Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mai lăsați-i pe arbitri!

Dinu Gheorghe se miră că delegările arbitrilor se fac la Cluj, unde lucrează ca director de bancă Patrițiu Abrudan, vicepreședintele CCA. Nu numai că delegările respective sînt supervizate, uneori schimbate, de grecul Kyros Vassaras la Bucu­rești, dar de ce n-ar […]

luni, 15 septembrie 2014, 2:44

Dinu Gheorghe se miră că delegările arbitrilor se fac la Cluj, unde lucrează ca director de bancă Patrițiu Abrudan, vicepreședintele CCA. Nu numai că delegările respective sînt supervizate, uneori schimbate, de grecul Kyros Vassaras la Bucu­rești, dar de ce n-ar fi ele stabilite pe malul Someșului și nu al Dîmboviței?! Cumva Clujul e în altă țară?!

Plus că Abrudan, care a refuzat să se mute în Capitală ca să preia Comisia Centrală, se bucură de renu­mele unui om cu o probitate morală exemplară. Ca asis­tent FIFA și, după retragere, ca oficial n-a fost nicio­dată implicat în vreun scandal.

Conform unora, Istvan Kovacs din Carei, “central” de etnie maghiară, n-ar fi trebuit lăsat s-o fluiere pe CFR Cluj, echipa lui Arpad Paszkany, asta în ideea că l-ar avantaja pe patronul menționat, de aceeași naționali­tate cu el!  Evident, o judecată strîmbă, în sensul în care, de pildă, lui Alexandru Tudor i s-a permis să conducă mai multe meciuri Steaua – CFR, pe unele să le și strice!, dar lui Kovacs nu deoarece el domiciliază în Ardeal! Ca să nu mai zic că Paszkany a rămas  “doar un suporter de lux. Nu mai e acționar majoritar la club”. (Iuliu Mureșan în “Adevărul” de ieri).

img_20140914_103818.jpg

Încă  mai trist, toată tevatura a pornit de la faptul că Istvan Kovacs l-a eliminat sîmbătă pe Ben Youssef, fun­dașul Astrei. Șefii formației giurgiuvene au atacat viru­lent decizia și destui le-au dat dreptate lui Ioan Niculae și lui Dinu Gheorghe. Părerea mea însă, vezi și imaginea de mai sus, e că, scoțînd direct cartonașul roșu, Kovacs n-a greșit. Din poziție centrală, Ivanovski scăpase singur spre poarta lui Lung jr. cînd Ben Youssef l-a oprit din postura de ultim apărător. Într-adevăr, în zonă se mai aflau doi jucători giurgiuveni, însă e greu de crezut, foarte greu, că aceștia l-ar mai fi putut ajunge și bloca pe vîrful clujean.

Discuții interminabile, ba și polemici, a stîrnit și întîl­nirea CS Botoșani-Dinamo, terminată cu 3-2 pentru moldoveni. Pe de-o parte, antrenorul principal Leo Grozavu de la gazde și, pe de alta, secundul Dorin Mateuț de la oaspeți au sărit la gîtul tînărului arbitru Horațiu Feșnic. Foarte nervos, Grozavu a reclamat acordarea “prea ușoară” a penalty-ului la Alexe, iar Mateuț i-a imputat “centralului” ce va împlini 25 de ani în octombrie că “a pierdut meciul din mînă în repriza secundă”. Pe parcursul căreia, firește, i-ar fi dezavantajat pe “cîini”!

Ambele reproșuri sînt lipsite de temei, Feșnic a avut deplină acoperire regulamentară cînd a pedepsit cu 11 metri “trînta” lui Acsinte, dar și cînd i-a eliminat, pentru cumul de cartonașe, pe dinamoviștii Fai și Bărboianu.

Deși subiectul ar merita o dezbatere mai largă, antrenorii noștri ar trebui să se ocupe mai puțin de arbi­traje și mai mult, cît mai mult, de prestația propriilor echipe. La cît a jucat Dinamo la Botoșani, mai corect spus, la cît n-a jucat , Mateo era dator să roșească ­pentru băieții lui, nicidecum să se lege de arbitru!

