Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu Tadici e problema!

Firește că ne-a dezamăgit locul 9 ocupat de “naționala” feminină de handbal la Euro 2014. Și dacă, oarecum logic, fetele noastre au invocat neșansa din finalurile partidelor cu Danemarca și Ungaria, ne-am întristat foarte tare. Din pricină că meciurile respective […]

vineri, 19 decembrie 2014, 5:06

Firește că ne-a dezamăgit locul 9 ocupat de “naționala” feminină de handbal la Euro 2014. Și dacă, oarecum logic, fetele noastre au invocat neșansa din finalurile partidelor cu Danemarca și Ungaria, ne-am întristat foarte tare. Din pricină că meciurile respective s-au ratat la potou, dar și din alt motiv. Deoarece am trăit cu senzația, uneori cu certitudinea, că echipa era capabilă de mai mult și, din păcate, n-a dovedit-o.

În urma unui eșec, indiferent de sport, primii care trag ponoasele sînt antrenorii, de aceea toate oalele se sparg acum în capul lui Gheorghe Tadici. Imputîndu-i-se cîte în lună și în stele, e socotit inamicul public numărul 1 al handbalului tricolor! Fără să am pretenții de mare specialist, mi se pare prea mult. Admit că Tadici n-are charismă, că uneori se rățoiește la fete aiurea și atunci lasă impresia, să mă scuze, unui tractorist transpirat și nervos, dar tot e prea mult.

Personal, consider o exagerare să-l punem la zid doar pentru că-i nevoie de un țap ispășitor. Mă gîndesc, sînt eu în măsură să-i reproșez unui antrenor cu atîta experiență că a solicitat time-out într-un anume moment, apoi să fac din asta o întreagă discuție și, încă mai grav, un cap de acuzare?! Zău așa, nu cumva Tadici, de peste 3 decenii pe bancă, știe mai bine decît oricare dintre cei din jur cînd să solicite întreruperea meciului? Despre ce vorbim, îl învățăm pe cocoș la ce oră și cum să cînte cucurigu?!

Părerea mea, a unuia fără veleități de doctor în handbal, e că nu hamletiana întrebare “cu Tadici sau fără Tadici?” ar trebui să-l preocupe în mod special pe președintele federației, Alexandru Dedu. Păstrarea ori înlăturarea tehnicianului de 63 de ani, uzat și obosit în versiunea contestatarilor săi, nu constituie cea mai arzătoare problemă cu care se confruntă fostul pivot, de 3 ori cîștigător al Ligii Campionilor cu Barcelona. E una dintre ele, însă nu-i nici singura și nici cea mai importantă. Sînt convins că nu stă în drum căruța handbalului românesc de Gheorghe Tadici.

O opinie mai largă e aceea că pe semicerc se simte lipsa unui suflu nou, a unei viziuni moderne. Fără investiții serioase, e greu de închipuit, curată utopie, că un sport cîndva în topul mondial va reveni pe culmi. Cînd un club cu anvergura și prestigiul Oltchimului Rm. Vîlcea, o dată finalist și de 4 ori semifinalist al Ligii Campionilor, se desființează, iar fetele o iau care încotro, mă îndoiesc că demonizarea antrenorului “naționalei” feminine înseamnă ieșirea din tunel. Rezolvarea situației.

De pildă, cîtă vreme unei echipe i se permite să înscrie în campionatul intern cîte jucătoare străine vrea, iarăși nu-i în regulă să arătăm cu degetul spre Tadici.

Inconfundabilul Cristian Gațu, șeful FRH pînă în luna februarie a anului în curs, atrăgea atenția asupra riscului ca România să ajungă “terenul de antrenament al danezelor, rusoaicelor și braziliencelor”. Deși noi, cei din afară, ne pricepem la toate și avem soluții pentru toate, de avertismentul lui Gațu trebuie să ținem cont. Chiar e cazul.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Marean (270 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:19

Sunt de aceeasi parere. Plecarea lui Tadici nu va scoate handbalul romanesc din umbra.

