Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Lyon în espadrile

„Pentru un club cu anvergura lui Olympique Lyon a fi eliminat de către Astra e ridicol”, a punctat Vincent Duluc în l’Equipe de vineri într-o relatare ce n-a găsit, surprinzător şi partizan, nici un cuvînt frumos la adresa formaţiei române, […]

sâmbătă, 30 august 2014, 11:55

„Pentru un club cu anvergura lui Olympique Lyon a fi eliminat de către Astra e ridicol”, a punctat Vincent Duluc în l’Equipe de vineri într-o relatare ce n-a găsit, surprinzător şi partizan, nici un cuvînt frumos la adresa formaţiei române, nici măcar un compliment! Încă mai mult, în ciuda unei calificări care a prins pe picior greşit întreg fotbalul european, Astra e inclusă în categoria echipelor „de second rang”, de mîna a doua. Evident că un asemenea calificativ putea şi trebuia să lipsească.

S-ar cădea ca o astfel de atitudine superioară, pe undeva sfidătoare, să ne pună pe gînduri. Să ne dezveţe de vechiul obicei de a-i lăuda pe străini mai mult decît merită, în general, să ne ocupăm mai atent de noi, cu un plus de înţelegere şi de bunăvoinţă.

Asta a reuşit şi Duluc faţă de compatrioţii săi în textul trimis de pe malul Dunării, fluviu care, o recunoaşte francezul cu tristeţe, „a înecat visele jucătorilor din Hexagon” la capătul unui meci menit să consfinţească – reproduc titlul corespondenţei – La fin d’une epoque. Sfîrşitul unei epoci în sensul în care OL a rămas în afara elitei continentale pentru întîia oară din 1997 încoace! În consecinţă, nu-i de mirare că Duluc îi plînge pe umeri grupării lyoneze, pe care o vede „îndreptîndu-se în espadrile către marele ei stadion (n.a. 58.000 de locuri) ce va fi inaugurat la începutul lui 2016”. Rezumînd, l’Equipe subliniază că s-a întîmplat la Giurgiu ceea ce Aulas şi ai săi puteau să anticipeze: a venit nota de plată la capătul unui deceniu de declin sportiv şi economic.

Astra e cea care, aruncînd în aer toate pronosticurile, i-a încurcat socotelile lui Olympique, i-a blocat drumul european. Să-i lăudăm noi pe giurgiuveni dacă Duluc s-a făcut că plouă!

Comentarii (53)Adaugă comentariu

gurita (5 comentarii)  •  30 august 2014, 12:14

Total de acord,dar sa nu uitam ca nu e prima oara.Cu ani in urma,Viorel Moldovan,fost jucator in Franta a dat de pamint cu „hexagonalii”,care ne faceau tigani etc.uitand,intre altele si mari victorii romanesti in rugby ,gimnastica,canotaj,sporturi in care Franta a avut,deseori posibilitatea sa vada ca nu suntem oricine.

fanica (3 comentarii)  •  30 august 2014, 12:35

Si poate ar trebui sa invete si unii jucatori de-ai nostrii ca noi oamenii de rand, suporterii, tinem si cu alte echipe cand acestea reprezinta Romania. Am fost extrem de fericit cand Astra a eliminat Lyon si foarte amarat cand Petrolul a pierdut nemeritat la Dinamo Zagreb, desi sunt stelist. Si am prieteni dinamovisti care au fost foarte tristi cand Steaua a pierdut la bulgari, chiar daca Moti a fost la Dinamo. Cand l-am auzit pe Pancu ca Moti a facut fericiti milioane de romane, am ramas interzis. Acesti jucatori indoctrinati si suporterii care isi spun „ultrasi” nu au nicio legatura cu sportul. „Eu imi apar saracia si nevoile si neamul …”. Cum sa ma bucur pentru niste „bulgaroi cu ceafa goasa” …

xolv (50 comentarii)  •  30 august 2014, 12:42

Ba nu, e exact atitudinea pe care trebuie s-o adoptam si noi, si nu micimea conditiei ortodoxo-comuniste. Lucrurile mari nu se realizeaza prin mentalitatea de mujic inferior care din cand in cand mai da o lectie vesticilor. De aia Lyon era in sferturi ani de ani, pentru ca tintea sus si isi sustinea conditia, chiar cu aroganta de rigoare. Noua ne place sa traim numai in povesti de David vs Goliat, Harap Alb vs Zmeul si tot asa. Popor de oameni mici.

