Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La Steaua fără nume

Grație golului înscris în minutul 90+4 de Szukala, Steaua a trecut cu emoții de CSMS Iași și a terminat sezonul în pole position. Deși echipa s-a chinuit, Gâlcă a declarat că “a fost un tur în care jucătorii au crescut […]

luni, 8 decembrie 2014, 4:38

Grație golului înscris în minutul 90+4 de Szukala, Steaua a trecut cu emoții de CSMS Iași și a terminat sezonul în pole position. Deși echipa s-a chinuit, Gâlcă a declarat că “a fost un tur în care jucătorii au crescut de la meci la meci”.

L-aș contrazice, Steaua a scăzut pe final, dar n-ai ce să-i reproșezi unui antrenor a cărui formație e lider autoritar în clasament. Cezarului ce i se cuvine.

Altceva a surprins și deranjat duminică pe arena din Ghencea. Faptul că, după ce Înalta Curte de Casație și Justiție a deposedat clubul de fotbal de marca Steaua și a atribuit-o Ministerului Apărării Naționale prin intermediul Clubului Sportiv al Armatei, echipa roș-albastră a evoluat în galben, emblema cunoscută fiind acoperită pe tricouri cu leucoplast!

Întrucît cuvîntul Steaua a dispărut de teama eventualelor sancțiuni, s-a ajuns acolo unde pe tabela de marcaj adversara Iașiului s-a numit Gazde!

Firește, o măsură ostentativă, menită să sensibilizeze opinia publică, dar motivată prin notificarea amenințătoare trimisă de CSA.

N-am nici un fel de relații cu Gigi Becali, patronul Stelei din februarie 2003, cel care o subvenționează ori numai o împrumută. În intervalul respectiv, echipa lăsată fără nume a cîștigat patru titluri, o Cupă și două Supercupe, ba s-a și calificat de 4 ori în grupele Champions League. De 8 ani nici nu mă mai salut cu actualul deținut de la Poarta Albă, asta deoarece fiecare vede în alt mod viața și fotbalul.

Nu pretind că eu le văd neapărat mai bine. Pur și simplu, le văd altfel, ceea ce nu mă împiedică să sar acum pentru Becali. În apărarea lui.

Pînă să fie arestat, dar și ulterior, Becali a condus clubul în stil dictatorial și a comis numeroase greșeli. Între ele, n-a investit cît îi trebuia echipei pentru o carieră internațională de anvergură, pe măsura viselor suporterilor. Numai că fiecare își cheltuiește banii cum vrea. Asta e treaba lui, nu a colectivului.

Hotărîrea ce lezează interesul și prestigiul Stelei pare cu atît mai nedreaptă, administrată sub centură, cu cît MApN nu-i servește practic la nimic marca primită de la ÎCCJ. Într-un moment în care, în ciuda strădaniilor comandantului George Boroi, csa trage barca pe uscat, trăiește de azi pe mîine!  MApN numai de o echipă de fotbal bugetofagă n-are nevoie!

Cînd chelului îi lipsește doar tichia de mărgăritar, să precizăm că, în conformitate cu legile și regulamentele în vigoare, un minister n-are dreptul să finanțeze o activitate sportivă profesionistă. Ca atare, și să găsească fonduri, MApN n-ar putea tutela un club de fotbal în Liga 1. CSA da, însă din ce surse?!

Concluzia e că Ministerul Apărării a insistat în instanță, unde a triumfat la capătul a 3 ani de procese, tocmai cu intenția de a-i vinde marca lui Becali și, precum în cazul închirierii stadionului, a-l mai stoarce de ceva bani pe acesta. Între un milion de euro și zece, se vorbește pe la colțuri. Cînd un cetățean trage în piept un minister, oricare, vinovatul riscă pușcăria, ca în situația schimbului de terenuri cu același MApN.

Dacă lucrurile se petrec invers, se aplică legea cu maximă strictețe, la sînge. La noi, din păcate, orice luptă cu statul e una dinainte pierdută.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

Bogdan (6 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:39

Guvernul are clar o strategie de sustinere a fotbalului profesionist!
Urmeaza ca Ministerul de Interne sa ia Dinamo, Ministerul Transportului Rapid si CFR, Ministerul Apelor si Padurilor Ceahlaul, Ministerul Industriilor Petrolul, Otelul si Gaz Metan.
Speranta ramine doar in Viitorul 🙂

amicu (17 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:43

Daca nu era ordinul comunist si sprijinul armatei steaua nu exista. Asa ca sa-i dam cezarului ce-i al cezarului si becali sa plateasca bine daca vrea nume, emblema si culori. Pana la urma urmei nu becali a strans atata palmares la aceasta echipa, ci armata cu interventiile lor care au patat sportul in sine si a creat acest adunator de cifre numit steaua.

mihaita (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:49

@ mihai mai stii vreo alta echipa din Romania, pe al carei brand ai mari sanse sa faci profit? Ca m-as baga eu si apoi iti dau un comision de consiliere.

mariluc (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:51

ce sa faca BECALI cu marca STEAUA.chiar ii srijiniti sa ia totul gratis.de ce nu da el echipa STEAUA gratis.

