Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua fără noroc

În măsura în care campioana României a pierdut calificarea în primăvara europeană, cum există primejdia să se întîmple, atunci trebuie să accepte că a pierdut-o pe mîna ei. În principal, pentru că n-avea voie să irosească atîtea ocazii clare. Dacă […]

vineri, 28 noiembrie 2014, 5:05

În măsura în care campioana României a pierdut calificarea în primăvara europeană, cum există primejdia să se întîmple, atunci trebuie să accepte că a pierdut-o pe mîna ei. În principal, pentru că n-avea voie să irosească atîtea ocazii clare. Dacă mingea parcă n-a vrut să intre în poarta daneză, adevărat e că și Keșeru a ratat din toate pozițiile!

Culmea, tocmai golgeterul care în repetate rînduri a scos-o pe Steaua din încurcătură a îngropat-o de data asta! Numai în prelungiri a trecut de 3 ori pe lîngă o egalare ce-ar fi modificat complet situația în sensul în care echipa din Ghencea n-ar mai fi depins de rezultatul dintre Rio Ave și Aalborg.

Părerea mea e că Steaua poate da vina și pe arbitrul Zwayer. Neamțul i-a refuzat un 11 metri indiscutabil în minutul 84, cînd Gorter l-a faultat în careu pe același Keșeru. Cu sau fără intenție, olandezul și-a lovit adversarul și trebuia sancționat. Înainte de a căuta țapi ispășitori în afară, s-ar cuveni ca Gâlcă și băieții lui să se uite în oglindă. Practic, să-și reproșeze că au scăpat printre degete un succes, sau măcar un egal, pe care chiar l-ar fi meritat. Cu precădere egalul.

Ca regretul să fie și mai mare, roș-albaștrii au reușit joi seara o partidă bună, aerisită, vie, plăcută. Mai ales în prima repriză, pe care au dominat-o autoritar. Paradoxal, Steaua a arătat în returul de 0-1 mai mult fotbal, mai multă disponibilitate și înzestrare, decît în turul de 6-0!  Ea poate reclama că a părăsit-o norocul după ce îi surîsese, s-o recunoaștem, la București cu Aalborg și în finalul de la Vila do Conde. Astfel au stat lucrurile, atît că norocul mai e și cum și-l face fiecare. Nu doar Keșeru a vărsat cana cu lapte dulce, ci și Papp. Alunecînd asemenea unui patinator începător, acesta l-a ajutat pe Enevoldsen să înscrie împotriva cursului partidei.

Steaua a avut din nou cîteva mîini moarte, cu evoluții neconvingătoare, anemice, șterse. În plus, grăbindu-se să-l schimbe pe Bourceanu, Gâlcă a slăbit zona de protecție din fața porții lui Arlauskis. Tînărul tehnician a crezut că poate cîștiga și, în loc să se declare mulțumit cu o remiză albă, a decis să forțeze.

Din pricină că a lăsat descoperit centrul, unde Bourceanu se remarcase la distrugere și mai puțin la creație, Gâlcă va plăti scump. Poate chiar prea scump, dar jocul asta face, amendează orice greșeală.

Aidoma unui Chipciu apatic, nici Sînmărtean n-a strălucit. Și gazonul prost l-a împiedicat să-și pună în valoare driblingul și pasa, ceea ce constituie mai degrabă o explicație decît o scuză. Ad. Popa a fost împrăștiat ca de obicei, un rebel fără cauză, iar Tănase s-a dovedit același om de pluton care încearcă să depășească statutul de jucător util și, spre enervarea suporterilor, nu prea reușește.

De la purtătorul banderolei de căpitan al Stelei se așteaptă însă alt randament decît de la improvizatul Luchin ori de la neexperimentatul Filip. Așa cum se așteaptă, voi reveni asupra subiectului, și de la Steaua însăși. Din păcate, uneori zadarnic, ca la Aalborg.

