Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suporterii și măsura

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care […]

joi, 30 octombrie 2014, 9:42

Afirmația mea că Istvan Kovacs ar trebui suspendat cîteva săptămîni, nu luni în șir, după meciul ASA-Steaua, 1-0, i-a încins pe simpatizanții campioanei. Pe mulți i-a și indignat. Acuzînd “măcelul” de la Tg. Mureș, ei au solicitat, precum internautul care a iscălit pe gsp.ro steaua-1986-forever, excluderea din arbitraj a vinovatului. “Intenție evidentă și furt calificat”, a postat aham, iar ccc a cerut “să se meargă pînă la eliminarea din arbitraj”. Același steaua-1986 a și explicat de ce: “Fiind recidivist, mi se pare o glumă să stea pe bară un număr de etape. E ca și cum un criminal în serie (subl.mea) e lăsat liber în loc să fie băgat în pușcărie pe viață. Kovacs se va întoarce și va continua să fure cum s-a obișnuit”.

Deși am învățat să ascult și să respect orice părere, consider deplasat un asemenea mod de a pune problema. Practic, unui abuz, dacă putem numi astfel prestația sub orice critică a “centralului” din Carei, i s-ar răspunde cu alt abuz.

Indiscutabil că Istvan Kovacs a greșit grav. Cu atît mai grav cu cît a greșit invariabil contra Stelei, pe care a dezavantajat-o flagrant în măcar două situații-cheie: cînd nu l-a eliminat pe Mureșan și cînd n-a dictat penalty la Tănase. În paranteză fie spus, nu se impunea roșu la Stăncioiu deoarece mingea plecase în lateral. Erori incontestabile însă pentru care e de așteptat ca arbitrul din Carei să plătească scump.

Dar atît, nu mai mult. E forțat, o exagerare, să propunem ca lui Kovacs să i se taie capul, să fie tras pe roată, pus la zid. Cum n-a omorît pe nimeni, să ne abținem să facem din țînțar armăsar, iar din lovirea unui adversar, cazul lui Mureșan, mai puțin al lui N’Doye, care n-a urmărit să-l calce pe Keșeru, un proces de intenție ori un capăt de țară. Să avem grijă, să păstrăm măsura și calmul, să nu sărim calul! Și nici să nu confundăm poziția unui ziarist cu cea a unui suporter. Obligatoriu, percepțiile lor diferă.

Personal, m-am străduit să promovez mereu o atitudine echilibrată, de înțelegere, chiar de toleranță. În numele căreia nu m-ar mira ca fanii Stelei să mă ia din nou la întrebări și chiar la înjurături. Îmi asum acest risc, care nu mă împiedică însă să-i întreb, fie și din cealaltă latură a baricadei, de ce ei nu s-au revoltat și atunci cînd s-a întîmplat ca arbitrii s-o favorizeze clar pe Steaua?! Că s-a tot întîmplat, nu-i așa?!

Pe parcursul sezonului anterior s-au consemnat în contul formației din Ghencea 20 de decizii de arbitraj pro și numai 6 împotrivă, bilanț grație căruia campioana a ocupat locul 1 în clasamentul echipelor avantajate. De pildă, în etapa a 10-a, la Vaslui – Steaua, 0-1, S. Colțescu i-a ajutat pe bucureșteni cu amîndouă mîinile: l-a eliminat aiurea pe Cerniauskas și ușor pe Madson, n-a dat penalty pentru gazde! În partida de la Galați, 1-1 în etapa a 17-a, I. Dima i-a refuzat Oțelului un 11 metri vizibil și de pe Marte, apoi nu l-a eliminat, cum merita, pe Pintilii.

Să mă scuze atît de nervoșii suporteri ai roș-albaștrilor, dar unde erau atunci de nu s-au scandalizat și n-au cerut excluderea arbitrilor?!

Comentarii (223)Adaugă comentariu

Haplo (25 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 9:57

Cand esti suporter nu ai cum sa elimini pasiunea si subiectivitatea.

Mai amuzant este ca un suporter isi paraseste nevasta, dar niciodata echipa :). Este ceva ciudat cu oamenii astia

ImperatorBerlin (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:03

Domnul Ioanitoaia userul steaua-1986-forever este un fost subofiter MApN disponibilizat cand am fost nevoiti sa restructuram armata pt intrarea in NATO.
Niciodata sa nu tineti cont de ce afirma un militian sau un tablagiu.