Dragos C. (78 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:55

Antrebarea este simpla, nea Ovidiu: s-o vanda cui da mai mult sau sa o inchirieze pe bani multi! Dumneavoastra, daca mosteniti o vila foarte mare si nu puteti sa platiti intretinerea la ea, ce faceti? Mi-o dati mie de poamana? Nu cred! Cred ca o s-o inchiriati si cu banii traiti mai bine sau o vindeti si banii i-ati investi in altceva!
La fel si MAPN-ul: marca Steaua o pot da in franciza (in chirie) pe bani multi sau o vand! Daca Becali nu vrea, o sa doreasca altii sa o ia, pentru ca Steaua se vinde bine, este un brand care aduce bani! Cu banii luati pe ea, pot finanta alte sectii! Eu asa as face!
Merita remarcat faptul ca, conform hotararii definitive a ICCJ, Becali a folosit ilegal aceasta marca timp de 10 ani si pe baza ei a castigat bani multi! Deci, acesti bani va trebui sa ii returneze Clubului Sportiv, propietarul de drept al brand-ului!
Daca eu printez o fituica cu numele „Gazeta Sporturilor” si iau bani pe ea, dumneavostra, dupa ce ma prindeti, nu ma puneti sa platesc nimic?
E simplu!

Mitica Popescu (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:59

Sunt unii care ai cer pe un ton reventios lui Becali sa vanda Steaua. Dumneavoastra credeti ca nu vrea?Vrea, dar nu vine nimeni. Priviti ce se intampla la Dinamo, Rapid, CFR Cluj, Poli Timisoara, UTA, etc, echipe cu blazon, cu suporteri, pe care iata nimeni nu le vrea, nici din tara nici din strainatate. De ce? Din cauza valorii scazute a fotbalului romanesc, banii investiti nu pot fi recuperati, apoi in conditiile in cale la 1 milion de euro investiti din banii proprii trebuie sa dai la buget taxe de aproape 65%, nimeni nu se baga. Daca nici la vara Steaua nu ajunge in Liga, sar putea sa intre si Steaua in insolventa, deoarece nu vad de unde sa scoata Becali in jur de 15 milioane de euro cat este bugetul anual al echipei.

florin (27 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:00

Pai ce se vrea; armata vrea bani, justitia a dat liber la jecmaneala. eu sunt stelist dar daca as fi patron la Steaua nu as da nici un ban arnatei. Niste hoti si imbuibati. Eu tin cu Steaua nu pt Becali sau alt patron; sunt Stelist de peste 40 ani, asa c a nu amnimic cu Becali; dar fara el steaua ar fi fost in situatie falimentara.
Unul ca mine care a fost patron as intreba federatie cum pot in continuare juca in campionat, sub ce nume si altele.. Eu as schimba denumirea si as merge inainte, indiferent de de numire toti suporterii vor stii ca este vorba de Steaua chiar daca as pierde palmaresul si altele in Europa; asa iarasi ne dam cu stangul in dreptul si vom anula inca o performantza in Europa, e de fapt ce meritam, asa justitie asa tara adica de rahhaatt. Ce ma bucur ca numai sunt in tara. Rusine justitiei romane.

Dragos C. (78 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:01

@taranu – 49
Atentie, Dinamo nu foloseste aceeasi emblema cu a Clubului Sportiv!
In plus, s-au facut acte intre Minister si firma noua de cedare a sectiei de forbal!
S-a furat si acolo la greu! Dar cei care au furat (Borcea, Ioan Becali) sunt la puscarie exact pentru asta!

vasglo (208 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:09

Nea Ovi,

Daca nici acum, cand primeste si lovitura asta, Becali nu vinde jucatorii Stelei, nu-si ia banu’ si nu pleaca din fotbal, precum Bucsaru, lasand ca brandul Steaua sa fie dus pe noi culmi de glorie (sic) de MAPN, e CEL MAI MARE PROST DIN LUME…Oare chiar nimeni nu realizeaza ca Steaua cu acest controversat Becali continua sa fie singura PRIVATIZARE DE SUCCES, din fotbalul nostru..??….

JJ (98 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:09

Numai prostii cred ca Becali nu vrea sa vanda Steaua insa nu gaseste niciun fraier sa o ia.

prazilian (133 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:13

ce a facut si becali cu C.C.A!

Mihnea (390 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:15

Sa nu uitam: la vremea cand Becali a luat Steaua, nimeni nu se inghesuia sa il concureze! Dar, dupa ce el a investit zeci de milioane de euro si, mai tarziu, a aparut profitul, apare si concurenta MAPN! De ce MAPN nu a investit de la inceput in aceasta echipa? De ce a acceptat sa o dea unui investitor, daca tinea asa de mult la acest brand. Stoichita, care era antrenorul Stelei la vrema respectiva, spune ca tranzactia s-a facut cu acordul celor doua parti. E clar ca pe MAPN il intereseaza nu brandul Steaua, ca nu are cum sa-l finanteze, ci banii lui Becali, si nu pentru bunastare MAPN, ci a sefilor acestui minister!

vasile (6 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:32

Normal trebuia si cei din MApN care au fost implicati sa fi fost inchisi. Dar de cand MApN inseamna ”Ma Aplec pios Nato” oricine se pune cu armata este ”bombardat.” Sigur n-o sa vedem stema Steaua pe avioanele Nato. Chiar daca are pentagrama de la pentagon.

vasile (6 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:34

Si apropos inocentilor care va citesc blogul:
Armata nu are bani pt baza de pe Campia Turzii, nicidecum pt o echipa de fotbal.. care a lasat-o de izbeliste mai mult de 12 ani.

