Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suporterii și măsura

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care […]

joi, 30 octombrie 2014, 9:42

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care a iscălit pe gsp.ro steaua-1986-forever, excluderea din arbitraj a vinovatului. “Intenție evidentă și furt calificat”, a postat aham, iar ccc a cerut “să se meargă pînă la eliminarea din arbitraj”. Același steaua-1986 a și explicat de ce: “Fiind recidivist, mi se pare o glumă să stea pe bară un număr de etape. E ca și cum un criminal în serie (subl.mea) e lăsat liber în loc să fie băgat în pușcărie pe viață. Kovacs se va întoarce și va continua să fure cum s-a obișnuit”.

Deși am învățat să ascult și să respect orice părere, consider deplasat un asemenea mod de a pune problema. Practic, unui abuz, dacă putem numi astfel prestația sub orice critică a “centralului” din Carei, i s-ar răspunde cu alt abuz.

Indiscutabil că Istvan Kovacs a greșit grav. Cu atît mai grav cu cît a greșit invariabil contra Stelei, pe care a dezavantajat-o flagrant în măcar două situații-cheie: cînd nu l-a eliminat pe Mureșan și cînd n-a dictat penalty la Tănase. În paranteză fie spus, nu se impunea roșu la Stăncioiu deoarece mingea plecase în lateral. Erori incontestabile însă pentru care e de așteptat ca arbitrul din Carei să plătească scump.

Dar atît, nu mai mult. E forțat, o exagerare, să propunem ca lui Kovacs să i se taie capul, să fie tras pe roată, pus la zid. Cum n-a omorît pe nimeni, să ne abținem să facem din țînțar armăsar, iar din lovirea unui adversar, cazul lui Mureșan, mai puțin al lui N’Doye, care n-a urmărit să-l calce pe Keșeru, un proces de intenție ori un capăt de țară. Să avem grijă, să păstrăm măsura și calmul, să nu sărim calul! Și nici să nu confundăm poziția unui ziarist cu cea a unui suporter. Obligatoriu, percepțiile lor diferă.

Personal, m-am străduit să promovez mereu o atitudine echilibrată, de înțelegere, chiar de toleranță. În numele căreia nu m-ar mira ca fanii Stelei să mă ia din nou la întrebări și chiar la înjurături. Îmi asum acest risc, care nu mă împiedică însă să-i întreb, fie și din cealaltă latură a baricadei, de ce ei nu s-au revoltat și atunci cînd s-a întîmplat ca arbitrii s-o favorizeze clar pe Steaua?! Că s-a tot întîmplat, nu-i așa?!

Pe parcursul sezonului anterior s-au consemnat în contul formației din Ghencea 20 de decizii de arbitraj pro și numai 6 împotrivă, bilanț grație căruia campioana a ocupat locul 1 în clasamentul echipelor avantajate. De pildă, în etapa a 10-a, la Vaslui – Steaua, 0-1, S. Colțescu i-a ajutat pe bucureșteni cu amîndouă mîinile: l-a eliminat aiurea pe Cerniauskas și ușor pe Madson, n-a dat penalty pentru gazde! În partida de la Galați, 1-1 în etapa a 17-a, I. Dima i-a refuzat Oțelului un 11 metri vizibil și de pe Marte, apoi nu l-a eliminat, cum merita, pe Pintilii.

Să mă scuze atît de nervoșii suporteri ai roș-albaștrilor, dar unde erau atunci de nu s-au scandalizat și n-au cerut excluderea arbitrilor?!

Comentarii (223)Adaugă comentariu

SteriadeG (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:48

Dle Ioanitoaia cred ca ar fi corect sa nu bagati toti suporterii unei echipei in aceaiasi oala. Daca unul, cinci, zece sau o suta de suporteri ai acelei echipe au o parere aceasta nu inseamna ca toti suporterii acelei echipe au aceiasi parere. Daniel Kahneman spune in una din cartile sale ca generalizarile sunt o greseala, iar aceasta greseala provine din faptul ca cel care generalizeaza se foloseste de sistemul de gandire intuitiva, rapida care nu necesita efort. Nu pot sa cred ca dvoastra nu va folositi de sistemul de gandire analitica si ca nu depuneti nici un pic de efort intelectual atunci cand va scrieti articolele si va impartasiti opiniile cititorilor care va urmaresc.

