Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Complotul imaginar

A ieșit vîlvătaie mare după ce FRF i-a dat 10.000 de lei amendă și 6 luni de suspendare lui Ioan Niculae pentru atacurile la adresa lui Istvan Kovacs, “centralul” partidei CFR Cluj-Astra, 4-1. “Dacă ar fi un campionat mondial pentru […]

vineri, 26 septembrie 2014, 4:09

A ieșit vîlvătaie mare după ce FRF i-a dat 10.000 de lei amendă și 6 luni de suspendare lui Ioan Niculae pentru atacurile la adresa lui Istvan Kovacs, “centralul” partidei CFR Cluj-Astra, 4-1. “Dacă ar fi un campionat mondial pentru șmecherie, Kovacs ar fi în primii 3, poate chiar pe locul 1”, s-a ambalat finanțatorul. Iar Comisia de Disciplină, sesizată de CCA, a interpretat cuvintele respective drept jigniri și a tăiat în carne vie. Personal, admit că Niculae trebuia să se abțină, dar și că CD a cam forțat nota.

Sancțiunea l-a înfuriat pe magnatul dunărean, care n-a ezitat să le bată obrazul șefilor federației. Ba i-a și avertizat că, în varianta depunctării Astrei în cazul unei eventuale recidive, “ne retragem din fotbal. Să joace ei, să joace Chivorchian cu Burleanu!”.

Cînd zic că s-a stîrnit furtuna am în vedere și scenariul apocaliptic debitat de ex-președintele Ligii Profesioniste. Conform lui Dumitru Dragomir, cei 5 componenți ai Comisiei de Disciplină n-au lovit întîmplător în cel mai bogat patron de club. Dimpotrivă, au făcut-o deliberat, cu intenție, în cadrul unei strategii menite să-l debarce pe actualul președinte! Pasămite, se înfoia Corleone la TV, Cernat et Comp. au urmărit să-i asmută pe patronii din fotbal contra lui Burleanu, iar scopul final al conspirației ar consta, ați ghicit?, în schimbarea președintelui!

Cum Dragomir ne-a obișnuit cu stilul atotștiutorului ce susține senin orice bazaconie, să trecem în fugă peste. Nu fără a aminti însă că 2 dintre cei 5 membri ai Disciplinei au fost cooptați în forul condus de Daniel Cernat după ce Răzvan Burleanu a cîștigat alegerile. Ca atare, ce să-i fi împins pe ei să-l lucreze tocmai pe cel ce i-a numit în funcții?! Pantomima televizată a lui Dragomir n-a oferit o explicație plauzibilă.

Niculae avea dreptul să exprime o părere. Inclusiv cu privire la eliminarea lui Ben Youssef într-o fază controversată, discutabilă. Atît că, respingîndu-i apărarea, Comisia de Disciplină a dovedit o exigență maximă în condițiile în care finanțatorul chiar n-a înjurat, chiar n-a jignit! Totuși, deși a considerat afirmațiile lui ofense, căci laude nu putea să le considere!, CD a dictat cea mai mică pedeapsă posibilă.

În situația în care fapta e săvîrșită în mass-media “de către un oficial al unui club ori de către o persoană asimilată acestuia (finanțator, sponsor, alții asemenea)”, Regulamentul Disciplinar prevede “sancționarea cu interzicerea oricărei activități legate de fotbal de la 6 la 12 luni la prima abatere”. Același Articol 52 mai precizează că, dacă oficialul va greși iar, “clubul de care aparține va fi sancționat cu scăderea a 3 puncte”, moment în care Astra s-ar retrage din Liga 1!

Sînt semne că instanța superioară, Comisia de Recurs, va ridica sancțiunea latifundiarului, care altădată a scăpat caii mai rău și n-a pățit nimic. Pînă atunci, să admitem că Ioan Niculae nu-i victima vreunui complot, dar și că 6 luni pentru o ironie e prea mult. Complotul există doar în tumbele verbale ale circarului Dragomir.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Nea Vanea (170 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:35

