un mod profesionist de a manageria un club.“ Curat neprofesionism. Pierzi virfurile si mentii baza. Avintul X are 50 de jucatori.

Amintesc ca Steaua a cistigat de multe ori la limita, Szukala a fost de multe ori decisiv in aparare dar si atac iar jocul incepuse sa se plieze pe Sarmantean. Despre rusinea ca cei mai buni, laudati si premiati jucatori din campionat trec sa faca magii printre camile, exact sub bagheta „tacticianului“ PiTurca, vad ca nu spune nimeni nimic. Iancu si Chipciu abia au iesit din spital. Iancu si Stancu au jucat putin, le trebuie timp fara presiune ca sa reintre in echipa. Accidentari mai apar. Ce se face Dumitescu si Argaseala daca Steaua reuseste imposibulul, adica sa piarda campionatul ?

In calculul prezentat, laudat ca mare afacere de presa, nu apar costurile unor eventual doi noi jucatori care i-ar putea cit de cit inlocui. Cit credeti ca ar costa doar Teixeira ? Nu par sa existe alte variante mai bune si mai ieftine.

La vara mai pleaca precis citiva. Ce facem, presupunind ca vom cistiga campionatul ?
Renuntam iar la 20 de milioane ori cumparam la timp ceva ? La timp ar insemna in iunie, adica atunci cind sint toti scumpi. In junie ca sa ai macar o luna pentru a pregati o echipa. In iunie cind orice terminat cere un milion la semnatura. Nu fratilor ! Echipa trebuie pregatita azi. E cel mai ieftin. Asta inseamna profesionism ! Daca pui acum presiune pe Iancu si Stanciu, daca nu vor rezista, i-ai terminat si pe astia. La vara iti trebuie altii.

PS
hai sa prevad si eu ceva. Szukala si Sarmantean sint facuti pentru fotbalul mare pe terenuri corespunzatoare, unde joaca alaturi de fotbalisti adevarati. Mingicarii de arabi il vor intoarce pe Szukala pe dos iar Sarmantean, caruia 6 luni de magie in toata viata lui i-au ajuns, va claca de la primele meciuri pe acele terenuri si cu alti mingicari in jur. Iar Piturca nu se lasa pina nu-i contrazice el si pe arabi. In afara de Romania, unde barbugiul numit Satana are o charisma greu de explicat stiintific, tehnicianul asta va da din rateu in rateu peste tot.

baronu (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 13:34

„Daca avea coloana vertebrala ii lua pe Cocis, Tamas si Stancu.”.. pretene daca tu crezi ca Tamas e mai bun decat Szukala, atunci nu ai nici o treaba cu fenomenul..
Si mestere Ioanitoia nu stiu unde vezi matale liga 1 cu doua clase peste in conditiile in care sunt echipe care au numai 9 jucatori la vizita medicala sau jucatori de la alte echipe fug ca potarnichile din cauza problemelor financiare iar jucatori care vin in campionatul nostru sunt de la echipe de pe ultimele locuri din tari de cocotieri.. deci poate ar fi mai bine sa trecem peste sentimentalisme gen „Craiova Maxima”, „Steaua ’86” si sa fim constienti de ceea ce avem acum.. eu sunt stelist de cand ma stiu, de cand ascultam meciurile la radio, dar o sa raman cu echipa actuala indiferent ca o sa se numeasca FCSB sau Steaua sau ca o sa joace in galben-albastru pentru ca asta e situatia actuala

raul (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 13:48

Aveti dreptate dle Ioanitoaia, insa problema este faptul ca fotbalul romanesc are DOAR 2 clase!!!!!

raul (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 13:53

Fotbalul romanesc are DOAR 2 clase!!!! suntem analfabetii fotbalului european

Cheetah (2118 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 14:33

Singurul avantaj din aceste tranzactii este ca mai incasam niste bani din AS ca sa ne revenim financiar. Si ma refer aici la banii care merg la Stat pentru fotbal, nicidecum la afacerile clanului Becali.
Asadar, mai facem cite o afacere dintr-asta profitabila, incurajam tinere talente din zona, le dam o sansa, apoi sa zicem ca ne-om reveni.
Inclin totusi sa-i dau dreptate Maestrului OVI ca avem un fotbal calitativ superior celui din AS in particular si in general celui din zona araba.