Kyky (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:51

Eram la spritz, cu nevasta-ta.

o specie pe cale de disparitie (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:51

IPOCRITIILOR… 2 exemple mici de anul trecut si nici macar pe alea nu le recunoasteti….
Dar ce spuneti de faptul ca toata istoria voastra spurcata sta pe pilonii furtisagurilor si jocurilor de culise? v-ati trezit acu’ sa behaiti ca niste virgine care au fost ‘deflorate’ la betie si acu’ vor dreptate. hai sictir…
sa gandesti logic inseamna sa dezbati un meci urat 10 zile? pentru steaua presupun ca asta e logic… Deasemenea mi-a placut o declaratie, nu mai stiu cine a dat-o, „Cum e posibil sa o fure cineva pe steaua in asemenea hal” – sa inteleg ca orice alta echipa, daca era furata la fel era absolut normal!? astia sunt stelistii, spurcati si ipocriti pana-n maduva spinarii.

kataliticul (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:51

Etica profesională (dacă ar exista) i-ar cere lui Kovacs, (Dima, Colţescu, Tudor ş.a.) să asigure integritatea spectacolului sportiv (imparţialitate, corectitudine, integritatea fizică a sportivilor, să asigure ,,egalitate de şanse şi tratament” (adică ceea ce-si doreste si pentru el /sa nu fie discriminat), să adopte un ,,low profile(a position or attitude characterized by a deliberate avoidance of prominence or publicity).
Diferenta dintre el si suporter este diferenta dintre salariat ,,profesionist” şi voluntar.Suporterii au defectele lor, dar nu uitaţi că ei sunt conduşi de pasiune/suflet şi mai puţin de raţiune (aşa cum ar trebui să fie condus un arbitru, oricare ar fi el).
Ceea ce faceti dvs. este sa transferati vinovatia in sarcina suporterilor, ca si cum ei ar fi arbitrat meciul (meciurile), ei ar fi stabilit regulile de conduita, ei ar trebui sa ia deciziile în privinta arbitrilor (de sanctionare, educare in spirit profesionist etc).
Prin urmare, etica dvs. profesională vă spune că un ,,profesionist” trebuie tratat cu o oarecare indulgenţă, că trebuie sa-i oferim încă o şansă (sau alte şanse, ca peste un an, doi trei să decidă un campionat) sau , bineînţeles, etica dvs. de suporter vă spune că cele 20 de greşeli pro sunt vina suporterilor şi ei ar trebui suspendaţi?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:53

Aveti dreptate. Intotdeauna vezi hibele unui sistem doar cand ele te dezavantajeaza si sa le ignori cand te favorizeaza. Normal era ca altii sa ceara excluderea acelor arbitri (si au si facut-o).
Nu sunt insa de acord cu stilul dumneavoastra impaciuitorist. Pe care-l exersati inclusiv prin minimizarea numarului de greseli anti-Steaua ale arbitrului. Observand o talpa ridicata a lui Pirvulescu la „rosu” care n-a fost in articolul precedent, observand o minge plecata in lateral la penalty-ul neacordat la Tanase, chestie care nu modifica statutul de „ultim aparator” al lui Stancioiu la fault (adica ceea ce incrimineaza regulamentul, nu directia mingii!). Sunt convins c-o faceti nu din vreun antistelism funciar ci doar in virtutea aceluiasi impaciuitorism pe care-l evocam si cu care v-am spus deja ca nu sunt de acord.
Si acum, ca sa spun si de ce nu sunt de acord. Intelegerea de care se da dovada in cazul arbitrilor (nu doar la noi ci si in alte parti) ii incurajeaza pe acestia. Pot sa inteleg atitudinea gen „batista pe tambal” a unor comisii care nu-si doresc sa inflameze prea mult lucrurile prin sanctiuni drastice. Dar o consider paguboasa. Pentru ca deschide portile coruptiei. Un arbitru care risca eliminarea din arbitraj se va gandi de doua ori inainte de a accepta sa arbitreze „cu tendinta”. Pana la urma daca in mod obiectiv se poate stabili ca un arbitru greseste prea des, probabil ca nu e facut pentru asta. Asa cum eu risc sa-mi pierd carnetul daca acumulez prea multe penalizari (si sa-l pierd chiar definitiv in anumite situatii extreme) mi se pare normal ca si in cazul arbitrilor sa se aplice astfel de sanctiuni. Pe o grila care sa elimine subiectivismul membrilor vreunei comisii. Nu vad unde e tragedia daca un arbitru ca si Kovacs sau unul ca Dima (cel ce-a distrus meciul Otelul-Steaua de anul trecut in favoarea Stelei) ar fi exclusi din arbitraj. Chiar nu vad de ce ne-am feri de astfel de masuri extreme.

alindinamo (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:53

Gresiti grav domnule Ioanitoaia.Aceasta atitudine pro-hoti ati avut-o dintotdeauna,ceea ce ma face sa ma indoiesc inclusiv de cinstea dvs.Nu este un argument faptul ca si altii au furat,sa fie iertat pe Kovacs.Atat el cat si cei din exemplele dvs.,cat si cei pe care ii judecati la emisiunile Procesul si Recursul Etapei,ma refer la acei arbitri la care se vedea din avion tendinta de a favoriza o echipa ,ar fi trebuit eliminati din arbitraj.Practic dupa toate furaciunile arbitrilor dupa ’90 ,nimeni nu a fost pedepsit.Au fost aceiasi pana au iesit la pensie,opriti vezi Doamne, 2-3 etape de la delegari ,intr-o rotatie a jafului.Ati avut o sansa imensa datorita emisiunilor dvs.,sa spuneti si sa cereti in numele microbistilor,aceste lucruri,dar ati preferat sa glumiti complice cu patronii cluburilor care corupeau acesti arbitri,si bineinteles cu sefii fotbalului romanesc care conduceau aceasta mafie.Pacat de talentul dvs,pe care nu-l poate pune nimeni la indoiala.Tocmai ca aveti acest har,ati fi putut pune umarul la curatirea fotbalului romanesc.
Un fost mare admirator

Ion (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:54

Pai nimeni n-a zis sa fie tras pe roata sau sa i se taie capul. Parerea majoritara a fost: sa fie exclus din fotbal !