Suru (108 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:21

Nea Ghita e un taranus, dar nu cred sa fie multi care sa il invete handbal in Europa. La Zalau a facut din rahat bici.

Un antrenor (214 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:29

Primul articol despre Tadici care mi-a placut desi ii va irita pe multi. Cred ca si pe colega Maria Andries. Acesta e scris de un om cu capul pe umeri. Felicitari.

antimafia (103 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:32

Antrenorul nostru apreciat de dvs „in conditiile date” n-are nici dinti in gura. Antrenorul nostru e din preistoria sportului, el nu are nici un contact cu handbalul modern.Dar asa apreciem noi pe cei care zbiara si fac ca toti dracii ca alternativa la tactica si succes. Echipa nationala de handbal feminin nu joaca nimic, se apara in schimb foarte bine, dar nu exista in handbalul mare vreo echipa care sa aiba succes doar pe baza apararii exclusive. La handbal nu e ca la fotbal unde un antrenor anti-fotbal (cum ar fi Mourihno) poate castiga, la handbal atacul este baza, sau asa se vede.

Sebi (4 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:32

Ziceti ca nu va pricepeti insa dati solutii. Vreti sa va citez? Una spuneti si alta fumati.

Mishu (234 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:50

@antimafia #4. Iar debordezi de inteligenta si ca Tadicl a obtinut mai bun rezultat din epoca moderna a handbalului nostru. Atunci avea dinti in gura? Pe multi ii deranjeaza ca nu e fitos si smecheras ca de exemplu Reghe. Daca faptul ca e priceput, serios si muncitor nu mai conteaza atunci iti dau dreptate.

Cheetah (2118 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 17:51

Mergem pe mina lui Gatu pina in pinzele albe!
Aveti dreptate, antrenorul atit are, atit realizeaza, e valabil, dupa cum vedem cu totii si din pacate, si in fotbal.

Cineva trebuie sa dea drumul la bani in tarisoara noastra draga, acum in cel de-al doisprezecelea ceas, se aude?

Eu unul m-am saturat pina in git de aceasta austeritata impusa si sterila, aducatoare de rezultate precum vedem si in fotbal, si in handbal, dar mai ales in afaceri, acelea ce trebuie sa ne asigure prosperitatea in cele ce urmeaza.
Asa ca repet: se aude? – hai ca nu-i nevoie nici de doctorat ca sa inteleaga cine trebuie, un pic de minte si asta-i tot!

L (9 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 18:01

1 Senzatia mea, chiar certitudinea, este ca nu puteam absolut deloc mai mult! (Din contra, daca Spania avea nevoie de puncte in jocul cu noi ne batea de numa – ele stiau ca indiferent de rezultatul cu noi, conteaza doar meciul cu danezele – asta ca sa se stie de ce am reusit marea victorie!!!)

2 De unde pana unde daca a STAT de peste 3 decenii pe banca stie si ce face? Matale lasi un muncitor care a facut cu o singura exceptie case proaste de trei decenii sa-ti faca si tie una si-i dai si bani???

3 Nu cred ca opinia cu nevoia de suflu nou pe semicerc „e mai larga” decat cea cu nevoia de suflu nou pe banca!! NOU, nu Voinea, clar???? Deci de unde ai scos asta cu opinia mai larga????

4 Aproape sa ai dreptate in ultimul paragraf, doar ca trebuia scris asa: desi noi cei de afara avem solutii, deciziile le iau alde Gatu si Dedu, iar noi ramanem cu nervii si neputinta!!!