VALI (7 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:06

Cum adica ‘n-a omorat pe nimeni’? Pai unde suntem aici, la Rovine? Aici e vorba de un meci de fotbal si de un arbitru care e ultra recidivist. Nu pot sa cred ca puteti fi atat de ‘indulgent’. Pai nici Burleanu nu a omorat pe nimeni, decat pe Sandu eventual, la modul figurat. Ca tot pomeniti de fapta de omor, pedepsele pentru recidivisti sunt amplificate intotdeauna. Iar un recidivist ca acest Kovax ar trebui in mod cert judecat cu aceasta masura: recidiva. Nu il dati afara din arbitraj, foarte bine. 3 luni pe bara, iar data viitoare chiar nu mai are scuze. Doar asa ii inveti sa nu mai fure, pe el si pe colegii lui. E valabil si se aplica in orice, nu doar in fotbal.

ionut (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:06

Felicitari d.Ioanitoaia pentru articol! sa nu mai zicem cate trofee are steaua cu arbitrii..ar trebui date inapoi mai mult de jumatate dintre ele inapoi!!

roman (5 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:07

Bravo!!!!

rad1cal (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:08

Noi ne aparam echipa NOASTRA. Nu suntem detinatorii adevarului absolut sau aparatorii justitiei universale.
Fiecare trebuie sa isi ceara ce-i al lui, d-aia e democratie.
Excluderea arbitrilor trebuia solicitata de cei impotriva carora s-a gresit, respectiv Otelul sau alte echipe. Stai linistit ca sunt destui stelisti care dupa arbitraje incorecte au dorit sanctiuni pentru cei ce au gresit in favoarea noastra, dar ce zici matale nu exista nicaieri in lume.
Fiecare isi apara cu indarjire ce-i al lui, prin urmare de aici si reactiile nenumarate. Fiind echipa cu cei mai multi suporteri din tara, e normal ca ecoul sa fie mai mare.

Cristian (12 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:11

Domnule Ioanitioaia – pleacati de la o premisa gresita de la inceput. Precizez ca nu sunt stelist deci am o parere obiectiva. Kovacs nu a gresit deloc, a furat in cel mai grosolan mod posibil, nu poti gresi doar intr-o singura directie. e parerea mea ca a facut asta. dar sa admitem ca nu a furat si ca e pur si simplu slab valoric (e slab ca nu l-a eliminat pe muresan cand a vazut ca rusescu are ochiul spart. orice arbitru care stie regulamentul scoate rosu imediat dar nu el a zis ca stie ca a gresit si ca isi asuma decizia – de ce nu isi asuma decizia de a nu mai arbitra niciodata?). credeti dumneavoastra ca o sa ajunga un arbitru valoros daca e asa slab? are 30 de ani, arbitreaza de 3 4 ani cel putin doar in liga I, vedeti vreun progres la el? toate meciurile lui sunt facute zob cu greseli una mai mare decat cealalta. din punctul meu de vedere a fi hot sau a fi slab nu are de a face cu performanta si merita scos definitiv din arbitraj. asta inseamna sa faci curatenie si sa tai in carne vie. doar asa putem progresa. si daca vreti inca o parere personala toata brigada e de vina si eu pe toti i-as da afara.

Cornel (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:11

Domnule Ioanitoaia, din postura dvs de om care intotdeauna a dorit sa fie echilibrat si sa incerce sa impace si capra si varza, cu siguranta ca nu puteti fi de acord public cu ceea ce au cerut suporterii Stelei, si nu numai. Cu siguranta ca daca am sta de vorba, in particular, la un pahar de bere, alta parere ati avea. Ceea ce e si firesc. Acuzatiile aduse lui Kovacs sunt f grave – faptul ca ajuta CFR Cluj Napoca (apropo Cluj se numeste Cluj-Napoca 😉 pe considerente etnice (relatia cu patronul de etnie maghiara) nu pot fi acceptate in public de un ziarist de talia dvs si in general de nici o voce publica – asta ar atrage critici si acuze de xenofobie. Realitatea este ca arbitru Kovacs chiar asta a facut (nu vad de ce organele in drept nu ancheteaza treaba asta – este vorba de coruptie la un nivel inalt) si faptul ca asistentul Nagy vorbeste in maghiara cu Sepsi in timpul unui meci oficial organizat de Federatia ROMANA de Fotbal constituie lucruri nefiresti, grave si nu drepturi la libera exprimare!

Catalin (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:12

Iertati-i domnu’ Ioanitoaia…ei au ramas cu amintiri de pe vrea comunistilor….cand toata lumea tragea cu ei si acum la un meci din 100 cand au fost dezavantajati, au luat foc. Dar era bine cand castigau campionate pe banda rulanta cu Argaseala tusier, cu brichete, cu victorie la Vaslui in ultima etapa, de unde cumparau jumatate de echipa apoi etc. Mi-e scarba

mumble (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:12

bravo,bravo!

niste exaltati care au luat rltimele 2 titluri cu arbitrii care urla ca din gura de sarpe cand nu mai trag fluierasii cu ei.

thejackal (17 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:13

nea Ovi, treaba e simpla, s-a mediatizat foarte mult si din cauza gravitatii accidentarilor celor doi. Sau cel putin a lui Rusescu,care a fost destul de urata…apoi stim foarte bine despre cine vorbim, echipa cu cei mai multi suporteri din tara, cu cel mai mare impact din orice punct de vedere. Este oarecum normal sa cititi foarte multe critici. Vis-a-vis de ultima parte a comentariului, cu greselile PRO-Steaua din sezonul trecut, treaba sta cam asa, cum sa ma apuc eu,simpatizant al echipei FC Viitorul de exemplu, sa strig in gura mare ca echipa mea de suflet a fost avantajata clar si ca trebuie suspendat arbitrul, e putin absurd ce ati scris mai sus…in primul rand suntem romani si in al doilea rand, n-o sa faca nimeni treaba asta vreodata. Hai totusi sa o gandim logic. 🙂

