Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Hai să tragem în Pițurcă!

Am repetat că putem cîștiga în Grecia și, din fericire, am avut ­dreptate. Numai că, la 5 minute după încheie­rea partidei de la Atena, pe blogul meu a apărut următorul comment: “Pițurcă=demi­sia, demiterea, du-teeee! Noroc cu 11 m, bara grecilor […]

luni, 8 septembrie 2014, 3:24

Am repetat că putem cîștiga în Grecia și, din fericire, am avut ­dreptate. Numai că, la 5 minute după încheie­rea partidei de la Atena, pe blogul meu a apărut următorul comment: “Pițurcă=demi­sia, demiterea, du-teeee! Noroc cu 11 m, bara grecilor din minutul 88, 11 m neacordat la hen­țul lui Pintilii, neglijență, nicio concepție după pauză, pregătire fizică și tactică de nota 2. Același joc încîlcit și fără orizont (subl. mea), același antrenor refractar, rigid, obtuz, pleacă la arabi să nu te mai vedem!”.

De acord, prestația “tricolorilor” n-a en­tuziasmat. Rezultatul a depășit evoluția, dar suc­cesul obținut pe terenul favoritei grupei preliminare și în condițiile inferiorității numerice de aproape o repriză expediază discuția despre stil, despre impresia artistică, în plan secund. O victorie prețioasă, menită să plaseze “naționala” României în pole-position, nu trebuie privită cu lupa, cu ochi de vînător, cu exigență profesorală. Se cuvine consemnată, apreciată și punct.

Victoria rămîne, ea contează și n-are rost să ne încurcăm în nuanțe. Ca atare, această antipatie împotriva lui Pițurcă, vecină cu ura la unii, nu se justifică. Ba chiar deranjează deoarece pare manifestarea unei frustrări, a unui complex. Puteți înjura, dar una e să critici pe cineva și alta să-l dușmănești. Ultima atitudine nu onorează pe nimeni.

Într-adevăr, băieții noștri n-au impresionat. Deși au învins, n-au sedus. Din momentul eliminării lui Marica, s-au retras în jumătatea proprie și n-au prea mai intrat în careul advers. S-au apărat însă exact și calm, cu o vigilență dusă la sacrificiu. Probă că, excep­tînd lovitura în bară a lui Torosidis din final, gazdelor le-au lipsit ocaziile de gol. Au dominat, dar steril. Au bătut la o poartă ferecată.

Cu alte prilejuri, da, Pițurcă a greșit. S-a încăpățînat, a ținut-o pe-a lui. A avut idei fixe. Nu și de data asta, cînd a dovedit că știe echipa Greciei, ce vrea și ce poate ea, chiar mai bine decît antrenorul acesteia, care se scuză că a fost instalat abia pe 25 iulie! Subliniind că noile opțiuni ale italianului Ranieri, referire la Tachtsidis, la Mantalos și la Diamantakos, n-au convins, recunoaștem și că, așezîndu-și elevii într-un sistem reactiv de așteptare, Pițurcă a dejucat planurile lui Ranieri.  A gîndit bine meciul și l-a condus de pe margine la fel.

Spre lauda lui, a luat decizii curajoase și inspirate. Între ele, reactualizarea lui Tamaș, categorisit drept irecuperabil, încrederea arătată lui Pintilii, venit dintr-un campionat al nisipurilor și al cămilelor, promovarea lui Hoban, exclus din lot la Petrolul, în sfîrșit, pro­mo­varea lui G. Enache, a cărui chemare la Mogoșoaia i-a făcut pe mulți să-și dea coate, iar lista nu-i completă.

Tocmai de aceea, ori și de aceea, nu mă ­raliez celor care-l contestă pe Pițurcă și-l so­cotesc, absolut aiurea, inamicul numărul 1 al “na­ționalei”! Chiar așa, doar Dumnezeu îi mai înțelege pe unii dintre fanii fotbalului nostru!

Comentarii (104)Adaugă comentariu

cantemir.iasi (2 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 15:55

greu tare… ne-am chinuit tot meciul… grecii au stat bine chiar daca comentatorii TV si oamenii din fotbal au zis ca grecii au jucat slab, ca nu au meciuri in picioare, ca campionatul la ei nu a inceput, bla , bla… au fost minute bune cand nu ieseam din jumatatea noastra… daca erau spectatori in tribune nu ne vedeam prea bine… oricum felicitari baietilor pt daruire, s-a vazut la inceput cand au intrat pe teren pt intonarea imnului ca erau cu morcov, a iesit cu bine pana la urma… era naspa daca plecam cu 0 sau 1 pct din Grecia mai ales ca Finlanda si Irlanda de N au plecat cu toate cele 3 pct din deplasari… sa stiti ca Finlanda si Irlanda de N nu mai sunt ca in ’90 pe cand jucau Popescu, Hagi si Petrescu, daca nu ne concentram o luam in buza, mai ales dupa ce-am vazut in meciul de aseara… trebuie lucrat la greu la echipa… sunt jucatori din Liga 1 care merita sa fie in primul 11, printre care si Budescu in locul lui Marica daca va sta 2 etape…

Bubucul (35 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 15:56

Sincer, eu sper sa plece. Desi alternativele cred ca-s mult mai putine decat ne-am dori. Mi s-a parut interesanta propunerea domnului Vochin.

