Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua rămîne fără adversari?

Într-un moment în care formaţia roş-al­bastră are 5 puncte avans faţă de CFR şi 6 faţă de Petrolul, nu puţini apreciază că ea a şi scăpat în cîştigătoare, cu toate că mai sînt de disputat 19 etape. S-a cam încheiat vînzarea, […]

joi, 27 noiembrie 2014, 9:54

Într-un moment în care formaţia roş-al­bastră are 5 puncte avans faţă de CFR şi 6 faţă de Petrolul, nu puţini apreciază că ea a şi scăpat în cîştigătoare, cu toate că mai sînt de disputat 19 etape. S-a cam încheiat vînzarea, sună o opinie din ce în ce mai răspîndită, bazată pe valoarea şi pe forma Stelei, dar şi pe necazurile cu care se confruntă urmăritoarele liderului. În ordinea cla­samentului, CFR, Petrolul şi Astra.

Nu insist asupra valorii şi formei Stelei, de atîtea ori dovedite şi, fireşte, scoase în evi­den­ţă, lăudate. De notat că, deşi patronul Gigi Becali şi managerul general Meme Stoica se află în detenţie, gruparea din Ghencea şi-a păstrat stabilitatea pe teren şi în afara acestuia. Sigur, şi Steaua a avut probleme, inclusiv financiare, dar a reuşit să le rezolve cu calm, fără convulsii. Nu vreau să vorbesc cu  păcat, însă dispa­ri­ţia lui Becali din scenă şi reducerea sa la tă­cere mai degrabă au ajutat clubul decît l-au prejudiciat. S-a lăsat liniştea şi n-a mai fost atîta zbucium. Un merit important în realizarea echilibrului i-a revenit preşedintelui Con­siliului de Administraţie, lui Vali Argăseală, principalul factor de legătură între Poarta Albă şi Ghencea, cureaua de transmisie.

Într-adevăr, Argăseală nu-i oficialul cel mai deschis şi mai spectaculos, din care pricină galeria nici nu s-ar arunca în foc pentru el. Rămîne însă acel tip serios şi sobru care ştie bine ce face şi face bine ce ştie.

Din păcate, scriu astfel deoarece nu-i în folosul competiţiei, contracandidatele Stelei trăiesc periculos, pe buza prăpastiei. Alături de Bursaspor din Turcia şi de Ekranas din Lituania, CFR şi Astra sînt cercetate de UEFA, de aşa-numitul Club Financial Control Body, pentru datorii la propriii angajaţi, la terţi şi la autorităţi. Dacă vor fi găsite în culpă, li se va interzice participarea în cupele europene, de unde griji în plus pentru nişte echipe oricum pline de griji. Între altele, ele s-au des­­păr­ţit recent de antrenorii Miriuţă şi Isăilă, iar Astra şi de preşedintele Dinu “Vamă”.

În vreme ce Miriuţă arată cu degetul spre şefii din Gruia, “Am fost loial şi i-am respectat, dar nu mai puteam sta”, formaţiei giur­giuvene îi merge din ce în ce mai rău! Dacă în etapa a 10-a era pe 3, la 3 puncte de lider, Astra ocupă în prezent, cu o unică victorie în ultimele 7 meciuri!, locul 4, dar la 11 punc­te în spatele Stelei!

Părea că singurul adversar în stare să pună la încercare trupa lui Gâlcă era Petrolul, echipa cu fotbalişti de calitate şi, factor de luat în seamă, cu un public numeros, fidel şi entuziast. Deunăzi, a explodat însă bomba şi la Ploieşti: reţinîndu-i pentru 24 de ore pe finanţatorul Dan Capră şi pe directorul general Marius Bucuroiu, DIICOT i-a acuzat pe cei doi de apartenenţă la o grupare specializată în evaziune fiscală şi spălare de bani! Ca atare, e posibil, ba chiar de aştep­tat, ca străinii din lotul “lupilor”, nici ei plătiţi totdea­una la timp, să dea bir cu fugiţii. Iată în­că un motiv, şi mai sînt, ca Steaua să fie considerată încă de pe acum campioană!

Comentarii (54)Adaugă comentariu

Dinny (681 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:15

„Steaua ramine fara adversari?”… Inseamna ca va fi o campioana perpetua si se realizeaza astfel…SCOPUL SUBALTERN al GSP!..Nu-i asa d-le Ioanitoaia..sa nu va faceti c-ati uitat !