Cristian (12 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:14

aveti dreptate – dar atunci cand arbitrii au favorizat-o pe steaua – trebuiau luate aceleasi masuri ca acum. excluderea din arbitraj. punct. eu sunt convins ca odata ce ai luat o masura de genul asta nu se va mai „gresi” asa grav la meciuri.

vasglo (208 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:14

Nea Ovi,

Cand background-ul unui arbitru dovedeste fara putinta de tagada ca el e clar impotriva unei/unor echipe si pro alta/alte echipe, mai merita el sa decida intr-o competitie sportiva in care se intrec aceste echipe???? Asta-i problema domnule Ionitoaia, omul Istvan Kovaci si caracterul lui…!!!Restul e „poezie” de umplut spatiu tipografic….

Constantin (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:15

Felicitari, Domnule Ioanitoaia pentru articol! Bine ca mai sunt si persoane obiective in tara asta, ca Dumneavoastra.

Dr-Acu (13 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:16

Maestre ai dreptate. Mai este ceva in plus fata de ce inserati ca ajutor pentru echipa din Ghencea si care trece neobservat de comentatori. CARTONASELE ROSII primate de jucatorii cheie al echipelor care urmeaza sa joace cu Steaua in meciurile premergatoare.
Cazul Texseira sta marturie. Si nu este singular.

Evenimentele de la Tg. Mures sunt scandaloase fara tagada. Pe drept cuvant fanii Stelei sun suparati, insa fanii celorlalte echipe, fiti comvinsi ca se simt RAZBUNATI.

Meritau si ei o lectie de acest gen.

Si inca ceva. Penaltiul la Tanase, corct de altfel, nu a fost acordat datorita faptului ca acest jucator, ca multi altii din lotul Stelei, era stiut ca fiind „cerseetor”, simularile facand parte din bagajul ethnic.

Numai de bine!

gogu (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:16

astea cu greselile pro si contra, mai depinde si cine le numara. domnule ioanitoaia, nu stiu de ce am impresia ca nici macar nu v-ati uitat la cele doua meciuri pro-steaua incriminate de sezonul trecut, doar v-ati uitat la rezumate si ati inghitit ca gasca ce vi ss-a servit. daca nu ma credeti, incercati sa urmariti o reluare a meciului otelul – steaua si vedeti de cate cartonase galbene (si unul rosu) au fost iertati jucatorii gazdelor inainte de cele doua faze cu pintilii, dar si dupa

jay (9 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:23

Eram tot aici si am fost si noi revoltati, sa stiti. Dar dati-mi un exemplu comparabil cu meciul de la Targu Mures si eu ma inclin. Un singur exemplu.

George (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:24

Sunt stelist, si doresc ca echipa pe care o sustin sa fie arbitrata corect, nu sa fie favorizata.
Vreau sa vad un fotbal corect, jucat pe teren.
Din pacate ceea s-a intamplat, este o jignire adusa fotbalului, acest arbitru nu a gresit, ci a furat.

CRISTI (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:24

Nea ovidiu..esti mica tata….mic,mic,mic….ai ajuns la batranete si tot ura ai in suflet fata de Steaua..rusinica…

fifi (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:24

Domnule #Cornel: Napoca e nume dacic nu maghiar….nu se numeste asa pe considerente etnice! Nu iti mai da cu parerea, te rog!
Asta inseamna democratia: oricine poate sa isi dea cu parerea despre orice….din pacate tot incultul are acces la tehnologie!

Cheetah (2118 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:24

Maestre, multumim pentru critica Dvs. constructiva, evident!

Cred ca eram la o shaorma turceasca cu de toate! 🙂 🙂 🙂

Eugen din Timisoara (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:30

Buna ziua tuturor,

Sunt de acord cu cei care cer eliminarea unor arbitrii asupra carora pledeaza deja un aer de suspiciune. Eu nu ma mai uit de ceva vreme la meciurile din campionatul nostru tocmai datorita acestui nivel de suspiciune, limbaj si lipsa de bun simt. Dar sa stiti ca sunt meciuri si din alte campionate mult mai puternice care sunt facute praf de arbitraj. Doar ca meciurile din Spania, Anglia sau Germania nu ne afecteaza in mod direct!
Cel mai grav la domnul arbitru Kovacs nu este ca vorbeste una, doua sau zece limbi. Eu am fost pe tancuri in 89 tocmai pentru ca fiecare sa poata fi liber si sa poata vorbi liber! Cu conditia sa ne respectam aceasta libertate. Cand gresesti tot timpul impotriva unei echipe (hai sa zicem Steaua, desi anul trecut cifrele spun altceva) atunci trebuie sa ai o discutie cu seful tau (al arbitrilor) si sa dai ceva exlpicatii. Hai sa presupunem eu ca sunt un angajat foarte bun (nu prea este cazul dl Kovacs!) care face tot timpul greseli de plata doar catre o anumita firma partenera. Cat timp credeti ca ar dura pana cand Directorul General m-ar chema la o „miuta” pe tema aceasta? Si atunci de ce sa mai arbitreze domnul Kovacs domnule Ovidiu??

