Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La Steaua fără nume

Grație golului înscris în minutul 90+4 de Szukala, Steaua a trecut cu emoții de CSMS Iași și a terminat sezonul în pole position. Deși echipa s-a chinuit, Gâlcă a declarat că “a fost un tur în care jucătorii au crescut […]

luni, 8 decembrie 2014, 4:38

Grație golului înscris în minutul 90+4 de Szukala, Steaua a trecut cu emoții de CSMS Iași și a terminat sezonul în pole position. Deși echipa s-a chinuit, Gâlcă a declarat că “a fost un tur în care jucătorii au crescut de la meci la meci”.

L-aș contrazice, Steaua a scăzut pe final, dar n-ai ce să-i reproșezi unui antrenor a cărui formație e lider autoritar în clasament. Cezarului ce i se cuvine.

Altceva a surprins și deranjat duminică pe arena din Ghencea. Faptul că, după ce Înalta Curte de Casație și Justiție a deposedat clubul de fotbal de marca Steaua și a atribuit-o Ministerului Apărării Naționale prin intermediul Clubului Sportiv al Armatei, echipa roș-albastră a evoluat în galben, emblema cunoscută fiind acoperită pe tricouri cu leucoplast!

Întrucît cuvîntul Steaua a dispărut de teama eventualelor sancțiuni, s-a ajuns acolo unde pe tabela de marcaj adversara Iașiului s-a numit Gazde!

Firește, o măsură ostentativă, menită să sensibilizeze opinia publică, dar motivată prin notificarea amenințătoare trimisă de CSA.

N-am nici un fel de relații cu Gigi Becali, patronul Stelei din februarie 2003, cel care o subvenționează ori numai o împrumută. În intervalul respectiv, echipa lăsată fără nume a cîștigat patru titluri, o Cupă și două Supercupe, ba s-a și calificat de 4 ori în grupele Champions League. De 8 ani nici nu mă mai salut cu actualul deținut de la Poarta Albă, asta deoarece fiecare vede în alt mod viața și fotbalul.

Nu pretind că eu le văd neapărat mai bine. Pur și simplu, le văd altfel, ceea ce nu mă împiedică să sar acum pentru Becali. În apărarea lui.

Pînă să fie arestat, dar și ulterior, Becali a condus clubul în stil dictatorial și a comis numeroase greșeli. Între ele, n-a investit cît îi trebuia echipei pentru o carieră internațională de anvergură, pe măsura viselor suporterilor. Numai că fiecare își cheltuiește banii cum vrea. Asta e treaba lui, nu a colectivului.

Hotărîrea ce lezează interesul și prestigiul Stelei pare cu atît mai nedreaptă, administrată sub centură, cu cît MApN nu-i servește practic la nimic marca primită de la ÎCCJ. Într-un moment în care, în ciuda strădaniilor comandantului George Boroi, csa trage barca pe uscat, trăiește de azi pe mîine!  MApN numai de o echipă de fotbal bugetofagă n-are nevoie!

Cînd chelului îi lipsește doar tichia de mărgăritar, să precizăm că, în conformitate cu legile și regulamentele în vigoare, un minister n-are dreptul să finanțeze o activitate sportivă profesionistă. Ca atare, și să găsească fonduri, MApN n-ar putea tutela un club de fotbal în Liga 1. CSA da, însă din ce surse?!

Concluzia e că Ministerul Apărării a insistat în instanță, unde a triumfat la capătul a 3 ani de procese, tocmai cu intenția de a-i vinde marca lui Becali și, precum în cazul închirierii stadionului, a-l mai stoarce de ceva bani pe acesta. Între un milion de euro și zece, se vorbește pe la colțuri. Cînd un cetățean trage în piept un minister, oricare, vinovatul riscă pușcăria, ca în situația schimbului de terenuri cu același MApN.

