Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Războiul nimănui

Mănușa a aruncat-o Chipciu în clipa în care, la sfîrșitul meciului Steaua-Ludogoreț, l-a acuzat pe Moți că “lovea cînd arbitrul nu se uita”. Concluzia autorului unicului gol al partidei n-a lăsat loc de întors: “Un astfel de jucător nu merită […]

vineri, 22 august 2014, 3:44

Mănușa a aruncat-o Chipciu în clipa în care, la sfîrșitul meciului Steaua-Ludogoreț, l-a acuzat pe Moți că “lovea cînd arbitrul nu se uita”. Concluzia autorului unicului gol al partidei n-a lăsat loc de întors: “Un astfel de jucător nu merită respect”, deci “n-am cum să-l respect pe Moți”.

Sincer, eu nu l-am văzut pe fundașul campioanei Bulgariei lovindu-și adversarii. Dimpotrivă, cu excepția schimbului de înjurături cu Ad. Popa, petrecut la un corner, Moți mi s-a părut mai liniștit decît în anii în care purta tricoul “cîinilor”. Mai stăpîn pe el, mai relaxat. Atestînd că fostul dinamovist, cîndva renumit pentru duritatea intervențiilor, n-a comis nici un fault în 90 de minute, fișa tehnică a disputei a confirmat observația de mai sus.

Din păcate, Moți s-a grăbit să ridice mănușa. I-a replicat lui Chipciu în aceeași regretabilă manieră, anunțîndu-l că-l plictisesc declarațiile acestuia și invitîndu-l, dacă vrea să nu fie lovit, “să se ducă la șah”! Apoi a adăugat “Nu mă interesează pe mine respectul lui”, ca să încheie cu “mă doare-n cot de el!”.

Cu certitudine că, suporterii roș-albaștri fiind mai numeroși, publicul larg va ține cu Chipciu. Ca atare, va arăta cu degetul spre Moți și va aduce în discuție, ca o placă tocită de atîta utilizare, tradiționala concurență dintre Steaua și Dinamo. De precizat însă că de cînd Chipciu s-a transferat la Steaua, în ianuarie 2012, și pînă cînd, în iulie 2012, Moți s-a despărțit de Dinamo, așa-zisele eterne rivale s-au întîlnit o singură dată, pe 17 mai, meci cîștigat de Steaua cu 3-2, dar în care Moți a rămas pe banca de rezerve!

În consecință, invocarea insistentă a adversității istorice dintre formația din Ghencea și cea din Ștefan cel Mare nu prea își avea rostul în condițiile în care jucătorii cu pricina nu s-au duelat niciodată în culorile echipelor respective. Sau nu își avea deloc.

Îmi pare rău s-o spun deoarece îi prețuiesc pe cei doi jucători, dar replicile amintite nu-i onorează, ba îi și pun într-o situație incomodă, delicată. Angajați într-o gîlceavă fără sens, dar și fără învingători, într-un război care păgubește pe toată lumea, Chipciu și Moți ar trebui să-și aducă aminte că mănîncă o aceeași pîine. Iar de aici că au datoria de a se respecta reciproc pentru a fi respectați de cei din jur.

Apropo, mă întreb cu ce ochi se vor privi Chipciu și Moți în cazul în care Pițurcă îi va convoca la “națională” pentru confruntarea cu grecii din 7 septembrie?! Vor trece unul pe lîngă celălalt fără să se salute ori vor continua să-și arunce săgeți?!

De regulă vinovată, tentată să provoace și interesată să ațîțe, mass-media chiar nu s-a amestecat de data asta. În sfîrșit, deși nu-i de așteptat ca procesul de civilizare a fotbalului nostru, amînat sine die, să înceapă de la jucători, el trebuie să-i includă și pe aceștia. E obligatoriu.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

Ciury (4 comentarii)  •  22 august 2014, 16:03

i-a filmat cineva cand au declarat ce au declarat?….daca nu atunci isi vor spune unul altuia ca sunt inventii.
Si filmati daca au fost vor spune ca au facut asta pentru a pune presiune pe adversar.
Deci eu nu inteleg de ce preasa aduce in discutie astfel de declaratii…..
Afirmatia ca „presa nu s-a bagat” ar fi fost adevarata daca Moti nu ar fi raspuns….cine l-a intrebat pe Moti ce parere are de cele spuse de Cipciu?

deci….