Comentarii (77)Adaugă comentariu

nicu (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:15

cum adica steaua fara noroc ba au avut noroc cu caru atatea calificari si victorii c—-

riker (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:21

da ,steaua va sta acasa ,ca e o echipa care nu are valoare!

Alex (20 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:22

Am vazut eu bine?! Nu a primit Arlauskis cea mai mare nota pentru ca a limitat scorul, care putea fi categoric in favoarea danezilor?! Ati uitat ca, si la Bucuresti, Arlauskis a facut minuni, evitatd un 5-0, la pauza, pentru danezi?! Si ce am mai fi discutat si astazi daca arbitrul nu ar fi egalat, pentru Steaua, in Portugalia?!

ValahuStelist (46 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:24

Am plans toata noaptea cu prietenii mei! Mor de suparare frate.

catalin_cj (65 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:32

dar la rio ave cand au egalat nu au avut noroc? dar in turul cu aaborg cand la pauza nu ar fi mirat pe nimeni un 2,3-0 nu au avut noroc? eu cred ca noroc au doar cei care sunt puternici. ceilalti profita putin de relaxarea unor echipe mari

IO (154 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:35

Mi-a placut Steaua aseara. A fost echipa mai buna si ar fi trebuit sa castige. Simt o amaraciune, dar nu poti fi suparat pe echipa sau pe Galca. Schimbarea lui Bourceanu a fost nu doar necesara, dar si logica. Baiatul a dot o pasa unui adversar nemarcat in careul de 16 m si daca nu era ofsaid in alta faza, dadea si autogol. Brevelt a fost bagat sa joace mai defensiv decat Bourceanu, sa intareasca apararea, lucru reusit doar in parte pt ca Papp s-a plasat prost la faza golului.
Chiar daca au pierdut, baietii si Galca merita aprecierea suporterilor.
Galca e peste Reghekampf la toate capitolele, de la bun simt la tactica.

Vlad (513 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:40

Nea Ovi, ati spus lucrurilor pe nume. Tanase e un jucator de pluton! Cum sa fie asta capitanul Stelei?

Vlad (513 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:41

Sa nu mai zic de Chipciu, asta nu mai joaca de luni bune. Cum nu prinde Sanmartean un meci bun, cum Steaua e la pamant.

Alex (309 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:42

In acest moment, Steaua are un singur jucator de mare valoare, pe Arlauskis. Asta se vede meci de meci, s-a vazut si aseara. La fel ca in tur, scorul putea sa fie mult mai mare. Pacat ca va pleca.

catalin_cj (65 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 17:51

@IO nu papp s-a plasat prost. papp s-a plasat foarte bine, a facut ce trebuia. luchin a ramas in lateral si in loc sa stranga s-a uitat la papp cum e scos prin 1-2. vina lui papp a fost ca a alunecat nu ca s-a plasat prost. principalul vinovat la gol e luchin. daca el venea in mijloc marcatorul nu mai putea prelua asa usor. insa luchin a stat fara adversar si a fost spectatorul neplatitor la golul danezilor

Cristian (12 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:05

Chipciu e apatic de foarte mult timp, mai exact de cind a devenit senator de drept la nationala…La fel si Dodel…Acesti doi baieti ar merita o pauza lunga de la echipa nationala, in care sa reflecteze bine daca vor sa fie fotbalisti sau nu…Chipciu mai are si o aroganta demna de un mare fotbalist, ceea ce nu e cazul…in rest, nimic de comentat, un meci slab si atit…

cezar (106 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:05

Cand traiesti doar de pe urma lui Alauskis, Szukala, Varela, Sanmartean (uneori) si Tanase (rareori)…asta-i situatia.
Fara fundasi laterali adevarati, cu cativa „resapati” (Bourceanu este cel mai bun exemplu)…ce sa faci? Cand mai ai ghinionul sa fie si Prepelita suspendat, cine sa-ti castige meciul? Bramburisti ca A.Popa sau Chipciu, baftosi care marcheaza cand au noroc, deobicei cu echipe de mana a doua (Rusescu si Keseru)…
Asta este! Trist, dar cand stai la panda dupa refuzati ca Bokila si Grozav (considerati tunuri de mercato).
Pacat de Galca, el are realizari peste valoarea lotului.

