Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cine i-ar fi putut ajuta pe Kovacs și pe Hațegan să nu comită așa gafe?!

Deși face parte din categoria First Class, ca și Tudor și Balaj, Ovidiu Hațegan a scrîntit-o duminică la Chiajna! În minutul 41, la 1-1, n-a acordat un penalty clar pentru Concordia în disputa cu CFR! La centrarea lui Welington, fundașul […]

marți, 28 octombrie 2014, 9:19

Deși face parte din categoria First Class, ca și Tudor și Balaj, Ovidiu Hațegan a scrîntit-o duminică la Chiajna! În minutul 41, la 1-1, n-a acordat un penalty clar pentru Concordia în disputa cu CFR! La centrarea lui Welington, fundașul Clujului, Susici, și-a potrivit mingea cu brațul în careu, dar “centralul” a lăsat jocul să continue!  Întrucît croatul CFR-ului se afla cu corpul întors către linia de fund și cu spatele spre teren, să admitem că Hațegan n-a văzut hențul. Unul pe care însă camerele TV din spatele porții l-au evidențiat fără replică. Henț indiscutabil, mie în sută.

Cu siguranță că un arbitru adițional ar fi văzut faza din apropiere și, controlînd-o, l-ar fi ajutat pe Hațegan să nu greșească. Din păcate, spre deosebire de ce se întîmplă în majoritatea țărilor de pe continent, ca și în Champions League și în Europa League, în România nu există adiționali! Motivînd c-ar reprezenta o cheltuială nejustificată, cluburile s-au opus și se opun introducerii sistemului.

Infinit mai grav și în mai multe rînduri a comis-o Istvan Kovacs la ASA-Steaua, partidă pe care a dat-o peste cap în detrimentul campioanei! Fără să rețin tot ce i s-a reproșat, căci eliminarea lui Pîrvulescu mi s-a părut corectă, trebuia roșu direct pentru intrare cu talpa ridicată pe glezna adversarului, nu contest că arbitrului din Carei i se poate imputa vicierea rezultatului, 1-0 pentru ASA. Încă din minutul 23 era obligat să-i arate lui Mureșan cartonașul roșu, cot în figura lui Rusescu, iar în 57 avea datoria să fluiere penalty la Stăncioiu. Penalty, nu simulare la Tănase.

Nu insist dacă Sepsi merita ori nu al doilea galben. Părerile diferă. Mai departe însă, e fără dubii că Istvan Kovacs a dezavantajat-o în mod repetat și flagrant pe Steaua. Nu m-aș grăbi să zic că a avut intenție, că a venit cu lecția învățată. Mai degrabă n-a vrut, dar s-a speriat și a scăpat meciul din mînă. Acum, întrucît a greșit, e normal să stea în tribună cîteva săptămîni.

Revin asupra secvenței în care Kovacs i-a refuzat lui Tănase un penalty la fel de clar ca și cel de la Chiajna. Dacă a trăit cu impresia că bucureșteanul a căzut înaintea intervenției lui Stăncioiu, “centralul” s-a păcălit, s-a înșelat. Sînt convins însă că un arbitru de careu, plasat lîngă poartă, la 2-3 metri de locul contactului, ar fi văzut mai bine și i-ar fi transmis lui Kovacs în cască să sancționeze faultul lui Stăncioiu, nu căderea lui Tănase. Atît că lîngă poartă se găseau numai fotoreporterii!

Am evocat doar două faze menite să susțină ideea folosirii arbitrilor adiționali, variantă respinsă de Comitetul Executiv al FRF  cererea echipelor. Acestea au explicat că, în vremuri de sărăcie, nu-și mai asumă o angara în plus, că și-așa respiră greu. În realitate, n-au dreptate în condițiile în care la introducerea programului cu pricina contribuie cu fonduri și UEFA, situație în care adiționalii ar costa anual o echipă de L1 circa 10.000 de euro, care nu-s un capăt de țară. La cît cheltuiesc cluburile, suma pomenită n-ar fi de nesuportat. Atît că zgîrcitul mai mult pierde decît cîștigă.

Comentarii (98)Adaugă comentariu

imperator (8 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:45

In spatele lui Kovacs sunt dinamovistii d-lui Anghelache .

cj666 (51 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:45

Domnule Ioanitoaia, in stilul caracteristic iar vedeti intr-un singur sens. Doar pro steaua. Faza cu Susici e controversata, majoritatea au vazut umar, dumneavoastra ati vazut hent. Depinde de dioptrii. Dar de faza din careul concordiei cad Guima a fost facut sanvici si tinut sa nu dea cu capul nu spuneti nimic. De, chestie de gust.