Dacă lucrurile se petrec invers, se aplică legea cu maximă strictețe, la sînge. La noi, din păcate, orice luptă cu statul e una dinainte pierdută.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

l0gan (46 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:47

bani

ValahuStelist (46 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:47

Acum vin de la o tabla la fratemiu bidon si zicea si el ca asta e harneala,face generalii caterinca ca ie baieti buni.

ariel (17 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:50

un articol corect, obiectiv si profesionist ….. chiar si sa vrei, e foarte greu sa mai adaugi ceva original ….. felicitari domnule ioanitoaia!

widoqq (11 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:52

Steaua generalilor, a armatei, reprezenta cinste si onoare.
Acuma reprezinta valize, patron puscarias,manager puscarias, pana si seful de galerie puscarias. Las o mai moale nene cu Steaua. Asta e FC CLONADOLY Jilava.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:55

Va inselati, nu orice lupta cu statul e una dinainte pierduta. Da’ sa nu divagam…
Problema MApN (si a CSA) e ca au castigat ceva ce e dorit de un singur cumparator potential. Marca Steaua nu este dorita de altcineva inafara clubului de fotbal. Cele doua parti sunt condamnate sa pice la o intelegere. FC Steaua are nevoie de emblema si nume, MApN are nevoie de niste bani de pe urma „asset”-ului tocmai castigat in instanta si are un singur cumparator potential.
Sincer, hai sa vedem lucrurile altfel: cu ocazia asta Becali mai inapoiaza la buget niste bani de pe urma schimbului de terenuri cu armata. Nu i-as plange de mila, desi tin cu Steaua. La cat de neclare si bugetofage au fost relatiile dintre Becali si MApN, cateva milioane de euro care ajung, intr-un fel sau altul la buget, nu sunt o problema.

nume (39 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:55

pai daca marca Steaua apartine CSA Steaua ce sa faca sa i-o lase lu’ becali ca asa vreti voi? aceeasi situatie si la Craiova doar ca mititelu nu numai ca n-a facut nici macar un sfert din performantele becaliotului ci si-a batut joc in ultimul hal de marca Universitatea Craiova (scandaluri, antrenori neplatiri, jucatori neplatiti, foste glorii atacate, suporteri haituiti, retrogradari, dezafilieri, falment etc). foarte bine ca brandul stelei s-a intors la CSA si foarte bine ca CS Universitatea incearca la randul ei sa isi recupereze marca de la dementul din booveni. GATA suficient cu patronasii astia iresponsabili care se cred stapani peste niste branduri. nu trebuie sa fie nimeni stapan peste Universitatea Craiova, dinamo, steaua, Rapid etc si cea mai buna varianta asta este: brandurile sa revina acolo de unde au plecat la cluburile sportive nu la niste profitori gen becali, mititelu etc!

sandokan (10 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 16:56

maine dau print unui ziar numit „Gazeta sporturilor”! va convine? becali a furat marca Steaua, justitia a intervenit facand dreptate. becali trebuie sa plateasca pentru marca, nu o poate primi gratis pentru simplul motiv ca are bani si poate sustine echipa.

Sergiu (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:06

Domnule Ioanitoaia, Cu toate ca in multe articole nu am fost mereu de acord cu Dvs. Dati-mi voie sa va felicit pt acesta si sa va spun si dc… In primul rand Dvs nu-i luati apararea lui Gigi Becali, Eu consider ca luati apararea Stelei in primul si automato si patronului pt ca el este rolul pinrcipal si singurul finantator. Pe mine fotbalul din Romania incepe cu STEAUA, In Europa mai scoatem capul din cand in cand (tinand cont si te investitiile masive in transferurile din ligile straine) tot cu STEAUA, Echipa Nationala este formata in proportie de 70% tot din STEAUA, Drepturile TV sunt vandute pe bani multi datorita STELEI stim bine cine are cea mai mare de BAZA de FANI in ROMANIA Steaua are fani cat nu au restul ekipelor la 1 loc. Steaua inseamna fotbalul din Romania intr-un cuvant, Iar uni oameni lipsiti de caracter isi bat joc de ea, Eu unul invit toti fani adevarati sa mergem la MAPN sa protestam pt asemenea batjocora, fani care au traiat clipe minunate, drame sau mari bucurii ! Haide-ti impreuna ! Cum si noi avem nevoie de STEAUA in viata acum e si randul nostru sa fim langa ei cand au nevoie de noi!!!