Numai ca norocul proverbial al Stelei s-a terminat tocmai la el. a se vedea episodul Ludogorets-Moti, acum Aaalborg si…ce-o mai fi.

Pentru mine, victoriile cu amaratii aia de la Rapid sau cu antitalentele de la Dinamo nu mai reprezinta de mult motive de mandrie.

Ne scufundam, asta este, ne scufundam!

rosu albastru (26 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:08

Steaua fara antrenor! Steaua are nevoie de antrenor! Galca e depasit. Jucatorii nu au habar ce trebuie sa faca cu mingea. Nici o schema mai ca lumea. Daca prind un meci bun, castiga. Dar asta din inspiratia unor jucatori, iar inspiratia e oscilanta. Altfel, un fel de stil Piturca, adica nimic. Trebuie antrenor si, da, trebuie scapat de Tanase si Stanciu.

madalin_eivissa (4 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:08

Peste toate eu spun ca trebuie sa vedem si partea plina a paharului , la cat se investeste pe la noi in comparatie cu alte ligi , la cati jucatori mai buni inca mai gasim la noi in liga 1 este ok !! Mai mult de atat nu cred ca se poate in momentul de fata ! Poli Timisoara e desfiintata (desi a fost egala Sahtiorului tur – retur , ba a mai si eliminat-o ) , Unirea Urziceni a sucombat de asemenea desi 10.000.000 de euro au venit din Champions League , Otelul Galati una din campionele recente probabil va retrograda cu toate ca au intrat in club peste 15.000.000 de euro , Dinamo Bucuresti nu se mai regaseste de 3 ani , deci exemplele pot continua , asa ca este bine chiar si cu atat ! Locul 15 in clasamentul U.E.F.A la nivel de echipe si locul 15 in clasamentul F.I.F.A la nivel de nationale ! Cam atat se poate momentan !!

lord belial (434 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:13

problema la steaua nu e ca lato nu mai are chef, ca stanciu e un jucator mediocru, sau ca muresan i-a spart capul lui rusescu, sau ca bourceanu nu mai misca nimic in front.
problema principala a stelei este absenta unui antrenor cu personalitate, precum reghe.

galca nu e antrenor de steaua. iar keseru ne-a aratat aseara de ce juca la bastia, si nu la OL sau OM sau PSG

adi_stelistul (359 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:14

Dinamo Kiev a pierdut cu 3-0 la Aalborg dominand meciul la toate capitolele. La Bucuresti Aalborg a pierdut cu 6-0! dupa ce au ratat incredibil in prima repriza. Se pare ca danezilor le place sa fie dominati. La Zagreb, in preliminariile UCL, a fost 19-6 la suturi (10-2 suturi pe poarta) pentru croati. A castigat Aalborg cu 2-0 (din 2 suturi pe poarta a dat 2 goluri). In schimb in play-off, intr-un meci mult mai echilibrat (15-14 raportul suturilor) au pierdut cu 0-4 cu Apoel.
Poate nu era rau daca staff-ul stelist cauta explicatii pentru toate aceste fapte. Cred ca au ales tactica care le convine danezilor cel mai mult. Nu ma pricep, nu stiu, dar cifrele asa spun. Ca danezii joaca mai bine cand sunt dominati. Acum e istorie.
PS Avantajul e ca, totusi, in Portugalia ar trebui sa atace. Un egal e prea riscant pentru ei. Depinde insa si de starea de spirit a portughezilor. Vor fi resemnati sau vor vrea totusi sa incheie en-fanfare participarea lor europeana?

huedin (2 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:15

io nu dau in cei cazuti.
dar:
steaua a dat 6-0 intr-un meci in care la pauza putea fi 0-3
steaua a luat un punct in uktima secunda a unui meci
si toate in aceeasi competitie…
asadar,noroc,noroc,dar pana cand?

e bine asa pentru ca n-au valoare.asta este.

