Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suporterii și măsura

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care […]

joi, 30 octombrie 2014, 9:42

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care a iscălit pe gsp.ro steaua-1986-forever, excluderea din arbitraj a vinovatului. “Intenție evidentă și furt calificat”, a postat aham, iar ccc a cerut “să se meargă pînă la eliminarea din arbitraj”. Același steaua-1986 a și explicat de ce: “Fiind recidivist, mi se pare o glumă să stea pe bară un număr de etape. E ca și cum un criminal în serie (subl.mea) e lăsat liber în loc să fie băgat în pușcărie pe viață. Kovacs se va întoarce și va continua să fure cum s-a obișnuit”.

Deși am învățat să ascult și să respect orice părere, consider deplasat un asemenea mod de a pune problema. Practic, unui abuz, dacă putem numi astfel prestația sub orice critică a “centralului” din Carei, i s-ar răspunde cu alt abuz.

Indiscutabil că Istvan Kovacs a greșit grav. Cu atît mai grav cu cît a greșit invariabil contra Stelei, pe care a dezavantajat-o flagrant în măcar două situații-cheie: cînd nu l-a eliminat pe Mureșan și cînd n-a dictat penalty la Tănase. În paranteză fie spus, nu se impunea roșu la Stăncioiu deoarece mingea plecase în lateral. Erori incontestabile însă pentru care e de așteptat ca arbitrul din Carei să plătească scump.

Dar atît, nu mai mult. E forțat, o exagerare, să propunem ca lui Kovacs să i se taie capul, să fie tras pe roată, pus la zid. Cum n-a omorît pe nimeni, să ne abținem să facem din țînțar armăsar, iar din lovirea unui adversar, cazul lui Mureșan, mai puțin al lui N’Doye, care n-a urmărit să-l calce pe Keșeru, un proces de intenție ori un capăt de țară. Să avem grijă, să păstrăm măsura și calmul, să nu sărim calul! Și nici să nu confundăm poziția unui ziarist cu cea a unui suporter. Obligatoriu, percepțiile lor diferă.

Personal, m-am străduit să promovez mereu o atitudine echilibrată, de înțelegere, chiar de toleranță. În numele căreia nu m-ar mira ca fanii Stelei să mă ia din nou la întrebări și chiar la înjurături. Îmi asum acest risc, care nu mă împiedică însă să-i întreb, fie și din cealaltă latură a baricadei, de ce ei nu s-au revoltat și atunci cînd s-a întîmplat ca arbitrii s-o favorizeze clar pe Steaua?! Că s-a tot întîmplat, nu-i așa?!

Pe parcursul sezonului anterior s-au consemnat în contul formației din Ghencea 20 de decizii de arbitraj pro și numai 6 împotrivă, bilanț grație căruia campioana a ocupat locul 1 în clasamentul echipelor avantajate. De pildă, în etapa a 10-a, la Vaslui – Steaua, 0-1, S. Colțescu i-a ajutat pe bucureșteni cu amîndouă mîinile: l-a eliminat aiurea pe Cerniauskas și ușor pe Madson, n-a dat penalty pentru gazde! În partida de la Galați, 1-1 în etapa a 17-a, I. Dima i-a refuzat Oțelului un 11 metri vizibil și de pe Marte, apoi nu l-a eliminat, cum merita, pe Pintilii.

Să mă scuze atît de nervoșii suporteri ai roș-albaștrilor, dar unde erau atunci de nu s-au scandalizat și n-au cerut excluderea arbitrilor?!

Comentarii (223)Adaugă comentariu

Trubac (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:30

In parte de acord cu domnul Ioanitoaia.
Nu sint de acord ca domnul Kovacs sa fie suspendat pe viatza, chiar daca a gresit intentionat, chiar daca face praf un meci, dar trebuie suspendat citeva etape si retrasa de pe listele UEFA (acolo unde il doare mai tare), nicidecum sa fie promovat.
Nu greselile care le-a comis ne derenjeaza pe noi stelistii, ci maniera de arbitraj, eu cel putin am ramas masca dupa primele 35 de minute.
La faza cu Tanase nu numai ca nu a acordat cartonas rosu si nu a dat penalty, insa sa-i dai cartonas galben lui Tanase pentru simulare le intrece pe toate.
Iar despre sezonul anterior?!? Sincer cred ca ati vazut si dumneavoastra insa nu vreti sa spuneti, chiar a avut Steaua nevoie de ajutor din partea arbitrilor? Am observat si eu citeva citeva decizii pro Steaua, si nu intelegeam de ce. Steaua era deja campioana cu citeva etape inainte, si m-am gandit ca acele decizii pro-Steaua au fost doar sa discrediteze performantele Stelei.
Parerera mea.

vapodotro (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:30

E adevarat ca si Steaua a fost avantajata de arbitraj in sezonul trecut, dar despre CFR de ce nu pomeniti nimic. N-au mai bagat bani in jucatori dar in schimb au „plusat” la fluierasi. Ar face orice sa ia campionatul…..cu arbitrii. Si cand il mai aud si pe Miriuta ala ma ia greata. Bai Miriuta, sau cum te-o chema, tu nu esti antrenor, du-te tata si lasa-ne! Ai prins glas? CFR nu joaca nimic. Ce performante ai tu? Esti 0 barat! In spatele acestor arbitraje scandaloase anti-steaua se afla marii oameni de afaceri din Cluj care sustin echipa. Castigati pe teren, nu cu arbitrii! Asta daca vreti respect.

durasell (5 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:34

ALO NEA IOANITAIA VOI UNDE ERATI CAND CFR FURA LA GRU SI MERGEA DIRECT IN LIGA?