Etimpulsanetrezim (3 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:08

Problema este de fapt in mafia din justitie.
Romania este Codasa Europei si Curtea Europeană a Drepturilor Omului, „Curtea de la Strasbourg” a decis in mii de dosare ca statul roman sa plateasca pt abuzurile din justitie.
Romanii de rand au platit zeci de milioane euro din cauza erorilor mafiei judecatoresti.
Cum este posibil ca in cazul Stelei si alte mii de dosare, sa castigi pe fond in tribunal, sa castigi la Curtea de Apel si ICCJ sa rastoarne deciziile?
Legea este prost facuta, magistratii romani nu raspund in civil si in penal pt abuzurile si erorilor lor, in dosarele pierdute de statul roman la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.
Pana nu se modifica legea ca magistratii astia sa raspunda in civil si in penal, abuzurile vor continua.
Somnul ratiunii naste monstrii, este cazul ca romanii sa se trezeasca, politicienii nu vor inlatura niciodata mafia din justitie.

Cosmonel (8 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:08

Domnule Ioanitoaia.. de ce nu spune-ti nimic si de felul in care se iau hotararile judecatoresti in tara noastra ? pentru ce mai castigi la instantele de dinaintea ICCJ ? pentru ce pierzi timp, bani si nervi pe holurile lor.. pentru ce te bucuri daca ultimul cuvant il are ICCJ ? PENTRU CE MAI EXISTA TOATE CELELALTE ? Becali poate o sa plateasca banii ceruti de MApN ..sau poate o sa faca o ambitie si o sa redenumeasca echipa si-o sa schimbe emblema! insa STEAUA tot STEAUA ramane,..in inima noastra a suporterilor, intre randurile gazetelor.. oriunde..oricum o sa se numeasca ea..pentru TOTi ramane STEAUA !

Cosmonel (8 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:11

si revenind.. poate o sa le vina vreo idee sa ceara si daune pentru perioada asta de 10 ani in care s-au folosit numele si emblema „fraudulos” ..asa..ca sa puna cireasa pe tort..oricum se poarta !

daniel (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:12

Parca am votat „ROMANIA lucrului bine facut !”
Ce naiba mai vrea statu de la un club de fotbal din moment ce politicul nu are ce cauta in acest domeniu?
Asta e Romania!Nu trebuie sa ne mai mire nimic.Din cauza unor astfel de decizii poporul este scarbit

ProPatria (13 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:15

Armata Romana este prea mult dezonorata si terfelita de asociarea Stelei cu numele si caracterul lui Gigi Becali.
Presa i-a fost favorabila acestuia din motivele binecunoscute.
Armata poate gasi un investitor mai potrivit pentru Steaua si mai curat din punct de vedere penal.
Suntem gata sa fim alaturi de Steaua, chiar daca va trebui sa pornim de la zero.
Steaua are rezultate foarte bune la foarte multe sporturi, iar fotblul poate atrage sponsori valorosi care sa sustina performanta.
Degradarea morala a inceput cu amestecul familiei Ceausescu si a continuat mult mai abrupt, prin aparitia lui Becali. A venit vremea sa facem curatenie. Romanii s-au saturat si de mizeria din politica, dar si de cea din fotbal.

