Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua ca 
Dacia Brăila!

Da, în minutul 55 al returului cu Dinamo Kiev, Steaua a avut un 11 metri clar, henț pe care, deși excelent plasat, “centralul” englez Oliver s-a făcut că nu-l vede! Era dator să-l vadă deoarece Haceridi a respins mingea cu […]

sâmbătă, 13 decembrie 2014, 9:31

Da, în minutul 55 al returului cu Dinamo Kiev, Steaua a avut un 11 metri clar, henț pe care, deși excelent plasat, “centralul” englez Oliver s-a făcut că nu-l vede! Era dator să-l vadă deoarece Haceridi a respins mingea cu mîna asemenea unui portar. Eroare imensă de arbitraj, chiar n-are rost să mai despicăm firul în patru. Pierdem vremea.

Mai zic, ca și Ion Crăciunescu, că a fost ofsaid la golul lui Iarmolenko de 1-0. Captura din Gazetă, conform căreia Iarmolenko s-ar fi găsit pe aceeași linie cu L. Filip în clipa în care a pornit pasa spre el, nu m-a convins. Ea n-a surprins exact 
momentul pasei, cînd dinamovistul avea jumătate de corp, nu doar mîinile, în spatele stelistului.

Un penalty refuzat și un gol primit din ofsaid 
au oprit-o pe Steaua să se califice în primăvara europeană. Ar fi deci circumstanțe atenuante. 
De acord, numai că formația din Ghencea a ratat obiectivul și din pricina propriilor slăbiciuni. 
A lipsei de prospețime a jucătorilor și a lipsei de experiență a antrenorului.

Și pentru că au disputat din 30 august încoace 21 de meciuri, foarte multe! , roș-albaștrii n-au mai arătat joi elan și inspirație. S-au complăcut în mediocritate Cr. Tănase și Bourceanu, unul consecvent în neputință, celălalt incomplet restabilit, dar i-au imitat de data asta și oamenii de creație, Sînmărtean și Chipciu. Ultimul a irosit o ocazie monumentală atunci cînd, egoist, i-a suflat lui Cr. Tănase o minge pe care scria cu majuscule gol!

Reclamînd neșansa favoriților la finalizare, suporterii campioanei au reținut și faptul că, deja calificați, ucrainenii nu s-au omorît cu firea. Vedetele Belhanda, Lens și Iarmolenko n-au tras pe dreapta, dar nici n-au dat în clocot. Au jucat în viteza a doua și la ralanti, în maniera concesivă cu care olandezii au abordat partida cu “tricolorii” de la Euro 2008. Bizară coincidență, întîlnirea 
de la Berna s-a terminat tot cu 2-0 pentru ei.

Și Gâlcă poate fi socotit vinovat pentru ieșirea din cursă. În principal, pentru că echipa lui a scăzut, îngrijorător în repriza secundă, exact cînd s-ar fi impus să crească. N-a avut nici strategie, nici vlagă, mulțumindu-se să care mingea și s-o împingă spre careul advers ca pe o povară. Dacă te numești Steaua, îți faci un plan și-l urmărești, nu te bazezi pe ce oferă întîmplarea, hazardul.

Tehnicianul a tras un loz necîștigător și cînd, ca să forțeze golul, l-a schimbat pe închizătorul Bourceanu cu vîrful Rusescu. Tocmai pentru că mai existau șanse de calificare la 0-0, nu merita riscat. Dimpotrivă, merita așteptat. Steaua s-a des
coperit însă aiurea și va sta la televizor, în timp ce echipa pe care ea a cocoșat-o cu 6-0 continuă în Europa League! Trist, foarte trist.