Corneliu (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:18

Superba prima pagina de azi. Felicitari!

tbone (11 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:27

ati tipat toti cand a dus Becali valiza la CLuj pentru o premiere care mie personal mi se pare perfect legala si normala, si cand a ajuns la puscarie toti au urlat ca vai la Steaua sunt infractori, mai ales dupa ce a intrat si Stoica (desi ala saracu a intrat pentru actiuni din perioada OTELUL GALATI, ma rog romanu oricum nu e prea desptept din fire si ia totul ca atare) dar iata ca se pare ca pana la urma la Steaua infractorii sunt minusculi totusi pe langa cei de la celelalte echipe nu? 15 milioane evaziune la Petrolul, Paskany de la Cfr a plecat in DUBAI unde atentie, nu exista acord de extradare, Neculaie dupa ce si a dat afara staff ul l-a adus pe Oleg si are 1 victorie in 7 etape, si oricum si el e anchetat de DNA parca, la Dinamo ce sa mai zici, sunt autoexclusi din Europa si in insolventa, platesc salarii infime pentru fotbal si probabil ani de zile se vor zbate in mediocritate, poate sa vina si Rednic + Ancelotti sau Mourinho ca daca nu aduce 11 jucatori de valoare Dinamo nu va mai exista in fotbal, oricum de 5 ani sta drepti in Stelei

birlic (38 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:38

Tot mai mult cred ca sarcina voastra a cronicarilor e sa sa faceti presupuneri sa inventati situatii virtuale ,ca sa fiti tot timpul in priza ,daca nu se confirma tot voi o sa gasiti scuze pertinente de ce e asa . Stirile au cam disparut ,cele care sunt adevarate stirii, nu cancanurile.Poate ca in acest mod se face presa astazi ,nu am de gand sa va critic ,pur si simplu mi-am pus intrebarea .

euce (10 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:49

„vatafi&ciorangi&gsp.isti&acoliti,la stana”iaca pohta cea-ti pohtit,impreuna cu stapanul vostru”jiji-puscarie”a-ti distrus campionatul,acum bucurativa,”stana”nu mai are adversari,multe echipe se vor desfinta si e dorinta voastra e pe vine(un campionat cu doar o echipa,sau asa :stana 1,stana 2,stana 3….)suna bine pentru magari….

nimic nou (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 10:55

Pe adevaratii suporteri ai Petrolului nu ii intereseaza hegemonia Stelei. Adevaratii suporteri ai Petrolului si-au sustinut constant echipa iubita in ligile inferioare pe stadioane pline de noroi. Adevaratii suporteri ai Petrolului nu sar gardul in teren sa dea cu pumnul, miseleste, in jucatorii echipei adverse. Adevaratii suporteri ai Petrolului traiesc cu maxima bucurie evenimentele din ultimele zile, pentru ca si-au dorit dintotdeauna ca echipa lor iubita sa fie una curata si nepangarita de miticii infractori mondeni. Daca Steaua castiga campionatul il castiga pe merit si pe teren, nu fiindca Petrolul este ocupat cu activitati de salubrizare prin birourile conducerii proprii.Daca va fi sa o ia de la capat din liga 5, adevaratii suporteri ai Petrolului vor fi langa echipa iubita, isi vor lua cizmele de cauciuc in picioare (ca tot ne numesc civilizatii din capitala „tarani”) si vor tavali noroaiele si baltoacele de pe stadioanele comunale. DOAR PETROLUL!

Marean (270 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:07

@Dinny. Vorba dlui Ioanitoaia ca are multe deferte, dar nu si pe acela de a fi stelist. E printre putinii care nu stau capra si are curajul de a ii infrunta pe suporterii stelisti.

Miss (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:13

Trist, dar adevarat.

gugu (72 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:19

@nimic nou #6. Asa e, adevaratii suporteri ai Petrolului nu sar gardul in teren sa dea cu pumnul in adversari decat… cand e vorba despre Galamaz sau ai uitat? E momentul ca presa sa le dedice imnuri de slava suporterilor ploiesteni.

ilioara (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:19

Steaua sus rasare
Pe dINAMO bate
Steaua straluceste
Crapid umileste
Crapid umileste!!!!

Mitus (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:23

Un articol scris inteligent. Nea Ovidiu nu e cu Steaua si bine face, dar Vad ca nu mai e nici cu Craiova si nu inteleg de ce s-a schimbat. Noi il asteptam inapoi.

sandel (15 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:27

Ma intreb cat l-a costat pe Argaseala articolul asta ditirambic? Ioanitoaia e printre putinii care mai cred in fostul tusier insa ii lipsesc argumentele.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:32

A mai fost si acum 20 de ani o perioada asemanatoare, cand Steaua a castigat 6 titluri la rand. Asa e, competitia are de suferit si nu e nicio satisfactie nici pentru stelisti sa castige prin forfait (ma rog, sau pe acolo).
Daca ar fi sa speculez foarte mult as spune ca poate cluburile de fotbal nici nu au fost pentru finantatorii lor decat niste vehicule pentru diverse combinatii financiare. Cum sa crezi altceva cand vezi ce spun dosarele DNA sau cum in dosarele de insolventa datoriile cluburilor sunt in proportie de 70-80% catre actionari. Sau cand vezi cum transferurile au fost instrumente pentru incasarea unor bani neimpozabili (vezi situatia celor arestati deja).
Poate ca de la inceput a fost pusa problema gresit in felul in care sunt finantate echipele. Marturisesc ca am fost un mare fan al lui Paszkany, in ciuda faptului ca echipa lui era adversara Stelei. Un proiect atat de solid, confirmat de o prezenta consistenta in cele 3 sezoane de UCL… Cu jucatori transferati pentru sume consistente inafara si jucand la echipe de club sau chiar nationale puternice. Pur si simplu am crezut ca proiectul CFR poate fi exemplar pentru tot fotbalul nostru. Si cand colo vad ca se alege praful si acolo. Nu stiu ce sa mai cred.

