Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua nu-l lasă pe Gabi Mureșan!

Campioana României nu se împacă deloc cu verdictul Comisiei de Recurs de a-i anula lui Gabi Mureșan suspendarea pe 16 etape, dictată împotriva lui de Comisia de Disciplină. În consecință, Valeriu Argăseală insistă că Steaua va recurge la Tribunalul pentru […]

sâmbătă, 22 noiembrie 2014, 9:43

Campioana României nu se împacă deloc cu verdictul Comisiei de Recurs de a-i anula lui Gabi Mureșan suspendarea pe 16 etape, dictată împotriva lui de Comisia de Disciplină. În consecință, Valeriu Argăseală insistă că Steaua va recurge la Tribunalul pentru Arbitraj Sportiv de la Lausanne. “Așteptăm motivarea scrisă de la Recurs, după care vom merge la TAS. E inadmisibil ca un fotbalist, indiferent de numele lui, să rănească grav un adversar și să scape fără pedeapsă”, a comentat președintele Consiliului de Administrație din Ghencea atacul violent comis de Mureșan asupra lui Rusescu. Din păcate, reintrarea lui Raul continuă să stea sub semnul întrebării.

Spre deosebire de cele scrise joi, că membrii Recursului au fost obligați să țină cont de hotărîrea “centralului” Istvan Kovacs, care l-a avertizat pe Gabi Mureșan, nu l-a și eliminat, avocații Stelei consideră că forul prezidat de Dorin Sabău a greșit cînd a pretins că n-avea dreptul să intervină peste capul arbitrului! Dimpotrivă, susțin juriștii, nu numai că putea, dar și trebuia, asta în virtutea Articolului 90 din Regulamentul Disciplinar.

Articolul amintit precizează la punctul 3 că “În mod excepțional, derogînd de la prevederile aliniatului 2 de mai sus, Comisia de Disciplină a FRF/LPF are competența de a sancționa abaterile grave care nu au fost văzute de arbitru (subl.mea) și în privința cărora există înregistrări video din mai multe unghiuri”.

Pentru edificare, aliniatul 2 stipulează că “Deciziile arbitrului luate în timpul jocului de fotbal (de la intrarea pînă la ieșirea acestuia de pe terenul de joc) sînt definitive”.

Rezultă că raportul lui Kovacs, care a menționat numai că “Mureșan a folosit incorect brațele”, nu i-a legat de mîini și de picioare pe membrii comisiei de recurs. Invers, dacă ar fi respectat litera legii, Sabău et Comp. erau abilitați, aveau autoritatea, să nu trateze raportul “centralului” ca pe o axiomă și  să treacă peste el! Întrucît n-au făcut-o, au fost și rămîn descoperiți.

Inițial, eroarea l-a pus în gardă pe Răzvan Burleanu, șeful FRF anunțînd, vă mai amintiți?, că nu va întîrzia să demită Comisia de Recurs. După care, în stilu-i caracteristic de a vorbi mult și de a face puțin, a uitat ce-a spus.

Ar mai fi de lămurit obiecția că Articolul 90, invocat anterior, se referă punctual la Comisia de Disciplină, nu la Comisia de Recurs, iar prima, cum se cunoaște, l-a suspendat pe Mureșan 16 etape!

Conform oficialului stelist, ambele comisii judecă după unul și același regulament, de unde și concluzia că prevederea în discuție, în ciuda faptului că nu nuanțează, le privește în egală măsură pe amîndouă.  “Ușor de înțeles că e așa, a completat Argăseală, deoarece Recursul judecă totdeauna după Disciplină și lui nu i te poți adresa niciodată direct”. Cum se anunță o bătălie încinsă și de durată, de urmărit a cui parte o va lua instanța din Elveția.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

marian (145 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 10:51

hai domnule o tinem langa talanga cu cazul asta?o sa rada de ei aia de la tas punem si ramasag ca nici macar nu-l vor lua in discutie si cea mai buna aparare e chiar faza cu sanmartean din amicalul cu danezii unde tot de o vatamare la fel de grava a fost.

msrp (7 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 10:57

“Așteptăm motivarea scrisă de la Recurs, după care vom merge la TAS. E inadmisibil ca un fotbalist, indiferent de numele lui, să rănească grav un adversar și să scape fără pedeapsă”

Argaseala a sugerat cumva cat ar trebui sa fie suspendat Sanmartean dupa meciul cu Danemarca?