\\\\\
aseara n-a iucat rau,iar cu un arbitru de pe la noi (adica stelist) mai stii? poate mergea mai departe…

Loulou (274 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:16

Foarte corect. Nici critici, nici laude fara rost.

nicusor.m (15 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:19

Steaua nu este o forta in Europa.
In CL=26 jocuri consecutive fara victorie = RUSINEA C.L.

ares123 (30 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:21

Da Chipciu a fost apatic, dar e asa de mai mult timp iar Tanase si-a atins de mult limitele si clar nu e de Steaua…In rest eu consider ca Steaua a jucat bine, chiar mai bine decat adversarul si doar ghinionul a facut ca din atatea ocazii sa nu iasa macar un gol. Ii inteleg pe rapidisti si dinamovisti…a fost unul din momentele lor de glorie. Din fericire Steaua le ofera destul de rar astfel de clipe…

bazileon (34 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:26

Da, Steaua nu a jucat rau ieri, iar Keseru a ratat ca danezii la Bucuresti! S-a vazut ieri ce jucator fantastic e Prepelita, nu umflatii cu teava Tanase si Sanmartean. Chipciu nu si-a revenit dupa accidentare (opera aceluiasi acefal Tanase!!!) iar Adi Popa este o caricatura de atlet ratat. Greu sa-i faci vina lui Galca (daca nu esti oligoidul militian Dragomir, cultivat frenetic de GSP).

bazileon (34 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:32

@catalin_cj: Golul ca greseala a lui Luchin e propaganda scarnava a lui Ilie Dumistretu, mare antrenor TV si avocat din oficiu al lui Papp. (Poate are procent?). Ca si cand cineva este bagat pe teren ca sa cada ca o fleasca in cel mai important moment al jocului; pai asa nici Reghe nu e vinovat de autogolul de la singulara & fugara sa prezenta la Nationala.

lord belial (434 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:37

@huedin – saracilor, la cit vorbiti voi de steaua, v-am putea considera wanna be fans

ionut (33 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 18:42

Analizele nu si mai au rostul. Cum sa ai rezultate cand Becali nu investeste banii de la Uefa si cei din vanzarea de bilete. Cum sa ai rezultate cand toti antrenorii trecuti pe la echipa i au jucat meci de meci pe Popa si Tanase cu toate ca ei nu au facut mai mult de 5 meciuri bune de cand sunt la echipa. Hai sa fim seriosi, Steaua nu are 3 jucatori care sa poata faca fata la echipe bune din Europa. Pe deasupra mai au si 3,4 maini moarte pe meci indiferent ca joaca in campionat sau in Europa. O sa ajungem sa ne bucuram ca facem 3, 4 puncte in Europa League. Ce mari jucatori are Steaua? Marele Sanmartean e zero in Europa pentru ca e dominat fizic de adversari. Chicpiciu si Keseru se cred mari jucatori dar nu mereu joaca impotriva unor echipe gen Pandurii sau Chiajna. Szukala e bun in jocul aerian dar cand adversarii pun mingea jos e praf. Fotbalul romanesc ar trebui sa inceapa reconstructia de la copii si juniori. Nu e posibil ca in Liga I sa vezi jucatori care nu stiu sa stea in teren sau sa loveasca mingea corect. Tanase ramane o enigma. Nu o sa inteleg niciodata cum e posibil ca un jucator mediocru sa fie titular in fiecare an indiferent de antrenor. Cred ca nu o sa ma mai uit la meciurile Stelei pana pleaca. Mi a mancat ficatii de 5 ani 🙂

ares123 (30 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:00

Comentariul lui Ionel Danciulescu…..”Am văzut meciul Stelei. A avut ghinion. Aşa cum în partida tur, Steaua a avut noroc în prima repriză, de data aceasta, norocul a fost de partea danezilor. Steaua a fost peste Aalborg. Dar nu a reuşit să câştige.” Danciu a vazut acelasi meci ca si mine, si chiar daca e dinamovist poate fi obiectiv. De aia Danciu va fi mereu respectat de stelisti…pentru ca merita.