alblue (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 14:51

Buna ziua,
sunt de acord cu d-nul Ioanitoaia, dar am o problema cu „suporterii” U Cv. Am si eu intrebarea care sta pe buzele multora: „De fapt, care e Craiova ?”. Aia pe care a scos-o la produs Netoiu, dupa el Staicu, iar Mititelu a rezolvat-o complet? Nu stau in Cv. si am vazut cand am ajuns acolo polemica pe zidurile blocurilor. E o chestie tare si grafitti… Sunt valcean cu 11 ani la Cv.,tin cu echipa asta din 1978 (aveam 4 ani si am ales-o atunci datorita culorilor), dar eu sunt de parerea ca daca anumiti oameni care, la un moment dat, au fost „Stiinta”, atunci ar cam trebui sa le dam ceva credit. Dacca nu, alta mai buna….

alblue (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 14:53

Scuze, lipsea un „sunt acolo”

Abcde (206 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 14:58

Baronu#22. Nu incurca borcanele, e vorba despre valoare, nu despre conditii. Uita-te la meciurile arabetilor si vei zice ca Nea Ovidiu.

Unu’ (102 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 15:01

Cand Steaua si Rapid jucau sfert de finala european, Tolontan scria intr-un articol ca cele 2 echipe romanesti au maturat cu juma de Bundesliga.
Cand Dinamo juca cu OM in grupele cupei UEFA, Dinu afirma ca liga 1 e peste campionatul francez.

Ne cam place sa ne aratam muschii, dar mi-e ca de multe ori nu prea avem de ce. Liga 1 d-abia mai supravietuieste, jucatorii mai rasariti fug la prima oferta, indiferent de unde e. Pe plan european doar Steaua mai arata constanta si doar in sezonul de toamna, dar cu o floare nu se face primavara.

si cica suntem peste arabi cu una-doua clase. E destul de comica afirmatia, nu urmaresc fotbalul din Golf, dar mi-e greu sa cred ca depasim pe cineva din punct de vedere fotbalistic. Ne indreptam spre un fotbal semi-profesionist daca se prabusteste pretul drepturilor de televizare si noi discutam despre calitate, clase si valoare.

Sunt curios unde o sa fim peste un an, cate vor retrograda/desfiinta sezonul asta si daca va promova vreo echipa din liga secunda.

Xbotz (38 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 16:06

Nu asi crede ca noi avem un campionat mai bun decat au arabii.Putem spune ca avem Steaua,Astra sau chiar si Dinamo,echipe care in mod normal nu ar avea probleme cu cele din Arabia Saudita dar in rest pe cine avem?Avem echipe cu antrenori anonimi,echipe la care 70% din jucatori sunt adusi liberi de contract,avem 4 echipe aflate in insolventa si din toate doar Dinamo parca are sanse sa se salveze.In schimb arabii au antrenori celebri,au jucatori celebri(trecuti de 33 de ani in general dar au calitate) si au siguranta financiara si conditii de a face performanta.Pe ei mai mult nu ii ajuta clima de acolo.Daca am combina cele doua campionate cred ca am face de unul bun dar in rest pot spune ca nu avem un campionat nici mai bun dar nici mai slab decat al arabilor.Si cu siguranta Sanmartean va mai fi chemat la nationala daca nu se accidenteaza ca altul mai bun nu avem.Szukala va pierde probabil nationala Poloniei deoarece fundasii polonezi joaca la un nivel mai bun.

Freddy RE (34 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 16:30

Nentori, chapeau!
Pesemne cā într-o viațā lateralā ai fost chirurg. Acum, de plictisealā, treci la pian, umilești 2-4 giurnaliști care cum, și culegi cioburile a ce-a mai rāmas din Piți cu pințeta. Dar, „Chapeau”, cā de fapt asta era tot.

Turda (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 16:56

@Unu #29. Tu recunosti ca nu ai vazut meciuri la arabi, asa ca vorbesti in necunostinta de cauza. Daca taceai filozof ramaneai. Dar tare le mai place unora sa se afle in treaba si sa se mire degeaba.

Tintin (5 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 16:59

Celebrele echipe antrenate de marii antrenatori Piturca si Reghecampf joaca la nivelul Bistritei, Buzaului ori Mioveniului. Daca cineva vrea si alte comparatii ii stau la dispozitie cu placere.