Mihai (13 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 15:57

lucrurile stau asa: avem jucatori de nota 5-6, antrenorul de nota 7 , grecia are jucatori de 7 si antrenor de 5 asa ca rezultatul e unul norocos ar fi trebuit sa fie un egal urit in mod normal, un 0-0 gri ca si conceptia de joc a lui piturca; nici nu ma intereseaza daca ne calificam sau nu,piturca mai poate avea ceva rezultate insa ca om s-a compromis de prea multe ori si ceea ce nu intelegi mata nea ovidiu e ca lumea e mai interesata azi de oameni de calitate si mai putin de rezultate; poate sa dribleze chipciu 100 de greci sau keseru sa dea 10 goluri intr-un meci nu vor fi vazuti altfel atita timp cit nu vor reveni la bun simt si modestie…de-asta ti-a scris cine ti-a scris pe blog

lord belial (434 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 15:58

Maistrul Ovidiu Ioanitoaia, directorul de comunicare al lui Piti Maiestrie vine sa ne certe ca cerem performanta de la niste maimutoi condusi de $atana.

De ce trebuie minimalizata victoria Nationalei Tarii Hotilor:

1) adversari nostri au fost grecii (de cind au ajuns si astia mari fotbalisti? nu ma luati cu campionatul ala european cistigat de ei cu fundul in poarta)
2) golul s-a inscris din PENALTY, in min 11. celelalte minute, pina la eliminarea lui Marica, de ce nu s-a jucat fotbal?
3) boooogdan stancu – ce mai cauta asta la nationala?
4) marica – cum e posibil ca un atacant sa dea gol dintr-un penalty (pomana) si sa ia si doua cartonase galbene? el, ca atacant? el, cel mai ineficient atacant din istorie, dupa tatu 😀
5) romania joaca imbicsit, retrograd, vechi, batrineste. nu joaca un fotbal actual. jocul romaniei imi aminteste de un turneu de baschet pt copii la care am luat parte in copilarie, si noi ne aparam in zona (potcoava) si arbitrii au venit sa ne opreasca, cerindu-ne sa jucam cu aparare om la omimpotriva grecilor, semn ca stilul nostru de joc era demodat. ca si jocul romaniei
6) piturca, stafful lui si jucatorii cersesc prea multi bani de la nationala unei tari sarace. fotbalul nationalei romaniei este unul pauper si plin de scaieti, deci de ce ar trebui sa fie rasplatiti regeste astia? de ce nationala o afacere? de ce sa ne calificam? sa ne umplem de rusine la euro? subscriu total la ce a zis si vochin: ori antrenori adevarati, gen reghe, dan petrescu sau oli (eu l-as invita si pe lucescu sr, asta asa, doar ca semn de respect, nu l-as alege la final) ori, de ce nu, antrenori straini, cu mental de invingatori si nu de tilhari de codru des.
PITI, LASA-NE!

antimafia (103 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 15:59

Piturca a transformat echipa nationala radical, echipa nu mai seamana cu niciuna de pana acum, nationala s-a transformat intr-o echipa care pleaca aproape mereu cu sansa a doua, o echipa care nu construieste, n-are stil, o echipa de ‘nea Piti. A propos, cine i se adreseaza cu „d-le Piturca” nu va juca in veci la nationala. Toti care joaca sunt cu nenea Piturca, caci „nea” este „nenea”. Avem o echipa fara personalitate, dominata doar de instinctul antrenorului, azi selectioneaza un lot, maine aduce alti 10 jucatori. Laudati-l pe Piturca!!

chiarasa (1 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:04

Un 1-0 istoric si un meci de divizia B. Singura tactica castigatoare a acestui mare antrenor a fost ” Uau astia sunt mai prosti ca noi „. De ce se ia lumea de Piturca si unii chiar au inceput sa il dusmaneasca ? Fiindca ideea lui de joc este INEXISTENTA, este un arogant cu 2 clase care foloseste jucatori pe posturi gresite si ii provoaca pe altii care joaca in campionate puternice sa nu se mai prezinte la lot si are niste idei fixe pe care le pune in aplicare doar din orgoliu, chiar daca dauneaza echipei.
NU este disciplinat tactic, iar echipa nationala nu va avea NICIODATA rezultate cu acest stil haotic bazat pe noroc de barbut si convocari/neconvocari stupide. Sa-si ia meleoanele „bine meritate” si sa isi impuna stilul sau genial la seicii care l-or suporta. Victoria aceasta urata si chinuita poate fi pusa doar pe umerii anumitor jucatori care s-au sacrificat si atat.