Stelistu’ Batran (7 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:16

AM SPUS MEREU: sanmartean nu este de Steaua, e un jucator care ajunge pana in 16 m si atat! nu e in stare sa bata cornere, nu e in stare sa faca driblingul final pe 16, nu duce un meci intreg. Sunt exasperat de acest Galca, care continua cu Tanase, cu Adi Popa, a comis-o grav si cu bourceanu, plus Chipciu care de vreo 10 meciuri ar trebui sa fie rezerva. de Keseru ce sa mai zic, daca ai 9 ocazii !!! NOUA !!! si nu dai in poarta nicuna… e clar de aceea era doar liga a 2-a franceza. CIREASA DE PE TORT: patron Gigi Becali si asta inseamna caderea libera actuala. De cand e Galca antrenor apararea e svaitzer. Rezultatele lui Reghecampf, singurul care l-a supus pe aromanul patron, nu se vor mai repeta niciodata, atat timp cat infractorul conduce echipa Steaua.

alin (626 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:19

Va feliocit ca sunteti obiectiv. Norocul e noroc, dar nu tine nici el la infinit. S-a intors roata fata de meciul tur.

Tudor (301 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:23

Dumnezeu nu bate cu biciul, dar nici nu uita. I-a luat Stelei inbretur ce i-a dat in tur, calculele sunt pe zero. La gol a gresit Papp si nimeni altcineva. Se mai intampla, dar sa nu gasim alti vinovati.

Feri (85 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:44

Va dau dreptate, dar atat poate Steaua. E premianta la intern si corijenta in Europa. La Aalborg a fost chiar repetenta.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:51

A fost cel mai bun meci facut de Steaua in ultimii ani

Meciul a fost pierdut de Galca care s-a lasat influentat de specialisti. E bine ca poate asculta dar doar el stie ce are in vestiar. Cum poarta raspunderea ar trebui sa fie consecvent. Spre exemplu multi l-au criricat cind l-a folosit pe Iancu dar i-a iesit. La Sofia nu l-a folosit, iar azi e accidentat Rusescu, Iancu si … Mihai Costea. Adevarul e ca soferul autobuzului dadea cel putin doua goluri din cele zece ocazii ale lui Keserü.

Specialistii se mirau ca voia sa joace cu Papp pe dreapta. Papp a jucat pe dreapta, acolo a dat randament. Papp contribuie la atac, Luchin nu. Luchin e mai mobil decit Papp, nu cred ca ar fi alunecat la faza golului. Trebuia sa dam gol deci macar in repriza secunda trebuiau sa faca schimb de posturi.

Specialistii il voiau pe Breveld, cica el mai da cite o pasa inainte. Eu inca n-am vazut decit ca intirzie jocul, nu cunoaste pozitia de inchizator caci a fost mereu o gaura in fata centralilor cind a evoluat, iar la mijloc nu retin nici o singura initiativa. Jucase si el putin. Pare mult sub cel venit de la Galati, am uitat si cum il cheama. Bourceanu a acoperit bine zona, a fost mereu acolo unde trebuie, chiar si atunci cind si-a dat autogol. A facut insa un fault timpit si a luat gratuit galben. Poate trebuia scos, nu stiu. Dar acolo trebuia sa-i ia locul Filip, unul care jucase mult si bine, era singura solutie. Pe stinga putea juca Lato ori Parvulescu, trebuia riscat caci cei doi sint oricum mai ofensivi. Pe partea lui Filip danezii nici n-aveau de gand sa incerce ceva. Trebuia dat gol deci trebuia riscat.

Specialistii spun ca Steaua a cistigat deja campionatul, ca mai poate vinde ceva la iarna. Mergeti fratilor si cresteti gaini ! Azi Steaua nici nu mai avea pe cine introduce in teren iar la Sofia gainarii au pierdut 20 de milioane pentru citeva sute de mii !