Iony (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:56

Pai nimeni n-a zis sa fie tras pe roata sau sa i se taie capul. Parerea majoritara a fost: sa fie exclus din fotbal !

alindinamo (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:57

Nu este un argument faptul ca si altii au furat,sa fie iertat Kovacs.(scuze)

Murmurel (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:59

Degeaba incearca un om cu par alb sa explice gloatei cite ceva! E de admirat rabdarea de care da dovada de atitia ani cu toate ca e evidenta imposibilitatea samintarilor de a invata cite ceva – ca sa nu zic de a intelege ceva cit de elementar! Nu se merita d-le Ioanitoaia. Nu de pomana a ajuns tara aia unde a ajuns. Romanul are mereu dreptate!

cornel (79 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:59

# adi , dar eu nu am facut nici o mentiune despre vorbitul in limba maghiara , ca doar nu de asta a pierdut Steaua la Tg Mures, ci datorita celor sase-sapte ocazii clare de gol create fata de 2-3 ale Stelei ! ….Cred ca m-ai confundat, nu am zis eu… !

gabi (20 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:00

Domnule Ioanitoaia, dati-mi si mie exemplu un meci al Stelei condus de acest arbitru, in care Steaua sa nu fi fost dezavantajata
Apoi din statistici steaua a castigat doar 60% din meciurile conduse de Istvan, fiind echipa care a dominat campionatul in ultimii ani, iar CFR 100%. Nu vi se pare cel putin ciudat?

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:01

nea Ovi, Kovacs nu a atacat numai stelistii, a atacat jucatorii nationalei care se bate cu Ungaria ! Ura dvs si a mentorului dvs fata de Steaua este de notorietate, din pacate ! Niciodata nu veti reusi da distingeti fotbalul de antifotbal.

Alexandru (29 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:01

Nu sunt fan Steaua. Principala problema pentru care arbitrul Kovacs trebuie sanctionat drastic este ca maniera sa de arbitraj a dus la accidentarea a mai multor jucatori. Pentru asta ar trebui suspendat drastic Kovacs, nu neaparat pentru dezavantajarea unei echipe. Trebuie inteles, ca inainte de rezultat si alte cele, sanatatea jucatorilor ar trebui sa fie prioritara. Nu-mi place de Cartu, dar ii dau dreptate dupa ce jucatorul lui a suferit accidentarea teribila: „Mai bine nu ne calificam, aş fi preferat să pierdem, dar să fie băiatul ăsta sănătos”.
Din pacate, nici suporterii si nici dl Ioanitoaia nu analizeaza consecintele medicale rezultate in urma arbitrajului lui Kovacs.

Kwi (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:02

#36 (Say What?) – F E L I C I T A R I !
Nu mai e nimic de spus. Domnule Ioanitoaia, cititi adevarul spus de acest user! Subscriu, un articol plin de gafe si partinitor! Partinitor ca Istvan Kovacs duminica!

gabi (20 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:06

inca ceva domnule Ioanitoaia, fazele pe care le dati ca exemplu de la meciul cu Vaslui sunt discutabile, la acel asa zis 11 metri, atacantul vasluiului proteja mingea cu mana in gatul lui Szukala(parca el era acolo), ceea ce nu stiu cat de regulamentar e, iar eliminarea portarului a fost pentru intrare violenta, ce nu avea legatura cu mingea.

corneliu (116 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:08

Trebuie pedepsit exempar, nu premiat, cum au facut cei de la FRF. Numai faptul ca a „ales” o maniera pro CFR, ca ei il platesc, si il incrimineaza. Deci omul stie meserie si executa arbitraje cum i se comanda sau poate din patrotism de fiu de dac! Daca mai adaogam si declaratiile d-lui Pusztay, care nu „a vazut” nimic regulamentar si bocancii in capul lul Keseru de N’Doye. pe care dv le numiti fara voie, hai sa fim seriosi!