Alexyo (4 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:05

Episodul cu meciul cu Grecia mi-a semanat cu cel inaintea meciului cu Bosnia din Giulesti (3-0), doar ca atunci era final de campanie.
Razvan atunci pleca, ma astept ca Piturca sa plece si el cat de curand conform informatiilor din presa.
Atunci, Razvan folosea o echipa pe placul suporterilor cu Sanmartean, Papp in echipa.
Acum, Piturca a facut niste convocari dubioase pe care nu le-ar fi facut niciodata (Budescu, Enache, Moti).
E dubios cum antrenorii atunci cand pleaca in sfarsit aleg o echipa si pe placul suporterilor, in rest e camatarie la nationala si jucatori adusi pe interese.
Sa va uitati de exemplu ce se intampla la U19, e jale maxima. Avem potential dar tot camile aducem.
Ma bucura lipsa lui Goian si a lui Tanase. Poate e momentul sa jucam si fara ei. Ar mai fi si un Bogdan Stancu, dar rolul lui de fundas stanga aseara mi s-a parut foarte bun.

Laur (111 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:10

Aveti dreptate, lasati-i pe prosti sa isi faca numarul. Va felicit cu atat mai mult cu cat stiu sigur ca nu sunteti in niciun fel de relatii cu Piturca de cativa ani.

vasile (9 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:11

Păi vă puneţi întrebarea fără rost.
Aceste revolte pioniereşte sunt opera gândirii bolşevice, în care fără nici un merit sau muncă, omul potrivit reuşeşte miracole şi doar din cauza(burgheziei, Piţurcă, capitaliştilor, arbitrilor, agenturilor, ungurilor etc ) nu se poate.
Asta s-a cultivat 50 de ani, îi greu să mai scoţi gândirea asta din capul ăstora.
Asta îi unul dintre motive, al doilea motiv îi falsificarea trecutului şi crearea unui mit ancestral glorios, pe care viitorul trebuie să-l continuie.
Şi aici poporul român a primit o doză bună de istorie înventată, de la strămoşi daci până la deşcendenţa lui Ceauşescu din Burebista şi scuturi antiotomane invincibile.
Dar te-ai gândi că ce are asta cu fotbalul, ei are.
Voi aţi inventat varianta fotbalistică, generaţia de aur, mari victorii, fotbalul românesc care a făcut şi a dres .
Adevărul îi simplu, noi în fotbal suntem un mare nimeni , până prin 86 nu a auzit nimeni de noi, în 86 a trebuit un sistem de lagăre fotbalistice pentru ca o echipă dintr-un stat ciudat să facă voia conducătorului.
Apoi desigur am bătut Argentina pe contra atac cu Ilie ne-a apărat Belodedici şi Hagi a fost decent, dar asta nu însemnă că am fost cineva vreodată.
Generaţia aia a fost decentă, dar a fost rezultatul unor lagăre , în care erau înregimentaţi cu acel scop.
Ei bine am revenit la normal dar oamenii, fiindcă aţi trunchiat adevărul, nu înţeleg cum epocala naţională nu mai face nici o ceapă degerată.
Poate ar trebui să explicaţi trecutul glorios care l-aţi fabricat şi să spuneţi că doar am revenit la normal, adică suntem din nou nimeni cum am fost 100 de ani .

Dan (100 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:12

Pitzurca trebuia demis in Primavara dupa baraj! Nu o mai tot intoarceti. A stat ca si porcul in cucuruz si acum vrem sa-l facem erou National pentru o victorie in fata unei echipe supermodeste. La fel au fost si la baraj, dar Pitzurca a avut grija prin tactica si deciziile lui sa stam acasa in loc sa mergem la Mondial. Dar acum daca nu ne calificam acum atunci cind. Nu pentru ca am juca ceva ci pentru ca adversarii sunt penibili de slabi. Sper ca daca Pitzurca ramine, sa nu ma contrazica. Si sa ne explice cind de redutabili adversari am avut in aceasta grupa. Cu Feroe daca il trimitem pe Moldovan cu pustii lui luam 6 puncte…….

Dtru (268 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:13

Va respect pentru ca ati crezut in victoria de la Atena si eu nu. Sunt corect si va dau dreptate desi ma asteptam ca echipa sa joace mai mult fotbal. Dar nici atat cat joaca Germania, Franta ori Belgia care sunt mari puteri ale fotbalului.

catalin (3 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:15

Pana la urma rezultatul conteaza, o victorie nesperata ce ne duce la euro in proportie de 60%.Consider ca Piturca nu mai are ce cauta la nationala, se impune aducerea unui antrenor mai bun,mai flexibil, care sa aduca doar jucatorii ce merita sa fie selectionati.La noi daca reusesti sa dai un gol, daca tragi un sut la poarta,daca bati bine o lovitura libera esti chemat la lot.In alte parti trebuie sa dovedesti in timp ca esti capabil sa imbraci tricoul unei nationale.Jos palaria pentru aparare, pentru Enache.

dinu (427 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:19

Nea Ovi, ce iti pui mintea cu toti ciumetii care nu stiu decat sa ceara de la altii cand ei nu au facut nimic in viata lor. Lasa-i bre sa moara prosti. Astia il judeca pe Piturca dar nu se judeca pe ei, niste rebuturi cu pretentii de genii.

coco (401 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:21

De acord. Bine zis.

