Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a sunat deșteptarea!

“Naționala” a reușit contra Irlandei de Nord nu doar o izbîndă clară, ci și un meci mai ofensiv și mai plăcut decît în epoca Pițurcă, o prestație frumoasă și aerisită. Veți zice că mă contrazic singur după ce eu însumi […]

duminică, 16 noiembrie 2014, 4:57

“Naționala” a reușit contra Irlandei de Nord nu doar o izbîndă clară, ci și un meci mai ofensiv și mai plăcut decît în epoca Pițurcă, o prestație frumoasă și aerisită. Veți zice că mă contrazic singur după ce eu însumi am titrat recent că “Iordănescu e Pițurcă II”!

Fals, deoarece m-am referit strict la faptul că noul selecționer a convocat același lot ca și predecesorul său, cu Sepsi, Mitrea, Bicfalvi și Pușcaș în rolul excepțiilor menite să confirme regula. La acest aspect m-am referit, nu la stilurile celor doi tehnicieni de a pregăti și aborda o partidă, evident diferite.

Deși sosiți la București ca lideri ai grupei, insularii au dezamăgit. S-au baricadat în propria jumătate și au ieșit rar de-acolo. Adevărat e însă și că echipa noastră a arătat mai dezinvoltă, mai directă, mai motivată. Oricît ar părea de paradoxal, chiar mai răbdătoare. Într-un fel, mai înțeleaptă. A găsit puterea să renunțe la mica ciupeală, la fotbalul eminamente precaut, eșuat în manierism și uneori chiar în plictis.

Puiu Iordănescu a lăsat senzația că i-a eliberat pe “tricolori”, că le-a ridicat vălul de pe ochi, că le-a permis să se exprime. Evident, Irlanda de Nord a însemnat doar începutul și, ca atare, nu-i cazul să ne grăbim cu concluziile. Să vedem și testul de marți.

Autorul dublei de vineri, fundașul Papp, titularizat curajos de General, a devenit eroul serii. Omul potrivit la locul potrivit în momentul potrivit, de acord. Pînă și peste el s-a ridicat însă Sînmărtean, decisiv în obținerea succesului, scînteietor, irezistibil. Fără echivoc, MVP-ul partidei.

În mod special lui Pițurcă i s-a reproșat că a amînat convocarea acestuia, lansarea lui. Că nu l-a folosit suficient, că a reacționat tîrziu și numai la presiunea suporterilor. Obiecții îndreptățite dacă socotim că mijlocașul de 34 de ani, împliniți pe 13 martie, a adunat abia 10 prezențe și 463 de minute în “națională”! În medie, o repriză de meci, asta și pentru că, înainte de a lua drumul dunelor, Pițurcă l-a scos în minutul 67 cu Ungaria și l-a introdus cu Finlanda în 49 . E ceea ce trebuie să regrete Sînmărtean, dar și noi.

În rest, mă îndoiesc însă că actualul antrenor al lui Al-Ittihad a ascultat de public. Rar am cunoscut un tip mai puțin influențabil. Totdeauna Pițurcă avea dreptate, el și numai el. Să fie ăsta un defect ori o calitate?!

În cronica transmisă imediat după finalul întîlnirii cu nord-irlandezii, am subliniat că Iordănescu n-a ezitat să-i înlocuiască pe Stancu și pe Tănase, verigile slabe ale unei garnituri în creștere de formă și de atitudine. Am crezut că, sesizînd dansul în gol al respectivilor, Generalul a intervenit la timp și, în consecință, l-am lăudat.

În realitate însă, Stancu și Tănase se accidentaseră, din care pricină s-a și renunțat la ei pentru “amicalul” cu danezii. De unde concluzia că selecționerul a schimbat de nevoie, nu de voie, amănunt ce modifică datele problemei. Dar despre asta cu alt prilej.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

vap_andrei (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:03

„Irlanda de Nord a însemnat doar începutul și, ca atare, nu-i cazul să ne grăbim cu concluziile.”

Nu asta ai făcut mata în „Iordănescu e Pițurcă II!”

Catalin (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:12

http://hotinfo.ro/exclusiv-tata-puiu-pune-nationala-de-fotbal-slujba-lui-ponta/

lari (54 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:17

A început cu un singur mijlocaș rupător, asta înseamnă ceva. Am recăpătat un antrenor.