În disperare, Gâlcă i-a permis lui Szukala să urce și să rămînă în atac, transformarea unui fun
daș central în vîrf aruncînd lucrurile în derizoriu, chiar în penibil. Mi-am reamintit de Dacia Unirea Brăila, formație care prin 1992-1993 îl folosea în avanposturi pe Brătianu II, înalt de 2,01 metri, în speranța că acesta va reuși o lovitură de cap salvatoare. S-au scurs de-atunci peste două decenii, fotbalul s-a modernizat, de aceea și avem alte pretenții de la Steaua, mult mai mari. Din păcate, pe unele le-a onorat, pe altele însă nu .

Comentarii (88)Adaugă comentariu

Rosunegru Bucuresti (1 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 9:55

/
nu ar fi rau un nume de echipa nici
Dacia Bucuresti dar nu se poate ca e marca de masina incredibil francezii au marca numele vechi al tzarii
valoreaza 500 de milioane de euro mai mult ca fabrica lor cu masini cu tot /

Rosunegru Bucuresti sa se cheme tricouri dungi orizontale ca la flamengo stema nonagrama steaua cu 9 coltzuri atatea litere cat au si Rosunegru/Rossonero/Bucuresti/Bucharest
in plus o echipa a capitalei ar fi ideal
Rosunegru Bucuresti
tradus international
Rossonero Bucharest

emil (28 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:00

Piturca ar fi intarit apararea. Extrem de fragila. Pe atac, tehnicii romani , „brazilienii europei”, nu au tehnica suficienta macar a lovirii mingii curat si la coechipier. Cat despre mandria dlui Galca de a arata un „fotbal spectaculos”, am mari indoieli.. Probabil ca definim in mod diferit fotbalul spectaculos. Dar, ce stiu eu ? Eu ,privitor de tv la campionatele Germaniei, Spaniei sau Angliei.

vlad (140 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:05

Nu sunt chiar de acord in ce priveste introducerea lui Rusescu…. mai erau 30 minute, trebuia dat un gol. Pana cand trebuia sa astepte??? ultimele 10 minute??? Il acuzati ca nu a avut un plan, chestia e ca tocmai asta a fost planul: Rusescu daca Keseru nu da randament in prima ora…. si nu a dat.

PS: Nu trebuia sa uitati nici penaltyul de la Rusescu. Mie mi s-a parut mai evident decat celalalt, o piedica e o piedica, nu se interpreteaza nimic. Iar arbitrul era cel putin la fel de bine plasat ca la hent. A fost o viciere de rezultat oribila. Nu ca ar conta, chiar si calificata mai departea, Steaua iesea in turul urmator, nu are valoare sezonul asta. Galca are probleme mari cu organizarea defensiva.

rezidenta din buzau (19 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:12

Galca, cu steaua, nu a castigat nici un meci important. Nici cand erau jucatorii proaspeti nici acum.
Steaua a fost eliminata dintr-o grupa mai mult decat accesibila.
Acesti asa zisi jucatori de fotbal se gandesc doar la drepturi (bani, distractii, alcool si femei). De indatoriri au uitat cu desavarsire

Imi este scarba de acesti mercenari din fotbalul nostru.

razvinio (3 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:14

nea ovi banati pe asta cu rossonero lui ca ne-a innebunit!!!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:24

Cred ca n-am inteles ce-ati vrut sa spuneti aici: „Tocmai pentru că mai existau șanse de calificare la 0-0, nu merita riscat”. La 0-0 nu exista nicio sansa de calificare.

drzu (1 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:43

Cu privire la observatia legata de urcarea fundasilor centrali pe post de varfuri in situatii limita ca cea a Stelei vreau sa precizez ca 99 % din echipele din Bundesliga si Zweite Bundesliga o pun in aplicare cand sunt in aceeasi situatie deci comparatia cu Braila ’92 e un pic rautacioasa.