magus1349 (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:30

Aoleo!! Nea Ovi, cu ultima afirmatie ti-ai dat foc la valiza!
O sa ceara astia si excluderea matale din presa sportiva.
@# 4 Mai Ionut!Nu stiu de ce, dar mi-a venit un iz de militian. De titlurile luate de Dinamo ce zici?

dani_sm (11 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:32

Mi se pare intolerabila abordarea dvoastra la experienta pe care o aveti.Dar probabil chiar experienta de care vorbesc sta la baza acestui articol ingaduitor si tolerant la adresa acestui corupt. Sa nu uitam de background-ul mai mult decat patat pe care il are in doar cativa ani de meserie acest arbitru. Daca greselile lui se rezumau doar la neacordarea unui penalty sau eliminarea injusta a lui Parvulescu, ziceam ca este ok, s-a intors roata si patimeste si Steaua. Dar cand lasi jucatorii sa fie mutilati pe teren si bagati in sala de operatie, fara a arata decat un galben pt toata treaba asta, atunci mi se pare intr-adevar a fi macel,razbunare,reglare de conturi. Din acest aspect consider articolul dvoastra ca fiind tolerant , ingaduitor , injust .. in rest tot respectul pentru cariera de jurnalist.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:33

Nu ai dreptate nea Ovidiule !
1) Meciul de la Vaslui a fost arbitrat corect în sezonul trecut când Steaua a câştigat cu 1-0, toate, dar absolut toate deciziile arbitrului fiind acoperite de regulament. Am văzut meciul şi ştiu ce vorbesc.
Da, admit fără nici o problemă că în decursul campionatului trecut Steaua a fost avantajată de arbitraje, dar dincolo de arbitrajele pro-Steaua, Steaua a fost cea mai bună echipă şi a meritat din plin câştigarea titlului, la fel ca şi pe cel câştigat în urmă cu două sezoane.
2) În meciul de la Tg. Mureş, da, cum foarte bine spunea cineva mai sus, Kovach Istvan n-a greşit, ci A FURAT, motiv ptr. care ba da, îi trebuie capul tăiat, în sensul de a fi exclus din arbitraj. Doar aşa poţi face „curat” şi îi descurajezi pe ceilalţi arbitri să mai facă ce-au făcut Corpodean, Istvan Kovach şi alţii.
Celor care îmi vor da o replică gen „dar arbitrii care au avantajat-o pe Steaua ?”, le spun că aici discutăm şi dezbatem „cazul Istvan Kovach” şi maniera sa de arbitraj din meciul ASA Tg. Mureş – Steaua.

Weaver (6 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:33

DL Ioanitoaia sunteti printre extrem de putinii oameni de sport pe care ii respect cu adevarat,dar dati-mi voie sa nu fiu de acord cu ceea ce ati scris in acest articol.
Mentionez ca nu sunt stelist si nici vreun suporter inrait al vreunei rivale a Stelei ca sa ma bucur de ce s-a intamplat in meciul cu ASA,dar asa ceva nu este de tolerat.
In opinia mea trebuie facuta o diferenta clara intre a gresi si a vicia un rezultat.Cand faza este extrem de grea sau cand insasi regulamentul te poate incurca in procesul de luare al unei decizii juste,sau din miri ce factor ai avut dificultati in a vedea lucrurile asa cum s-au intamplat,atunci este de inteles,iertat,trecut peste sau cum vreti sa ii ziceti, dar sa fim seriosi.Cum a putut acest arbitru sa acorde un galben cand Rusescu avea fata sparta.eu ma gandesc asa : chiar daca ai crezut ca ca nu a lovit pt ca erai la o distanta mai mare de faza,pai cand te apropii si il vezi pe jucator in stare aia ar trebui sa te mai gandesti o data.parea mea ca si jucatorul de culoare al carui nume nu il stiu tebuie eliminat ca na a calcat pe cap.
Din punctul meu de vedere acest arbitru ar trebui suspendat macar un an,daca nu chiar elimianat.Si apel catre ceilalti suporteri inraiti/ultrasi,care poate multi s-au bucurat de cele intamplate : ganditi-va ca puteti fi voi in aceeasi situatie cu acelasi domn la centru.
In rest,va doresc sanatate si la cat mai multe articole!

vasile (9 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:33

https://www.youtube.com/watch?v=jr8RIkSCI6I
Desigur aici vorbim de două echipe care au furat multe campionate.
Fiind pe stadion şi conducând cu 2-0 a fost greu să văd cum se trage ca CFR sa castige şi nu-i singurul caz în care U a fost măcelărită, cu Dinamo, cu CFR, cu Steaua.
Oricum văd mulţi oameni încă pasionaţi de L1 :).
Pentru Stelişti!
Vedeţi că a plecat clanul Reghe-Prodanca, fraţii la puşcărie, deci au mai rămas clanul de la CFR în picioare, s-a întors roata din nou :)), dar nu vă aprindeţi prea tare încă aveţi sateliţii, inclusiv echipa cu care ţin, deci mai aveţi şanse.