Radu (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 10:58

Deja incepe sa sune a razbunare. Iar razbunarea…

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:06

tot raul spre bine- criminalul trebuie lasat sa faca victime si din cadrul dusmanilor Stelei: Petrolul, Astra…

Serban (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:22

Radu – Nu este razbunare…daca era asa Muresan ar fi fost obiectul unui Contract mafiot sa fie snopit in bataie pe strada sau sa fie mutilat in timpul unui meci!
msrp – Cu tot respectful dar la Sanmartean lipsa de intentia de a lovi adversarul este evidenta. La Muresan si Istvan Kovacs a fost un complot intentionat si tacit pentru a accidenta jucatorii Stelei si pentru a defavoriza Steaua in meciul de la Tg Mures. Eu cred ca este contraindicate sa amestecam incidental criminal Muresan cu ce s-a intamplat in meciul cu Danemarca.

11 (45 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:33

Da baga si dosarul lui Sanmartean odata cu cel al lui Muresan la TAS?

zatarra (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:34

bai oameni buni, despre ce vorbim aci??? la felul cum arata rusescu..ma e nevoie sa comentam despre arbitru..sau ce ar fi trebuit sa faca ala?? muresan are antecedente de cand haual si paraul! n are nicio legatura ca e implicat steaua sau asa tg mures! muresan a rupt tot ce a iesit in cale, toata cariera lui! e un fotbalist violent! si n plus, trebuie sa fi cel putin orb, sa nu vezi la reluarile tv ca s a dus direct cu cotul sa i rupa capul lu ala de la steaua! despre ce dreaq vb aici? eu l as suspenda, sa lipseasca cat lipseste rusescu..si sa plateasca si o amenda sa l usture curul! si sa i plateasca s aluia operatia! ca sa nu mai loveasca si alta data la fel de barbar!

floben (17 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:38

Ceea ce mie mi se pare evident este ca Muresan a lovit intentionat. Pacat ca un fotbalist care a facut multe lucruri bune la echipele la care a jucat ajunge sa iasa din fotbal facand victime in mod constient. Poate se gandeste ca prima impresie conteaza dar ultima ramane sau e momentul sa se apuce de sporturi de contact. Nu sunt multi care rezista onorabil in fotbal pana la varsta lui.

Serban (11 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:40

Radu – Nu este razbunare…daca era asa Muresan ar fi fost obiectul unui Contract mafiot sa fie snopit in bataie pe strada sau sa fie mutilat in timpul unui meci!
msrp – Cu tot respectful dar la Sanmartean lipsa de intentia de a lovi adversarul este evidenta. La Muresan si Istvan Kovacs a fost un complot intentionat si tacit pentru a accidenta jucatorii Stelei si pentru a defavoriza Steaua in meciul de la Tg Mures. Eu cred ca este contraindicat sa amestecam incidental criminal Muresan cu ce s-a intamplat in meciul cu Danemarca.

corneliu (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:45

Nu dle Ionitoaia, n-aveti dreptate! Rusescu trebuie sa-si cera scuze public pt ca a intrat cu ochiul in cotul lui mister Muresan! Steaua sa fie depunctata cu 6 puncte, nu stiu de ce (deia, cred), dar asteptam motivarea Comisiilor (sic!) Dl Burleanu l-a „premiat” pe dl Kovasc pt partida ASA Tg Mures-Steaua fiind propus pe lista FIFA sau UEFA, acum asteptam „recompense” pt dl Ionitoaia si dl Stanciu (grande president din mass-media) care se ocupa impreuna cu „mare pedagog”, dl Pustai, de pshicul impricinatului Muresan, cel mai mare cotonogar, de la fostul international dinamovist dl Cornel Dinu, incoace! Capisci?