5 Chiar slab articolul, imi pare rau, dl Ioanitoaia!!

whiteredarad (59 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 18:05

Tadici e antrenor de moda veche. A avut ,in mana generatii exceptionale,de la Hutupan,la Paula,de la Luca,la Neagu,de la Galca ,la Manea, etc (sint nenumarate valori). Azi le-am avut pe Paula,pe Ardean,pe Nechita,pe Neagu,pe Bradeanu. 5/7 jucatoare de exceptie. Ce am jucat ? Invariabil 6+0 in aparare,haos ,in atac. Cind am avut avantaj,pe final,Tadici a ordonat atacuri lungi,iar efectul ? ratari. Extremele si pivotii au fost rar pusi sa dea gol,in situatii limita. Nu am avut combinatii de atac. Pentru mine Tadici ca om,ca pedagog,ca psiholog de grup este zero Produs al erei Gatu-era cu rezultate zero- Tadici ar trebui sa plece. Nu o va face,decit evacuat cu piciorul in fund. Vremea sa a trecut,pacat ca nu lasa pe altii. Tarca a suferit mult,ca tadici a urat-o.Avem antrenori tineri,dar nu sint lasati.

jymy handbaiatoru (4 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 18:07

Io nu-s spuarat nici pe fete, nici pe antrenor. Daca nu erau labile psihic, bateau si Danemarca si Ungaria si jucam clar semifinale si poate finala. Atunci sa vad ce s-ar mai fi zis …
Desi pare aiurea , apropo de locul obtinut, dar fetele chiar au fost la un pas de podium 🙂
Aia e, data aviatoare, poate lucram mai mult la incredere , ca valoare avem. Mult succes

tardelli (10 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 18:14

Minutul 59 ,secunda 57 in meciul cu Danemarca.
Romania conduce cu un gol diferenta.Danezele ne egaleaza in secunda 58 !! Cu doua secunde inainte de final !!!
Fara acel gol Romania juca semifinala ,iar Tadici ar fi fost laudat si de …„`latratorii„ de azi.
In meciul cu Ungaria pe final Neagu rateaza doua atacuri .E vinovat antrenorul?

circotasul (2 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 18:34

Cred ca ce i se poate imputa lui Tadici e ca in timpul jocului nu gaseste solutii tactice si/sau nu se poate face inteles de fete in rest se vede ca stie handbal.
De acord in general cu ideea articolului,vina principala e a campionatului intern.Se antreneaza si se joaca intr-un stil invechit, static, fara viteza, cu talpa piciorului plata pe sol(si nu pe virfuri cum ar trebui), cu retragere din fata jucatorului cu mingea in loc de intimpinare, chestii care intrate in reflexologia jucatorului, inca din juniorat poate, nu le mai poti schimba la nationala in cele citeva saptamini petrecute pe an aici.Si toate aceste carente ies in evidenta si ne trag inapoi in jocurile cu nordicele,frantuzoaicele sau spanioloaicele care joaca cu totul alceva.Acum poate ca spun o prostie dar mie mi se pare ca ale noastre stau prost si la capitolul pregatire fizica(PUTEREA IN PICIOARE SI CADERILE DE PE FINAL DE MECI),uitati-va cu atentie la meciuri si o sa vedeti ce neputinciose sint ale noastre sa impinga pivotul advers afara din zona de 6m, mai in gluma mai in serios as zice ca ar trebui sa se antreneze cu ruigbistii.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 19:00

@L #8. Nu ai tupeu, chiar esti campion. Vorbesti de parca te-ar chema Gatu, Birtalan ori Voinea. Ma mir ca nu iti e rusine sa faci pe savantul. In rezumat, esti un neica nimeni cu ifose, iar chestia cu casa e o tampenie. Intai fa ceva pe pamantul asta, acum in handbal, ca sa capeti dreptul de a ii judeca pe altii!

alex (84 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 19:19

Aspecte:

1. Tadici este antrenor si om cu plusuri – experienta mare in antrenorat (cunoaste sistemul), stie tactica (oricat ar zice unii) – si minusuri – (slab pedagog si psiholog) – ce se aude in time-out este elocvent (pune presiune in plus pe jucatoare – iar cele din tara – mai ales de la Zalau joaca cu frica si nu isi asuma raspunderea – puteti vedea cum se adreseaza si fetelor creeind din start diferente – nume de familie si prenume)