Mihai (26 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:37

Ar trebui sa va ganditi ca nu doar rezultatul din meicul de la Tg-Mures deranjeaza!!! deranjeaza ca Muresan a scapat basma curata desi e recidivist!!! Dereanjeaza faptul ca Steaua va juca meicuri importante fara Rusescu si deranjeaza ca Kovacs e un recidivist!!! Nu e prima data cand viciaza clar rezultate si mai ales , intotdeauna a arbitrat impotriva Stelei!!!! Cu siguranta ca daca facea Hategan aceste greseli , se trecea mai usor cu vederea!!! Si cu siguranta ca daca Rusescu nu ar lipsi cu Dinamo din cauza lui Muresan , altfel stateau lucrurile!!!

anonim (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:43

Daca dumneata, domnule Ioanitoaia, consideri ca faultul lui Cerniauskas asupra lui Piovaccari (violent, in postura de ultim aparator) nu a fost fault si a fost acordat aiurea rosu inseamna ca ar trebui sa va retrageti din meseria asta de jurnalist de care incepeti sa va bateti joc..

…sau poate ca avea dreptate Radu Banciu cand zicea niste lucruri interesante despre dumneavostra pe SPTFM

Nini53 (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:49

Bine punctat domnule Ioanitoaia,dar frustrarea stelistilor este fără limite,ei fiind suporteri de rezultat…Iar dacă echipa nu câștiga,cineva trebuie sa fie de vina,oricine dar nu jucătorii,adică actorii principali din piesa numita fotbal….

JohnnyBlade (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:50

@marci #146. Trasneste prostia sub tine, prietene. Cum sa aiba Steaua ocazii, cand doi atacanti de nationala au ajuns la spital dupa 20 de minute de joc? Si chiar si asa, Steaua a avut penalty clar. Sau ala nu se pune ca n-a dat arbitrul? Daca prostia ar durea, v-ati zvarcoli in chinuri si n-ati mai posta elucubratii!

Tom (35 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:52

Robert, mai intai invata sa scrii corect romaneste si apoi posteaza pe aici. Te faci de ras si prin ce si prin cum scrii.

Serban (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:52

D-le Ioanitoaia – Va port un respect special de multi ani, dar cand gresiti trebuie sa vi se spuna chiar si d-voastra. Am sa punctez mai jos unde consider ca gresiti foarte tare:
1. Istvan Kovacs a gresit Intentionat la Tg Mures in defavoarea uneia dintre echipele arbitrate. Pai cum se poate domnule sa sugerati suspendarea cateva saptamani? Inteleg sa fie suspendati arbitrii care gresesc fara intentie, din neglijenta, cateva saptamani, dar in cazul lui Istvan Kovacs intentia a fost evidenta si poate fi demonstrata.
– De exemplu la faza din meciul Ceahlaul – Steaua a fost Penalty clar la Chipciu (care in loc de Penalty a primit eronat Galben pentru Simulare si a fost amendat pentru declaratiile de dupa meci). Acolo poate sunt de accord cu suspendarea arbitrului cateva saptamani deoarece nu cred ca a fost intentie de a gresi in defavoarea Stelei, ci doar neglijenta (la fel ca la Omuciderea din Culpa unde se da Inchisoare 5 ani, fata de Omor cu Premeditare unde se da pe viata)!
– Pedeapsa Maxima sau chiar excluderea din arbitraj sunt singurele pedepse logice in cazul lui Istvan Kovacs datorita intentiei evidente de a defavoriza o echipa, precum si datorita accidentarilor si implicatiilor serioase ca urmarre a arbitrajului sau permisiv, parca incurajand jucatorii mureseni sa-i rupa pe cei de la Steaua – care culmea coincidentei sunt si principalii atacanti/marcatori ai echipei Nationale a Romaniei!
2. Istvan Kovacs a viciat intentionat rezultatul si a chiar admis acest lucru, poate fara sa-si dea seama! Muresan trebuia eliminat pentru cotul intentionat la Rusescu si cred ca aici suntem de accord, dar eu zic ca la N’Doye gresiti deoarece senegalezul l-a lovit in cap pe Keseru pentru a 2-a oara cand Keseru a fost inlocuit, dupa ce N’Doye l-a mai lovit o data in cap mai devreme intr-o faza aproape identica, ceea ce in mod normal trebuia sanctionat. De asemenea Sepsi trebuia sa primeasca al 2-lea Galben si Eliminare pentru faultul la Papp. Asta inseamna 2 daca nu chiar 3 eliminari.
3. Stancioiu trabuia eliminat deoarece Tanase ar fi inscris din acea pozitie, dupa driblingul portarului ar fi sutat in plasa daca nu ar fi fost evident faultat in careu. Faptul ca Tanase l-a driblat spre dreapta mi se pare ineptic din partea d-voastra sa spuneti ca s-a departat de poarta pentru ca nu este adevarat si Tanase dupa dribling ar fi putut suta in poarta.
4. Pai cum ramane d-le Ioanitoaia cu jocul bun al celor de la Tg Mures? In cazul in care se aplica correct regulamentul ar fi avut cel putin 3 eliminati. Mai reuseau ei sa inscrie? Nici vorba, poate se opera jocul inainte de min 90 ca nu mai aveau cu cine sa joace cei din Mures.
5. Gresiti de asemenea cand faceti referire la suporterii Stelei. Ceea ce s-a intamplat la Tg Mures trebuie sanctionat cu fermitate si seriozitate – daca vrem sa evitam situatii similare in viitor – de catre cei abilitati si asta nu are nici o legatura cu suporterii Stelei sau ai oricarei alte echipe, ci are de-a face cu FRF, LPF, CCA…si poate chiar DNA, SRI etc. Cum se poate ca o persoana inteligenta ca d-voastra sa nu vada ca aici nu este vorba doar de suporterii Stelei si ca o tara intreaga s-a revoltat sau ar fi trebuit sa se revolte impotriva acestui arbitraj intentionat si croit de la inceput sa distruga cei mai importanti jucatori ai Stelei si in acelasi timp ai echipei Nationale a Romaniei!