Comentarii (92)Adaugă comentariu

Cum ar spune Valahul (2 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 14:55

CFR nu este din Romania, ci din Ungaria, cu numele adevarat Kolozsvári Vasutas Sport Club. 🙂

NN (5 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 14:58

„Pentru a evita asemenea situaţii pe viitor, Comitetul Executiv UEFA a supus votului şi a aprobat ca, de acum încolo, faultul comis de ultimul fundaş să fie sancţionat doar cu „galben“. Bineînţeles, excepţie fac cazurile în care infracţiunea va fi una brutală, care va pune în pericol integritatea fizică a adversarului. „

Rradu (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:01

Sunt de acord cu Dumneavoastra,Domnule Ioanitoaia!(Cred c-ar fi bine sa initiati o campanie in acest sens)

gica contra (17 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:02

excellent ! avem cei mai buni arbitri din ioropa mare.
in frunte, avram jr, hotzescu, pishta covaciul.
si din cand in cand, tudor si hatzegan.
hai baietii, se poa’ mai bine.
statistica zice altceva, ca chefereu’ a castigat cam cinci meciuri si a facut patru egaluri pe mana covaciului din ardeal. pasamite n’a pierdut niciodata, cu acelasi cavaler in teren. asta e talismanu’ lor !
avram jr, coltzescu si pishta baci au scnimbat cursul unor meciuri, taman cand a fost nevoie.
cu asa campionat dirijat, echipe ajutate, asa rezultate prin ioropa.
marele pot este locul unu, si participarea in grupele ligii campionilor. de acolo curg apoi milioanele, in tescherele de ciubeni, afaceristi de ocazie, etc.
asta este scopul fotbalului in Romania.
un scop nobil ! :))

Catalinfb (14 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:04

Nea` Ovidiu nu mai pune batista pe tambal, i-a furat ca in codru pe cei de la Astra, profesionist. Sunt fan stelist si m-am bucurat pentru rezultat dar tot furt calificat a fost. Arbitrajul de aseara mi-a adus aminte de perioada favorabila CFR-ului cand nu prea suflai la meciurile cu ei. Dar tu poti sa ne minti ca negru e alb si albul e negru, e ok.

utraian (123 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:04

e cam greu sa credem ca acest Kovacs este obiectiv…
n e primul meci pe care il strica in favoarea CFR-ului.
Acum, ne prefacem ca banii din Champions League ai CFR s-au dus in tarile calde, si ne inchipuim raiul pe pamant.

Asta daca n-am trai…
Ne inchipuim ca au fost 1-2-3-4-5 intamplari in care Kovacs A FOST DELEGAT si a arbitrat IN FAVOAREA CFR. dar raman inchipuiri.
Jocurile le fac altii.. noi avem o presa mult prea slaba sa vada altceva decat nulitatile de stiri care inceaca sa le bage in gura idiotilor fara bac de dupa revolutie…

utraian (123 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:08

dvs dle Ioanitoaia aveti datoria sa spuneti lucrurilor pe nume. Tipul nu era iltimul aparator, Kovacs a vrut sa rupa meciul. Eu sunt stelist, cred ca cu sau fara arbitri iar luam campionatul. In plus, nu-l plac pe marele securist Niculae , care nu poate cu 2 miliarde de dolari in cont sa rosteasca o fraza coerenta, nu dau 2 lei pe oameni inbogatiti aiurea dupa revolutie.
Insa Kovacs a spart meciul…a 5-a oara

Un_gazar (9 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:10

Domnule Ioanitoaia, formulati si o parere despre arbitrajul lui Coltescu la Ploiesti? Arbitru delegat de acelasi etalon de moralitate Abrudan(prieten la catarama cu Gadola- actionar si sponsor principal la CFR).
Dar ce spuneti despre faptul ca, suspendat 2 etape pentru prestatia de pe Ilie Oana, lui Coltescu i s-a oferit ca „pedeapsa suplimentara” un sejur de 2 saptamani in Qatar, platit regeste si in conditii de lux, pentru a arbitra acolo 2 meciuri?
Cu tot respectul pentru dumneavoastra cred ca fie nu studiati cu suficienta atentie problema arbitrajului, fie o faceti dar va lipseste echidistanta….