Mishu (234 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:39

Absolut de acord cu vasglo #59, cel mai bun postac pe subiectul Steaua fara nume.

andy (103 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:42

Armata lui Poanta ,care e Stelist vrea bani pt spagi.SA si schimbe numele si sa se spele pe cap cu emblema generalii.Tot ce are statul e in faliment.

AliBaba (223 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:43

Inainte de a dezvolta subiectul astept sa imi raspundeti la o intrebare. Pana acum Becali a castigat sau a pierdut bani cu Steaua? In functie de raspuns ma voi pozitiona si fata de chestiunea marcii.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:47

Strans cu usa Becali va mai scoate ceva din buzunar si se vor intelege. Ca tiganii, se cearta si tot ei se impaca. Si eu cred ca Ministerul a urmarit sa mai suga niste pitule de la oier dupa care va bate palma.

Dan (100 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 19:58

Cred ca normal ar fi GG sa plateasca armata daca vrea sa uzeze brandul. Totusi e o sigla si un palmares, care nu are nimic de aface cu GG nu poate fi cumparat pe nimic. Cum a fost luata echipa. Multe magarii s-au intimplat cu aceste impropietariri. Unii au ajuns patroni peste noapte si numai ei stiu cum au factut banii. Daca lui GG nu ii convine poate sa i-si schimbe numele de Steaua Pipera sau mai stiu eu cum. Sunt banii lui si e normal sa faca ce vrea. Totusi au fost meritele lui de cind a luat echipa, dar nu amestecati doua lucruri care nu ar fi amestecate intro societate normala! Istoria uni club si ce se intimpla acum.

Nicolas P (4 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 20:08

Dl.Ioanitoaia aveti un talent foarte mare la ceva…sa creeati subiecte…in principiu si eu cred si sunt de acord ca armata nu are ce face cu sigla si numele Steaua doar pentru alte sporturi decat fotbal,dar aici este vorba despre altceva…legalitatea,iar dvs. supuneti unei cenzuri publice acest lucru…eu care sunt dinamovist sustin acelasi lucru,Steaua trebuie sa ramana asa,dar nu cum propuneti dvs….se poate negocia,trata,discuta,dar nu instiga cum faceti dvs….pacat ca dupa atatia ani faceti justitia poporului…

Petricasilupul (15 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 20:10

Ce draq sa faca armia cu o echipa pe care a abandonat-o in urma cu mai mult de un deceniu, sa o invete sa traga cu prastia ca sa traga cu pusca nu stiu nici miile ei de generali. In frunte cu Cascheta, Oprea si Ontanu.

pystaru (3 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 20:28

Domnule Ioanitoaia in afara de performantele enumerate de dumneavoastra as mai adauga o semifinala de Cupa Uefa in anul 2006, in rest numai cuvinte de lauda pentru toata activitatea.

altona (11 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 20:49

Deocamdata, a fost stabilita oficial relatia senior-vasal. Vasalul urmeaza sa plateasca seniorului un pesches. Restul sint detalii.

clord (7 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 20:56

Departe de mine sa fiu partizanul lui Becali, niciodata n-am fost de acord cu modul in care se comporta si relationeaza cu oamenii in general! Ii lipseste cu siguranta acea aura de gentleman,de barbat rasat cu cei 7 ani de acasa. Becali nu e un model ci mai degraba reprezinta fix acea adunatura de oameni care au fost la locul potrivit in momentul potrivit pentru a face bani! Multi bani…
Insa ceea ce se intampla este exact ceea ce bine a subliniat d-ul Ioanitoaia! Orice lupta cu statul este o lupta dinainte pierduta si acest caz este unul absolut neverosimil! Personal cred ca treaba armatei este in acest moment cu totul alta decat sa-si doreasca marca echipei Steaua! Ma intreb daca in atributiile din fisa postului acestor oameni platiti de noi intra si obtinerea de la clubul Steaua de foloase materiale ca sa faca ce cu ele??? Ma gandesc ca poate situatia in care ne aflam acum cu DNA-ul pe la usile celor aflati in functii publice are o cauza foarte interesanta: cand ajungi acolo nu te intereseaza interesul public pentru care detii acea functie ci doar interesul personal sau interesul unui grup restrans de persoane pentru insusirea cator mai multor foloase… Una peste alta parca avem si politie militara! Poate se sesizeaza cineva!
Mi-aduc aminte cat de injurat era Copos in anii ce-au precedat vanzarea clubului Rapid! Si ce bucurosi erau rapidistii cand a plecat… Apoi au fost n cumpratori care mai de care mai dubiosi! Nu s-a gasit nimeni sa vina cu vreo investitie care sa scoata aceasta echipa din noroi! La Dinamo, acelasi lucru, CFR… idem, Petrolul are finantatorul retinut, Craiova e alta, cea veche sta la naftalina! Daca Becali, asa cum e el, renunta la club sunt sigur ca va avea aceeasi soarta!Domnilor microbisti! Acesta este sfarsitul fotbalului romanesc!!!

mihai (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 21:21

@ mihaita. Tocmai, ca nu mai stiu. E singurl brand in postura asta. Printre putinele din Romania. Poate doar cu brandul „Dracula” o putem compara.

altona (11 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 21:28

@Vasile #64

„Si apropos inocentilor care va citesc blogul:
Armata nu are bani pt baza de pe Campia Turzii, nicidecum pt o echipa de fotbal.. care a lasat-o de izbeliste mai mult de 12 ani.”