JohnnyBlade (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:59

@Robert #142. Daca ai STII sa scrii corect poate te-am baga in seama…

radu (145 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:01

erau tot acolo unde sunt si acum domnule ovidiu dar atunci erau fericiti nu conta ca era tot o hotie comisa de un arbitru.

vap_andrei (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:06

Bre omule, tu n-ai înțeles mai nimic din comentarii. 🙂 Acum că tot stai cu statistica în poate, zi-mi și mie, la ce meci jucătorii Stelei și-au permis sa bage în spital 2 jucători ai echipei adverse iar arbitrul sa se uite ca la TV?

Lasă, decepții cu arbitrii am trăit și cu naționala (ex. Urs Meier). Pierzi puncte, pierzi calificări, pierzi prime.. DAR ca jucător, nu-ți PIERZI SĂNĂTATEA.

Cred că te faci că nu înțelegi! Dacă nu erau intrările alea de ghetou cumulate cu nepăsarea (de la un moment dat chiar îndemnul, că ‘deh’ dacă merge odată, merge și a doua oară) arbitrului, nu se zburlea lumea așa.

Faptul că ai ‘preconizat’ că o să te înjure lumea, cu toate că e și asta o tactică de combatere a înjurăturilor, nu te salvează.

Adică, trebuie să fii cel puțin nesimțit să scrii că GRAȚIE celor 20 de decizii favorabile Stelei, roș-albaștrii au luat campionatul. Ești tu așa sigur ca de asta Steaua e campioană?

Scuze, dar ai ajuns să suni chiar ca un postaci plătit de GSP pentru a inflama.

PS: Tot am căutat și articolele despre CFR Cluj, semnate de tine, dar lipsesc cu desăvârșire.

Acestea fiind spuse, îți urez un ” du-te dracu’ „, pentru că altceva nu meriți când ești fățarnic și te faci că nu înțelegi.

PS(2): Ah, și care ești tu ziarist senior.. învată-ți colegii de la GeSePe să se semneze. 😉

jean valjean (7 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:07

cand au castigat campionatu cu arbittrii IMPREUNA SPRE 25 nu zicea nici un stelinist (stelist, copil spiritual de-a lui STALIN) nimic, liniste si pace. Cata ipocrizie la acesti bieti berbecutzi…a gresit sa plateasca dar cand citesti unele comentarii de la acesti stelinisti zici ca au mancat de pe jos si toti vin de la sate.

respect pt atitudinea dvs, mi-aduc aminte chiar si cand cei de la cfr au fost ajutati, ati scris in aceeasi nota, insa acum…au iesit mioarele razbunatoare la apel.

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:13

@# 123 SO on 30.10.14 at 1:09 pm
Pt. Lord Belial – cati “suporteri” ziceai ca sunteti la st… aa nu ai specificat. Daca in calculele tale iti dau prea multi revezi, poate ai plusat cu efectivul stanelor si cei de prin internet café-bar-uri. Oricum de cele mai multe ori (si asta s-a demonstrat in toata istoria lumii, calitatea conteaza si nu cantitatea)…insa in ultima perioada din ceea ce vad in statistici, nici macar la cantitate nu mai sunteti in primele 5 echipe – halal asa zisi “suporteri”.
Nu avea tu grija ziaristilor …ca mai sunt si alte sporturi care in ultima perioada aduc prestigiu Romaniei si daca e de scris de fotbal mai gasesc asa un “amarat” de Real-Barca la care sa aprecieze ceva fotbal, tactica si nu numai. Cred ca si ei s-au saturat sa comenteze bataile continuue dintre membrii galeriei (de arta – natura moarta – cu exceptia batailor) voastre disputate chiar si in timpul meciurilor nationalei. In rest success …la butonat!”
steaua e cea mai buna echipa de fotbal din romania. singura care poseda in palmares titluri continentale, participari consecutive in cupele europene. steaua si punctele ei reprezinta motivele pt care echipa bozgorilor a participat in ucl. steaua e motivul are va aduce si pe voi pe internet, traiti in umbra stelei, cum a facut-o dinamo zeci de ani la rind. e trist sa nu ai articole unde sa comentezi prestatia echipei favorite si sa te bulucesti la articole cu steaua. de ce steaua, pt ca e singura echipa care conteaza. restul, atit echipele cit si suporterii lor – care incap usor intr-un mercedes sprinter – reprezinta doar sparing partners pt steaua.

decit 300 de pastilati de la dinamo, prefer 3000 de cetateni samintari ai stelei.

STEAUA – ETERN SUPERIORI

nicusor.m (15 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:15

Steaua nu este multumita nici cand este arbitrata corect, dar cand este dezavantajata.