Adi (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:47

Problema e ca nu am vazut niciunde implicare arbitrilor aditionali. Si la mondiale se petreceau faze in fata lor si…reactie pauza.

Venom (46 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:48

„În realitate, n-au dreptate în condițiile în care la introducerea programului cu pricina contribuie cu fonduri și UEFA, situație în care adiționalii ar costa anual o echipă de L1 circa 10.000 de euro, care nu-s un capăt de țară. La cît cheltuiesc cluburile, suma pomenită n-ar fi de nesuportat. Atît că zgîrcitul mai mult pierde decît cîștigă.” Depinde… poate e mai ieftin un pinalti, decat un aditional!

Marius (4 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:50

Constiinta i-ar putea ajuta, sa nu mai faca gafe !Si daca ar iesi din sferele de influenta in care sunt acum,mai ales Kovacs,care de cate ori a arbitrat Steaua,a gresit doar impotriva Stelei,ceea ce inseamna,ca aceste greseli nu sunt intamplatoare .Daca prinzi o zi proasta,ca arbitru,atunci gresesti in ambele directii,dar cand gresesti doar intr-o singura directie,atunci este rea vointa !

gogu (138 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:50

Altii care dau mai mult ca sa nu faca gafele alea, cum a facut Becali…

radu (60 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:51

Domnule Ioanitoaia , anul trecut au fost arbitrii aditionali dar nu stiu de ce am ramas cu impresia ca erau degeaba ,au fost faze clare care se intamplau langa ei si nu imi aduc aminte de nici o interventie a lor care sa il corecteze pe central,normal ca cluburile nu mai vor sa-i plateasca degeaba .Sant fan al Steagului si imi vine in minte meciul Botosani-Brasov unde a fost un fault in careu la 2 metri de aditional si acesta nu a schitat nici un gest. Si cred ca au fost multe faze anul trecut de care fanii diverselor echipe dezavantajate isi amintesc.
Revenind la etapa trecuta , la meciul Brasov -Craiova a fost un hent mult mai vizibil decat cel mentionat de dvs. si anume la Brandan,dar asta e daca nu e dezavantajata Steaua ,nu tipa nimeni.Ma si mir ca faceti referire la meciul Chiajnei .

alex (13 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:52

Atat de naiv sunteti daca chiar credeti ca acest arbitru nu a venit cu lectia invatata. Cfr se afla in spatele Stelei la putine puncte, Cfr este condusa de unguri. ASA Tg. Mures este dintr-o zona de unguri, Kovacs este ungur din zona Clujului, isi face veacul prin cluburile din Cluj. Muresan a fost la CFR, are boala mare pe Steaua. In repetate randuri acest arbitru a dezavantajat Steaua, Astra si Dinamo. Cand vezi fata unui jucator plina de sange dupa ce a primit cot revii si dai rosu daca esti corect. Atat de naiv…

cosmin (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 9:59

Covacs nu este singurul vinovat ca nu a acordat penalty. Tusierul era foarte bine plasat si ar fi trebuit sa intervina. Nu stiu daca este vorba de frica de asumare de raspundere, o proasta pregatire a asistentilor sau alta cauza.

Sebi (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:00

Sa nu uitam ca Kovacs a fost la fiecare faza la 2-3 m de Rusescu, Tanase, sunt de parere ca a fost ceva voit, va spun eu cine este in spatele lui, CFR CLUJ 100%

je (21 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:01

nea ovidiu , teoria mata in cazul de fata nu prea se sustine pt ca la faza cu 11 m de la tg mures , istvan era plasat f bine, el a vazut clar ce a fost acolo, dar nu a vrut sa dea pt ca-si supara stapanii.la faza cu muresan de asemenea era chiar langa faza si a a vazut clar duritatea contactului dar la fel nu a vrut sa dea rosu.cand vezi un jucator cu ochiul tumefiat , daca esti de buna credinta dai rosu fara ezitare .a fost clar viciere de rezultat si intentie clara de a dezavantaja steaua a ungurului kovacs.asa furaciune pe fata nu am mai vazut in fotbalul profesionist.coroborat si cu ce a facut hategan la chiajna, ne indreptam spre un singur stapan al catorva arbitrii.

