Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitrul, BGS și banchetul

Nu din cauza lui William Collum a pierdut România două puncte cu Ungaria, dar adevărat e și că scoțianul a arbitrat slab, anapoda. Pe “tricolori” i-a umplut de cartonașe, măcar pe Gardoș și pe Grigore i-a sancționat degeaba, pe cînd […]

luni, 13 octombrie 2014, 3:35

Nu din cauza lui William Collum a pierdut România două puncte cu Ungaria, dar adevărat e și că scoțianul a arbitrat slab, anapoda. Pe “tricolori” i-a umplut de cartonașe, măcar pe Gardoș și pe Grigore i-a sancționat degeaba, pe cînd cu maghiarii s-a dovedit indulgent. L-a iertat pe J. Varga de al doilea avertisment, implicit de eliminare, plus că a inventat lovitura liberă din care Dzsudzsak a înscris în minutul 82.

Fără a-l scuza pe Tătărușanu, care n-a intuit direcția șutului, “centralul” trebuie socotit coautor al egalării în condițiile în care Chipciu nu l-a faultat pe Dzsudzsak, ci acesta a căzut din alergare. Sincer, Collum nu mi s-a părut de rea-credință, el mi-a lăsat impresia unui arbitru limitat, mediocru, lipsit de har.

Afirmă unii, am auzit și am citit, că arbitrii au început să ne poarte sîmbetele de cînd Mircea Sandu, încă membru în Comitetul Executiv UEFA, a ieșit din peisajul autohton trecut pe linie moartă de actuala conducere federală, ba și repudiat. Pasămite, după dispariția Nașului, fluierașii ne ard pe unde ne prind. Nu știu ce să zic, să mai vedem.

Din păcate, și întîlnirea de sîmbătă s-a desfășurat sub semnul violenței suporterilor, unguri și români deopotrivă. Dacă primii ne interesează mai puțin, ai noștri au scăpat iar caii în lucernă!

Pe lîngă că s-au încăierat între ei, cu jandarmii, cu polițiștii și cu agenții BGS, firma răspunzătoare de ordinea din stadion și din jurul acestuia, ultrașii români au aruncat în neștire cu petarde și cu fumigene. Două petarde au căzut la picioarele arbitrului adițional din fața Peluzei Sud!

Din pricina posesorilor de bombe și de tiribombe, Arena Națională a semănat uneori cu un teatru de război, cu o linie a frontului. Decisiv va fi ce-au notat în rapoartele lor englezul Barry Bright (observatorul de joc) și neamțul Michael Kuchenbecker (ofițerul cu securitatea) despre incidente. De anticipat că FRF va suporta o amendă usturătoare, dar e posibil, chiar de așteptat, ca forul continental să dicteze și suspendarea terenului. Iarăși sincer, o astfel de pedeapsă n-ar trebui să mire. După faptă și răsplată!

De acord că nu-i ușor să stăpînești 50.000 de oameni. Nu există pădure fără uscături, iar unii vin la fotbal numai pentru scandal, pentru bătaie. Pe de altă parte, e inadmisibil că s-au putut introduce pe stadion materiale pirotehnice în cantități industriale! Deși BGS va încasa pentru serviciile prestate duminică “peste 100.000 de euro”, conform secretarului general FRF, agenții săi nu și-au făcut datoria, în sensul în care i-au controlat pe spectatori formal ori, și mai grav, nu i-au controlat deloc! Multe persoane au declarat asta. Ca atare, BGS ar trebui să se simtă cu musca pe căciulă. Complice. Vinovată.

În fine, Mircea Sandu a fost adesea arătat cu degetul pentru că organiza la partidele “naționalei” ospețe de anvergură pentru a-și asigura simpatii și voturi. Să nu vă imaginați că Răzvan Burleanu, care a promis solemn că va reduce cheltuielile de protocol, a renunțat la zaiafete, la bairamuri, la banchete. Nu, la meciul cu Ungaria, în așanumitul sector VIP, aproximativ două mii de invitați au mîncat și au băut ca la o nuntă împărătească, fără să bage însă ceva la plic. De, o atenție oferită de Nașu’ cel tînăr.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

doru (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:20

1.Cei ce stau la poarta stadionului si te controleaza n-o sa poate nicioata sa se uite la oameni in chiloti(locul unde,din pacate,sunt ascunse 90% din petarde)
2.Arbitrii sunt contra noastra?ai uitat ca penalty-ul din Grecia-Romania 0-1 n-a fost penalty,ca a simulat jucatorul nostru(parca Chipciu din cate-mi aduc aminte)?

doru (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:20

poata*

Jeannot (40 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:23

De data asta bine zis. Cei de la BGS sunt niste brute care nu stiu sa vorbeasca numai cu pumnii si cu picioarele.