Totusi, nu trebuia sa primeasca nici un fel de sanctiune!
Acesta este adevarul, pentru ca a spus doar adevarul…

n576 (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:47

ma indoiesc ca se va retrage, e doar o amenintare

alex_s (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:47

legile astea prin care cluburile sunt depunctate ar trebui sa fie foarte clare si numai in situatii foarte serioase, nu sa depunctam echipe asa pentru orice

demolarii (67 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:48

Dreptul la libera exprimare este prevazut in Constitutia Romaniei. Sa-i iei acest drept unuia, care e patronul unei echipe de fotbal, calitate in care da de lucru angajatilor federatiei, ca si for organizator, prin participarea la competitiile tale (vedem cat de populare sunt, cand ne uitam la Liga a II-a) e inconstiecta curata. Mai bine te apuci, daca tot ti-ai propus sa incalci Constitutia, si faci temnita pentru arbitrii care arbitreaza prost. Astia doar incaseaza bani frumosi, nu creaza spectacol (in sens pozitiv cum ar fi jucatorii) ci doar nervi si antipatie. Din diferenta dintre numarul de spectatori care sunt prezenti pe stadioane in Liga I fata de numarul de spectatori care erau prezenti pe stadioane in Divizia A 1990, cel putin 25 % nu merg pentru ca arbitrii sunt infatuati si dirijati.
FRF ar trebuii sa le ceara bani ca-i lasa sa arbitreze…

colorblind (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:48

Nu mi se pare k ca a exagerat Ioan Niculae. Omu si-a spus parerea akum nici asta nu mai avem voie?!?!?!

legolass (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:48

Trebuia doar amendat, era suficient.

claugol (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:49

ar trebui sa ne purtam mai frumos cu cei care investesc in fotbalul romanesc, si asa sunt putini si riscam sa ramanem fara echipe de mare traditie daca ii vom speria si vor ezita sa mai investeasca

giurgiuveanu’ (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:50

si dragomir spune niste prostii uneori……….

pt ce (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:50

10.000 de lei amendă și 6 luni de suspendare PENTRU CE? se exagereaza enorm.

calafat (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:51

tre sa-i ridice sanctiunea la apel, asa ar fi normal dupa parerea mae

naspa (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 16:51

mda nu-s de acord cu ce s-a intamplat cu niculae

Marcus (279 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:07

Ghiolbanul asta ar face bine sa ne lase cu echipele lui artificiale. Astra e un fel de Urziceni ori Branesti.

Toader (37 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:10

Dragomir e un escroc de care nu va scapa fotbalul niciodata. Iar batoza de Ivanovici ii ridica mingea la fileu saptamanal.

lebateauivre (20 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:14

poate cineva mai scapa de un adversar… daca se merge inainte cu sanctiunile absurde

Calin (37 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:15

Subiect delicat pe care in locul Dv nu l-as fi atacat. Acum nu dar Niculae asta a vorbit multe prostii cu alte prilejuri si merita sa i se dea peste degete.

aldo_m (164 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:15

nea ovidiule niculae asta se crede gigi becali el are dreptate in ce spune dar uita sa spuna ca el al are pe DINU VAMA un blatuitor din nascare pai dinu lucreaza prin indirecte PT CEI CE NU STIU FOTBAL DINU VAMA FACE ECHIPA EL FACE SI DREGE ISAILA E DOAR O MICA MARIONETA facuta vedeta peste nopate dinu LUCREAZA CU ARBITRI si niculae ori e prost ori e handicapat de nu se prinde de ce LUCREAZA VAMA deci HOTUL STRIGA M-AU FURAT ma refer la nicu asta care era in avion cu nea nicu LA REVOLUTIE ,asta se crede VIRGIN si te apuca o SCARBA pana si nevasta imi spune daca stii ca e blat de ce te mai uiti de ma uit ca prostu ,poate DNA-UL al cheama pe nicu sa spuna ce stie daca nu sa taca ca vorbeste sa se afle in treaba

antimafia (103 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:18

Luam Spania sau Germania. Desi gresesc ca si la noi, arbitrii au mare autoritate si in teren si in afara lui. Cu toate acestea, n-am vazut arbitru strans de gat sau injurat ori amenintat. Ceea ce nu se poate compara este aroganta prosteasca a arbitrilor nostri – vezi Tudor, ori provocarea jucatorilor pe de-a dreptul – vezi I.Covacs, ambele aceste carente fiind insotite de o totala lipsa de credibilitate (per a contrario vezi arbitrul din Germania din sezonul trecut de la meciul Freiburg – Leverkusen care a validat un gol turcesc… , greseala fiind interpretata ca fiind una omeneasca). In concluzie, arbitrii nostri sunt practic invatati sa nu priceapa spiritul jocului, nu sunt invatati sa comunice in prealabil cu antrenorul care se zbate pe margine, sa explice intr-o propozitie jucatorului motivul sanctionarii disciplinare.

arhi (3 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:19

L-ati prins bine pe circarul de Corleone. Asta nu scoate o vorbavfara sa urmareasca un interes personal. Cat o fi luat de la Nicilae ca de la Iancu a luat cu banita.