Lolo (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:03

Sa dea Domnu 1000 de ani de acum inainte ca ungurii sa fure steaua meci de meci daca se poate. Pentru cat rau a facut aceasta echipa Romaniei merita cu prisosinta sa primeasca ce a oferit…hotie, lacomie, aroganta, agresivitate, violenta, lipsa de caracter, etc, etc.

Liviu (8 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:04

Ca de obicei bati campii d-le Ioanitoaia, s-a speriat Kovacs? Hai sa fim seriosi, e smecher pentru ca are in spate sustinerea CFR-ului si probabil a DNA-ului Cluj, care apropo, s-a sesizat si l-a bagat pe papagalul ala de Gigi la bulau, dar inchide ochii la asemenea grosolanii. Bomboana pe coliva va fi alegerea lui Ponta ca presedinte, asta e tara in care traim, un bolnav intrat in metastaza…

Cheetah (2118 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:05

Daca pierd mai multi bani din decizii care-i dezavantajaza, comparativ cu cei 10000 pe an, inseamna ca trebuie sa se gindeasca serios sa investeasca in aditionali, e logic.
Chestie de calcul simplu, cit am pierdut din decizia gresita si daca merita cele 10 miare ca sa evit pierderile in viitor.
Bine pusa problema, acum sa vedem, Maestre, daca reusiti sa-i convingeti pe cei ce investesc in fotbalul autohton sa mai angajeze si alti arbitrii, sa le dea si lor de munca. N-ar fi rau deloc.

nicolaepetre (39 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:14

Apropo de adiționali, care de cele mai multe ori sunt de pomană, nu mai bine i-ar elimina și în locul lor ar mai băga un arbitru de centru? Fiecare cu jumătatea lui de teren? Că și acolo unde există acești adiționali mare brânză nu prea fac, stau tot meciul cu ochii beliți pe linia porții dar nu aduc nici o contribuție, trec fazele pe lângă ei de parcă ar fi orbi. Dacă la handbal sunt 2 nu văd de ce la fotbal nu ar avea loc în teren că e destul de spațios slavă Domnului.

Natus Vincere (60 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:15

Exista greseli (cauzate de valoarea scazuta a lotului de arbitrii promovati pe pile) si exista reavointa. Greselile se intampla foarte des chiar si la arbitrii cunoscuti si buni: am vazut cu totii la Campionatul Mondial cate greseli au fost, chiar si cu arbitrii aditionali (penaltiul lui Robben, anyone?).
La meciul de duminica seara n-au fost „greseli”, sa fim seriosi. A fost vorba de scoaterea din joc a unor internationali romani (ati vazut cum era sa fie luat pe sus si Sanmartean de macelarii N’doye si Muresan). Jucatorii importanti erau vanati pe teren. Iar Kovacs a venit cu temele facute: sa incurajeze acel joc la rupere. Am o intrebare pentru miselul de Kovacs: ce-ai fi facut, domnule Istvan, daca ceva grav li se intampla jucatorilor stelisti? Te-ai fi dus tu personal la sotiile lor sa le dai vestea cea rea? Aveai atata curaj si barbatie sa le recunosti in fata ca ai lasat niste taietori de lemne (ca altfel nu poti sa ii numesti) ca le-au nenorocit sotii?

Gicu catre toti frustratii (13 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:28

Ia spune mai Lolo care e raul ala mare despre care vorbesti. Nu uita sa mentionezi si echipele participante sau afectate de „rau”. Despre Kovacs nu e nimic de zis, si-a facut treaba asa cum i s-a spus, cu „dedicatie”. Nu-i asa ca CFR-ul trebuie sa ajunga in CL, altfel clubul si patronul sunt un pic faliti?

l0gan (46 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:29

d le ioanitoaia ei s au gandit cum sa fure nu ca or sa fie furati iar cu niste aditionali in plus ar reprezenta o spaga mult mai mare nu doar cei 10 mii in plus .referitor la prestatia arbitrului a fost furt pe fata dar sa nu iasa oitele sa tipe si sa dispere ptr ca asta e jocul lor de doi an de zile hotii au ajuns sa strige hotii .. sare acum d l argaseala cat poate te tare in sus dar hai sa ne amintim pe vremea cand zacea pe tusa cate goluri a dat lana cu permisiunea dansului din faze nu dubioase sa le zicem ci la limita .
pui in conducerea ta un fost arbitru in loc de a pune o mare glorie nu ar trebuii sa ti se puna o intrebare ?
cum ar fi daca la juventus presedinte ar fi collina ?
inca o data zic a fost viciere clara de rezultat dar oare dupa partida de anu trecut de la vaslui de ce in presa centralului nu i s a acordat nota 0 de ce dupa un anumit meci cu cfr in care tudor nu a a acordat doua 11m clare contra stanii nu s au sesizat nimeni atat de tare din cei ce tipa acum?

dan (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:32

Domnule Ioanitoaia,
Sunteti cel mai bun ziarist sportiv din Romania. Chiar nu ati vazut ca acest arbitru a comis greseli cu rea vointa? Ca a incurajat jocul unor macelari nu fotbalisti? Nu cautati scuze pentru niste oameni care nu isi fac meseria pentru care sunt platiti in mod corect si cinstit.

