Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Moara lui Gâlcă

Am descoperit pe blog o mare diferență între modul în care gazetarii și, pe de altă parte, susținătorii Stelei judecă evoluția echipei roș-albastre în partida cu Ludogoreț, această Unirea Urziceni de la sud de Dunăre. Dacă fanii se arată mulțumiți […]

joi, 21 august 2014, 8:12

Am descoperit pe blog o mare diferență între modul în care gazetarii și, pe de altă parte, susținătorii Stelei judecă evoluția echipei roș-albastre în partida cu Ludogoreț, această Unirea Urziceni de la sud de Dunăre. Dacă fanii se arată mulțumiți de prestația favoriților, jurnaliștii sînt rezervați. Pe alocuri, chiar critici.

Geambașu scria despre “o seară mediocră”, Tolontan aprecia că meciul curgea “către un 0-0 corect și frustrant”, iar subsemnatul că “Steaua n-a reușit să entuziasmeze”.  Asta în condițiile în care vă garantez că n-am vorbit între noi pe parcursul întîlnirii sau la sfîrșitul ei.

Nu trebuie făcută confuzie între suporteri și ziariști. Menirea primilor e să iubească, a celorlalți să judece, așa că nu privesc cu aceiași ochi și nu cîntăresc cu aceleași greutăți. Mai departe, să convenim că Steaua lui Gâlcă nu prea mai seamănă cu cea a lui Reghecampf. Vechea formație își zdrobea adversarul ca un tăvălug, pe cînd cea actuală îl presează și îl macină precum o moară. Trupa de azi nu mai are explozia din sezoanele precedente și pentru că nu mai are jucătorii de-atunci. S-au dus, s-au vîndut.

Important e însă, da, aici nu există obiecții, că n-a pierdut niciodată cu Gâlcă pe bancă. A învins în 9 din 11 meciuri oficiale și a terminat două la egalitate, ceea ce recomandă colectivul și, deopotrivă, antrenorul. Li se cuvine cîte o reverență.

Altfel, ce impresie ar fi trezit campioana României după duelul cu cea a Bulgariei în afara admirației pentru harul lui Sînmărtean și a respectului pentru revenirea lui Chipciu? Mă tem că una oarecare, ștearsă, din moment ce mulți dintre titularii ei au rămas datori marți. Cum să-i ceri unei echipe să încînte cînd aproape jumătate din membrii acesteia, adică Latovlevici, Ad. Popa și N. Stanciu, chiar Prepeliță și Breeveld, abia au luat notă de trecere ori nici atît?!

Ca să copiez limbajul peluzei, Lato e caz de targă, pușcărie. Dacă vrea morțiș la Zagreb, ar fi indicat să i se dea drumul. Adăugînd că Stanciu e pretutindeni și nicăieri, că Popa încearcă parcă să dribleze și propria-i umbră, obținem imaginea unei Stele care a cîștigat, dar care s-a și chinuit. Grație unui moral puternic, s-a bătut soldățește, numai că, exceptînd slalomurile lui Sînmărtean în stilul lui Tomba La Bomba, n-a strălucit. Implicit, nici n-a sedus.

Datorită golului cu care Chipciu și-a spălat păcatele de la penalty, Steaua pornește favorită în retur deși, din pricina cartonașelor, la Sofia va lipsi chiar marcatorul de la București. Optimist, Gâlcă promitea o nouă victorie, dar declara, surprinzător, că l-a bucurat prestația de pe Arena Națională!

Cu scuzele de rigoare, eu o țin pe-a mea: spre a se califica, Steaua va trebui să fie mai concentrată și mai vigilentă, să joace nu doar mai bine decît în tur, ci mult mai bine. Altminteri, va trăi periculos. Cu sufletul la gură.

Comentarii (81)Adaugă comentariu

xolv (50 comentarii)  •  21 august 2014, 9:26

Steaua nu e Craiova. Si sigur nu se pierde in fata unor necunoscuti din Slovenia sau Caucaz.