Specialistii il fac atacant pe Keserü. Asta chiar se crede deja de 10 ani atacant. Cum a ratat la Sofia de la doi metri, exact la fel a mai ratat de trei ori. Toate ratarile le-a repetat de cite trei ori, cu exceptia acelei foarfeci care i-a iesit in sfirsit. Scoate limba de 10 ani, e superficial, nu prelucreaza ratarile, nu poate progresa. A jucat toata echipa pentru el dar n-a nimerit iar ditamai poarta din doi metri. La ultima faza a vrut neaparat sa plonjeze ca un atacant. Ba tata, tu nu nimeresti poarta din doi metri si te dai atacant. Mingea trebuia trimisa simplu in poarta. La fel cu stingul si dreptul dar el tot incerca devieri de atacant din doi metri. Un atacant trage mai mereu in coltul lung. El mai mereu in coltul scurt pe care nici nu-l nimereste. In plus nu poate combina, rateaza startul ori pleca prea devreme. Reghe facea un proces scurt. Nu ai atacant, joci fara, joci in 10. Toata echipa a jucat pentru Keserü. Nu poate spune nimeni nimic. A fost servit de zeci de ori. N-a nimerit poarta. Daca pleaca de la Steaua ajunge si in liga secunda pe banca ori in tribuna.

Specialistii spun ca Steaua a facut cel mai bun joc. Corect. Nu a jucat niciodata asa de bine. Dar lipseste ceva. Un fundas central, un mijlocas si un atacant. Poate si un portar. Poate mai are si Argaseala nevoie de cineva. Nu trebuia sa ramina nimeni la Bucuresti. Steaua a fost mereu o echipa. Ar fi trebuit sa ramina si sub Galca.

gica (43 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:58

Tanase a fost cel mai bun….nu stiu cum analizati voi jucatoriii…!!!

silviu (37 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 19:59

Hai sa fim corecti si sa spunem ca Steaua e campiona deoarece e’chior in tara orbilor’ si daca ar avea cotracandidate ar avea probleme.S-a dovedit in Europa si la Ludogorets si Rio Ave si AAlborg.Echipa nu-I lucrata ,atacam haotic -doar Sanmartean intra la combinatii,jucatorii sunt indisciplinati ,protesteaza tot timpul si nu participa la faza ,iar Galca vorbeste singur pe margine, asteptand sa-l ajute vantul si ploaia.Cum spunea poetul;
Speranta lui Costel e vantul
Un antrenor vivace precum mortu
A pregatit o ploaie rece si chiar vantul
Numai pe Steaua doar cat ortu

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:04

nea Ovi, mai bine ne-ai explica de ca nu poate ajunge antrenor Razvanel !?

MZM (390 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:07

Sa nu-i plangem pe cei de la Steua. Eu cred ca e mai bine ca au pierdut calificarea in primavara! Dupa ce ai ratat intrarea in grupele CL, evolutia in EL pare o corvoada care nu aduce nici bani, nici glorie, ci deplasari obositoare, meciuri la 3 zile, jucatori accidentati. Steaua trebuie sa se concentreze pe castigarea campionatului si participarea in anul viitor in CL, dupa ce vor mai aduce 3-4 jucatori buni.

Radu (178 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:29

@gica #31. La ce a fost cel mai bun Dodel ca la fotbal nu a fost. Maestrul pune corect problema, capitanul echipei trebuie sa fie primul, nu ultimul ca Dodel si schimbat meci de meci.

lenan (23 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:33

pacat ca o dai in stereotipuri.
bourceanu chiar a jucat prost, periculos pentru steaua. si-a marcat si un autogol, noroc ca „fu” offside in faza premergatoare. tanase a fost printre putinii care chiar au miscat si au incercat. citeva suturi frumoase.
in rest, sint de acord, steaua a pierdut pe mina ei: sanmartean nu avea voie sa mai fie tinut in teren in partea a doua, in aparare nu trebuiau improvizatii, iar mijlocul trebuia conceput mai ofensiv, de la bun inceput.
mai trebuia si o stare de spirit stil „rupem tot”, in sensul bun al cuvintului, de la inceput, si steaua facea instructie cu descultii astia si la ei acasa. asa insa, vor privi si EL de la distanta. in tot raul si un bine: e clar ca nu au cum sa mai piarda campionatul si nici cupa.
cu ceva investitii cu cap, la anul se va putea face din nou performanta in europa.