Johnson (JFM) (77 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:12

Nu ! Paralela facuta intre cele doua situatii este total eronata. La Vaslui au fost doua greseli de arbitraj in favoarea Stelei iar la Tg Mures au fost tolerate lovituri care nu apartin niciunui sport,nici macar la K1 loviturile primite de stelisti nu sint permise.Daca la N’Doye sa spunem ca a mai ramas o unda de indoiala desi antecedentele nu o recomanda la Muresan a fost intentie clara,se vede pe imagini cum i-o da pe sistemul punct ochit-punct lovit ! De penalty-ul lui Tanase nu ma mai leg intra la categoria Greseli tip Coltescu la Vaslui desi acolo se impunea rosu pt ca era faza iminenta de gol chiar daca driblingul era lateral se facea in gura portii si nu lateral spre linia de fund.Asadar Kovacs prin modul lui de „arbitraj” a incurajat jucatorii gazda sa treaca la K1 chiar sa depaseasca K1 ! E vorba de o atitudine care nu trebuie sa mai apara pt ca duminica i s-a intamplat Stelei,pana acum cei doi jucatori n-au primit nici o pedeapsa pt acele intrari,N Doye a primit pt cartonasul rosu de la finalul meciului.Kovacs a fost premiat de FRF cu o nominalizare pe lista UEFA.Toata lumea incearca sa-l scoata pe Kovacs asa ca Steaua pare cumva sa aiba o reactie deplasata daca cere excluderea.Ce se intampla ieri ? Un tanar nevinovat este macelarit in teren de o intrare nebuna al unui inconstient….Daca nu se iau masuri asupra acestor criminali si a arbitrilor care-i tolereaza atunci vom asista de acum incolo doar la asemenea nenorociri.

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:15

dl ioanitoaia, avocatul diavolului, ziaristul care scrie la comanda. mata cind ai de gind sa scrii ceva si despre astra giurgiu si securistul ioan niculae. esti din judet, de acolo, ar trebui sa te indignezi mai mult la hotiile aluia.

daca dumneata pui semnul egalitatii intre niste jucatori cu capul spart si comotii cerebrale si faze la care trebuia sa se strige opsaid impotriva stelei, inseamna ca, intr-adevar, esti prea batrin pentru sportul asta, prea tendentios in comentarii, prea scoala veche

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:17

dle ioanitoaia, cite etape de suspendare a primit luis suarez, ca recidivist, pt ca l-a, chipurile, muscat pe chiellini? deci cite etape de suspendare ar trebui sa primeasca isfan covaci, un recidivist, pt ca i-a lasat pe ciobanasii de la asa tg mures sa dea cu crampoanele in cap juatorilor campioanei?

viorelu (113 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:21

dupa un asemenea arbitraj e clar ca trebuie sa protestam. acum unii cer mult macar ca sa obtina ceva. acest ceva trebuie sa opreasca arbitraje de genul pro sau contra stelei.

nu ma deranjeaza sa jucam iar in cupa/campionat cu tg mures arbitrati de acelasi arbitru dar sa o faca corect si sa nu incurajeze loviturile dure care duc la accidentari grave.

acest meci a iesit in evidenta mai mult decat alte meciuri pentru ca steaua este cea mai mediatizata echipa din romania.

in final arbitrul trebuie sa plateasca drastic. trebuie sa fie dat exemplu si pentru altii care tolereaza astfel de accidentari si chiar le incurajeaza.

nu ma deranjeaza foarte tare cand steaua pierde din cauza arbitrajului dar sunt scarbit cand un jucator e lovit intentionat langa arbitru si el da doar galben. asta e dovada de hotie si prostie. nimeni nu a castigat real dupa acest meci: tg mures pierde macar 2 etape mijlocasii centrali, steaua il pierde pe rusescu cateva saptamani bune, rusescu are pometele fracturat, echipa nationala pierde un atacat pentru meciul cu irlanda.

acum intrebare: cine plateste pt toate astea?

Codin (7 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:21

Stimate domn, noi suporterii si nu ma refer la cei ai Stelei ci noi suporterii acestui sport te Înțelegem foarte bine. Nu mai poți. Chiar dacă stai la 30 cm de tv tot nu pricepi nimic. Prestata lui Covaci nu are nici o legătura cu Greșelile pe care le poate comite un arbitru. Din cauza lui si a altora ca tine, violenta, șmecheria ieftină si bășcălie ordinara au pus stăpânire pe fotbal. In curând vom avea nevoie de 5 mașini de salvare pe margine, vezi si cazul de la meciul de cupa al Craiovei. Domnule Ionitoaia lăsa-ne suntem in 2014.

daniel (30 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:24

Nu e vorba de a fi pro sau contra vreunei echipe ci de a sanctiona sau nu jocul extrem de dur.Din cauza asta trebuie pus la zid orice arbitru!
Am observat tendinta de a ierta intrari criminale si la mondial cand unii jucatori francezi au calcat in picioare jucatorii adversi si nu s-a intamplat nimic.Un jucator cu o accidentare foarte grava ajunge greu sau deloc la nivelul dinainte de accidentare.

Cataiasi (15 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:24

Eventual, da-i si un premiu lui Kovacs, nea’ Ovi! Respect maxim ptr. condeiul lu’ matale, dar se intimpla – inclusiv cazul de fata – sa mai scapi boii-n lucerna.
Atit timp cit hoti precum Kovacs vor avea in spate avocati precum dvs., nimeni si nimic nu-i va opri sa fure. Sunt suporter stelist, recuosc faptul ca Steaua a beneficiat de arbitraje „pro”, in sezonul precedent, dar in limite. Or, la Mures a fost JAPCA, nea’ Ovi!!!

