Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suporterii și măsura

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care […]

joi, 30 octombrie 2014, 9:42

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care a iscălit pe gsp.ro steaua-1986-forever, excluderea din arbitraj a vinovatului. “Intenție evidentă și furt calificat”, a postat aham, iar ccc a cerut “să se meargă pînă la eliminarea din arbitraj”. Același steaua-1986 a și explicat de ce: “Fiind recidivist, mi se pare o glumă să stea pe bară un număr de etape. E ca și cum un criminal în serie (subl.mea) e lăsat liber în loc să fie băgat în pușcărie pe viață. Kovacs se va întoarce și va continua să fure cum s-a obișnuit”.

Deși am învățat să ascult și să respect orice părere, consider deplasat un asemenea mod de a pune problema. Practic, unui abuz, dacă putem numi astfel prestația sub orice critică a “centralului” din Carei, i s-ar răspunde cu alt abuz.

Indiscutabil că Istvan Kovacs a greșit grav. Cu atît mai grav cu cît a greșit invariabil contra Stelei, pe care a dezavantajat-o flagrant în măcar două situații-cheie: cînd nu l-a eliminat pe Mureșan și cînd n-a dictat penalty la Tănase. În paranteză fie spus, nu se impunea roșu la Stăncioiu deoarece mingea plecase în lateral. Erori incontestabile însă pentru care e de așteptat ca arbitrul din Carei să plătească scump.

Dar atît, nu mai mult. E forțat, o exagerare, să propunem ca lui Kovacs să i se taie capul, să fie tras pe roată, pus la zid. Cum n-a omorît pe nimeni, să ne abținem să facem din țînțar armăsar, iar din lovirea unui adversar, cazul lui Mureșan, mai puțin al lui N’Doye, care n-a urmărit să-l calce pe Keșeru, un proces de intenție ori un capăt de țară. Să avem grijă, să păstrăm măsura și calmul, să nu sărim calul! Și nici să nu confundăm poziția unui ziarist cu cea a unui suporter. Obligatoriu, percepțiile lor diferă.

Personal, m-am străduit să promovez mereu o atitudine echilibrată, de înțelegere, chiar de toleranță. În numele căreia nu m-ar mira ca fanii Stelei să mă ia din nou la întrebări și chiar la înjurături. Îmi asum acest risc, care nu mă împiedică însă să-i întreb, fie și din cealaltă latură a baricadei, de ce ei nu s-au revoltat și atunci cînd s-a întîmplat ca arbitrii s-o favorizeze clar pe Steaua?! Că s-a tot întîmplat, nu-i așa?!

Pe parcursul sezonului anterior s-au consemnat în contul formației din Ghencea 20 de decizii de arbitraj pro și numai 6 împotrivă, bilanț grație căruia campioana a ocupat locul 1 în clasamentul echipelor avantajate. De pildă, în etapa a 10-a, la Vaslui – Steaua, 0-1, S. Colțescu i-a ajutat pe bucureșteni cu amîndouă mîinile: l-a eliminat aiurea pe Cerniauskas și ușor pe Madson, n-a dat penalty pentru gazde! În partida de la Galați, 1-1 în etapa a 17-a, I. Dima i-a refuzat Oțelului un 11 metri vizibil și de pe Marte, apoi nu l-a eliminat, cum merita, pe Pintilii.

Să mă scuze atît de nervoșii suporteri ai roș-albaștrilor, dar unde erau atunci de nu s-au scandalizat și n-au cerut excluderea arbitrilor?!

Comentarii (223)Adaugă comentariu

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:19

Stimate Maestre, nu este vorba de faze de fotbal, de favorizari.

Este vorba de VIOLENTA, de HULIGANISM, de TENTATIVA DE OMOR, pe un TEREN de fotbal !!! Daca Keserü, cazut la pamint, era lovit cu piciorul in cap pe STRADA, ori lui Rusescu i se sparga fata pe STRADA, agresorii primeau pe putin doi ani. Nici Mustata n-a omorit pe nimeni, doar a participat la o RAFUIALA. Cred ca a primit 7 ani ! Pare deplasat exemplul ? Recunosc. L-am deplasat intentionat, poate, poate, se va intelege in sfirsit: pe TEREN a fost o RAFUIALA ! Au fost VIOLENTE care ar fi adus ani grei pe STRADA ! Si da, Kovacs este recidivist. A fost MACEL si la ultimul 1-1 arbitrat de el cu Astra. Si da, recidivisti sint si jumate din lotul ASA.

Nu recunosc nici macar ca cei mentionati au exagerat, de vreme ce chiar domnia voastra cereati o suspendare drastica. Este si singurul mod in care pot fi educati arbitrii care fac praf un meci.
Iar conducerea Stelei a acuzat in primul rind DELEGAREA, apoi VIOLENTA, apoi FAZE. Au vorbit de PROTEJAREA lui Covacs, pe care, zic eu ca sa-i acord circumstante atenuante, l-au imbolnavit romanii cu scandarile lor primitive din tribune. Omul e bolnav, asta e cert.

Concluzie: este acuzata VIOLENTA permisa, arbitrul a incurajat rafuieli pe teren, care pe strada ar fi adus ani buni de inchisoare.