spinoza (28 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:48

Muresan este un jucator dur, rudimentar si recidivist! Trebuie totusi pedepsit cumva. El asa procedeaza in mod obisnuit!

yop (21 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:51

@ marian intreci maximul de prostie admis, cum sa fie vatamare la fel de grava? ruse nu poate face niciun efort desi a trecut deja atata timp in vreme ce danezul deja e ok si poate juca.
@ msrp pe cat punem pariu ca TAS va dicta suspendare? acolo nu se umbla cu cioara vopsita ca la noi, regulamentul e simplu si clar, incalcarea lui abuziva de comisia de recurs nu va ramane valabila, Sanmartean nu are pt ce sa fie suspendat pt ca nici macar nu a faultat, doar a alergat iar cand alergi… daca esti normal iti misti mainile pe langa corp, nu a avut nici intentia sa-si loveasca adversarul si nici n-a putut evita cumva asta pt ca nu a vazut ce se intampla in spate, el alerga normal, acum daca ma insel eu si tu de ex alergi cu mainile intinse in fata……………. oricum :
1 – orice om normal (nu doar fotbalistii) cand alearga misca mainile pe langa corp
2 – nu oricine sare sa dea cu capul intr-o minge ii scoate ochii cuiva de langa el.

Daniel (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:52

Suspendare doi ani! Asa este corect!

Alex (20 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:53

Articolul respectiv permite celor de la „Disciplina” sa se bage peste decizia arbitrului in cazul unor abateri grave care NU AU FOST VAZUTE de arbitru. Dar arbitrul a vazut faza! Si a dat galben!! Deci, cei de la „Disciplina” nu aveau dreptul sa se bage peste arbitru!

tandd (79 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 11:54

Serban- total de acord cu tine pana la un punct.
Kovacs a facut meciul praf si-a arbitrat c-o singura directie,cotul lui muresan e de rosu ca si penalty la tanase.In rest nu a fost o intrare criminala ci doar o lovire,parerea mea este ca e neintentionata,ptr care trebuia sa vada rosu.Sunt sute de asemenea intrari si asemenea lovituri care se sanctioneaza cu galben sau rosu si inca vreo cateva sute de acccidentari si inca o gramada care poarta masca pe fata,marea noastra problema e ca vrem sa facem din asta o mare tevatura fara nici un pic de suport.Legal vorbind muresan nu poate fi suspendat de nimeni pe lumea asta (exceptand comisia lui argaseala) si ce spune aici cu ,,caz exceptional,,e o gogomanie mai mare ca noi,pai ce e caz exceptional ca n-a vazut arbitrul???TAS o sa-i dea dreptate lui muresan fara nici un dubiu,aia judeca dupa lege nu dupa paragrafe interpretabile made in romania,ba mai mult eu cred ca asta e doar intoxicare,cazul n-o sa ajunga in veci la TAS

Valah (13 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:00

Din pacate nici nu mai conteaza Muresan, accidentarea lui Rusescu este se pare foarte grava, omul vede in continuare dublu, poate nu va mai juca fotbal niciodata si ramane si cu infirmitate pe viata.

lute (50 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:07

bai copiii durerii, nu e vorba de razbunare, ci de un principiu. ce ati spune daca in cazul lui Rusescu ar fi fost una dintre rudele voastre?

Grassu (42 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:09

In sfarsit cu subiect si predicat, am inteles despre ce e vorba.

Suru (108 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:14

Nea Ovi, acum chiar ca esti avocatul Stelei. Si unii fraieri o tin ca esti dusmanul Stelei si ii cauti pricina cu orice ocazie.

gogu (131 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:31

Nea Ovidiu, cred ca s-a exagerat si in privinta lui N’Doye, dar mnu intereseaza pe nimeni in Romanica un jucator de 36 de ani si pe deasupra si de culoare.