Lulus (70 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:24

Nea Ovidiu, asa e!

Vlady (150 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:29

@vap andrei#1. Tu esti dintre cei grei de cap. Omul explica iar tu intelegi neam.

Panda (38 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:30

Impotant e cam resit cel 3 punct.

Dac tie tema de lupii nu te introduce in codru fiindca nu vezi padure fiindca copaci.

Viktor (278 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:32

Ca bine le mai zici matale Nea Ovi cand vrei. Si de3 data asta ai vrut, nimic de reclamat. Ma intreb cat vei mai face comparatii cu Piturca.

Un antrenor (214 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:37

Aveti dreptate ca sa nu ne grabim. Totusi cu aceiasi jucatori echipa a jucat altceva cu Iordanescu pe banca pentru ca nu imi imaginez ca secunzii misca in fata generalului. Daca echipa va arata la fel si cu danezii atunci voi spune ca Iordanescu e un castig.

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 17:51

Mi-e sila de acest impostor, pseudo-antrenor, pseudo-general si pseudo-politician.

l0gan (103 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:17

nea ovi hai sa sa fim seriosi si sa o lasam mai usor cu laudele .am avut in fata cea mai slaba echipa dupa feroe din grupa si nu o zic eu o zice urna valorica din care au plecat nord irlandezi .. o sa vedem marti daca nationala are ceva valoare si daca chiar meritam sa ne ducem la europene .

xolv (50 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:22

In urma razboiului multi viteji se-arata. Dar poetii regimului canta cu aceeasi abnegatie.

lenan (23 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:28

Nu ne grabim, mai asteptam vreo 5-6 articole in stil „hais si cea”, pina sa ne dam seama ce vrei sa spui

Cheetah (2118 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:37

Meciul a fost frumos, foarte corect spus.
Vreau sa vad si amicalul ca sa-mi fac o idee, chiar daca formal il sustin pe General.

t.rex (27 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:45

O remarca foarte pertinenta. Am spus acelasi lucru la momentul respectiv. Irlandezii ne-au facut 2 servicii enorme.
Stancu-Tanase-Torje nu aveau ce sa caute in teren.
Cu Stancu si Tanane ne-au ajutat irlandezii (Doamne ajuta!) iar Torje a iesit la 2-0.
Asa ca n-am niciun cuvant de lauda pt general, la capitolul schimbari.

Marean (270 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:49

Resitene, cine te-a exilat? Cu acest pseudoantrenor echipa s-a prezentat mult mai bine decat cu Piturca si a castigat fara emotii. Restul e parerea ta,

Marius22 (347 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:52

Mai putin polemic ca deobicei, dar excelenta remarca privind cele doua schimbari. Intrebarea e daca ar fi renuntat la mainile moarte pomenite daca nu se accidentau.

gino (513 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 18:55

Vedeti care e spilul. Daca articolul nu e cu injuraturi si lauda atunci nu posteaza nimeni. Poate ca si din cauza votului la presedentie insa asta e romanul. Ii place circul si vrea sange, treaba de care nu se va vindeca niciodata.

lute (50 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:04

nea Ovi, in ultima vreme esti mereu suparat. de ce?

psihiatrul (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:12

Cei care spun de Iordanescu lucruri de genul ca nu este antrenor, personal le spun ca este un super selectioner! El nu invata pe nimeni fotbal, nu ii poate face sa alerge mai mult decat pot, reuseste insa foarte bine sa acopere zonele, sa puna pe fiecare unde da cel mai bun randament. Este adevarat ca si-a pierdut din viziune, dar are timp sa-si revina. Este cel mai nimerit la nationala!