Civilizatia fotbalului incepe cu presa

albertini (1 comentarii)  •  22 august 2014, 16:04

La faza din minutul 90 cand Steaua putea face 2-0, jucatorul Moti l-a calcat pe Prepelita pe picior cand acesta era cazut la pamant. Un gest ordinar al unui individ care chiar nu merita respect.

cccc (1 comentarii)  •  22 august 2014, 16:09

moti e o mizerie

valahustelist (46 comentarii)  •  22 august 2014, 16:12

Chipciu a venit cu aberatiile alea de copil frustrat,Moti i-a raspuns cu bun simt.

Talmaciu ros-albastru (4 comentarii)  •  22 august 2014, 16:15

Pana la conflictul cu domnul Moti (care nu va mai interesa pe nimeni dupa ce trecem de domnii Castraveciki), domnul Chipciu are o problema cu el insusi. I-as recomanda sa nu mai faca gesturi ostile catre peluza ca nu e el pedagogul care invata masele cum sa se comporte la nervi. respectul tribunei il castigi pe teren, nu il cersesti in interviuri si nu bati obrazul. Bati obrazul spre tribuna cand ai facut niste chestii pentru Steaua, adica atunci cand esti Lacatus, Dumitrescu…

Cristian (12 comentarii)  •  22 august 2014, 16:19

Chipciu este un pusti ingimfat, care plezneste de frustrare…Si asta e evident din toate perlele care le scoate pe sticla…Nu stiu cine se crede, el e doar un jucator bun intr-un campionat penibil si intr-o echipa nationala foarte slaba! Si Latovlevici vorbeste, dar macar ala e simpatic…Moti doar a ripostat, fapt perfect normal, avind in vedere si diferenta de virsta dintre ei.
Cei doi vor trebui sa inceteze cu prostiile si sa dea mina ca barbatii, ca intre colegi…Interesul nationalei este mai presus de ambitiile personale…

Stephens (1 comentarii)  •  22 august 2014, 16:21

Saraca oita a fost lovita..
Uaaaa te spun lu mama by Chipciu…

Offf doamne ce dur a fost Moti l-a lovit pe numaru 7 al Stelei..

Saracutul Chipciu; Moti ar trebuii spanzurat !!!

MITRU (1 comentarii)  •  22 august 2014, 16:22

D-le Ioanitoaia, imi pare extrem de rau dar si replica, si tonul lui MOTI sunt departe de a fi ale un om educat, nu spun ca si Chipciu ii are pe toti cei sapte ani de acasa. Un sigur lucru este sigur, Moti nu este la prima iesire verbala imbecila iar pe tapsan Moti nu a putut si nu va putea sa-si struneasca niciodata nervozitateasi invidia. Golurile educationale, de pregatire fizica si de tehnica se manifesta doar asa, este o problema de compesare psihica si la varsta lui problemele sunt extrem de greu de rezolvat. Rezolvarea implica eforturi enorme din partea sa si a celor care se ocupa de el. Problemele lui Moti nu sunt noi, parca d-l Dinu si nu numai, semnalau acum 2-3 ani in urma ceea ce spun eu deschis acum.

Adrian (2 comentarii)  •  22 august 2014, 16:35

Chipciu vorbeste de respect?El scuipa si injura jucatori pe teren.Ipocrizia e la ea acasa in ghencea.Si nu,nu sunt dinamovist.