Emilian (143 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:25

Un articol foarte corect!
Ce nu vor sa accepte cei care il contesta pe Piturca (nici mie nu mi-e simpatic) este faptul ca valoarea jucatorilor romani este una submediocra. Sa fie clar: victoria Romaniei in Grecia a fost cotata la orice casa de pariuri mai prost ca un egal sau o infrangere, ceea ce spune multe. La ora actuala numele nici unui jucator roman nu spune nimic pe plan european. Chiar nu puteti vedea realitatea cruda?! Iar parte din jocul defensiv al nationalei nu a fost dictat de Piturca, pur si simplu jucatorii nostri nu au capacitatea fizica de a duce un joc de 90 minute la acelasi ritm, de a urca in atac si a reveni rapid in aparare. Iar conditia fizica nu le-o face Piturca in 3-4 zile inaintea jocului.

Adi (110 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:28

Cred ca Piturca a avut noroc in acest meci. Dar cred ca lumea il cam detesta nu doar pentru esecurile nationalei din ultimii ani, ci mai ales pentru clauza uriasa de plecare de la nationala, dupa modelul lui Mircea Sandu. Ei si-au asigurat venituri grase indiferent de performante. Asta nu e de acceptat intr-o lume sportiva de bun-simt, de catre public. Sportul nu trebuie sa fie o mafie de imbogatit niste semnatari de contracte privilegiate.

ss (34 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:45

De obicei se foloseste expresia „grupa mortii”……am avut vazut aseara ca e vorba de „grupa mortilor”. Subscriu, chiar daca sunt stelist iar selectionerul a fost varful echipei de aur…….Piturca demisia, du-te!

4patraulea (45 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:47

nu avem jucatori, nu vad ce antrenor ar mai putea veni la Nationala si sa faca vreo „mare” branza, piturca si-a depasit conditia, parerea mea

Mac Mac (58 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:49

@adi #16. Prost nu e cine cere, adica Piturca, ci cine da, adica Mircea Sandu care i-a facut pe plac unui antrenor mediocru.

danilovic (56 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:49

Piturca va fi mereu dusmanit de suporteri, pentru ca el e un om dusmanos…si ne-a aratat-o de multe ori!
Nu cred ca mai are rost sa vorbim de cunostintele tactice ale lui…jucam ca o echipa de divizia B, indiferent de adversar…
Este incredibil cum un astfel de antrenor a ramas atat timp la echipa nationala…nu este posibil ca acest barbugiu (prins de altfel cum fura la casino) sa apara in fata romanilor care iubesc fotbalul si sa spuna numai baliverne…greseli gramaticale, atacuri la jurnalisti si jucatori etc…
Sper sa avem si noi un antrenor cu bun simt, scolit si care sa poata reprezenta imaginea unei echipe nationale care sigur poate mult mai mult de atat.

Marius (4 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:54

Vesnicul spirit de carcoteala romaneasca. Chiar si 1-1 era un rezultat bun pe terenul principalei contracandidate. Romanii daca-ti descopera un defect ( jocul de barbut de ex.) nu-ti vor mai aprecia calitatile oricate ai avea. Chestie de caracter si de patologie a urii. Induse sau native…

Vasi (4 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:56

D-le Ioanitoaia, nu suntem suparati pe Piturca pentru acest meci ci pentru toate.
Exagerind un pic, daca Marica nu lua rosu ar fi fost schimbat cu un fundas 5 min mai tirziu – asta e senzatia; ca batem numai echipe”in deriva”; in „pasa proasta” etc. Si chiar si atunci ii batem pentru ca ei joaca foarte prost nu pentru ca noi jucam bine.
Senzatia este ca jucam mai prost decit am putea, de exmplu nu sunt un admirator al lui Reghe, dar Steaua juca mai bine decit putea – stiti la ce ma refer/
Asta e problema noastra, a celor multi, cu Piturca: echipele lui joaca mai prost decit ar putea cu adevarat.

Rey (154 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 16:57

Demisia? De ce nu? Am vazut cea mai slaba echipa Nationala. Desigur este discutabil daca vina ii apartine in totalitate lui Pitzi. Cand Chipciu, considerat jucator de viteza este constant depasit de aparatorii greci, cand Enache, Maxim, Pintili si Torje nu reusesc sa castige nici un duel de viteza cu adversarul, unul suferind la conditia fizica (???) avem o mare problema si nu sunt sigur ca este doar vina lui Piturca. Nu pot insa sa nu ma intreb ce vom face in fata unei echipe in plina forma fizica.
Ca supporter a lui Pitzurca inca de pe vremea cand a venit atacant la Steaua, ma vad in pozitia de a spune acum ca Nationala are nevoie de alt antrenor. La acest nivel nu mai poti juca cu Torje, Tamas, Chipciu, Marica. Acesta din urma mi-a facut dor de dromaderul, dandilushca, haplea in chiloti, Camataru.