cj666 (51 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:35

Domnule #fifi Napoca e numele castrului roman. Nu are nici o legatura cu Dacii…

Petre Ioan Cretu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:35

Dle Ioanitoaia,
nu aveti dreptate, fiindca Istvan Kovacs, din primele secunde, a permis fotbalistilor de la ASA sa intre la „intimidare”, la rupere. Obligatia lui Istvan Kovacs era sa atentioneze fotbalistii si nu a facut lucrul asta. Ati uitat de intrarea criminala a lui Sepsi la Papp, mult mai dura decat lovitura lui Muresean. Apoi la faultul in careu al lui Stancioiu, ziceti ca mingea a sarit in lateral, de parca mai avea putin si ajungea in tusa, din pozitia aia „laterala”, pana si eu la varsta de 60 de ani, as fi dat gol.
Acum, faptul ca a „gresit” intr-un singur sens si tinand cont de agravanta ca este „recevidist” (are multe meciuri arbitrate in maniera asta), deobicei, in penal, s-ar pronunta pedeapsa maxima. Oare care este pedeapsa maxima in arbitraj.
Poate arbitrul Istvan Kovacs a fost „sfatuit” sa impiedice echipa Streaua sa „ucida” campionatul, scazand prea de timpuriu interesul microbistilor si de aici consecintile firesti, cea mai importanta fiind scaderea audientei, bani putini din reclame, etc.

ghitza (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:36

Domnu Ioanitoaia, ai scris cateva randuri ca sa te bagi in seama. Ce faceai daca intr-o vizita la Tg. Mures un localnic iti aplica o lovitura de egala masura cu cea primita de Rusescu sau Keseru, totul sub privirea unui grup de politisti mureseni care inganau in limba lor ceva pasnic. Cu sigurantza nu prindeai apusul soarelui.
Tolentza noastra este nelimitata, fapt ce a nascut monstri care traiesc si isi permit multe printre noi.

Sorin (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:36

1. Stancioiu era ultim aparator fie ca da Tanase mingea in dreapta sau in stanga (asta se numeste dribling domnu’ Ovidiu)
2. Vad ca si dumneata ca si Mironica de la protv spuneti ca nu e mare lucru ce a fost la Mures. Probabil v-a ascultat si tipul de la Viitorul care a rupt un picior la Craiova la cateva zile dupa ce aproape il laudati pe Muresan pentru abnegatia „sportiva” cu care i-a spart obrazul lui Rusescu.

cj666 (51 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:36

#jay Iti amintesti de meciul Steaua-CFR arbitrat de Tudor?

Daniel (7 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:37

Stimate domn,arbitrii sunt platiti pentru serviciile lor e carea cluburi.La dumneavoastra vine instalatorul de gaze dupa ce pleaca simtiti miros de gaz,ok dupa alta perioda il chemati din nou ,pleaca si va ia foc casa ,il recuzati au ba?

catalinG (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:37

Eu nu inteleg de ce se tot bate fierul pe ceea ce a fost sezoanele trecute si lumea nu se axeaza doar pe meciul acesta , ca pana la urma cum steaua a fost avantajata alte sezoane si domnul arbitru a gresit mereu contra Stelei si nu doar Stelei, dumnealui greseste numai la echipele ce se bat la titlu, insa deja este trecut, presupun ca conteaza doar prezentul , adica acest meci si respectiv viitorul, adica cum o sa arbitreze de acum inainte, ca pana la urma lumea doreste sa vada fotbal nu alte sporturi de contact.

Liviu_D (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:39

Domnule Ioanitoaia
Prin deciziile luate in meciul respectiv, acest albitru mi-a scos din buzunar 4800 ron, fiind singurul meci pe bilet care l-am pierdut la o casa de pariuri
Intrebare : Cum poti sa nu-l acuzi de furt cand in urma greselilor facute intr-o singura directie a adus prejudicii tuturor celor aflati in situatia mea + jucatorilor prin primele ce ar fi putut sa le castige?Ca sa nu mai vorbim de moralul jucatorilor si al stafului. Il lasam sa faca acelasi lucru si peste 3-4 etape?
P.S. respect „steaua-1986-forever” cine greseste, intr-o democratie este normal sa si plateasca, pentru a intelege ca prin greseala lui a adus daune altora

rezidenta din buzau (19 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:41

Dle STIE TOT,

Dl. Craciunescu, poate, cel mai bun arbitru din Romania, a admis ca acest „FOST ARBITRU” ar trebui exclus din arbitraj pentru prestatia vadit partinitoare, cu tenta clara.