Șerban (147 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:11

Trăim vremuri pline de ipocrizie, fără margini și fără leac (Ileana Vulpescu), dar nici așa!
Dacă-i așa, că tot ați scris de Tudor și Steaua, ca să nu zică nimeni nimic de veșnica presiune pe Tudor când arbitrează Steaua și o dezavantajează, cum a fost cu Rusescu și Chipciu, la ultimul meci al Stelei?

catalin (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:11

Domnule Ioanitoaia era interesant sa va referiti si la prestatia ‘impartiala” a lui Coltescu la Ploiesti. Culmea tot intr-un meci cu CFR.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:14

Ideea in sine este corecta.
Exemplele, insa, sunt jenante…
Este evident ca in acest inceput de sezon se fluiera la comanda! Nu sunt erori omenesti, sunt „executii publice”, cum spunea un clasic…

cfr1907 (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:16

traiane, ori esti orb ori rau intentionat, ia uite aici un stop cadru in momentul faultului, ce vrei mai mult de atat ? retrage-ti te rog cuvintele si daca nu cunosti fotbal, lasa-ne in pace: http://tribunacfr.ro/wp-content/uploads/2014/09/Faza_Astra.jpg

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:21

Domnule Ioanitoaia, daca pana acum domnul „Bricheta” era chipurile „stelist” (nu se stie de ce, el nu a jucat niciodata la Steaua in schimb tatal lui a lucrat la club acum vreo 40 de ani) ce sa mai zicem despre domnul Feșnic ? Este pe net un interviu cu dumnealui in care ne povesteste cum a jucat 2 ani de juniorat la U Cluj si aproape 6 ani (pana la varsta de 18 ani) la…..CFR Cluj. Ce facem in cazul asta? O sa spunem ca este tot „stelist”, nu-i asa? Cat despre arbitraje, va pot spune ca …..o dam din rau in mai rau. Nu am urmarit partidele lui Dinamo si Astra (nu reusesc sa le urmaresc, nu am rabdare…sincer) insa din nefericire am fost in tribuna la meciurile de acasa alei echipei Steaua cu Ceahlaul si Medias. Pot sa va spun ca am ceva „experienta” in a vedea un meci, si pot sa realizez destul de rapid cand un arbitru „tine partea” cuiva. Am observat o tendinta destul de suparatoare la aceste 2 meciuri. Se spune ca in general gazdele au un 10%, nu-i asa? Ei bine, Steaua in aceste meciuri a avut un 20-25% dar in MINUS. Nu conteaza rezultatul, nici ca Steaua a pierdut cu Ceahlaul dupa un joc penibil si nici ca a castigat cu Mediasul dupa un joc bun. Pe mine m-au deranjat micile „frecusuri” pe care le-au facut ambii „cavaleri ai fluierului”. La meciul cu Ceahlaul arbitrul a dat cartonase galbene cu nemiluita, uneori absurd (chipurile „simulari”) intr-o singura directie (Steaua …evident) iar la cel cu Medias, probabil uitandu-se la scor a avut cateva reactii cel putin bizare: in loc de penalty la Rusescu, din nou cartonas galben pentru simulare, la cateva faulturi facute de ros-albastri a dat mingea tot stelistilor, la 2 cornere evidente (care se vedeau si din avion) a dat aut de poarta, etc. Practic si aceste meciuri au fost fragmentate in mod decisiv si influentate de arbitru. Nu spun ca altele ar fi fost scorurile (desi probabil meciul cu Ceahlaul s-ar fi terminat 1-1 cu toate ca ma indoiesc ca ai nostri ar fi reusit sa inscrie din penalty) insa maniera de arbitraj este si partinitoare si mai ales……foarte slaba. In anii trecuti au fost arbitraje slabe si partinitoare dar parca nu atat de des ca in 2014-2015. Sa speram ca nu va continua asa acest campionat…

valahustelist (46 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:23

Bre nea Ovi,pai va zice valahu ca golul lui keseru a fost din ofside clar,ne mai ajuta arbitrii ca norocu si arbitru tine cu aia puternici hă,hă,asa-i de cand lumea bre!