Marcu Anton (50 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:20

Aveti dreptate, cam tirziu ati luat atitudine..!.Ce nu pot eu intelege; daca Becali avea marca Steaua inregistrata la OSIM, unde platesti pt. a inregistra ceva, cum este posibil ca un judecator sa anuleze asa ceva?.Poate acest judecator sa anuleze marca Pepsi sau Coca Cola?.Eu cred ca judecatorul a fost presat politic sa distruga Steaua , dupa ce tot ea l-a condamnat la puscarie pe Becali, iar generalii facuti la apelul bocancilor conduc azi MApN!.Din plutonier izmenar-intendenta, a ajuns general si ministru al apararii!, asa ceva doar la noi se poate !.Ce interese se ascund aici?

Dinu Silviu (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:21

Buna ziua domnule Ioanitaia,

Sunt perfect de acord cu dumneavoastra si as vrea sa punctez si eu un lucru: aseara reprezentantul CSA sau MApN spunea ca armata vrea sa isi faca propriul club de fotbal. De ce ? Armata sustine ca nu are 600 ron luna pentru cainele Max care i-a slujit in nu stiu cate misiuni in tara si in afara; sectiile lor de sport ( handbal, scrima, baschet ) sunt sarace si abia daca au cativa banuti. Deci, despre ce vb aici ? Nu vor decat sa stoarca niste bani. Mai precis milioane de euro. Nu e corect

Grassu (42 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:25

@ProPatria. Gasesti tu un investitor cand toti fug de fotbal ca dracul de tamaie…Din gura e usor si simplu…

lord belial (434 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:25

mapn face foamea si au trimis raketii pe machidon sa-l mai extorcheze putin
nu exista onoare intre hoti, dle ioanitoaia

@#4 (106 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:26

Total de acord cu tine. Doar ca nu stim ce se va intampla de la anul. Steaua va fi echipa careia Ministerul ii va vinde sigla. Pai Piturca de ce pierde dinadins meciuri unul dupa altul? Sa-l dea aia afara si sa se intoarca mai repede in tara ca sa traga niste sfori, sa puna mana pe sigla. FC Becali sa ramana cu palmaresul 2003-2014.

lucian (44 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:26

INTREB SI EU PE DOMNI GENERALI AI ARMATEI ROMANE
CINE RASPUNDE DACA GIGI BECALI NU VA ACCEPTA SA VA DEA BANI SI VA LASA SA SE ALEAGA PRAFUL DE TOT
STITI CINE PIERDE VOI NU VETI LUA NIMIC NU VETI MAI PRIMI CHIRIE PENTRU STADION ROMANIA VA PIERDE COEFICIENTUL UEFA CARE VA AJUNGE CA LA O ECHIPA DIN CELE MAI SARACE DECI SE VA ALEGE PRAFUL DE FOTBALUL ROMANESC DECI MILIOANE DE OAMENI VOR FI NEMULTUMITI LA ASTA VATI GANDIT

fanica (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:26

Te-ai manjit si tu, caci nu pot sa-ti zic domnule sau dumneavoastra!

geronimo72 (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:26

daca MAPN a castigat acest proces, se naste o intrebare: cum a intrat gigi in posesia stelei? mai exact, ce anume a luat el atunci? caci din ce spune instanta, palmaresul, numele, emblema si culorile stelei nu le’a dobandit pe bune, nu? in acest caz, PRACTIC CE ANUME A LUAT GIGI? SI CUM?

Free (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:27

Excelent articol. Plecaciune.

lord belial (434 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:27

oricum, buna luarea de pozitie de la final, bravo dle ioanitoaia

Sergiu (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:28

„ProPatria”
Sa incepem de la 0 ? Pe Bune ?
Cred ca esti fumat … Cum poti sa spui tu cu asemenea usurinta sa incepem de la 0 ?????? Chiar esti tu Stelist sau ANTI ?
Cum poti tu asa usor sa treci peste munca de zeci de ani a mrilor glorii ?
Peste palmaresul format cu munca si sudoare de-alungul anilor ???
PESTE SINGURA CUPA A LIGII CAMPIONILOR CUCERITA VREODATA DE O EKIPA ROMANEASCA ?????
Sa trecem peste toate astea si sa o luam de la 0 ?
Dc ca il urasti tu pe GIGI BECALI ??
Hai sa fim seriosi … Tu prin ce spui doresti RAUL STELEI asa ca dute in satra.