2. Echipa nationala are si ea plusuri – talente, cateva jucatoare cu potential si minusuri – aria de selectie mica, infrastructura proasta, unii antrenori slab pregatiti, lipsa jucatoarelor in campionatele tari, bagaj tehnic limitat

3. Sistemul intern – nu genereaza noutati si inovatii in materie de sport, nu poate asigura recuperari la standarde inalte atat psihologice cat si fizice pentru sportivele accidentate (nu mai revin la ce au fost odata – amintiti-va ca Neagu s-a operat in America), jocuri de culise in handbalul intern care demotiveaza jucatoarele, etc

4. Unii iubitori de handball slab pregatiti sau rauvoitori – auzem comentarii cum ca Spania ne-ar fi batut daca isi punea mintea, etc (adica minimalizeaza eforturile echipei) cand de fapt noi am jucat cu Spania inainte de Ungaria – Danemarca meci care era ff important in contextul in care Ungaria ar fi batut – acesta fiind doar un exemplu ….

Zi faina1

antimafia (103 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 19:24

Cei carora le place handbalul jucat de nationala noastra, adica un fel de „da-i doamne sa nu egaleze danemarca, sa nu fluiere arbitrul cu ungaria ” etc, pot sa compare jocul nostru cu jocul Olandei, Suediei. De Norvegia nu mai zic. Tadici este pentru handbal un fel de Iliescu in anul de gratie 2000.

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 20:35

Grigorescu, Nicolae Grigorescu e de vina si tasbloul pictat de el: car cu Boi.

alex (84 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 20:48

Tocmai s-a terminat Semifinala 1 – Muntenegru-Spania 18 la 19(dupa ce Spania a condus la pauza cu 5 goluri (8 la 13)! Pai cine a urmarit a vazut diferenta intre teorie si practica, o portarita Navaro exceptinala (puti spus), o defensiva ff agresiva de ambele parti (muntenegrencele la un time-out de abia isi trageau sufletul) si ff multe ratari, cu echipe care au stat doar in jucatoarele consacrate.
Mai tineti minte cand Tadici le zicea sa dea sus ca alea au un metru iar Neagu a replicat intr-un interviu, ca ideea era sa si poti …. iar un antrenor legendar al formatiei Danemarcei a spus ca echipa care are poarta castiga campionatul? …. deci e o analiza foarte complexa la mijloc, iar FRH daca vrea sa faca ceva in privinta asta mai intai trebuie sa educe lumea cum e cu jocul de handball! inclusiv pe mine))) seara faina!

Prazilia (21 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 20:59

D-le Ioanitoaia…ati auzit de Ulrik Wilbek, antrenor danez cu 6 medalii de aur, 5 de argint si 3 de bronz (Europene, Mondiale si Olimpice)?
D-le Ioanitoaia…ati auzit de Marit Breivik, antrenoare norvegiana cu 6 medalii de aur, 6 de argint si 2 de bronz (Europene, Mondiale si Olimpice)?
D-le Ioanitoaia…ati auzit ca acesti doi MARI antrenori S-AU RETRAS, repet…S-AU RETRAS din acest sport cand mai puteau antreana lejer ani buni, dar mai ales cand aveau lumea la picioare??????
Si d-ta iti pierzi vremea aparandu-l pe Tadici???? Iti consumi curentul aiurea scriind acest articol, ca o bataie de joc la adresa celor care mai iubesc acest sport in acesta tara… Rusinicaaaa….

marian (145 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 21:15

dar de ce sa nu dam si altor antrenori romani dreptul sa antreneze aceasta echipa domnule ?multumim domnule tadici pentru munca depusa dar noi avem nevoie de cineva care sa ne duca mai sus de locul 10.