De ce nu are armata bani pentru baza de la Cimpia Turzii? Nu ar trebui sa aiba acei bani indiferent de problema marcii clubului de fotbal din ograda?

Dragos C. (78 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 21:54

Placa asta cu „Becali vrea sa vanda dar nu vrea nimeni clubul” este pentru p r o s t i, si observ ca sunt destui si pe aici care chiar cred asta! Asa cum, Mitica Dragomir ii ia partea fratelui de hotie, Gigi Becali, si spune ca, saracul de el, cati bani a bagat in Steaua, a cheltuit enorm si la fotbal doar se pierd bani… alta teapa pentru fraieri! Pai Steaua a castigat in ultimii 2 ani peste 60 milioane de euro!!! Numai pe Chiriches a luat 9 milioane! Plus Gardos inca vreo 7…16 milioane! Steaua n-a cheltuit 16 milioane in ultimii 3 ani!!! Si a luat doar de pe 2 jucatori atat! repet, Steaua a castigat peste 60 milioane din jucatori, drepturi TV, FRF, UEFA, bilete, market-pool etc. doar in ultimii 2 ani!!! Iar Mitica spune ca Becali a bagat mai mult de atat!… Ca sa nu intre DNA-ul pe fir sa vada ca s-au scos mai multi bani decat s-au declarat la Fisc! 😉 Toti patronii din fotbalul romanesc se retrag de frica DNA-ului! Au furat ani de-a randul de s-au facut oameni si acum vor sa se dea la fund!.. In plus, numai vine nimeni pentru ca nu mai pot sa fure! Asta-i adevarul! pentru ca in fotbal intai trebuie sa investesti si abia apoi scoti bani, dupa cativa ani! Patronii nostri au fost obisnuiti intai sa fure (asa cum a facut Adamescu la Galati) si sa nu investeasca deloc, doar sa imprumute clubul cu sume de bani la care sa puna si dobanda uriasa, iar apoi sa isi traga banii inapoi, de fapt sa ii spele, prin intermediul fotbalului! Asa a facut si Gigi la Steaua: a spalat o groaza de bani castigati din vanzari de terenuri si alte afaceri, bani pe care nu i-a declarat la Fisc si pentru care nu a platit impozit! 😉 Si asa au facut toti: si Borcea si Badea si Turcu si Capra si Walter si MM Stoica la Galati si padureanu la Bistrita, si Pinalty la Piatra Neamt si Mititelu la Craiova si Penescu la FC Arges si fostul patron al Constantei si multi altii! Toti i-au dat comisioane lui Dragomir si lui Mircea Sandu, ca sa taca din gura si sa le faciliteze manariile!… De aici a ajuns Dragomir milionar in euro! La fel si Mircea Sandu! priimeau comisioane de la transferuri dubioase, bani pentru decizii favorabile la comisii, bani pentru arbitraje favorabile, pentru a nu retrograda etc! Iar acum Dragomir incearca sa-i acopere pe toti si spune ca din forbal nu se castiga si ca DNA-ul ii goneste pe investitori! Pai normal ca ii goneste! Daca fura, sa intre toti la puscarie!!!

Che Guevara (363 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:01

1. Mapn primeste bani de lu Buget. Adica di impozitele platite de mine si de dvs, domnule Ioanitoaia. Asa cum nu sunt de acord ca din banii mei sa luptam prin tarile nimanui vezi Afganistan sau Irak cu dusmani ai altora, nu ai nostri, la fel nu imi convine ca banii mei, ca oltean, sa mearga la Steaua. 2. Daca Mapn gaseste surse suplimentare de finantare ma bucur. In felul asta poate ajung mai multi bani la educatie. Daca aceste surse sunt bani care vin de la un infractor cu atat mai bine. La cat a furat in viata asta Fam. Becali nici o suma recuperata nu este prea mare. Oricum s-au putut dovedi numai 2% din toate inselaciunile facute de acest clan mafiot. 3. Aparandu-l pe Becali in aceasta speta nu faceti decat sa aparati coruptia din ROMANIA. si ati vazut ce a iesit la ultimele alegeri. 4. As intelege sa il aparati daca era vreun amarat. Dar Becali are de unde sa dea si oricum ar fi a scos mai multi bani din fotbal decat a investit la Steaua. Deci?