JustMe (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:19

Ne meritam soarta!
1. stie cineva culmea nesimtirii? R: steluta zbiara ca este furata!!! :)))))
Pai cine este echipa infiintata peste noapte si avantajata de regimul comunist? (pun pariu ca cel putin 50% din simpatizatii stelutei habar nu au ca echipa din cimitirul ghencea a promovat direct in prima divizie) Pai cine a beneficiat azi de zile de aceste”greseli” Pai cine alerga cu sacosa plina de bani dupa cei de la G Bistrita? Pai cine a trimis valiza plina cu bani la Cluj pentru a „premia”? Pai unde este ea bricheta?
2. Macel? Pai atunci la Ardeleanu si Bacila ce a fost? Imi amintesc si unele titluri „M. Lacatus a plans, este o intamplare nefericita (dupa o dubla fractura de tibie si peroneu) „Bacila si-a rupt piciorul in Gardos”
La „macel” pot sa amintesc doar cand isi taiau venele in geamurile de la Bistrita pentru ca nu stiu sa piarda!!!
Concluzia? Trebuie sa intelegem cu totii ca aceasta echipa cu o istorie mincinoasa este orizontul fotbalului romanesc
PS: toate echipele din Divizia A sa fie satelitii stelutei…chiar as propune un sondaj de opinie in acest sens…..
Ne meritam soarta!!!

nicusor.m (15 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:20

In CL Steaua = 26 jocuri consecutive fara victorie = Rusinea CL.
Steaua ultima participare in CL = 3 puncte.
CFR ultima participare in CL = 10 puncte.
Despre ce vorbim ?

just_rapid (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:21

Nea Ovi , nu sunt stelist dar cred ca gresesti cand afirmi ca suspendarea din arbitraj e o pedeapsa exagerata pentru Kovacs. Mi s-ar parea cea mai justa pedeapsa pentru un hot . In cazul de fata nu vorbim despre arbitraj partinitor ci despre faptul ca Kovacs a inchis ochii voit la atacuri foarte dure care se puteau solda cu accidentari grave ( vezi cazul Rusescu ) . Un alt user afirma foarte corect ca am umblat prea mult cu jumatati de masura , ii dau dreptate . De ce crezi mata ca arbitrii isi permit sa vicieze rezultate ?? Pentru ca pedepsele pe care le primesc sunt prea mici . Masura asta trebuie luata indiferent de numele arbitrului, etnie sau de numele echipei care este ” furata” . Kovacs trebuie dat exemplu , asta e clar .

luck_1 (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:22

Domnule Ioanitoaia,multe echipe au fost favorizate in anii din urma la castigarea campionatului(Unirea Urziceni,Otelul ,CFR Cluj,Steaua),dar un asa arbitraj nu mi-a fost dat sa vad niciodata.Si nu uitati un lucru,CFR Cluj in anii din urma a fost cea mai favorizata.Fii obiectiv si corect d-le Ioanitoaia.

Architrion (73 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:30

#142 Robert comic este analfabetismul tau. In plus esti pr-o-st si mai si semnalizezi! Când citesti ceva pe internet incearca sa si judeci cu mintea proprie, eventual sa si verifici in alta parte. Pe site-ul acela la care faci trimitere media de spectatori la Steaua este data incluzând 2 etape fara spectatori! In plus cifrele pe fiecare meci difera drastic fata de ce-am citit prin alte parti.
Cu restul elucubratiilor tale nu are rost sa-mi pierd timpul

Catalina (13 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:33

Eu nu am vazut penalty.Stancioiu este jos Tanase prelungeste mingea in dreptate si apoi cauta contactul . Fault in atac. Cind Varela a facut sezonul trecut duble hentz in careu nu sau sesizat strimbistii Asteroidul simte pamintul aproape si se panicheaza

apoca (34 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:41

Problema nu e ce a facut Kovacs, ci ca a facut-o impotriva stelei. Daca era pro steaua raspunsul acelorasi personaje ar fi fost ca Tg Mures e frustrata si desigur invidioasa pe succesele stelei. Sa ne scuteasca!

radu (66 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:41

Ce sa mai spunem daca si LPF a avut aceeasi atitudine enorm exagerata? Ca la multi suporteri nu ai ce sa le ceri, atat ai duce capul. Plus ca obisnuinta e a doua natura si cand te obisnuiesti ca Steaua sa fure nu sa fie furata, ti se pare revoltator ce se intampla! Ca doar alea 20 de decizii eronat favorabile Stelei nu or fi fost toate intamplatoare, sa fim seriosi! Dar vedem comentariul 151 si intelegem… mentalitatea celui obisnuit sa fure.

Andrei (1607 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:49

,,Suporterii si masura,, pe cind trebuia sa spuneti ,,Jurnalistii si masura,,.
Parerile dv. nu sunt in ton decit cu cele din GSP.Va mai aduceti aminte cum iar un mare jurnalist scria inainte de un Steaua-Astra cum delegarea lui Tudor care se spunea ca este arbitrul Stelei?Articolul de atunci si-a atins tinta ,Tudor chiar ciupind pe bucuresteni.Desigur dupa meci marele jurnalist a tacut.Acel jurnalist are un nume .Ciuca,acelasi care nu a gasit nimerit sa scrie macar o erata desi scrisese ca Irina Begu a jucat 2 meciuri in sferturi la Moscova…
Sper sa nu se intimple o nenorocire avind ca actori principali jucatori sau arbitri…ca si dv. sa va dati seama ca faceti campanie nu fotbalului ci unui alt sport fara legi,fara principii…
Desigur ca marea majoritate a suporterilor sunt patimasi dar mi-ar fi placut sa cred ca dv. ca jurnalist trebuie sa tineti doar calea dreapta.De ce suferinta lui Rusescu nu va preocupa?Sau soarta lui Gilca?Credeti ca sufera mai mult arbitrul?

costica (17 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:58

Nea Ioanitoaia, ai vazut ce se intampla daca violenta pe teren nu este aspru criticata de presa? La cateva zile distanta Seroni a fost barbat adevarat iar Bancu o femeie trimisa la spital.