PS1
Miriuta, „prietenul“, cind a venit prima oara in Ghencea, Popa a fost la un pas de spitalizare, a venit cu fotbalul pe care il stie. Din pacate la CFR nu are criminalii necesari lui, asa ca prevad ca se va dezumfla rapid. El nu joca un rol, chiar asa gandeste, greoi ca un taran, care da cu barda si apoi zice: pai stai asa, ca si ala a dat la fel, asa ca „taceti din gura“. Daca Mi-ri-uta ar fi avut dimensiunea lui Nobby Stiles, Mi-ri-uta spala vasele, lustruia ghetele, caci se lovea mingea de el ca de zid. Te doare mintea cind un nimeni ca asta se intreba ce meciuri o fi jucat Costel Galca. Eu am sustinut mereu ca CFR trebuie sa gaseasca suporteri si un antrenor. Constat ca suporterii ii preocupa, fac progrese, dar inca nu au avut antrenor. La fel ca Porumboiu. A avut echipa ? Mereu. A avut antrenor ? Niciodata. Daca Mi-ri-uta ramine, fac pariu ca o sa-i bata U de o sune sune apa in cap. Apoi o sa ne intrebe cine a fost Ogararu.
PS2
Tanase a impins mingea cu exteriorul dreptului, in viteza dar usor, ca un mare atacant, doar cu 20 cm, deci trecuse de ultimul aparator si urma sa impinga mingea in plasa. Ultimul aparator a intrat la Tanase cu picioarele in fata !!!, l-a secerat !!!, n-a avut nici o traba cu mingea !!!
Dupa opinia mea Kovasc nu are umor, nici minte si aroganta suficienta, e doar un ungur bolnav. Altfel daca i-ar fi dat rosu lui Tanase, atunci da, umor, inteligenta, toata lumea ar fi inteles ce vrea el de fapt. Pacat. Chiar era un arbitru bun.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:23

A, daca tot sunteti felicitat pentru curaj, am s-o fac si eu. Fara legatura cu subiectul, va felicit pentru invitatul de luni. Florin Gheorghiu, fost campion mondial de juniori la sah (titlu pe care in vremea aceea l-au castigat si un Boris Spasski si un Anatoli Karpov). Mare curaj, intr-adevar, in contextul luptei oarbe pentru audienta din media.

PASSCU (23 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:26

Domnule Ioanițoaia păcat că nu și respectați ce spuneți. În aricolul dvs. iată ce găsesc: ”Să avem grijă, să păstrăm măsura și calmul, să nu sărim calul!”Apăi ați sărit calul rău de tot. În acest caz de la Tg. Mureș este vorba de violență domnule Ioanițoaia nu de favorizare și defavorizare. Nu e vorba că Mureșan nu a primit cartonaș roșu. E vorba că Mureșan a atentat prin jocul său la sănătatea lui Rusescu. A atentat la viitorul sportiv a unui coleg de a lui. În cazul lui N’doye se vede clar cum se duce cu intenție de rupere. Putem vorbi de defavorizare în cazul penaltiului neacordat. A fost un fault normal de joc fără violență. Dar în cazul Mureșan, N’doye și a lui Sepși e vorba de INFRACȚIUNE dle Ioanițoaia. Indiferent că e vorba de un sport. Iată ce aberație mai debitați: „mai puțin al lui N’Doye, care n-a urmărit să-l calce pe Keșeru”. Alooo domnule Ioanițoaia unde suntem aici. Ați căzut în vise? Domnule Ioanițoaia nu se pedepsește intenția domnule ci fapta. Intenția este o agravantă dle. Oare Neșu a fost adus la stadiul de legume intenționat? Nu cred. Oare Bancu a fost nenorocit ieri la Craiova cu intenție? Nu cred. Așa merita și Keșeru să pățească? Oare vă puteți închipui ce este în sufletul lui Bancu. Sau a familiei lui? Oare de ce vorbim aici? După părerea dvs, pentru faptul că Steaua a fost ajutată în capionatul trecut acum trebuie să plătesca cu viitorul lor Rusescu, Keșeru et co. Domnule Ioanițoaia uitați că avem destule exemple în care au fot distruse cariere de fotbaliști. Indiferent că au fost la Steaua, Diamo, Bacău, Mediaș, Rapid, Franța , Anglia, Spania, Italia etc. Ce părere aveți de Neșu și Chivu? Am impresia că faza de aseară de la Craiova cînd acel vlăstar pe nume Bancu și-a luat adio de la fotbal pentru mult timp sau pentru totdeauna e ceva firesc ptr. dvs. Cu ce sunt acești copii vinovați de incopetența și incapacitatea unor fluerași de tip Kovaci? Spuneți că nu a omorît pe nimeni Kovaci. Aloooo domnule Ioanițoaia nu suntem în Afganistan pe cîmpul de luptă. Suntem pe un teren sportiv. Un arbitru pe terenul de sport este exact ca un judecător. Împarte drepatea și apără integriatatea sportivilor domnule Ioanițoaia. Sunt plătiți cu bani grei pentru un meci. Eu dacă greșesc la serviciu îmi ia pîinea de la gură imediat. Rămîn pe drumuri. Dacă doamne ferește mă împiedic pe peron la metrou și fără intenție ating pe cineva care cade în fața metroului sunt iamediat condamnat deși lipsește intenția faptei. Așa că nu îi mai tot luați apărarea lui Kovaci. A greșit să plătească.
Iată ce aberație mai scrieți„ să nu confundăm poziția unui ziarist cu cea a unui suporter. Obligatoriu, percepțiile lor diferă”. Care este poziția unui ziarist și a unui suporter în acest caz? Sunt uimit că tocmai un ziarist de talia dvs. are o reacție necontrolată în acest caz infracțional. Eu ca suporter declar cu simț de răspundere că se impun măsuri drastice în astfel de cazuri. Acest caz de atentat la sănătatea unor personae este prevăzut în codul penal ca infracțiune și nu are nimic în comun cu sportul. Nu este un caz de favorizare sau defavorizare. Ce faceți dvs. dle Ioanițoaia este favorizare. Favorizarea lui Kovaci. Adică favorizarea infractorului. Tot încercați prin metode gazetărești să dați dovadă de imparțialitate. Dar consider că nu era momentul tocmai în acest caz să îi luați apărarea lui Kovaci. Prin articolul de față efectiv încurajați violența. Aș dori să vă adresez o întrebare. Oare care a fost reacția dvs. joi în momentul în care piciorul lui Bancu s-a făcut ca ața pe mosor? Mai puteți revedea acea fază? Eu nu. Și aș interzice reluarea acesteia.