Cristi (17 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:06

Cine nu intelege, scrie aiurea. Marca Steaua este proprietatea intelectuala a armatei, indiferent ca are o echipa sau nu. Marca asta are o valoare comerciala, prin produse de merchandising, notorietate, plamares samd… E normal ca detinatorul marcii sa doreasca sa primeasca o suma de licentiere pentru folosirea ei.

IO (154 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:11

Cred ca batem putin campii. Steaua a produs si produce in continuare bani. Nu cred ca este singura echipa din ro care produce bani. Chiar si Rapid a produs bani, dar Copos a fost prea lacom.
Trebuie sa va amintiti afirmatia lui Dragomir care a spus ca el l-a adus pe Becali in fotbal spunindu-i ca se fac bani buni. Si a fost adevarat.
De ce n-ar face si CSA acelasi lucru. Adica sa preia echipa, din castiguri sa reinvesteasca in echipa iar surplusul, care acum intra in buzunarul lui becali sa fie investit in celelalte sectii de sport din club.
Steaua daca nu se numeste Steaua, nu are culorile rosu si albastru si nu area sigla, nu e Steaua. Nu e echipa mea.

altona (11 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:23

@IO #80

Cred ca batem putin campii. Steaua a produs si produce in continuare bani. Nu cred ca este singura echipa din ro care produce bani. Chiar si Rapid a produs bani, dar Copos a fost prea lacom.
Trebuie sa va amintiti afirmatia lui Dragomir care a spus ca el l-a adus pe Becali in fotbal spunindu-i ca se fac bani buni. Si a fost adevarat.
De ce n-ar face si CSA acelasi lucru. Adica sa preia echipa, din castiguri sa reinvesteasca in echipa iar surplusul, care acum intra in buzunarul lui becali sa fie investit in celelalte sectii de sport din club.
Steaua daca nu se numeste Steaua, nu are culorile rosu si albastru si nu area sigla, nu e Steaua. Nu e echipa mea.

Ultimul paragraf m-a dat gata. N-as fi crezut ca un stelist poate sa scrie asa ceva. Respect, coane! De la un „tigan” din Giulesti…

Che Guevara (363 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:27

Am uitat un mic amanunt: generalii, daca cad la pace cu Becali SIGUR ajung la DNA. E clar ca isi iau partea lor si nu-i scapa de puscarie nici dracul.

ady (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:39

Vor sa-i fure Steaua lui Gigi, si bine fac, ca merita, s-a imbogatit de pe urma BRANDULUI, dar cine-o Cumpara ?, acest brand costa mult. CINE E MASSONUL ???

altona (11 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 22:46

Domnule Ioanitoia, titlul articolului mi se pare ridicol. Ce sa faca generalii cu marca? Nu este treaba noastra! Daca noi doi revendicam Intercontinentalul (si il obtinem legal) este treaba noastra daca il transformam in azil de batrini sau in bordel de lux. Este fix treaba noastra si nu are nimeni dreptul de a-si da cu parerea. Chiar daca Intercontinentalul este obiectiv de marca. Odata ce am devenit propritarii marcii este treaba noastra exclusive ce facem cu ea. Comentarii gen „ba, ce-as face eu daca as cistiga zece milioane” sint timpite de-a dreptul. Mai ales pe un blog cu pretentii.

lenan (23 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:01

Armata a abandonat singura si nesilita de nimeni echipa de fotbal. In urma cu multi ani. Ce fac acum e inadmisibil si complet imoral. Ce spun nu are nici o legatura cu patronul ei actual. E pur si simplu o bataie de joc fata de milioane de romani.

Marcel (190 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:05

@altona#84. Titlul cu generalii la care te referi e cel comercial ca sa atraga cititorii. Titlul autorului e Steaua fara nume si chiar e nimerit. Am trecut prin jurnalism si cunosc tertipurile astea.

Mary (7 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:10

Nerusinatii adtia de generali dupa ce au dat echipa o vor ibapoi ca sa mai insface si ei niste bani. Gestul lor e indreotat intai catre fani si apoi catre Becali care ramane vaca lor de muls.

gino (513 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:12

Jos palaria, aceasta e atitudinea pe care o asteptam din partea unui adevarat formator de opinie. Becali e mai putin nociv decat generalii facuti la apelul de seara.

gabi (20 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:32

1. mi se pare penibil sa spui ca Steaua face bani vandand jucatori.
acesti jucatori au putut fi vanduti doar fiindca Becali a bagat bani in club, a adus jucatori si le-a dat salarii bune.
De ce alte cluburi nu au vandut jucatori pe bani frumosi?
2. „marca” inseamna sa vinzi, tricouri … cu insemnele clubului, dar cum in romania pot vinde tricouri cu Barcelona fara ca cineva sa dwa 1 cent Barcelonei nu vad cum cineva ar putea castiga bani multi facand aceasta afacere.
3. Sunt stelist dar, daca Becali nu baga bani la Steaua, aceasta echipa ajungea ca Rapid, Dinamo, Craiova, Timisoara. In 1990 nu era diferenta asa mare (numeric) intre suporterii stelisti si cei dinamovisti, ca acum iar asta i se datoreaza si lui Becali. Tinerii de 18 ani nu au apucat sa vada Steaua fara Becali.
4. Cand Becali a inceput sa bage bani in echipa si spunea ca duce Steaua in Liga Campionilor (noul format) toata presa facea misto de el, nimeni nu credea ca e posibil. Pentru amatori studiazi presa anilor 2002-2004.