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:27

1. Balbaitul nu se va retrage decat in momentul in care se va duce sa fie coleg cu un „alt patron” la Poarta Alba.
2. De unde stiti ca o sa ridice aceste „suspendari” la recurs? Si mai ales…..de ce?
3. Singura solutie pentru a nu mai avea declaratii „tip becali” in fotbalul nostru este sanctionarea echipei. Iar acest individ, fost securist, actual „patron curat” este alaturi de iancu, gigi, mititelu & co. in topul declaratiilor belicoase. Sigur, bunul-simt se pare ca devine din ce in ce mai mic odata cu cresterea numarului banilor din cont…..

DRAGAN (1 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:29

„Sînt semne că instanța superioară, Comisia de Recurs, va ridica sancțiunea latifundiarului”
CE MAI IMI PLACE PARODIA ASTA CU „INSTANTELE” DIN FOTBAL. INTELEG DIN FRAZA DE MAI SUS CA SE STIE DINAINTE DECIZIA.
TOTUL IN FOTBALUL ROMANESC A DEVENIT O PARODIE.
JURNALISTII ISI LAUDA PRIETENII SI FAC RAU DUSMANILOR FOLOSIND ORICE ARMA ; MANIPULARE, CALOMNIE, ETC ( TOTUL DIN INTERES SI RAUTATE ). PATRONII ISI CUMPARA DIVERSE INFLUENTE PRIN ACHIZITIONAREA UNOR OAMENI CU DIVERSE INFLUENTE , SUB DIVERSE FORME ( IN PROPRIUL STAFF SAU IN „SISTEM” ). FIECARE STIE DE FIECARE SI DE ZONELE DE INFLUENTA ALE ACESTORA . ASA CA TOTUL E CUNOSCUT, ASA CUM SE CUNOASTE DINNAINTE SI DECIZIA CE SE VA DA LA RECURS

Mos Martin (54 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:38

@Dragan #20. E normal sa se judece asa la Recurs pentru ca l-au sanctionat degeaba. Omul nu a injurat si nici nu a jignit. Are dreptate Ioanitoaia si nu apara decat adevarul.

Spiridon (2 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:42

Domnule Ovidiu, desi stiu ca sunteti giurgiuvean si chiar declarat cetatean de onoare al orasului nu v-am vazut la niciun meci al Astrei de pe teren propriu. M-am intrebat cu prietenii din ce motiv nu veniti si am fost siguri ca nu va inghititi cu Ioan Niculae si nici cu Vama. E adevarat sau numai o impresie?

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:46

Cred ca aparati pe cine nu trebuie. Asta a supt de la noi toti platind gaz mai ieftin decat restul romanilor. Asa s-a imbogatit si isi permite sa ne scuipe in cap pe toti.

viki (10 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 17:54

Eu nu vad de ce comisiile astea nu au competente tehnice. Sa analizeze prestatia unui Tudor, coltescu, Kovacs, balaj, etc. Cum adica e furt pe fata si primeste pedeapsa pagubitul?