Mishu (234 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:44

Articol de nota 10 plus. Galca e depasit. Trebuia sa faca ucenicie, dar nu la Steaua ci in divizia B ori C. El s-a urcat direct in varful copacului.

gannicus (4 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:48

nea Ovidiu , concluzia e una singura : palaria e prea mare pt Galca , un antrenor cu experienta , care stie sa vorbeasca cu jucatorii , ar fi facut mai mult

AliBaba (223 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:49

De acord cu dvs cu o rezerva. Si eu cred ca a riscat inutil renuntand la Bourceanu insa acesta a facut un meci slab. Dupa mine nu trebuia bagat deloc dar trebuia schimbat ca sa se dea mai multa forta atacului. Cu restul sunt de acord.

Dani Alexa (10 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 10:57

Voi ziaristii sportivi barfiti patronii ca nu au rabdare si dau afara antrenorii.Voi ce rabdare aveti barfitorilor?E nevoie de timp sa formezi un grup iar Steaua a aratat un fotbal din ce in ce mai bun, dar deh…suferiti si voi de aceeasi meteahna a patronilor.

Georges (65 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:00

Interesant e ca va deziceti de propriul ziar care a insistat ca nu a fost ofsaid la Yarmolenko, desi si eu cred ca a fost. Salut curaju Dv.

lxi (1 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:02

Articol scris la apus de cariera. Ratati o mare ocazie de a va opri scris…

Milici (440 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:03

Per ansamblu Steaua a avut ghinion şi a fost exagerat dezavantajată de arbitri. În fotbal cîteva penaltiuri neacordate plus două greşeli în meciul decisiv sunt greu de surmontat.
Atât poate fotbalul nostru şi Kiev e superioară naţionalei !
Gâlcă a exagerat cu Sânmârtean , punându-l să acopere , mizând aiurea pe condiţia fizică deficitară la 34 de ani .
Gigi , după ce că a completat lotul târziu pentru UCL, s-a băgat aiurea prin mărirea salariului lui Chipciu la 30.000 eur pe lună , despre care nu ştim dacă e reală sau e o invenţie GSP. Automat s-au creat frustrări unor coechipieri , mulţi având pretenţii sau gândindu-se la plecare ! E clar că atmosfera interioară s-a stricat.
De acord cu dl Ovidiu privind captura la ofsaid , întreabarea e de ce GSP greşeşte atât de evident ?

adriano (3 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:08

maitre,”din pacate ,pe unele le-a onorat……………..”,s-avem pardon,dar???

Alin (4 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:10

Aveti dreptate Domnule Ioanitoaia, dar nu sunt in totalitate de acord cu argumentele. Bourceanu a iesit de pe teren pentru ca atat poate el la momentul asta. Si era normal sa intre Rusescu pentru a forta golul. Mai mult, prin schimbarea asta Steaua a trecut in asezarea ei clasica din sezonul asta cu Sanmartean langa Prepelita. Deci nu e o schimbare rea. In plus, mutarea lui Szukala in atac pe principiul ca e inalt se poarta in conditiile in care nu mai avea ce face. Si Barcelona lui Guardiola a facut asta cu Pique in semifinala pierduta cu Chelsea. Problema e ca l-a bagat pe Latovlevici in locul lui Filip in loc sa introduca un jucator tot ofensiv, gen Stanciu. Si ca l-a lasat pe teren pe Chipciu tot meciul. Chipciu a avut o seara ingrozitoare. S-a incurcat in minge, a incurcat coechipierii, nu a dat pase si mai mult a stricat si cea mai buna faza de gol a meciului.
Da, Galca e de vina pentru ca am pierdut calificarea, dar nu cred ca din motivele expuse de dumneavoastra.