california (349 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:00

am avut destule rezerve, ca si altii de altfel, ca vom lua toate punctele; rezultatul deci e cu atat mai placut;
fara vreo intentie critica (la victorie criticile nu-si au locul), fac doar cateva constatari:
-aseara toate au fost cu noi, concentrarea, jocul si norocul, fara de care nu se poate, oricat de bine ai juca;
-la randul lui, arbitrul a fost gentleman, un altul poate interpreta diferit hentul (involuntar) facut de pintili, sau calcatul adversarului pe laba piciorului (tot involuntar) in careul nostru, cu prabusirea acestuia din urma; poate ca fara eliminarea lui marica, nici arbitrul asta nu ne-ar fi iertat, apropos de noroc ca nu stii pe ce cai vine;
-piturca stie sa faca echipe din jucatori de nota 5-6, cum ii caracteriza cineva aici pe blog; se pare ca ranieri are nevoie pt. asta de jucatori de la 8 in sus; asa ca atentie pe cine va pune burleanu in loc, in eventualitatea plecarii lui pitzi;
-nu stiu ce a baut tamas inainte de meci, dar a jucat foarte bine ca aparator dreapta;
-l-am vazut si in alte meciuri si cred ca hoban ar trebui sa renunte la suturile la poarta
-in incheiere o nedumerire: chiar au aia de la fiorentina portar mai bun decat tatarusanu?

imp3rator (2 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:06

ieri a fost tolontan,azi ioanitoaia…….de ce oare gsp-ul il sustine pe piturca????domnule tolontan,domnule ioanitoaia,ale cui jocuri le faceti?ale cui interese le urmariti?

loop (2 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:08

Domnule Ioanitoaia, tot respectul pentru dumneavoastra si cariera impresionanta pe care o duceti pe umeri, dar la fel ca multi altii, eu prefer sa nu ne calificam la niciun turneu final jucand in felul in care o facem si am facut-o in toate mandatele lui Piturca( mai putin cel din ’98-00). Cu un asa fotbal mai bine stam acasa, ca ne facem de ras a la Euro 08. De ce sa vreau sa vad Romania la un turneu final facand act de prezenta? lasa, cand o sa meritam calificarea jucand cursiv frumos, fotbal modern atunci ne vom califica. Nu stim juca fotbal, ii lasam pe altii care o fac mai bine sa il joace la turnee finale. Pace

Habs (1 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:13

Pt. # 9 vasile :

Esti un caz foarte trist. Iti spun cit se poate de sincer ca ar trebui sa consulti un psihiatru cit de curind. Fara nici un fel de sarcasm… Sper ca esti doar depresiv fara a avea alte probleme mai grave.

Sanatate!

Marc (64 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:17

„Cu alte prilejuri, da, Pițurcă a greșit.”
Cine ne garanteaza ca nu o va face si cu alte ocazii. La Atena am castigat doar o batalie si aia din doua jumatati de ocazie. Am vazut nationale marcand 2-3 goluri in 10. nationala lui piturca, desi avea in fata o echipa dezorientata, n-a facut altceva decat sa conserve rezultatul. Nu este ceea ce ne dorim! Ce face cu echipa asta la europene? Are vre-un rost sa ne calificam (cu noroc) daca nu avem vre-o perspectiva la mai bine?!

Marian (18 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:20

Cum sa nu-l injuri pe golanul asta care statea prin cazinouri inainte sa vina la echipa nationala pentru ca nu avea echipa,pana si prietenii care l-au inventat ,,antrenor,,Mititelu si Gigi Becali l-au dat afara, doar prostul de Mircea Sandu mai credea ca este antrenor chiar daca pana si el l-a dat afara de vreo 2 ori,din cauza lui am pierdut 3 sau 4 calificari la turnee,gata ajunge cu mascariciul asta.

iulian (4 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:23

Sa vina „regele Hagi-marele antrenor” si abia atunci o sa-l apreciati pe Piturca. Ce poti face cu jucatori mediocri care numai fite au in cap,ce poti face intr-un campionat mediocru,intr-un campionat cu aranjamente, ???

nyk (25 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:28

Nu am nimic de zis contra articolului in sine, este chiar bun dar chiar nu vedem ca istoria se repeta. Pai nu am batut si pe turci in calificarile anterioare si ei aveau o echipa mai buna decat Grecia. Daca lucrurile mergeau conform cu realitatea de fapt turcii trebuiau sa mearga la modial.Vom ajunge din nou la baraj cu toate facilitatile forului european si acolo ca de obicei vom pierde pentru ca noi nu ma suntem o echipa cu nerv care macar cand ajunge cutitul la os sa se mobilizeze.
Nu mai credem ca fotbalul se conduce dupa ureche ci prin metode moderne (vezi Germania). Nu suntem neaparat impotriva omului Pitzurca ci impotriva antrenorului Pitzurca invechit si perimat. Se cheltuiesc milioane de euro in jurul echipei nationale dar nimic pentru echipa nationala. Echipa nationala trebuie sa fie motorul fotbalului de la noi, trebuie sa impuna strategii noi pentru copii si juniori in campionatul intern, trebuie sa ridice stacheta, trebuie sa fie cel putin ca inainte ca mesaj: „ca la nationala” . Nationala trebuie sa fie fruntea nu numai ca rezultate ci si ca metode.Aceste lucruri nu se pot intampla in era Pitzurca pentru ca el nu poate, nu are educatia necesara. el stie doar o meserie care a invatat-o dupa ureche, a furat-o.Noi avem nevoie de oameni pregatiti in toate domeniile si deci si la fotbal.

indisciplinatu (9 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:38

Si ce-oti vrea domnule Ioanitoaia??..sa facem sluji in fata lui Piturca???
Eu unul sunt satul de stilul de joc al nationalei din ultimii 4-6 ani. Eu nu mai pot cu stilul asta defensiv cu mici incursiuni din care asteptam minnunea. Gata, sa plece la arabi si sa-i pacaleasca pe aia, pe banii lor desigur, pe noi nu ne mai poate pacali…si mai stim noi pe unul care tot asa a „jucat” vreo …10 ani!!!!