Muresan pentru un cot in ochi nu primeste nimic. Va primi Seroni mai mult de 2 etape obligatorii pentru rosu?

bogdan (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 15:58

„M-am obişnuit ca arbitrajul să ne dezavantajeze. Ar fi o surpriză să ne arbitreze corect cu CFR Cluj. Uitaţi-vă la meciurile din trecut cu CFR, în toate am fost dezavantajaţi! Amintiţi-vă de ceea ce ne-a făcut Kovacs!”
Mititelu, în martie 2009, înainte de un meci cu CFR

„Kovacs trebuie exclus! Arbitrajul a fost scandalos. Am avut două penalty-uri neacordate (n.r. – la Torje şi Andrei Cristea), iar adversarii au înscris din ofsaid. Nu se poate! Nu e prima oară când suntem dezavantajaţi”
Cristi Borcea, în septembrie 2009, simţind că lui Dinamo i se pun beţe în roată în lupta pentru titlu

„Dacă ar exista un Campionat Mondial la şmecherie, Kovacs ar fi în primele trei poziţii sau chiar pe prima”
Ioan Niculae, în septembrie 2014, după CFR – Astra 4-1. Declaraţiile i-au adus finanţatorului giurgiuvenilor o suspendare de 6 luni

„Am văzut mai multe faulturi grosolane nesancţionate la CFR – Dinamo de îmi venea să-mi pun măna la ochi. Si tehnic, si disciplinar, Kovacs a făcut nişte greşeli nepermis de mari. În România se poartă arbitrii orientaţi. Dacă Istvan Kovacs va arbitra şi în continuare la fel, în doi-trei ani se curăţă. E păcat de el, că are potenţial, dar el arbitrează cum îi dictează sistemul. Nu o să mă mire ca după o prestaţie catastrofală ca a lui de la acest meci să fie trimis la turnee de pregătire pe la UEFA. O să se prindă până la urmă şi cei de acolo de ce se întampla la noi cu arbitrii reţinuţi de la delegări”
Ion Crăciunescu, în octombrie 2008, după ce CFR bătuse, la capătul unui meci cu „cântec” pe Dinamo

„Am rămas mut aseară (n.r. – sâmbătă), când am aflat că delegările arbitrilor se fac la Cluj. Ştiaţi asta? La Banca Transilvania, unde lucrează domnul Patriţiu Abrudan! Aici am ajuns. Anul acesta, lupta pentru titlu se va da între Steaua şi CFR”
Dinu Gheorghe, septembrie 2014, după CFR – Astra 4-1, meci arbitrat de Istvan Kovacs

„Şi noi am fost loviţi de acest sindrom „Kovacs”, anul trecut la Astra unde am pierdut campionatul în minutul 95. Tot ceea ce am spus despre el rămâne valabil şi o spun şi acum: nu are ce să caute în arbitraj! Un şmecher făcut arbitru la apelul de seară. Nu ştiu cum naiba mai este delegat în continuare. Are o singură şansă, să se lase de această meserie!”
Adrian Porumboiu, mai 2012

„Mă aşteptam să ne arbitreze Paszkany. Era mai corect aşa. Kovacs a venit cu lecţia învăţată, iar Şovre nici nu trebuia să fie delegat. A arbitrat hoţeşte”
Cornel Dinu, în martie 2012

„Este revoltător cum domnul Kovacs l-a eliminat pe Geraldo pentru două faulturi de joc. Mai mult, nu i-a arătat direct cartonaşul roşu lui Djokovic după ce acesta l-a strâns de gât pe De Lucas. Cum, de altfel, nu a sancţionat nici faultul asupra lui Zicu la o ţinere evidentă. Cine a urmărit meciul a putut vedea că acest ecuson FIFA aleargă, la propriu, fotbaliştii noştri pentru a-i forţa să iasă mai repede de pe gazon în momentul schimbărilor. În ultimele două meciuri în care ne-a arbitrat, la Piatra Neamţ şi acum, la Cluj, domnul Kovacs ne-a eliminat de fiecare dată câte un jucător. Data viitoare când ne arbitrează, sperăm, însă, că acest lucru nu se va întâmpla prea curând, o să intrăm direct cu 10 fotbalişti pe teren pentru a-l scuti de penibilul situaţiei de a ne elimina gratuit un om”
Marius Nicolae, manager la Petrolul, în aprilie 2014, după un CFR – Petrolul 1-1

„Dintr-un obscur profesor de sport la Carei, lipsit de experienţă, a ajuns un personaj extrem de important. Schimbă maşină după maşină, face tot felul de vacanţe exotice şi a ajuns playboy în Carei. Nu are niciun fel de afacere, iar salariile profesorilor nu sunt chiar atât de mari”
Daniel Stanciu, manager sportiv la Vaslui, în aprilie 2012