George (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:35

@Lolo: atata rau a facut Steaua fotbalului incat este prima castigatoare din Est a CCE, atatea furaciuni si ce mai zici tu, incat au fost vazute marile echipe ale Europei pe stadioanele din Romania, iar echipa nationala TOTDEAUNA s-a axat pe scheletul Stelei. Esti probabil vreun mucos ce pierde vara pe la pacanele. Stai jos, nu vei lua niciodata exemenele de capacitate si bacalaureat.
D-le Ovidiu, daca ne uitam in recording, Kovacs Istvan a arbitrat cu tenta meciurile Stelei, asta nu spune nimic?

DinamoADN (2 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:36

In spatele acestui hot este Paszkany si Burleanu. Unul a sponsorizat PDL si pe Basescu cu saci de bani in campaniile electorale si altul a fost consilier la Cotroceni.
Basescu este protectorul lui CFR si tot el a insistant ca Paszkany sa plece momentan intr-o tara unde nu se poate extrada.
Tot Basescu a fost in spatele atribuirii drepturilor TV pt Paszkany printr-un offshore din Cipru.
Speram ca sistemul basist sa se prabuseasca si toti sa ajunga langa Dorin Cocos si Mircea Basescu, LA BRUTARIE.

tony (3 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:37

Cu 2 in plus e un pic mai bine, insa nu e pefect, pot gresi si aia. Pana nu se introduc probe video ca in tenis si orice alt sport corect, fotbalul nu o sa fie niciodata aproape de perfectiune. Nici nu se vrea

Adi (25 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:40

Domnule Ioanitoaia, nu o sa inteleg niciodata de ce un ziarist atat de vechi precum dumneavoastra, incearca mai mereu sa impace si capra si varza! Se numeste diplomatie?

Cum adica nu credeti ca a existat intentie? Cand repeti aceleasi greseli, doar intr-o singura parte, cum se numeste asta?

Si nu, intrarea lui Parvulescu nu a fost de rosu, insa este opinia dumneavoastra si o respect.

Daniel (7 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:42

PASKANY ARPAD ,singurul lui ajutor

romeo patrascu (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:43

Dar de arbitrajul lui Coltescu la Petrolul – CFR ( acelasi CFR ! ) de ce nu ati facut atata caz ?

utraian (123 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:45

Domnule Ioanitoaia, de ce sa ne ascundem in papusoi aiurea?
Din start delegarea la aceasta partida a acestui Istvan a starnit suspiciuni. Si stiti ce? Au avut dreptate sa fie suspiciosi! Ce cauta un arbitru de etnie maghiara , cu antecedente grave in avantajarea in arbitraj a CFR-ului, sa conduca partida Tg. Mures – Steaua?

Nenea Istvan ne-a crezut pe toti orbi, chiori, idioti si ne crede in continuare asa.
N-a vazut penalty-ul? N-a vazut cum a fost calcat PE CAP un jucator stelist? N-a vazut cotul in figura incasat de Rusescu? Dar figura plina de sange a lui Rusescu nu i-a dat nici un indiciu?

Patetic cum a ajuns acest popor : SA FIE UMILIT LA NOI ACASA!

JERYMAN (24 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:45

Sunt de acord ca arbitrul kovaci a gresit si merita pedepsit dar prea s-a creat o psihoza si o isterie a ziarelor de sport care cu siguranta daca nu era steaua cea pagubita ar fi tacut malc sau ar fi vorbit foarte putin, sa admitem ca acest arbitru este omul lui paskani dar despre arbitrii de casa ai stelei chiar nu zicem nimic de exemplu coltescu care a fost pus cu lectia invatata sa macelareasca petroulul inainte de meciul cu steaua iar in privinta lui hategan orice om poate avea o zi mai slaba si e posibil sa nu fi vazut hentul dar in stilul caracterstic gsp faceti din tantar armasar uitand faptul ca acest arbitru are prestatii foarte bune in cl