Catalin (3 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:26

Eu nu inteleg de ce trebuie sa puna cineva batista pe tambal. Si de ce dumneavoastra, un gazetar cu vasta experienta si un om pe care eu personal il apreciez negati evidenta. Sunt suporter dinamovist, nu ma feresc s-o declar. In toate meciurile in care Dinamo a fost arbitrata de Kovacs a fost dezavantajata. Concret, urmariti meciul cu Astra de anul trecut cu 10 galbene si un rosu si meciul de la Chiajna. Atunci a dat galben din orice pentru certifica evidentul rosu care trebuia sa urmeze iar la Chiajna a trecut cu vedere toate obstructiile si duritatile echipei gazda. Stiu, deja a trecut mult timp si nimeni nu tine minte. Sunt anumite lucruri pe care nu le pot accepta si nu inteleg de ce dumneavoastra le tolerati. Nu pot intelege ca un arbitru este azi dur si maine bland. Nu sunt de acord cu ideea ca dacă „lui Alexandru Tudor i s-a permis să conducă mai multe meciuri Steaua – CFR, pe unele să le și strice” trebuie sa i se permita si lui Kovacs in sensul opus. De fapt domnul Ioanitoaia in Romania ultimilor zece ani sunt echipe care beneficiaza de arbitraj si echipe impotriva carora se arbitreaza. Nu inteleg insa de ce niste ziare de sport care ar trebui sa fie impartiale, corecte si independente se transforma in niste fituici care legifereaza furtul

MRR (22 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:27

sa nu uitam ca istvan cel groaznic a luat 2 puncte lui Dinamo in meciul cu Chiajna plus prin eliminarile dictate a pus la respect Dinamo pe cateva etape, CFR -ului facandu-i-se astfel loc in fata mai repede decat era cazul…asa si cu Astra…cu toate astea CareFuRa nu termina in primele 3 cu tot cu arbitrii, dar si locul 4 e de europene…

Coco (401 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:28

O daaaa. Miroase rău a oaie. Si cele 10 pct in ch. League tot cu arbitrii i-a făcut CFR-ul. Acum sa-i Înțelegem pe suporterii fc oaia ca le tremura fundul văzând ca CFR e in forma si sunt candidați la titlu. Fizic, CFR ul e cea mai bine pregătită echipa din campionat. Si fc oaia ar trebui sa tacă, au transferat tot ce era mai bun din tara si tot i-au bătut no name din Bulgaria. Sau sa ne amintite când erau in ch League si ii băteau arsenal și Lyon cu rezervele ca tot atacau ei pe CFR ca Manchester era calificata când a câștigat CFR pe old trafford.

Albusibiu (95 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:29

Eu nu stiu de unde a iesit aberatia cu „ultim aparator”. Pai poate e un aparator pe linia de fund, langa fanionul din colt si, atunci nu se da rosu? Sanctiunea asta se da fie la actiuni antisportive de o duritate deosebita fie la faze iminente de gol. Asta nu era faza iminenta de gol, cu Ivanovski scapat la 20 de metri de poarta?!

CIPRIAN (2 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:30

aveam pretentii la dvs, daca nici presa nu ajuta la aceste jafuri, fotbalul romanesc va avea un viitor sumbru. Priviti ce se intampla la Ploiesti, lumea a inceput sa vina la stadion, de la bunic la copil in ziua meciului este zi de sarbatoare! Dar toate aceste lucruri se pot schimba datorita acestor factori care ne scarbesc pur si simplu si strica un spectacol. Dl Ianitoaia va rog sa nu luati partea acestor oameni care inca mai fac parte din acea coperativa, acel sistem comunist. Haideti sa schimbam ceva si sa ne bucuram de fotbal!

Niku (15 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:30

Excelent articol, foarte corect. Dinu Vama pune presiune in mod smecheresc ca sa fie ajutat de arbitri in meciurile viitoare.

max (58 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:32

Ha ha ha , uite cine sare in apărarea Astrei … Beheleii…. cei care au venit cu valizele la cluj cei care au venit cu brichetele in meciul cu Rapid, cei care nu sunt in stare sa bata Viitorul 5-2, cei care atunci când nu joaca cu un satelit din liga 1 nu știe ce e victorie (vezi 25 de meciuri in CL fara victorie). Cei care mai sunt numiți EPO team….si as putea continua dar nu pot sa îmi consum timpul pentru o echipa care trebuia desființată in 89, trebuia desființată dărâmat stadionul dat cu plugul si sărat….bun articolul f bun.