Dar in realitate ce s-a intamplat? A spus Burleanu ca va fi retinut etape bune de la delegari iar CCA l-a promovat pe locul 2 pe lista FIFA.
Oare ce cantareste mai mult ? Lista FIFA sau ca nu va mai arbitra, probabil, in acest an.

In alta ordine de idei dle STIE TOT, nu i-a cerut nimeni „ungurului” decapitarea. I s-a cerut eliminarea de la un loc de munca unde NU SI_A FACUT TREBA.
La fel se procedeaza peste tot: daca gresesti esti exclus, esti concediat (in nici un caz omorat)

Say what? (4 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:41

Faceti multe gafe mai mult sau mai putin intentionate in articol, D-le Ioanitoaia, fiindca de nestiinta nu va pot acuza, dar de rea-vointa da, toate cu intentia de minimaliza cel mai mare furt pe care l-am vazut vreodata, cel de la Mures, „reusit” de Istvan Kovacs. O sa structurez comentariul in 3 parti pentru a explica de ce cred asta:

I) Kovacs n-a gresit in niciun caz in doar „doua situatii-cheie”, asa cum sugerati. Avem asa: cartonas rosu nedat la Muresan, penalty si cartonas rosu la Stancioiu (argumentatia d-voastra, ca mingea s-ar fi dus in lateral, e nula: evident ca s-a dus in lateral, e o consecinta a INTERVENTIEI ILICITE a lui Stancioiu. Se impunea rosu, nu numai penalty, intrebati un arbitru – de fapt, Craciunescu deja a spus asta), apoi al 2-lea galben la Sepsi, deci a 3-a eliminare. Singura masura discutabila e cartonasul rosu la Parvulescu, se putea da in ambele sensuri. Astfel, cele 3 spre 4 decizii caraghioase ale lui Kovacs duc spre cel mai dezastruos si partinitor arbitraj pe care l-am vazut vreodata in prima liga romaneasca de fotbal.

II) Haioasa partea cu „Kovacs n-a omorat pe nimeni”. Trebuia sa omoare pe cineva pentru a fi sanctionat drastic?! Bine, sa zicem ca ar fi asa. Pai, d-le Ioanitoaia, n-a fost deloc departe!! Stiati ca d-l Raul Rusescu putea sa-si piarda ochiul? Oare daca isi pierdea ochiul, mai spuneati asa ceva?!

III) Intrebati unde erau suporterii stelisti la meciurile Stelei din sezonul trecut cu Vaslui si Otelul. Eu am vazut multi zicand ca au fost avantajati in acele partide, inclusiv eu. Dar pe d-voastra, D-le Ioanitoaia, nu v-am vazut sa scrieti despre meciul cu Astra, de la Giurgiu, spre exemplu. Tot sezonul trecut. Va fac un rezumat: jucatorul Yahaya si-a pus crampoanele pe genunchiul lui Bourceanu, a fost pedepsit cu un galben, desi era clar de cartonas rosu; jucatorul Ben Youssef a sarit la cap cu un stelist, nu mai stiu cine, a lovit precum Muresan, si l-a umplut pe stelist de sange, nici acesta n-a fost eliminat; ultima faza: Piovaccari e faultat aproape de careul Astrei, arbitrul se face ca nu vede, Astra pleaca pe contraatac si deschide scorul! Acum, d-le Ioanitoaia, stiti oare cine a condus acea minunata partida de la Giurgiu? Nimeni altul decat d-l ISTVAN KOVACS. Ce spuneti, are antecedente in a arbitra „slab” Steaua au ba? Sa fie toate aceastea numai coincidente si „meciuri slabe” ale sale?!

Daniel (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:41

Stimate Domn,

As dori, daca aveti amabilitatea sa-mi raspundeti la urmatoare intrebare:

Ne dorim sa fim o natie integrata in lumea buna, emancipata, in UE, NATO, etc (subliniez, integrata), corect?!

Plecand de la intrebarea retorica de mai sus, cum este posibil ca un om care fura ( pentru ca asta a facut acest arbitru ) sa ramana nepedepsit? Vorbim de indulgenta cand vine vorba de un om care sfideaza aproape o tara intreaga?

Au fost atatia suporteri care au vazut meciul, atatia oameni fara preferinte in privinta echipei castigatoare, ATATIA.

Tu, om, care ignori atatea suflete care te privesc cum furi, cum te numesti, nu hot?

Stiam ca asta se pedepeste. Si fara sa zic mai mult, oamenii fac puscarie pentru premiere ( pe buna dreptate poate ), dar pentru un furt atat flagrant dvs invitati la ganduri bune si pace.

Daniel

vasile (9 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:42

Numele Napoca nu are nici o trebă cu oraşul, îi o încercare de comunisto-naţionalistă de a lega oraşul de antichitate şi a crea o preumţie de continuitate.
Napoca nu a fost folosit ca nume 1800 de ani şi a trecut vreo 800 de ani până să apară Clujul pe locul oraşului Celtic/dacic/roman.
Pe mine nu mă deranjează dar pe alţii îi deranjează, mai ales stema oraşului.