PS: Ati auzit ce rezultate spectaculoase are antrenorul pe care l-ati laudat dumneavoastra Piturca? E cel mai slab intr-un campionat de 2 parale. Poate ar trebui sa scrieti un articol despre asta.

diana_napoca (30 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:21

Poate ca acum vor intelege cei de la echipa FC Stina de OI Beqaliene cum se simt cei de la Stiinta Craiova,dupa ce Stelemeaua s-a calificat atat de murdar,nu,domnule Ioanitoaia???Si mai aveati curaj sa comentati despre calificarea din Cupa a CFR-ului dupa ce Mioveniul traghea de timp si simula gretos…Iata ca iubitii d-voastra ros-albastri au pierdut meritat-nu mai vorbiti despre penalty-ul neacordat!Cand iei 2-0 ce mai e de carcotit??De ce aruncati vina pe arbitru?

Luca (29 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:23

Da, aveti dreptate . Galca nu are personalitate de antrenor principal Steaua . Ca secund, poate .
Lipsa de experienta e un alt motiv pt care face greseli aproape la fiecare meci .
In plus se pare ca nu il ajuta nici echipa , la fel cum a fost ajutat Laurentiu R. care, fie vorba intre noi , este cu 3 clase peste Galca , desi a sarit de multe ori calul datorita mandriei ( a lui sau a sotiei 🙂 )
Cocluzia : Galca trebuie inlocuit repede.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:30

Kievul e mai bun decit Bucurestiul in momentul de fata, punct de vedere cit se poate de realist.
Steluta a pierdut calificarea in strainatate la Alborg, in nici un caz aici, pentru ca nu era normal sa ajunga la mina altora pentru calificare. Ce s-ar fi intimplat daca Alborg batea pe Rio, mai avea vreun sens vehementa noastra in a acuza greseli grave de arbitraj ce au influentat clar rezultatul?

Legat de antrenor, DA, in Romania avem nevoie de nemti sa ne organizeze si sa puna corectitudinea si respectarea cuvintului dat pe primul loc in toate domeniile. Slava Domnului ca ne-am ales un presedinte etnic german. Ne da o sansa, poate vom sti s-o valorificam in urmatorii ani.
Reghe nu e mai talentat decit Gilca, dar organizarea specifica a facut diferenta si au fost rezultate, nu puteti sa negati chestia asta.

Johnny (9 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:41

@Alin #16. Pai tocmai asta e un minus pentru antrenor. Daca Bourceanu poate putin, nu trebuie bagat titular, punct si de la capat. Imi e simpatic Galca, dar mai are pana sa fie declarat antrenor.

Dudu (133 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:44

@Cheetah #19. Vrei sa spui ca Reghe a obtinut rezultate mai bune decat Galca datorita faptului ca ar fi neamt? Sper ca glumesti pentru ca nu poti sustine asemenea prostie. Reghe e neamt cum esti tu japonez.

Augustin (268 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:47

Sunteti unul dintre putinii ziaristi care spun lucrurilor pe nume si nu va aplecati dupa cum bate vantul. Respect.

cpt.ahab (71 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:50

In momentul in care am aflat parerea lui „nea Ovi” cum ca ar fi fost ofsaid la golul lui Iarmolenko, m-am oprit din cititul acestui articol. Autorul a devenit un soi de Mircea Lucescu al presei.

remus (7 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 11:56

GALCA !

andy (103 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:03

Daca Galca este cu Steaua pe primul loc in campionat inseamna ca nu i chiar prost.Poate se maturizeaza si el si acumuleaza experienta.Oricum nu se compara cu Reghe ,neamtul este antrenor a dovedito.Sa vedem ce va face si spaniolul.

Marius22 (347 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:05

Capitane Ahab, bine ai facut ca te-ai oprit, cititul te-ar fi obosit prea tare! Sunteti de compatimit voi astia care credeti ca numai voi aveti dreptate!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:06

Buna analiza dar rautatea cu Dacia Braila puteati s-o economisiti. Cred ca Szukala a terminat ca atacant si la Porto centrind din foarfeca la golul egalizator. La Sofia a terminat ca un veritabil atacant Varela. Dar eu mi-am adus aminte de meciul de la Praga cu Slavia, meci inaintea caruia Hagi era deja hotarit sa demisioneze. Atunci la 1-0 a jucat Goian virf veritabil. A si marcat, Steaua a dominat finalul dar a mai primit un gol pe contraatac. Pe atunci il aveam totusi pe Dica.