Marean (270 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:27

Nu are cum sa ii placa cuiva de habarnistul Burleanu. V-am suspectat ca ii faceti jocurile lui Mircea Sandu, dar cu fiecare zi care trece va dau mai multa dreptate. Burleanu e nimeni in drum cu pretentii de mare specialist. Un farseur si un impostor.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:29

Din ce-am mai auzit prin tirg, reiese ca au fost oameni, platitori de bilet degeaba, care au renuntat sa mai stea la meci pe stadion pentru ca ei, ca si copiii lor (mai grav) erau afectati de lacrimogene si oripilati de singele care sarea din toate directiile.
Pai ce spectacol civilizat mai e si asta?
Unii spectatori precum si inamicii lor de la firma BGS, ar putea considera ori sa se inscrie in Legiunea Straina, ori sa-si ofere serviciile ca voluntari pe vreun front de lupta din lumea a IIIa, ca poate asa isi vor ostoi energia pusa exclusiv in slujba luptelor pe strada si pe stadioane, la diferite evenimente.
FRF-ul cred ca apeleaza la banii strinsi la ciorap de presedinte si forul lor de conducere ca sa dea chefuri si sa plateasca luptatorii bravi ai BGS-ului, ca din sponsorizari si publicitate inteleg ca incaseaza din ce in ce mai putini bani, spre deloc.
Iar daca le vor suspenda arena pentru urmatorul meci, e drept in plin proces electoral pentru presedinte, atit ei cit si Primaria vor pierde bani si vor face tot ce pot ca sa-i recupereze ulterior de la noi, suporterii. Fraieri, din pacate, ca ne ducem acolo sa-i umflam de bani.

Vasca (166 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:32

Continua deci pomenile si chiolhanurile la Fedearatie. Bravo lui Burlan ca merge apasat pe urmele lui Sandu. Ala macar stia fotbal pe cand noul sef e tufa de Venetia.

coco (401 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:34

Ihi. Corect. Puslamale si aia si aia. Toti.

Abcde (206 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:37

Cred ca aveti dreptate in privinta arbitrului si a lui Burleanu. In raport cu gorilele de la GSP sigur aveti.

rayy (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:45

Domnule Ioanitoaia, este adevarat controlul a fost unul sumar,insa, asta este o regula impusa de catre FRF,nu BGS a impus aceasta regula. Daca judecam subiectiv,da BGS este vinovata.Insa nu BGS impune aceste reguli doar le pune in aplicare.

IO (154 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:49

Domnule Ioanitoaia, cand vor inceta ziaristii sa apalude apucaturile acestor derbedei care merg la stadion doar pt a crea acel spectacol numit, ce imbecilitate, „coregrafie”? Cand vor inceta cei de la tv sa laude „atmosfera” de pe stadion si pe acei „minunati” suporteri, in fapt niste indivizi de cea mai scazuta factur, cu valori IQ asemantoare cu temperaturile de iarna? Unde, in afara de popoare primitive, mai vedeti un astfel de spectacol pe stadion? Aruncarea cu obiecte, in special petarde si fumigene pe terenul joc sau in tribune ar trebui considerate agresiun si pedepsita de lege. Mai mult, cine va fi prins cu astfel de material in stadion sau in jurul sau in zi de meci sa primeasca inchisoare de la 6 luni la un an.

luis (41 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:55

Ati uitat ,domnule Ioanitoaia de golul PERFECT valabil marcat de Szalai.Asa ca de aici pana a da vina pe arbitru ca ,a dat un galben sau un fault anapoda este cale lunga..Si apoi domnul Chipciu ,se arunca si el ca in bazin,ori de cate ori esra atins.Inafara de Rat si Sanmartean,restul au fost varza cu piturca cu tot.