Tiberiu (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:37

Uitati ca si Steaua are probleme. Nu cred ca e simplu ca un club sa aiba patronul si managerul general in puscarie. Desi paradoxal, cred ca Stelei i-a mers mai bine fara jiji si memelusha turbata :):) Judecatorii sigur erau stelisti inraiti si cunosteaua situatia :):) Nu vedeti, cum se apropie eliberarea ciobanului, cum apar iar discutii despre plecarile jucatorilor de valoare (keseru, sanmartean) si inlocuirea lor cu expirati (bokila, teixeira)

me, myself & I (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:38

eu cred ca stiaua va castiga multe campionate de aici incolo. incet vom ajunge la situatia de a-i da stelei titlul fara sa se mai joace.
dintre suporteri 60-70 % sunt stelisti, in gsp se scrie doar de steaua, in toate ziarele stiaua, la tara babele iubesc stiaua. de ce sa nu bucuram peste jumatate de tara si sa nu dam titlul stelei de la inceput? sau sa infiintam liga 1 stiaua iar restul echipeloir sa joace in L2.

sirius (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:45

realist articolul,asta e place cuiva sau nu lucruruile asa stau,remarcile luitbone de asemenea adevarate,spre deosebire de un idiot care pentru toate neputintele favoritilor lui ii incrimineaza pe cei care au adus glorie fotbalului romanesc , ca sa-i faci daca atit il duce dovleacul de pe umeri !

Daniel (19 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 11:53

Domnule Ioanitoaia, ma surpinde ca, un ziarist cu vechime, ca Dvs. nu ia in considerare posibile evolutii (care nu tine de SF), precum (1) redresarea financiara a CFR_ului (CFR e un club privat, nu ca Petrolul) si are active (stadionul, de pilda), deci nu e falimentar dpdv. financiar. E pe plus. CFR poate fi preluata de un fond de investitii (cum s-a scris in presa), de un alt patron sau se poate redresa in alt fel… Nu credeti ca CFR poate rasturna in retur optimismele astea facile cu Steaua campioana?… (2) De ce nu luati in considerarea si posibile parcurcursuri foarte bune ale lui Dinamo sau ASA Tg Mures in retur, intr-o perioada in care Steaua va lupta, cel mai probabil, si in Europa?

Nicusor (29 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:08

Daniele, vrabia malai viseaza. Paszkany s-a prins ca il paste DNA si tot incearca sa vanda din vara dar cui? Ajunge ca sunteti voi optimisati, Dl. Ioanitoaia e realist si nu greseste. Forza Steaua.

Gandalf (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:10

Ca fotbalul romanesc a incaput pe laboantele unor interlopi, nu mai e o noutate, nasu sandel si militica au vegheat temeinic sa nu care cumva sa fie altfel, asa ca sa nu ne miram.
Totusi domnule Ioanitoaia, eu stiu ca mediati postarile pe blogul dvs… cum se face ca trec de „filtre” postari care nu aduc nicio idee (creierasul unora e setat doar pe denigrare) doar jignesc pe suporterii altor echipe ?
De exemplu, euce#5 scrie de parca se afla sub influenta substantelor psihotrope (retinem totusi dragostea lui patimasa pentru ceilalti membrii ai familiei lui, enuntati in ultimul cuvant al postarii respective), iar de-alde marean#7 considera ca domnia-ta duce un razboi cu suporterii stelisti 🙂 (omg) !!! Oare chiar asa sa fie ?!?

Manu (167 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:11

Atat ca slabirea adversarilor din competitia interna nu o ajuta pe Steaua pe plan international. Daca are avea replici puternice in campionat s-ar intari si pentru cupele europene.

Viktor (278 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:13

Ce rau imi pare mie ca dispare CeFuRa Cluj… Nu o sa mai aiba cine sa cumpere arbitrii si sa ia campionatul cu japca…Tristete mare…

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:40

Nu. Steaua nu ramine fara adversari. Toti pling ca DNA distruge fotbalul. Nici asta nu-i adevarat caci nu are ce distruge. Cu jucatori tineri romani, niste echipe de doi lei precum Viitorul lui Hagi, Chiajna lui Reghe, bateau de uscau milionarii de la CFR, Astra, Petrolul lui Razvan, … Sint straini de calitate indoielnica adusi doar pentru a cumpara si vine, a misca banii ilegal, asa cum e toata economia. De ce sa te mai chinui sa produci cind cistigi mai mult din cumparare – vinzare. Nu va ramine Ploiestiul fara echipa, atit ca ar trebui sa ia exemplu de la Viitorul, Dinamo, Timisoara. Erau momente cind la CFR, Astra, Petrolul nu avea loc nici un roman, meciurile se puteau juca la fel de bine in Africa. Ce -au adus in plus cumparaturile Petrolului din iarna trecuta, vedete platite din greu de cetateni ? Ce-a adus venirea lui Vama si Razvan la Rapid dupa ce Razvan a plecat de la nationala si cumparaturile faraonice pentru unul ca Copos ? Falimentul ? CFR s-a mentinut furind Stelei 20 de milioane de euro si aruncind-o in procese si defaimari care au costat-o si mai mult. Ei au reusit ce n-a mai reusit unul ca Copos de cind delega el si Lucescu arbitrii, au luat titlul, au laut bani dar n-au trimis pe nimeni la nationala, n-au crescut nici un jucator.