niculae49 (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:31

As retine atentia domnului Ioanitoaia in legatura cu un singur aspect : cu siguranta are origini dambovitene ! Acest tip de argumentare, cum ca acum un an, acum doi ani sau nu stiu cati ani intr-o situatie „in oglinda” nu s-a reactionat la fel, este un sofism specific celor care nu prea au argumente valide, care doresc sa fie „bagati in seama” pentru ca de’, mai multe accesari inseamna mai multa notorietate.
In acest context nu ma intereseaza Steaua, Dinamo sau CFR, ma intereseaza un singur aspect : pana la acest meci nu am mai vazut un arbitraj partinitor in asa hal, fara nicio jena, fara nicio tema de repercursiuni. Teoretic, cauzele ar putea fi :
1. A vrut sa ajute o echipa ( nu mai fac alte speculatii)
2. A vrut sa dezavantajeze o echipa ( nu mai fac alte speculatii)
3. Ambele variante ( nu mai fac alte speculatii)
4. Asa a primit „indicatii” sau „sugestii”( nu mai fac alte speculatii)
5. A avut o zi proasta (!)
Nu cred ca mai pot exista alte posibile cauze. Oricare din cele enumerate, sau combinatii intre ele, ar fi valabila, consecintele indirecte in planul calitatii fotbalului romanesc pot fi semnificative.
Cred ca cea mai importanta problema nu este Kovacs, maniera( subliniez , maniera, nu greselile facute) fara precedent in primul esalon in care a arbitrat, ci precedentul care se poate crea. Cred ca diriguitorii fotbalului romanesc, cei ai arbitrajului, au o mare provocare din acest punct de vedere!

Pe Bune (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:34

Mama mea, femeie in varsta, s-a plans vecinului de copilul acestuia care i-a spart geamul cu mingea. Da, dar au mai fost si alti copii acolo, a ripostat acesta.

Gri Gri (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:35

Eu cred ca se pierde din vedere urmatorul lucru a fost un arbitaj cu intentie sau au fost greseli omenesti?
Eu zic ca a fost unul directional vizibil din avion si atunci o suspendare indiferent de durata este o decizie blanda, excluderea este solutia pentru ca este clar ca arbitrul nu poate sa isi mai faca treaba si sa fie impartial.
Deci cum a fost domnule Ionitoaia arbitrajul cu intentie sau cu greseli omenesti?

RebelU (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:36

cred ca si presul de la usa mea are mai multa verticalitate ca ioanitoaia, de ani de zile asta o tot scalda in ape caldutze.. imi aduc aminte ce scria dupa mizeria de la sibiu( arbitrul radu petrescu a anulat golul sibiului pt cazatura lui beto) ca a arbitrul petrescu e slab,nu a fost intentie.. de slab ce e, de ani buni e pe lista fifa(normal ca baietii destepti nu aia corecti promoveaza in tara asta).. ioanitoaia a fost toata viata lui preshul lui paunescu si acum traieste tot ca un presh

man (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:39

steaua si cfr sint echipele blatiste ajutate de arbitrii..

ionut (46 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:42

Cu tot respectul, iata ca sunt si unii care nu va injura, faceti o serie de erori. Discutanad in principiu acest ,, sa nu-i luam capul ca nu a a omorat pe nimeni,, pai odata folosim o figura de stil ,, nu a omorat pe nimeni,, si apoi aceasta nu mai functioneaza , de ce a fi scos din arbitraj egal taierea capului? Greseala in fotbal sanctiune in fotbal. Cat priveste erorile de arbitraj, penalty, rosu la Parvulescu, faultul la Keseru, nu le discut, erori posibile, scuzabile, chiar daca intr-un singur sens. Eu altceva intreb, fara a cere ,,capul lui Kovacs,, cum explicati ,,greseala,, la Muresan ? Avazut faultul, a oprit jocul, a vazut intentia, imprudenta, ceva a vazut = a dat galben, apoi s-a apropiat de Rusescu, l-a vazut cum arata si, UEFA e clara, urma rosu. Rusescu nu era doar ametit, ca Keseru sa zicem, pentru a se interpreta o eventuala exagerare, avea taietura sub ochi, sange. Cum explicati ? Greseala ? Adaugati si ,,istoricul,, lui Kovacs fata de Dinamo, Steaua, fara a scuza intr-un fel comportamentul galeriilor, dar daca nu rezisti, daca ,,esti si tu om,, si te afecteaza jignirile scandate de tribuna si te razbuni, chiar si inconstient, atunci trebuie sa te lasi si sa-ti alegi alta meserie, fara ca aceasta sa insemne, moarte, tragere pe roata, sau taiere de cap.

ariel (17 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:46

e bine domnu’ ioanitoaia ca ne mai si trageti de urechi….. aveti dreptate, Noi nu suntem echilibrati, Noi nu intelegem contextul….. pai cum asa….. e simplu: platim bilete la meciuri, platim abonamente la TV ca sa-l „admiram” pe dumnealui, pe printul istvan! suntem „niste tarani” …….

totusi, poate terminati cu operatiunea asta de „spalat cadavre”! caci dupa ultimele prestatii asta este istvan kovacs: un „cadavru”! ce ii reprosez nu sunt greselile de arbitraj fotbalistic, care sigur se pot intampla si se vor mai intampla, ci aroganta si premeditarea care au permis lovituri extrem de periculoase impotriva unor jucatori altfel corecti si profesionisti (in speta keseru si rusescu)! intre golaniile directe ale lui muresan & n’doye si golania de incurajare a lui istvan, ultima este infinit mai grava caci reprezinta un atentat la spiritul jocului, al competitiei!

acum si intotdeauna, istvan kovacs este si va ramane un derbedeu!