andynamo10 (5 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:42

Din cauza gandirii unor oameni ca dumneavoastra a ajuns tara asta unde e acum…v-ati trait viata si v-a durut in spate de genertaiile ce vin din spate!!!La fel de bine au spus si cei din alte domenii…ce sa faca Romania cu industria…cu fabricile…la ce ii folosesc???…domnule Ioanitoaia, acoperiti furturile…jafurile?…daca pentru acea stema, pentru nume, Becali ar trebui sa „plateasca” niste bani statului roman…pai atunci sa ii plateasca domnule Ioanitoaia…ce importanta are daca MAPN are sau nu ce face cu stema si numele…!!!

Pacat…pacat…pacat…ati influentat si influentati opinia publica!…mai bine zis o indobitociti…voi presa scrisa si televiziunile asta faceti, o spun cu toata raspunderea!!!

Un cetatean mahnit!!!

qpax (59 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:51

Cu tot respectul … pentru pozitia corecta pe care o luati anti-MApN … nu este nimic pro-Becali in ce spuneti d-voastra!

De ce refuzati sa informati publicul despre continutul si implicatile deciziei ICCJ … traim in dark ages? Ce apierdut Steaua prin decizia ICCJ? Partea de propaganda portiocalie-maronie compusa din media pro si media fax … vorbeste despre pierderea numelui, a plamaresului, a culorilor, nu doar a siglei? Numai asa-zisii jurist MApN sunt citati … si se fac afirmatii de catre propaganda amintita, care nu reflecta realitatea juridica a hotarari ICCJ.

Noi care mai stim sa citim o lege, in speta legea 84/1998, interpretam decizia ICCJ ca pierdera simpla a marci Steaua (care inseamna sigla, reprezentarea grafica). In acest sens se pronunta si un jurist OSIM, organism care este obligat de aceasta decizie sa radieze actuala sigla a Stelei … deci o pozitie oficiala si impartiala!

Cred ca este important sa le spunem oamnilo ce inseamna de fapt decizia ICCJ, de anulare a marci Steaua (daca doar la asta se refera … conform datelor prezentate) si ca ea nu are nici o legayura cu pierdera numelui … care este denumirea societatii comerciale, FC Steaua Bucuuresti 2003, inregistrata separat la Registrul Comertului, alaturi de sediu si patrimoniu (in care intra si palmaresul 1947-2003), deci o cu totul alta mancare de peste: drepturi patriumnoniale si nepatrimoniale, care au contribuit la dobandirea personalitati juridice a noi societati cu capital privat, juridic considerata ca si continuatorul vechilor societati cu capital public si mixt: CCA si Asociatia de Fotbal Club Steaua (AFC Steaua).

De ce a sters Becali numele? Cum spuneti ostentativ? Sa prosteze? S-a enervat? Sa nu-i enerveze pe generali pana la intalnirea de azi? Din necunoastrea hotararii? De frica sa nu intre pe infractiunea de ‘nerespectare a hotararilor judecatoresti’? Pentru ca hotararea ICCJ, nu anuleaza denumirea Steaua Bucuresti … singura interdictie este de a nu mai folosi sigla actuala (care nu este nici a CSA, este simplu anulata … ei le au decat pe cele 6) pe tricouri, tabela, autocar, etc. Solutia este de fapt la fel de simpla prin a veni cu o noua sigla, care intr-o anumita intrepretare a hot ICCJ nu are voie sa contina textul ‘Steaua Bucuresti’ sau ‘Steaua’ … in rest poate sa contina orce de la FCSB, la Eurostar, sau nici un fel de caractere cum este o sigla moderna astazi! Care este leverage-ul MAPN? Lasand la o partea reaua lor intentie, o eventuala rezolutie vidicativa, sau goana dupa pomeni? Ei insisi au schimbat sigla de 6 ori de-a lungul a cca 50 de ani!

Nu avem nevoie de aceasta sigla, ci de o noua sigla pe care o vom re-brandiza! De ce toata lumea se fereset sa spuna acest text simplu?

In ce priveste decizia ICCJ … trebuie sa stiti ca actiunea MAPN, initiata in 2011, a fost respinsa atat de Tribunalul Bucuresti cat si de Curtea de Apel Bucuresti, ca fiind neintemeiata. Legea 84/1998, protejeaza dreptul intelectual asupra marcilor si denumirilor geografice, pe o perioada considerata de ‘protectie a marcii’ de 5 ani de zile … in cazul nostru 2003-2008. In 2008 a expirat temeiul legal prin care MAPN-ul putea sa ceara anularea marcie FC Steaua Bucuresti 2003, se considera … si in mod normal, ca daca nici o actiune in anulare nu este intreprinsa in acest interval, proprietarul de drept intelectual pierde dreptul, cel putin de exclusivitate asupra folosirii marci respective … se spune ca marca nu se mai afla in perioada de protectie. Din acest rationament legal … atat TB cat si CAB au respins cerera din 2011 a MAPN-ului. Ce s-a intamplat la ICCJ, poate ne spuneti d-voastra !? Becali nu a folosit acesta marca cu rea-credinta, sau in mod fraudulos, din moment ce perioada de inactivitate a MAPN-ului intre 2003-2008, demonstreaza acordul lor implicit pentru folosirea marcii Steaua (sigla bineinteles)!