Adevarul este ca Steaua este singura echipa care plateste exagerat ca sa se antreneze, nu primeste un leu, ba din contra coloneii vor sigla si palmaresul pentru ciorba lor de la popota ! Becali si MM sint pericole publice, sint bine ascunsi, acum vedem si de ce. Vedem ca Becali a demascat coruptia la nivel inalt, avem inca o dovada a blatului dintre presedinte si primministru. Vedem ca Basescu iese din puscarie. Au iesit si Mondialii, adica pagubitii ? Multi alti corupti au iesit si ei, Becali ramine pentru ca i s-a furat masina, un campionat, o valiza care trebuia sa impiedice un blat de care vuia toata presa deja cu saptamini bune inainte de meci, pentru ca un cioban a facut un schimb de terenuri cu Puterea Absoluta. Doar Becali mai e inchis, nici Nastase n-a stat atit. Probabil va iesi si Cocos caci Basescu nu-i cumpara lui Udrea atitia pantofi de citi are ea nevoie. Unii ar zice ca nici Astra nu primeste nimic dar uita cite milioane a primit Niculae de la banci si de la stat prin subventii si contracte banoase ca sa cumpere EL africani si sa impaieze elefanti. Ce-a facut el de fapt ? Fotbal nu, doar scandaluri. Toate intreprinderile lui sint in faliment, mii de angajati neplatiti de luni bune. Culmea, EL zice ca asa se intimpla daca nu-i mai da statul bani ca sa impaieze el toti elefantii din Africa.

Vaslui a cistigat cu 1-0 in Ghencea desi nu voiau sa joace.

CFR a cistigat frumos in ultimele meciuri.

Rapid a promovat fara bani si joca destul de bine. E alt exemplu.

Dinamo se descurca foare bine, cine ar fi crezut.

Nu. Steaua n-a cistigat inca titlul. Domnul Argaseala merita laude dar e cam singur acolo. A dovedit ca poate pierde in doua jocuri 20 de milioane. Pina la urma tot Becali a avut dreptate cind a insistat sa-l aduca macar provizoriu pe D S. Nu. Oficialii nu au dreptate, nu orice jucator poate fi inlocuit iar Steaua nu poate cumpara pe oricine. Chiar cu Sanctmartean s-au chinuit 10 ani. La Sofia au fost prinsi descoperiti. Se poate intimpla si din iarna. In rest aveti dreptate, e mai multa liniste. Asa trebuie sa fie.

Azi lipsesc cei mai buni din ultimul meci de la Porto, Szukala si Prepelita. Lipsesc Rusescu si Iancu. Practic Galca aliniaza tot ce are si o face perfect. Papp si Luchin nu sint batuti in cuie. Daca conducem pot schimba posturile. Daca nu poate intra si Lato iar Filip transferat in mijloc daca Bourceanu, care nu are jocuri ia galben. Ar putea intra si Pirvulescu dar asta e cam tot, trebuie sa recunoastem. Nici rezultatele nu ne avantajeaza dar daca se mentine trendul ar trebui sa ne calificam alaturi de Rio Ave.

PS cred ca s-ar gasi mijloace pentru a finanta legal din bani publici echipe, s-ar putea modifica si niste legi. Dar vrea cineva ? Vrea Capra, vor Niculaii cu adevarat ? Vrea Vama, Negoita ? Nu cred. Ei vor sa fie Zei pe banii altora.

Cheetah (2118 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 12:41

Va rog sa nu uitati ce institutii/companii puternice ale Statului controlau majoritatea echipelor la care faceti vorbire aici, inainte de 1989.
Dupa cum stim toti, exemple sint destule, iar unele denumiri de echipe pastreaza inca legatura cu acele institutii/companii, spicuiesc: „Rapid” si „CFR”, „ASArmata”, „Otelul”, „Universitatea”, „Petrolul”, „Gaz Metan”, „Farul”, mai zic cititorii Dvs. si altele ca le stiu ei mai bine.

Ce vreau sa zic aici, fara a fi nostalgic comunist, e ca transferul partial spre administrare dinspre Stat catre Privat ce s-a facut dupa 1989 NU a fost un proces tocmai perfect, iar rezultatele incep sa se vada de-acum incolo.
Mai avem mult pina la cluburi private puternice cu finantare, stadion propriu, sponsori si actionari cu solide cunostinte de investitii care se si aplica, oameni corecti intr-o tara (ma scuzati, va rog!) unde hotii au ajuns imparati si detin aproape puterea absoluta.
Dar perspective sint, asa ca speranta, evident, nu are cum sa moara asa usor.