Orbul (17 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:46

Domnule ziarist, cred ca varsta isi spune grav cuvantul daca ne vorbiti despre o partida mai slaba a „romanului” kovacs.
INTENTIE GROSOLANA se numeste ce a facut el

Encipi (5 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:48

Imi pare rau domnule Ioanitoaia, dar nu pot fi de acord cu dumneavoastra. Sigur, dvs. incercati sa fiti obiectiv, eu nu vreau sa par subiectiv, insa nu mai poate fi o greseala, ceva fara intentie, ceva datorita faptului ca s-a speriat, maniera de arbitraj tendentioasa a acestui arbitru. Mereu Steaua a avut probleme grave cand acesta a arbitrat. Niciodata nu au planat suspiciuni mai mari de blat asupra unei campioane, decat atunci cand a castigat titlul CFR. In toti cei 3 ani. Iar acum, fiind la 2 puncte in spatele Stelei, CFR a „intrat”iar in joc, aproape meci de meci beneficiaza de eliminari in tabara adversa. Cu privire la arbitrii aditionali, sunt total impotriva lor, pentru ca pana acum si-au dovedit total ineficienta. Sunt un microbist care urmareste saptamanal cateva meciuri, am vazut toate meciurile de turneul final din Brazilia iar de cand a aparut ideea cu arbitrii aditionali am vazut cred peste 150 de meciuri si efectiv nu imi vine in minte nici o faza la care arbitrul aditional s-a implicat puternic si un arbitru central a luat o decizie pe baza a ceea ce i-a spus colegul aditional. Toti aditionali sunt tematori, nu vor sa se implice, vor sa lase toata responsabilitatea pe central. Nu e o suma de speriat 10.000 de euro, insa nici nu poti sa ii dai efectiv degeaba unor oameni care nu fac nimic si stau parcati langa poarta degeaba.

mihai (3 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:49

Toti cei care apara steaua sunt niste frustrati ! de ce credeti ca steaua nu are voie sa piarda, chiar si cu greseli de arbitraj cand alte echipe au voie ? asta e fotbalul, nu e farmacie, n-ai ce cauta cu reluari video. Oricum arbitrii de pe linia de fund nu au facut nimic niciodata, deci chiar nu se justificau.

andrei (1607 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:50

De ce cautati alibiuri?…La faza penaltyului nu mai trebuia nici un aditional deoarece arbitrul asistent nu avea nici un jucator care sa-i obstructioneze vederea.Vi s-a parut ca arbitrul a intrebat ceva asistentul?…Priviti cum Stancioiu racneste la arbitru cind se apropie de el…Nu cautati scuze acolo unde nu exista.Rusescu avea singe pe fata iar dv. mai credeti ca arbitrul a gresit.Uitam atitea cartonase rosii care erau acordate la sfatul celorlalti arbitri ajutatori?Pirvulescu daca a facut fault din spate acelasi lucru la facut si Sepsi dar ca a facut-o in doua rinduri.Oare nu a vazut nimeni ca stelisti nu mai aveau curaj sa mai atace balonul cind era la Ndoie si Muresan?Nu ati vazut ca Ndoie a fost faultat o singura data si atunci a sarit cu ambele picioare spre jucatorul stelist?Demersul dv. ca arbitrul sa fie suspendat citeva etape ma umple de ris.Ar trebui si dv. sa va cereti scuze impreuna cu fluerasul lui Rusescu si Keseru care pteau sa pateasca si mai rau,restul sunt vorbe.Inconstienta asta se adauga deja alteia.Deja unii jurnalisti au cazut pe jos la un meci din Grecia unde ,,stadionul a luat foc,,…