CIPRIAN (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:50

Nu pot sa cred ca in sfarsit are cineva curaj sa spuna ceva de Steaua. Parca suntem pe timpul lui nea Nicu si nu avem voie sa atingem jucaria lui pretioasa numita Steaua. Anul trecut cand Petrolul a fost furata si viciata de zeci de puncte iar Steaua ajutata sa ia un avans considerabil nimeni nu sa sesizat! nici FRF nici LPF..nici presa! sa nu uitam nici meciul de anul acesta dintre Petrolul si CFR unde a fost o hotie ordinara(2 cartonase rosi pentru Petrolul , Albin a fost accidentat si a stat 1 luna, iar jucatorul CFR-ului nu a primit nici macar galben..etc). De ce cei de la Steaua cred ca e normal sa fie mereu avantajati, mereu privelegiati?? au tracut anii comunismului..gata ajunge! hai sa jucam pe teren cinstit, fara jocuri de culise..fara butoane!

george (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:53

Domnule Ioanitoaia, am pretentii de la dumneavoastra ca formator de opinie. Nu se pune problema asa. Sunt stelist si sigur am fost ajutati de multe ori si nu sunt de acord sa fim ajutati. Ce ati enumerat dumneavoastra sunt ajutoare diferite. Noi cei care il vrem afara din arbitraj pe acest hot ne referim la faptul ca el are antecedente de meciuri stricate. La acest meci nu au fost faulturi au fost agresiuni violente, nu au fost situatii ca nu ar fi acord al doilea galben ca i s-a parut faultul ca fiind de joc. Si chiar daca nu recunoaste nimeni toti ne dorim ca jucatorii nationalei sa fie cat de cat protejati de actiuni violente, nu sa fie mai presus de lege, asta nu inseamna ca ceilalti sa se dea la o parte. Sa fiti siguri toti, Kovacs nu a gresit, astea nu sunt greseli. Despre arbitrii pot sa va spun ca in mare parte arbitreaza cu interes, pro sau contra, la judet (prahova) se plateste peste barem doar ca sa fii arbitrat corect, daca vrei victorie se schimba doar cifrele Despre Muresan ca si despre Cadu(l am adus in discutie ca si asemanare) care au facut scoala de macelari la cfr fiindca beneficiau de protectie, nu are rost sa mai consum cuvinte. .

Tehnicu… (12 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:54

Respekt Nea OVI ! Suparare mare la suflarea @urolaco- @lbaneza, care atunci cand sunt arsi sar de tartita in sus. La Iasi in Cupa, daca marca Iasul asa cum a marcat Stanciu ( lupte libere )am fi avut alt caz de dezbatut. Asa ca ,”gura mica si joc de glezne” suflare !

obiectiv (46 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:54

Stima ne Ovi pentru articol,dar sa-l citezi pe userul steaua1986forever e o prostie,individul ala e printre cei mai limitati din cei ce posteaza pe gsp! Iar reactiile stelistilor sunt in ton cu trecutul echipei obisnuite cu furturiledoar in favoarea ei.

Mefi (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:56

Domnul Ioanitoaia Parerea mea si indignarea mea este nu faptul ca domnul Kovacs a viciat rezultatul si Steaua a pierdut ,nu asta ma doare e un meci de fotbal si s-au pierdut 3 puncte nimic rau pina aici ,ce ma indigna e faptul ca domnul Kovacs a lasat jocul sa curga la asemenea violente fizice , si acum intrebarea mea … Trebuie sa acceptam ca jucatorii sa ajunga de urgenta prin spitale dupa un meci de fotbal?jucatori de nationala care posibil nu vor juca in urmatoarele meciuri daca Kovacs v-a arbitra Steaua ( paradoxal jucam cu Ungaria in grupe si stau si ma intreb )

george (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:59

Observ foarte multe comentarii care arata ca ati pus problema gresit. Noi toti ne referim la violenta nu la greseli. Este pentru prima data cand aud ca federatia si liga au luat pozitie impotriva unui asemenea arbitraj, asta spune ceva, nu ca e steaua ci ca s-a considerat un atac asupra jucatorilor nationalei

ccc2 (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:01

Dar cand suntem favorizati ce asteptati sa iesim in fata si sa cerem rejucarea meciului sau cum?sa fi iesit in fata vasluienii sau galatenii asa cum fac stelistii acum.

dinca (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:02

#99. Nu explica Ioanitoaia, asa scrie in regulament si nu e cumcrezi tu, un ghicitor. Legea nu e cum ii place unuia sau altuia si trebuie respectata de toti.

h0ulk (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:04

Foarte bun „articolul”. Bineinteles ma refer la comentariul lui Steaua-1986-forever. Replica data domunul avocat Ioanitoaia este geniala. Mi-as dori sa citesc candva articole scrise de Steaua-1986-forever si comentarii de Ovidiu Ioanitoaia.

pax (36 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:05

Sunt suta la suta de partea Dv. Va rog sa nu va lasati coplesit de presiunea pe care o pun suporterii. Aveti dreptate.