fzr (7 comentarii)  •  30 august 2014, 12:46

Si Aulas a spus ca au jucat intr-un oras,Giurgiu,nu prea frumos,dar au intalnit o echipa frumoasa…ei n-au fost niciodata prea diplomati si cand a fost vorba de romani si Romania au fost deseori acizi si fara manusi,nu vad totusi motiv de suparare,diferentele intre Franta si Romania sunt uriase si poate asta ar trebui sa fie un imbold pentru Romania sa reduca decalajul,in perioada interbelica Romania era chiar Franta estului Europei…

blabla (13 comentarii)  •  30 august 2014, 12:46

Nea ovi e excelent, baaa. Excelent. Cum sa nu-l citesti, cum?

caracara (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:47

Francezii sunt foarte aroganti, mereu au fost.

bratu (2 comentarii)  •  30 august 2014, 12:47

o calificare nemeritata. au stat cu fundul in poarta si au primit o pomana de penalty in tur…

sinistru (2 comentarii)  •  30 august 2014, 12:49

Transant ca in totdeauna, domnul Ioanitoaia. Va apreciez opiniile si sper sa continuati in aceeasi nota si pe viitor. Totusi, cu cine ati votat la Best Player in Europe? Sper ca nu cu Ronaldo

Andrei stelistu (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:49

Nu e posibil asa ceva!!! Francezii ne-au luat peste picior, dar noi suntem adevaratii invingatori

blatistul (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:49

Blatistul asta de Bratu ce vrea ma? Nu esti roman, ba. Bravo nea Ovi, zi-le tot asa. Pana la 100 de ani

Selfie man (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:51

STEAUA E TOT CE CONTEAZA, dar domnul Ovidiu Ioanitoaia are mare dreptate. Jos cu francezii, acum noi suntem la putere

mihaitza (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:52

francejii astia au primit exact ce trebuie. au vazut ce inseamna romania! data viitoare nu vor mai fi asa cu nasul pe sus. eliminarea nu e rusinoasa, ci faptul ca n-au fost in stare sa joace ceva in fata unei Astra care n-ar trece de locu 14 in liga a doua franceza

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 august 2014, 12:52

Trebuie sa luam de la fiecare ce e bun. Nimeni nu-i perfect. De exemplu chiar acum sunt doua articole pe gsp: unul despre opinia danezilor de Aalborg referitor la grupa lor celalalt despre opinia Astrei in legatura cu grupa lor. In timp ce danezii se plang de lipsa adversarilor puternici, care sa le aduca reteta financiara, ai nostri se bucura pentru ca astfel le cresc sansele de calificare. Imi pare rau, dar aplaud pozitia romanilor! Pentru ca vizeaza performanta sportiva (chiar daca intr-un mod meschin, al bucuriei pentru sansa avuta) si nu cea financiara, ca in cazul danezilor. E un exemplu, poate nu cel mai reusit, dar la indemana.
In schimb, cred ca suntem prea sensibili la opiniile strainilor despre noi. Chiar si dumneavoastra aici. Ne desconsidera? Pe Astra i-a ajutat faptul asta. Ne fac tigani? Si ce-i daca? Noi stim ca nu e adevarat. Dealtfel, faptul ca suntem deranjati de opinia strainilor spune si despre noi ceva. Faptul ca ne deranjeaza apelativul „tigani” nu tine si de rasismul nostru cumva? Adica, daca eram numiti „italienii estului” eram chiar mandri, poate. Desi comparatia cu italienii nu e neaparat magulitoare, imaginea acestora in vestul Europei numai pozitiva nu este (prin anii ’50 existau parcuri in Elvetia la intrarea carora era scris „interzis accesul cainilor si italienilor”).
Suferim de un complex de inferioritate in fata strainilor, asta e. Suntem deranjati cand ne ignora, suntem deranjati cand ne insulta (sau ni se pare noua ca ne insulta), suntem deranjati cand nu ne lauda destul sau cum credem noi ca ar trebui sa o faca. Da’ daca nu ne-ar pasa? Si, inca si mai tare, daca i-am determina sa ne laude toata ziua, sa vorbeasca despre noi doar la superlativ, oferindu-le doar exemple pozitive, uimindu-i cu ele? La varianta asta nu ne-am gandit, asa-i?