DORELUS (1 comentarii)  •  22 august 2014, 16:37

Oameni buni las ca o sa vorbeasca mai frumos dupa retur,si atentie steaua meciul nu va fi usor,eu am vazut doar repriza a doua si ajungeau destul de usor bulgari prin careul nostru,am impresia ca un 1-0 la pauza ne-ar cam pune pe ginduri si nu sunt sigur ca haiduci lui Gilca nu vor da bir prin paduri,sincer as dori sa-i vad pe steaua in cuibul cu oua de aur mai ales ca balecali si tanti mita sunt departe de microfoane(cele adevarate…)

alex (14 comentarii)  •  22 august 2014, 16:38

ani de zile ati vandut numai canacan si acum va mirati de ce isi vorbesc asa jucatorii? pe bune? ce tupeu aveti voi de criticati, dupa ce „ati mancat o paine” scriind articole mizere . acum cand vedeti ca de fapt a fost o cale gresita veniti sa dati lectii? de ce sau tolerat in presa atitudinile unor personaje ce acum sunt la mititica? pentru ca era caldutz, va intrau banii in conturi. dupa ce ai stricat tot prin articole de rahat contribuind din plin la un declin al fotbalului. acum laudati atitudinea lui galca? pai asta e normal, normal e si stoican dar cam tarziu a venit normalitatea asta. si va zic si de ce tarziu, pentru ca daca te uiti la stadioane sunt goale si echipe ca FC Arges, U Craiova, Poli Timisoara au disparut si in curand altele de traditie vor disparea. si o sa muriti de foame ca o sa scrieti de derbiul damila macuica cu fcm scuipa’n dunare. sictir….

nea caisa (222 comentarii)  •  22 august 2014, 16:49

Doi distinsi cavaleri mascadu-si, fara indoiala, sub invelis fotbalistic, disputa pentru farmecele, nurii si parul pubian al aceleiasi domnite, cine stie, ocupata acum cu vreun fotbalist mai bine platit. Cu siguranta ca vor gasi o modalitate decenta de a-si arata unul altuia a cui e mai lunga si poate, in prietenie, se vor catara impreuna pe muntele Venus. In acord cu vorba cine rade la urma rade mai bine, Chipciu e in dezavantaj, deoarece nu stiu ce-i va zice el lui Moti, pe teren, la finele meciului retur, dupa ce bulgarii se vor califica. Insa consideratiile de mai sus le-am facut numai din stima ce-i port maestrului Ioanitoaia, eu de fapt aveam gandul de a – mi exprima admiratia pentru performanta de neegalat a echipei Petrolul, in frunte cu stelarul Mutu si cu genialul antrenor Razvan Lucescu. Nu am nici o indoiala ca Petrolul se va califica en fanfare, Mutu este garantia victoriei. De aceea Mutu ( ca si Keseru, care si ei a marcat sase goluri bulgarilor) trebuie neaparat luat la nationala, cu arcanul daca e nevoie, de Piturca, pentru a da stralucire meciului intre echipele unor tari aflate de doua mii de ani in criza. Avem nevoie de astfel de oameni la nationala, pentru meciul cu Grecia, fiindca e pacat sa vina grecii atata cale pana aici degeaba.

Redmax (3 comentarii)  •  22 august 2014, 17:05

Chipciu are gura cam mare in ultimul timp, ba se mai si lauda ca e jucator puternic, ca e scula, sa fim seriosi, e bun aici in anosta liga 1, Rusescu era f bun si cum a iesit afara nu stiu aia cum sa scape el. Daca era asa bun pe cat se crede el juca acumla vreun Bayern, Real sau macar Sevilla, Valencia etc. Sa-si vada lungul nasului, ca pun pariu ca are soarta lui Raul daca il vedem pe la vreo Granada sau Elche.

maximuspqr (14 comentarii)  •  22 august 2014, 17:27

Tragi matale concluzii nea” Ovi”,pe mine ma doare n cot de orice declaratie belicoasa,golaneasca,impertinenta sau cum naiba mai dau unii fotbalisti,antrenori si mai ales oameni din presa si televiziune. Golan sau idiot poti fi si stelist,dinamovist sau rapidist.(fotbalist sau suporter)
Pentru voi este o piine de mincat si faceti pe domnisoarele. ..ipocrizie parca se cheama.