viorelu (113 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:29

Din pacate nimeni nu se lupta cu statul. toti ne luptam cu niste oameni falsi si meschini din spatele statului.

lucian (44 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:30

SPUNETIM CE ATI FACUT CU CAMPIOANELE ROMANIEI ALE STELEI LA HANDBAL,HOCHEI,RUGBY,VOLEI,POLO,CICLISM,BOX LUPTE TOATE SUNT ECHIPE DE MANA A DOUA ADICA CLASATE LA MIJLOCUL CLASAMENTULUI ASTA SE PARE CA ATI VRUT SI VRETI HALAL ARMATA

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:32

Becali e un mafiot analfabet, dar in privinta generalilor aveti perfecta dreptate. Astia sunt la fel ca el de escroci si nu stiu pe cine sa mai suga de bani. Inainte sa ia ministerul trebuie sa le pice si lor ceva.

Mateias (70 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:36

Bine ar fi sa nu mai vorbiti niciodata cu oierul sef. Nu aveti Dv. de discutat nimic cu un marlan ca Gigi Becali care face pe smeritul dar e numai un mincinos si un fatarnic.

mihai (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:37

Un lucru se omite. Brandul Steaua produce bani, nu are nevoie de sustinerea financiara a vreunui patron. Orice Patron ar incesti aici, ar avea numia de castigat. Deci Steaua, echipa Steaua, este pe profit , asa ca MAPN vide posibiliatea de a face profit usor. Daca isi angajeaza o echipa tehnica din vest, de la Antrenor la bucatar, profitul este garantat! FAce calcul, bani bilete + bani UEFA+TV, plus vanzari jucatori, si o sa vedeti ca nimeni nu a investit atat la Steaua vreoadata; deci concluzia e clara, cine investeste in Steaua are sanse enorme sa faca profit. Asta vinde MAPN. Le urez succes din suflet!

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:38

Nu mai pomeniti denumirea de Steaua sub nicio forma !
…macar cateva zile incercati sa respectati legea .

F.F.N. – formatia fara nume ( precum o trupa de muzica din perioada comunista ) sau E.F.N. – echipa fara nume suna cu mult mai bine decat titlul articolului dvs.

Nu va pare curios ca in ceea ce priveste numele si banii care se scot de pe urma acesteia sa se ocupe baiatul lui Argaseala impreuna cu viitorul ginere a lui Becalu ? FFN chiar a ajuns un SRL ?

Daca se respecatau regulamentele la sange ( precum spuneti), cele ale lui Duru, cum s-a procedat cu alte echipe dar FARA pile si relatii la FRF, FFN-ul trebuia sa joace de ani buni in diviziile inferioare ..retrogradand in fiecare an cate-o liga pt neplata datoriilor la Stat pe care le au Becalu si finii sai .

In concluzie : Sa se plateasca tot … si din urma si de acum inainte ceea ce se negociaza , altfel timp de 3 ani aceasta FFN nu va mai juca in Europa si daca se respecta regulamentul …la vara o ia din liga a II-a .

Tratati subiectul in aceasta gama MAJORA si nu plangandu-i de mila Gibonului.

Apropo de pile si relatii : aseara ca FFN-ul sa castige un amarat de meci , stiind ca CFR-ul s-a incurcat acasa , arbitrul de centru (din propria ograda- PILE SI RELATII) a inventat o prelugire de 6 minute – care la nevoie deveneau si 10 – ca oitele galbene sa inscrie golul victoriei. Joi, Tudor preventiv ca intotdeauna a dat o mana de ajutor FFN-ului in meciul cu Craiova, inventand un 11m la un plonjon a unui galatean ratacit prin Banie . Suna bine , nu ?