Tyty (10 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:35

@stra luce nthory de nord. Obsesia ta e obositoare, iar mintea ta cat o nuca. Ar fi cazul sa ne dai pace.

antimitic (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 20:42

Felicitari dl. Ovidiu, acelasi comentariu pertinent, o radiografie mai clara decat aparatele Siemens. Totusi, subscriu la comentariul unui alt cititor, decat o calificare scrasnita, mai bine pregatim o echipa care la anul sa poata ataca grupele UCL si sa continue hegemonia in campionatul intern 🙂

Grassu (42 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 21:07

Perfecta dreptate, Bourceanu a interceptat multe baloane, dar a construit anevoie.

Alin (1 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 21:44

dar de stanciu ce ziceti?

Cheetah (2118 comentarii)  •  28 noiembrie 2014, 22:12

Steluta mai are o sansa si trebuie musai sa o joace. Nu pot sa cred ca ingalatii astia de Alborg sa bata in Portugalia.
Dar Bucurestiul e obligat sa bata Kievul, asta trebuie planuit si chiar facut.

djugderdemidiinguragcea (72 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 0:17

Sa ma iertati, dar dupa jocul prestat Steaua nu merita sa mearga mai departe. Adevarat, echipa dispune de cativa jucatori buni (Arlauskis, Varela, Szukaleaa, Prepelita, Sanmartean din paste in paste), insa din pacate mai are si cativa (Popa, Bourceanu, Tanase, Stanciu) care duc la zero efortul primilor, restul care nu i-am numit sunt in cautare.

djugderdemidiinguragcea (72 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 0:18

„Szukala”

Horea (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 0:19

Sigur, o victorie la Aaborg ar fi rezolvat calificarea si ne-am fi putut odihni echipa. S-a intimplat ce s-a intimplat si trebuie mers mai departe. Sincer nu o vad pe Aaborg invingatoare in Portugalia. Cel mult un egal, dar o victorie in nici un caz. Steaua trebuie sa bata pe un Dinamo care este deja calificat. Deci sanse ar fi. Trebuie doar sa ni le jucam corect. Adevarul e ca si echipa e subtire. Luchin a fost adus degeaba, nici Papp nu cred ca are valoare. Mai bine ar fi investit in Piovaccari. Nu are cine sa dea gol la echipa. Nu avem atacant pur singe, un atacant puternic care sa nimereasca poarta.

satul ludogoretz albania (49 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 0:37

Asa e Maestre !!

mateut (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 0:38

Aline, care Stanciu ca nu imi aduc aminte? A devenit rezerva de profesie.

Un antrenor (214 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 1:08

Steaua are nevoie de jucatori si inainte de altceva de un antrenor. Generatia lui Galca, Stoican si ceilalti mai are nevoie de timp sa invete si sa se caleasca. E prea devreme pentru ei sa se creada formati.

Olteanu (478 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 1:12

Se invatasera cu bulanul numai ca invatul are si dezvat. Credeau ei si suporterii lor ca le va merge mereu ca in returul cu Ave ca sa se iasa la stamba din nou in ultimele minute. Doar ca zbura puiul cu ata.

Geo (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 2:03

„….unde Bourceanu se remarcase la distrugere și mai puțin la creație…..” Cand vreodata a creat Bourceanu ceva? Readucerea lui a fost o greseala imensa. Pe langa siguranta pe care o da apararii acest jucator nu mai are nimic. E bataios si puternic dar cam atat

tricster (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2014, 2:12

@ares123 Danciu sau Danciu-gol a trecut o perioada si pe la Steaua, daia e respectat de stelisti, facand totodata o treaba buna.

Comentează