reddog (14 comentarii)  •  22 august 2014, 17:34

Chipciu s-a comportat ca un badaran..Cum adica nu-l respecta pe Moti pt ca e dinamovist????????????Pai ce ar trebui sa faca un dinamovist ca sa capete respectul ‘marelui” Chipciu????Probabil ca daca Moti il mangaia pe fund si-l saruta pe gat Chipciu ar fi fost fericit si l-ar fi respectat poate chiar iubit pe Moti!!!!
HAI DINAMO!

antimafia (103 comentarii)  •  22 august 2014, 17:35

Moti e fundas si, ca atare, poate sicana atacantii, cred ca este o lectie pe care o inveti de la orice antrenor. In schimb, Chipciu este un fotbalist care tot jocul sta cu „ea” in gura, injura la greu pe toata lumea, e nemultumit de toti adversarii sai, chiar pot sa spun ca ar trebui sa ia mai multe cartonase decat i se acorda. Faptul ca este un fotbalist foarte bun il absolva de asemenea critici, insa te poti trezi cu Chipciu la nationala luind cartonas rosu de la inceput. Bineinteles ca este o lipsa de educatie, ca la multi fotbalisti dealtfel, dar in cazul lui, fiind foarte bun, se releva mai repede aceste tare educationale.

viki (10 comentarii)  •  22 august 2014, 17:38

L-am urmarit in teren pe Chipciu, mai ales de cand este stelist si a devenit international. Observatia mea este ca nu va performa chair daca are viteza si forta, fiindca ii lipseste inteligenta in joc.
Cu declaratia sa mi-a demonstrat ca si inafara terenului este lipsit de inteligenta

Neagu (17 comentarii)  •  22 august 2014, 17:42

@Albertini #2. Bravo, Nenea, ai vazut tu ce nu a vazut nimeni din stadion! Nu cumva i-a facut si fractura utilului Prepe?

Marean (270 comentarii)  •  22 august 2014, 17:45

Aveti perfecta dreptate, dar uitati cui va adresati. Unor cititori-chibiti care sunt la fel de melteni si de needucati ca si fotbalistii. Uneori mai rai si mai razbunatori.

Dragos (1 comentarii)  •  22 august 2014, 17:45

Problema e ca Chipciu a inceput sa atace si el a bagat si Dinamo in discutia asta, Moti a spus ceva de Steaua? Eu nu am auzit decat ce ati spus ca sa se duca la sah. Lui Chipciu a inceput sa-i placa la tv. Omul cred ca e fustrat, a ratat si penalty. Daca asa a fost, presa mai si minte.

bazileon (34 comentarii)  •  22 august 2014, 17:47

Poate ca e asa cum spuneti si Moti nu a faultat (ceea ce nu-l infirma pe Chipciu, care spune clar ca o facea departe de ochii arbitrului si pare-se si de ai cameramanilor), insa Ch. sigur a faultat din greu, de multe ori prosteste si poate ca un arbitru mai putin „gazdar” ar fi avut temeiuri sa-i dea al doile galben. Si mai grosolan e gestul de-a bate obrazul galeriei, dupa ultimul fluier. Cum zicea un amic stelist, oamenii aia din tribune cu venituri de zeci de ori mai mici decat ale rasfatatului marcator, au tot dreptul sa te fluiere dupa ce ratezi un 11m!

gabi (2 comentarii)  •  22 august 2014, 17:47

Nea Ovi cam prin minutul 92 , dupa marcarea golului o faza pe stanga , sut Keseru ( cred ) respinge portarul bulgar apoi Moti si in cadere , se si uita sa fie sigur de tinta reusita , il calca destul de grav si dureros pe Prepelita , asta ce mai este .Oricum Moti a fost si va ramane un FRUSTRAT

Georges (65 comentarii)  •  22 august 2014, 17:48

Citesc postarile unora si imi dau seama cata dreptate aveti ca suntem un popor needucat, dar plin de ifose si de pretentii.

bazileon (34 comentarii)  •  22 august 2014, 17:51

gata?