E bine ca punctati realist si-l dati exemplu pe Dl.Argaseala.
Cind vom vedea din ce in ce mai multi ca dansul in pozitiile decizionale ale cluburilor mari, inseamna ca vom incepe greaua tranzitie spre lucrul bine facut, cu vorbe mai putine si fapte mai consistente. Asta vrea Poporul si asta trebuie sa se intimple in viitor si-n fotbal, dar si in multe alte domenii.

qpax (59 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 13:27

Ai crezut prost adi_stelistul. Un proiect serios incepe de jos, cu centru de copii si juniori, cu echipa satelit in ligiglie secunde, cu investitii si obiective progresive, de la EL la CL, cu jucatori tineri si jucatori romani (daca tot suntem in Romania), cu jucatori care se afla in vizorul nationalelor. Ce a facut CFR-ul a fost o carpeala rapida (si intr-o mai mica masura Urziceni si Otelul), menita sa acceseze cat mai mult din ‘fondurile europene’, profitand si de circumstantele politice interne favorabile (caracatita basista, votata din nou de romanii pe 16). Ce sa mai faci cu o uneala, un desfacator de canale, dupa ce canalul a fost astupat? O arunci … cum a fost aruncat si Urziceni, si Galati! Nu ati inteles nici pana acum, ca un managemet profesionist, nu inseamna, sa ridici stacheta salarilor la de 2 ori de 3 ori, total nesustenabil in capacitatea pietei … asta ca sa atingi un obiectiv finaciar imediat si scadent! Si Steaua intrase in boala asta, noroc ca si-a revenit la timp, si Becali patronul de echipa, s-a maturizat, iar astazi Steaua este un club stabil, care vinde bine, si care performeaza bine, si pe plan intern, si pe plan international; un club care nu mai este dependent de aportul financiar constant al patronului. Si ps … nu ma incalzeste cu nimic, cand vad pe unii ca-si descopera mintea de pe urma … nu ne-a incalzit nici cu Basescu, si nu ne va incalzi nici cu Johannis! Noi nu trebuie sa avem numai capacitatea de a recunoaste o greseala, ci insusi viziunea de a nu o comite!

ride bene chi ride ultimo (16 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 13:34

Este surprinzator ca un ziarist de talia lui Ioanitoaia nu vede ceea ce este de vazut si anume ca steaua nu este a lui gigibecali sau a altui neica nimeni ; steaua este echipa unor cercuri politice foarte inalte infratite cu mafiotii care circula nestingherit prin fotbal. Altfel nu se explica de ce nu a avut niciodata probleme nici cu FRF sau LPF, nici cu DNA-ul, nici cu fiscul, ea a fost mereu ocolita atunci cand legile(mai ales cele sportive) au fost calcate in picioare, a avut mereu de partea ei fluierasii si pe toti cei care decid ierarhiile in fotbal. Trebuie sa nu stii sau sa nu vrei sa vezi ca analfabetul gigibecali era un fel de floc in calea sulii in organigrama acestei echipe, ea este tinuta in viata de cu totul altii iar sumele imense care au venit in urma participarii „glorioase” in CL s-au intors in buzunarele celor care au sustinut-o! Ce bine ar fi fost daca cele doua „cotzomedii” (steaua si dinamo) ar fi fost desfiintate dupa marea ingramadeala din decembrie 1989.

daniaania (34 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 13:55

Un editorial care din nou, a catea oara scoate in evidenta steaua. Acest subiect nu mai intereseaza pe nimeni. Ce intereseaza este ca liga 1 este in faliment si va disparea competitia. Echipele nu mai sunt sponsorizate si nu mai sunt bani. Cam despre asta trebuie discutat daca va place sportul..

reformistul (11 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 13:59

STEAUA=BECALI.

gino (513 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:09

@ridi bene…#25. Zii sa mori tu? Ai imaginatie, nu gluma!

Alunelu (56 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:11

#25. Ai dreptate, dar vezi ca e bagat si Obama. La fel si Merkel.

John (564 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:15

Se poate spune si ca maestrul Ioanitoaia, dar Steaua nu are nicio ca adversarele isi pun piedica singuri. In Europa nu mai conteaza decat o echipa si aceea e Steaua, trebuie sa o recunoasca si cei care o urasc, dinamovistii si rapidistii.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:17

@ qpax

Hai sa discutam discutii. Ce treaba au juniorii in discutia asta? Daca ne luam dupa juniori CFR e una dintre echipele cu cele mai bune rezultate in competitiile de juniori. Dar oricum nicio echipa din Liga 1 nu si-a promovat vreun junior, toti au cumparat ce au gasit pe piata.
Cat priveste „caracatita basista” proiectul CFR-ului a debutat cand Basescu era primar in Bucuresti. Si au eliminat atunci pe St.Etienne sau Bilbao. In Cupa Intertoto, asa e, dar era ceva pentru o echipa abia venita din B-ul romanesc.
Ca au apelat si la diverse influente pentru a-si atinge scopurile? Cine n-a facut-o?
In sfarsit… Si e ultimul lucru pe care il mai spun in dialogul acesta. Daca vrei sa intelegi, bine, daca nu, nu. N-as vrea sa ajungem ca unii dinamovisti care, frustrati si ofticati de impotenta lor, se bucura ca Steaua pierde cu Middlesbrough in semifinalele UEFA (!) sau ajung sa spuna ca ce-a castigat Steaua in 1986 e o competitie cam de mana a doua. Plus alte prostii de-astea. Cand adversarii fac o chestie buna atitudinea corecta e sa iei notite. Daca n-ar fi fost sezoanele lor din UCL, crede-ma, m-ar fi lasat rece performantele CFR-istilor. Dar acele sezoane au existat. Si atunci poate n-ar fi rau ca cineva de la Steaua (nu noi, noi suntem suporteri, doar observam fenomenul) sa-si puna problema „de ce ei si nu noi?”.