CFR (21 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:39

Buna ziua domnule Ioanitoaia. La intrebarea din titlu ,raspund si eu: sa-l vanda. sa faca niste maruntis. Pt colindatori. Cu fair plai au vandut clubul. Banutii s-au terminat. Si acum, cu fair play, mai vor.

Luca (29 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:42

Se pun mai multe intrebari in cazul acesta :
– Cat a costat si cine a platit firma de avocati angajata de CSA sau MApN ? Oare din bani publici ?
– De ce nu se aplica acelasi „tratament” la Dinamo , CFR , CFR Cluj , U Craiova , Poli Iasi , etc ?
– De ce Gabi Oprea , care a inceput procesul cu Steaua cand era ministru MApN , nu incepe un proces similar cu Dinamo, acum cand este ministru de interne ?
Imi pare rau, dar nu Becali a pierdut numele de Steaua ! Pe Becali , tot Becali il cheama !!! FC Steaua Bucuresti a pierdut numele !
Propun ca noul nume sa fie FC Bucuresti si sa nu se plateasca nimic MApN .

PS – ca o gluma –
Este adevarat ca MApN in perioada Oprea a platit firme private de paza ca sa pazeasca unitatile militare din tara ?

xolv (50 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:47

Becali a salvat Steaua asa cum Iliescu a salvat Romania in 1989. A salvat sa o stoarca : de banii din CL, de terenuri, de capital politic . La nici o luna presa luminata tine partea unui analfabet-penal-grandoman de parca legea e de valoarea unui comentariu pe gsp. Cand Babiuc si Pascu se faceau ca ploua, unde va era vigilenta jurnalistica ?

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:47

stelistii s-au grabit. trebuia aflata prima data motivarea deciziei ICCJ !

Dtru (268 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:49

@fanica #20. Nici eu tie. Nu pot fi domn cu un prost, mi-as reprosa mereu. PS. Vrei sa spui ca Becali l-a cumparat din puscarie pe maestrul Ioanitoaia sau esti plecat cu cotiga.

Loulou (274 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:53

Mare combinator e Nea Ovi, iar ne-a imbarligat pe toti si stelisti ori nu ne-a pus la treaba. In presa de azi chiar e un har deosebit sa ii faci pe oameni sa posteze in numar mare.

Florin (215 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:56

Nea Ovi, vezi sa nu te ia generalii lui Cascheta sabfaci vreo concentrare ca la asa ceva ii duce capul. Sa gandeasca nu ii duce.

_ge (3 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 17:58

D-le Ioanitoaia daca nu stiti cum sa-i spuneti, uitandu-ma la echipament (si nu numai) i-am gasit io nume: FC Galbeaza

Soldatul Sveik (5 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:00

Clubul Steaua (CCA) a fost infiintat de Armata Regala in 1947. Armata asta de prapaditi poate sa preia toate datoriile facute de Steaua de-a lungul ultimilor 25 de ani.

Tudor (56 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:03

iar vorbiti dom’le Ioanitoaia fara sa (vreti sa) faceti o analiza mai aprofundata…MApN a castigat in instanta ceea ce a reclamat a le fi un drept legitim. Instanta a hotarat ca MApN are dreptate. Despre consecintele acestei hotarari nu e mai degraba vinovat cel ce a achizitionat in mod vadit fraudulos acest drept in trecut? asta e ca schimbul de terenuri…daca tot a facut o mangla, las’ ca e bine si asa…NU e bine! daca exista posibilitatea ca statul roman sa isi intre in drepturi si sa colecteze ce i se cuvine la valoarea REALA a ceea ce detine, sa o faca!

Soldatul Sveik (5 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:07

Gigi poate sa cumpere CFR-ul, ca oricum este de vanzare. Astfel va putea detine controlul asupra a doua cluburi fruntase, cu mari sanse de a accede in grupele UCL.