corneliu (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:34

Sunt curios cine il va plati pe dl Kovasc, pt ca dl Paszkany numai este la CFR Cluj „1907”? Dl Burleanu si implicit FRF de4ja „l-au premiat” pt partida arbitrata „impotriva” Stelei si la propriu si la figurat! Asa se „arbitreaza pt o echipa” ca sa poata sa bata Steaua! Bravo lor, bravo invigatorilor! Stie dl Stanciu cum stau lucrurile la FRF si Comisii, doar provine din mass-media si stie ce este un santaj!

lord belial (434 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:35

bine, tu, argaseala
ardeti-l pe ciobanasul de muresan, a stricat un atacant de nationala confundin fotbalul cu inotul, altfel nu-mi explic de ce daea asa din miini taranoiul cu coate ascutite de oltean de la tg mures

corneliu (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:35

gogule, daca dl Ionitoaia este stelist, eu sunt presedintele Americii!

corneliu (10 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:40

Mai oilor, nu comparatia cu Sanmartean este buna (pt ca acolo se vede ca nu este intentie si este cu spatele) ci comparatia cu jucatorul care la accidentat pe Neacsu la.. antrenament. Si aici si in cazul Rusescu cei doi jucatori nu vor mai juca fotbal sau poate nu la acelasi nivel! Capisci?

ValahuStelist (46 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:42

De sanmartean nu spuneti nimic,a nenorocit un om!

son (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:51

desi seroni (viitorul) face dubla fractura de tibie si peroneu si primeste galben de la arbitru, ia 16 etape… de la ambele comisii.

desi muresan accidenteaza cu mult mai grav (punand in pericol insasi viata lui rusescu) si primeste galben, a doua comisie, care in „cazul seroni” daduse 16 etape, decide sa ridice in totalitate etapele lui gabi muresan (UN RECIDIVIST)!

comisia de la recurs sustine ca nu avea articol sa il incadreze pe muresan, desi, in art. 90, exista o prevedere legata de exceptii si desi il suspendase pe baza acelui articol pe rusescu!

conculuzia: comisia de disciplina a fost influentata in NESUSPENDAREA lui muresan.

de catre cine?
PS:acest caz, comparativ, dus in orice instanta fotbalistica europeana, ar conduce fotbalul romanesc in definitiva discreditare.

son (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:52

***pe seroni

son (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:55

cat despre ideea pe care o sesizez la fiecare articol al greilor gsp ca burleanu promite mult si face putin, si ca e nepotrivit la frf, oricare ar fi premisele, nu se va compara niciodata acest „regim” cu odiosul sistem al nasului.
imi pare rau, venirea lui burleanu, prin oamenii pe care i’a pus, chiar si cooptarea lui vochin, primeneste putin aerul ala irespirabil plin de mafioti gen giovan(n)i, kassai, sandu s.a. anomalii.

ionnis (103 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:56

de n’doye nimic?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 12:56

Ultimul paragraf, cel in care spuneti ca alineatul 3 se refera doar la Comisia de Disciplina, nu si la cea de recurs, imi aminteste discutia de acum cateva luni, de la inceputul sezonului, referitoare la faptul ca unii jucatori ai adversarilor directi la titlu ai Stelei si-ar fi consumat sau nu suspendarile in meciurile din Cupa Ligii, despre care regulamentul nu vorbea in mod explicit. Va amintiti, nu? Atunci s-a decis ca interpretarea implicita a regulamentul include si Cupa Ligii. Sunt curios cum se va interpreta acum aceasta omitere a Comisiei de Recurs din textul explicit al regulamentului.

Silviu (38 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 13:30

Domnule , multa vorbarie pe langa subiect ! Subiectul este „violenta cu INTENTIE ” ! Nu e vorba de Rusescu sau de Steaua ! E vorba de pedepsirea derbedeilor care atenteaza la integritatea fizica a celorlalti ! Punct !

msrp (7 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 13:30

@Serban, @yop: ok, atunci nu l-am auzit pe Argaseala sa ceara anularea suspendarii pentru N’Doye.
Nici acolo nu a fost intentie, la fel ca la Sanmartean omul alerga.

Dar nu, nu numai ca nu au cerut anularea suspendarii dar Duckadam si Argaseala erau foarte tari in gura.