razvan (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:34

@nimic nou .
Nu e nimic rau in a juca in ligiile inferioare , ce am trait noi cu Poli in anii astia de cand au retrogradat-o nu se compara cu nimic ….jucatori jucand doar pt. echipa si suporteri …jucatori alergand dupa un gol imediat la noi ….nu va puteti inchipui ….da , stiu , la mistouri suntem cei mai tari …..veti spune , ce drac vorbeste asta . Eu unul as putea sustine o echipa care pune asa suflet toata viata , chiar daca nu ar promova niciodata .

mako (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:41

Articol bun,nu am vrut sa comentez dar am fost „fortat” de userul de la comentul 25 un neica nimeni bietul sarantoc suparat de moarte pe steaua si dinamo…din cauza acestor useri am incetat in urma cu cativa ani sa mai navighez pe gsp…este trist cum gandesc unii despre steaua si dinamo si mai ales despre steaua…acel nimeni nu stie ca fara steaua , romania nu ar exista pe harta fotbalistica internationala, am fi un fel de ungaria sau bulgaria, bulgarii chiar au insa o echipa f.buna pe ludogoretz…foarte rar mai va citesc unele articole si cand dau peste asemenea specimene care se cred mari blogeri cum e userul #25 imi doresc sa nu mai existe aceste comenturi…unii cu muci la nas se cred mari inteligenti dar nu sunt…pacat de restul care mai ai creier dar sunt putini…

Sam Murray (10 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 14:55

Măi, ridi-bene-chi-ride-ultimo, tare mi-e că nu e râsul tău…

Dl. Ioanițoaia, spre deosebire de unii colegi de redacție, a judecat cu calm situația actuală. Pentru că așa stau lucrurile: fără Becali, la Steaua a fost mai liniște, momentele de cumpănă au fost trecute mai ușor. Zarva și harababura s-au mutat, din păcate, în tribune, unde galeria își dă în petec, lipsindu-i pe favoriți de sprijinul atât de necesar uneori. Dacă până acum eram obișnuiți cu fanfaronada gălăgioasă de mahala a galeriilor Rapidului și Petrolului, cu violențe de dragul violenței, iată că microbul a pătruns și în galeria roș-albastră. ”Spectacolul” nu e decât o revărsare de mojicie agresivă ce dă în penal…

Fotbaliștii Stelei și-au văzut de joc, mai bine, mai rău, după posibilități, după toane. Obținând 82% din punctele puse în joc în campionat, adunând puncte pentru coeficientul României, sprijinind eforturile Naționalei. Și vine un neica-nimeni și reia placa stricată învârtită opintit de fanii echipelor cu rezultate insignifiante, doar-doar își justifică impotența propriilor idoli , umiliți sistematic de steliști.

În delirul lui, râzărețul de la comentariul #25 o ia pe coclauri văzând conspirații malefice, menite a opri ascensiunea favoriților săi. O fi vorba de insolventa din Giulești, de jucăria vânătorului de elefanți din Giurgiu, de mândria ardeleanului Arpi sau de lupii ce stau… capră? Nu știu, toți o apă și-un pământ… Cert este că (im)pertinentul comentator cu rânjet strâmb a descoperit cauza incontestabilei superiorități steliste: ”steaua este echipa unor cercuri politice foarte inalte infratite cu mafiotii care circula nestingherit prin fotbal. ” Steaua cu ”s” mic, desigur… Care înalți sprijinitori și-au tras vârtos din ”sumele imense care au venit in urma participarii `glorioase` in CL ”. Tare! Foarte tare!

Că piticii ce se zbat de ani și ani să se bage-n față, să-i vadă și pe ei lumea, au ținut-o numai în coțcării – vezi transferurile dubioase, sifonarea unor mari sume, nu de puține ori din banul public – nu contează pentru Ăl-de-râde. Dacă Steaua nu e implicată în ultimele scandaluri, e clar: protecția celor de sus. Ne-o zice Râde-Strâmb: ”Altfel nu se explica de ce nu a avut niciodata probleme nici cu FRF sau LPF, nici cu DNA-ul, nici cu fiscul, ea a fost mereu ocolita atunci cand legile(mai ales cele sportive) au fost calcate in picioare, a avut mereu de partea ei fluierasii si pe toti cei care decid ierarhiile in fotbal.” Ce impecabilă logică! Ca matale, bobocule, mai rar!