Steaua a ratat obiectivele europene datorita mentalitatii de gainari in afaceri a conducerii. Cit de descoperiti am fost prinsi la Sofia ? Pentru doua sute de mii au pierdut 20 de milioane. Ei au pierdut banii nu suporterii care doar s-au suparat. Steaua avea un nucleu de talie europeana, mai trebuia adus in primul rind un atacant, iar orice s-ar zice de Hamza asta chiar era atacant adevarat. Cu inca un fundas central bun si eventual un mijlocas bun, Steaua se batea chiar cu FCB. Multi spun ca ne-a lipsit un minut. Nu-i adevarat caci am jucat slab, nu meritam sa cistigam. Galca acuza cursul jocului de la Sofia, cica a fost nevoit sa faca repede schimbari si nu mai putea mari presiunea spre exemplu cu Iancu, jucator in forma si oricum singurul atacant din lot. Nu-i adevarat, nu are dreptate. Faptul ca a fost nevoit sa joace cu accidentati arata si mai clar subtirimea lotului.
In Danemarca au lipsit doar Szukala si Prepelita, e drept cei mai buni din ultimele jocuri astfel ca nu au putut fi inlocuiti. Iar am fost prinsi descoperiti. Totusi Steaua a facut cel mai bun joc din ultimii ani si merita sa cistige. Daca ar fi jucat in 10, fara Keserü ar fi marcat de cel putin trei ori. Asa a avut Keserü ocazia sa strice absolut tot.

Lui Galca i se poate reprosa doar inconsecventa. A schimbat jocul si posturile chiar in meciurile decisive si a schimbat neinspirat in momentele decisive. Astfel in Danemarca l-a folosit pe Papp central desi jucase bine ofensiv in lateral si l-a schimbat neinspirat pe Bourceanu. Daca chiar n-a mai putut Bourceanu trebuia sa-i ia locul Filip si sa intre Lato. Era singura varianta sigura care mai aducea si ceva ofensiv. La fel, cel putin in repriza secunda, Papp si Luchin trebuiau sa schimbe posturile, caci trebuia neaparat sa marcam, iar Luchin e oricum mai mobil, mai potrivit central cind adversarii joaca pe contraatac. Ori trebuia scos Keserü fara sa fie introdus nimeni. Pomul asta laudat a batut 10 ani lovituri de colt, nu s-a perfectionat altfel, este definitiv prea superficial pentru fotbalul mare.
La fel a schimbat Galca jocul, in mod surprinzator, chiar in meciul decisiv cu Dinamo Kiev. A folosit doi inchizatori, pe Chipciu l-a trimis pe margine sa ramina fara suflu, Popa a ramas pe banca. Apoi a schimbat chiar cind Sanctmartean obosise. Sanctmartean trebuia sa joace de la inceput acolo unde s-a sfirsit spre final, trebuia sa joace ca de obicei Popa iar Chipciu exact asa cum a jucat mereu in ultimii doi ani, adica virf ori macar in centru, daca tot are un fix cu Keserü care trebuie cumva sa ne enerveze la fiecare meci.
Nu cred ca sint optiunile lui Galca, sint mai curind ale lui Dumitrescu, Balint, Lacatus, Stoichita, PiTurca. Cred ca s-a lasat sfatuit de „specialisti“ si nu m-ar mira sa-si fi bagat si marele Luceafar coada ori chiar Becali. Dar pe hirtie cine ramine vinovat ? Cel aratat cu degetul de O I.