MUNTEANUL (7 comentarii)  •  21 august 2014, 9:34

Nea Ovi, am apreciat metofora cu moara, în ideea că ai sesizat corect stilul impus de Gâlcă…Îl mai practica Lucescu senior,până n-a dat de conducta de brazilieni la Shaktior….Apoi, devii brusc critic, sugerând că numai Sânmărtean e jucător acolo,cu sclipirile lui…Sincer, cred tot mai mult în antrenorul Stelei,care a preferat un 1-0 sigur,era să fie 2-0, fără Keșeru, cu care ar fi câțtigat cu 3-2 (2 goluri Keșeru!!!),adică și-ar fi tras-o singur cu bulgarii…Cred că asistăm la afirmarea unuia dintre viitorii mari antrenori ai României…Numai bine!

dani (86 comentarii)  •  21 august 2014, 9:35

Latovlevici este un fotbalist valoros, Ioanitoaia este PUSCARIE!

Cheetah (2118 comentarii)  •  21 august 2014, 9:46

Da, BRE nenea OVI, stim, voi jurnalistii sportivi le stiti si le vedeti pe toate, iar noi astia ce iubim neconditionat cite o echipa incercam sa facem fata si sa raminem in clubul vostru virtual pe NET, prin comentarii mai mult sau mai putin inspirate.

Ceea ce totusi sper ca ati observat de mult, la experienta dumneavoastra nemarginita, e ca suporterii Stelutei iubesc nu o echipa, ci un spirit de seriozitate, daruire, tenacitate, talent, inovatie, curaj, disciplina, modestie, armonie, rezistenta, eleganta si frumusete, de care da dovada aceasta minunata echipa inca de cind a fost infiintata in Romania.

DS (1 comentarii)  •  21 august 2014, 9:47

Domnule Ioanitoia am o intrebare legata de tot ce cred gazetarii: cati dintre ei au facut vreodata un sport sau au antrenat o echipa? Ca sa facem o paralela: daca as avea 1mil de $ as asculta pe cineva ce scrie pt ziarul financiar, in viata lui nu a investit la bursa sau nici macar nu a terminat o scoala economica? sau imi caut un broker?
Cam atata valoare are ce scriu multi.

andy (16 comentarii)  •  21 august 2014, 9:49

articol fff bun,atentie in retur

kiko (35 comentarii)  •  21 august 2014, 9:53

@dani

Mai mult respect tarane ,fata de unul din cei mai mari jurnalisti romani.

kiko (35 comentarii)  •  21 august 2014, 9:54

Iar Lato nu e la primul meci in care e praf…

tbone (11 comentarii)  •  21 august 2014, 10:04

daca Sanmartean nu a stralucit in meciul asta, cand a scos un penalty, a driblat in repetate randuri cate 2-3 adversari creand superioritate in atac de atatea ori, recuperand la mijlocul terenului la ocazia lui Chipciu din prima repriza singur cu portarul lateral stanga, inseamna ca voi sunteti si jmekeri rau la gazeta aici, sunteti toti frati cu Messi si Ronaldo

ccc (51 comentarii)  •  21 august 2014, 10:07

Domnule, O I, am fost pe stadion si, sincer, nu stiu de unde ati tras dvs. concluzia ca suporterii au fost entuziasmati de prestatia Stelei. Va asigur ca cel putin cei din jurul meu, erau total dezamagiti, ba chiar ingrijorati de jocul mediocru (sunt indugent!) al echipei favorite. Galca a intrat cu o chipa a carei tactica impusa a fost PRUDENTA! si care a aratat o teama organica fata de capacitatile (in opinia mea, supraevaluate) ale adversarului. Au fost efectiv speriati de posibilitate unor contraatacuri „devastatoare”ale bulgarilor. Urmare a acestei tactici paguboase impuse de antrenor si staff-ul tehnic, partida a fost una mult sub nivelul campionatului intern! Mai exact, nu am vazut pressing-ul obisnuit in preajma careului advers, orice balon pierdut, declansa o retragere grabnica si haotica in defensiva, lasand posibilitatea bulgarilor sa stapaneasca mijlocul terenului. De altfel, posesia aproape egala, spune multe.
Jucatorii stelei nu au mai alergat ca alta data, nu am vazut determinare sau ambitie (cu exceptia lui Adi Popa, in nota obisnuita de altfel).
Concluzia mea (pe care am auzit-o exprimata in diverse forme de catre cei din jur, inclusiv la iesirea de pe stadion) este ca Galca a gresit total tactica, speriat de „expertii” care au vazut pe viu partidele „castraveciorilor”! Sincer, daca jucam la fel la Sofia nu prea avem sanse de calificare!
Si daca se va intampla asta, nu cred (si nici nu-mi doresc!) ca pe Galca sa il „prinda paltonul” in Ghencea!