DANNA (26 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 21:21

Ovidiu ai dreptate…si nu numai la handbal este valabil,ci la toate sporturile…Am adus in Romania,numai nume sonore…Gomez,Cortez,da Silva,dar pe teren nu joaca numele…ci valoarea sportivului…degeaba pe mine ma cheama Hagi sau Lacatus,daca sportul a trecut pe langa mine si eu nu am avut nimic impotriva…Problema se pune tinand cont de baza de selectie,redusa si numeric si din punct de vedere valoric.Sunt voci care sustin ca nu avem antrenori valorosi,dar pe cine vreti sa invete handbal sau volei sau baschet…exact cum ar merge cativa academicieni ,la o scoala ajutatoare,pt elevi cu probleme mintale,sa-i scoata olimpici la matematica…Si mai pun o intrebare…unde sunt campioanele mondiale de tineret,ca mie i se pare ca nu am auzit numele niciuneia din campioanele lumii la HANDBAL tineret…

tardelli (10 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 21:49

Pentru #DANNA
Ce spune ea…Ca in lotul Romaniei nu a fost nicio campioana mondiala de la tineret.
Greseala de amatoare care habar nu are de acest sport.
Romania e campioana mondiala la junioare ,adica under 18 ,deci nu la tineret.
Loturile permise la un campionat sunt foarte restranse.Chiar nu inteleg de ce nu se accepta 20 de jucatoare..Mereu cand se accidenteaza una e adusa rapid alta din tara.
Deci numai un novice ar crede ca o pustoaica de 16-18 ani ar face fata la un nivel de european de senioare.Nivelul de la junioare e foarte departe fata de ce se cere la un campionat de senioare.Asta ar fi fost culmea,sa avem in lot jucatoare de la junioare.Ele trebuie sa creasca ,fizic,valoric si chiar psihic.Multe,un procent mare nu reusesc sa faca pasul asta

BD la munte si la mare (18 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 22:21

ce frumos ar fi fost sa scrieti asa si despre Piturca, dupa euro… dupa mine, singurul care a facut ceva la nationala in privinta ultimilor calificari

Dan (2 comentarii)  •  19 decembrie 2014, 22:28

… sa zicem si noi ceva. Asa sa ramanem impartiali si pe locul 9 …

franz Jozef (406 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 0:31

#Prazilia #18. Nu te combat, dar Breivik si Vilbek au antrenat vreodata romance? Hai sa fim seriosi, astia suntem si astea sunt, loseri si lozerite. Noapte buna.

marinus (8 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 0:35

BD la munte si la mare, pai tocmai ca domnul Ioanitoaia l-a laudat dupa Euro pe Piturca, a fost singurul ziarist lucid si a luat-o pe cocoasa din plin. Dar multi stie si putini cunoaste.

Van Gaal (2 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 0:40

Pe nea Ovi il doare la basca de Tadici si de mama lui Tadici. Ridica o problema si eu ii dau dreptate. Inlocuirea lui Tadici nu va schimba in bine handbalul feminin romanesc. Tadici poate sa plece, dar problemele raman.

geo (1 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 1:08

Dl ioanitoaia are partial dreptate dar nu a dezvoltat pana la capat . tadici e un bun meserias (poate cel mai bun de dupa revolutie ) dar nu a prea fost sprijinit . Omul vroia ( a declarat de multe ori ) sa mearga a treia oara la Olimpiada ( de doua ori el a calificat nationala , la Sydnei si Bejing) Era ambitia lui si a lucrat fara bani , e posibil asa ceva ? NU ! Pasiunea se mai si termina odata ! Acum a depins de 3 secunde sau un punct . chestia cu Spania care s-a dat la o parte , o poate debita doar cine nu a vazut jocul (cu 6 puncte ele erau calificate inainte de jocul cu Danemarca care avea doar trei puncte si facea 5 . Tadici daca pleaca de la nationala ( si se pare ca a anuntat fetele dupa jocul cu Spania ca se retrage ) Nu mai pupam Olimpiada > Pe Pariu ! Oricat ! ESTE singurul care stie ! Aparare-atac , ce rau voitori NU vad ! Aparaerea Rezolva victoriiile >! Cine posteaza mai sus ? Clar Habarnistii invidiosi

pietricica (12 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 9:37

Cel mai trist in evolutia handbalistelor este ca parca finalul negativ din cele 2 meciuri erea inevitabil.Exista o neincredere in fortele noastre specific romineasca.