mihai231 (25 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 18:08

Pai Nea Ovi stim bine ca Dragomir este caraghios , este un
„pacalici…”, dar pe undeva are dreptate, nu unde v-ati referit dumneavostra, are dreptate ca au ramas 2-3 patroni in fotbal.Acum: eu unu nu sunt fan Nicolae si de multe ori cand il vad la televizor ma enerveaza insa omu asta pana una alta a bagat ceva banii in fotbal, sa
lasam la o parte scopul pentru care investeste, fie el si profit, insa sunt destui in tara asta care dispun de banii dar nu vor sa se implice.Nu sunt de acord nici cu cei care sunt de principiu ca:un patron trebuie sa fie cu sufletul la echipa…” chiar daca este „fan” al unei echipe, clubul pana la urma este o afacere si asta nu doar la noi peste tot in lume:vedem Real Madrid, Manchester United si altele….Ce pot sa spun fara sa ma lungesc prea mult omu asta a bagat ceva banii in clubul acela, pai si atunci nu are dreptul la o parere???..Acum vine federatia si vrea sa-l desfinteze oricum nu a omorat pe nimeni.Pana la urma daca va amintiti ca nu eram de acord cu dumneavostra cand ai publicat:”Mai lasatii pe arbitrii!”-dar sigur din miile de opinii nu va aduceti aminte toate tampeniile, spuneam ca nu se poate ca :un arbitru (nu-i dau numele) dupa doua meciuri cu probleme sa fie iertat.Ce a urmat in zilele urmatoare a venit sa confirme ceea ce spuneau multi, exista arbitrii cu probleme care sunt tinuti in mana de federatie, iata ca acei arbitrii despre care nu s-a vorbit in comisii nici macar numele nu s-a pomenit ce sa mai vorbim sa fie pedepsiti chiar daca au gresit fragrant in unele partide, au fost trimisi sa arbitreze in Quatar pe banii multi…Pai sa ma ierte Dumnezeu de cateva zile exista o pshioza in Romania foarte mare si foarte periculoasa:toti sunt ofiteri sub acoperire inclusiv Burleanu(asa se spune- eu nu stiu)despre Pacaliciul de Dragomir ce putem se mai putea spune decat ca este:”Seful spionilor din fotbal!!!!”…dumneavoastra nici nu bagati in seama declaratia domniei sale, nici eu nu o bag in seama….in post-modernism pacaliciul este cel mai periculos.Chiar asa sa fie ambii fosti securisti si inca sefi ai unor servicii?….daca este asa vai de :”capu’ Romaniei”….in schimb nu pot sa nu dau dreptate ambilor:”frate ce a gresit Niculai ca si-a spus parerea…!Si cu ce a gresit Dragomir ca tine parte acelui foarte putin din ceea ce a ramas…o ultima firimitura a fotbalului romanesc!?”……

Cheetah (2118 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 18:59

Aveti dreptate, nenea OVI.

Si nu ne mira in nici un fel ca noul presedinte FRF si-a pus oamenii in toate posturile importante, doar cei ce l-au votat nu trebuiau recompensati?
In fotbal, ca si in viata 🙂

coriolan (5 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 19:02

Nicolae este la prima sanctiune,dar nu e la prima abatere…

Teo (36 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 19:05

Viki, nu comisia de disciplina ii judeca pe arbitri , ci o comisie speciala alor.

Loulou (274 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 19:15

Mare exagerare. Neculae are gura mare ca orice parvenit insa de data asta nu a rupt zabala.

Macovei (52 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 19:18

Nea Ovi, de unde stii ca aia de la comisia de recurs il vor ierta pe giurgiuveanul matale…Ti-a soptit o pasarica ori esti Turcescu 2…

Cricova (1 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 19:22

Se fura in tara asta cu milioanele de euro, iar voua va arde de ce prostii a scuipat Onasis de Zimnicea si Giurgiu. Dle Ioanitoaia v-am crezut serios si am luat plasa.

Petre (9 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 20:29

Nu mai pot cu Mitica si cu noul sef de la FRF, daca astia ar disparea maine din peisajul fotbalistic nimeni nu ar regreta in afara de prietenii lor de mismasuri.

ing.CPV (32 comentarii)  •  26 septembrie 2014, 23:13

Dupa cum amvazut in video, arbitrul a procedat correct regulamentului. Ce trebuia arbitrul sa faca?
Sa se duca la patron sa-l intrebe daca poate sa-l sanc-
tioneze pe jucator? Acesti patroni isi inchipuie ca pot
zice ori ce .Imi iau jucariile si plec.Eu comand.
Asa ar fi trebuit sa faca arbitrul si cu Cavane ori…
Sunt dati cand unui jucator ii reuseste o fenta grozava.
Trebuie ca un Youssef sa-l opresca precum in fotbalul
American?Daca era invers:Ce zicea acest Nicolaie=mag-
nat? Uite dle, cum l-a tinut de tricou (urat,foarte urat+
neregulamentar) ,apoi l-a „zdrobit” intre doi jucatori. Acest magnat (in fotbal) trebuia sa-si certe jucatorii pentru jocul prestat.
Ceea ce vad ca,mereu,mereu in sportul romanesc,
mai iese cate o excrocherie la iveala.
Despre Dragomir :Inca nu I s-a inchis gura?
O problema la care sunt nedumerit: Arbitrele acestea-care au facut scandal- :Acestea au facut vreo
scoala de arbitraj? au jucat vreodata fotbal ? Cum au ajuns acestea judecatoare in fotbal? De au acum pretentia ca nu sunt arbitre in UEFA sau FIFA.
Joci si stai o viata intrega in fotbal si nu stii fotbal-
bineinteles ,daca nu te duce nici capul- Si vine un nea-
vizat de chibit si te ia la intrebari ca un mare cunoscator.
Fotbalul nu este bassebol in care dai cu o bata intr-o
minge ,in loc sa te duci sa „croiesti” magarul sau oile cu
acea bata. Ca arbitru de fotbl trebuie sa iei decizie in fractiuni de secunda (exagerat) .
Dle Ioanitoaia; am mai pus si in alte dati cateva cateva probleme,pentru care ,ca un specialist ,(OI) asi
dori raspunsuri. Nu-mi doresc raspuns de la neavizati.
Pentru ca ,dupa cum spune romanul „Mai bine cu un
destept la pierdere,decat cu un prost la castig”.