Nea Vanea (170 comentarii)  •  30 august 2014, 12:53

Aroganta frantuzeasca! Fara nici un suport legitim…
Bravo, Astra!

cristi (26 comentarii)  •  30 august 2014, 12:53

@ fanica- suporterii si jucatorii Rapidului nu vor uita niciodata toate jignirile si mojiciile facute de stelisti si de puscariasul de la poarta alba la adresa noastra…a-ti sarit calul mai mult decat se face….de-aia ne bucuram in masa de necazul vostru….si nu va suparati pe noi,dar v-ati tras-o singuri,cred ca sunteti cea mai fraiera echipa din istoria fotbalului,nu cred ca mai exista vreun precedent…

Cititorul (1 comentarii)  •  30 august 2014, 12:54

Va citesc de o gramada de timp, dar asta e unul dintre cele mai bune articole. Bravo!!!

Ioanitoaia 2 (513 comentarii)  •  30 august 2014, 12:56

Domnule Ioanitoaia, ce parere aveti de Steaua? Mie mi se pare o rusine ca suntem reprezentati de o asemenea echipa.

birlic (38 comentarii)  •  30 august 2014, 12:58

In fata lor tot tigani ramanem ,poate de aceea a lor iau facut pe toti francezi ,desi daca mergi in Paris ,numai pe Bulevardul acela mare pe unde-si fac paradele militare S /L poti fi in siguranta de hoti, in rest sa te fereasca Domnul sa ajungi prin cartiere marginase ,ca te bucuri ca ai scapat cu viata ,eu unul am simtito pe pielea mea cand am fost cu nationala la Paris si am fost cazati in Mont Parnas. Asa ca mai incet cu laudele despre francezi ,ca sunt mult mai hoti ca noi si mai prost crescuti .

adi_stelistul (359 comentarii)  •  30 august 2014, 13:03

@ birlic

Da’ ce-ai patit, dom’le, in „Mont Parnas”? 🙂 Bine ca n-ai nimerit in Marais, ca cine stie ce mai pateai pe acolo. 🙂

pawn (64 comentarii)  •  30 august 2014, 13:04

e o observatie fina. si eu, in timpul meciului, am ramas surprins de violenta cu care-l atacau fundasii francezi pe budescu (cel putin atacul unui negru, kone parca il chema, a fost de-a dreptul penal).
la nivelul asta, exista un oarecare respect intre profesionisti, mai ales fata de jucatorii tehnici ai celeilalte echipe, pe cand francezii (ma rog, echipa franceza) nu arata decat dispret si exasperare ca sunt pusi sa-si piarda timpul cu niste nimeni.
foarte ciudat. si nu ca eram romani; indiferent cine ar fi fost in locul astrei (in afara de englezi, germani, spanioli), lyon i-ar fi tratat la fel.
si-mi aduc aminte ca asa au jucat si cu steaua acum multi ani, cu un alt cotonogar obraznic in rol principal (toulalan). daca-i lasi sa te intimideze, si sa intri in jocul asta de „lasa ca vedeti voi cine e seful”, atunci esti terminat.

suporteru (1 comentarii)  •  30 august 2014, 13:05

La fel au fost si romanii inaintea meciului cu vecinii de la sud.

moi meme (26 comentarii)  •  30 august 2014, 13:08

daca ar schimba numele franta cu algeria 2 sau maroc 2 nu ar fi nici o exagerare si nici un comentariu rasist,doar pura realitate…un francez echidistant,obiectiv,ar confirma asta,sunt orase in sudul frantei unde cei pur sange sunt minoritari….as vrea sa vad franta in 15-20 de ani cu ce se mai lauda

alan (6 comentarii)  •  30 august 2014, 13:10

nea Ovidiu, francezul are dreptate. Nu este vorba de atitudine superioare, Astra chiar este considerata o echipa de mana a doua. Pana la urma Astra nici exista pe harta fotbalului european pana la aceasta surpriza si mai e mult de muncit pana isi va face un oarescare nume. Recunoasterea nu vine asa repede. Acuma omul putea sa aiba si ceva aprecieri la adresa Astrei, totusi articolul vine dupa victoria franceza, dupa meciul tur sa ne amintim ca ziarele franceze au fost pline de laude la adresa Astrei