stima!

ciuche (8 comentarii)  •  21 august 2014, 10:08

Steaua lui Galca e o echipa batraniciosa,lenta si fricoasa.Dupa ce a jucat in pregatiri 4-3-3 la primul meci mai serios a bagat fundul in poarta cu 2 inchizatori din care unul e de 3 zile la echipa.Asta explica si lipsa de oameni la finalizare,cel cu mingea alegand solutii simpliste gen suturi fara orizont sau piruete cretine.Nu cred in calificare.A fost prea mare frica cu niste bulgari sub nivelul Astrei sau Petrolului.

Hulk (1 comentarii)  •  21 august 2014, 10:09

Toti criticati steaua,avem o echipa care totusi an de an se califica in grupe ,fie ele UCL sau EL .. important e ca reprezinta Romania,o Romania a lu’ Piti care se chinuie de ceva ani sa mai ajunga si ea pe undeva…,nustiu daca asta se intampla doar la noi,gazetarii sa critice atat echipele care fac o imagine frumoasa tarii respective,bine e adevarat ca steaua nu joaca ca Bayern sau Real dar pentru tarisoara noastra e la un nivel bun,cat despre meciul de marti(e o propie parere ,lafel ca si a dvs)steaua nu a facut un meci chiar rau,a avut ocazii,posesie si superioritate pe fazele de atac.Latovlevici chiar e petarda pe faza defensiva,in ofensiva se descurca mai bine,e greu ca toti jucatori sa prinda o zi mare,mai ales la nivelul nostru,Chipciu e un jucator talentat,a avut ghinion la ratarea acelei lovituri de la 11m a batut lamentabil si portaru’ a ghicit coltu’,daca se ducea pe celalalt colt si dadea gol Alex nimeni nu mai zicea ca a batut rau,ziceau ca a batut cu mult calm si bine la firu ierbii ..:-j

spaciolito (2 comentarii)  •  21 august 2014, 10:10

Am observat doua probleme in meciul cu bulgarii. Cele 2 probleme sunt reprezentate de jocul pe benzi, aproape inexistent. Pe partea stnga s-a vazut lipsa lui Tanase, care-l ajuta pe Latovlevici in defensiva si care-i permite sa urce la constructie. Este o banda sudata in ani de zile si cei 2 se completeaza foarte bine reciproc. Pe banda dreapta insa, se facuse deasemenea un automatism intre Georgievski si Adi Popa. Acum Rapa nu urca in atac si-l obliga pe Adi Popa sa dribleze ca bezmeticul pt ca nu are cui pasa. Nici macar Stanciu nu vine acolo la un-doi-uri, desi asa ar trebui, insa mai vine Chipciu cateodata, desi pe postul de varf fals nu ar avea ce cauta acolo. Chipciu defapt cauta de multe ori sa joace pe postul sau consacrat si de aceea se duce mereu in banda. Majoritatea ocaziilor de poarta le-a avut ducandu-se in benzi, inclusiv la gol. Din fericire Galca i-a invatat sa pasesze mult, dar asezare si tactica lasa de dorit.

cosmin (17 comentarii)  •  21 august 2014, 10:12

Un comentariu pertinent si obiectiv,asa se vede Steaua prin ochii unor neutri.

Gigi (1 comentarii)  •  21 august 2014, 10:18

Cu „marele” antrnor Galca pe banca si cu atatia jucatori vanduti pentru profitul ciobanului fara a aduce inlocuitori pe masura, sunt sigur ca Ludogoret se califica in retur. Prevad un 2-0 pentru bulgari, eventual dupa prelungiri.

john (1 comentarii)  •  21 august 2014, 10:20

Tin sa subscriu cele spuse de dl Ioanitoaia, chiar credeam ca am eu o problema analizand jocul Stelei.
Latovlevici este de o indolenta fara margini, lipsit de profesionalism. In foltabal iti trebuie constanta, ceea ce el nu a aratat in ultimul an.
In rest remarc prestatia lui Samartean cred la cel mai bun joc in tricoul Stelei si ambitia echipei de a lupta pana la final.
Despre Chipciu un jucator foarte bun care trage echipa dupa el. Penaltiul nu trebuia sa-l execute, daca nu gresesc are foarte multe penaltiuri ratate la Steaua(eliminarea din Cupa Romaniei cu Chiajna, finala cupei Romaniei cu Astra, etc), asta trebuia sa stie si Galca.

