Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De partea lui Gâlcă

Deși Steaua conduce autoritar în Liga 1, iar unii zic că a arvunit un nou titlu, se vorbește din ce în ce mai des și mai tare despre posibilitatea des–părțirii de actualul antrenor. În măsura în care n-ar fi suficiente […]

duminică, 30 noiembrie 2014, 4:49

Deși Steaua conduce autoritar în Liga 1, iar unii zic că a arvunit un nou titlu, se vorbește din ce în ce mai des și mai tare despre posibilitatea des–părțirii de actualul antrenor. În măsura în care n-ar fi suficiente motive pentru divorț, cel mai important fiind amintit mai sus, ar putea fi totuși găsite cîteva. Cu Gâlcă pe bancă, garnitura roș-albastră a ratat calificarea în Champions League și e pe punctul de a o rata și în Europa League , două pietre de moară agățate de piciorul antrenorului.

Din 5 competiții atacate la începutul stagiunii, Steaua mai continuă doar în campionat, în Cupa României și în Cupa Ligii. În raport cu palmaresul clubului și cu ambiția suporterilor, bi-lanțul e sub așteptări. Fanii doreau și doresc mai mult, inclusiv ca echipa lor de suflet să continue în primăvara continentală prin-tr-un concurs fericit de împrejurări și de rezultate.

Sigur, vrabia mălai visează, dar de ce n-ar reuși Steaua să bată pe Dinamo Kiev la București și Rio Ave s-o încurce pe Aalborg la Vila do Conde?! S-au mai văzut paznici de noapte morți ziua, nu-i așa?!

Contestatarii lui Gâlcă au căpătat glas mai ales după eșecul suferit la Aalborg. Surprinzător, a cîștigat teren părerea ex-președintelui LPF cum că antrenorul ar fi greșit grav în momentul în care, “dezechilibrînd un sistem care funcționa”, l-a înlocuit pe Bourceanu. Și eu, ca-re nu-s atît de competent ca Dumitru Dragomir și nici nu le știu chiar pe toate ca el, am scris că Gâlcă s-a pripit. Trebuia să tragă cu dinții de o remiză albă, nu să forțeze victoria. A riscat și a pierdut, de acord, însă nu-i normal ca eroarea respectivă să ducă la demitere. Dacă antrenorii s-ar schimba după fiecare e-roare comisă, am număra mai mulți antrenori destituiți într-un an decît etape!

Semnificativ e faptul că suporterii se declară de partea lui Gâlcă. În sondajul efectuat de GSP, 4.387 dintre 6.314 respondenți înregistrați pînă ieri s-au pronunțat în favoarea tehnicianului. Deoarece procentul reprezintă 69 la sută, reiese că doi steliști din trei sînt pentru păstrarea antrenorului, care se bucură, iară, de simpatia și de sprijinul tribunei.

Duc la această concluzie majoritatea postărilor de pe site-ul Gazetei: “Steaua joacă cel mai frumos fotbal de la Protasov încoace”, “ne-au mai revenit bunul simț și res-pectul față de adversari”, “trebuie lăsat pentru că abia își conturează stilul de joc” etc.

Personal, îi dau dreptate lui Gică Hagi cînd argumentează că (Gâlcă) “are o echipă nouă, dar și nevoie de timp ca să-și pună amprenta asupra ei”. Consider că așa și stau lucrurile în Ghencea, unde șeful vestiarului, fără să fie expansiv și charismatic ca predecesorul său, cere înțelegere, cere răbdare. Tocmai pentru că e tînăr și trebuie să mai învețe, Gâlcă solicită permisiunea să arate de ce-i în stare.

Recunosc că merg pe mîna lui, dar îl și invit, ca să aibă liniște, să nu-l mai ironizeze din senin, neprovocat, pe Reghe! Asemenea cuvinte în răspăr sună rău în interiorul breslei și nu numai. Ele fac o impresie proastă.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

andy (16 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:05

Am scris si ieri,Galca nu a luat nimic cu Steaua pe cand Reghe a facut ceva. Oricum n am votat pt demiterea lui Galca.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:19