Dtru (268 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 16:57

@rayy #9. Nu e adevarat. BGS sa nu se mai planga de faptul ca spectatorii arunca in teren cu petarde si fumigene daca indolenta si superficialitatea agentilor ei permit introducerea materialele pirotehnice cu galeata. Foarte bun articolul domnului Ioanitoaia.

Gringo (8 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:00

Beeei Luis, nu a dat un fault cum zici tu, a dat din burta faultul din care ungurii au marcat unicul lor gol. Si nu inteleg ce vrei ca doar Nea Ovidiu nu a pus rezultatul pe seama scotianului.

Alunelu (56 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:04

Felicitari pentru final. Frumos zis Nasul cel tanar.

gilos (328 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:06

Nea Ovi,

Hai sa fim seriosi, suntem chiar penibili sa dam vina pe arbitrii. Iar faptul ca suntem vanati este o ineptie, de unde ai mai scos-o si p-asta ?
La greci am beneficiat de un penalty inventat la caderea lui Chipciu, iar ungurii au avut aseara la 0-0 gol valabil, Szalai.
La cum a aratat meciul, egalul este mai mult decat echitabil.

Burleanu face declaratii iresponsabile. Organizarea meciului a fost praf. Trebuie sa-si faca ordine in ograda, sa aduca persoane competente in organizare de competitii sportive, mai ales la meciurile cu risc, cum a fost cel de aseara.

Florin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:10

a

Florin (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:31

Am fost pe stadion, chiar in acea peluza, cu prietena si inca un cuplu. Sa vedem stadionul, sa sustinem echipa si sa ne bucuram de atmosfera. Am niste observatii:
– Peluza aceea era formata majoritar din oameni de buna credinta, veniti cu familia, copii, la stadion si cativa 30-40 de indivizi pusi pe scandal.
– Un lucru care mi s-a parut ciudat de la inceput. Intre suporterii unguri si suporterii romani, nu era nici un cordon de jandarmi sau BGS. Mi se pare inadmisibil.
– Problemele au inceput cand fanii maghiari au inceput sa aprinda torte si sa arunce cu ele la intamplare, inclusiv in suporterii romani de la peluza. Romanii nu au avut nici torte si nici petarde.
– Suporterii de la peluza, au aruncat si ei tortele/scaunele primite de la unguri, inapoi. Si asa s-a intetit „schimbul de obiecte”.
– Dupa putin timp apar si jandarmii care formeaza un cordon intre romani si unguri, cu fata la romani.
– Dupa cateva minute de cearta/discutii/incidente isolate cu cei in jur de 30 de romani infuriati si agresivi, preaminunatii jandarmi folosesc gazele lacrimogene pe toata peluza (cateva mii de oameni, barbati, femei, copii, etc.).
– Avanseaza vreo 20-30 de metri pe locurile parasite de suporterii platitori de bilete, si isi mentin pozitiile pe locurile platite de prosti, cam tot meciul. Iar prostii stau inghesuiti cate 2 pe un loc, cu fata rosie de la gaze si tusind in continuu in coltul celalalt al peluzei, cu ochii cand la meci, cand la jandarmi, ca poate se mai gandesc sa ii mai puna pe fuga incaodata.
Ce nu inteleg eu este pe ce baza isi permit jandarmii ca pentru 30 de suporteri agresivi ce nu pot fi controlati oricum, arunce cu gaze lacrimogene pe cateva mii de oameni fara nici o vina care nu au facut decat sa plateasca un bilet ca sa se simta bine intr-o sambata seara sustinand echipa nationala.
Cred ca aici cei din presa au datoria sa sustina punctul de vedere al suporterului onest. El e majoritar.