Andrei (1607 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:27

Da Steaua a avut un arbitraj partinitor la Galati anul trecut.Dar puteti sa-mi spuneti citi jucatori galateni au fost bagati in spital?Puteti sa spuneti unde mai arbitreaza acel arbitru?Atunci au fost facute greseli care nu s-au rasfrint decit la acel joc .Acum Rusescu ,Lato si Pirvulescu sint jucatori care vor privi meciurile .Sa spuneti ca agresit doar de 2 ori arbitrul va faceti singur un rau.Daca intrarea lui Pirvulescu nu a facut cit 2 a lui Sepsi nu va spune nimic?Ca aparati un om si alti prind curaj.Nu ati auzit ca nu era penalty deoarece tusierul ridicase fanionulsi astea au fost spuse de un om socotit cerebral.Nu ati auzit ca de fapt nu a fost macel ca nici un jucator nu a fost la spital si totul este un scenariu stelist?De cite ori ati avut prilejul l-ati hulit pe Gigi dar acesta intr-o imprejurare asemanatoare a avut mai multa omenie decit dv.Amintitiva cind Chiriches la rupt pe Voiculet.Acesta a deplins situatia accidentatului,a vrut sa fie linga familia acestuia.Chiar si Hagi la meciul de aseara vazind consecintele faultului lui Seroni a spus ca nu mai are ce sa vorbeasca despre fotbal in fata unei asemenea tragedi.
Eu credeam ca dv. sunteti un jurnalist sportiv.Vi s-a parut ca acest joc a avut sportivitate?Ndoy a fost fautat o singura data si atunci a sarit cu ambele picioare spre jucatorul stelist…Un joc in care nici un stelist nu mai avea curaj sa sara cu Muresan si Ndoy vi se pare fotbal?Daca mai aveti bune intentii privind arbitrul uitativa la 2 momente.La penalty cind arbitrul se apropie Stancioiu racneste la arbitru.Tanase nu poate decit sa rida si sa faca cruci.Marele Balaci a comentat ceva de genul ca Steaua si daca dadea gol arbitrul facea orice sa scoata mingia din poarta.Sa spuneti ca arbitrul a facut doar 2 greseli cind de fapt nu s-a mai jucat fotbal este prea mult.Auzi ca la Ndoy nu a fost intentie.Dar se dau goluri fara intentie ,mor oameni fara sa fie intentia cuiva dar totusi raspund.Cineva spunea vazindu-l pe Kirikes in tribuna la Iasi ca acesta nu ar fi avut nimic.Trebuia sa moara cineva?
Daca acest arbitru are probleme din ce in ce mai grave la meciurile Stelei trebuie sacrificata o echipa un campionat?Este singura data cind acest arbitru a gresit asa cum crede el si sint nebuni cei de la Steaua care incearca mereu sa-l recuze?Intreb din nou ce ar trebui sa faca un arbitru ca sa fie exclus?Lui Dima ia fost de ajuns un singur meci in care nimeni nu a ajuns la spital?
Jocul de fotbal nu inseamna in primul rind sportivitate?Nu priveste in primul rind jucatorii?

iulian_78 (26 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:28

Vin si eu cu o idee pe care sincer de la tatal meu am auzit-o, nu am mai vazut-o pe aici. O sa-mi sara multi in cap, dar nu o spun ca pe un stelist convins ci ca pe un roman microbist ce vreau sa vad performante atat la netionala cat si la echipele de club. Daca Kovacs sau oricare alt arbitru lasa DOI atacanti de la echipa de club care aduce puncte Romaniei si chiar de la nationala sa fie accidentati cu buna stiinta si nu se iau masuri, ce vor face alti adversari ai loc in viitor? A fost si Steaua avantajata, recunosc, dar parca niciodata cu atatea decizii pro si mai ales nu jucand atat de violent. Daca Steaua ar pierde campionatul ( si o eventuala calificare in Liga, implicit multi bani) doar la un punct diferenta, nu ar trebui sa-si aminteasca de Kovacs tot sezonul? Nu trebuie sa-i taie nimeni capul, domnule Ioanitoaia, dar pedeapsa drastica se impune, cel putin ca si recidiva. Si ca exemplu pentru alti potentiali hoti…

Zeke (13 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:28

Ionaitioaia = Ion Iliescu…..acelasi stil impaciuitor, acelasi limbaj de lemn. NU mai merge cu jumatati de masuria!!! Au trecut 25 de ani de la revolutie si tot nu v-ati convins ca nu mai tine???