Cosmin (2 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:33

Parerea mea este ca toate aceste faze controversate pot fi analizate in liniste de cei in masura ulterior. Daca arbitrul a gresit trebuie suspendat SI GATA. E treaba comisiilor sa analizeze si a DNA sa suspecteze. Ce cauta Grozav in fata arbitrului la pauza Botosani-Dinamo. Daca nu era tras ca la revolutie mai si agresa brigada. A gresit arbitrul… simplu, va fi sanctionat PUNCT. Ceva necurat la mijloc… sunt sigur ca va avea DNA grija de el. Hai sa ne vedem de joc si de fotbal nu de balcanisme. Eu sunt satul de polemica de doi lei…

Jean (280 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:33

@catalin #15. Alo, esti dus, nu Kovacs a arbitrat pe Dinamo! Ioanitoaia are dreptate totala, mie in suta.

cfr_atlanta (218 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:34

Ambele cartonase au fost corect acordate . Normal ca a mai venit un fundas , a a vut timp pt ca jucatorul chefereului era tinut de tricou.Cum ne apropiem de Steaua ,cum incepe morisca impotriva Clujului..Sa fim seriosi daca in continuare judecam arbitrajele si nu fotbalul atunci ne uitam degeaba la fenomen….Cfr a fost mai buna ca Astra si au castigat meritat. Restul e gargara….

mihai231 (25 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:35

Nea Ovi stii bine ca am apreciat mereu iesirile dumitale, insa de data aceasta nu pot sa fiu de acord.Nu sunt fan Astra, nu sunt fan C.F.R., dar cum am mai spus si pe sit-ul GSP, nu se poate ca intr-o tara democratica sa pui un arbitru (chiar ca, nu ar mai fi Pazscany patronul CFR.Stiiti bine ca ceva timp in urma a iesit ceva prin presa despre prietenia dintre cei doi.Dar mai mult pentru a nu da apa la moara gurilor rele nu trebuia sa arbitreze acesta, dar ce nu puteau gasi un alt arbitru pentru acest meci?…Macar pentru faptul ca , cu acest talisman CFR a acumulat 5 victorii, 4 partide terminandu-se la egalitate si nu pierzand niciodata.Puteau ocoli acest subiect si sa fie trimis un alt arbitru…In alta ordine de ideei pentru ca sunt fan Dinamo, la cel de al doilea meci pe care dumneavoastra il amintiti sunt de acord.Dinamo nu a jucat nimica, Mateut trebuie sa priveasca in propria ograda mai ales ca anul acesta retrogradeaza 6 echipe si sa nu tina partea unuor jucatori care nu merita, mai ales pentru simplu fapt ca isi vor pierde din incredre , dar despre psiholgie probabil Mateut nu a auzit…

Vasca (166 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:38

Va dau dreptate si salut curajul Dv. Nu ii inteleg pe cei care contesta evidenta. Cum nu a fost Youssef ultimul aparator cand e limpede ca a fost? Smecherii chiar ne iau de fazani?

Ducu (55 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:39

Nimic rau despre CFR, nea’ Ovidiu ?!?
Am citit editorialul cu sufletul la gura, da’ de voi gasi o urma de ironie, de rautate, ceva…
Nu se poate, ati patit ceva, sunteti bolnav ?!?

Faur (15 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:41

Articol scris de un ziarist competent si curajos. Un sincer bravo domnului Ioanitoaia, exemplu de bun simt.

mihai231 (25 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:42

#23 jean, citeste mai bine ce a scis omu ala, daca nu intelegi ceea ce scrie puneti ochelari….Kovacs a arbitrato pe Dinamo in meciu cu: Chiajna, si a fost iarasi scandal, la asta s-a referit!

Turda (3 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:44

Va apreciez pentru ca v-ati luat de Cluj cand a fost cazul si o aparati cand realitatea o cere. Sunteti Impartial cu I mare si ati crescut in ochii mei.

Enzo (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:45

A player, substitute or substituted player is sent off if he commits any of the
following seven offences:
• serious foul play
• violent conduct
• spitting at an opponent or any other person
• denying the opposing team a goal or an obvious goalscoring opportunity
by deliberately handling the ball (this does not apply to a goalkeeper within
his own penalty area)
• denying an obvious goalscoring opportunity to an opponent moving
towards the player’s goal by an offence punishable by a free kick or a
penalty kick
• using offensive, insulting or abusive language and/or gestures
• receiving a second caution in the same match

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:47

Nea Ovi, de idolul matale, Luce cel mARE, nu te-ai luat niciodata ca se da la arbitri!!! E adevarat, Stra Luce are si ghinion, il cauta si vatmanii…

Marius (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:51

Domnule Ioanitoaia, va reamintesc cine a pornit in Romania analizele video cu greselile arbitrilor. Ati castigat un ban frumos atunci precum si popularitate. Acum culegem ce ati semanat.