Marcu Anton beton (50 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:15

Pai vedeti domnu’ Ioanitoaia..norocul lui a fost sa faca aceste doua inlocuiri,pt. ca erau accidentati cei doi, apoi Maxim odata intrat a dinamizat jocul,atacul, provocind marcarea primului gol ca si in Ungaria la Budapesta, cind a fost bagat in ultimele minute de Piti..In Ungaria daca se mai jucau 10 min. ii bateam pe unguri la ei acasa…Nea Puiu odata cu trecerea anilor si-a pierdut inspiratia, a ajuns o strutzocamila(sa nu zic gaina..) politico-fotbalistica, un ghiveci fara forma si fond..Eu ii doresc succes sa califice echipa noastra a Romaniei, si de cite ori va mai avea nevoie sa-i ceara sfatul/ajutorul lui Mircea Lucescu,care cu cit imbatrineste capata aceleasi calitati cu ale unui vin bun-taria si claritatea..nemaivorbind de exp. care l-a calit in meciurile de UEFA CL,unde a intilnit marile forte fara sa se faca de ris…

Mihai Marian (40 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:28

Nea Ovidiu,Irlanda de Nord nu joaca nimic,iar contra candidatele noastre nu s cu mult mai rasarite.Grecia e dusa,dupa retragerea veteranilor,Ungaria nu da semne de reviriment nici dupa 30 ani,Finlanda ramane la statutul de partener de joc.Cine sa ne bata?Nu avem nici noi o echipa nici macar medie,dar sunte cu cateva clase peste celelalte,cat despre Irlanda de Nord o spun cu toata taria.Oechipa chiar mai slaba decat celelalte 3 contracandidate,de care ai nostri s au speriat foarte tare.In primele 30 min s a vazut asta .Precipitare,pase date aiurea,driblinguri in loc de 1-2 ,centrari pe sus in careul unor vlajgani si greseli in aparare,vezi Chiriches minutele 45 si 48.Dupa mine Romania e deja calificata .Important e sa incercam si niste fotbalisti tineri.Lazar ar fi o optiune,dupa parerea mea.cred ca intr un an e peste Maxim..

dinu (427 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:37

Suntem primii in grupa si cu sanse importante de calificare, dar atotstiutorii gen #10 fac gura sa o lasam mai incet cu laudele. Sa ne spuna savantii astia daca avem voie sa ne bucuram inainte de a castiga titlul european ori trebuie sa asteptam sa il luam pe ce mondial.

pax (36 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:42

Beeei Iute unde vezi tu ca Nea Ovi e suparat cand lauda de nu mai poate jocul baietilor, ai bagat degetul gresit.

Stan (44 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 19:46

Intrebare pentru adversarii lui Iordanescu: ce antrenor l-ar fi tinut rezerva pentru un atacant ca Bogdan Stancu dupa ce a marcat amandoua golurile in deplasarea din Finlanda. Raspunsul e NICIUNUL.

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 20:03

@ Marean

Stimabile, am riscat o situatie si am plecat din Romania in timpul comunismului, pentru ca (vorba lui Emiliano Zapata) „E mai bine sa mori in picioare decat sa traiesti in genunchi”.
Iar acest antrenor mediocru (zis „general”)a trecut linia si in felul lui de a incerca sa se exprime si sa incerce sa influenteze votul multimii (iar ” multimea are mintea unui copil” – zicea cineva odata) , a fost (pur si simplu) norocos ca a lasat echipa sa joace.
El nu a mutat cu nimic, a facut SCHIMBARI FORTATE in repriza secunda. Din fericire, nationala a castigat meciul cu aceasta echipa mediocra (intr’o grupa mediocra ) si mai mult nimic.
Nu crezi?

eugenius (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 20:07

Ha,ha,ha, ce imi plac mie comentatorii sportivi.
Cind or sa ajunga comantatorii romani sa fie solicitati sa scrie pentru publicatii straine, sa fie publicati in publicatii straine sau sa obtina premii internationale pentru articolele lor cred ca abia atunci se pot compara cu antrenori sau jucatori care au fost solicitati sa joace, sa antreneze pentru echipe internationale sau au obtinut performante internationale. Altminteri cred ca ar trebui sa se rezume la partidele, jucatorii si antrenorii din campionatul romanesc.
Ar trebui sa existe categorisire pentru ziaristi ca si pentru arbitrii, de divizia Internationala, Nationala, B,C samd.