Tudorache (179 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:07

In loc sa se infietbante fara motiv multi ar trebui sa intekeaga ceva din acedt articol. Nu se intampla asa si e destul de rau. E din ce in ce ma putin loc de obiectivitate in societatea romanasca.

durasell (5 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:08

daca vrei sa fi impartial si elegant ar trebui sa spui si de anii cand CFR lua titlul,sau otelul,uita-te la CFR ca ei aveau cele mai multe greseli pro in tur cand nu se baga prea mult de seama.

SO (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:09

Pt. Lord Belial – cati „suporteri” ziceai ca sunteti la st… aa nu ai specificat. Daca in calculele tale iti dau prea multi revezi, poate ai plusat cu efectivul stanelor si cei de prin internet café-bar-uri. Oricum de cele mai multe ori (si asta s-a demonstrat in toata istoria lumii, calitatea conteaza si nu cantitatea)…insa in ultima perioada din ceea ce vad in statistici, nici macar la cantitate nu mai sunteti in primele 5 echipe – halal asa zisi „suporteri”.
Nu avea tu grija ziaristilor …ca mai sunt si alte sporturi care in ultima perioada aduc prestigiu Romaniei si daca e de scris de fotbal mai gasesc asa un „amarat” de Real-Barca la care sa aprecieze ceva fotbal, tactica si nu numai. Cred ca si ei s-au saturat sa comenteze bataile continuue dintre membrii galeriei (de arta – natura moarta – cu exceptia batailor) voastre disputate chiar si in timpul meciurilor nationalei. In rest success …la butonat!
Pt. 17 Nentori …frumos nick ..sper sa il ai de curand si in CI. Sa revin odata cu naprasnica accidentare de ieri a fotbalistului Craiovei (Bancu – Doamne ajuta sa iti revi repede!), mi-a revenit in minte accidentarea facuta de „legenda voastra” demna de toata sportivitatea – Lacatus M. Daca la Tg. Mures a fost „macel, crima etc.”) atunci in acel meci cu FCM Bacau, daca bine stiu, ce a fost … ???? Hiroshima, Auschwitz sau ce … totusi dupa ace meci o cariera/viata profesionala a unui om a fost distrusa. Sa pastram proportiile aici nu am auzit sa fie cazul. Succes …si tie!

nicu.cucu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:12

Suporterii Stelei nu au substanta…sunt suporteri „indopati„ cu rezultate obtinute cu orice pret,nu au in spate o traditie si valori de aparat(spirit de echipa,respect pentru traditie,respect pentru rezultat,indiferent ca e favorabil sau nu)….sunt porniti pe suporterii Rapidului,dar au multe de invatat de la ei,foarte multe…

MisterM (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:13

@Buzatu…buzatule, stai linistit, nu ai cum sa iei gripa pentru ca boala are si ea demnitatea ei, nu se lipeste de „primate”…

Alex (20 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:17

Kovacs a arbitrat CORECT la Tg. Mures! Problema stelistilor – club si suporteri – este ca ei sunt obisnuiti sa fure cu ajutorul arbitrilor de casa si un arbitraj corect li se pare furt!? Daca Steaua ar fi furata o suta de ani, meci de meci, tot nu s-ar echilibra balanta furturilor comise de ei de la infiintare!

kovacs (17 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:19

„Deși am învățat să ascult și să respect orice părere, consider deplasat un asemenea mod de a pune problema. Practic, unui abuz, dacă putem numi astfel prestația sub orice critică a “centralului” din Carei, i s-ar răspunde cu alt abuz.” – dupa gandirea dumitale, ar trebui ca hotii sa fie premiati, nu cumva vreunu sa se simta abuzat

gogo (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:22

Sunt un stelist convins si asa am sa ramin toata viata, dar asta nu ma impiedica sa fiu obiectiv si sa recunosc atunci cind echipa pe care o iubesc atit a fost avantajata. Au fost si momente cind STEAUA a fost avantajata clar, dar nu in situatrii ca in cea de fata. Steaua a cistigat la pas campionatul trecut si l-ar fi cistigat oricum si fara presupusul ajutor despre care faceti vorbire, asta e echivalentul a nu exista niciun dubiu ca acelea au fost GRESELI. Nu este cazul si in exemplul din cazul de fata. Steaua are un avans de doar doua puncte fata de urmatoarea clasata, cfr, echipa ce beneficiaza clar de pe urma acestui arbitraj si care a avut parte in ultimi ani de mult mai multe arbitraje cu cintec in favoarea ei decit toate echipele din campionat la un loc http://youtu.be/crVqAe2ivu8 iata un exemplu mai mult decit concludent. Ei simt ca suntem mai slabi ca anul trecut si incearca prin tertipuri murdare, gen arbitrul caruia nu vreau sa-i pomenesc numele, sa se apropie de STEAUA, lider incontestabil si in editia asta de campionat. STEAUA e mult mai vizibila si da nastere la multe frustrari din partea combatantelor, frustrari ce se manifesta vocal si violent asa cum e cazul la Tg Mures. De ce suflarea stelista este revoltata??? Nu pentru un meci pierdut, nu pentru ca arbitrul a vorbit in maghiara, ci pentru maniera golaneasca cum am fost tratati, maniera golaneasca cum un neica nimeni in fotbal, un vagabond pripasit pe meleaguri romanesti de undeva din Africa, un vagabond ce-si permite si caruia i se permite sa dea declaratii in care se manifesta exact cum stie si cum este in fapt: ca un vagabond. Ni se cere sa mergem pe stadion si sa ne manifestam fair play, sa avem respect, dar respectul nu este demonstrat si promovat asa cum trebuie. Se promoveaza vioneta verbala si fizica pentru ca din asta se hranesc pseudo jurnalisti, pentru ca, vezi Doamne, asta se vinde. Suntem revoltati pentru ca vrem sa vedem fotbal si oameni cerebrali care sa-l practice si care sa vorbeasca despre el, oameni care sa constientizeze ca sunt putere de exemplu pentru mase, nu retarzi ce-si omoara parteneri de competitie pe teren, pentru ca altfel nu sunt in stare de rezultate favorabile, ca mai apoi sa iasa cu nonsalanta pe sticla cu declaratii belicoase si total iresponsabile.Asta e motivul pentru care eu, stelist pina in maduva oaselor, sunt revoltat si ma manifest galagios pe unde si cum pot dupa macelul la care am asistat duminica.