Iar visul erotic din final pune capac: ”Ce bine ar fi fost daca cele doua “cotzomedii” (steaua si dinamo) ar fi fost desfiintate dupa marea ingramadeala din decembrie 1989.” Și cine să fi rămas? Clienții de azi ai DNA?… Jalnic!

jean valjean (7 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 15:07

Domnule Ioanitoaia,

Ia uitati-va cum arata Liga 1
Pentru noi, suporterii, asta nu mai este fotbal. Nu mai vine nimeni la meci. Nu mai conteaza cine castiga sau nu campionatul decat pentru coruptii care isi vor baga banii in buzunar si pentru fanboys care mananca tot ce zboara. Speram ca Justitia sa intre adanc si in fotbal, sa deratizam pana in cel mai adanc substrat, si sa plecam de la zero. Chiar daca ne vom bate cu Islanda pentru accesul in turul doi din cupele europene, avem nevoie de fotbal curat, de incredere, si atunci vom veni din nou la stadion.

Clasament Liga Penală şi Falită:

1. Steaua Bucureşti: 37p
Patronul şi managerul sunt la puşcărie

2. CFR Cluj: 32p
Grave probleme financiare, ce pot duce la falimentul clubului

3. Petrolul: 31p
Patronul e anchetat de DIICOT pentru evaziune fiscală

4. Astra Giurgiu: 26p
Patronul e anchetat de DNA în mai multe dosare, acuzat de fraudă, complot şi subminarea economiei naţionale

5. ASA Tg. Mureş: 26p
Primăria cercetată de DNA privind finanţarea clubului de fotbal din bani publici

6. Dinamo: 25p
Aflată în insolvenţă şi sancţionată de UEFA privind dreptul de participare în cupele europene

7. CSU Craiova: 25p
Acţionarul Adrian Andrici anchetat de DNA pentru implicare în scandalul restituirilor de la Autoritatea Naţională pentru Restituirea Proprietăţilor

8. FC Botoşani: 24p

9. FC Braşov: 19p
Patronul Ioan Neculaie urmărit penal pentru evaziune fiscală

10. FC Viitorul: 18p

11. Pandurii Tg. Jiu: 15p
Fostul preşedinte trimis în judecată pentru spălare de bani, înşelăciune şi delapidare şi finanţarea clubului din bani publici

12. Gaz Metan Mediaş: 15p

13. U Cluj: 14p
Club aflat în insolvenţă

14. Ceahlăul: 14p
Preşedintele de onoare Gheorghe Ştefan arestat pentru trafic de influenţă şi spălare de bani

15. Concordia Chiajna: 13p

16. Oţelul Galaţi: 11p
Club aflat în insolvenţă, patronul Dan Adamescu arestat pentru dare de mită

17. Rapid: 10p
Club aflat în insolvenţă

18. CSMS Iaşi: 9p

Kendo (28 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 15:11

@ride mult si prost – nu-mi spune, esti rapidist…

Mata (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 16:12

Un articol cu adevarat serios. Il apreciaza atat stelistii, cat si nestelistii, dar sunt si indivizi gen #25 care nu au inteles nimic din el. Trebuie sa ai un IQ egal cu zero ca sa sustii aberatiile lui #25.

Murgu (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 16:16

Nea Ovi, las-o bre jos ca macane ori te unsesi si matale cu vopsea ros-albastra.

Angheliu (87 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 16:20

Z@jean valjean #35. Cui ii spui tu asta ca lista e cea publicata de GSP, deci, dl Ioanitoaia stie despre ce e vorba. Situatia e proasta spre disperata, dar problema e cum o depasim. Asta nu se stie, vino cu propuneri, nu cu recapitulari.

mad (18 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 17:37

@Angheliu
cum o depasim?…
pai cu condamnari de patroni, de oficiali ai cluburilor, de arbitrii, de jucatori care blatuiesc… o depasim cu exemple clare de ASA NU
daca unu vede ca un miliardar – jiji, Gica Popescu, ceilalti Becali, Borcea, Netoiu, etc – ajung la puscarie pt faptele lor nu mai comit ilegalitati
lista aia din GSP e de 5-6 ani valabila, doar ca in locul unde scrie acum CONDAMNATI inainte era JUDECATI
– personal cred ca mai trebuie umblat la condamnarile arbitrilor pt a nu mai judeca stramb un meci
in rest sa nu ne miram daca in 5 ani o se ne intoarcem la semamatori in fotbal
oricum serios acum – fotbalul nostru si fotbalistii din el nu merita statut de profesionisti
adica frate Mesi, Ronaldo – Mihai Costea…???
ce zici?

MZM (390 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 17:45

Domnule Ianitoaia, problema care „arde” nu e ca „Steaua ramane fara adversari”, ci ca primariile care finanteaza echipe de fotbal, precum cea din Ploiesti, faciliteaza furtul banilor publici si spalarea de bani de catre tot felul de „afaceristi” certati cu legea.
Cum se poate explica dorinta (arzatoare!) a primarilor si consilierilor de a investi in stadioane si echipe de fotbal? Cum poate trece fotbalul inaintea altor prioritati ca: asfaltarea strazilor, canalizare, apa curenta, spitale, azile de batrani, case de copii orfani, ajutoare sociale etc., etc.?
Cui ii trebuia stadion si echipa de fotbal finantate de primaria Chiajna? Satenilor din comuna respectiva? Nici vorba, media de prezenta a spectatorilor fiind de cateva sute pe meci!! Aceeasi situatie la Navodari, Iasi etc.
Asa ca, daca Steaua ramane fara adversari, e cea mai mica „nenorocire”.