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:30

dle ioanitoaia, care este diferenta dintre interventia lui muresan cel prost asupra lui rusescu si interventia asupra lui bancu de la craiova, care s-a soldat cu dubla fractura? ambele ar fi sanctionate de circa de politie cu amenda conventionala pentru bataie in public, de ce sugerezi mata ca ungurul lui cfr care arbitreaza impotriva stelei are voie sa fluiere altfel?

tandd (79 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:31

toata lumea vad ca scrie ca la vaslui sau la galati e discutabil dar la tg mures nu.Oare de ce??in principiu omu are dreptate prea sariti in sus ptr un meci la care e corect kovacs a gresit si o sa fie suspendat,dar n-o mai luati pe aratura cu suspendari fantomatice sau mai stiu eu ce.Ptr muresan e rosu si suspendare 2-3 etape,cate vrei sa-i dea 50 ca a faultat un stelist?iar lui kovacs e treaba arbitrilor cat ii dau.Toataluema sare pe arbitraj dar nimeni nu spune ca de fapt steaua n-a jucat nimic la Tg Mures,ne legam de cateva faulturi fara sa vedem ca n-a legat 5-6 pase

lute (50 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:34

subtire articol. macar si pentru ca il scuza pe Kovacs pentru ca si altii au facut ca el. or fi gresit, dar nu in halul asta!

ionut (33 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:35

N’Doye nu a vrut sa l calce pe Keseru? Ati vazut meciul? La inceputul partidei N’Doye a incercat sa suteze o minge intr un jucator al Stelei la un duel la mijlocul terenului. A ratat tinta si mingea a ajuns in tribune. De la inceput s a vazut ca erau intaratati. Dar ce asteptari sa ai de la niste manelisti care asculta hip-hop.
Arbitrul nu cred ca a gresit voit, pur si simplu e slab. Chiar si asa ar trebui dat afara din arbitraj. Nu e prima oara cand greseste, se vede ca e labil psihic. Arbitrii care nu rezista presiunii unui meci ar trebui dati afara. Plus ca e cam greu sa rezistii presiunii cand tu in trecut a trebuit sa faci cateva favoruri ca sa ajungi in Liga I. Cati arbitrii din Liga I pot sa spuna ca au ajuns in prima liga fara sa fie ajutati. Eu zic ca niciunul. Atunci cum pot ei sa arbitreze bine? Acelasi lucru pot sa l spui si despre ziaristii la ce articole vezi in presa romaneasca.

Steaua-1986-forever (16 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:38

Ma bucur ca mi-ati citit comentariul. Atat. In rest, sa ne punem de acord ca nu pot fi de acord cu dumneavoastra. Si nu imi plac caracterizarile la „modul general”. Eu am atras atentia asupra arbitrajelor foarte partinitoare inclusiv cand echipa noastra a castigat. Repet ce am spus in comentariul de la care a pornit articolul dumnevoastra. Chiar consideram ca daca „sta cateva etape” problema s-a rezolvat? Ori suntem naivi si ne imaginam ca statul pe bara este masura educativa? Pai in cazul asta Romania e cea mai educata tara din lume pentru ca de vreo 20 si ceva de ani romanii cam stau pe bara……

x (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:39

Tataie, plimba-ti nepotii mai bine.. esti o relicva comunista la fel ca Graur, n-aveti treaba si nici nu ati avut vreodata treaba cu fotbalul! kOvacs a furat Steaua in ultimul hal, a permis punerea in pericol a integritatii fizice a unor oameni doar pentru ca asa l-a platit pe el cfr-ul sa execute! Daca pe strada faci ce au facut ndoye si muresan ajungi 29 de zile in arest preventiv pentru vatamare corporala grava! Asa ca ciocul mic, mosneag obosit si fariseu!

Grig (105 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:39

Bravo domnule, ai sange in instalatie!

Steaua-1986-forever (16 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:42

@ImperatorBerlin- M-a distrat comentariul tau. Foarte inteligent. Niciodata sa nu crezi romanii cocalari care isi pun pe langa nick ceva gen „Costel din Spania”, „Vasile din Washington”, „Gheorghe de la Paris”, e un exemplu de cocalarism dambovitean si de proasta crestere.
P.S Nici eu nu scriu din Romania in clipa asta dar nu ma „laud” cu asta, ba dimpotriva, ma deranjeaza ca nu sunt in tara sa vad meciul Steaua-Dinamo de vineri.

EU (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:45

Ce e in limite pentru unii, pentru altii e japca si invers. Felicitari nea Ovi pentru articol, unul echilibrat cum ar trebui sa fim si noi. Sa vedem atat cele bune cat si cele rele. In mod cert cei care acum il ataca, pe buna dreptate, pe Kovacs, la meciul amintit de Dumneavoastra din sezonul trecut al aceleiasi Steaua cu Vasluiul, cand pentru cu totul altii a fost japca, chiar mai mare, fiind 3 greseli majore pro Steaua (fata de 2 in „macelul” de la Targu Mures) atunci erau in silenzio stampa… Asta e. E greu sa accepti cand sunt impotriva echipei tale si usor de trecut cu vederea cand sunt pro…

Prof. Nica (125 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:46

@Codin #72. Tocmai pentru ca suntem in 2014 nu ar trebui sa judeci si sa te exprimi asa. Pacat ca numarul celor primitivi si cu ochelari de cal e foarte mare. Acestia nu accepta atitudinea dlui Ioanitoaia, fata de care aleg solutia cea mai simpla, a injuraturii. In ciuda varstei, dl Ioanitoaia e cel modern in gandire, nu cei care striga afara cu ungurii din tara.