FS!

SAG (23 comentarii)  •  21 august 2014, 10:22

„Steaua va trebui să fie mai concentrată și mai vigilentă, să joace nu doar mai bine decît în tur, ci mult mai bine…”
Asa este, ca stelist m-am bucurat enorm de victoria de la finalul partide. Dar pana la inscrierea golului ?! Cum a fost ?
Steaua a ratat sansa sa se califice inca dupa aceasta partida. A lipsit o luciditate si o concentrare care puteau duce la un linistitor scor de 3-0. Diferenta de valoare dintre cele doua echipe este neta in favoarea Stelei, dar scorul de 1-0 ne face sa nu fim siguri de calificare, stiind ca …. „buturuga mica” a rasturnat uneori…”carul mare”(zicala valabila si in fotbal….). Marti seara, parca jucand cu frica, unii stelisti(Latovlevici, Popa, Prepelita, Stanciu) au aratat lipsa de inspiratie, gresind de nenumarate ori si au facut ca Steaua sa nu fie la un nivel SUPERIOR DE FORMA. Repetand aceasta stare din teren la Sofia, ne poate costa.
Sa speram ca in retur Steaua ne va aduce bucuria unei noi calificari in grupele CL.

Nicu23 (1 comentarii)  •  21 august 2014, 10:24

Sincer Latovlevici e pe langa…intr-o scadere de forma cumplita…uitati-va la Lato cum joaca…n-are nici o treaba este doar un om care alearga pe langa adversar fara ai pune probleme…sau de cele mai multe ori este spectator la actiunile care se petrec in jurul lui, pe postul lui. Morala…Dupa ceva ani petrecuti la o echipa majoritatea jucatorilor se plafoneaza, se plictisesc si nu isi mai dau interesul…

Marius (4 comentarii)  •  21 august 2014, 10:25

Personal preferam stilul lui Reghe. Cu echipe mici, intr-un meci cu asemenea miza, ii sufoca cu presingul, stateai linistit ca sigur castiga, ca are potential.

Acu revenim la stilul romanesc. Indiferent de echipa tremuram pana in ultimul minut. Si daca mai luam si gol. Ce nedreptate si am dominat…

lord belial (434 comentarii)  •  21 august 2014, 10:35

dar ce facem cu ziaristii-suporteri, gen tolontan?
articolul este citat trunchiat, tolontan era mai degraba optimist, iar breeveld, remarcat pozitiv. de asemena, tolo remarca si lipsa lui tanase din echipa, care ar fi adus un plus ofensiv jocului. deci ioanitoaia l-a citat pe tolo cu un articol in care acesta de pe urma zicea, de fapt, ca steaua a fost ok. doar ca ioanitoaia denatureaza.

altfel, sigur, ce mai discutam, reghe era antrenor si steaua juca fotbal. acum, galca e o rota de rezerva, iar jucatorii – obositi, obositi, unde e neubert – joaca fie din inerite, fie cu gindul la transferuri.

despite all this, ne calificam in grupele ucl, ca in fiecare an. HAI STEAUA

Dan (10 comentarii)  •  21 august 2014, 10:40

@spaciolito : Roaga-te sa nu mai joace Tanase la Steaua prea curand.
Faptul ca Tanase lipseste din primul 11 aduce un aport pozitiv jocului echipei. Atata timp cat Steaua castiga, e numai bun pe postul de extrema ascunsa. Lato, Tanase, Adi Popa sunt rebuturile echipei iar Stanciu e paleta. Iancu e net mai bun ca Stanciu si mult mai rapid si taios in atac.

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  21 august 2014, 10:40

Steaua lui Galca arata mai bine ca cea a lui Reghecampf, are potential enorm, vad constructie, va castiga si in Bulgaria. Galca face rau ca insista cu Popa, jucatorul e de schimb, pentru ultimele 10-15m. Rapa disciplinat. Keseru trebuie bagat din start.