Doua obiective au fost ratate la 11 metri. Supercupa si grupele UCL. Ceea ce nu indulceste situatia, dar o pune intr-o alta lumina. Daca nu se rata de la 11 metri (iar aici Galca chiar n-are ce face) discutam acum despre cat de bine s-a descurcat antrenorul stelist in mandatul sau. Cam mica diferenta intre agonie si extaz daca ne raportam strict la rezultate, nu credeti?
Jocul nu arata foarte rau, Steaua fiind parca mai ofensiva in epoca lui Galca. Din pacate apararea greseste deseori si fara Arlauskis in poarta sezonul de toamna ar fi consemnat un dezastru (in meciurile din cupele europene, 11 in total, Steaua a primit un numar de 11 goluri din 54 de suturi pe spatiul portii – portarul a blocat 80% din ele). Steaua e mai putin sigura in aparare si are si momente in care nu-si gaseste luciditatea in atac – vezi nu doar meciul din Danemarca ci si pe cele cu Ceahlaul sau Astra.
Poate ca Galca merita mai multa rabdare. Si poate si mai mult sprijin din partea conducerii, foarte parcimonioasa cu banii cheltuiti pe transferuri. In mod normal se astepta o investire a unei parti a banilor castigati in UCL in transferuri. Cand colo nici macar banii castigati din transferul unor jucatori precum Chiriches, Gardos, Rusescu sau Bourceanu nu au fost folositi intr-o proportie macar satisfacatoare in completarea lotului la nivelul pretentiilor enuntate de conducerea Stelei. Probabil cineva isi imagineaza ca daca iti enunti foarte convingator dorintele (calificarea in primavara UCL, titlul perpetuu in campionat, bla-bla-bla, et caetera) ele se vor intampla prin interventia vreunei entitati supranaturale si prin mijlocirea calugarilor de la Athos. Care nici macar de o amarata de gratiere nu s-au dovedit suficient de convingatori. Asta e.
Concluzie: ca-n tren. Habar n-am. Revin la inceput: daca baietii nu ratau la 11 metri ca incepatorii (sau mai rau cand in poarta se afla un fundas) acum eram poate entuziasmati de mandatul lui Galca. Da’ oare care era diferenta asupra careia antrenorul sa fi avut o influenta determinanta?

Nelutu (9 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:20

Corect si o nota in plus pentru finalul articolului. Ca de obicei impartial.

cristian007 (25 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:32

In primul an Reghe : sa calificat in primavara UEFA si a castigat campionatul. In primul an Galca : se mai poate califica in primavara UEFA(greu, dar in teorie posibil), iar campionatul pare sa fie castigat deja. Diferenta consta in calitatea jucatorilor : Reghe a avut parte de o echipa mult mai buna decat ce are Galca acum. Tatarusanu, Chiriches, Gardos, Pintilie, Bourceanu. Toti titulari la nationala. O comparatie se poate face abia la vara, Galca va fi mai slab decat Reghe doar daca nu califica Steaua in Liga Campionilor.

Mitus (16 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:32

Judecata dvs e a unui om cu capul pe umeri, dar in societatea romaneasca sunt din ce in ce mai putini asemenea oameni. Galca ar trebui lasat pana la sfarsitul campionatului insa e de vazut cum va reactiona Gigi.

Vasca (166 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:36

Daca se ajunge la concluzia ca meciul de la Aalborg s-a pierdut pe greseala lui Galca acesta ar trebui trimis la plimbare. Trebuie facuta insa o analiza atenta dar cine sa o faca daca sefii clubului sunt la mititica, deci Galca va ramane si subiectul se amana.

Ahoe (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:41

Foarte bine punctat.

NN (5 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:46

Reghe a gasit o echipa formata , ciobanul din puscarie a mai bagat bani in transferuri spre deosebire de Galca care a gasit o echipa care n-avea portar la inceputul pregatirii caruia i-a fost adus 3 jucatori dupa ratarea CL + multe alte detalii.

lenan (23 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 17:59

galca trebuie sa invete repede din greselile sale. timpul e nemilos

Dan (7 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:27

Vad ca se tot vorbeste pe aici despre super echipa pe care a avut-o Reghe si echipa foarte slaba pe care o are Galca.Mai baieti, voi stiti cu cine s-a caificat Steaua anul trecut in UCL?Cu Stanciu si Filip titulari, adica 2 rezerve din echipa de azi.De asemenea, Chipciu, Keseru si Sanmartean, cei mai importanti jucatori ai nostri de atac, n-au fost pe teren la acel meci.Stiti cu cine a trecut Steaua de Ajax?Cu Rapa, cu Filip, cu celebrii Tatu si Nikolic, cu Parvulescu.Nu cu Ronaldo si Messi.Oameni buni, am avut 8 jucatori convocati la nationala la ultima actiune, plus Szukala, Arlauskis si Varela.Adica o echipa intreaga de nationala.Ceea ce arata valoare exista, din punct de vedere ofenisv chiar peste ce a avut Reghe.