nnn (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:22

ioanitoaia ii rapidist stie toata lumea asta…deaia comenteaza asa

mircea (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:23

Domnule Ioanitoaia, nu este vb ca a facut greseli este vorba ca acest om a dus arbitrajul de la mures atunci cand faceati dumneavoastra emisiuni si incercati voalat sa spuneti ca acel arbitru a fost corupt , ca a tras cu o singura echipa, vezi ceahlau, bistrita, steaua, dinamo, rocar etc, cred ca si dumneavostra, si eu si multi alti ne-am revoltat sa nu mai ajungem acolo, din punctul meu de vedere ce a facut acest arbitru a fost clar intentie, vinovat si nu credeti ca a facut-o de capul lui si stii ce vorbesc. Toate cele bune va doresc si sa stiti ca sunt un mare fan al dumneavoastra dar acum nu aveti dreptate. Multumesc!

gicapuia (38 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:23

In ultimi 10 ani nici o echipa nu ar fi castigat campionatului daca si numai daca nu ar fi fost ajutati de arbitri. Gratis sau cumparati.
Nu va mai faceti ca nu stiti.
TOTI!

SO (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:27

Hai sa o recunoastem…copii fiind „generatia ’86” – molestati mai apoi de indobitocirea progresiva a comunistilor (in primul rand din punct de vedere mental – efecte care se vad acum in zilele noastre – nu mai ajung majoritatea oamenilor sa gandeasca si sa actioneze pt. propriul interes, ci doar condusi din spate de spiritual de turma sau de interesul vreunui politician iscusit si cu interes) au ajuns in aceste zile neavand traditia si gandire proprie si pozitiva sa fie „de partea – relativ” propriei echipei doar in functie de performanta si pozitia in clasament locul 1 – la fel deci ca si in ’86 cu castigarea aia – daca era Dacia Mioveni care era castigatoare si sustinuta ” asa cum trebuie de Party..d ” atunci probabil asistam azi in aceleasi conditii la un exces de suporteri ai acestei echipe peste tot. Gandire de copil – actionare in consecinta si stim foarte bine ca acestia nu stiu diferenta dintre bine si rau, deci mari asteptari nu poti sa ai de la ei. Sunt curios daca era retrogradata ca si Rapid, dupa scanadll valiza vezi Juventus in scandalul Calcio poli – ca posibil era atata timp cat faptele au fost incriminate si cineva face inchisoare pentru asta – revin sunt curios cati „asa zisi” suporteri ar mai fi avut „fenomenala/inegalabila si permanent defavorizata” echipa st..

Azi gresesti maestre (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:30

Pespsirea lui Kovacs trebuie sa fie exemplara nu pt ca a furat Steaua, nu pt ca nu a vazut sau nu un 11m , un offside, un hent sau alte greșeli care in cele mai multe rânduri pot fi acuzate prin simplul fapt ca asa a vazut omul si atat timp cat proba video nu este inca acceptata de FIFA si UEFA greșeli omenești vor mai fi, ci pt ca a încurajat violenta fizica!
Fotbalul nu e sport pt muieri, de acord!, insa nu e nici K1. Cand il calci pe unu’ pe cap si il trimiti la urgentă, chiar si daca nu a fost premeditat, e musai sa te alegi cu o pedeapsa severa altfel, daca vezi ca arbitrul permite o sa intri la rupere in continuare, adica exact ce a facut Muresan.
Sanctiunea are in primul rand rolul de a descuraja viitorul comportament nesportiv, la fel si pedeapsa pt Kovacs trebuie sa fie exemplara pt a servi drept exemplu si altora care cred ca daca fura pe fata la un meci scapa cu cateva etape de suspendare.

mat (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:33

Aveti asteptari de la Ioanitoia?Omul e senil,omul e corupt,omul uraste Steaua.Articolul tau e bun de scos la imprimanta cand nu ai hartie igienica in baie.Javra..

Bocanci (106 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:36

Colcaie diviziile inferioare de arbitri tineri si talentati. Acestia nu sunt promovati din cauza ca toti arbitrii din Liga 1 au proptele si oricat de grav ar gresi, li se iarta. E o mafie bine pusa la punct, in care se patrunde foarte greu. Dar dupa ce ai patruns, ai viata asigurata.

Milici (440 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:44

Iştvan Kovacs ar trebui să se retragă din arbitraj şi Ovidiu Ioaniţoaia din jurnalim sportiv !
Explicaţiile sunt de prisos , e de-ajuns vorba aia- N-ai cu cine , dom’ne !

Adi (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:46

Domnule Ioanitoaia, vi se pare ca in cazurile despre care pomeneati arbitrul respectiv venise „cu tenta”? Imi pare rau sa va contrazic, insa e o diferenta mare intre a gresi in favoarea unei echipe (si nu contest ca s-a gresit si in favoarea Stelei in alte ocazii) si a cauta cu orice pret sa dezavantajezi o echipa, cum a fost cazul la Tg Mures.