Ludo ! (15 comentarii)  •  21 august 2014, 10:53

Parerea mea este ca Ludogoret a venit si a jucat la 0-0, (s-a vazut de la o posta, nu trebuie sa fi specialist) in cazul in care forta, victoria era de partea lor. Pacat ca nu va juca Chipciu ( singurul capabil sa inscrie ) la Sofia. Marea sansa a lui Galca ( ca sa copiez si eu limbajul peluzei )este sa nu se refaca Tanase care pe langa cei enumerati, e caz de ocna.

dan (81 comentarii)  •  21 august 2014, 10:54

COMENTARIU ABSOLUT PERTINENT,CHIAR DACA 90% DIN ASA ZISII STELISTI VA VOR INJURA! UN AMENDAMENT DOAR….ADI POPA NU DRIBLEAZA …DOAR ALEARGA

rover (1 comentarii)  •  21 august 2014, 10:58

steaua e o echipa puternica in ciuda plecarilor pe banda, a dominat clar meciul cu bulgarii. sunt convins ca si in retur va castiga tot steaua, poate chiar mai lejer. din pct meu de vedere bulgarii au jucat foarte prudent, pt a scoate un egal. in retur insa trebuie sa atace si le va fi greu.

valahustelist (46 comentarii)  •  21 august 2014, 11:00

Sanmartean trebuia sa primeasca rosu la simularea aia ordinara in careu,lasa echipa in zece oameni!

viorel (113 comentarii)  •  21 august 2014, 11:14

steaua a trait periculos in toate meciurile de pana acum in europa. numai victorii la limita atat cu aktobe cat si cu nordicii. bulgarii sunt ceva mai buni si au si un moral bunicel dupa sezonul trecut de EL.

rzv (30 comentarii)  •  21 august 2014, 11:19

Sa fim seriosi cu ,, stilul”lui reghe…cu bourceanu si pintiliila mijloc plus piovaccari in atac, altfel arata echipa!..ce sa ii ceri mai mult lui galca cand campioana romaniei nu are macar un varf de careu pe teren sau pe banca??..

Dan (7 comentarii)  •  21 august 2014, 11:19

Majoritatea care comentati aici nu aveti pic de cultura fotbalistica.Spuneti ca a gresit Galca tactica.In mintea voastra, intr-o dubla mansa, in primul joc acasa trebuie sa te urci pe adversar si sa lasi bulevarde in defensiva, ca doar ce conteaza daca primesti gol sau goluri pe teren propriu?Spuneti de bulgari ca sunt slabi.Intr-adevar, au jucat slab, dar asta se datoreaza si faptului ca nu au fost lasati sa-si faca jocul.Li s-a blocat constructia de la nivelul fundasilor centrali, ceea ce era una dintre caracteristicile jocului lor.Dar cine sa vada asta?Niste pacalici care au senzatia ca fotbalul se rezuma la niste driblinguri si executii de finete?

Dan (7 comentarii)  •  21 august 2014, 11:39

Viorele, dar Steaua lui Reghe cum a trait in preliminarii sezonul trecut?1-1 cu Tbilisi, 1-1 cu Legia, ambele meciuri acasa.Anul asta 2-1 cu Aktobe, 1-0 cu Ludogorets.Asta pt cei care au memorie scurta…

DANNA (26 comentarii)  •  21 august 2014, 11:44

Iar despre confuzie,tocmai ai facut-o!Ai dreptate,menirea suporterilor este sa iubeasca si sa sufere pt echipa preferata,a jurnalistilor sa comenteze fenomenul sportiv si nu sa JUDECE…Treaba cu judecatul este a JUSTITIEI….

daniel (1 comentarii)  •  21 august 2014, 11:47

Libertatea presei nu inseamna sa jignesti fotbalistii („e si ei oameni”, cum s-ar zice). Poti sa analizezi prestatia dar nu sa-i condamni in felul asta (asta poate sa o faca cine ii plateste, nu voi). Faptul ca unii joaca mai bine sau mai slab poate fi subliniat ca atare. Dar sa zici, tu, ca jurnalist ca un jucator e puscarie mi se pare penal. Daca as zice eu ca articolele sunt gandite de un puscarias?
Respect.

remus (7 comentarii)  •  21 august 2014, 11:49

una peste alta, bine , prost , steaua a cistigat pe merit !!
Au fost mai buni decit bulgarii . Nu este de vina Gilca ca nu are un atacant de careu .Stau si imi inchipui cite goluri dadea Piovacari daca il avea pe Sinmartean in spatele lui .
El era un atacant adevarat care stia sa se demarce…