Șerban (147 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:47

Dar dvs. unde erați în 2001, când a fost scos din arbitraj Frățilă?!

Iulian Bica (8 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:48

Cu tot respectul pentru dvs,va spun ca gresiti ! De ce ? Pentru ca,in primul rand „arbitrul” Kovacs,prin MANIERA DE ARBITRAJ,A INCURAJAT JOCUL DUR AL CELOR DE LA ASA TG MURES SI PRIN ASTA,S-A AJUNS LA ACCIDENTARILE CE NU AU NIMIC COMUN CU FOTBALUL ! PENTRU ASTA AR TREBUI SUSPENDAT KOVACS,IN PRIMUL RAND ! APOI,PRIN ASTA,A DEZAVANTAJAT STEAUA IN MOD GROSOLAN ! SI NU O DATA ! SI INCA CEVA : SI JUCATORII MURESAN SI N`DOYE AR TREBUI SUSPENDATI !

Buzatu (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:50

Unii dintre cei care posteaza aici gandesc ca Stalin ca cine nu e cu ei e impotriva lor. Nefiind stelist si as prefera sa am gripa decat sa fiu stelist, cred ca dl Ioanitoaia e mai aproape de adevar decat niste patimasi inraiti ca voi.

sorin schveinert (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:56

Sunt stelist. Domnule Ioanitoaia, nu de greseli firesi de arbitraj ne referim, gen de care s-a amintit ca au fost in favoarea Stelei, despre care nu am auzit pe nimeni sa spuna ca u fost comandate intentionat de Clubul Steaua, asa cum s-a intamplat in cazul CFR Cluj timp de trei ani cand nimeni, dar absolut nimeni nu putea sa ridice capul.
Lovim in steaua care este platforma echipei nationale, asa cum nu a fost nici CFR si nu este nici acum,cum nu sunt si alte echipe din liga 1. Nu cer sa fie menajati, dar putin respect se cuvine.
Domnule Ioanitoaia dumneavoastra puteti merge daca eu stau in spatele dumneavoastra si va pun in permanenta piedica ? Vedeti asta a fost la Tg. Mures. Nu contest jocul bun al gazdelor, dar ei au avut in arbitru calaul care dirija soarta Stelei. Pai atunci mai poti face ceva ?? Este posibil gestul lui Muresan ? Este posibila batjocora lui Ndoye la adresa echipei fanion a Romaniei si care reprezinta nationala in proportie de cel putin 50%. Ce a facut acest om in fotbal, ce trofee a ridicat deasupra capului, dar jicneste in tara in care mananca mai mult sau mai putin o paine.
Pentru toate acestea trebuie luata ATITUDINE – coane !!!!

Iulian Bica (8 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:56

D-LE IOANITOAIA,NU CUMVA ZIARUL PE CARE-L CONDUCETI A DAT O STIRE PRECUM CA ARBITRUL KOVACS S-AR FI EXPRIMAT INTR-UN ANUME FEL,IN LEGATURA CU ECHIPELE AI CAROR SUPORTERI AU SCANDAT : „AFARA,AFARA CU UNGURII DIN TARA ! ” ? SI ATUNCI,NU VI SE PARE CA ACEST KOVACS A „GRESIT” INTR-O „SINGURA DIRECTIE”-SI NU O DATA ? CUM COMENTATI ASTA ? SIGUR,NU SUNT DE ACORD NICI CU VIOLENTA DAR,ACEST ARBITRU NU AR MAI TREBUI SA FIE LASAT SA ARBITREZE !

Gyuri (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 11:58

Domnule Ioanitoaia, cu tot respectul, emiteti niste idei eronate din puctul meu de vedere si o sa va spun raspund punctual la aceasta pozitie de „devil’s advocate” pe care v-o asumati:
1. Cereti o suspendare modica pentru Covacs, insa, la rece analizand ce s-a intamplat la Targu Mures e limpede ca nu a fost vorba de greseli umane acolo. Va plasati deasupra unor fosti mari arbitrii precum Porumboiu si Craciunescu, arbitrii care au afirmat la unison ca trebuia penalti si rosu la Stancioiu, rosu la N’doye, al doilea galben si implicit rosu la Sepsi, galben nu rosu la Parvulescu. Asta in completare la rosul care nu-l contestati pentru Muresan. Sa-mi dati voie sa le dau crezare fostilor mari arbitrii de mai sus in defavoarea dumneavoastra… In aceste conditii e limpede ca un om nu poate gresii atat de mult, atat de evident si atat de unilateral. Va aduc aminte de cazul Avram si stenogramele in care, coincidenta sau nu, tot de la Targu Mures trebuiau sa plece cateva zeci sau sute de mii de Gyurii catre fostul sef al arbitrajului. Nici atunci nu exista dovada clara ca omul a luat bani, insa banuiesc ca nici unul nu ne-am imaginat ca ar fi fost vorba de zeci de mii de cetateni de etnie maghiara pe nume Gyuri care marsaluiau ordonat catre locuinta mai sus mentionatului sef al CCA. La fel e si acum, iar daca nu se iau masuri drastice s-ar putea sa ajungem ca si in cazul lui Avram la situatii ridicole – va aduceti aminte ca era foarte aproape sa ajunga presedintele federatiei, in vidul creeat dupa disparitia lui Popescu din cursa, doar un miracol a facut sa nu il vedem acum seful fotbalului Romanesc!
2. Aduceti ca argument faptul ca s-a gresit in repetate randuri pro Steaua. Eu insa va argumentez ca o greseala nu o scuza pe alta! Nu puteti sustine, sper, ca odata ce s-a gresit pro Steaua asta da o carte blanche tuturor celor care o arbitreaza pentru a gresii impotriva ei.
3.Va intrebati de ce nu se scandalizeaza fanii echipei din Ghencea cand e favorizata echipa. O tentativa de a arunca in derizoriu cererile de sanctionare drastica a lui Istvan Covacs invocand subiectivismul in opinia mea. Tentativa dezavuata de argumentatia de mai sus.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:01