Adevarul este ca Steaua a tot ratat transferuri in ultimii ani. Nu-mi aduc aminte sa fi pornit in pregatire cu o echipa completa, nu-mi aduc aminte de un atacant si de un numar 10 adevarat, pina la venirea lui Sanctmartean, care spre cinstea lui poarta un numar de erou al patriei. Eu sper sa ramina toti macar pina la vara caci Steaua are cert un nucleu de valoare europeana. Cu mici imbunatatiri si un Galca consecvent am putea ataca din vara C L. Atit ca trebuie sa existe deja un plan si un obiectiv maret. Daca ar exista acest obiectiv si nu vesnica labareala sint convins ca ar ramine toti jucatorii si s-ar pregati altfel pina si Keserü. Ar fi si prosti sa plece daca li se baga in cap ca la anul se vor bate pentru cistigarea C L. Va ride iar lumea, dar asta ar fi fost obiectivul lui Reghe, asa a cucerit jucatorii, asta ar trebui sa fie singurul obiectiv pentru fiecare fotbalist.

alnik63 (11 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:20

nu inteleg de ce va-ti facut sperante de doi bani,ce pretenti poti sa ai cand tu ai un campionat lipsit de valoare.aud ,comentatori vaitandu-se ca o sa pierdem coeficientul uefa,noi sa ne bucuram cat mai putem ca mai avem 4 echipe in europa,ca peste cativa ani o sa dispara definitiv fotbalul din Romania.pana acum a mai mers ca aveam patroni corupti si spalau bani prin fotbal,dar acum decand a intrat dna-ul in ei sa terminat.industrie nu avem ca sa sustina echipele,spectatori platitori nu avem,salariile jucatorilor sunt mari,si atunci cum sa ai buget.ma uit la noi in constanta,la farul joaca cu 10 spectatorii in tribuna,si atunci cum sa platesti salariile si deplasarile?

marcel (3 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:37

1.La Steua sunt patru jucatori care trag echipa in jos datorita evolutiilor constant slabe.Este vorba de Tanase ,Chipciu,Ad. Popa si Latovlevici,care in ultimul timp pe buna dreptate a ajuns rezerva.Daca acesti jucatori vor fi inlocuiti cu altii mai buni Steaua ar putea avea evolutii mai valoroase .Cat despre meciul cu Dinamo Kiev,ucrainenii sunt doua clase peste Steaua ,trebuie sa fim cinstiti si sa recunoastem acest lucru. 2.Unde sunt suporterii Stelei,la un asa meci stadionul trebuia sa fie plin.Din pacate Steaua este o echipa umflata din toate punctele de vedere de catre ziaristi.ps.Tot citesc ca marele jucator Tanase va fi transferat pe milioane de euro la nu stiu ce echipe,dar cine dracu ar da atatia bani pe unul din cei mai slabi jucatori din istoria Stelei si ai echipei Nationale?Aveti simtul masurii d-lor ziaristi.

robyk (4 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 12:42

Analiză pertinentă, adaug o singiră observație : pentru a face loc unor ”vedete” care pedalau în gol ca Tănase și Chipciu, uterior Rusescu, Sânmărtean a fost retras lângă Prepeliță. Se poate ușor constata diferența uriașă între randamentul său în cele 2 poziții, trimiterea la Pirlo nefiind valabilă în cazul său. Omul e muuult mai bun în spatele vârfului, central sau stânga, nu e normal să fie el cel sacrificat ! Mie mi se pare un truism…

caddy (10 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:00

Nu stiu cum poate explica galca schimbarea lui tanase cu adi popa.Tanase a facut cel mai bun meci al lui de anul asta…si galca il scoate si il pastreaza in teren pe chipciu….care s-a vazut clar ca nu va inscrie nici daca se juca pana la craciun.Foarte neinspirat si foarte lipsit de logica…..si asta lasand la o parte faptul ca l-a bagat pe adi popa….care nu stapaneste lucruri elementare precum preluarea.
Chipciu ar trebui sa coboare cu picioarele pe pamant.Mi-aduc aminte ca mai batea si obrazul suporterilor,nu demult.I-a luat mingea de gol,lui tanase,din picior.Asta inseamna sa fii egoist,jalnic si limitat.Probabil o sa mai astepte vreo 3 ani….pana cand o sa decida ca nu il doreste nimeni in strainatate si v-a merge la camile.Trist!!!

lute (50 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:04

Diana (nr.17) vă recomand cu căldură să vă găsiți alte modalități de a vă umple timpul liber decât cele pe care nu le înțelegeți.