Caius Cosades (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:54

Despre infractor, numa’ de bine; sa scrieti despre el in fiecare zi ca un adevarat formator de opinie ce va aflati (in treaba).
‘Generalii” nu-s in niciun caz mai rai decat infractorii sper ca realizati asta d-le. ziarist propagator al unor modele nocive. Asta in masura in care ati fi, intr-adevar, ziarist -aspect asupra caruia am dubii.

Zorro (67 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 23:59

@gicapuia #40. Stii vorba cine zice ala e? Nu stiu despre restul, dar tu confunzi subiectul si meriti luat de prost.

Zack (25 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 0:07

Prostia Umana a Atins Limita Maxima in Romania. Armata este o institutie Guvernamentala si NU TREBUIE SA FIE INVOLVATA IN SPORTUL PROFESIONISM. Altfel se ajunge la abuzurile din comunism. Am fost inrolat la Dinamo Buc si stiu ce vorbesc. Aceste cluburi militare in mod abuziv selectionau cei mai buni sportivi din Romania fara sa plateasca despagubiri cluburilor si sa ajuns ca era o lupta intre Steaua si Dinamo pentru sportivi. Deci 2 cluburi controlau sportul cum doreau ele iar in capitalism sistemul acesta nu este aplicabil. Exista reguli internationale pentru transferuri de sportivi intre cluburi. Fara nici o gresala putem afirma ca aceste doua cluburi erau hoti din sport iar acum nu-si pot continua existenta lor abuziva. Asa au aparut in Romania acesti zis Generali de Armata care nu si-au cistigat gradele pe cimpul de lupta ci toata viata au tras sfori si continua sa linga blidele altora, asta stiu ei sa o faca foarte bine. Becali este destept findca este bogat (Legea capitalismului) unde un om bogat intodeauna este destept iar daca a furat Becali sa stea la puscarie unde au ajuns si Domni Generali care au furat toata viata lor. Becali este iubitor de fotbal si Avind Bani, el si veri lui au controlat fotbalul rominesc, uni cu sfaturi insa Becali fiind Cel mai mare Prost din Fotbal isi Golea Punga lui. Asta era moda Bogatilor in Romania insa Pasinea lor i-a costat enorm iar azi vedem o mare liniste la acest capitol cai Bogati nu mai sunt dispusi sa fie saraciti de Maria Lui Fotbalul.
Becali cel Prost a inteles ca a face bani in fotbal trebuie sa cumperi TOT CE ESTE MAI BUN IN FOTBAL, apoi sa-i VINZI insa pentru asta iti trebuie bani multi si mai iei tepe ca Costea etc. Asa a reusit sa cistige capionatul CFR, Vasluiu?? si DINAMO iar azi toti sufera si sunt pe desfintate caci i-a costat enorm. Asa ca azi vin din neant Generali lui Peste, dupa 10 ani ca sa Mulga Steaua lui Becali adica, Munca si bani facuti cu Averea lui Becali. Cum ? pe baza legilor din tara lui peste prajit. Cum poti sa pretinzi ceva dupa 10 ani de Totala Absenta. Orice contract se face la Vinzare iar Steaua de Azi este OPERA LUI BECALUI nu HOTIA GENERALILOR COMUNISTI care Trebuiau sa fie Lasati la Vatra de Mult fiinca Nu-si Merita nici macar Salarile caci Mintea lor este Canalizata doar la Hoti. Toti Bogati din fotbal au furat in Transferuri caci Fotbalul este o Vaca Rea care i-a Saracit pe toti, in fotbal nimeni nu face bani. Becali a introdus salarul max de 10000 de Dolari iar fotbalisti vor sa ajunga la Steau ca sa fie vinduti afara unde spera sa faca bani mai multi. Asa ca: Generali Hoti care au Furat Fotbalisti, au Furat si Statul Comunist sa-i plateasaca pe fotbalisti iar Cind Tara nu are Bani pentru Fotbal, Generali au Vindut un Club Mort pe care la Inviat Becali. Steaua de azi este meritul lui Becali si vada ca multi prosti vorbesc ca Fotbalul la facut bogat pe Becali. Nu, Fotbalul la Saracit fiinca este un Mare Prost, in Plus la Bagat si la Puscarie iar Generali Hoti continua sa fure Steaua lui Becali doar ca sunt mari experti in Legi. Rusine Romania, insa nu uita ca nici Dumnezeu nu poate sa iubeasca Romania fiinca nu poate sa fie linga un popor Hot. Ceva daca nu este logic nu poate fi nici drept asa ca Generali sa merga la lupta sa-si cistige salarul lor si lasati-va de Hoti caci daca a-ti fi oameni veti renunta la jumate din salarile si Pensile voastre penibile. O MARE RUSINE A APARUT IN ROMANIA si RIDE LUMEA DE NOI. Am vazut toti ,,STEUA FARA NUME” si m-a intreb CUM SE POATE AJUNGE AICI, adica cum poti sa folosesti prntru 10 ani in mod ilegal un bun care nu iti apartine dar si cum poti sa mai primeste ceva la care timp de 10 ani ai renuntat???? Xum poate statul sa capete acesti bani de la Becali caci Armata Apartine Statului. Noi Romani Nu putem scapa de prostia noastra. Daca eu asi fi Becali, voi renunta la Steaua ca sa stau linistit cu familia mea. insa….