ccc (51 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:50

Ca de obicei, incercati sa puneti batista pe tambal si sa mutati atentia in alta directie! Vinovati de vicierea de rezutat de la Tg. Mures sunt arbitrii asistenti, care, evident, au lipsit cu desavarsire! Daca la hentul de a Chiajna abitrul era oarecum mascat si poate nu in cea mai buna pozitie pentru a sesiza hentul, la ASA in schimb, kovacs a fost foarte bine plasat la toate fazele controversate. Si pe toate le-a interpretat in favoarea gazdeor. Orice om poate avea o zi proasta. Dar atunci face greseli in toate directiile.
Acum, eu inteleg ca trebuie sa aveti in continuare subiecte, eventual de scandal, ca sa faceti audienta si sa va vindeti fitzuica (L’Equipe, Marca, AS, etc. sunt ZIARE de sport!). Mai inteeg si faptul ca daca Steaua sau oricare alta echipa ar „omora” campiontul inca din tur, interesul ar scadea si evident ar fi mai putine subiecte de dezbatut cu „folos”. Dar de aici pana la a insista ca IK a gresit, cand lucrurile stau cu totul altfel, e cale lunga evidenta tapetata cu ceva forintzi….
Din tot ce s-a intamplat la ASA, sunteti cnvins de o singura decizie a lui IK: rosu evident la Parvulesc, fara drept de tagada! In opinia dvs, acolo kovacs a vazut perfect talpa din spate si rosu direct clar, cu toate c era la mare distanta! Si il sustineti neconditionat.
Da, stiu, kiar comentariul meu va baga niste banuti in cont, dar nu m-am putut abtine sa nu comentez un articol inept, scris de un om care se pricepe la fotbal, dar care prefera sa acopere hotia evidenta. Sa nu va intrebati peste ceva timp ce se intampla cu fotbalul romanesc, de ce este in colaps, complet disturs. Contribuiti din plin la asta, prin astfel de articole care sunt evident contra-productive. De altfel, asistam la aceasta atitudine in inreaga societate romaneasca, unde hotii sunt protejati si promovati din varii motive si interse, fara a ne gandi la viitor.
Nu va urez nimic!

Criticul (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 10:55

|Steaua sa nu se planga de arbitraje ostile. Au furat cat pt un mileniu. Roata se intoarce. La fel au castigat nenumarate campionate. De asta avem nationala si echipe de cupe europene.

andrei (1607 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:00

Aveti si dreptate…Acest arbitru nu puate arbitra Steaua decit cu multi arbitrii aditionali.Daca acest arbitru degraba varsator de cartonase rosii nu s-a lasat nici dupa ce a vazut singe nu mai este nimic de facut.Dv. puteti sa-l aparati…

adi_stelistul (359 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:02

Nici eu nu m-as grabi sa afirm ca arbitrul a venit cu lectia invatata, cum ziceti. Nu! O zic dupa o adanca chibzuinta si dupa multe alte episoade asemanatoare. Cele de duminica se adauga unui sir bizar de greseli ale lui Kovacs. Lucrurilor uneori li se poate spune si pe nume si o spun, fara teama ca m-as pripi: Kovacs n-a gresit. Nu stiu daca a avut o tema si si-a facut-o, dar omul uraste Steaua si nu poate uita asta cand o arbitreaza. sa fie foarte clar.

Șerban (147 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:09

Nu m-am dus după Mateianu la CCA, dar Dună m-a găsit alături de Steaua. Cei care în decembrie 1989 aveau măcar 18-20 de ani înțeleg perfect ce afirm.
Dacă Rusescu și Keșeru erau la Dinamo sau Rapid ce măsuri se luau la comisiile FRF (sau LPF, că s-au tot plimbat), împotriva făptașilor? Păi probabil că una identică cu cea pentru agresorul lui Chipciu, în meciul cu Dinamo din campionatul trecut!
Contează că toți trei sunt jucători de Națională? NU!
Dar contează că-s la Steaua! Așa cum a contat și pentru Gardoș, care, la ciocnirea cu jucătorul de la Pandurii, nu a avut piciorul ridicat ci doar oasele mai tari. Adică a fost cazul suspendării excesive, chiar dacă juca la Națională.
Reflectarea în presă? Gardoș a avut o singură ciocnire cu scoaterea din joc a adversarului pe durată mai mare, dar a fost pus la zid, zile la rând, în zeci de articole. Agresorii de la ASA câte victime au avut? Cum a reflectat presa ultimele lor „performanțe”? Cele mai tari articole sunt de fapt cele în care se citează afirmațiile lui Argăseală și Dukadam!
Nu-i rău că se relevă posibilitatea reducerii greșelilor de arbitraj, prin introducerea arbitrilor adiționali, dar mie mi se pare o poziționare la alibi – adică nu se poate spune că nu a fost criticată prestația arbitrului de la Tg.Mureș, ba, în plus și cel dela meciul chejnenilor.

P.S. După promovarea pe lista arbitrilor UEFA la ce meci intern urmează delegarea competentului arbitru?