Ovidiu Grigorovici (5 comentarii)  •  22 august 2014, 17:58

Chipciu e un jucator foarte valoros, inteligent si cu un caracter puternic. Chipciu este mai valoros decat Maxim si va fi liderul echipei nationale. Accidentarea lui Chipciu a fost unul din motivele pentru care nu ne-am calificat de la baraj si Steaua nu a facut mai multe puncte in Champions League.

Marian (40 comentarii)  •  22 august 2014, 18:07

Plictisitor ca de obicei.

Alex (1 comentarii)  •  22 august 2014, 18:16

Eu dau vina pe Chipciu, va spun si de ce. Declaratia lui exacta a cuprins urmatoarele: „In plus, mai e şi dinamovist. Nu am cum să-l respect”; induce ideea ca nu-l poate respecta pentru ca e dinamovist.
De aici rezulta ca Alexandru Chipciu e un idiot. Marius Lacatus nu si-ar fi permis niciodata sa spuna asa ceva. Nici Mirel Radoi. Lacatus chiar e prieten cu Andone, erau prieteni de pe vremea cand jucau. Fosti jucatori ai Stelei si ai lui Dinamo treceau usor peste rivalitatea din teren, puteau iesi la bere impreuna, erau si coechipieri la nationala. Chiar daca existau rivalitati, chiar daca existau presiuni. Era familia Ceausescu, erau ofiterii de la Securitate, era selectia discutabila a lui Mircea Lucescu, care nu lua stelisti la lot in cea mai buna perioada a Stelei. Si s-a putut trece peste asta. Chipciu ce are de impartit cu dinamovistii? Chiar asa disperat e sa faca pe plac suporterilor? In plus de asta, nu inteleg de ce vorbeste el; apucaturile lui sunt demne de marele numar 7 de la Steaua. Injura ca birjaru’, inclusiv arbitrii; e destul de ferm in contacte, provoaca deseori. Stiti la ce ma refer, genul ala de lovituri pe care le dai intentionat cand jocul e mort. Mimezi ca nu te poti opri din alergare, lovesti cu mana la schimbari de directie, genul asta de faze. Face si el destule. Bai Chipciule, ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Cat despre Moti: da, e un jucator dur; declaratiile lui de dupa meci au fost ok insa, derapajul l-a avut la o zi dupa. A putut trece usor peste ploaia de fluieraturi si injuraturi care l-a insotit cam la fiecare atingere de balon. A avut si el destule derapaje ca jucator, e destul de dur si rudimentar. Daca voia sa iasa cu fruntea sus din toata treaba asta trebuia doar sa spuna ca nu-i pasa de ce a zis Chipciu sau ca nu raspunde si gata.
Ma intereseaza ca el sa joace bine, nu sa dea declaratii aiurea. Mai sunt 2 saptamani pana la meciul cu grecii, Gardos n-a jucat deloc pana acum, Chiriches la fel. Grigore e titular la Toulouse, Gaman a inceput bine sezonul insa cam atat. Steaua si Petrolul au fundasi centrali straini, Moti are sanse la selectie si mi-ar placea sa stiu ca avem in lot un jucator in forma si concentrat. Nu unul care are ceva de impartit cu un coechipier si pe care-l doare in cot, nu e ok. Decat asa mai bine nu vii.