Marcus (279 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 17:01

Ne intindem aiurea la vorba ca doar Sanmartean si Szukala, ca si Reghecampf si Piturca nu s-au dus in Arabia pentru fotbal. S-au dus pentru bani si cu asta s-a incheiat discutia.

Unu’ (102 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 17:17

@32 Turda

Nu urmaresc fotbalul arab, dar vad ce e la noi. Nu cred ca in afara de Africa, exista fotbal mai slab ca al nostru cu 1-2 clase. Nu spectatori, nu audienta TV, nu stabilitate financiara/bani, nu proiecte de pe termen lung, doar insolventa, datorii, faliment, puscarie, asa-zisele blaturi care incep sa apara usor-usor.

Sa-mi explice si mie cineva care sunt alea 2 clase.

Iliuta (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 17:23

Totul foarte corect. Si in discutia despre clona.

Dan (34 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 17:29

Bravo lor , s-au dus la bani . Toti facem la fel , sa nu fim ipocriti .

Dragos (250 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 18:04

Nea Ovi, cred ca cineva selecteaza postarile ca prea sunt de laude cele care apar. Am dreptate ori ba?

Loulou (274 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 18:05

Bravo Dane, ai prins totul intr-o singura fraza! Felicitari.

Manole (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 18:08

Spectacol, nu altceva. Nimeni nu e nimic fara bani, hai sa nu ne mai dam pe dupa ciresul din mijlocul curtii.

Filbert (58 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 19:23

Intreb si eu, nu dau cu parul: o mai fi vreo echipa, in istoria fotbalului mondial, din Galapagos pina in Feroe si Tasmania, ce cistiga primele 7 partide, schimba antrenorul, dupa care pierde 5 partide si face 2 egaluri? Chiar si din greseala s-ar fi intimplat sa cistige chinuit un meci…E adevarat ca pitzi e unic, nu mai exista altul la fel de frumos, dastept si baftos ca el…

Freddy RE (53 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 21:09

@Filbert
Este raspuns la circumcizia ta: arab sa fii, petrol sa ai. Daca se poate, sub tine.

Jean (280 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 21:26

Ma tot intreb cum i-a prostit Piti pe arapi si cat o sa tina vrajeala lui ieftina.

Strainu (26 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 21:43

Buna intrebarea lui Filbert #41. Ai putea sa juri ca Piturca le-a luat mintile seicilor cum i le luase si lui Mircea Sandu de facea din el ce vrea.

filip (44 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 21:46

De acord ca nu ati gresit cu Sanmartean, dar cu Keseru nu prea ati nimerit-o cand a venit la Steaua. Nu ati mirosit ca va deveni puncherul formatiei, ati mers in continuare pe mana lui Rusescu.

Turda (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 21:50

@Unu. Pari baiat de baiat, deci banuiesc ca intelegi insa te prefaci ca nu. Nu analizam situatia financiara, clar in favoarea arabilor, vorbim despre valoarea fotbalului, nivelul campionatului si al reprezentarii. La acest capitol stam mai bine. Nu stiu pentru cata vreme, dar in prezent suntem superiori.

Croma Key (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 22:26

Dar asa fraieri sa fie arabii aia sa puna botul la cardeala ieftina a lui Piti? Imi cer scuze dl Ioanitoaia pentru limbajul colorat, nu vreau sa par ireverentios (luati-o p-asta stimati comentatori, treceti la DEX) dar ma enerveaza Piturca mai mult chiar decat cresterea francului elvetian. Cu stima!

Tyty (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 23:27

Si eu sunt de parere ca nu trebuie sa fim ipocriti, dar jucatorii discutati sunt cand zic ca au plecat pentru performanta. Si nu il cred pe Piti ca Iordanescu i-a promis ca il va mai chema pe Sinmartean la lot.

Alin (626 comentarii)  •  15 ianuarie 2015, 23:33

Eu ma bucur ca s-a intors Tamas. O sa avem si noi de ce sa ne amuzam ca poate mai sparge vreo scara de bloc si se culca pe presul de la intrarea intr-un apartament. Omul are valoare mare daca nu l-a vrut niciun club din liga secunda engleza. Pacat ca nu s-a intors si Mutu ca am fi vrut distractia asigurata.

Georges (65 comentarii)  •  16 ianuarie 2015, 0:00

Pro Turda si nu cu Unu. Ce va fi peste ceva timp nu stiu, dar acum ca fotbal suntem peste arabeti cu toti banii lor cu tot.

Comentează