Dr-Acu (13 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 18:06

Necontestand meritul Stelei in peisajul fotbalului romanesc, sau al altor echipe, constat cu surprindere paguboasele actiuni contra celorlalte competitoare.
Nu-mi pot explica cum Craiova, Timisoara, Urziceniul, Vasluiul mai ieri, CFR si Petrolul mai azi, au fost si sunt „gadilate”. Este clar pentru toata lumea ca si Paskani s-a dat la fund de la CFR sa nu ajunga precum Capra de la Ploiesti.
Cu zi ce trece se dovedeste faptul ca fanatismul unora de a investi in sport este calea spre PUSCARIE. Este greu, chiar imposibil, sa poti scoate sume colosale pentru cate „hiene” traiesc din fenomen. Luat de „val”, recurgi, ca investitor, la riscuri spre a satisface cerintele. Daca nu existi, ca investitor, moare campionatul, moare presa sporiva, moare fenomenul.
Cand „pacatul” facut de tine pentru fenomen, sa-l ti in viata, te arunca in litera legii, primii care te infunda si mai tare sunt chiar „oamenii fenomenului”, in speta PRESA,si SUPORTERII, exact beneficiarii primi.
Au patit-o Copos, Jiji, Iancu, Gh. Fane de la Pietricica…
Acum sunt pe faras Neculaie Brasov, Niculae Giurgiu, Capra Petrolu`… Noroc ca Arpad s-a prins in timp util!!

TREBUIE INTELES ca nu poate exista o alta candidata, decat cele doua echipe „iubite”.

La Ploiesti se stia, la nivel de autoritati si presa, inca de asta vara ca este ceva putred. Nu inteleg de ce s-a asteptat pana acum!!! Sau poate era important sa se destabilizeze situatia inainte de meciul cu Dinamo!!??

In concluzie, in ce ma priveste, SIKTIR total ligii lu` peste. Mi-e scaraba sa mai deschid televizorul sau radioul pentru emisiunile de sport!!

Doresc success deplin celor doua reprezentante de frunte ale fotbalului romanesc, sa faca liga un campionat numai cu ele. Cele mai „curate”, cele mai „bune”, „fanioane” in cel mai pur spirit!!!!!!!

Miss (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 18:24

@mad. Nu ar trebui unii si impuscati?

cvm (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 18:57

Campioana cui? Doar daca ingheata campionatul dupa tur. Returul nu are cum sa inceapa, fiindca e limpede, Se vede de la o posta, ca Look Tv nu are de unde sa plateasca drepturile de televizare. Audientele si incasarile sunt catastrofale.
Editia asta ori va fi anulata ori inghetata la nivelul turului, ori se va organiza un fel de play off si play out cu un numar redus de echipe. Din primavara cu greu se vor putea aduna cel mult 8 echipe, si alea cu juniori si imprumuturi.

xolv (50 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 19:02

Din pacate mania persecutiei este atat de grava la acest popor, incat numai disparitia va curata acest cancer. Deci e o adevarata conspiratie ca provincialul nu mai paote tine cu echipa, lui nu ca toti hotii au intrat in fotbal sa faca milioane de eur instant. Oare mai bine banii astia nu ar intra in economie sa produca locuri de munca si abia apoi ar trebui sa intre in sport ? Vi se pare ca suntem vreo tara din zona Golfului ?

Loulou (274 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 19:29

@cvm. Corect, editia in curs se va anula si va fi declarata campioana…Dinamo, ha, ha, ha!

Lost (7 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 21:31

Sunteti niste ofticosi, gata, de azi nu mai citesc nici un comentariu!!

utraian (123 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 21:49

din pacate asa zisii „finantatori” ai cluburilor romanesti se ascund in spatele minciunii, repetate obsesiv, „din fotbal nu se castiga bani.
De parca i-a si crezut cineva vreodata ca fac un gest de caritate. Usor, usor au intrat toti la mititica.
Mai sunt cativa, nu degeaba plang astia de la CFR dupa salarii la un club care mai ieri incasa zeci de milioane din UCL.
Dar la noi merge cu magie de-asta de proasta calitate.
Uite banul , nu e banul!

Din toata ciorba asta demna de bisnitarii de odinioara de la Intercontinental, tot suporterii sunt cei mai inteligenti.
Ei s-au prins din start ca nu se aplica cel mai elementar concept al economiei de piata: ca sa ai rezultate trebuie sa investesti! restul e vorba goala

Republica Ploiesti (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 21:53

Prin disparitia Petrolului si a minunatei atmosfere de pe Ilie Oana pierde intreg asa-zisul fotbal romanesc;pierdeti si voi,presa de fomisti;o sa comentati intre voi marile meciuri ale stelei cu satelitii bine-cunoscuti.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  27 noiembrie 2014, 22:00

Nea Ovi, nu are Steaua adversari in campionat, dar are destui in Europa League. Cand te bate Aalborg bagi capul in pamant si numai visezi cai verzi..

Comentează