Stra Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:38

Si iata, nea Ovi, cum trecu si Piturca peste protejatul Luce cel Batran!

nyk (25 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:44

@California- ma bucur ca ai ridicat acest subiect al selectionarii. Vreau sa ma refer la Hoban care nu a fost, nu este si nu vafi niciodata jucator de echipa Nationala precum Cocis, Florescu, Torje si multi altii. Hoban nu a fost gonit de la Petrolul doar din cauza indisciplinei ci mai ales din cauza lipsei de valoare. Faptul ca a fost chemat la echipa nationala i-au facut pe Capra si compania sa-l recheme pentru a lua macar ceva banuti pe el. Prepelita este cu mult peste Hoban la orice capitol. De fapt Hoban nu este fotbalist, este un fel de jucator de fotbal.Si aici se vede incontinuare practica lui Pitzi dupa flerul care-i lipseste. As spune ca toate prerogativele pentru care este laudat in articol ai lipsesc cu desavirsire.

goghe (38 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:49

Daca o sa plece Piturca o sa se lumineze si copii astia de pe aici cum este cu fotbalistul roman. La ce jucatori romanii sint in activitate – nationala se bate cu echipe de mina a treia. A batut Grecia – da, mare realizare! Bravo Piturca!

zona magheru (49 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:54

Te uiti pe comentarii si singura concluzie este ? Acelasi popor increzut, orgolios din cale afara desi in istoria fotbalului european si mondial la nivel de nationala sau mai ales la nivel de club in prezent nu reprezinta mai nimic . Mai ales arhitectul ala care viseaza ca Nationala nu este altceva decit Piramida lui Keops ! In realitate nu ai ce sa selectezi pentru ca nu exista mai nimic . In curind i Nationala de tineret dupa meciul din Germania va lua vacanta pe termen lung .

Liviu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:54

Sunt de fapt doua probleme…ingroparea fotbalului juvenil, de masa care putea decanta dintr-o masa mai mare de jucatori, adevaratele talente, de catre fosta conducere a FRF. Unde sunt centrele de copii de acum 25 de ani? Unde sunt echipele de juniori? De mai bine de 10 ani nu avem decat doi jucatori de top, Mutu si Chivu, in rest pleava!!!
A doua problema…Piturca joaca la plesneala, ca la barbut…nici o tactica, nici o strategie nimic…intra zarul castiga, nu, stam iar la televizor!!

adi (26 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:54

@#29 Marian: „prietenii care l-au inventat ,,antrenor,,Mititelu si Gigi Becali l-au dat afara”-Tovarase Marian ,fugi repede la farmacie si ia pastilele prescrise de medic.Cum poti sa vomiti asemenea tampenii? Piturca a fost un bun fotbalist ,un bun antrenor care deja calificase echipa Romaniei la turnee finale ( atat la seniori cat si tineret) pana in momentul in care infractorii Becali si Mititelul au aparut in fotbalul romanesc ( Jiji Becali adus chiar de Piti).

bazileon (167 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:56

Daca am fi jucat un fotbal nou, interesant, frumos, curajos etc sau daca am fi invins o echipa nemaipomenita, cu un fotbal incantator, treaca mearga. Dar cand am castigat in fata unor ciumeti, cu un 11 m acordat cu multa larghete, ce rost au elogiile?

corect (58 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 17:59

Care 3-4 calificari le-a pierdut Piturca?,esti intr-o mare eroare .Piturca nu e mare antrenor,n-are carnetele precum Dinu,dar a obtinut ultimele 2 calificari la europene in 2000 si 2008,plus cu nationala de tineret.La ultima campanie a dus echipa la baraj.Cred ca il confunzi cu Razvanel care a dus echipa pe locuol 90 in clasamentul FIFA.Bun sau rau,Piturca a obtinut ultimele 2 calificari ale nationalei din acest mileniu.Asadar Mariane,care sunt cele 3-4 calificari pierdute de Piturca..?