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 20:25

nea Ovi, vremea lui Luce ghinionistu nu a trecut, nu a fost niciodata ! La fel si vremea ,,cantaretilor,, lui: Chirila, Mironiuca si multi altii…

Marcello (83 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 20:32

@eugenius #26. Ai deveni bogat daca ai avea cate o suta de euro pentru fiecare articol publicat de Ioanitoaia in strainatate, mai ales in Italia si Franta,,. Dar e mai usor sa bati campii…

ba(la)nel (66 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 20:42

D-le Ioanitoaia, varsta pe care o aveti ma impiedica sa va pun intrebarea „ce fel de meci ati vazut dumneavoastra?”…ne-am chinuit 75 de minute cu o echipa de tot rasul, alcatuita cu jucatori din ligile a 2-a si a 3-a din Anglia…cand ati vazut dumneavoastra acest stil ofensiv, aerisit al nostru, cand Pintilii si altii au gresit 6 pase din 10? Tanase si Torje sunt fantome pe teren…daca asta se numeste joc ofensiv si aerisit, nu mai zic nimic…

alex (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 22:53

imi vine sa vomit cand aud cm altii il lauda pe Lucescu….oameni buni voi va luati strict dupa rezutate ..ok dar este o vorba vehe care spune ca la omul sarac nici boii nu trag…as vrea sa il vad pe Lucescu venind i Romania si sa ia o echipa care vrea el si sa fac acelasi lucu care il face cu Shaktior …daca nu ai jucatori poti sa fi antrenorul lui Dzeu lasat pe pamant ca nu faci nimic !! voi probabil ca uitati sau habar nu aveti la Shaktior sa bagat zeci de milioane de euro peste o 100 de miloane chiar doar in jucatori..e normal sa fai figuratie buna in UCL…ce anume??? da figuratie doar …au jucat cumva vreo finala UCL..nu!! atunci ciocu mic nici macar nu reusesc sa repete aceleasi performante in fiecare an …ca sa nu mai zic a uneori se fac de ras si la ei in campionat care e net sub al nostru sau uneori chiar pierd cu echipe no name..care acum sau desfintat chiar ca POLI TIMISOARA…repet sa vina in tara si sa ia de exmplu pe Rapid ca si asa e mare rapidist si pe urma mai vorbim daca e mare antrenor …daca era mare antrenor nu antrena shaktior acum..era la BARCA SAU REAL…

Grassu (42 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 23:46

O analiza buna. S-a jucat mai frumos decat pe vremea lui Piti.

Andrei (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2014, 23:49

Sînmărtean a fost sclipitor dar nu incercati sa-l puneti la zid pe Piturca, majoritatea jucatorilor din „nationala” sunt vai de mama lor, Piturca a reusit mult cu un lot extrem de slab.

radu (60 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 9:11

Pai la Tanase a fost clar ca se accidentase ,ce nu s-a inteles ? A trebuit sa se termine meciul ca sa va dati seama , domnule Ioanitoaia ? La Stancu nu s-a stiut de vreo accidentare dar bine ca l-a lasat la cabine.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 10:41

Ce titlu potrivit !

S-au desteptat romanii. Consider ca a inceput adevarata revolutie ! Una democratica, mobilizare civica generala. Nationala este insa Azi doar o Idee. Santa Claus Iohannis e doar o Idee, o Viziune de viitor. Ca sa nu se transforme in deziluzie, Nationala trebuie sa continue revolutia.
Aici trebuie remarcat si domnul Marica, cu toate ca mai mult se impiedica de gazon, spiritul lui civic. Speram sa lase planurile de a se face croitor de pantaloni cu gauri, o singura gaura pe tricolor ajunge, poate deveni un purtator bunicel de cuvint al Nationalei. Bravo Marica.

Maestre O I, trebuie totusi remarcat ca pe Puiu nu l-au dominat Grecia, Unguria si Finlanda, ca … intimplator a jucat frumos si ofensiv.
Maestre O I, de ce nu-i remarcam macar pe cei trei tineri de linga Tata Puiu ? Astia sint adevaratul cistig. Puiu a avut macar inteligenta sa asculte de antrenorii de club, nu sa inventeze el posturi si fotbalisti. Apoi ce ? N-a fost 2-0 ? Eu consider chiar ca Tanase a jucat foarte bine, a alergat pentru Rat, a pus osul si n-a fost pericol public in careul nostru. Puiu mai trebuie sa faca putina curatenie, sa se desparta de niste analfabeti atomici cu ochelari de cal.
Maestre O I, foarte corect, n-ar trebui sa uzam prea mult bijuterile noastre, Sanctmartean, Chipci Voda, … De ce sa-l punem inutil in pericol si pe Popa ? Nu. Ar fi mai util sa-i vedem si pe altii.