Architrion (73 comentarii)  •  21 august 2014, 11:55

@spaciolito cel mai bun si pertinent comentariu! Foarte buna observatia, intr-adevar nu mai merg benzile! Lipsa lui Tanase este un mare minus pentru echipa (in ciuda a ceea ce spun multi habarnisti pe aici). Chiar daca nu straluceste are un joc complet, face si faza de aparare, se intelege cu Lato si-l mai acopera pe acesta cand greseste. Iar Sanmartean nu merge folosit in banda! Tot timpul o lua de-a latul terenului dribland si pasand in ultima clipa! Ceilalti nu aveau de unde sa stie cand se va hotărâ el sa paseze si unde…
Iar pe dreapta Popa nu se intelege cu Rapa, nu se completeaza. Rapa e mai bun ca Georgievski in aparare, dar pe faza de atac e varza.

Marean (270 comentarii)  •  21 august 2014, 11:58

Comentariu excelent. Jos palaria!

Architrion (73 comentarii)  •  21 august 2014, 12:04

@Dan: e adevarat ce spui tu. Mai ales faptul ca pe aici sunt multi „pacalici care au senzatia ca fotbalul se rezuma la niste driblinguri si executii de finete”. Toti au cazut in fund la driblingurile lui Snamartean si altceva nu au mai vazut.
Dar trebuie sa recunosti si faptul ca Steaua pe vremea lui Reghe facea ceva in plus, nu doar bloca adversarul. Cu echipe de talia bulgarilor, pe vremea lui Reghe aproape ca nu aveam emotii. Acum toate meciurile din aceste preliminarii au fost la limita. Si cele de acasa nu doar cele din deplasare. Si norvegienii si Aktobe au avut ocazii care ar fi putut schimba soarta meciurilor si poate calificarile. Acum senzatia de nesiguranta, de „lasat in voia sortii” domina fiecare meci. Pana si in meciul cu Pandurii inceputul de meci a fost dezastruos. Daca Pandurii marcau nu stiu cum se termina acel meci.

Mickey13 (7 comentarii)  •  21 august 2014, 12:05

# 29 Dan
Ai foarte mare dreptate! De altfel, comentariul tau este, de departe, cel mai echilibrat…
Sincer, cand am auzit ca am picat cu Ludogorets si stiind rezultatele pe care le-au avut anul trecut in E.L., precum si cele din campionatul Bulgariei, ma asteptam sa fie mult mai buni. Dar, se pare, ca asezarea in teren + tactica gandita de Galca au fost cele mai inspirate.
De cand a venit Galca la echipa, aceasta joaca din ce in ce mai bine si, surprinzator pt rezultatele catastrofale din amicale, acum avem un bilant f bun, daca nu excelent: 11 meciuri – 9 victorii – 2 egaluri. Ce-i drept, majoritatea acestor rezultate sunt unele smulse cu forcepsul (1-0 si 2-0 cu norvegienii, 1-0 la Cluj, 2-1 si 2-2 cu Aktobe, chiar si 3-1 cu Craiova).
Ce pot remarca la acest joc, este faptul ca bulgarii au avut muuuuult mai putine ocazii decat norvegienii si cazacii! Nu am vazut pe nimeni sa precizeze lucrul asta pana acum! Or, cand adversarul are putine ocazii, din care niciuna f mare (cum au avut cate 3 pe meci norvegienii si cazacii), ma face sa fiu increzator pt retur!
Orice rezultat ar fi, vom mai vedea inca cel putin 6 meciuri de-ale Stelei toamna asta!
Hai Steaua!

genaro (1 comentarii)  •  21 august 2014, 12:16

stim ca „iubiti”steaua ca „sarea in ochi”d-le IOANITOAIA,dar si VICEVERSA ESTE SUPERVALABILA!!!!imi pare rau ca ecgipa „de suflet”a d-voasta joaca pe campie sau prin zavoaie!!!asa ca alocati-le cate articole doriti cu marca „made in oltenia”!!!!!!!

cioc (7 comentarii)  •  21 august 2014, 12:29

STEAUA e numai una……. ( incepe sa arate mai bine decat cea a lui Reghe in condițiile in care lotul e mai subțire) .