în rest, multă răutate (în general) aiurea la adresa lui Gâlcă și frustrări de fani ai unor echipe amărâte. d-aceea poate erau uneori utili Reghe&consoarta, îi mai puneau pe cățeluși cu botul pe labe…

fargo (19 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:09

Asa e,la acea faza a fost offside clar,doar ca GSP,ce profesionisti(lui peste)au facut un stop cadru cu cateva fractiuni de secunda inainte de a pleca mingea din piciorul jucatorului,intoxicandu-i chiar si pe unii stelisti,de antistelisti ce sa mai discutam,ca nu a fost si golul e perfect regulamentar…e greu cand ai un mouse la indemana dand doar un click,si poti vedea perfect faza,oricum rezultatul ramane,de aceia cel putin daca e sa comentam sa fim corecti..

Seur (4 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:20

Ca de obicei,D-le Ioanitoia,GICA CONTRA!!!!Tre’ sa traim,nu?

Seur (4 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:25

Scuze ca v-am pocit numele,neintentionat,bineinteles!

Adrian (1 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:35

Al Pitihad are 4 batai si un egal de cand favoritul Dvs barbugiul „prefeseaza” acolo. Asa cum orice presa pune presiune pe presedinte cad sare calul, tot asa trebuia sa puna presiune si pe Nationala cand aceasta nu juca nimic, plecam dinainte invinsi de barbugiu, cand rapandula zicea ca nu avem jucatori, cand baga asa cum dictau fratii pe alde Cocis, Banel, Codrea, si mai nou Tanase si Marica. Cand colo, s-al lasta impresia ca vezi domne echipa o face doar barbugiul si basta. otal eronat. Nu v-ati facut treaba de ziarist d-le Ioanitoaia. Ati participat indirect la un declin al echipei nationale datorat in primul rand becaliotiolor si a SELECTIEI GRESITE, FACUTA PE INTERESE. Pana si Dragomir s-a certat cu barbugiul pentru Sanmartean. Lita Dumitru ce a zis de faimosul Cocis? Sau vreti ca noi sa nu avem pretentii de la Dvs?
D-le Ioanitoaia, daca Sanmartean era de-o seama su juca cu Hagi in echipa, io zic ca luam campionatul mondial. Si nu sunt exaltat deloc. Trebuie sa recunosc ca un personaj precum Dragomir a avut o pozitie mult mai corecta decat Dvs. Acuma va luati de Galca. Normal ca are de invatat. Dar e mult mai clar ce se intampla la camile. Protejatul Dvs are 1 punct din 15 posibile. Dvs chiar nu aveti regrete ca asa un specimen a antrenat de 3 ori nationala tarii Dvs???

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:41

Nea Ovi, cand vei inceta sa il adori pe ghinionistu bronzat si furat de arbitri, vei deveni comentator impartial ! Cand ? niciodata !

dan (195 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:41

n-a fost offside la primul gol, chiar nu are sens sa mai despicam firul in 4. Pierdem vremea.