luis (41 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:34

Beeeeei Gringo,vreau sa spun ca un fault acordat anapoda ,nu se compara cu un gol nevalidat eronat .Asta vreau sa spun.Acum ai inteles?;-)

ionut (33 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:47

Nu inteleg rostul acestor discutii. Fiecare stadion ar trebui sa aiba camere video. Sa se identifice fiecare individ care a creat probleme,indiferent cat de mic, si mai apoi sa li se interzica accesul pe orice stadion timp de un an. Sa vedem daca mai au tupeul sa se comporte ca niste animale. E chiar atat de greu? Dar nu, noua ne place sa ne balacim in aceiasi baltoaca. La fel si in Liga I. Terenurile sunt suspendate, cluburile primesc amenzi usturatoare in loc ca aceste scursuri sa fie eliminate. La cati bani au platit cluburile pentru cativa indivizi puteau foarte simplu sa faca un sistem prin care sa elimine uscaturile de pe stadioane. In Anglia dupa scandalurile de acum cativa ani nu mai are tupeul nimeni sa miste. Mai vezi din can in cand cate un descreierat dar apoi nu l mai vezi pentru un sau 5. Cat costa un sistem video si cativa oameni care sa l foloseasca in timpul meciurilor si dupa meci? Cred ca nici 10% din costul pentru Jandarmi, firma de paza si amenzile aferente. Suntem de rasul curcilor.

Gringo (8 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 17:59

Beeei Luis, tu de asistent ai auzit? Daca ala i-a semnalizat ofsaid, centralul trebuia sa fluiere. Pricepusi ori ba?

Mihai (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:13

Buna seara tuturor!

Am fost si eu la meci in peluza nord, inelul 3. Din fericire, am fost doar nevoit sa respir gaze si sa fiu atent sa nu fiu calcat de lumea speriata in picioare. De ce am mers in peluza daca nu sunt huligan si nu caut scandal? Pentru ca imi place sa cant si doar acolo se canta cu adevarat din pacate, in tribune se sta jos si se doarme. (plus flutura un steag)

Referitor la abuzurile BGS, acolo unde sunt loviri ca in video si imagini, faptele pot fi incadrate la art.250 purtare abuziva, cautati si veti gasi destule procese castigate in aceasta speta. Avand dovezile video si foto, cat si cele oficiale ale stadionului, pot fi identificati cei care dau ca animalele desi nu au nici un drept ca paznici (doar jandarmi pot folosi forta).

Daca vrea cineva sa dea in judecata firma asta, trebuie sa-si ia certificat de la IML cat mai repede, pana se duc urmele lovirilor. Apoi mers direct la Parchet si depus plangere penala, nu la Politie unde se tin dosarele pe raft. E nevoie de avocat de la inceput si procesul poate dura 1-2 ani, pt ca asa de greu se misca lucrurile in Romania dar puteti cere despagubiri in urma daunelor suferite, atat fizice cat si morale.

Domnule Ioanitoaia, poate faceti un bine si le explicati cititorilor cum sa isi apera drepturile cand sunt incalcate, care sunt pasii de urmat, ce trebuie sa aiba in vedere. De exemplu, cati cunosc ce inseamna „autoaparare” dpdv legal in Romania? Poate aceste ghiduri isi au locul pe romania curata, unde stiu ca mai scrieti. Succes in ceea ce faceti ca jurnalist de investigatie. Va multumesc!

Va las un ultim link pentru reflectat:
http://www.sportnews.ro/viteji-pana-la-abuz-doar-cu-huliganii-romani-cum-au-fugit-agentii-bgs-din-calea-maghiarilor-violenti-video-90409.html

luis (41 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:25

Beeeei Gringo,am auzit dara.Problema mea este ca domnul jurnalist a mentionat de faultul inexistent,dar n-a mentionat golul „existent”.Pricepusi ?Ca „io”pricepusi ce vrei sa spui.Oricum Ioanitoaia este un pic smecher si incearca sa manipuleze.Adica ,sa citim noi printre randuri.:-)

Gringo (8 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 18:56

Beeeei Luis, domnul Ioanitoaia ca n-ati facut armata impreuna. Un pic de, ce naiba!