k de la Kovacs (2 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 0:47

Iar ascundem incompetenta din fotbal in spatele unor evenimente care nu tin de jocul cel mai iubit de oameni.
Fotbal (aproape) zero, numai circ, comisii, abateri, sanctiuni si ca sa incheie cercul asta vicios, urmeaza recursul, dupa care iertare si imbratisari prietenoase.
Parca regulamentele sunt formulate in asa fel, incit vinovatul sa aiba posibilitatea de a scapa cu un recurs, si, probabil, o taxa minima pentru aceasta.
Daca CCA a dat maxima autoritate acestor arbitri, care unele dintre ele poarta ecusoane FIFA de ani buni, atunci sa nu mai vine unii sa dea cu parerea despre activitatea lor. Cum joaca unii „fotbalisti” sportul asta i-ar convenii mai mult un arbitru de divizia H, la asta nu sa gandit nimeni?
Si va rog draga Comisie sa nu mai pedepsiti pe Domnul conducator de la Astra, pentru ca m-a ascultat, si l-a eliminat de „buna voie” din echipa sa jucatorul a carei eliminari a(r fi) starnit controverse etapa trecuta.

ghita (76 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 5:52

Am o singura intrebare,puteti sa-mi spuneti de ce in cazul Chipciu nu s-a luat aceiasi masura atunci cand a acuzat arbitrajul,sa fie oare pentru ca aceste comisii sunt pro steliste ? eu cred ca da,a cata oara clubul de langa cimitirul Ghencea este dojenit parinteste dupa ultimile evenimente de la Ploiesti ?

Alex One (161 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 8:33

Nu-i normal ca participantii la competitie jucatori antrenori,conducatori de cluburi sa nu-si poata exprima parerea despre arbitraj, sigur fara sa se foloseasca insulte sau expresii licentioase. In fond ce sunt arbitri ? Or fi niste Dumnezei si noi n-am aflat ?Regulamentul este stramb ,facut de ei ,pentru ei si extrem de interpretabil dupa cum vrea comisia sau dupa cum i se sopteste. D-l Ioanitoaia, intreb si eu ,daca nu-i permis sa-ti spui punctul de vedere ce rost mai au intrebarile ziaristilor dupa meci referitoare la arbitraj, sa instige respondentul ? Prin urmare, daca-i lauzi nu-i problema,e voie, doar nemultumirea de prestatie e interzisa ! Sa intelegem ca doar jurnalistii au dreptul sacritice arbitrajul ? Nu-i cam putin ? Nu-i chiar discriminare ? N-am nicio apetenta sa-l apar de Niculae, e vorba doar de principiu.

barbu (74 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 8:33

domnule ioanitoaia, cine o mai giurgiuvean de bastina, in afara poetului ion barbu?…
niculae in nici un caz. doar tribunalul la care s-a bagat contestatia instalarii lui burleanu la FRF. apropos, cum a mai ramas cu trazmaia respectiva?
iar niculae nu e la prima amenintare ca se retrage din hora. penultima fusese cu o luna in urma – si privea paralele din afacerile nonsportive.

oltean dur (328 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 9:04

Securistul de Niculae a ajuns magnat ?
Cum a facut averea ? S-a dus in America, s-a imbogatit si acum s-a intors si face acte de binefacere ? A mostenit averea familiei sale respectabile ? A castigat marele premiu la loterie ?

Sau a sifonat banii din contractele cu statul, a intrat in mafia baietilor destepti care au dat tunuri prin contracte de energie paguboase pt regiile de stat. Nu cumva banii din conturile firmelor Interagro sunt banii care trebuiau sa ajunga la bugetul statului, banii cetatenilor acestei tari ?

Locul lui Niculae este langa Copos si Voiculescu, nu in fotbalul romanesc, din care oricum nu intelege nimic.