aham (140 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 13:49

calificarea s-a pierdut din cauza atitudini de la meciu cu rio ave din deplasare. e adevarat, arbitrul a facut praf meciu, dar n-ar mai fi contat meciu asta daca bateam rio si scoteam macar un egal la aalborg. in plus, lot subtire, doar 2 atacanti, nici o varianta pe postul lui tanase etc..iar galca tinde sa devina proverbial in a gresi schimbarile

dani (86 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 14:11

Steaua n-a pierdut meciul cu Dinamo Kiev in exclusivitate din cauza greselilor de arbitraj. Poate Tudor cu smekeriile lui, dadea alt curs jocului? Poate! Dar din pacate Tudor si altii de teapa lui, o pot arbitra-si ajuta- pe Steaua numai in campionat. Steaua nu trebuie sa fie dependenta de Tudor. Acuma sa dam Caesarului ce este al Caesarului:Dinamo Kiev, chiar este o echipa solida, bine asezata in teren, cu fotbalisti excelenti! Cu 2-3 clase peste cei de la Steaua! Scorul 5-1 nu este intimplator si nu se datoreaza arbitrajului. Sa fim decenti. Bugetul clubului Dinamo Kiev este de zeci de ori mai mare decit cel al Stelei lui Becali. Si mentalitatea este diferita: in timp ce Becali vrea sa obtina bani din fotbal, patronul lui Dinamo Kiev investeste bani in fotbal. Nu cumpara titluri de campioana si arbitri! Altfel este diferenta de la cer la pamint, intre fotbalul solid, valoros, in crestere ucrainean si muribundul fotbal romanesc condus de Mafie!

rosu albastru (26 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 14:30

De când spun că Steaua are nevoie de antrenor! Faza în care Chipciu i-a furat mingea lui Tănase în fața porții nu este singura. Au fost mai multe momente în care jucătorii Stelei mai mult s-au încurcat unii pe alții. Mai au puțin și își vor face tackling-uri unul altuia! Asta înseamnă dezorganizare, e problemă de antrenor.

Liviu (1 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 14:52

Am citit comentariile a 2 Dani,unul Dan și altul Dani…unul mai prost ca altul.Unul spune ca Steaua e pe primul loc in campionat datorită faptului ca sunt ajutatide arbitrii iar altul ca nu a fost offside.O vorbă românească spune așa:”Daca esti prost stai in banca ta”

reformistul (11 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 15:01

cu galca, steaua nu va avea niciodata performante.

Obiectiv (15 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 15:15

Chipciu nu mai este ce a fost, din toate punctele de vedere! Dupa Latovlevici, Chipciu este a doua mare dezamagire (DOAR SUB ASPECT CRONOLOGIC, PENTRU CA MIJLOCASUL DEZAMAGESTE MAI TARE DECAT VANJOSUL FUNDAS DE BANDA) sub aspectul aportului la succesele Stelei! O.

Obiectiv (15 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 15:20

@ reformistul
Cred ca un antrenor de-al Stelei trebuie sa fie manelist, precum Reghe, altfel n-are succes! O.

Dudu (133 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 16:22

@stra luce #37. Tu nu te-ai plictisit de cate cretinisme debitezi ca eu da. Mai bine ai consultaun psihiatru decat ai posta pe blog.

Jo (16 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 16:29

Super. Steaua s-a facut de cacao cu Szukala varf.

Colombo (29 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 16:32

Cine afirma ca si in Bundesliga se practica avansarea ca varfuri a fundasilor centrali inalti habar nu are. Se mai practica, dar la cornere si la lovituri libere, nu ca tactica in multe meciuri. Nemtii sunt organizati ceas, nu ca baietii lui Galca scapati de sub control. O zi buna.

Al. Tudor (14 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 16:45

Cea mai buna analiza a ceea ce s-a intamplat in returul cu Kiev, mai putin comparatia cu Braila care e exagerata. Restul criticilor sunt reale si fidel prezentate.

Vrabie (8 comentarii)  •  13 decembrie 2014, 16:49

Pt. Adm. De ce nu banati mesajele unui bolnav ca Stra Luce Nthory de Nord? Incurajand stupizenia si ura acestui individ ma obligati sa nu mai intru niciodata aici in ciuda stimei pentru dl Ioanitoaia.

Comentează