Wolfgang (2 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:44

Bine punctat domnule Ioanitoaia.
Deja telenovela asta cu iz de revolutie nationalista a devenit teribil de enervanta si nu face decat sa aduca mai mult dezgust asupra echipei fanion a Romaniei, bineinteles pentru simpatizantii non-stelisti.
Nu sunt maghiar, locuiesc in Transilvania, dar referirea asta etnica asupra acestui caz a depasit orice imaginatie.
Vad ca s-a batut moneda ca a vorbit asistentul in ungureste cu Sepsi… Asa, si ce?
Care-i marea drama?
Suntem mari patrioti?
Da, s-a vazut acest lucru la meciurile nationalei cu Ungaria… Cand au ras ungurii si cu fundul de noi, ca ai nostri ultrasi se bateau intre ei.
Intr-adevar, mare aroganta…

Fara indoiala, arbitrul Kovacs a gresit grav si trebuie pedepsit drastic, dar uite ca roata se intoarce si ce nu isi dau seama stelisti, e ca prin aceste campanii penibile, nu reusec decat sa isi atraga si mai multi anti-suporteri.

catalin (18 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:45

De data asta aveți dreptate d-nule ioanițoaia .. și țin cu Steaua

xolv (50 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:46

Dar dvs unde ati fost d-le Ioanitoaia astia 25 de ani ?? A fost „scandalos” pentru ca pe langa arbitraj, am piedut doi jucatori accidentati. Orice arbitru greseste dar cand in min 25 ai epuizat schimbarile, semnele macelului sunt clare.

hahaha… (23 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:46

si uite asa il apara marele ioanitoaia pe hotzul de kovacs, caruia i se face un „abuz” daca este scos din arbitraj si nu i se mai permite sa fure…nea ioanitoaia a rescris lejer constitutia si-i legifereaza lui kovacs dreptul la furt. Asa da combatere a mizeriei din fotbal…

Coco (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:46

S-a intamplat si atunci ca si acuma…cel avantajat nu a recunoscut (vezi declaratia dlui Pustai). Toata lumea a vazut modul in care s-a arbitrat, dar dl Pustai declara ca a fost totul in regula. Stiu ca are dreptul sa isi apere interesele dar acelasi lucru se intampla si cu suporterii. Dl Pustai este un domn si il apreciez sincer, dar de data aceasta cred ca a gresit cu acea declaratie. Poate ar trebui educati in primul rand cei implicati direct sa recunoasca atunci cand sunt avantajati si abia apoi suporterii, lucru infinit mai greu. In final doar as dori sa imi exprim speranta ca asa cum jucatorii sau oficialii cluburilor sunt suspendati si amendati atunci cand comenteaza prestatia unui arbitru, tot asa sa fie amendati si arbitrii, chiar mai mult, cred ca ar trebui cercetati precum cei care sunt implicati in mafia pariurilor. Niste decizii de genul asta in care decizi tu, ca si arbitru, un rezultat, poate fi egalat cu trucarea unui meci pentru pariuri. Sa ne gandim ca poate chiar arbitrul sau apropiatii lui pariaza la un meci pe care el il arbitreaza si nu neaparat ca e impotriva Stelei sau de partea CFR-ului. Eu cred ca un arbitru care arbitreaza doar „intr-o directie” un meci, castiga mai mult decat ar castiga din delegarile de la care este oprit. Altfel nu pot sa imi explic. Si da, au fost greseli multe si in favoarea Stelei, iar cei care mai gresesc trebuie sa fie pedepsiti. Cat despre „Nu a omorat pe nimeni” as zice sa il intrebam si pe Rusescu. Daca e vorba despre un penalty sau un al doilea galben sau un offside, mai inteleg, dar cand permiti un joc atat de agresiv, nu vreau sa mai inteleg. Sa nu uitam si faptul ca Papp a scapat ca printr-o minune in acelasi meci (vezi faultul lui Sepsi).

savaniu (3 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:46

hotii striga „Hotii!”

adi (180 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:47

#Cornel. Nu exista stipulat niciunde ca trebuie sa se vorbeasca doar in romaneste la un meci organizat de FRF. Se poate vorbi in orice limba de pe planeta asta sau de pe altele. Nu asta e important. Important e ca arbitrajul sa fie corect. Daca e sa analizam greselile pro/contra din ultimele doua sezoane, Steaua e cea mai favorizata.