Eu am zis de Sanmartean folosind argumentele lui Argaseala „nu exista accidentare grava fara suspendare.”. El a zis-o, nu eu.

Geolgau (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 13:39

Aici trebuie facut abstractie de numele jucatorilor sau de ale cluburilor la care sunt legitimati acestia. Nici macar nu trebuie sa conteze daca sunt jucatori de la lotul national sau din ligile inferioare.
In situatia de fata, daca Muresan scapa nepedepsit se va crea un precedent foarte periculos.
Orice macelar deghizat in fotbalist se va putea raporta la cazul asta ca sa rupa capetele adversarilor „folosind incorect bratele” si profitand de neatentia sau de incorectitudinea arbitrilor.

aham (140 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 14:37

un lucru e clar, comisia aia e total pe langa. muresan trebuie sa stea cel putin cat sta si rusescu. e revoltator ca un macelar, care nu e la prima abatere de acest gen, sa fie iertat.

Cheetah (2118 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 14:45

Bre dragi prieteni, eu am impresia ca una din marile probleme in tarisoara noastra draga e respectarea, interpretarea si mai ales aplicarea corecta a legii in orice domeniu, fotbalul nu face exceptie. Sper sa se schimbe ceva in bine in continuare. Sper.

cornel (79 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 15:24

Steaua nu vrea decat un lucru ! Nu o intereseaza neaparat cate etape sta jucatorul Muresan ci ca pe viitor arbitrajele sa fie sensibile la orice atingere a unui jucator de la Steaua, ca ei sa poata zburda fiind pedepsite si intrarile la minge, deci o timorare a arbitrajelor , mai ales acum cand Deaconu, a pierdut din suprematie si ai lui …executanti kamikaze !

dragan (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 16:44

Anunt pe aceasta cale ca am transmis deja mai multe plangeri penale ( la mai multe parchete ) fata de multele situatii neconforme din fotbal.
PCred ca sunt prea putini arbitrii care au platit pentru ce au facut, prea putini conducatori de club, directori sportivi, etc. persoane care murdaresc acest sport cu buna stiinta. Plangerile sunt bazate pe analize si indica mai mai multi faptuitori si complici.
Cred ca oricine are ceva de spus in aceasta privinta, este timpul sa o faca , adaugand la plangerile de mai sus. Suntem multi cei care asteptama o curatire adevarata a acestui fenomen.
La sfarsit o intrebare. Credeti dvs. ca daca vreul e strain , nu poate fi cerecetat si judecat. Va spun ca poate fi si condamnat. Credeti ca are vreo importtanta ca a „ajutat” echipa nationala la un moment dat.

dragan (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 16:54

Iar comisiile, comitetele si comitiile, alcatuite din vajnici cunoscatori ai legii, cred ca daca interpreteaza niste prevederi regulamentare dupa bunul lor plac, azi intr-un fel. maine in alt fel, nu pot fi incadrati la abuz in serviciu, mai ales daca fapta este comisa cu interes. SI cand or incepe unii sa verse tot ce stiu , ca acum chiar pot sa capete intelegeri bune, sa te tii neneaca. Sa vezi ce colcaiala de bani negrii e prin orasele astea care au bugete de milioane pentru echipele din oras, care nici nu sunt ale lor. Doar ca vrea vreun primar sau viceprimar , sau cativa consilieri, sa aiaba de unde sa-si umple buzunarele cu banii obstei.

un roman scarbit (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 17:01

Nu ,Steaua si orice om normal doreste ca violenta sa dispara de pe stadioane atat in tribune cat mai ales pe teren !!!! Muresan a lovit VOIT si chiar daca nu s-a gandit atunci , acum este posibil sa-l fi scos DEFINITIV pe Rusescu din fotbalul de mare performanta, el de acum chiar daca o sa mai joace o s-o faca cu frica , deci nu o sa mai dea acel randament care i-a adus transferul in Spania. S-a gandit nenorocitul de Muresan ca Rusescu se afla pe teren nu de placere ci ca sa-si castige existenta lui si a familiei sale ? S-a gandit huliganul de Muresan ca-l priveaza de meseria sa? Si inca o singura intrebare ; pe cati fotbalisti i-a „popit” aceasta bruta in „cariera” sa ???? Asa ca nu-i mai luati apararea acestui nenorocit ca nu merita decat acuzat pt tot ceea ce a facut !!!!!