„Este incredibil ce se întâmplă, suntem bătaia lor de joc! La meciul cu CFR l-au pus pe Kovacs, pe care l-am recuzat de anul trecut. Au spus că nu au mai găsit hârtiile, dar dacă nici actele nu sunt luate în calcul, ce ne rămâne de făcut? Poate să ne retragem din campionat să mergem în ţările vecine, Bulgaria, Serbia, că aici, la noi, oricum este o competiţie pentru trei sau patru echipe. Sigur vom fi primiţi ostil de gazde, iar acum mergem şi cu un handicap – arbitrajul. Luăm în calcul retragerea de pe teren, dar cel mai bine ar fi ca domnul Avram să îl schimbe pe Kovacs”
Silvian Cristescu, team-managerul Craiovei, în noiembrie 2009, înainte de un duel cu CFR. Oltenii aveau vie în minte imaginea meciului din sezonul trecut, când arbitrul a fost acuzat că a făcut „cărţile” pentru clujeni, în meciul direct. „Atunci, Kovacs a contribuit decisiv la victoria lor. Nu a eliminat doi jucători clujeni, Toni şi Dorsin, nu a dat cel puţin un penalty pentru noi, iar la unul dintre golurile lor s-a bucurat la fel ca jucătorii”, mai spunea Cristescu

„CFR are de ani buni arbitri afiliaţi. Kovacs este împins de ani buni de la spate de CFR, spun că nu îl cunosc dar au băut împreună şampanii scumpe la petreceri serioase organizate de cei de la Cluj. Lucrurile astea erau întărite inclusiv de Crăciunescu înainte de a ajunge la CCA, din nou”
Adrian Poprumboiu, în mai 2012

„CFR n-are demnitatea să vorbească de arbitraje 2.000 de ani de acum înainte! Arbitrajul e bolnav. Unele echipe acceptă să se infecteze, ba chiar îl cultivă, altele se feresc”
Marian Iancu, noiembrie 2010

Domnilor care acuzati steaua….toti conducatorii de fotbal din romania s-au plans de kovacs ca face jocurile cfr-ului…chiar mai e cazul sa comentati? aici nu e vba numai de steaua. o sa o pateasca (daca nu deja au facut-o si ati uitat) si echipele pe care le simpatizati, si veti fi ipocriti daca il veti critica atunci pe acest fluieras. si da dl ioanitoaia, e o diferenta intre ajutorul primit de steaua anul trecut. ajutorul se petrecea in meciul direct. steaua nu isi facea jocurile in indirecte.si nu era incurajat jocul stelei sa fie agresiv si sa bage in spital.da, aufost bacila si ardeleanu, dar in astea au fost 2 cazuri in 10 ani, nu 2 cazuri in acelasi meci.

Adi (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:11

Nicusoare, vorbim despre faptul ca Steaua ARE acele 26 meciuri in CL!

Mai vorbim despre performantele ei si in Europa League, Cupa UEFA sau cum vrei sa-i spui.

Mai putem sa vorbim de faptul ca dupa revolutie avem niste sferturi prin aceste cupe si chiar o semifinala.

Mai vorbim despre faptul ca CFR a facut acele 10 puncte calificandu-se direct in CL pe punctele facute de Steaua, a fel ca si Otelul sau Urziceni.

Cinstit vorbind, nu ne deranjeaza foarte tare asta, pentru ca nu avem nicio rivalitate noi cu CFR, Urziceni, Galati sau altii care se vad rivali cu Steaua. Pentru noi conteaza mai mult ca Dinamo e rusinea Romaniei pentru ca NU se califica niciodata acolo si ca Rapid se zbate in mizerie. Pentru mine, astia sunt rivalii mei si pe ei ii iau in calcul.

Mai putem sa vorbim de faptul ca singura voastra bucurie este data de infrangerile Stelei din Europa…ca si cum „ne-ai bate cu frati-tu” 🙂

geo (31 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:19

eu zic sa le dati cupa ptr castigarea campionatului asta ptr ca sunt acriti la maxim de atatea plansete ca nu le-a fost acordat un penalty…gaaata bah ,mai terminati draku odata cu vaicarelile ,eu inteleg ca sunteti obisnuiti numai sa fiti avantajati…dar totusi,gata…sunteti penibili,TERMINATI ODATA !!!……pacalicilor.

MR (57 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:25

Pai simplu nea Ovi.
Cei care comenteaza asa de aspru sunt suporteri Stelei de anul asta. Sugerez sa se introduca ca manual in scoala istoria fotbalului romanesc in 2 etape: inainte si dupa revolutie. Cine sa-l scrie? Simplu: istoria Stelei s-o scrie un dinamovist, istoria lui U Cluj un CFrist,…
Un manual cat o casa

iustin (82 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:26

nu sunt doar acele 2 faze despre care ne aduceti aminte.mai punem si rosu la sepsi, rosu aiurea la parvulescu si deja sunt 4 mari greseli.ca nu vreti sa fie si rosu la acel penalty…cum doriti dar in regulament este de rosu

aham (140 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:31

iar numesti drept „greseli” niste acte intentionate. una e gresesti, alta e sa furi. asta a fost furt pe fata, calificat. asta se pedepseste cu inchisoare, nu suspendare. cat despre alti arbitrii care fac acelasi gen de „greseli”, cine fura sa plateasca.

omar (33 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:36

A-ti inteles ,, distinsilor domni ,, suporteri ai Stelei,cate avantaje a-ti avut si cate dezavantaje?.Acum gata cu gargara ca v-a miroase gura.Sante-ti cea mai avantajata echipa din Romania de arbitrii.Cum fac tiganii v-a plange-ti mereu smulgandu-va parul din cap ca doar ,doar in meciul cu Dinamo cine v-a arbitra va face fericiti.Se vede de la distanta ca ave-ti o FRICA nebuna.Dangerosss.