Inca un lucru important, cred eu, este acela ca ajutorul respectiv poate sau nu influenta un joc, un rezultat. Cu tot respectul pentru Tg Mures, daca arbitrajul acesta nu ar fi fost CLAR, VOIT impotriva Stelei, ASA un ar fi castigat. Iarasi, cu tot respectul pt Vaslui si Otelul, nu putem spune acelasi lucru despre meciurile mentionate de Dv.

Si acum mai aud prostii din partea unora ca inainte de revolutie Steaua era ajutata…nu spun ca nu au fost cateva meciuri in care (dintr-un exces de zel prostesc al arbitrilor) eram ajutati, insa sunt absolut sigur ca diferenta de valoare era una atat de mare, incat ajutorul nu era necesar.

Revenind la Istvan, Dumneavoastra credeti ca e normal ca un arbitru recuzat de atatea ori de Steaua sa fie trimis la meciurile ei? Mai mult, daca si Dv credeti ca a fost cu intentie, credeti ca e normal sa fie suspendat „cateva saptamani” adica la fel ca unul care greseste si nu vede un penalty la un alt meci? Se pune semnul egal intre hotie cu buna stiinta si greseala prosteasca?

vasile (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:56

„Indiscutabil că Istvan Kovacs a greșit grav. Cu atît mai grav cu cît a greșit invariabil contra Stelei…”
De aici sa inteleg ca arbitrul trebuie sanctionat, dar nu pentru simplul fapt ca a gresit, ci trebuie chiar ucis, decapitat sau cum mai vor simpatizantii turmei, pentru ca a gresit contra turmei.

Adi (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 13:59

Altfel, citesc aici anumite comentarii (cel putin, pe cele pe care le inteleg, caci sunt unii care spun ceva, dar nu reusesc eu sa inteleg ce spun ei-vezi SO) si ii invidiez sincer pe adversarii Stelei.

Mi-ar placea foarte mult si mie sa fiu ATAT DE RUPT DE REALITATE incat sa pot crede sincer ca singurul motiv pentru care Steaua domina cu atata autoritatea istoria fotbalului romanesc este faptul ca a fost ajutata.

Las la o parte faptul ca echipa care in 3 ani joaca o semifinala si 2 finale de CCE (din care castiga una) nu are nicio nevoie de ajutor sa-i bata pe FC Bacau (cu tot respectul) sau pe Rapid (care se zbate intre B si A), dar dupa revolutie noi avem performante MULT mai mari decat oricare alt rival, si iau in calcul performantele europene.

Cu toate astea, oamenii sunt linistiti, singurul motiv pt care Rapid se zbate in continuare intre A si B, Dinamo se bucura alaturi de suporteri ca ia doar 5-2 in Derby, Craiova nu exista, iar ceilalti rivali se chinuie este ca Steaua e ajutata… „cata luciditate, atata drama”, iar rivalii Stelei sunt linistiti…

Adi (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:02

Vasile, nu e vorba ca „a gresit” impotriva cuiva, noi ne plangem ca nu a fost vorba de greseala, ci de intentie.

Nu stiu cu cine simpatizezi, dar da-ne un exemplu in care la un meci al echipei tale arbitrul sa greseasca de 7 ori impotriva acesteia si niciodata impotriva celeilalte echipe.

Ca sa fie mai usor, ceea ce a facut Istvan e ce facea pe vremuri Corpodeam in Steaua – Dinamo, adica fura pe fata contra Stelei. Peste ani, Corpo a infundat puscaria, poate peste ceva ani auzim si de Istvan…

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:02

Domnule Ioanitoaia, citind si comentariile (mai ales cele anti-Steaua) cred ca ar fi corect sa va referiti si la suporterii altor echipe – daca pe-ai Stelei ii tot amintiti prin articole. V-as putea ajuta eu, aratandu-va de ce, in opinia distinsilor anti-stelisti, Kovacs n-a gresit la Targu Mures:
1. Pentru ca a fluierat impotriva Stelei, ceea ce e nu doar moral, legitim si corect, ci chiar conform regulamentului.
2. Pentru ca suporterii Stelei sunt prosti.
3. Pentru ca suporterii Stelei sunt limitati si suporteri de rezultat.
4. Pentru ca un jucator stelist la spital e un act de responsabilitate sociala.
5. Pentru ca Steaua a fost ajutata de vreo suta de ani incoace.
6. Pentru ca sa nu faca unu’ dintre ei gripa (sau asa ceva).
7. Pentru ca nu a fost nicio greseala in meciul de la Targu Mures.
8. Pentru ca Steaua a fost ajutata de Kovacs la Targu Mures.
Ma rog, mai gasiti dumeavoastra in comentariile lor cateva motive. Daca vreti sa le gasiti…
A, inca ceva… Credeam ca sunteti mai ingaduitor cu Kovacs in virtutea varstei, a firii dumneavoastra, etc. Constat insa ca atunci cand vreti sa fiti virulent, puteti fi (vezi „Federatia habarnistilor” sau „FRF contra Gica Hagi”). Deci m-am inselat.