MZM (390 comentarii)  •  30 august 2014, 13:38

De ce crezi, nea Ovi, ca ziaristul francez a insultat Astra cand a spus despre aceasta echipa ca este „de second rang”? Eu cred, dimpotriva, ca a ridicat-o in ierarhia europeana mult mai sus decat este in realitate! O consideri cumva pe Astra „de premier rang”, alaturi de Real, Barcelona, Bayern, Chelsea, Manchester U, Milan etc.??!!

Catalin (1 comentarii)  •  30 august 2014, 13:39

vai domne…..s-a zis ca astra e echipa de mana a2a :)) pai dar cum e ? astra nu are nici 1% din palmaresul lui Lyon! e o echipa de mana a3a de fapt ! s-a intamplat acum sa se califice, asta si datorita faptului ca Lyon a investit in jucatori de valoare precum Steaua!

JIM BEAN (50 comentarii)  •  30 august 2014, 13:43

Am vzt ca reporterii sportivi ii lauda aiurea mereu pe adversarii echipelor romanesti(a se citi ii pupa-n cur!)iar la mici avantaje acordate de arbitrii echipelor noastre ei tipa mai tare ca spicherii straini!, nu a fost penalty!, arbitru a gresit!!.Cind echipele franceze primesc aceleasi,,pomeni”cei de la France Fotbal nu zic nici pis..aveti ce invata de la straini!, toti cei din presa!!!

:)))) (84 comentarii)  •  30 august 2014, 14:09

Hotarati-va…ori avem un fotbal de 2 lei, ori suntem campioni mondiali? Astra este o echipa de mana a doua. Lyon da salarii de milioane de euro. Fotbalul romanesc este o gluma pentru saracii din tara. Uitati-va cati fotbalisti pleaca de aici si nu reusesc sub nicio forma sa se impuna in campionatele in care ajung. Marica, cel mai important om din nationala joaca la o echipa mediocra din Turcia? Rusescu e vai mama lui. Torje, Sapunaru, Tamas? Hai sa fim seriosi. Uitati-va bine de tot. Asta de mai jos este SPUMA fotbalului romanesc! Cu exceptia Maxim, restul sunt prieteni cu fotbalistii. Nu doar Astra este o echipa de mana a doua. Tot fotbalul romanesc este de mana a doua. Costel PANTILIMON (Sunderland);
Ciprian TĂTĂRUȘANU (Fiorentina);
Gabriel TAMAȘ (Watford);
Vlad CHIRICHEȘ (Tottenham);
Dorin GOIAN (Asteras);
Cosmin MOȚI (Ludogorets);
Dragoș GRIGORE (Toulouse);
Răzvan RAȚ (PAOK);
Mihai PINTILII (Al Hilal);
Gabriel TORJE (Konyaspor);
Alexandru MAXIM (VfB Stuttgart);
Bogdan STANCU (Genclerbirligi);
Ciprian MARICA (Konyaspor).

gabi (12 comentarii)  •  30 august 2014, 15:41

1. Francezii sunt o natie aroganta, mereu. Numai pe englezi si pe nemtii ii respecta (pentru ca au luat mereu bataie fie pe teren fie pe campul de batalie)
2. Daca Steaua era eliminata de o schipa dintr-un sat din Bulgaria….(stai un pic, Steaua chiar a fost eliminata de un sat din Bulgaria!), cati cronicari sau specialisti de fotbal romani ar fi gasit cuvinte de lauda la adresa lui Razgrad?
Cati nu ar fi zis ca am fost eliminati de niste anonimi?

Trebuie sa recunoastem ca suntem la fel de infumurati ca si francezii (vezi inclusivi declaratiile de superioritate de acum ca „avem o grupa usoara” cu pescarii danezi sau alte arogante de astea. Si vrem la randul nostru sa fim pupati in fund.