tudor (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 16:40

1. Kovaci asta e un xnenofob demonstrat in meciurile anterioare. Cand se striga afara cu ungurii din tara el cetateanul Roman se simte…
2. 7 decizii contra in aceeasi partida si 4 capitale…
3. Daca era oricare arbitru nu era scandalul asta Vezi punctul 1 si precedentele partide
4. Romanul asta nu e capabil sa deschida gura in a lega 10 cuvinte in limba romana. Mi-i se rupe sincer de el. Al Capone a fost arestat pentru evaziune nu datorita Crimelor…. cand ne mutam la Unguri in campionat poate imi schimb opinia.
5 Nea Ovi sa traiesti! Tu nu ai cum sa fi de acord cu mine public din 2 motive. ( 1 esti ziarist si dai in xenofobie. 2 nu ai avut bunicii violati, impuscati , badjocoriti de Unguri)
6. Hai la vot ca si asa e degeaba…

vap_andrei (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:00

@omar Analfabetule, ai distrus limba română cum distruge Kovacs meciuri de fotbal. De ce am impresia că sunteți de aceeași etnie?!

mda (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:02

La cate meciuri a judecat gresit chiar merita suspendare pe viata. Daca eu gresesc de atatea ori la locul de munca sunt pe faras. De ce nu ar fi la fel si in acest caz? Mai castiga si 3900 lei pe Meci.

Andrei (1607 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:04

,,Personal, m-am străduit să promovez mereu o atitudine echilibrată,,-spuneti ca este singura greseala a acestui arbitru?Asa spune si el .Dar uitati ce scrie la # 176 bogdan.Sunt minciuni?
Atitudini ,,echilibrate,, ca a dv. ne aduce in astfel de situatii.Astept sa-i faceti dreptate lui Rusescu,stiti jucatorul acela care a dat 2 goluri pentru nationala ,care avea un numar de goluri in cupele europene si care poate acum intra din nou in impas.Acest jucator nu are nimic de a face cu cazuri ca Ardeleanu sau greselile de anul trecut.Acest jucator putea ramine handicapat iar dv. nu gasiti de cuviinta ca jucatorii trebuiesc respectati.Cit timp aveti si dv. si arbitrii tolerante pentru asemenea incinente ma tem ca se vor mai intimpla.Ironia este ca s-ar putea ca data viitoare agresorul sa fie un stelist.Ce au invatat acestia dupa meciul de la Tirgu Mures?…Ca pot face si ei la fel.Ca trimiterea la spital a unor jucatori nu este macel…Nu de asta Ndoye a spus ca nu va face deplasarea in Ghencia?…Pina unde trebuie sa mearga lucrurile?…
Stiti ca Muresan a jucat in cupa iar saracul Rusescu nu stie cind va reveni pe teren?De fapt cine este vinovat:Rusescu sau Muresan?Desigur,stim ca vinovat este arbitrul…Daca la intrarea la Lato arbitrul macar il atentiona pe Muresan,intrarea nebuna la Rusescu nu mai avea loc.Contraziceti-ma!

almaviva (43 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:09

Complet de acord cu dvs., d-le Ioanitoaia! Aveti perfecta dreptate!

rezidenta din buzau (19 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:11

pt. 182 , omar – tu sa inveti gramatica limbii romane si apoi sa ne spui diferite texte.

LA scoala scrie pe curul tau !

cfr_atlanta (218 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:21

@ Bogdan
Vezi unde se afla majoritatea celor care au dat declaratiile astea…Jiji, Iancu, urmeaza Mititelu.In rest e securistii Nicolae si Dinu. Plus pupincuristu de Stanciu sluga la acea vreme a lui Iancu. Pai tu te iei dupa astia? Daca da, imi pare rau de tine. In rest un articol logic si de bun simt

Daniel (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:31

Domnule Ioanitoaia,pot fi de acord cu d-vs.pana la un punct.Sigur, sa nu vezi un off-side,da nu acorzi un penalty evident(sau sa acorzi unul imaginar!),sa nu dai un cartonas galben intr-o situatie in care te poti prevala de regulament,sunt greseli care pot fi trcute cu vederea(cu conditia sa nu le comiti pe toate intr-un meci!)Dar cand se atenteaza vadit, cu INTENTIE, la integritatea fizica a unor jucatori(imaginati-va ca Muresan aplica lovitura de UFC cu 20 de cm mai jos, in gat), ca juctorii respectivi sunt angrenati intr-o campanie europeana la nivelul echipei nationale si la echipa de club(unde reprezinta Romania!),cred ca vorbim despre altceva.Va multumesc!

l0gan (46 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 17:54

nea ovidiu nu ai cu cine ..
d l ionitoia v a pus o intrebare simpla raspundeti sau taceti naibii din gura de pufuletari . intrebarea e simpla de ce nu ati behait si atunci cand echipa vs a fost ajutata ?
atat simplu ne dati un raspuns la intrebarea asta ?daca nu nu are nici un rost sa va mai bagati pe acest articol .
aici nu o sa gasiti seminte si nici pufuleti moca ..

eu (5 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:08

si asa nu contam…dar precis nu ati vazut meciul…si cum suntefi fan Faliment 2 *(a se citi Dinamo_)va intaleg.
Dar cand unu te fura repetat nu l trimiti de unde sa nu te mai fura se numeste complicitate .
Si daca consideri ca i si greseli voite DE LA UN ARBITRU FIFA ?!?!?!?
despre ce vb?
CFR are de ani buni arbitri afiliaţi. Kovacs este împins de ani buni de la spate de CFR, spun că nu îl cunosc dar au băut împreună şampanii scumpe la petreceri serioase organizate de cei de la Cluj. Lucrurile astea erau întărite inclusiv de Crăciunescu înainte de a ajunge la CCA, din nou”
Adrian Poprumboiu, în mai 2012