Problema principala in acest moment e antrenorul.Chiar nu vedeti ca orice echipa isi creeaza ocazii mari in meciurile cu noi?Nu vedeti ca majoritatea jucatorilor joaca sub ce au jucat in ultimii 2 ani?Nu vedeti ca celebra posesie de care se tot vorbeste e reprezentata de pasele intre fundasii centrali si Arlauskis?Nu vedeti ca fazele fixe sunt batute la intamplare, niste centrari catre Szukala de care s-a prins si bunica(revedeti primul gol al Kievului cu noi unde se vede ce inseamna sa pregatesti fazele fixe)?Nu vedeti ca jucatorii fac fite pe teren(nu doar Sanmartean) pt ca si-au dat seama ca antrenorul e slab ca personalitate?

Din pacate, majoritatea nu vedeti lucrurile astea.Se tot arunca ideea ca au plecat jucatori extraordinari si au venit petarde, ceea ce e fals.Binenteles, investitiile trebuiau sa fie mai mari, dar pt a trece de Aalborg si Rio Ave nu aveai nevoie de buget de 50 de milioane.

Abcd (206 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:39

Nu inteleg cui ajuta comparatia intre Reghe si Galca. E o problema artificiala.

marinica (23 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:42

Rezultatlele „vorbeste” … Ce sa-i cautam atat in coarne ? Ai pierdut, du-te ba baiatule.

Dumneata, domnule Ioanitoaia, mai tii si acum partea unui alt perdant, Mircea Lucescu.

In ritmul asta, o sa piarda si Galca, la fel ca si Lucescu iar rezultatele vor veni dupa ce va implini si Galca 60-70 de ani, ca si in cazul lui Lucescu.

Se pare ca asa sta treaba cu antrenorii „valorosi”… trebuie sa asteptam sa ajunga la varsta senectutii, ca sa ne arate ceea ce pot.

Pana atunci sunt baieti buni, dar nu au noroc…

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:50

Nea ovi, ca antistelist nu stim de ce te intereseaza soarta noastra. Mai bine povesteste-ne despre idolul Razvanel care s-ar putea sa ia bataie ca tati cand Sampdoria i-a dat 4-o Milanului cu antrenor fara bani !

Vladimir (2 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:52

Steaua cred ca a ratat meciul cu Aalborg, intrcuat fotablistii si in special Claudiu Keseru (de altfel fotablist talentat ) nu au fost concentrati 100 la suta,ceea ce nu este permis la fotablisti profesionisti.Atata tot,cand ratezi din situatii destul de bune fotbalul se razbuna.Simplu !
O seara placuta tuturor fanilor Stelei printre care ma numar si eu de peste 56 de ani.!

Vladimir (2 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 18:54

Steaua cred ca a ratat meciul cu Aalborg, intrcuat fotablistii si in special Claudiu Keseru (de altfel fotablist talentat ) nu au fost concentrati 100 la suta,ceea ce nu este permis la fotablisti profesionisti.Atata tot,cand ratezi din situatii destul de bune fotbalul se razbuna.Simplu !
O seara placuta tuturor fanilor Stelei printre care ma numar si eu de peste 56 de ani.
PS.S-ar face o greseala cu pelcarea lui Galca, dar Steaua are nevoie doar de antrnori experimentati si sa- vazut clar ca Galca nu este ,s-o spunem pe aia dreapta, sa nu ne mai ascundem pe de -o aprte iar pe de alta parte acest Lucian Sanmartean,care le are cu mingea, sa fie ceva mai serios in teren.Orice ratare, sa- vazut unde te duce!