MZM (390 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:13

Relatia Steaua-MAPN este o boala contagioasa. Dinamo este tot o fosta „departamentala” si trebuie luata si ea la purecat. Nu plateste stadion si utilitati catre MAI, dar treaba merge! Mai mult, cand datoriile catre stat au ajuns la cca. 30 mil. euro, hop insolventa si a scapat de ele! Iar banii ii platim noi, contribuabilii, pai se poate? Dar cele vreo 10 mil. de euro, din vanzarea jucatorilor au ramas numai la Badea, Borcea, Turcu etc. sau au ajuns si pe la niste caschete de la MAI???!!!. Ei, aici a gresit Becali, ca… n-a impartit castigul cu cei de la MAPN!

Octavian Stăncioiu (8 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:14

Din moment ce Ministerul nu a fost în stare să ducă mai departe steagul performanței la jocurile de echipă, unde Steaua domina, înainte de Revoluție, România, demersul lor este absolut stupid.

Ar trebui să vadă că dușmanii sunt la vest, la nord și-n interior, iar armata română, și așa prost echipată, a fost redusă la dimensiuni sinucigașe. Să vadă care e treaba prin Ținutul Secuiesc, vechi pământ românesc.

Și, nea Ovidiu, e frumos ce faceți: nu aveți, adică, nicio relație cu Becali, dar, în articol, sunteți obiectiv, luându-i apărarea.

buranu (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:16

intr-adevar dinamovistii, rapidistii si ceilalti suporteri anti steaua au motive sa se bucure.devine periculos cum domina steaua campionatul ( chiar si cu tandemul GG / MM in puscarie ).si atunci, sa moara si capra vecinului…reamintesc tuturor: dinamo este la un pas de faliment ( negoita are alte interese numai performanta sportiva nu), rapidul este unde este, craiova a disparut, vaslui la fel….normal ca nu poti sa inghiti cind vezi ca steaua este acolo sus, ca merge in cupele europene ( da stiu, circotasii vor spune ca nu facem puncte in europa, dar diferenta este ca noi participam si alti spera sa participe ).Dar oricit de patimasi am fi, trebuie sa intelegem ca un club de fotbal nu are ce cauta la un minister care se hraneste din bani publici.Si asa suntem vai de capul nostru cind mergem in exercitii militare si ne facem de ris in ceea ce priveste logistica…ca si exemplu, real madrid avea datorii la primarie, s-a vindut stadionul catre primarie si apoi primaria l-a donat inapoi la club…si asta este unul din exemple…sportul trebuie ajutat, nu sugrumat.Intr-o tara civilizata, Armata trebuia sa ii concesioneze stadionul lui GG pe 50 ani, sa il oblige sa investeasca in el o anumita suma si astfel sa se dezvolte echipa si fotbalul din Romania.Ca si incheiere, sunt suparat pe toti stelistii din Bucuresti.Pai e normal sa joace echipa favorita acasa si sa fie 1.000 spectatori la meci?Adica suntem stelisti inraiti numai cind jucam cu echipele mari?Sa invatam de la echipele din europa care au stadionul plin la orice meci.