cornel (79 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:48

In primul rand nea Ovidiu trebuie sa va spun ca mi-ati preluat intrebarea pe care am pus-o imediat colegilor stelisti, dupa „macelul” de la Tg Mures , pentru care am „drepturi de autor” ! Si ca sa spulber orice nedumerire ca „jaful la drumul mare” , „atitudine de gangster a arbitrului” etc ,sintagme ale conducatorilor Stelei, a avut in trecut , episoade IDENTICE si REPETATE dar PRO STEAUA, va rog sa imi permiteti sa completez ….”tabloul” inceput de dv. , statistica facuta de confratii dv ziaristi sportivi ! Deci …..
Ce s-a întîmplat in campionatul trecut….:1. Steaua – Ceahlăul 2-1 Steaua a marcat un gol din ofsaid, iar arbitrul le-a refuzat oaspeţilor un penalty în final2. Gaz Metan – Steaua 2-2 Gazdele n-au primit un penalty clar în final, fază la care Pîrvulescu trebuia eliminat3. Steaua – Săgeata 5-0 Oaspeţii au dat o replică palidă, lucru observat chiar şi de secundul lui Mourinho: „Şi la antrenament te întrebuinţezi mai mult”4. FC Vaslui – Steaua 0-1 Colţescu n-a acordat un penalty pentru gazde şi i-a eliminat gratuit pe Cerniauskas şi Madson5. Steaua – Viitorul 4-0 Oaspeţii n-au contat, după ce în returul trecut Steaua a facilitat victoria Viitorului în meci direct, în un fel de rezistenţă…. Ghencea6. FC Braşov – Steaua 1-2 Golul victoriei s-a marcat după un fault în atac7. Corona – Steaua 1-1 Golul Stelei s-a marcat dintr-un penalty inventat de arbitru8. Pandurii – Steaua 1-1 La 1-0 pentru gazde, Gardoş a fost iertat de eliminare9. Oţelul – Steaua 1-1 Oţelul n-a primit un penalty clar, Pintilii a fost iertat de eliminare, iar lovitura din care Steaua a marcat a fost inventată de arbitru10. Ceahlăul – Steaua 0-2 Balaj n-a dat penalty pentru gazde la scorul de 0-111. Steaua – Astra 3-1 La scorul de 1-0, Kapetanos a fost iertat de eliminare12. Steaua – Chiajna 4-0 Concordia n-a opus nici o rezistenta ! Si inca ceva mai actual : Argaseala vrea suspendarea lui N’Doye ca ar fi zis ..”ca nu mai joaca contra ei ca s-a saturat sa o bata..” ! Daca N’Doye face o sesizare la UEFA ca a fost facut „mascarici” si amenintat cu bataia de un oficial al Stelei, cam cat va fi suspendat Duckadam si clubul care e in atentia per manenta a forului european ? Sa auzim numai de bine !

Bogdan (25 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:48

Bai baieti….
Oare ati uitat cum ati castigat ultimele doua campionate? Oare ati uitat ca in fiecare din aceste doua campionate aveti cel putin 7-8 partide cruciale in care arbitrul v-a ajutat sa faceti punct/puncte?
Ioanitoaia a pomenit de meciul de la Vaslui sau cel de la Galati, dar de meciul cu Corona cand Chipciu a cazut ca impuscat in careu fara sa il atinga nimeni si ati obtinut un penalty anapoda din care ati castigat un punct, sau poate de meciul de la Brasov cand ati castigat in urma unui fault in atac, sau poate la meciul cu Ceahlaul de acasa cand iarasi ati castigat cu un gol din offside, sau poate la meciul cu Gazul, meci care s-a terminat cu un scor de 2-2 desi la acest scor in min 88 trebuia eliminare la Parvulescu si acordat un 11 m pentru gazde.
Pana la urma ce a fost asa scandalos la acest meci? Ok, asa este, trebuia 11 m la Tanase, dar nici vorba de rosu la Stancioiu, la N’doy nu dadeam nici macar fault, iar la Muresan trebuia rosu. Aaaaa si ca mi-am adus aminte, de meciul cu Pandurii cand Gardos, si-a sters talpa adidasului pe la 1,70 de tichia cu margaritar a jucatorului pandurilor …..cum a fost? Si ce sa vezi a primit doar galben.
Pntru voi, aia multi si tupeisti exista youtube. Si acolo aveti dedicata o pagina cu magariile facute de voi dea lungul anilor. Sa vedeti acolo furaciuni, nu ce s-a intamplat la Tg. Mures.
https://www.youtube.com/watch?v=bUSNYaqmHHg
Vizionare placuta si clontul mai mic pe viitor

chronic (7 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:48

Analiza Dvs este gresita. Pai mingea a fost in lateral, dar in lateral foarte aproape de jucator, astfel daca trecea de portar o baga in poarta. ROSU! evident! Alea cu 20 de faza pro Steaua, daca sunt interpretatae la fel cum interpretati aici e clar. Rosiile din meciul cu Vaslui sunt mai mult decat meritate! Cum sa spui ca la Parvulescu e rosu? Atac din lateral, nu era singurul fundas!. Mai degraba era faza de gol aia la 30 m decat aia la 6m nu ?!
Cum doar 6 impotriva cand numai in meciul cu CFR la 3-0, de 3 ori am fost opriti aiurea cu offside!!!

Misu de la scularie (1 comentarii)  •  30 octombrie 2014, 10:48

Eu daca lucrez si fac piese defecte, prima data mi se atrage atentia, a doua oara le platesc, a treia, ma concediaza.
Eu nu inteleg cu e treba cu arbitrii astia, adica gresesti, ai suspendare dar treaba merge inainte.
Lasa-i domne pe altii ……
Pile si smecherii si la arbitrii astia …

Comentează