Tango (55 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:53

zilele trecute s-a facut mare taraboi pe declaratiile lui Chipciu referitoare la arbitraj. am mai scris ca acest lucru a devenit endemic si ca nu exista etapa fara asa ceva. Sunt foarte curios sa aflu cum vor fi tratate declaratiile anti-arbitraje din aceasta etapa si daca vor fi judecate cu aceasi unitate de masura ca si cazul Chipciu. Personal ma indoiesc.

NN (5 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 15:56

#Coco si mai ales max , sunteti demni de mila. Asa-i cand nu jucam cu un satelit , kvsc – Steaua 0-1 nu stim ce e aia victorie. Daca prostia durea tipati de durere amandoi. Defapt Steaua are 17 sateliti in liga 1 , si cel mai bun satelit e kvsc.

AliBaba (223 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:00

@Marius #32. Si ce e cu asta? Pretutindeniin lume exista analize TV ale meciurilor din campionat si internationale. Dl Ioanitoaia a facut bine ca a mers intre primii pe acest drum.

mda (73 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:02

Aveti dreptate 100% cu o mica precizare; trebuia sa mentionati si de cartonasul rosu pe care nu l-a primit enache cand i-a dat un cap in gura lui rada parca(de retinut, asta s-a intamplat in prima repriza). La golul lui deac a fost diferenta milimetrica, noi stam sa masuram cu sublerul pe relauri si arbitri trebuie sa ia o decizie in timp real, mi se pare o aberatie sa judeci o faza la care tu te pronunti greu pe reluare. Pacat ca dvs. aveti curajul sa scrieti asta doar in editoriale si asa zisii jurnalisti manipuleaza opinia publica cu titluri tendentioase.

simplu suporter (37 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:04

Pai dle Ioanitoaia, mai bine v-ati uita putin in oglinda. In anii 90 daca bine imi amintesc emisiunea dvs. de mare succes era un proces. al etapei. care avea ca tema principala dezbaterea fazelor litigioase dintr-un meci, adica punerea sub luminile rampei a greselilor. care poate unele erau mai putin involuntare atunci, insa nu uitati cine a dat tonul balacarelilor pe teme de arbitraj. dvs. cu emisiunea de atunci. poate ati avut si dvs. intentii bune, dar acum e tardiv. mult prea tardiv. daca v-ati fi ocupat mai mult de joc, pregatirea antrenorilor, tehnica, tactica, strategie de dezvoltare, sau infierarea atitudinilor anti-arbitri ale tehnicienilor si „oamenilor de fotbal”, poate ca azi am fi avut un fenomen fotbalistic mai curat. pe pinalti procesul etapei l-a facut ce e azi. O mare parte din ce e azi… asa ca uitati-va va rog in oglinda si daca vreti sa aveti o misiune reala in sport, ocupati-va consecvent de ea. nu veti curata atitudinea anti-arbitri cu un editorial, asa cum cu o floare nu se face primavara.

ulise (6 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:05

Se vede clar din stop-cadru ca atacantul cfr-ului scapase singur spre poarta. Daca altii au vazut doar finalul fazei de peste cateva secunde cand venisera si ceilalti fundasi, e clar ca n-au vrut sa vada ceea ce trebuia vazut. Asa poate fi si la un ofsaid, daca nu te uiti la momentul potrivit, poti vedea altceva. Cat despre arbitrajul de la CFR-Astra, gazdelor nu le-a acordat un penalty, plus mai trebuia o eliminare la oaspeti, pentru lovire. Dar stim, cand CFR conteaza in clasament, presa se aliniaza echipelor bucurestene sau din sud, doar sa determine arbitraje anti-CFR, doar sa arunce fumigene sa nu se vada ce avantajati sunt altii.

maigret (49 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:12

Sa-i incurajez pe unguri sa ne discrimineze la noi in TARA?Sa nu zic nimic cand tiganii unguri il ucid pe Marian Cozma?Sa nu iau atitudine fata de alde Csibi Barna?NICIODATA,domnu´Ioanitoaia.Totusi,raspunde-mi la o singura intrebare:ESTI MASON SAU NU?Daca NU ai curajul macar sa publici textul asta!

@maigret (73 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:18

Pastila!!!!!Dom’le ai uitat pastila!!!!