gilos (328 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 9:50

Eu nu inteleg de ce Federatia de Handbal nu a facut tot posibilul sa-l puna antrenor pe Vestergaard, care a facut treaba foarte buna la Oltchim?
Omul incepuse sa cunoasca handbalul romanesc si era dispus sa continue la nationala, daca s-ar fi inteles cu conducerea FRH.
S-a ales solutia invechita, Tadici, caruia ii stim limitele, si care in niciun caz nu aduce un suflu nou, modern, ceva care sa fie in concordanta cu handbalul care se joaca in zilele noastre.

Ramon (127 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 9:51

la sport și politică se pricepe toată lumea, nu-i așa ? La acest CM am avut și ghinion, am pierdut cu echipe care nu s-au calificat, dar am învins Spania. Apoi, la handbal, am avut puține succese la CM, de-a lungul anilor: doar 2 finale in 32 de ani. Acum, cu Tadici sau fără, viața merge înainte.

dani (86 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 11:09

N-ati vazut atitudinea Dlui Tadici fata de jucatoare? Urla la ele, le jigneste, le trateza precum un stapin de sclavi. Fetele joaca sub o presiune uriasa. De aici greselile de incepatoare. Un individ needucat, senil, depasit. Colericul antrenor, este prezentat de televiziunea care transmite meciul, ca un BUFON! Si este! N-are stare, se agita, de parca ar fi drogat. Nu se poate controla. Rezultatele obtinute de Nationala de handbal a Romaniei condusa de Tadici, in ultimii ani? Mai aproape de locul obtinut la aceste CE, decit de podium! Ghinion, arbitri, mingea a fost rotunda, adversarele au vrajit arbitrii. Data viitoare spune Dl Tadici, vom cistiga tot!. Adica la pastele cailor! La revedere Dle Tadici! Du-te dupa Pitzurca! Alta feblete a Dlui Ioanitzoaia.

california (349 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 11:28

in toate meciurile in care au pierdut puncte, jucatoarele nu au avut atitudine, fie ca e vorba de gestionarea ultimelor minute cand aveau avantaj pe tabela sau de scorul fluviu cu norvegiencele;
in ce priveste pregatirea tehnico-tactica, citez din articol: „pe semicerc se simte lipsa unui suflu nou, a unei viziuni moderne”; oare nu antrenorii sunt responsabili cu treaba asta?
oricat de subtire ar fi lotul de jucatoare, tadici e sub nivelul lotului, indiferent ca s-au clasat pe 9 sau ar fi jucat semifinala; in consecinta, tadici nu poate trage echipa in sus decat in jos;
probabil ca avand un alt staff (antrenor, preparatori, psiholog), echipa aceasta, asa cum e, ar fi jucat semifinala; nu cred insa (cel putin de aceasta data), ca ar fi mers si mai departe, pt. ca revenim din nou la atitudine, iar atitudinea e o caracteristica care se insufla greu pt. ca tine si de natie;
uitati-va ce fericiti erau cei de la gsp si cate calcule faceau ca vom reusi „sublima” performanta sa jucam pt. locurile 5-6!
sau cat de inteligent le-a pregatit marele antrenor tadici pe fete inainte de meciul cu ungaria, trambitand ca in mod normal ungaria e obligata sa castige, altfel fiind dezastru economic! spanioloaicele, vitregite de sfaturile marelui ganditor si psiholog, n-au avut greturi;
in ce-l priveste pe gatu, ca jucator a fost unic dar ca presedinte mediocru; a avut 25 de ani la dispozitie nu numai sa dea sfaturi dar sa le puna si in aplicare; cu toate acestea, in timpul mandatului sau a inceput si s-a desavarsit decaderea hanbalului atat la baieti cat si la fete; repet, ca jucator greu de egalat, dar ca presedinte, echivalentul lui mircea sandu; la inceput, au trait bine mersi amandoi din osanza acumulata, dar dupa ce aceasta s-a consumat iar vremurile s-au schimbat, n-au stiut cum sa o puna la loc.