nelu (2 comentarii)  •  21 august 2014, 12:43

@CCC

Eu nu stiu cum se face, dar mereu cand o echipa decenta(chiar bunicica) are un meci cu Steaua, e considerata o echipa slaba fara pretentii.
Ludogorets, una peste alta, a scos Lazio are un decurs constant in campionat si cu rezultate bune in campionat(ce-i drept un campionat f slab, dar cu investitii mai multe decat la noi in transferuri)
Sa spui ca Adi Popa in nota obisnuita arata determinare sau ambitie mi se pare cea mai mare pacalelea din fotbal spusa in ultimul an.
Steaua NU mai are jucatorii de anul trecut, a picat cu cel mai greu adversar, care in mod normal era cap de serie.
Unii au impresia ca Steaua trebuia sa domina cu diferenta de 20-30% la posesie si ca trebuiau sa fie calare pe ei, lucru total gresit pentru ca Steaua joaca cu o echipa la nivelul ei, nu e pandurii, nu e aktobe si vrei nu vrei miza pe langa cea sportiva e de 20 de milioane de euro+

Gicu (16 comentarii)  •  21 august 2014, 12:46

@Dan
Ce facem, comentam rezultatele acum? Steaua a jucat bine in general, dar sa nu-i punem pe toti in aceiasi oala. Latovlevici a gresti absolut totul de meciuri bune… si este titular incontestabil, chiar capitan uneori. Nu poate da pase de 2 metri, se incurca in minge, este driblat usor, este capat de linie, ramane sus de multe ori fara folos.. noroc cu Varela, care mie mi se pare un jucator de superclasa
Asta nu imi place la Galca, de ce nu are curaj sa il tina pe banca pe Latovlevici cateva meciuri pana isi revine.

Dan (7 comentarii)  •  21 august 2014, 12:50

Architrion, sunt de acord ca exista destule probleme in joc, insa mi se pare ilogic ce zici legat de Straua lui Reghe si victoriile fara emotii.Poate ai uitat ca anul trecut, pe vremea asta, Steaua a facut 1-1 cu Tbilisi si Legia, ambele meciuri jucate acasa.In acelasi timp, anul acesta avem Steaua-Aktobe 2-1 si Steaua-Ludogorets 1-0.Ce vreau sa evidentiez e ca echipa de acum pare mai lucrata decat cea de anul trecut din punct de vedere tactic.

lord belial (434 comentarii)  •  21 august 2014, 12:57

si apropo, batrine gazetar, steaua se exprima mai bine in teren, asa, puscarie, cum ii zici tu, decit te misti tu, greoi, ca elefantul in magazinul cu portelanuri, printre idei putine, dar fixe.

ioanitoaia a folosit mereu dubla masura in ceea ce priveste cea mai buna, cea mai galonata, echipa din romania. daca petrolub, stiinta, sau rapiduletul ar fi smuls o victorie cu 1-0 in fata acelorasi bulgari, ioanitoaia ar fi descarcat epitete si metafore cu roaba.

de aia si noi, cititorii stelisti, citim cu maxima indulgenta rindurile lui ioanitoaia, inchidem ochii si il iertam, ca e batrin.

Ducu (55 comentarii)  •  21 august 2014, 13:06

Da-o ‘ncolo nea’ Ovidiu, despre CFR, nimic ?!? E prea de tot… 🙂

justme (25 comentarii)  •  21 august 2014, 13:06

Acum cateva zile chiar imi trecea prin cap ca aceasta echipa Ludogoret, seamana leit cu Unirea Urziceni, nu ii cunoaste nici dracul dar castiga un campionat si dupa 1-2 ani se desfiinteaza, o sa vedeti ca asa o sa se intample.
Domnul Ioanitoaia are dreptate 100%, voi cei care tineti cu steaua ati vazut un sanmartean extraterestru, un Zidane,dar sa fim seriosi, realitatea e alta.