Robert (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:05

Foarte comice comentariile stelistilor,voi aia care nu mai stiti cum arata un stadion va treziti sa comentati? http://www.liga1.ro/html/clasament_spectatori

Daca v.ati sti istoria ati sti ca nu puteti numara la mai mult de o mana campionatele meritate pe care le aveti. Voi nu aveti dreptul de a comenta in legatura de arbitraje,reprezentati cea mai ajutata echipa si cu cea mai rusinoasa istorie din Romania.

tbone (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:05

da corect, nu a omorat pe nimeni dar a fost foarte aproape sa il faca pe Rusescu sa isi piarda ochiul drept, daca il lovea 3 cm mai sus ramanea jumate orb, e normal? acum ca e ungur si trage cu ungurii e clara treaba nu ne trebuie atatea dovezi, pe Dinamo a dezavantajat-o de fiecare data, pe Steaua nu mai zic, faceau Reghe si Meme spume la gura din cauza ungurului Kovaci asta, dar culmea, pe Mures si pe Cfr niciodata, echipe care nu au pierdut meciuri cu el central, si asta e tot o coincidenta nu? 9 sau 10 meciuri are Cfr cu Istvan kurtos kolac asta arbitrum nici un meci pierdut in ultimii multi ani de zile….totul e o intamplare….

Oby (8 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:15

Daca din statisticile dvs concluzionati ca numarul de greseli pro si contra ale arbirtilor creaza campioane, cu atat mai mult trebuie sanctionati arbitrii ce „gresesc” flagrant intr-un singur sens un meci. Greselile pro sau contra se pot aduna pe parcursul mai multor meciuri, arbitrii gresesc pe ici pe colo, e normal. Dar daca pe parcursul unui singur meci arbitrul „greseste” doar intr-un sens, acolo trebuie analizate fazele de catre CCA si sanctiunile trebuie sa fie chiar exemplare. Credeti ca lui Kovacs nu-i convin cateva saptamani de concediu „binemeritat” platit undeva la soare? Cateva etape pe bara inseamna cateva mii de euroi in minus la bugetul lui Kovacs, suma compensata insa inzecit de Paszkany. Retinerea de la delegari trebuie sa se faca ep ambele planuri, intern si international. Sa-si mai puna si FIFA intrebari, „ia sa analizam, de ce a fost retinut de la delegari?”. Sa puna si ei in discutie lipsa de valoare sau moralitatea indoielnica a arbitrului respectiv ecuson FIFA.

io (16 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:22

am 42 de ani. sunt dinamovist 100%. tot arborele meu genealogic e dinamovist, insa arbitraje ca cel al lui kovacs nu au ce cauta in fotbal. intentia e clara, nu poti sa spui ca au fost DOAR greseli. acesta este furt calificat, demn de o ancheta a DNA.
chiar daca steaua a FOST CEA MAI FAVORIZATA ECHIPA de catre arbitri (din TOATE TIMPURILE) nu pot fi de acord cu faptul ca a castigat campionatul trecut din cauza erorilor „cavalerilor fluierului” (ce sintagma total deplasata la adresa fluierasilor romani !). cred ca ar fi castigat campionatul si fara ajutorul dat de arbitri, chiar daca e revoltator ceea ce se intampla, ma repet DIN TOTDEAUNA.

marci (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:23

tot o plingeti pe steaua CE MECI ATI VAZUT in 90 de minute nu a avut un sut pe poarta ,pe cind ASA A AVUT 4SAU 5 OCAZII CLARE DE GOL DESPRE CE VORBIM daca se termina 3 sau 4 la 0 pentru asa era normal cind te fura steaua pe fata nu mai vad mityici nimic hai romania si sa dispara steaua

laur (12 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:24

Domnule Ioanitoaia,ce a facut acest arbitru intrece ori ce masura , una este sa nu dai un fault in careu ,poate a fost o scapare zic poate ,dar ce a facut acest arbitru de nationakitate conlocuitoarea fost PREMEDITAT ,degeaba sar toti cetatenii de nationalitate cu acest CRIMINAL HORTIST,sa l apere . Hu ma deranzeaza ca a pierdut Steaua trei puncte va mai pierde pana la sfirsitul campionatului ,dar fauyltul facut de MACELARUL muresan care nu este la primul fault grosolan;DINTII bulgarului si alte picioare si capete sparte aceste lucruri se vad in cartonasele ROSII pe care le a acumulat dea lungul timpului .HORTISTUL devenit arbitruar trebui suspendat minim 2 ani fiind RECIDIVIST. Daca un HOT este prins a doua oara trebuie pedepsit.Dumneavastra nu va mai dati dupa CIRES totul este pus la cale de el singur suparat ca i au fost scandate de galerii VESNICUL SLOGAN despre ce trebuie sa faca cei de nationalitate cu el.

DAN (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:27

Faceti in opinia mea o comparatie nefericita pt ca intradevar au fost greseli in favoarea Stelei dar niciun arbitru nu a dovedit ca tot meciul a facut atatea greseli de o singura parte cat a facut IK si implicit nu a arbitrat in favoarea unei singure echipe asa cum a arbitrat IK. De aceea consider ca astfel de comportamente trebuie tratate ALTFEL si anume da „sa i se taie capul dupa ce va fi tras pe roata”. Haideti deci sa nu comparam un arbitru care face 1-2 greseli intr-un meci si de o parte si de cealalta cu unul care arbitreaza clar in favoarea unei singure echipe.

obiectiv (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:27

(Azi gresesti maestre), corect nu e K1, dar daca esti asa „virulent” in a pedepsi vinovatii, cu vreo doi ani in urma, pe acelasi stadion Astafei suferea o GRAVA accidentare. De atunci e nevoit sa poarte casca, a fost involuntara si nu a fost tras nimeni la raspundere. Asta e riscul pe care si-l asuma jucatorii. La Muresan s-a gresit, a lovit cu cotul, dar nu spune nimeni de loviturile libere ffffffffff usor acordate Stelei pe final din preajma careului gazdelor. Alea „nu se pun”.

imperator (8 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 14:28

Toata lumea da vina pe Kovacs, eu dau vina pe cel sau cei care l-au delegat, ei trebuie trasi la raspundere .

Comentează