MR. Vali (3 comentarii)  •  30 august 2014, 16:18

Francezii astia nespalati ma calca rau pe nervi
au uitat cand purtau peruci ca le dansau paduchi in par
daca astra e o echipa de mana adoua Lyon cu toti banii ei e de partea de jos a clasamentului din liga 1 romania.
la ei nu mai monaco si psg care fac transferuri pe 10 de milioane de euro . Franta egal o tara plina cu cacat

marian (160 comentarii)  •  30 august 2014, 16:50

Cred ca inainte de a ne supara ar trebui sa tinem cont de un lucru: in clasamentul cluburilor pentru sezonul 2014/2015 (stabilit pe baza coeficientilor UEFA), Lyon se afla pe locul 12 cu 97,3000 puncte, iar Astra Giurgiu pe 223, cu 6,9514 puncte. De aici pleaca, probabil, socul suferit de francezi, la care se adauga, desigur, nesimtirea lor proverbiala …

gin (25 comentarii)  •  30 august 2014, 17:11

Generalizarea e boala grea…

Stan (44 comentarii)  •  30 august 2014, 17:28

Excelent.

nea caisa (222 comentarii)  •  30 august 2014, 19:29

Nu am avut timp sa o scriu pana acum si o fac din toata inima: bravo, Astra!

helioglobalus (26 comentarii)  •  30 august 2014, 19:56

Duluc, ăsta e nume de ziarist român, ce să-i ceri…

rushdie (24 comentarii)  •  30 august 2014, 22:21

E just. pe teren esti sau nu bun, basta. Restul sint glume, speculatii de presa franceza pentru care romanii sunt niste papuasi din Europa, jumatate rromi, jumatate slavi…

Traian (39 comentarii)  •  30 august 2014, 22:31

felicitari, un articol excelent!

din California (3 comentarii)  •  31 august 2014, 0:06

Renumite cronicar,iar dai cu bata-n balta si te dai dupa cires.
Pai de ce nu scrii de stoaia,acolo arde,nu Lyon.
De Moti,de umilinte si caricaturi,de ce-ai vazut tu la TV,chit ca nu erai in tara.
Aceasta atitutine inseamna lasitate,scoala comunista si abilitatea de a juca la doua capete,sa nu superi pe nimeni.
Toata suflarea microbista astepta comentarii despre meciul de la Sofia,dar..sa scrii despre stoaia trebuie sa ai totusi curaj.

Bogdan C.F.R. (3 comentarii)  •  31 august 2014, 0:41

Am citit articolul…omul era amarat…a fost o surpriza pentru toata lumea…Ar fi putut zice macar ceva de bine de Astra, dar nu i-a ars; de altfel, VDL e un jurnalist decent si simpatic, asa cum sunt mai toti in Franta si prea putini in Romania! Cat despre comentariile anti-frantuzesti de aici…te doare capul !!

Vasca (166 comentarii)  •  31 august 2014, 1:49

Bravo Nea Ovi, prea ne iau toti nespalatii de capsunari.

m.dan (2 comentarii)  •  31 august 2014, 2:11

ipocrizie, ipocrizie, ipocrizie. noi nu ratam nicio ocazie sa ne batem joc de cei mai amarati ca noi, sau chiar de cei de acelasi nivel. nu mai departe de ieri citeam cum dl geambasu ii ironiza pe ‘habarnistii’ din gibraltar, cum au ajuns ei sa voteze fotbalistul anului alaturi de gigantii din media romaneasca (dvs.). cand dinamo a pierdut de exemplu cu elfsborg, aia erau niste „pescari”, niste „amatori”. cu siguranta in articolele scrise atunci numai cuvinte frumoase ati avut despre elfsborg, in niciun caz nu ati desfiintat dinamo de la primul pana la ultimul cuvant.

ricco (80 comentarii)  •  31 august 2014, 2:15

Da, dl. Ioanitoaia. Asa este dar acest lucru NU trebuie sa ni-l spuneti noua ci SUPER JURNALISTILOR pe care-i aveti in subordine.
S-auzim de bine.