“CFR n-are demnitatea să vorbească de arbitraje 2.000 de ani de acum înainte! Arbitrajul e bolnav. Unele echipe acceptă să se infecteze, ba chiar îl cultivă, altele se feresc”
Marian Iancu, noiembrie 2010

mako (12 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:09

Greselile prosteaua au fost una intr-un meci si nu a fost nevoie de operatii medicale la advetsari…rusescu risca sa-si piarda vederea la un ochi daca nu se opereaza iar keseru putea avea soarta lui nesu poate nu se mai ridica deloc si ramanea in coma…si atunci faceati aceste comparatii? Sunteti un copil cu acest articol…e ca si cum 2 copilasi se acuza unul pe altul ca unul dintre ei fura mai multe bomboane, insa unul chiar bate pe altii pt acele bomboane…dupa logica dv e ok, continua sa fure bomboane batand alti copii iar intr-o zi incepe sa si omoare…e bine? 😯😠🔫💰…🔗???

adi (26 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:18

Cel mai bine ar fi un campionat doar cu echipele din Bucuresti si cateva alte echipe celebre: Branesti ,Chiajna,Urziceni,Viitorul Omenia,,Berceni,de ce nu poate si Sageata Navodari Pipera, Steaua Pipera Ghencea,Dinamo Insolventa ,Rapid Giulesti,Progresul ,Sportul Studentesc si Avicola Gaiesti.Sa castige campionatul pe rand Gigi ,Borcea ,Copos,Hagi ,iar apoi echipa care beneficiaza de cei mai violenti suporteri , stabiliti dupa o bataie pe unul din campurile lui Gigi Becali. Celelalte orase sa faca un campionat diferit ca si asa au fost doar de umplutura in Liga Miticilor.

Kromophbia (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:32

Problema nu este ca a pierdut Steaua acest meci sau ca a arbitrat Kovacs prost.Cea mai mare problema este ca 2 jucatori au iesit sifonati rau

Kyro (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:32

Auzi la Catalina @171…”Fault in atac” la faza penalty-ului…Sunt curios ce trageti unii pe nas:))))))))))))

Many (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:53

Haideti, mucles, ca v-a facut Nea Ovidiu, are dreptate. Nici nu e greu ca voi sunteti niste apucati dusi cu pluta.

wed (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 18:55

vad ca toata lumea uita cine a cumparat drepturile tv si ca persoana respectiva nu mai este deloc anchetata spre deosebire de altii. in plus cere si chiar impune reducerea nr de echipe din liga 1 ceea ce inseamna distrugerea fotbalului romanesc. deci nu are in mina numai arbitrajul! si apoi n-a platit ca sa vada cum cistiga altii titlul. de retinut ca sistemele economice reductioniste nu duc la progres niciodata ba dimpotriva fapt verificabil.
in meciul arbitrat de acel minoritar este vorba despre violenta pe care a permis-o si care este condamnata in codul penal.
alibi pt ceea ce s-a intimplat nu exista. acum sa multumim pt ca minoritarii n-au repetat cele intimplate la ip si traznea?! sa le dam sa spinzure si alte papusi ca sa fie mai linistiti?!
cei care incep cu motive aberante cum ca steaua nu stiu cite puncte ar fi primit cadou fac parte din antiromanismul prostesc de care sint dominati cei care provin din mediul rural si care sint obisnuiti sa arunce cu noroi in tot ce inseamna romania in toate valorile si traditiile romanesti. sa nu uitam ca cei care au insotit nationala ungariei le-au strigat romanilor slugilor pt ca asta inseamna sa te comporti asa ca unii care nu-si respecta propia tara. minoritarul a vrut sa va arate ca poate face orice si nu i se va intimpla nimic ceea ce a si reusit. cred ca la ora asta ride de se tavaleste pe jos cind citeste aberatiile unora care acuza steaua!
cei care domina arbitrajul stiu bine s-o faca si sa compromita echipele pe care le vor distruse cu decizii aberante atunci cind nu este nevoie si din care nu se trage profit ca sa aibe de ce sa se agate in viitor.
un neamt a descris romanii in revista forbes din aprilie 2010 ca fiind un popor naiv care se crede foarte destept si smecher.
deci desteptii care se umfla impotriva stelei sustinind violenta minoritarilor nici nu stiu ce fac si nici despre ce vorbesc. situatia romaniei in care cei din mediul rural conduc si decid totul de zeci de ani arata acest lucru din plin. este totodata o perioada in care tara nu mai este respectata datorita comportarii acestor indivizi care nu stiu pe ce lume traiesc dar trebuie neapareat sa ne faca cunoscuta parerea lor desigur cel putin perfecta.

CH (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 19:04

Domnule Ioanitaia, a ramas Romania fara arbitri? Reciclam aceeasi arbitri cu bube sau e mai ok sa ii lasam nitel pe bara, in alta divizie, etc. si sa aducem altii noi?

make (8 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 19:25

Hai, ma oi capiate, voi faceti scandal ? Dar cand in zeci de meciuri ati fost avantajati de arbitraj si ati castigat campionate cu valizele lui Jiji, atunci era ok, nu ? Derbedeii dreaq !

Comentează