Cred ca v-ati agatat de ultima sansa ! Bravo romani ! Felicitari !

Tudor (301 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 11:10

@alex #30. Daca vrei sa vomiti nu te opreste nimeni, be my guest. Lucescu a cumparat jucatori cu zeci de milioane de dolar la Donetk, dar a si vandut de zeci de milioane, asa ca fa ciocul mic.

Jeannot (280 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 11:12

Hai sa vedem si cu danezii si sa nu ne purtam ca fata mare la maritat…

Prof. Nica (125 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 11:18

Mircea Lucescu nu are niciun amestec in treaba asta si nicio contributie la victorie, lasati-l in pace. Faptul ca a trecut in vizita pe la Mogosoaia nu inseamna nimic in peisajul victoriei cu Irlanda. Sa nu incurcam borcanele aiurea.

gascanu (2 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 11:40

E o prostie varianta unora ca „sa jucam cu niste jucatori tineri” De ce, sa jucam cu cei mai buni indiferent de varsta lor.

Bogdan (395 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 12:01

Dupa desteptare la armata nu urmeaza stingerea?

Vasai (23 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 12:28

De acord cu prof. Nuica. Nu are legatura una cu alta, dar s-au invatat unii sa aduca vorba despre Mircea Lucescu in toate. Dle Ioanitoaia, nu ii faceti asa niciun serviciu, ci ii puneti lumea in cap.

seba (75 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 14:08

mi-a placut ce am vazut vineri seara. e adevarat, in fata unui adversar slabut. cum sunt de altfel toate echipele din grupa, inclusiv noi. initial mi s-a parut o idee proasta cu tata puiu, dar se pare ca nu e chiar asa de rea. cel putin, fata de perioada piturca nu vor mai fi certuri in jurul echipei. puiu nu are fixuri tampite, nu are ambitii prostesti si simte fotbalul bine. e respectat de toata lumea, in special de rat care e capitan si autotomat il vor respecta si ceilalti. la conferinta de presa mi s-a parut cam batran, lipsit energie. sper ca lispa energiei sa fie doar o chestie de moment. chiar si asa a vorbit bine.

concluzia dupa etapa de vineri? echipele romaniei si irlandei de nord „porneste ca favorite” 🙂

ciupi (128 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 16:12

in mod cert s-a jucat in alt stil decat in epoca piturca, insa la fel de lipsit de fortza, iar in prima repriza jucatorii nostri evoluau de parca aveam spaime in pantaloni.

Fram (6 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 17:44

seba, chiar a vorbit bine generalul Iordanescu ca doar nu a facut nici zece greseli de exprimare. Cand pe secundul tau il cheama Moldovan si tu ii spui in public Moldoveanu nu mai are nimeni nicio pretentie.

Mitus (16 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 17:47

Nu cred ca am dat lovitura cu Iordanescu. Apreciez insa ca nu l-a luat si pe Edy la lot sa ia si baiatul o simbrie frumoasa.

Craiu (67 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 17:50

Mare atentie mare la pescarii aia din Faroe sa nu ne facem de ras ca si grecii. Grecii au vrut sa il curete pe Rainieri si au reusit. Iordanescu se curata singur, nu are nevoie de ajutiare dinafara.

Nicolas (18 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 19:53

@Fram #43. Iordanescu trebuie sa antreneze Nationala si sa obtina rezultate, nu sa predea lectii de limba romana. Nu o stiu ei bine ziaristii, Dl Ioanitoaia e o exceptie deci, nu e cazul sa avem pretentii de la un antrenor.

JJ (98 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 19:58

Daca a ajuns sa ne fie frica si de Insulele Feroe atunci mai bine ne lasam de fotbal si ne apucam de bowling. Feroe are populatie cat jumate din strada bulevardul ghencea.