Paul (2 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:24

Trist că prin astfel de comportament se fură victoria celor care au obținut-o și anume jucătorilor.

vasi (17 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:31

dar de ce nu a zis nimic despre arbitrii dinu gheorghe cand i-a eliminat pe petrolu anu trecut in min 94 cu un gol din offside in cupa romaniei? atunci au fost buni arbitrii pentru acesti mascarici de la astra? a castiaga o supercupa pe care nu trebuiau sa o joace ei. hotiii striga hotii

mironas (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:33

Culmea ironiei e ca arbitrajul a fost pro Astra, nu contra. Dinu Vama tipa ca sa ii sperie pe restul arbitrilor si cu multi reuseste. Cu Balaj, cu Tudor, cu Kovacs si cu putini altii nu ii merge.

17 N T (871 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:34

Arbitrii pot fi judecati chiar in timpul jocului de capitani si oficiali, dar civilizat, la obiect, adica pe o anumita faza. Nu poti sa-i spui ca e ungur, ca e vindut, … Dupa meci se pot depune contestaii. Practica este alta. Niculae, Vama, Luce si Puradelu latra in timpul meciuli, dupa sint ca leii, deduc mereu ca nu stui ce mafie a stabilit deja campioana, dar nu contesta nimic in scris. Din pacate nici Chipciu, care are ca martori chiar adversarii, care a luat doua galbene si apoi rosu absolut gratuit, nu l-a dat in judecata pe arbitru pentru injurii arogante si abuz in serviciu. Alta curiozitate romaneasca, fals etalon: atunci a fost bine pentru Vama si Puradel.

Arbitrii pot fi judecati de fani, iar fanii judeca mereu subiectiv. Nu-i poti impiedica.

Despre arbitrajele aduse in discutie.
Am vazut integral CFR – Astra, un meci bun. Astra a aratat ca e pregatita pentru a cuceri Europa, dar a jucat mult prea dur. De data asta Kovacs a vorbit, a explicat, i-a permis de multe ori lui Budescu sa-i critice deciziile. Nu cred ca sint greseli ale centralului. Poate la margine s-a mai gresit putin, dar a fost un meci greu. Am crezut ca doar Luce si Puradelu pot lua 4 si sa dea vina pe arbitru.
Am vazut doar faza de la acel 11 m primit de Alexe. Hai sa ne trintim in careu ! Chiar daca arbitrului i s-a parut ceva, trebuia sa socoteasca ca Alexe n-avea nici o treaba cu mingea, cu faza in general. Dar felul cum a fost atacat arbitrul e de neacceptat. Antrenorul va vedea sigur macar doua etape de suspendare.

O I, hai sa fim drepti. Tudor si-a justificat cu probe arbitrajul dintre Steaua si CFR. Doar cei care nu vor nu i-au dat dreptate. A arbitrat bine si Steaua Astra 3-1. Kovacs a facut praf Astra Steaua 1-1 caci a lasat liber jocul extrem de dur al Astrei. Dar atunci a fost din nou bine pentru Vama.

Mike (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:34

Bine bre nea Ovi, sa nu pomenesti nimic de Coltescu care a „tras” cu CeFuRa in meciul de la Ploiesti cu Petrolul ?
Sinucigasul a rupt echilibrul la 1-1, dand 2 rosii aiurea si validand golul din offside al mafiotilor de la Cluj,

ovidiu maior (1 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:35

arbitraj de nota 10 al centralului kocacs. a demonstrat ca e in forma si aplica regulamentul la sange.daca citim regulamentul si ne uitam la decizii sunt clare dar multi nu inteleg asta. multi isi urmaresc doar scopul propriu.fotbalul a devenit o afacere,o spalare de bani care inloc sa uneasca oamenii i dezbina…..

Marean (270 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:36

Maigret, unde iti e tigla pe de casa?

miki (5 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:37

Imi pare foarte rau ca un mare gazetar nu vede magariile care se fac la inceput de campionat,Petrolul a fost pur si simplu distrusa in meciul cu unguri,astra de asemenea se trage clar pentru doua echipe se tie care sunt.

george (32 comentarii)  •  15 septembrie 2014, 16:40

Bine, mergem si la dr-ul Andrei Georgescu si „verificam’ …
… probitatea (intelegi nea ovi ? , sau pare-a fi-n …polish?)

Comentează