Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Spre o finală închisă, urîtă?

Această a 20-a ediție a Cupei Mondiale a pornit în forță, furibund, cu o ploaie de goluri. Ca atare, contorizînd 136 de goluri în 48 de partide, grupele s-au încheiat cu o medie de 2,83, surprinzător de ridicată. La un […]

vineri, 11 iulie 2014, 2:41
bannercm.jpg

Această a 20-a ediție a Cupei Mondiale a pornit în forță, furibund, cu o ploaie de goluri. Ca atare, contorizînd 136 de goluri în 48 de partide, grupele s-au încheiat cu o medie de 2,83, surprinzător de ridicată. La un moment dat, ea urcase la 3,14, de unde și porecla, datorată cunoscutei constante matematice, de “Campionatul Pi”.

Pe măsură ce competiția a avansat, au scăzut entuziasmul formațiilor și, deopotrivă, eficacitatea acestora. În 14 întîlniri din optimi, sferturi de finală și semifinale s-a mai înscris doar de 24 de ori în 90 de minute și media a coborît la 1,71. Ar fi scăzut dramatic, la 1,23, fără cele 8 goluri din întîlnirea Germania-Brazilia, terminată cu un aiuritor 7-1!

Pentru că nu era foarte dificil, am anticipat că turneul va pierde pe parcurs din înălțime și din frumusețe. Am prevăzut că, în imposibilitate de a mai repara un accident precum în grupe, combatantele vor deveni mai circumspecte. Că vor lua fotbalul ostatic. Așa s-a întîmplat: spectacolul a trecut pe plan secund și a fost sacrificat.

Premieră în istoria CM, astfel s-a ajuns ca 7 partide să se decidă la capătul a 120 de minute, iar 4 dintre ele chiar în urma penalty-urilor de departajare. Din păcate, în etapele superioare s-au consemnat și două grave accidente, al nigerianului Onazi și al brazilianului Neymar, ambele agresiuni tratate de arbitri, regretabil, cu vinovată indiferență.

Înaintea marelui rendez-vous de duminică, domină senzația că, după ce a șters podeaua cu Brazilia, Germania se va distra și cu Argentina. Dovadă că vineri la amiază, 65,4 la sută dintre cei 13.892 de respondenți din sondajul gsp mergeau pe mîna trupei lui Löw. În cel din ProSport-Gîndul, cu 954 de subiecți, procentul era asemănător, de 67 la sută.

În măsura în care se va respecta trendul, nu-i exclus să asistăm la o finală posacă. Închisă, ștearsă, tacticizată. Fără să-mi asum riscul unui pronostic, chiar m-aș bucura să mă înșel. Pînă atunci, v-aș reaminti însă clișeul că nici un meci nu seamănă cu altul, dar și vorba francezilor, moștenită de la Napoleon, conform căreia ultimul act îl face totdeauna uitat pe primul. Corect, numai că francezii au plecat demult din Brazilia!

Comentarii (75)Adaugă comentariu

andrei33 (276 comentarii)  •  11 iulie 2014, 15:24

Ultimul paragraf este o epitoma a platitudinilor si invartitului dupa coada marca inregistrata Ovidiu Ioanitoaia. „As vrea sa fac un pronostic, dar totusi nu-l fac, dar totusi va fi un meci anost.” „Francezii au plecat de la mondial” (irelevant pentru discutia-n cauza) precedat, de maxima platitudine „un meci nu seamana cu altul” ce poate fi pus lejer alaturi de „iarna nu-i ca vara”.

vlad (140 comentarii)  •  11 iulie 2014, 15:34

Cu siguranta Argentina o sa joace inchis, avertizata de ce a patit Brazilia dar si pentru ca asta e stilul lor. Au pus organizarea defensiva pe primul loc si in meciurile cu Olanda, Elvetia si Belgia, barim cu Germania…. asa ca daca vrem spectacol in finala trebuie sa speram ca nemtii reusesc sa le strice planul si sa dea goluri. Poate atunci o sa se deschida si argentinienii si o sa incerce sa joace ceva in atac….