marin daniel (3 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:07

CA A CASTIGAT FOARTE BINE , DAR NU UITATI CA FOARTE MULTII SUPORTERII AI NATIONALEI ,CA SI MINE DE ALTFEL , NU VIN LA MECIURI , DATORITA LU PITURCA , DIN PARTEA MEA , SA PLECE , SA RAMANA , TREABA LUI , DAR ATAT TIMP CAT PITURCA E ANTRENOR LA NATIONALA, NU IMI MAI DORESC SA CALC PE STADION

acciduzzu (108 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:09

Nea Ovi, nu inteleg si pace ce anume te face sa sustii cele din articol. Ai o experienta dar tocmai de aceea e de neinteles aceasta sustinere nefondata pentru un om care, in primul rand profesional este evident depasit. Am vazut vreo cativa comentatori care au inceput sa o dea pe gandire bolsevica si ramasite comuniste la cei care sustin plecarea lui Pitzi de la nationala. Haideti atunci sa o luam in stil business. Daca ar fi sa facem o analiza a managementului si rezultatelor nationalei, pe baza de rezultate concrete si cifre, ce rezulta? Ca nationala a ratat pentru ca, atentie, Pitzi n-a avut in contract tinta calificarea la mondiale. Cat de comunist a putu fi M Sandu ( ca canceros a fost) incat sa nu-i stabileasca acest obiectiv si i-a mai si semnat clauza aceea mitocaneasca de reziliere? Business e asta? In continuare: nu ne-am calificat asa ca FRF a pierdut cateva zeci de milioane de dolari ( sau euro) samd. FRF, sub obladuirea noului przident, nu-i plateste clauza(probabil Zburleanu a fost cooptat sa acopere porcariile de acolo contra unei sume frumusele). Altfel nu se justifica. Pentru ca mergand pe premisele unei noi ratari a calificarii si a pierderii altor zeci de milioane de dolari/euro, inseamna ca rezultatele financiare vor fi dezastruoase. Faceti un calcul simplu. Cat a incasat frf datorita rezultatelor mizerabile obtinute de managerul Pitzurca si echipa sa si scadeti salariul domniilor lor plus taxe si impozite si spuneti-ne si noua daca FRF a iesit pe profit. Aveti curajul? Astept.
oricum o intoarcem Pitzi si echipa lui au adus frf in stare de faliment. Asta poate fi explicatia pentru care Zburleanu nu are curaj sa-i taie stipendia acestui asa-zis manager. Spui ca toti trag in Pitzi. Ca vezi doamne fotbalul nostru e sarac in jucatori. In business daca doua firme produc acelasi produs, din aceleasi materiale dar cu tehnologii diferite si oameni calitativ diferit pregatiti, una v-a iesi mai bine si cealalta pe pierdere. Dupa ani de esecuri repetate nu crezi ca ar trebui sa incercam si alta ” firma”, alt selectioner? Pentru ca intre timp alti antrenori au construit echipe, oricum mai bune decat nationala. In mod cert alti oameni cu acelasi material pot obtine rezultate mult diferite. De ce ne intoxici spunandu-ne ca Pitzi e singura solutie valabila? De ce incerci sa acoperi un manager si un om de fotbal pe care viata l-a dezvaluit ca fiind total depasit, intelectual, profesional si educational? si mai ales de ce incerci sa-l pastrezi intr-o pozitie in care NIMIC si repet NIMIC nu-l recomanda ca oferind argumente ca ne-ar califica? Dupa rezultatele si dpdv business si dpdv fotbalistic o victorie chinuita si norocoasa, conjuncturala nu ofera nici o argumentatie pentru a sustine in continuare o echipa de conducere care a dovedit clar si fara echivoc ca nu este capabila sa produca rezultate. Evhipa joaca haotic, atacantii desi in superioritate numerica de cel putin 5 sau 6 ori pur si simplu nu stiau ce sa faca si se opreau sau erau deposedati. Idee tactica, sa ma ierti, dar nu a exista. Felicitari baietilor care de la meci la meci incearca sa suplineasca lipsa ideilor tactice prin daruire. DAr, e prea putin. Poate gresesc. Dar, daca e asa, te rog mult, adu-mi contraargumente. De business si fotbalistice. Nu pseudo-argumente ca cele din articol. Te bagi?

liviu (3 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:14

Eu sint un altul ,dintre cei multi, care n-au crezut in victorie, cu Grecia! Desfasurarea meciului mi-a facut dreptate pentru ca Romania in afara de vointa de a pastra rezultatul n-a aratat nimic… In plus m-a uimit declaratia lui Maxim care a zis (ironic nu-i asa ?) ca ii puteam bate mai tare ; poate ca lucrurile se vad altfel din teren ! Daca ar fi putut face mai mult , de ca n-au facut-o ? Marele antrenor a avut noroc si de data asta ! Tamas spre surprinderea tuturor a jucat bine pe dreapta cind el de fapt mai tot timpul prost pe centru sau stinga…Nu-mi vine sa cred ca nu exista un fundas dreapta, de la lotul de tineret caruia sa i se dea o sansa si sa devina jucator al Nationalei…Ce viitor are Tamas cu lotul Romaniei intr-un an sau doi ? Daca Piturca i-mi raspunde la intrebarea asta o sa fiu nevoit sa-i acord circumstante Pina atunci domnule ziarist eu zic sa nu-l mai sustineti pentru ca nu aveti motive pentru ca doar intimplarea a facut sa aibe greciii o zi proasta si sa ne permita sa cistigam Ma gindesc cu frica la meciul cu Ungaria de la Bucuresti cind toti ai nostri vor intra zimbind cu gura pina la urechi pe teren, comvinsi ca li se cuvine victoria ,iar unguriii vor incerca sa dovedeasca ca infringerea cu Irlanda de Nord a fost o greseala…