Bogdan (47 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 9:22

@Alex One: Ce nu prea intelege lumea (si nici tu) este ca o parere asupra unui arbitraj suna cam asa: ”arbitrajul a fost bun/rau, e un arbitru slab/bun/catastrofa, mi-as dori sa nu mai am parte de el la niciun meci etc”, in niciun caz ”arbitrul e un hot, m-a facut, a venit cu temele facute” si alte bazaconii de felul asta

andrei (1607 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 9:27

Subiect neinteresant…Era mai nimerit daca gaseam un articol dupa ce un jucator al nationalei a fost trimis prin parcuri sa se antreneze deoarece nu a semnat prelungirea.Erau sanse ca articolul sa fie scris daca era vorba de Gigi…
Mai interesanta gaseam o reactie la Dragomir dupa ce povesteste ca MM afost batut de oficiali dinamovisti.Cum povesteste el ca e mare brinza ca 3 insi sa dovedeasca pe unul singur.Si asta cica a lasat in urma o lege antihuligani cind el face parte din rindul lor.Dar…sint uimit in continuare de ce gasesc interesant de dezbatut marii jurnalisti…

Dr-Acu (13 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 10:07

„Gura pacatosului adevar graieste!”
Nicolae, cu toate pacatele lui, are dreptate. Smecheria in fotbalul nostru este la ea acasa, incepand cu cluburile si terminand cu federatia. Nu in ultimul rand in sistemul „smecheresc” trebuie remarcate prestatiile impertinente si instigatoare ale comentatorilor si reporterilor TV prezenti la partide.

Nenorocirea este ca molima asta este generalizata. Nu exista domeniu al vietii in Ro. sa nu se bazeze pe inselaciune si furt. Grav este ca se mai gasesc printre acesti „mizerabili” cate unul care sa „ridice piatra”!

Jean (280 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 10:52

Pt Barbu 37. IN e nascut in comuna Gradinari, jud Giurgiu.

gugu (72 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 11:20

@andrei #40. Esti prea uimit pentru un adult. La sfaturi esti insa primul.

Dani (19 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 11:24

Ioanitoaia va spune, dar nu va da mura in gura si de aia unii nu pricep. Regulamentul e permisiv cu jucatorii si cu antrenorii de aia a scapat Chipciu si exagerat de aspru cu oficialii citati in articol. Mai puneti-va mintea la contributie in loc sa tot intrebati una si alta.

Abcde (206 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 13:27

@andrei #40. Daca subiectul e neinteresant ce te bagi sa il comentezi. Iar despre Matel s-a scris nu un articol ci o suta.

Ion (28 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 15:30

Am postat, de ună zi, că au fost demiși antrenori pentru meciuri pierdute din cauza arbitrilor.Nu vi se pare corect ca și arbitri să-și piardă pâinea dacă au greșit?Arbitri care au o prestație, eu am spus elegant șmecherească Grigoraș a spus corect ”scârboasă” sunt la fel de vinovați contribuind la falsificarea rezultatelor. Aceștia nu trebuie sancționați? Ce ziceți de Colțescu, Kovacs, Balaș,nu ar trebui să stea pe bară sau scoși definitiv?

Marius22 (347 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 17:13

Si totusi daca Dragomir stie el ceva ce Dv nu stiti, nu excludeti aceasta varianta.

Vassi (4 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 17:20

Smecheria de Dragomir ii sufla in ciorba lui Niculae ca nu se stie de unde poate sari iepurele la LPF, iar propteaua giurgiuveanului nu e de neglijat.

Stancu (14 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 17:23

Nimerit cuvantul circar pentru Dragomir, dar si mai tare s-ar fi potrivit clovn. Asta vine la tv, mai ales la umflat ca sa faca lumea sa rada. Se da ca detine el secretele lui peste prajit si nu spune decat baliverne.

Patriotul de …Banat (25 comentarii)  •  27 septembrie 2014, 19:40

As vrea din start sa precizez ca nu-l simpatizez pe acest ingamfat si-uneori- mitocan de nicolae!dar,as dori sa stiu daca diferenta cu care este tratat comportamentul,aproape identic al lui Nicolae si cel al lui becali se datoreaza faptului ca Patronul ASTREIO nu-i trateaza regeste,cu verzisori,whisky si plimbari cu avionul pe…CINSTITII de ziaristi din capitala,asa cum face de ani buni…oierul? Putina decenta si normalitate domnilor scribi! sa stiti ca lumea nu e proasta si stie sa discearna motivele care determina crizele voastre de …corectitudine(???!).

Comentează