Un antrenor (214 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 19:43

Nea Marinica #12. Mare dreptate ai ca Mircea Lucescu e perdant la vreo 15 titluri de campion in 3 tari si vreo 50 de milioane de euroi incasati. Fraiere, asa perdant ai vrea sa fii si tu.

Alesandro Delpiero (43 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 19:43

Cand primesti gol din faza fixa…e vina antrenorului. Nu o spun eu…o spun marii antrenori. Pana si la liga a-IV-a si a- V-a din Romania, la cornere, antrenorii isi pun un om pe respingere. Galca nu a facut lucrul acesta la Ludogorets, pentru ca nu a vazut ca nu are om pe 16 metri, a fost depasit de situatie, coplesit…. as putea spune. A pierdut. In Danemarca….a gresit din nou. A pierdut. Steaua, in campionatul romanesc castiga tot si fara antrenor. La jucatorii pe care ii are acum ( si buni si rai), echipa Steaua joaca din amintiri. Nu are nevoie de antrenor. Echipa Steaua Bucuresti are nevoie de antrenor in meciurile din cupele europene…..si pana acum a demonstrat ca nu-l are. Cand ratezi principalul obiectiv……spunem o.k……a fost ghinion….desi stim ca in Bulgaria nu a fost vorba de ghinion. Iti mai dam o sansa. Ratezi si calificarea in primavara Europa League……si nu te califici dintr-o grupa foarte usoara…..atunci …..daca nu ai bunul simt sa demisionezi ………ne amintim si de finala pierduta la penalty-uri cu Astra, atunci cand au fost desemnati sa execute lovituri de departajare ……fundasii centrali. 3 obiective= 3 rateuri . Mai esti la Steaua Bucuresti ???

ddt (8 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 19:59

Galca merita sa continue.De ce sa il demiti?pt esecul din Europa? sa nu uitam ca la Sofia am pierdut la 11m, nu ne-au dat vreun 3-0.In Supercupa la fel , 11m.Si Reghe a pierdut finala cupei tot la 11m si nimeni nu a facut mare scandal.
Si in acest meci din Danemarca chiar am jucat bine.Nu am marcat, dar am avut posesia, am creat multe ocazii , si ocazii mari nu asa…stiti cum se spune, antrenorul te duce pana la 16m, de acolo tine de jucatori…si jucatorii au ratat in acest meci.Nu e vina antrenorului.
De asemenea Galca a avut si ghnion cu accidentarile si suspendarile.Altfel ar fi aratat Steaua cu Rusescu,Prepelita si Szukala in axul central.Cum de asemenea altfel ar fi aratat Steaua la Sofia cu Tanase si Chipciu la mijloc.
Sa nu uitam ca multe din succesele europene din perioada Reghe au fost obtinute cu noroc, sau la limita.
Pe Ajax i-am eliminat la 11m.Cu Legia varsovia am tremurat serios ambele meciuri si doar la goluri in deplasare i-am eliminat.Pe Copenhaga i-am batut pe National cu un gol norocos deviat si nemeritat pe final…Stuttgart ne-a facut ce ne-a facut…Chelsea s-a jucat cu noi in retur.Victorie chinuita la molde.La Copenhaga ne-a scos Rusescu cu un eurogol ca altfel ne-o luam in acel final de meci, in care apropo jucam in 10 dupa eliminarea lui Tanase….
Deci Reghe nu numai ca a avut lotul mereu complet, dar a avut si noroc.
Sa nu uitam ca Steaua a pierdut niste jucatori foarte importanti.Am vandut Gardos, Pintilii, Bourceanu in iarna,echipa a slabit mult fix in axul central, unde doare mai tare.Era preferabil sa fi vandut jucatori de banda, Tanase,Latovlevici care deja sunt destul de batrani si nu mai au motivatie…
In campionat stam foarte bine.Avem cam acelasi nr de pct , goluri marcate, nr de victorii ca in ultimele 2 sezoane.
Galca merita sa continue cu varf si indesat.

dinu (427 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 20:49

@Stra Luce #13. Nu mai sunt locuri la ospiciu sau ti-au dat medicii vacanta? Prost si plictisitor.

Alesbules (1 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 20:51

Daca Galca ar fi mai bun ar depasi net nivelul valoric al lotului. El e exact ce ii trebuie Stelei, un antrenor de nivel judetean, nu mai mult.