Horia (1 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 11:32

@Nelu Ploiesteanu #13
Pai L #8 dupa cum se exprima chiar a facut ceva in viata asta… Fata de tine, lui probabil ii pasa de fetele astea care sufera si ele ca nu au un antrenor cu solutii, care sa le dea incredere si sfaturi utile.
Felicitari L, super concis si la obiect. Ma asteptam sa-ti raspunda dl Ioanitoaia, eram chiar curios, dar…. asta e….

gabidegiulesti (7 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 13:00

Nu Tadici…. Ba da, SI Tadici! Un antrenor de anii ”80, fara anvergura, de tipul hei-rup sau ”focu la ei”!
Iar despre Gatu, mai bine sa nu vorbim. Nu avem in nici un sport un mai slab manager in ultimii 25 de ani! El este adevaratul gropar al handbalului romanesc! Masculin si feminin!

Cici (9 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 13:23

Pai mai exista vreun sport de echipa la care sa mai fim buni?

Trefilov (1 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 17:18

@Nelu Ploiesteanu #13
Ai dreptate, doar eu sunt mai mare pe acest pamant decat Tadici, doar eu am voie sa-l critic.
Merci Nelu, Spasiba!!!

Nea Ioanitoaia, pe mine de ce nu m-ai aparat cand m-au dat astia afara de la nationala Rusiei si l-au pus pe Voinea al nostru?

dimi (65 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 17:48

@california #32. Ca sa ma convingi ca ai dreptate, ar trebui sa fii jucat handbal sau sa joci la nivel foarte inalt ca sa ai autoritatea de a ii judeca pe Gatu si pe Tadici. In caz contrar, afirmatiile tale nu au nicio valoare.

AliBaba (223 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 17:53

Cum ca un tractorist transpirat si nervos, nea Ovi, nu e prea mult?!

Marcus (279 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 17:57

Cei care se dau de mari cunoscatori nu au jucat in viata lor. Daca le pui o minge de handbal in mana musca din ea crezand ca e o gutuie. Dar se pricep mai bine decat antrenorul nationalei, asta nu e doar un banc prost, chiar e bascalie. Si mai vor indivizii, ei ar scrie vrea, sa li se respecte parerile.

Iwan (3 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 18:08

@gabidegiulesti. Tu esti iertat din start daca esti din Giulesti…Dumnezeu cu mila..

Zorro (67 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 18:14

Problema e ca handbalul e plin de probleme. Tadici e una dintre ele si va dau dreptate ca nu e cea mai importanta. Trebuie insa rezolvata si aceasta.

Ion (28 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 19:00

Tadici a fost de vină că:
-un fault la Cicilete a fost sancționat cu 9m în loc de 7;
-o eliminare aiurea la Pârvuț;
-Neagu a irosit 4 situații de atac;
-Ciuciulete ,Țăcălie, Chiper nu au avut întotdeauna o atitundine lăsîndu-se depășite și greșind.
Contrar ce s-a spus nu am auzit că Tadici ar fi jicnit fetele, mai ales după meciul cu Norvegia.
Sper că având o echipă campioană modială la juniori să se poată face o temelie pentru o echipă solidă la seniori

Moromete (7 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 22:08

Era daca nu ma insel 19:19 in meciul cu Ungaria, fetele noastre erau in atac si mai erau cca 45 secunde, moment in care arbitrul rus de centru „tuseste” in fluier fault in atac la Ciuculete si pune Ungaria in atac. Se face in ultimele 5 secunde 20:19 pentru Ungaria sau Magyorosag (D-zeu mai stie). Moment in care Tadici le arata arbitrilor, fata, si pe buna dreptate ! Cu asemenea actiuni ale arbitrilor si alte asemenea in meciul cu Norvegia si nu numai, odata ce le-ai turnat plumb in picioare fetelor si le-ai pus moralul la pamant ..ce sa mai comentam ?
Un lucru e cert: si in meciurile pe care le-am castigat nu am aratat ca putem castiga trofeul !