Marius22 (347 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 17:08

Dragane, decat sa te ocupi de petitii mai bine invata sa scrii corect romaneste.

marian0904 (16 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 17:18

In plus, mai exista si acte medicale care au fost emise dupa decizia lui Kovacs. Desi nu sunt adeptul interventiei justitiei in treburile fotbalului, afectarea grava a sanatatii unui jucator poate intra si in atentia acestei institutii, bineinteles la cerere.

andrei (1607 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 17:20

Toata lumea a uitat cum au fost suspendati Kapetanos si Goian?Nu era regulament si atunci?…

bazileon (34 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 18:27

Asta este mizeria stelista. Vreau si eu sa stiu pe ce temei li s-a radiat cartonasul rosu lui Stancioiu si Martinovici din meciul cu Petrolul. Scarbe peste masura. O s-o ia in mana la TAS. Viermele de Argaseala manipuleaza mintile slabe ale unor jurnalisti cu cunostintele sale rahitice. A propos, ce cluburi si-au pus fosti arbitri la conducere? Alde Zota, Argaseala, si alte edecuri, unde au ajuns ei oare mari sforari?

Gandalf (8 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 19:08

Auzi mai la ei, o gramada de hateri pentru care decizia trebuie luata in functie de Steaua sau de alta echipa !!! Mai anormalilor, decizia trebuie luata in sensul stoparii unor animale de teapa lui muresan, indiferent pentru sau impotriva carei echipe joaca ! Ai priceput cornele sau trebuie sa-ti desenez ?

HAHAHA (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 19:58

FOARTE BINE CA NU IL LASA PE GO;AN Totodata vedem pentru a suta oara ce comisii golanesti avem …………..si jigodiile astea se dau juristi , adica au scoaLA ???????????????????????? Eu unul prefer sa fie fara scoala dar cinstiti . Cat iau pe luna nemernicii astia ????????????????

gogu de la Orodel (204 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 20:01

MACELARUL trebuie interzis pe viata!Un macelar,un derbedeu ,un idiot!Pe viata MACELARULUI!Adio MACELARE..!!

darfcar (64 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 20:25

andrei si bazeleon…am scris prenumele voastre cu litera mica pentru ca asa sunteti si voi, doua personaje, mici, micute, fara caracter si fara onoare. Doua bipede marunte care nu stiu prin ce mare minune stiu sa si scrie(mai mult sau mai putin). Mai limbricior, atacul la Rusescu a fost de o duritate excesiva, criminala. Ce treaba are nu stiu cine spuneti voi pe acolo cu actiunea criminala a antiromanului muresan? Acest spîn infect( stiti vorba aia: feriti-va de spîni, vezi marele ministru tonta, marele sef frf burleanu, negoita, m sandu). Sa plateasca pentru ce a facut, sa faca puscarie, sa nu mai joace fotbal niciodata nu stiu, dar una din doua.Si ma zevzecilor, in aceasta tara, in ultimii 4 ani si in urmatorii minim zece, nu va exista alta echipa decat Steaua, oricat ar furao arbitrii, oricat ar denigrao scribalaii ciumei rosii bolsevice pe site-urile aservite(gsp, prost.ro si mai nou digi) oricat ar nedreptati-o frf sau lpf…Steaua va trece peste toate, are puterea chiar si cu patronul si presedintele in puscarie(pe cand la dinamo, rapid, petrolu, cefere, sau astra cu toate ca patronii sunt in libertate si presedintii musca in carne vie….sunt pe nicaieri!!! rapid a fost iertata de catre stat pentru o datorie de 35 de milioane de euro, bani care vor fi scosi din buzunare de cetatenii onesti ai acestei tari, si la fel si echipa ciumei rosii dinamo de 17 milioane de euro. Statul le face cadou, pe cand Steaua este mereu sanctionata, primind amenzi uriase si jucand fara spectatori. Acum ca a cazut capul noului sistem securisto xomunist sa speram ca si rapid si dinamo vor plati iar Stelei i se va face dreptate. De ce la nationala nu sunt convocati pseudojucatorii de la echepele preferate ale sistemului? De ce frf incurca Steaua, jucatorii acesteia fiinf implicati pe trei fronturi(EL, Campionat si Cupa)plus nationala??? Cu echipa decimata de accidentari produse de criminali gen muresan???? Dispareti ma ipocritlor, ma frustratilor…