Vlad (4 comentarii)  •  22 august 2014, 18:19

Va contrazic, manusa nu a aruncat-o Chipciu, ci a aruncat-o jurnalistul ala anonim care i-a atatat unul contra altuia cu tot felul de intrebari sacaietoare la sfarsitul unui meci super solicitant, deci intr-un moment in care le era greu sa fie diplomati. Dar asta e, trebuie sa traiasca si jurnalistii din ceva, iar scandalurile par a fi mai profitabile decat alte stiri.

tbone (11 comentarii)  •  22 august 2014, 18:26

pai domnu Ioanitoaia, mai sterge bre ochelarii aia, la ultima ocazie mare a Stelei, Prepelita baga alunecare dar intervine Moti, care loveste mingea in corner, sare peste Prepelita iar in cadere se vede clar cum il calca cu crampoanele pe acesta din urma, voit, intentionat, si asa mai departe

Cheetah (2118 comentarii)  •  22 august 2014, 18:31

Uite un motiv ca sa NU fie convocati la Nationala, daca se balacaresc in public in halul asta!
Cu exceptia unei minuni cind cei doi isi vor cere scuze reciproc unul altuia si, mai ales, celor ce-i incurajaza si platesc din tribune.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  22 august 2014, 18:33

Vlad #28. Aiurea, Chipciu a vorbit neintrebat despre Moti, iar Moti a raspuns dupa doua zile.

Mantza (2 comentarii)  •  22 august 2014, 18:41

Mult respect nu gasesti la cei doi si asta fara a despica firul in patru, dar daca i-am lua la bani marunti sigur ii putem baga in orice mahala de cartier , fara a face mare diferenta.
Chipciu un baiat oarecum „blajin” , arata obrazul suporterilor , ca si cand noi eram vinovati de modul total neprofesionist in care a pasat lovitura de la 11 metri. Draga Chipciu ,te rog sa-mi reamintesti si mie cum ai lovit mingea la loviturile de departajare din meciurile cu Astra; cred ca vina iti apartine in totalitate si nu suporterii sunt calaii tai. Ai cerut scuze numai colegilor tai , fara a aminti de suporteri(scuze meritam si noi); urat pentru un tata ce pare a dori sa dea o educatie frumoasa copiilor. Cred ca degetul la gura in semn de liniste , era mai cugetat domnule Chipciu.
Despre celebrul Moti , pot afla cu stupoare ca e roman , iesirile lui sunt mediocre , atat in presa cat si pe teren ,arata o calitate medievala a caracterului sau. Sa nu ne ascundem dupa degete ,ne caracterizeaza pe noi ca natie , ura fata de semenii nostri , invidia si marlania .
Va rog domnule Ioanitoaia, indrumati-va colegii din presa sa nu mai dezvolte astfel de subiecte , ci mai degraba am fi interesati de subiecte cum ar fi statistica amanuntita a unui meci , mod de pregatire tactica a unei
partide( mi-e dor de articole semnate Andrei Vochin) , sau dezbaterea pe larg in media a subiectului ” Piturca „.
Cu mult respect, Mantza.

flo (28 comentarii)  •  22 august 2014, 18:41

Doi jucatori de turca…dar parca Moti…a fost mai tare la faza asta…cine e si Chipciu asta de trebuie cineva sa-i merite respectul???…chipciu daca a fost intrebat mai bine se rezuma sa vb despre jocul lui si atat…nu sa isi dea cu parerea depsre Moti…aiurea doi penibili

B18 UTA (1 comentarii)  •  22 august 2014, 18:45

Bravo Maestre!!!! In Romania noastra mai trebuie sa le faca si cineva educatie!!!!! Felicitarii!!!!!!!!

Șerban (147 comentarii)  •  22 august 2014, 19:04

Faptul că moți „I-a replicat lui Chipciu în aceeași regretabilă manieră, anunțîndu-l că-l plictisesc declarațiile acestuia și invitîndu-l, dacă vrea să nu fie lovit, “să se ducă la șah”! Apoi a adăugat “Nu mă interesează pe mine respectul lui”, ca să încheie cu “mă doare-n cot de el!”., DOVEDEȘTE CĂ IOANIȚOAIA NU A VĂZUT, DAR CHIPCIU ERA LOVIT CÂND ARBITRUL NU SE UITA.
Nu știu dacă episodul eliminării lui Thereau prin lovirea „pe șest” practicată de moți (cooperarea tușierului se zice în târg c-ar fi fost aranjată de borcea) a fost uitat de autorul articolului, sau a fost eludat cu bună știință, pentru a provoca reamintirea lui suporterilor dinamoviști și steliști?!
Oricum Pițurcă, sadic și ofticos cum îl știu eu, are șansa să provoace tensiuni la lot!