oscar (33 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 19:05

Asta e,,, nu mai santem ce am fost odata.Nu avem jucatori buni dupa care sa se bata marile echipe care conteaza.Nu se baga bani in ,tineret, in terenuri de fotbal de cartier,de unde ar putea iesi un Hagi,Gica Popescu,etc,in baze de fotbal cu piscine,sali de forta.Si la sfarsit asta e rezultatul,iti vine sa zici,, bine ca nu ne-a batut ungurii,, asa rau am ajuns.Si daca vom avea si un pic de noroc si ne vom califica ! ce vom face intr-un turneu unde joaca cele mai tari echipe?.Ne vom face de rusine,pentru ca meciurile alea le vor vedea si in Burundi ,nu numai 3 milioane de ,fraieri.Situatia asta e si datorita lui Sandu , si Mitica, aici e buba groasa,,, pe astia nu ia verificat nimeni pana in fund,, numai de fatada ii anuntau cand mergeau in control cu o luna inainte , asa gaseau si ,,dreptul,, preparat ,ura si la gara. Ei si numai ei sant de vina. La cata minte avem noi le vom face si statuie ,poate vreun primar boteaza si o strada,,,,, mie scarba de tot mismasul, ce circula in jurul fotbalului romanesc.

luis (41 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 19:15

Beeeei Gringo,cine stie poate am facut inaintea lui,sau poate el n-a facut deloc.Apoi „io” nu prea domnesc pe nimeni,ca n-am de ce.

Petre (9 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 19:39

Pai nasul cel tanar e din acelasi aluat cu fostul nas, doar mai lipsit de experienta, mai lacom si mai rapace. Cat despre BGS, traiasca parandaratul, ca suntem in romanica unde asa functioneaza toate, cati din cei 100 000 de euro s-au intors la nasu cel tanar?

un om normal (2 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 20:23

cred ca este un lucru important pe care nu l-a spus nimeni: dupa ce jandarmii au dat cu gaze lacrimogene si au intrat intre suporteri la un moment dat s-au oprit. Doar ei. Cei de la BGS au continuat sa loveasca oameni la gramada,fara discernamant desi lucrurile pareau a se fi linistit. Se poate vedea pe imagini cum brutele BGS lovesc pe cine intalnesc in cale ,iar jandarmii stau linistiti multi metri in spatele lor.

Gica (4 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:10

Degeaba va certati de aiurea pe aici, e clar Burleanu o sa termine ce a inceput Sandu, ducerea la groapa a fotbalului romanesc! Amin!

Mihai (5 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:26

:)) O pagina de jurnal din culisele meciului, mai interesanta decat meciul in sine!!!
Zi-le, nea Ovidiu!

dinu (427 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:29

Nu stiu restul, dar in privinta lui Burleanu aveti perfecta dreptate. Un oportunist cu pile politice.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:31

Acesta este un articol foarte bun. Dezvaluirea din final face toti banii. Putini banuiesc ca federalii chefuiesc la fiecare meci ca la nunta.

Eremia (1 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 21:36

Inca o demonstratie ca nu il inghititi pe Burleanu insa nici nu merita. S-a inconjurat de niste fripturisti, nu a invatat nimic si nu a facut nimic. Credeam ca fiind tanar va rupe norii. Aiurea in tramvai.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 22:12

Stimate maestre, vad trei teme: arbitrul, Sandu si BGS.

Arbitrul n-are vina, nu el ne-a bagat in 30 m o repriza inteaga. Sandu e evident de protejat cu levantica. Dar de unde mizeria cu influenta lui ? In Grecia arbitrul care ne-a dat usor 11 m dar la fel de usor l-ea refuzat doua de 11 m gazdelor, cel cauzat de Rat clar ca buna ziua, a fost cumva omul lui Burleanu ?

Tema controversata BGS ma face sa intervin. As fi vrut mai multa constructivitate in articole. Nu violentei, un titlu de la voi, este bun. Ataca musamalizarea violentei, a realitatii, pacat ca nu respecta cerintele UEFA. La experienta domniei voastre ar trebui sa fiti mult mai transant. Este drept ca FRF a gresit oferind bilete galeriilor Dinamo si U Cluj in apropierea ungurilor. Trebuia sa le ofere bilete la acelasi pret la tribuna 2. Este drept ca in general galeriile au relatii bune cu oamenii din firmele de paza. Poate astfel se explica si cantitatea de „bombe“ introduse pe stadion.