Ruku (2 comentarii)  •  11 iulie 2014, 15:57

slabuta matematica

borussia (9 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:02

……….,eu cred ca va fi inchisa ceva vreme….,dar pana la urma se va deschide pentru ca nemtii nu prea stau la mana destinului…….,iar surprinsi o sa fiti cand ve-ti vedea ca Argentina v-a juca mult mai inchis ca Germania

xolv (50 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:02

Argentina si spectacolul, ce oximoron

Ruku (2 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:02

chiar daca nu se mai inscria nici un gol in cele 16 meciuri de dupa grupe, media nu avea cum sa scada sub 2.125…

ionut_bcn (8 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:05

messi va da dubla, nu i bai. Iar fanii gelatii vor arde in flacari

daniel (127 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:07

nea Ovi, nu cred ca nu stii raspunsul! Consulta-te cu Stra Luce Nthory de Nord, el le stie pe toate !

vasim (144 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:11

Ambele echipe o sa joace inchis, iar Germania va juca mai inchis ca in semifinale pentru ca trebuie sa il dubleze pe Messi.
Sansele stau 51% pt Germania pentru ca sunt echipa mai solida, dar Argentina in semifinale mi-a parut o echipa solida!
Nu trebuie sa fie si spectaculoasa, sigur ca pentru spectatori e plictisitor dar daca dumneavoastra ati fi antrenorul Argentinei si ati alege intre a fi campion mondial jucand plicticos sau a fi doar vice si spectaculos ce ati alege ???
Fiecare incerca sa isi atinga scopurile.
Sa nu uitam ultima finala de wc din 1990 dintre Argentina si Germania: 1-0 pt Germania dupa un 11 metrii si pe vremea aia Maradona inca juca.
Cel mai probabil scor este 1-0 trebuie sa vedem doar cine va fi echipa mai pragmatica.

stefan (1 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:11

mda ..greu de anticipat greu de pronosticat eu zic ca pana la meciul cu brazilia nici germania nu a rupt gura targului hai sa nu ne luam de rezultatul de 7-1 care in privinta mea a fost mai mult o cacealma ala nu a fost fotbal mai mult un antrenament cu publicul..eu merg pe mana argentinei cu o dornica mare de revansa plus ca il au pe messi care nu stiu dar dupa 2 meciuri mai slabe vad al 3-lea stralucitor!!

Mos Martin (41 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:12

@andrei33 #1. Tu ne te plictisesti de aerele astea de savant, ca noi da. Tu ai vrea ca dl Ioanitoaia sa dea un pronostic ca si cand am fi la pronosport, nicaieri nu xista asa obicei in presa. Iar chestia cu meciul, spune clar ca e un cliseu, doar ca tu faci pe desteptul ca de fiecare data. Iti propun sa ne slabesti si sa ne lasi in ignoranta noastra.

Loulou (274 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:16

Mi-au placut, o statistica si o concluzie interesante, dar nu pentru un mameluc ca andrei33. Saracul, asta e mai adanc decat Lacul Baikal.

Olteanu (478 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:21

Ce nu inteleg unii si altii refuza sa inteleaga e ca articolele dlui Ioanitoaia se inscriu in contextul ziarului de a doua zi. Acesta trateaza mai multe subiecte si nimeni nu scrie de toate despre toti.

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:24

Mi-a placut gluma de la sfirsit! 🙂

In mod normal, finala ar trebui sa fie spectaculoasa, placuta ochiului, de ce? – pentru ca, asa cum s-a si dovedit cu Olanda, riscul e mult mai mare daca „impingi” deznodamintul partidei spre penalty-uri.
Cred asadar ca, fiind mult mai riscant sa lase titlul mondial pe seama hazardului unor lovituri de pedeapsa anoste, protagonistele se vor bate frumos, inca din primul minut si pina la cel de-al nouazecilea, sa transeze victoria de partea lor.

Deci raspunsul meu, la intrebarea Dvs. din titlu este NU.