Steaua nu avea cum sa piarda titlul anul trecut, cu sau fara erori de arbitraj. Spre disperarea antistelistilor, Steaua e singura care joaca fotbal si are rezultate !

Andrei (1607 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:02

Am citit ce ati scris dv.si ce au scris cititorii.Eu va intreb:chiar ati vazut meciul?

Codrut (5 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:02

Nea Ovidiu, una este sa gresesti alta e sa iti bati joc de o echipa un meci intreg, faceti comparatie cu meciurile din sezonul trecut, eu nu cred ca ve-ti gasi un meci in care Steaua sa fi fost avantajata de arbitraj la modul celui savarsit de Kovacs la meciul cu ASA.
De ce au sarit suporterii Stelei? …nu au sarit numai suporterii Stelei, eu am vazut si oameni de fotbal impartiali (Cornel Dinu, Ilie Balaci, Dragomir…), fosti arbitrii (Craciunescu, Porumboiu), cei de la FRF, LPF, de la fanatik , prosport, colegi de la gsp, cei de la dolcesport, toti spun ca nu au mai vazut asemenea arbitraj. De ce e valul asta de critici al suporterilor stelisti la adresa lui Kovacs? – daca era la prima abatere impotriva Stelei, eram de acord cu dumneavoastra ca e exagerat ce se intampla, dar Kovacs are un istoric nefavorabil impotriva Stelei care au nascut aceste suspiciuni la care se adauga si alte meciuri din acest sezon dupa care a fost aspru criticat si de alti conducatori.

radumare (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:03

@Buzatu … ,,Unii dintre cei care posteaza aici gandesc ca Stalin ca cine nu e cu ei e impotriva lor. Nefiind stelist si as prefera sa am gripa decat sa fiu stelist, cred ca dl Ioanitoaia e mai aproape de adevar decat niste patimasi inraiti ca voi.,, referitor la preferintele tale : iti doresc multa sanatate pentru ca este lucrul cel mai important in viata … mai ales sanatatea mintala !

Jeannot (280 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:06

Felicitari, Nea Ovi, pentru curajul de a intra in cusca plina de fiare infometate!

JohnnyBlade (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:10

Nea Ioanitoaia, cum ramane cu echidistanta si deontologia jurnalistica cand tu vii si ne explici cu tupeu ca Stancioiu nu trebuia eliminat pe motiv ca se dusese mingea in lateral?!? Da, se dusese in lateral dar la un metru de bara, nu langa fanionul de la coltul terenului. Daca nu era secerat, Tanase marca fara probleme.
Te miri ca se revolta suporterii? Pai daca tu scrii exact in ideea de a-i intarata? Cat tupeu sa ai sa spui ca Cerniauskas nu trebuia eliminat? Ia vezi cam cat de diferita e intrarea lui Cerniauskas de intrarea portarului de la Ludogorets in play-off care a luat rosu instant? Si dupa toate enormitatile astea te trezesti sa ne explici cum sa fim echilibrati si rezonabili?

lord belial (434 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 12:17

dl ioanitoaia, daca nu ar fi steaua si daca nu am fi noi, suporterii, mata nu ai mai avea despre ce sa scrii, blogul lui matale nu ar avea trafic, fiind citit de cei 13 suporteri ai lui cfr unguria, cei 300 ai lui dinamo, cei 3000 ai craiovei si am atit. ai face foamea, ziaristule, te-ai imbrinci la cozi pentru o plasa de la psd, plina cu ulei si zahar.

dumneata nu esti impaciuitor, esti tendentios, la fel ca kovacs. nu mai reprezinti nici o instanta superioara in fotbal – au trecut ani buni de cind discutai penalty-uri la procesul etapei – si nici condeiul nu te mai ajuta in regatul internetului.

cind zece mii de suporteri iti spun ca esti beat, e cazul sa te duci acasa sa te culci

Comentează