Steaua1986forever (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 20:32

Muresan este un grobian, un individ primitiv, o bruta care este la al catelea fault crunt? Cati trebuie sa fie loviti de acest non-fotbalist ca sa fie suspendat macar o etapa ? Pana acum am inteles ca nu trebuia suspendat ca deh, venea de la echipa CeFureului……dar acum de ce este tinut in brate? Nu cumva pentru ca este la cefure2 ? Intelegeam daca i se reducea pedeapsa…dar chiar 0 ? Nu vi se pare nimic suspect aici? Argumentele asa-zis „juridice” sunt de gradinita. Comisia asta e de rasul lumii, la fel ca foarte multe „institutii” din prea-frumoasa noastra tara.

yop (21 comentarii)  •  22 noiembrie 2014, 23:55

@ tandd : Pt tine logica e o chestie tabu din cate vad, nu conteaza ce scrii atata vreme cat e anti-Steaua nu???? Spui tu : „si ce spune aici cu ,,caz exceptional,,e o gogomanie mai mare ca noi,pai ce e caz exceptional ca n-a vazut arbitrul?” da, exact, aia e „caz exceptional”, e ca si cum ai intreba daca apa e uda =))), normal ca o sa plateasca cotonogarul de muresan la TAS tocmai pt ca aia judeca dupa regulament si nu-s corupti ca astia de la noi. Regulamentul ala zice clar ca pt faze nevazute de arbitri se dau sanctiuni bazate pe proba video, in cazul de fata pt accidentare grava 16-24 etape, ori arbitrul a trecut in raport „folosirea incorecta a bratelor” si nu „lovire cu cotul”, de unde orice comisie nu poate interpreta altfel decat ca arbitrul nu a vazut faza, din moment ce el a trecut altceva decat ce s-a petrecut in realitate asta-i singura interpretare posibila regulamentara, adica e clar ca „n-a vazut” nu???? bine noi stim cu totii ca istvan e corupt dar cum nu putem dovedi asta suntem obligati sa mergem pe linia cu „n-a vazut”si cum actele legale sunt primordiale trebuie sa ne bazam orice decizie pe ele, astfel totul e cat se poate de simplu si clar : prima comisie a fost intr-adevar blanda suspendandu-l doar minimul pedepsei insa a fost o decizie regulamentara.

yop (21 comentarii)  •  23 noiembrie 2014, 0:06

@ msrp : Ba a fost intentie la Ntrei ala, ii trage un genunchi in cap sa-i arate cine e sefu’ …., dar hai sa presupunem prin absurd ca n-ar fi fost, putea macar sa-l evite nu? adica era in fata lui si era f usor sa nu-l atinga daca chiar voia, cred ca nu poti contesta asta ca e prea clara faza, Sanmartean cam cum crezi tu ca putea sa-si evite adversarul din spate pe care nu l-a vazut ce face???????? mai ales ca danezul s-a si aplecat putin, doar n-o sa sustii ca Sanmartean a ridicat cotul sa loveasca nu??? cu tot regretul pt jucatorul danez care era si la debut, acolo nici intentie nici fault n-a fost… comparatia asta e la fel cu cea dintre ultimul tip de BMW si un trabant ca doar ambele-s masini si au roti.
Mai zici tu : „Eu am zis de Sanmartean folosind argumentele lui Argaseala “nu exista accidentare grava fara suspendare.”. El a zis-o, nu eu.” Tocmai, la danez nu exista nicio „accidentare grava”, e ok si poate juca oricand. Raul poate si el juca????????????????????

Comentează