Petrica (1 comentarii)  •  31 august 2014, 5:24

Bravo Astra da! A jucat ft bn dubla. Da ma tem ca inclin cu ”:))))” pe tema asta. Avem un fotbal de 2 lei. Infrastructura pauza, copii si juniori pauza, jucatori de valoare pauza, specialistii in ale comentariilor garla, moral de invingatori pauza, succese pe orice plan pauza. Ft prost stam si suntem in cadere libera la toate capitolele. Doamne ajutane!

nostradamus (16 comentarii)  •  31 august 2014, 6:25

Nea Ovi, nu stiu daca stii, dar giurgiuvenii ie ploiesteni, nea bre. Stii, giurgiuveni sadea gen: Seto, Morais, Yahaya, De Amorim, Fatai sau Grandin. Ei chiar sunt nascuti si crescuti la Giurgiu. Normal ca trebuie sa fie laudati atata timp cat au rezistat in fata unei echipe fara 10 oameni, care nu si-a prea dorit sa continue in Europa, considerand ca in Ligue 1 se bate la retrogradare.

Neculae Securici (1 comentarii)  •  31 august 2014, 7:36

COMPARATIE:

Lyon este o echipa care a dominat fotbalul francez si a fost eliminata de o formatie care plimba cortul intre orasele Romaniei.

Steaua domina si a dominat fotbalul romansesc si a fost eliminata de o echipa fara istorie.

Romania a batut Olanada la Constanta acum ceva ani.

Normal sa fie un soc…

gurita (5 comentarii)  •  31 august 2014, 10:00

Revin sa-i raspund lui Nostradamus,cf.caruia lyonezii „n-au vrut”sa continuie cursa europeana,fiind in lupta pt.evitarea retrogradarii.Mai baietas,daca n-ai vazut cum s-au luptat „ca leii”(daca nu stii,lyon le ei inseamna leu) si cum au ramas tintuiti pe gazon la sfarsit,inseamna ca ai plrobleme ori cu ochii,ori cu capul.In plus,vezi comentariile din presa franceza.Vai ce tragedie !

Marcello (83 comentarii)  •  31 august 2014, 12:27

@din california #37. Esti absurd. Fiind la Monaco, nu a vazut meciul Stelei deci nu avea cum scrie despre el. N-ai vrea ca toti sa scrie despre acelasi meci. Ioanitoaia a cam prevestit esecul, uita-te in arhiva.

pityu (22 comentarii)  •  31 august 2014, 14:22

Da ,dl.ioanitoaia are dreptate. Astra a progresat cu majoritatea de romani in echipa.
Cred ca cel care ptrebuie privit cu atentie este „patronul”cu adunatura de bani dupa revolutie.
Sreaua cu banii nlui Becali,scolit in targul Oborului, CFR-ul cu portughezii lui, toti marii jucatori romani plecati ca vedete in Romania se intorc fara coada. Asta este Romania,asta este Eiropa, nu cu europeni.
Becali, Neculai …. nu se uita la scolile romanesti cu si fara carte , cu si fara sport, cu si fara bani, cu si fara profesori, profesori cu diplomenca si Ponta si 80% din Parlamenteri.
Ei, d-le. Ioaniotoaie, aveti datoria ,sunteti obligati,sa formati sportivi ROMANI, sa le vedeti si sa le scrieti.

pityu (22 comentarii)  •  31 august 2014, 14:29

Scuze pentru lipsa de corectura a textului.
Steaua -nu Sreaua. diplome etc.
Multumesc. sunt miscat sa citesc rezultate fara analiza ,al celor ce se intretin din sport. Si…traiesc bine. ca si cei dela DIGI-Sport 1-Steaua.

Cheetah (2118 comentarii)  •  31 august 2014, 18:09

Atitudinea francezului e sfidatoare la adresa romanilor la modul general, asa ca nu ne mira ca o exprima asa chiar si in fotbal.
Dupa ce se vor convinge ca provencala lor isi are originile intre Carpati si Dunare, vor invata sa-si respecte cum se cuvine stra-stra MOSII.
Dar nici noi nu putem fi prea mindrii de atitia jucatori ne-autohtoni in echipele de fotbal cu bani.

Dtru (268 comentarii)  •  1 septembrie 2014, 0:06

Binevenit acest articol. Prea avem atitudine de slugi. Felicitari maitre si intoarce-te sa inviorezi peisajul.

Comentează