Bd.Magheru (2 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:10

Istvan Kovacs este omul lui Arpad Paszkany.
Sa nu uitam ca Paszkany era oficial nr 1 in Romania in monitorul oficial ca sponsorul nr 1 al PDL si Traian Basescu.
Burleanu a fost consilierul lui Traian Basescu la Cotroceni, deci lucrurile sunt EVIDENTE.

lord belial (434 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:11

kovacs a gresit intentionat
asa tg mures reprezinta o echipa ungureasca din campionatul romanesc, iar kovacs este ungur. si a fost de mai multe ori ungur cu steaua, stindardul fotbalului romanesc. asta asa, niste consideratii de natura nationalista

cristian (25 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:15

Arbitrajul este cu adevarat cea mai mare problema pe care trebuie sa o rezolve echipa condusa de dl. Burleanu.Eu sint rapidist, dar consider inacceptabil ce s-a intimplt la meciul stelei, insa a patit-o si dinamo si petrolul,si multe alte echipe.Practic este furata munca jucatorilor si ne plingem ca nu avem fotbalisti si fotbal.

Olteanu (478 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:16

Fiti siguri ca dl Ioanitoaia il cunoaste pe Kovacs mai bine decat voi. Care vreti ca arbitrul sa fie condamnat la moarte pentru ca a gresit impotriva marii echipe Steaua, atitudine la fel de iresponsabila ca a lui. Are dreptate cel care vorbeste despre psihoza si razbunarea Kovacs. Ca de obicei dl Ioanitoaia vrea echilibru, nu sange.

andrei (1607 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:18

Privesc acum cum acest arbitru spune ca ar pute sa se dezvinovateasca…A putut spune asa ceva! Te pomenesti ca de fapt Rusescu l-a faultat cu ochiul pe Muresan in cot!Keseru a cerut la spital deoarece l-a lovit cu capul ,cazut fiind ,pe Ndoie in crampoane…Steaua ar trebui sa ceara scuze lui Muresan ca 2 jucatori au parasit jocul …
Auzi lume ,arbitrul spune ca de 2 ani nu a facut nici o greseala…Ce frustrati or fi cei de la Steaua ca au vrut sa recuze cel mai bun arbitru…Pina si Niculae a turbat luind o suspendare babana degeaba…Uite cum albul devine negru…Mai gasiti nimerit si acum sa aparati acest individ?…

virgulian (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:18

FC Arges – Rapid. 2001. La centru Fratila……..1-0. Exclus din arbitraj !!!!!

Cataleya (3 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:20

Am citit toate comentariile,sunt si corecte dar si multe tendentioase.Strict sportiv arbitrul Ion Ciubotaru nu a avut o zi slaba a arbitrat TENDENTIOS,fiind convins ca avand un spate puternic nu va fi sanctionat.Fapt confirmat de ocuparea unui loc 2 pe o anumita lista care iti permite sa faci parte din elita arbitrajului.Vom vedea ca si comisia de specialitate din care face si d-ul”bricheta”vor fi ïngaduitori”cu greselile umane ale acestui asa zis ÄRBITRU.Credeam ca prin noile alegeri vom avea mai multa corectitudine si ne-am inselat.

John (564 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:22

E de discutat daca a vrut sau nu dar a gresit grav si trebuie suspendat exemplar. Ideea cu arbitri aditionali e f buna dar nu trebuia ridicata acum pentru ca lasa impresia mortului mutat pe Strada Academiei. Sunt de acord cu dv. si cu cei care reclama ca se face prea mare zarva.

lord belial (434 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:22

ce remarc eu e ca gsp as a whole au admis ca arbitrul ungur kovacs – omul de casa al patronului lui cfr, pajcani, a facut praf un meci. de unde l-au si notat cu 0, chiar in seara meciului. acum, la o zi dupa, vin ioanitoaia sa ne puna zaharel in cescute si sa ne zica ca arbitrul kovacs nu e chiar asa de rau intentionat, poate e doar prost. pai, daca e prost, de ce sa il mai tinem in fotbal? sa mearga la k1 sa arbitreze acolo coate si tibii

Marcus (279 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:28

Va stimez mult insa de data asta nu sunt de acord cu Dv. Kovacs a urmarit-o pe Steaua si a dat in ea cu intentie. Dar nici eu nu sunt de parere sa i se taie capul.

Luca (29 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:28

O singura persoana i-ar putea ajuta pe cei doi , in special pe KoVacs : KOVESI CODRUTA !!!
Imi pare rau , dar la faza cu Tanase , KoVacs a fost f aproape de locul infractiunii !

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:29

Hotogan o fi avind si el falitii sai, dar are o linie, o constanta, la Chiajna si in general la meciurile lui n-a murit nimeni. Nici daca vrei nu poti fi perfect.