Bogdan Dragu (1 comentarii)  •  21 august 2014, 13:25

si …. jurnalist este doar Mitran , Marius Mitran ;nu Ioanitioaia

mokmok (10 comentarii)  •  21 august 2014, 13:33

SINTETIZARE: IN FOTBALUL MARE NU MAI EXISTA „CASCADE DE DRIBLINGURI” A LA SANMARTEAN, NU MAI EXISTA NUMAR 10 …. VITEZA PURA SUB 10.5/10…. IA TESTATI-I PE TOTI LA STEAUA!… O ATINGERE DE BALON = PASA, FARA CONTROL + PASA, VITEZA IN REGIM DE REZISTENTA FOARTE MARE…. TREI ATINGERI SI MINGILE AJUNG DINTR-UN CAREU LA POARTA ADVERSA… FEREASCA SFANTUL DE O INTRARE IN GRUPE, CU ECHIPA ASTA STEAUA O SA INCASEZE 4 BOABE MINIM / MECI.

corneliusarmis (116 comentarii)  •  21 august 2014, 13:52

FRUSTRAREA ESTE A ZIARISTILOR! Am trait sa o vad si pe asta! Niste „jurnalisti” pe un post de televiziune se lamentau ca Steaua vinde scump!! Oare? Normal ca Steaua vinde scump. Jucatoriiei castiga campionate, se califica in cupele europene de zeci de ani de zile, aduce puncte Romaniei si cu parere de rau pt jurnalistii anti Steaua, marea majoritate suporteri dinamovisti, vinde si ii indeasa bani oierului, puscariasului, faraincuvintarea lor! De, oameni cu staif si scoala, cu multi „prietemni” samsari cu care „isi mai impart drepturi” Umflati si voi niste jucatori de la „comenzile speciale” de la echipele Petrolul, Astra si Dinamo” echipe care, sub o forma sau alta, au in conducere fosti securisti si actuali PSD-sti! Prin alegerea d-lui Burleanu la FRF, POLITICU a pus mna pe fotbal si banii lui! Nu se gasea in Romania un om competent sa conduca destinele fotbalului romanesc? Oare cand se vor putea deconspira jurnalistii „sub acoperire” din fotbalul romnesc? Fiti vigilenti sa nu care cumva Becali sa mai vanda un jucator scump, ca o sa fiti chemati la ordin si mustruluiti!!

nostradamus (16 comentarii)  •  21 august 2014, 13:52

Nea Ovi, fara suparare, dar matale esti peste Shakespeare la scris. Dar sa-ti dau o idee, ca ziaristii nu prea au, si cauta matale cronicile de anul trecut de dupa Steaua-Legia 1-1, dupa ce polacii (aka polonejii, ca sa-l citam pe Cornel Dinu) au fost aproape sa plece cu 2-1, dupa doua situatii de 1 la 1 cu Tatarusanu si cu Latovlevici la fel de prastie, gresind la golul polonezilor (nea Cornele, ‘e’ „polonezi”, nea bre, nu poloneji, ca nu ‘e’ kremwursti). In rest, logic este ca Steaua sa joace mai bine in deplasare, bulgarii mai prost acasa si sa se termine 2-2, cu gol luat de Steaua in minutele de prelungiri. Noroc ca nu sunt oracol din Balcesti, ca bagam la pariuri. Apropo nea Ovi, nimic de dosarul Craiova, Mititelu, Nasul si Mitica? Ce se mai intampla cu procesele alea?

serghei (107 comentarii)  •  21 august 2014, 13:56

Corect, Steaua n-a entuziasmat, dar a scos un rezultat bun. A castigat cu 1-0, a ratat un penalty si alte 2 ocazii mari de tot. Ludogorets a avut acea bara si atat, Arlauskis nici nu s-a incalzit, n-a avut nicio parada foarte importanta. Aproape c-a somat cum s-ar zice in termeni gazetaresti.

Jurnaliștii asteapta prea multe. Ludogorets e o echipa care le-a dat 4 goluri celor de la Lazio anul trecut. Cu Steaua nici n-au ajuns la poarta, repet, exceptând acea bară cu noroc. Dacă steliștii se concentrau mai bine, era loc de un 2-0 sec. Si n-ar fi fost nedrept, ci ar fi fost un scor conform cu desfasurarea de forte din teren, care indica un raport al ocaziilor de gol net in favoarea Stelei.

In alta ordine de idei, poate Dl Ioanițoaia a avut ocazia sa mai arunce un ochi pe celelalte meciuri din play-off. Niciunul, poate cu excepția partidei lui Leverkusen, n-a fost spectaculos. Fotbal eficient, cu putine goluri, cu multa precautie. Asa se joaca o prima mansa. Nicio echipa gazda n-a scos un rezultat mai bun ca Steaua in play-off.

Apropo, Hamza a jucat?

Comentează