kos_tyn (23 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 0:12

gigi becali sa renunte la numele steaua si sa isi numeasca echipa f.c. becali. ar sterge din istorie aceasta echipa comunista iar numele lui va fi cunoscut in toata lumea. cum nimeni nu stie azi de cca asa maine toti vor uita de steaua.
ce tare ar fi: in 1986 fc becali a castigat cupa campionilor europeni

Steaua1986forever (31 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 1:01

Maestre, aveti din nou dreptate cu acest articol. Mi-a placut „dezvaluirea” dvs. cum ca „domnul Becali” nu va saluta. Este mult mai bine asa. Aveti respectul nostru, nu aveti nevoie sa va salute un astfel de „crestin” ca cel pomenit de mine mai sus. Mai bine nu. In nici un caz nu cred ca ati fost un jurnalist care a facut propaganda acestei echipe vreodata dar nici nu ati fost vadit rau intentionat impotriva acestui club. Intr-un cuvant, echidistant, asa cum putini jurnalisti sunt in zilele noastre (nu vreau sa intru in amanunte). In alta ordine de idei, va anunt ca „prietenul” nostru comun, „domnul Kovacs” a fost delegat la un meci de Europa League. Va aminti articolul in care mi-ati citat comentariul si in care va spuneam ca in cel mult o luna sau doua „domnul Kovacs” o sa fie rasplatit pentru „frumoasa prestatie” impotriva echipei Steaua? Dumneavoastra sustineati ca va fi pedepsit, eu sustineam ca nu va fi, ba mai mult de atat, va fi rasplatit pentru „faptele de vitejie” impotriva echipei noastre. Ce spuneti, dupa ce se mai „raceste” un pic subiectul asta nefericit cu steama, numele….ne intoarcem la discutia despre Kovacs? Sincer, eu chiar cred ca e nevoie de o analiza un pic mai serioasa acest caz. Va multumesc

radu_pnt (52 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 1:19

domnule Ioanitoaia… e vorba de legea drepturilor de autor…netinand cont de ce si cui foloseste marca steaua. La fel cum leagea drepturilor de autor va protejeaza meseria dvs asa protejeaza si drepturile comerciale.. favorurile obtinute fraudulos de becali din acest brand (a pacalit statul..sa inteleaga tot neamu..inclusiv fiscul daca va mai aduceti aminte) trebuie acum platite..in mod JUST si de acum inainte pana la adanci batraneti..daca steaua tine la aceste detalii..daca nu, sa-si ia numele fc oierul si gata! RUSINOS domnule Ioanitoaia pentru modul in care priviti atat moralitatea cat si legile statului. PREA MULT RESPECT PENTRU UN PUSCARIAS..care isi merita locul si chiar pt ceva mai mult timp de „sinteza”.

Tovarasi (106 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 2:16

Domnule Ioanitoaia –
Nu mai faceti atata tambalau degeaba, ca poate se enerveaza Rusia de o sa ia totul, plus va cere si un anumit procent sau chiar tot profitul facut din 1990 pana acum.
Hai …davai steaua, davai palmares, davai marca (davai ceas …davai curea) …davai si pe becali!!! La moscova cu ti.g.anii!!! Ca doar au aceleasi metehne.

SUCCESURI!!!!

Felicitari MApN (26 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 3:10

Domnule Ioanitoaia, daca tot tineti partea gastii lui Becali, poate imi trimiteti si mie banii pe care i-am investit in Steaua in timpul comunismului. Daca MApN nu poate cere o suma mare de bani pentru marca Steaua – singura marca de echipa romaneasca cistigatoare a CCE – , presupun ca imi dati mie banii pe care, care orice contribuabil, i-am platit pentru Steaua Bucuresti. De ce sa aibe Becali pe site ca a cistigat CCE, cind statul roman a investit pentru acel succes ? Apropo, cind e fondat clubul lui Becali ? Ne spuneti si noua ce scrie in acte (hint – e fondat acum vreo 9 ani de fapt !) ? Si poate imi spuneti si mie cind imi recuperez banii de la alt personaj sustinut de Dvs., Mititelu, care si-a facut club de fotbal in 2002 (Fotbal Club U Craiova), pe care il prezinta in presa drept Universitatea Craiova, si care pretinde ca detine performantele trecute ale Craiovei – platite de statul roman si niciodata cesionate acestui personaj (la fel ca in cazul Becali).

Jimmi (7 comentarii)  •  9 decembrie 2014, 4:16

Poate armata vrea sa gaseasca un investitor cu care sa se asocieze si sa faca echipa Steaua. Adevarata Steaua, nu jucaria unui oligofren. De ce va ganditi doar la bani?

Comentează