Nu e vorba de 11m, de anumite faze de fotbal. E vorba de violenta. Sa calci unul pe cap, sa-i aplici violent un cot in cap, ar fi tentativa de omor oriunde, pe strada dar si in ring. De ce nu se pedepsesc astfel de actiuni in fotbal ? La Tirgu Mures a fost macel, s-a vazut si din America. Pe teren auzi pocnituri, strigate, il vezi pe Keserü care nici nu mai stia cum il cheama (iar criminalul nu este nici macar atentionat ), pe Rusescu cu fata sparta, trei jucatori ai Nationalei la spital in 17 minute, iar pociturile oaselor continua sa se auda.
Doar despre violenta trebuie vorbit. Nu despre 11m. Nu deranjeaza ca arbitrul vorbeste alta limba. Ca arbitru ungur o fi incasat destule, cine nu stie ce li se striga din tribune. Si un ciine odata batut nu uita. Astea ar fi chiar circumstante atenuante, un om imbolnavit care trebuie sa consulte medicul. Pe Kovacs il poate ajuta doar medicul. El ii poate explica cum pot veni prestatii catastrofale dupa prestatii excelente. Daca ar trebui sa mediteze citeva luni ar fi doar pentru protectia lui.

Cel care l-a delegat la Tirgu Mures a premeditat in mod evident tot circul. Jucatori violenti recidivisti, arbitru pe masura, trimis in gura lupului. Violente extreme nepedepsite de Kovacs au fost si la acel 1-1 cu Astra, pe un tren foarte greu, dupa un tur istovitor. Nu stiu ce-a urmarit, dar ce se va intimpla era previzibil. A fost evident premeditare.

PS
fazele nici nu pot fi discutate. Cea ce era posibil in secolul trecut in toata Europa, faze clare reluate de aproape cu incetinitorul si intoarse pe toate partile, a intrzis UEFA in 2014 Romaniei.
Stie cineva de ce UEFA interzice Romaniei sa scoata textul de o jumate de ecran la reluari cind Keserü e calcat intentionat pe cap, sa se apropie de piciorul lui Pirvulescu, sa se vada bine cum atacantul se impidica de piciorul lui Parvulescu ? Puteti sa rideti cit vreti. Eu sustin ca mertanul Parvulescu era sa fie accidentat grav la glezna de un trabantul neglijent care a intrat in el. Ce imagine imi poate demonstra contrariul ? Alo, sintem in 2014 ! Malai vreti, dar niste camere si operatori nu. Transmisiile sint in general jalnice. Eu mai sustin ca trebuia anulat golul pe motiv ca trabantul adormise in spatele liniilor campiane. Cine si cu ce ma contrazice ? Nici n-are Steaua ce imagini sa trimita la FRF din joc. Doar cele din spital. Alea sint singurele imagini evidente.

marian (160 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:32

Kovacs nu a comis nici o gafa. Gafa este eroarea comisa pe un fond de buna-credinta, ceea ce aici nu a fost cazul. Acest Kovacs trebuie sa fie scos din fotbal si cedat definitiv tarii sale de suflet (unde are conditii de viata si perspective de promovare net mai bune decat in Romania), pentru ca a furat cu buna stinta si cine a facut asta odata, o sa mai faca. Pe de alta parte, Steaua este principala vinovata pentru esecul inregistrat la Tg. Mures, unde a mai pierdut si in 2012, cu o muzica asemanatoare. Nu mi-a placut absolut deloc faptul ca au lasat 3 puncte acolo si, mai ales, m-a dezamagit modul plangacios in care au reactionat la cele intamplate. Nu asa, domnilor ! Sa-i rezolvam, ok, dar pe tacute si cu eficienta maxima.
Si o intrebare: ce parere are profesorul Pusztai despre cele intamplate ? Aici nu pot fi decat 2 raspunsuri, ambele la fel de jenante pentru acest distins domn: ori a pregatit echipa sa joace la demolarea fizica a adversarului (e adevarat, Mister ?), ori nu a avut nimic de a face cu „exprimarea” din teren a jucatorilor sai, dar nu a avut nici capacitatea sa puna lucrurile in ordine pt. ca nu l-a bagat nimeni in seama, ceea ce il face de ras si mai tare …

Traian (1 comentarii)  •  28 octombrie 2014, 11:39

Daca tinea omu cu steaua si stelisti procedau la fel cu cei de la Targu Mures atunci voi presa si mitici nu mai ziceati nimic.

Comentează