CALINESCU (96 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:20

DOAR O VORBA SA-TI MAI SPUN :
RUSINE D-LE IOANITOAIA …..!!!!
PAI CUM A REUSIT SA PIARDA ACEST PITZURCA BARAJUL CU ASTFEL DE ECHIPA ????????
TITULARIZAND PE TOTI DOPATII STELEI A REUSIT SA INGROAPE FINANCIAR FRF -UL SI SA SCADA DE 10 ORI COTA FOTBALISTILOR ROMANI …..!!!!
DE ASTA IL SUSTII PE PITZURCA ?????
IN AFARA DE MECIUL ACESTA, NATIONALA LUI PITZURCA A JUCAT FOTBAL DOAR IN UNUL , IN VICTORIA IMPOTRIVA UNGARIEI …. IN REST NUMAI TZURCA !!!!!

JJ (98 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:21

@vasi #22. Nu mai batem pe nimeni pt ca 3 jucatori din 4 in campionat sunt straini, nu din vina lui Piturca.

Parneava (26 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:28

Stimate domnule Ioanitoaia.
Va citesc cu regularitate articolele si comentariile din presa scrisa sau electronica,dupa cum va urmaream emisiunile tv(procesul etapei,recursul etapei)si sincer de multe ori le-asi revedea cu placere.Dar daca o sa aveti curiozitatea sa va revedeti(recititi),emisiunile sau o parte din articolele d-voastra,produse sau scrise in anii 90,o sa aveti surpriza sa vedeti un alt Ioanitoaia:nu neaparat mai tanar,ca tineretea trece repede,dar mult mai incisiv,mai caustic mai drept.Ati fost ziaristul in care microbistii aveau incredere:de foarte multe ori auzeam microbistii spunand:daca si Ioanitoaia a zis atunci asa este! Din pacate in ultimii ani si aici ma refer inclusiv la emisiunile televizate,intrebarile altadata directe,abrupte si la obiect,sau transformat in intrbari telefonate,stiute parca din timp,iar raspunsurile care de cele mai multe ori ocoleau intrebarile,ramaneau in coada de peste.Acum vad ca il aparati pe selectioner:pentru numele lui Dumnezeu domnule Ioanitoaia,sunteti un intelectual,nu ar fi normal sa aiba si tarisoara asta un antrenor scolit,care sa stie sa vorbeasca una- doua limbi straine,care sa fie absolventul unor cursuri internationale de antrenori si care sa fi trecut macar o data ca antrenor prin fotbalul de calitate?Nu mai pot sa vad cum nationala noastra paseaza cu regularitate INAPOI,presteaza un fotbal jenant pe toate planurile si nu din vina jucatorilor! Ce jucau stelistii si dinamovistii la cluburi si ce li se cere la nationala?Pasa INAPOI este ideea remarcabila a unui antrenor incapabil sa invete ,incapabil sa aduca ceva nou in fotbalul romanesc.Din cauza unora ca el,fotbalul romanesc pierde spectatori,sponsori, echipe de traditie dispar.Pentru ca astfel de oameni distrug credibilitatea fotbalului romanesc.Nu-l urasc pe selectioner,il deplang ca nu a avut niciodata puterea sa-si analizeze singur activitatea si sa plece.Pentru ca noi astazi umblam incaltati in pantofi,dar in fotbal cineva ne obliga sa purtam opinci.Si suntem in secolul XXI.In final,va rog domnule Ioanitoaia,nu mai aparati parveniti obraznici si lichele,ridicati stacheta criticii punand degetul pe rana,spunand dupa fiecare meci ce jucator va placut,care a jucat slab,unde a gresit antrenorul,de ce nu a fost selectionat X sau Y,spuneti toate astea!Pentru ca de prea multa vreme nu o mai faceti si noi ASTA asteptam de la d-voastra jurnalisti sportivi:PARERI AUTORIZATE.Astept domnule Ioanitoaia……….

Nea Vanea (170 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:29

Cu el pe banca, Nationala a jucat doar tzurca!
Sa speram ca vom scapa de el!

corect (58 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:29

Mariane,
Ia sa vedem cind a fost Piti antrenor,prima data a fost in 98 dupa ce Iordanescu a ratat calificarea la mondiale,in acel mandat Piti a calificat nationala la euro 2000 dar a fost dat afara de Hagi,Popescu si Dan petrescu.Apoi a antrenat nationala intre 2004 -2009 si a calificat-o la europene in 2008.Intre 2009-2013 a fost Razvanel care a irosit calificarea la mondiale in 2010 si la europene in 2012.

hopa (32 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:32

Bravo Piti!! Forza Piti, Forza Romania!!!
A construit o echipa din caterinca lasata de R. Lucescu.
Alaturi de echiopa nationala si de antrenorul ei.

Kaninu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2014, 18:36

…am zis ca poate o citi pitzurca pe aici…

Du-tee pitzi…si fa-i pe arabi fericiti!!! Esti ultima relicva de dinozaur ramasa in curtea FRF. Pleaca odata, sa putem tzine si noi cu echipa nationala ca ne-am saturat sa tot tzinem cu cei care pot sa-ti dea-la-cap…

Comentează