ionut (33 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:16

Becali a primit ce merita. Oricum ai da-o Becali a facut mai mult rau decat bine. Ati enumerat realizarile de cand a preluat clubul dar nu ati mentionat si lucrurile rele. Ati de cei 7 ani de seceta, de felul in care a tratat suporterii si fostele glorii? Fiecare face ce vrea cu banii lui? Atunci sa joace fara suporteri, sa vedem cati bani o sa aibe la dipozitie pentru jucaria lui favorita. Ati vazut cati suporteri au fost la ultimul meci? Un club condus cum trebuie, un club de talia Stelei ar trebui sa aiba 20 mii de suporteri meci de meci, indiferent de vreme. Becali i a alungat pe toti suporterii de calitate a Stelei si a ramas cu cei de rezultat. Au fost meciuri in Europa League cand jucatorii au fost fluierati chiar daca echipa conducea. Voua ziaristilor va place cum arata cluburile din Romania? Voi vreti ca suporterii sa sustina un club indiferent ca „investitorii” conduc clubul ca pe o stana de oi. Auzi, fiecare isi cheltuie banii cum vrea 🙂 Care bani? Majoritatea banilor au venit din banii de pe bilete. A investit bani la inceput dar i a investit prost. Prefer sa vad echipa desfiintata decat sa o vad cum se zbate in mocirla de atatia ani. Voi cu articole de genul asta spalati multe creiere. Asta e si unul dintre motive pentru care suporterii Stelei nu sunt uniti. Un an asi vrea sa l vad pe Becali cu stadionul gol. Atunci sa vedem ce mare manager e el si cati bani investeste la Steaua. Steaua putea fi la nivelul lui Basel daca clubul era condus cum trebuie. Dar nu, noi ne multumim cu infrangeri rusinoase in CL si cu campionate castigate impotriva unor echipe falimentare. Nu ma intereseaza pe mine ca nu mai vorbiti de 100 de ani cu Becali. Articole de genul nu isi au rostul. Sper ca amata sa i ceara un milion pe sezon, numai asa putem scapa de o capusa.

Flaviu (13 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:28

Ce-ar trebui sa se mai intample ca acest cioban nesimtit, sa nu spun retardat, sa vanda acest club de legenda.
L-au bagat la inchisoare, i-au luat drepturile asupra culorilor si marca.
Intrebarea ramane: CAND PLEACA? Sa se mute definitiv la Poarta Alba.

buranu (2 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:31

ionut, dar de ce sa ia armata 1 milion pe sezon?pentru ce?care e meritul ei?pentru bani trebuie sa faci ceva…ai vazut cum arata stadionul ghencea?cocina maestre.cade tencuiala de pe el.sau si in cazul lui GG este de vina?sa fim seriosi….cit despre fani, nu au nici o scuza ca nu vin la stadion….nu vii pentru GG, vii pentru echipa de club care este pe locul intii….dinamovistii de ce vin la meci?si echipa lor sta mult mai rau….dar suporterii de la glasgow?care s-a dus in liga a 4-a?tot cautam scuze ca GG e vinovat, ca MM e vinovat….suporterii sunt de vina…si stai linistit ca nu din banii de bilete traieste steaua…calculeaza si tu sa vezi cit te costa energia electrica pentru cele 4 ore cit e aprinsa nocturna + celelalte consumabile, cit costa firma de paza….si ai sa vezi ca banii din bilete sunt pentru plata celor care matura semintele dupa meci…hai sa fim mai profi cind calculam…

Franz Josef (406 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:31

@Tudor #40. Daca esti asa destept cum pozezi, cum iti explici ca primele doua instante i-au dat castig de cauza lui Becali? In fata lor nu mai luase marca in mod fraudulos cum macani tu? Analiza lui Ioanitoaia e pertinenta. Ministerul vrea lovele, nu marca. Niste japite.

taranu (1 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:33

armata sa ceara si Marca ASA Tirgu Mures ca este tot a lor,iar justitia asta de 3 lei sa ceara si pentru Dinamo Rapid U si CFR Cluj si multi altii acelasi tratament,pentru ca Becali nu este singurul care foloseste o marca si baza sportiva o fac multi altii.Aceasta armata sa nu uite ca nu este o institutie privata si nu este proprietar,armata este a Romananiei,Steaua apartine Romaniei NU m.a.n.Campionii mandiali si olimpici au fost ai ROMANIEI nu ai a.s.a armata sau dinamo etc

gicapuia (38 comentarii)  •  8 decembrie 2014, 18:35

Ce ati zice daca maine imi fac un ziar Gazata |Sporturilor si public articole sub numele Ovidiu Ioanitoaia/!?!?!
Ce sa faci mata cu numele?!?
ORI NE CREZI PE TOTI PROSTI ORI AI IMBATRINIT DEGEABA!!!

Comentează