radu cel frumos (31 comentarii)  •  22 august 2014, 20:39

chipciu; , dupa gol bate obrazul fanilor iar explicatia dupa meci imi pare rau ca am aratat obrazul galerie ,de fapt doar celor de la trib 1 si doi le=am aratat obrazul, de parca aia erau dinamovisti ca moti ,plus aia cu moti ca este dinamovist chipciu nu face altceva decat sa-mi confirme ca este DEBIL MINTAL.

run.away (3 comentarii)  •  22 august 2014, 20:44

Pai daca s-ar fi duelat pe teren pentru Steaua/Dinamo, atunci era razboiul lor? Pana la urma nu exista stelisti sau dinamovisti decat in tribune. Niciodata pe teren, cu foarte mici exceptii, desigur, insa astia doi nu fac parte dintre ele. Pe Chipciu il inteleg ca a adus in discutie trecutul dinamovist a lui Moti, ca vrea sa isi faca imagine buna in randul suporterilor. Si fiti sigur ca daca Chipciu juca la bulgari si Moti la Dinamo, raspunsul celui din urma ar fi fost: „Nu ma intereseaza respectul unui stelist”. Si cum pe astia doi ii intereseaza putin inspre deloc razbiul Steaua-Dinamo, stati linistit, domnule Ioanitoaia, ca nu vor fi probleme la nationala intre cei doi daca vor ajunge amandoi acolo.

steaua1986forever (2 comentarii)  •  22 august 2014, 20:46

Moti nu are nici cea mai mica legătură cu Nationala României pe când Chipciu este VITAL. Nu cred ca exista jucători de neinlocuit insa Chipciu este in acest moment. Si da, acest anonim fost dinamovist a lovit de multe ori cand arbitrul era intors. Am fost la meci, stiu ce vorbesc, nu imi dau cu părerea din fata televizorului. Stiam ca acest Miti este un „mare caracter”, ma bucur ca in sfârșit cineva cu ‘sânge in instalație’ a avut curaj sa spuna public acest lucru. Felicitări Chipciu. !

MZM (390 comentarii)  •  22 august 2014, 21:35

Nea Ovi, maniara aceasta de acritica sau a lauda la pachet si… industria, si agricultura, pentru infratirea clasei muncitoare cu taranime (si ea) muncitoare, mergea mai demult, mult mai demult. Pana una, alta, daca tot e sa vorbim de stelisti si dinamovisti, Chipciu nu a cotonogit niciun dinamovist, pe cand lui i-a rupt piciorul un dinamovist si l-a scos din activitatea fotbalistica aproape un an intreg. Dar, desigur, nu-ti mai amintest acest fapt banal! Dar iti mai amintesti daca ai scris vreun articol de lauda sincera la adresa celor de la Steaua, in secolul acesta? Ca, in secolul trecut, stim amandoi ca n-ai facut-o!

redog (2 comentarii)  •  22 august 2014, 21:37

ca dinamovist o spun klarr: chipciu e peste moti oricand.. e mai bun, mai tanar, mai nashpa!! bravo bai chipciu, ca l-ai altoit pe sotea asta de moti!!

Traian (39 comentarii)  •  22 august 2014, 21:39

Perfect adevarat, sunt intrutotul de acord cu dumneavoastra!

aham (140 comentarii)  •  22 august 2014, 22:00

mie nu-mi place chipciu dar aici e clar ca are dreptate. oricum toata lumea stie ce om de nimic e moti, o dovedeste si raspunsul lui… care dovedeste de altfel si ca intr-adevar a lovit. daca avea cat de cat creier sau coloana vertebrala isi cerea scuze.