Trebuie insa remarcat obiectiv ca anul trecut organizarea a fost la nivel „european”. „Suporterii“ au fost batuti in afara stadionului. Ungurii au devastat si au fost protejati.
Azi organizarea a fost aproape exemplara. Ungurii n-au miscat, n-au avut unde devasta, iar pe stadion au fost protejati, desi desigur nu meritau nici jumate. Azi, in mare parte, evenimentele neplacute, batai, provocari, huiduieli la imn, petarde si „bombe“ au fost provocate de romani. In mare parte romanii, aici includ si BGS, s-au batut intre ei ! BGS acuza o lipsa de legi adecvate, acuza faptul ca cei care provoaca incidente nu sint identificati si pedepsiti. Trebuie sa recunoastem ca BGS are licenta sa faca liniste, dar nu oricum si nu oriunde. O baza de date ar trebui sa aiba si ei. Nu oricine introduce materiale interzise pe stadion, asta ar putea controla, iar daca ar actiona si afara, acolo ar putea bate pe oricine mult mai bine. Gluma, adica ar gasi motive, martori. Pe stadion, la un asemenea meci, e strict interzis. Trebuie sa te lasi batut, umilit, sa convingi, nu ca sa bati esti platit. Sint de acord ca reactia FRF este pentru prima oara neclara, ba laude, ba reprosuri, dar cine se astepta ca romanii sa se bata inte ei ? La fel de greu de prevazut si pentru GBS.

Consider ca ar fi nedrept sa nu apreciem organizarea, mai buna ca anul trecut. Consider ca BGS si-a facut datoria de baza, aceea de a proteja oaspetii, de ai impiedica sa provoace si sa produca incidente grave. Trebuie pedepsiti individual cei care au gresit cu romanii, dar stim ca asa ceva nu s-a mai intimplat. E mai simplu sa pedepsesti cluburi, organizatori, decit sa stabilesti vinovati, greseli ale unor indivizi. Dar asta e rau. Astfel indivizii si galeriile lor cistiga doar putere. Putere si vor. Multi nu vin pentru fotbal, vin pentru distractie, pentru a acapara putere. Desigur acelasi lucru e valabil si pentru GBS, vazuta ca o galerie, dar formata din indivizi. BGS are dreptate: este nevoie de legi, de pedepse individuale. Chiar in BGS.

Banchetul e normal. Ati fi primul meu invitat. O cada de votca pentru maestru !

Marian (148 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 22:18

Bine i-ati zis lui Burleanu Nasu’ cel tanar. Ca nu cred eu ca o sa fac el ceva pentru fotbalul romanesc. Fiecare trage pentru el si de fotbal se alege praful.

Ing (47 comentarii)  •  13 octombrie 2014, 23:59

@17 Nentori. Nu cred ca pe cei de la UEFA ii Intereseaza daca meciul a fost mai bine organizat anul trecut, acum doi ani sau paispe. Atatea petarde s-au aruncat sambata incat e sigur ca ne va lovi o suspendare pe macar un meci. Ar fi bine sa nu am gura aurita.

Garrincha (1 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 0:03

Pai astia de la frf se plang de bani si atunci de unde au fonduri sa organizeze mese festive pentru 2 000 de persoane. Asta ma depaseste si as vrea explicatii in acest sens. Astept provincia.

guritza (17 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 0:10

In nota obisnuita la obiect. BGS trebuia sa verifice la intrare nu sa cafteasca in stanga si in dreapta dupa aia. Niste brute fara creer.

csongi (25 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 7:36

Nea Ovi, a fost gol valabil la Szalai in prima repriza, anulat aiurea, asa ca lasati-o cu arbitrul, ca nu mai tine. Mai uitati-va pe reluare.

Alin (626 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 10:02

Csogy, tu esti italian?

Toma (38 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 10:39

Decizia anularii golului lui Szalai nu a fost a centralului. A apartinut asistentului, asa ca Nea Ovidiu e indreptatit sa il critice pe central. Ala chiar ca a fost slab.

lord belial (434 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 10:51

BGS sint vinovatii, nu suporterii
firmele astea de stewarzi si jandarmii aia cu 12 clase sint, de fapt, cei care propaga violenta pe stadion, o ridica la nivel statuar.

acum citiva ani, eram la un meci steaua – poli, in ghencea. peluza sud era suspendata sau baietii boicotau partidele stelei, nu mai tin bine minte. cert e ca ultrasii erau dispersati prin tribune de unde cintau voios cintece de nunta la adresa fetelor lui becali.