Laurian (18 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 20:00

Aveti ce aveti cu Tanase si nu sunteti singurul. Nu ma asteptam din partea dv pentru ca eu cred ca stiti ceva fotbal. Asa ca deduc ca urmariti un interes ocult.

io (24 comentarii)  •  17 noiembrie 2014, 23:19

Asteptarile de la nationala sunt mult mult prea mari comparativ cu ceea ce ne poate oferi. Tot citesc ca: nu avem forta, nu jucam ofensiv, nu nu stiu ce, nu stiu alta … dar faceti o statistica a jucatorilor romani plecati in strainatate in ultimii 5 ani si vedeti cati din ei s-au impus ca titulari sau macar ca rezerve care intra regulat intr-un meci. Sunt mai putini de … 2. Si atunci ce asteptari avem de la orice selectioner? El formeaza o echipa din ceea ce are la dispozitie si in cazul ultimilor ani s-a scos maximul posibil (ba chiar mai mult) cu acest lot!

Problema e ca daca, de ex., Ianis sau Petre jr. baga o besina pe teren maine, poimaine is comparati cu alde Pele si le gasesc jurnalistii 6 echipe de top, interesate sa-i cumpere (cu fel de fel de smecherii … prin clubul secund, via Africa, etc). Astia, de-s minori, pun botu indata si la prima oferta se duc in Europa, sa rupa gura targului. Si finalizeaza la intrare, precum Torje sau Maxim sau Chiriches sau altii care au avut parte de aceleasi scenarii de la jurnalisti. E deja un film pus la repetier, doar „eroul” se schimba de fiecare data.

In veci vecilor amin nu mai pupam jucatori cu valoare de grup. Numai atunci cand se trezesc unii cu simt pedagogic sa le explice ce e bine sa faca pt cariera lor, mai putem spera la alta nationala. Pana atunci o sa sarim in sus la un 2-0 contra … (completati voi!).

Adi (30 comentarii)  •  18 noiembrie 2014, 9:24

D-le Ioanitoaia,
Haideti sa nu ne furam singur caciula. Sanmartean nu a facut parte din lotul barbugiului. „Daca vreti spectacol, duceti-va la teatru”. L-a luat pentru ultimele 2 meciuri pentru ca efectiv fanii l-ar fi linsat pe strada. A dat gol din corner, fundasii sunt jaloane pentru el, iar piciorul drept e putin poleit cu aur. Deci l-a luat ca sa-si salveze pielea. Nu ca ar fi el influentabil. Iar daca zici ca mereu tu ai dreptate, daca nu esti receptiv la ce fac altii care sunt in competitie cu tine, inseamna ca esti expirat, paranoic, narcisist si nu vrei sa inveti nimic. Bine zicea mutu de antrenamentele lui. In nici un caz nu e o calitate, va dati seama. Barbugiul a uitat cat de lenes era elca atacant, facea el vreodata faza defensiva? In schimb, taie si spanzura pe cei mult mai dotati ca el. El a carait si cand a venit hagi la steaua.
Io nu cred ca stancu s-a accidentat. Dar sa dai cu stangu-n dreptul in careu cu poarta goala, atunci ti-ai eliminat total drepturile pe care le-ai castigat dand 2 goluri in 40 de meciuri.
Tribuna nu e proasta d-le Ioanitoaia. Glasul ei rareori se inseala. Stancu nu are fata de titular, nu se justifica cu nimic prezenta lui in primul 11. Puiu a zis ca a fost greu sa lase pe bara unu care daduse 2 goluri. Dupa faza din minutul 31, s-a lamurit si el. Ala a fost motivul real.
La fel nu au fata de titulari Tanase cel gomflat si nici Pintilii. Torje io zic ca trebuie incercat ai mult si avut mai multa rabdare cu el. Adi popa e mult mai haotic ca el. D-le Ioanitoaia, pase de 5 m cu latul da foarte multa lume. Trebuie cautati cei care stiu jocul cu mingea, sunt prieteni cu ea, pot sa dea o pasa la intalnire si mai ales nu le e frica sa dribleze.
E ciudat cu o intoarceti acum ca la Ploiesti cum ca barbugiul a paranoic. pana acum l-ati sustinut chiar si cand vuia creierul fiecaruia care mai stia ceva fotbal, si anume cand l-a bagat pe cocis cu prima partida de baraj cu grecia.
Unde erati atunci d-le Ioanitoaia? Io zic ca erau mari sanse sa ii scoatem pe eleni cu Lucina in teren. Dvs. unde erati atunci????

Comentează