Tibi (3 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 22:24

Intrebarea mea e ce fac echipele romanesti cu banii din grupele Ligii Campionilor ii suge patronii pe toti am inteles ca Urziceni avea patronul ala de doi lei Bucsaru care mai avea si datorii la Becali,am inteles la Otelul nu erau patroni ci niste actionari in frunte cu licheaua de Marius Stan si aia au furat banii dar Steaua ce face cu banii din liga ca nu e prima data cand au fost hai bn ca acum au ratat calificarea dar sezonul trecut au fost asa ca tu in calitate de club iei o suma considerabila de bani si nu ai decat un atacant care si ala nu e varf ii aduci inapoi pe Bourceanu care e supraestimat dupa parerea mea pt ca nu poti sa fi atat de idiot ca antrenor cum a fost Reghe si cum continua Galca sa il lasi pe asta sa bata toate fazele fixe pt ca eu nu sunt antrenot dar cand un Bou(rceanu) bate aiurea toate cornerele nu numai intr-un meci ci in toate pai la ce ii mai am ma pe Tanase,Chipciu,Stanciu,Popa sau Prepelita chiar?Ca sa bata un ghiolban toate fazele fixe,nu ai cum sa fi echipa mare daca nu iti creezi niste executanti care prezinta pericol si asigurat pe toate posturile 5-6 atacanti in lot de valori apropiate si dubluri pe posturi dupa asta poti sa ii spui oricarui antrenor care antreneaza Steaua ba nu esti bun nu mai am nevoie de tn ti-am dat jucatori buni pe mana si nu ai adus rezultate mi-a parut bn la revedere dar cand ai un atacant care isi bate joc de ocazii mari de gol si te uiti pe banca si nu mai e nimeni acolo nu stiu a cui e vina dar cred ca a patronului

pax (36 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 22:27

Lasa ca iese el Jiji de la bulau si ii ia locul lui Galca pentru ca oierul el e tatal tuturor antrenorilor din lume.

banu (13 comentarii)  •  30 noiembrie 2014, 23:10

Tibi #21 are multa dreptate. Cand nu ai lot dar ai pretentii de Liga Campionilor vina nu e a antrenorului, e a patronului.

rosu albastru (26 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 2:40

N-are lot de LC. Dar nici in EL nu arata multe. Sa faci egal cu Rio Ave si sa pierzi la Aalborg e cam jenant. Chestia e că nici în campionat nu prea se vede contribuția antrenorului. Steaua bate echipele din Liga 1 pentru că are jucătorii mai buni, iar astia mai au sclipiri, mai prind zile inspirate. Problema e ca nu se vede nici o idee de joc! Nici macar cu echipele mici! Iar asta e treaba antrenorului. Concluzie: trebuie antrenor!

Freddy RE (2 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 6:25

Steaua joacā fārā antrenor din iulie și din pācate

George 27 (19 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 10:24

Toţi cei care consideră că Galca trebuie schimbat, au dreptate. Talentul unor fotbalişti de la Steaua se risipeşte, din cauza lipsei antrenorului. Se vede asta din lipsa unei tactici de joc. Totul se rezumă la ce pot face Sanmartean, Chipciu şi Cheseru. Când pot face ceva. Noroc cu apărarea care, atâta vreme cât vor fi acolo Sukala şi Varela, îi va scuti de prea multe goluri primite. Nu vreau să supăr, dar îi sugerez lui Galca să nu mai ţipe de pe margine. Imaginea lui în asemenea momente nu este plăcută.Pare a se sufoca precum peştele scos din apă.

Ing (47 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 10:34

Bine mai, de acord cu voi care va pricepeti foarte bine si vreti schimbarea lui Galca, dar cu cine? Sa vina inapoi Olaroiu ori Reghe dar pe banii cui ca Becali nu pare dispus sa plateasca altceva decat un salariu de mizerie.

AliBaba (223 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 10:37

Haideti sa vorbim ca sa nu tacem. Steaua are nevoie de jucatori, nu de antrenori. Ce sa faca Galca cu astia pe care ii are la dispozitie si care stau cu gandul numai la plecare dupa contracte mai mari.

Vasai (23 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 10:44

Un articol bun. Steaua nu are de ce sa se lege la cap daca nu o doare. Desi cam autist Galca e o problema secundara. Necazul e ca lotul e restrans si necorespunzator.