acesta a ordonat dispersarea ultrasilor, iar bigiesii (pe atunci siguranta era asigurata de firma baiatului ala care se bate acum in cusca in uk) au intrat cu forta in oameni, cu paralizantul, cu pulanul si, mai ales, provocind ei primii incidentele de ordin fizic. nu le-a mai pasat ca acolo erau copii si batrini si femei. s-au rupt scaune, s-au impartit lovituri, intr-o faradelege de inceputuri de lume. apoi, afara ne asteptau jandarmii, care nu venisera sa ne bata, ci sa ne porunceasca sa ocolim locul unde ne-am parcat masina, un ocol de vreo 1-2 km. apoi, si acestora li s-a ordonat sa intervina in forta, sa ciomageasca suporterii care ieseau intoxicati de pe stadion ca, deh, asa stie romania sa faca crowd control, cu parul. recursus ad baculum e argumentul suprem al acestor ciobani cu 2 clase, care propaga o violenta gratuita, exacerbata in raport cu pericolul real si care, in general, dupa cum imi marturisea un jandarm, de abia asteapta meciurile cu risc maxim sa mai dea si ei o bataie legala.

multa mu_ie bgs-ilor si jandarmeriei romane

pensionar (7 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 11:25

Cand ajungem,sa respectam adversarul, spotivul advers???De ce este atata lauda de sine, niciodata nu am auzit a fost azi mai buni, mai anbitiosi.Dumnravoastra inoculati aceasta nerespectare fata de adversar.Unde este sloganul -RESPECT-NU RASISM-in practica nu pe lozinci????

provinzial (4 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 11:37

bine bai nene, provinzialul plateste impozite, ca sa bea si sa manance 2000 de damboviteni la v.i.p. zone….ia sa vedem, deseara cati damboviteni mai stau la v.i.p. zone, pe lemnele stadionului helsinkean!!???

andone (1 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 12:52

Lucrurile sunt f. clare.

FRF are partea ei de vina pt. ca a dat bilete cainilor si clujenilor in peluza cu ungurii. Si cainii si clujenii sunt recunoscuti pentru nationalismul lor de multe ori exagerat.
Era logic ca acolo vor fi conflicte.

BGS-ul nu a controlat suporterii. Sau a facut-o formal.
Modul in care a reactionat firma de poza e scandalos. Nu poti sa evacuezi in forta atatia oameni pentru 100 de retardati.
Si aici vorbim de telescopice (arme albe), spray-uri, manusi cu intarituri.

Jandarmii au comis o la randul lor. Trebuiau sa intervina peste animalele de la BGS.

Interventia celor de la BGS, lipsa controlului corporal la intrare, dar si imbecilitatea FRF-ului de a da bilete in peluza ungurilor unor grupuri compacte de suporteri, ne va face sa privim cateva meciuri ale nationalei la televizor.

alin (76 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 12:55

cand steaua a primit penalty gratis cu ludogoret, a fost bine nu? Tare vanati de arbitrii ne-am simtit. Sau cum era iertat varela de al doilea galben in prelungiri, sau prepelita de rosu direct? La egalarea ungurilor a fost un fault acordat usor dar a fost. Incepem din nou cu teoria echipei mici, dezavantajate? Natie de penibili si milogi ce suntem

Geo (199 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 13:18

Aia de la BGS stiu sa dea cu pumnul si le e lene sa controleze. Ei sunt primii vinovati.

Olteanu (478 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 13:21

Culmea e ca iau 100 000 de euroi si ii lasa pe aia sa intre cu mitralierele pe stadion, dar tot ei se supara si reziliaza contractul. Ce ciumeti.)))

Laurian Gl (18 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 13:25

Nea Ovidiu, unde ai citit dumneata ca arbitrii s-au intors impotriva noastra dupa iesirea lui Sandu din joc? Dumneata ai citit si noi nu, unde, in vreun ziar, pe blog? Astept lamuriri.

Gruia (19 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 13:32

@Laurian #48. National a scris un articol pe subiectul respectiv, fostul 7 plus. Acolo a citit.

Loulou (274 comentarii)  •  14 octombrie 2014, 13:35

Nu sunt decat in parte de acord insa articolul e de bun simt. Ataca niste probleme reale.

Comentează