Alex (1 comentarii)  •  22 august 2014, 22:16

a inebunit lumea pe aici…oitele comenteaza care mai de care in apararea unui jucator „vital” pentru echipa nationala…eu zic sa lasi etnobotanicele ca nu fac bine organismului…stiti cu toti ca Moti e un om de nimic…de unde?aveti un boschetar pe care il numiti idol care a scos din circuit un fotbalist,ptr. restul carierei,de ce nu e blamat?de ce este repsectat,chiar ii se atribuie numele de „bestie”…ciudat,ciudat tare de tot ca instinctul de turma este din plin simtit…nu a vazut nimeni nici o inregistrare cu Moti lovind pe cineva…la stana va rog

alin (626 comentarii)  •  22 august 2014, 22:21

Esti versat, Nea Ovi, citesc postarile stelistilor si ma crucesc cat pot fi de limitati in gandire si in exprimare. Cica ar fi vital Chipciu, dar pentru cine, doar pentru el si familia lui, ca pentru nationala e o rezerva oarecare.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  22 august 2014, 22:21

Nea Ovi, daca tot faci educatie fotbalistilor si in special celor doi atunci ia-o de la inceput. Ca se acuza de loviri samd e una dar ca Moti, un roman ( e roman?) sa cheme suporterii dinamovisti sa vina pe stadion sa-i sustina pe bulgari a fost o mitocanie care arata un caracter infect si o lipsa de inteligenta acuta. Eu stiu ca Moti e fotbalist si ca ei trebuie sa loveasca mingea si sa fuga nu sa gandeasca dar nu ma asteptam totusi la asemenea ineptii. Poti sa-ti castigii banii cum si pe unde vrei si poti dar sa iesi cu asemenea declaratii de descalifici ca om si ca roman. Nu stiu cum o sa-si permita Pitzi sa cheme la nationala un antiroman atat de virulent. Mai bine il chema Muti si tacea dreaq din gura. Asa, o deschide si pute.
Asa ca, mai bine scutural pe tembel pentru declaratiile alea retardate nu pentru lucruri marunte. Ma tot minunez si ma intreb de ce n-o fi facut Domnul prostia dureroasa? Atunci sa fi vazut urlete la Muti asta.

pystaru (3 comentarii)  •  22 august 2014, 22:25

Daca a-ti vedea unele reluari cu Chipciu plin de sange v-ati da seama ca a avut dreptate cand a zis ca a fost lovit de Moti. Este o reluare cand Chipciu vorbeste cu arbitrul de margine si e cu sangele la nas.

nicolae cristache (3 comentarii)  •  22 august 2014, 23:11

Sire, salut! E tocmai miezul noptii. Deci, chipciu a zis, Moti a zis, bravo!

Florin (215 comentarii)  •  23 august 2014, 5:38

Foarte bun articolul adresat insa unora cu urechile infundate.

John (564 comentarii)  •  23 august 2014, 5:43

Atentie ca Moti doar a raspuns, atacul l-a inceput din senin Chipciu care nu are nicio scuza deoarece reporterul nu l-a intrebat nimic de Moti. El a deschis subiectul din proprie initiativa, asa ca stelistii se leaga degeaba de Moti. Sunt de acord cu Ioanitoaia ca vinovatul numarul 1 e stelistul.

max (9 comentarii)  •  23 august 2014, 8:44

Frustrarea lui Chipciu e de inteles, a prins frica fundasilor dinamovisti de cind i-a rupt unul piciorul acum vreun an si ceva, si acum vede dusmani peste tot. Apreciez ca ati adus in discutie fisa tehnica – amanuntul ca Moti nu a comis nici un fault in tot meciul ar trebui sa le inchida gura si lui Chipciu si patimasilor suporteri stelisti carora dragostea pentru culori le intuneca judecata si asa precara.

Comentează