Cipinho (32 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 11:20

Parerea mea e ca Galca este un antrenor mai bun ca Reghe, dar e super ghinionist. Cu exceptia golului norocos marcat la Rio Ave numai ghinion:
– cel mai greu adversar in play-off, Ludogoret.
– gol primit in ultimele minute la Sofia dintr-o super executie
– eliminati la penalty-uri cu Ludogoret de catre singurul fost dinamovist care juca in play-off
– gol primit la Aalborg dupa ce a alunecat Papp
– Keseru rateaza din toate pozitiile inclusiv cap din 3 metri cu jumate de poarta goala
Toate astea pe langa un lot subtiat de plecari sau accidentari. Numai la ultimul meci Bourceanu a revenit accidentat si inca e o leguma pe teren, Pintiliinu mai e, Szukala suspendat, Rusescu aproape e cu un ochi in palma, Keserul singurul atacant valid din lot si ala in zi catastrofala, etc, etc

Cipinho (32 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 11:23

@George 27
Poate ne impartasesti si noua ce mare tactica avea Reghe? Nu cred sa fi fost vreun meci cu Reghe in care Steaua sa aiba 15 suturi la poarta nici macar cu echipe din liga 1…

lord belial (434 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 14:42

hai romania
dle ioanitoaia, un sondaj cu 6000 de respondenti este IRELEVANT, intrebati orice student la sociologie asta
galca este un antrenor fara curaj, mediocru, un baiat simplu de la tara, cu bun simt, dupa cum il caracteriza un comentariu acum ceva vreme

galca a ratat calificarea in ucl, iese si din grupele uefa, iar jocul practicat de echipa este mult sub nivelul din era reghe

aham (140 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:11

eu nu vad nimic bun in pastrarea lui galca. motive se gasesc mereu la ratarea obiectivelor..dar ele raman ratate. adevarul e ca n-a demonstrat nimic bun la steaua. sunt de acord ca e super ok ca om, dar ca antrenor e slab.

Tyty (10 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:44

Valabil. Cu Galca.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:47

stelistii, in mare parte, chiar sint de partea lui Galca, Dica si Rosu.
Eu prefer oricind unii care pot invata, unii care vor mai mult, am insa tot respectul pentru Stoichita, Lacatus, Cirtu, …

PS foarte frumoase gesturi facute de Dinamo, de nota 10 cadourile lui Marica. Sper ca in curind o sa invete si fotbal. Azi, o seara placuta tuturor.

Stoian (4 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:49

Buna intrebarea lui Cipinho ce mare tactica avea Reghecampf? In stilul asta o sa ajungem curand sa il regretam si pe PiTurca.

Nicolas (18 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:54

@lord belial #32. Nu stapanesti subiectul. E semnificativ si suficient chiar si un esantion de o mie de respondenti, nu e nevoie de mai multi. Intreaba orice sociolog, nu un student in sociologie.

BGS (1 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 16:57

Parerile sunt impartite, deci, subiectul merita dezbatut. Ma intriga cei care il contrazic viguros pe dl Ioanitoaia ca si cand ei ar avea dreptul la o opinie, nu si un ziarist de calibru.

val (52 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 17:08

Ce va grabiti asa? Va propun sa vedem si meciul de la Botosani si abia dupa aceea sa ne dam cu presupusul.

CHALEX (17 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 17:15

O constatare simpla:
– In „era Reghecampf” echipa imprumutase cerbicia si mentalitatea de invingator caracteristice antrenorului;
– In „era Galca” echipa se identifica perfect cu teama de a nu pierde a actualului antrenor.
Concluzia: Galca transforma Steaua intr-o echipa de pluton!

Dani Alexa (10 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 17:47

Il sustin pe Galca.Imi place cum joaca steaua .A avut ghinion in EL ,e la inceput de drum in cariera de antrenor si se descurca f bine.Daca acum se descurca asa bine mai tarziu ,cand va mai capata experienta sigur va ajunge unul dintre cei mai buni.Il admir ca fotbalist ,ca antrenor si ca om iar cum spunea un intelept” Mai presus de talent sta caracterul”.