portardelegenda (4 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 23:16

Nea Ovidiule cred ca ai inbatranit .Intotdeuna exista mai multi vinovat dar atunci cand ai timeout pe atacul tau si vorbesti numai despre cum trebuie sa te aperi atunci tu ca antrenor sigur esti unul dintre vinovati pe langa ceilati care te tin in functie si care-ti tolereaza derapajele din vestiar sau conferintele de presa asa ca d-le Ovidiu las-o moarta

portardelegenda (4 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 23:25

Deci in concluzie ; nu Tadici e problema ci Tadici este doar una dintre probleme cert este ca cu actualul lot sigur trebuie sa obtinem mai mult ,punct.

portardelegenda (4 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 23:35

Un antrenor cu charisma extrem de negativa care-ti ucide BUCURIA JOCULUI si care-ti inhiba personalitatea demolandu-ti in permaneta potentialul si psihicul prin ton ul folosit , prin gestica prin abordarea problemelor aparuta ,prin comunicare unidirectionala si multe alte hibe nu are ce cauta in elta sportului .Ca un contra exemplu va invit sa revedeti ultimul time out al celebrei partide de la Gyor pierduta de Oltchim care conducea cu 5 goluri cu 5 minute inainte de final .Ascultati-l pe antrenorul unguroaicelor si veti intelege atunci ceeace spun .Credeti-ma merita efortul sa cautati acel fragment de inregistrare si faceti comparatie

DANNA (26 comentarii)  •  20 decembrie 2014, 23:49

pt.#tardelli
ce parere ai despre Toth(Ungaria)-20 de ani,condcator de joc,Pauleta Simoneta-19 ani(Ungaria),extrema drapta de la norvegience-19 ani…si as putea sa-ti mai dau exemple,numai ale noastre nu sunt coapte pt competitie si nici nu ajun sa se coaca deorece se strica timpuriu ca si gutuile(de vreo cativa ani).Cat despre cunoasterea jocului de handbal,nu putem discuta…probabil nu erai nascut cand handbalul feminin timisorean avea jucatoare de echipa nationala…M Gheorghevici,Simona Arghir(nevasta fostului presedinte FRF) si mai tinerele noastre colege Nadire Ibadula,Maria Torok……

Marc (1 comentarii)  •  21 decembrie 2014, 3:25

Sa spun din start,am jucat 20 ani handbal,deci o vaga idee am .Dupa pararea mea,Tadici este un antrenor catastrofal.De moda veche.Fara idei noi.Uitati va la jocul combinativ al Norvegiei,Suediei,Spaniei.Si ei nu o au pe Cristina Neagu.Cred ca Romania s a clasat mai sus decat merita jocul ei,s a clasat pe 9 numai datorita Cristinei si Paulei.In ce l priveste pe d Gatu,d le Ioanitoaia,a fi un handbalist bun nu inseamna sine die a fi un manager bun.Pana una alta,sub conducerea domniei sale de 20 ani,handbalul aproape a murit.

gigi (3 comentarii)  •  21 decembrie 2014, 8:44

Nu Tadici e problema! ANTRENORUL E PROBLEMA…………………

Ing (47 comentarii)  •  21 decembrie 2014, 10:01

@portardelegenda #45. Daca esti cine pretinzi ar trebui sa iti declini identitatea siatunci ai deveni credibil. Asa ramai simplu portar, nu si de legenda. Fenomenul e amplu si dl Ioanitoaia are dreptate ca romanii s-au invatat sa isi dea cu parerea in orice domeniu fara sa aiba competenta necesara..

Comentează