Cheetah (2118 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 17:48

Gilca trebuie sa joace frumos, sa dea goluri spectaculoase si sa bata clar Kievul la Bucuresti, si eu cred ca nu se va atinge nimeni de el.
Chiar daca, Dne Fereste, urecheatii aia de la Alborg bat in deplasare, putin probabil.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 18:05

@ Nicolas

Ce conteaza daca nu-l stapaneste? Important e ca da lectii. 🙂
Cred ca a vrut sa spuna ca sondajul de pe gsp.ro nu respecta regulile de esantionare si in consecinta da rezultate fara relevanta dar i-a iesit altceva. 🙂

Vlady (150 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 18:54

Galca nu are tupeul lui Reghe, asta in sens pozitiv. Lui Reghe nu ii era frica, iar lui Galca ii e si se vede. Avantaj de partea lui Reghe.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 18:56

Cine tine cu Galca, sustine un loser. Nici Steaua nu mai e castigatoare sub comanda lui Costelinho, dar putini vir sa o recunoasca.

fisherking (22 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 19:22

Sincer sa fiu, nu prea am crezut in Galca, atunci cand a fost numit, iar in primele jocuri, nesiguranta si fragilitatea echipei pareau sa intareasca senzatia de neimplinire. Dar Steaua a crescut de la meci la meci, joaca un fotbal ofensiv si estetic, iar erorile si nesincronizarile din aparare s-au redus considerabil. Nu cred ca e vina lui Galca pt faptul ca a alunecat Papp, sau pt ca desi un atacant de clasa, Keseru nu a reusit joi sa o bage in ate nici cu poarta goala. Eu cred ca Galca a reusit sa faca din „turkish delight” bici, in conditiile in care, cu regret, constat urmatoarele:
– Bourceanu e complet iesit din forma, a gresit aproape toate mingiile pe care le-a avut la Aalborg si ii va fi greu sa revina, pt ca Steaua nu mai pariaza atat de mult pe abordarea fizica a jocului, care lui i se potrivea ca o manusa in era Reghecampf;
– Breeveld a fost doar o semi-lovitura mediatica, baiatul asta nu da semne nici dupa patru luni ca isi gaseste locul in vreo schema;
– Prepelita, chiar daca e un tip ok si foarte cinstit cu munca sa, nu e genul care sa stapaneasca toata zona de recuperare cu autoritatea cu care o faceau pe vremuri, Bourceanu sau Pintilii. E fluctuant si nu are forta necesara sa se impuna ca o solutie care sa dea incredere colegilor;
– Latovlevici e „out”, iar Filip e un tip rudimentar, care nu vede jocul atat de bine cum o facea „glumetul” anul trecut;
– In plus, Filip are sincope mari in a se intelege cu Tanase. Lato cred ca era singurul care se putea adapta la lipsa totala de neuroni a lui Dodel si culmea e ca „geniul” cobora si acoperea excelent evadarile fundasului;
– Papp e bun, dar inca are nevoie de timp. Pt fundasii laterali nu exista inlocuitori. Rapa si Pirvulescu sunt cel mult buni sa vanda popcorn pe stadion;
– Rusescu nu mai poate ajuta si pt asta trebuie sa-i multumim cercopitecului chel de la Tg Mures;
– Stanciu e iesit din forma, Iancu e accidentat, desi oricum nu era vreo sfaraiala cu el in teren;

Si ar mai fi…

Asadar, as spune ca Galca e chiar antrenor, in conditiile in care ciobanul din Pipera (pardon, Poarta Alba), vrea practic sa faca salata de icre doar cu ulei, paine si sifon…

george 27 (19 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 19:28

Ptr.Cipinho
Galaca sa se uite la meciurile Petrolului

Olteanu (478 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 20:05

Cica Galca transforma Steaua intr-o echipa de pluton de parca ea ar fi fost vreodata altceva. Nu a fost nici cand a castigat printr-o conjunctura fericita cupa campionilor europeni in 1986.

Macarena (2 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 22:35

Nea Ovi, Steaua a avut la Botosani noroc sau ghinion? Cand nu joci nimic repriza a doua vine ca ai avut noroc sa bati cu 2-0.

Lost (7 comentarii)  •  1 decembrie 2014, 22:39

Ca au ajuns pana aici, e un noroc, viitorul nu suna bine cu Galca!

Comentează