JJ (98 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:25

Articolul descrie cadrul finalei si nu da niciun pronostic ca dl Ioanitoaia nu e nici Mafalda, nici Omida. Pretentiile #1 sunt bancuri de autobaza.

andrei33 (276 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:26

@Mos Martin
Esti pe un articol, nu esti obligat sa citesti comentariile mele, dar iti multumesc ca o faci cu religiozitate deja, apreciez.
In ce-l priveste pe d-l Ioanitoaia nu stiu cum face de reuseste mereu sa scrie editoriale mai slabe ca Tolontan sau TRU, dar ce e cu advarat socant e ca si Craciun a ajuns sa ii fie superior. Editorialele de sport rar ne spun lucruri pe care nu le stim, de aceea e esential ca macar modul in care e pusa problema sa inspire cititorul, sa-i dea o anumita stare de spirit. Ioanitoaia e un excelent cronicar dar un scriitor modest.

Virgil (113 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:28

Bun articol. Clar si argumentat.

alin (16 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:28

Ca sa parafrazez un vechi prezentator de la Procesul Etapei (imi scapa numele) atunci cand intreba invitatii, in special pe Nea Mircea: Cu cat va plateste TVR din banii publici pentru prestatia din timpul Mondialului? ( aka: Mircea, ia zi Mircea, cat iti da Copos ca sa antrenezi Rapidul?)

007 (1 comentarii)  •  11 iulie 2014, 16:31

Finalul e chiar f reusit si nu inteleg de ce se incordeaza andrei33. Probabil ca nu a inteles sau nu stie la ce echipa joaca Napoleon.

Mos Martin (41 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:05

@andrei33. E opinia ta si as respecta-o daca nu ar fi exprimata mitocaneste. Nu neg ca dl Ioanitoaia foloseste mai rar figuri de stil si practica de multi ani un jurnalism care poate parea invechit, dar care are marea calitate de a fi foarte direct si de a spune lucrurilor pe nume. Plecand de la adevarul ca Gazeta inseamna presa si nu literatura, cred ca se multumeste sa fie ziarist, nu scriitor. Dar scrie zilnic si asta nu e deloc usor.

mal de maire (7 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:07

In 1970, cand multi dintre cititorii ziarului nu se nascusera, in semifinala Brazilia Uruguay Pele a urmarit o pasa in adancime, a ignorat mingea in mod voit, a ocolit portarul uruguayan care, parca hipnotizat s-a repezit dupa Pele si nu dupa minge, a ajuns mingea langa linia de fund si a tras de acolo, ratand. Faza este pe youtube. Niciun fotbalist oarecare n-ar fi facut asa ceva. De pilda Fred cred ca daca ajungea mingea tragea cat putea in balarii si daca n-o ajungea se trantea prin careu.
Vreau sa zic urmatoarele : daca exista cineva care poate salva finala aia sunt urmatorii : Messi, Messi,Messi, Higuain, Aguero, Lavezzi. Numai ei se mai trag din rasa de fotbalisti pur sange despre care povestesti pana mori si te mandresti ca i-ai vazut cand au facut cate-o ghidusie.
Daca vor castiga nemtii vom avea o noua finala care intra in statistici : s-au tras 25 de suturi, s-au alergat 30 de kilometri, s-au baut 100 de litri de apa, nemtii au fost mai seriosi mai tenaci mai grupati mai inalti mai blonzi mai puternici. Dar in vreo doua zile vom visa din nou la driblingurile Piticului sau la stopurile lui Ronaldinho sau la bicicleta lui Ronaldo grasul. Muller saracu, nici daca moare pe teren nu va putea niciodata sa faca d-astea. El va da 50 de goluri. Da,si ?

rezidenta din buzau (42 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:08

Va fi o finala in care SCOPUL SCUZA MIJLOACELE.

… indiferent ce vor zice toti de pe aici.

… si e normal sa fie asa.

Lache (5 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:10

Beeei Andrei, nu iti place, nu citi ca nu e sarcina de la Cotroceni, insa nu mai da atatea lectii. Ioanitoaia iti poate fi profesor, nu tu lui.

JJ (98 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:35

Se intampla mai rar dar sunt de acord.

Mircea (97 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:37

Sincer, nu-mi pasa daca va fi inchisa sau nu, numai sa castige Germania ! Sa se termine odata cu porcaria asta numita Argentina si Messi. Cel putin Germania a incantat in meciul cu Brazilia ( intr-adevar cu marele ajutor al Braziliei ) dar Argentina a ajuns pana aici fara nici un merit iar Messi este o gluma proasta. Sper sa o ia tare de la nemti si pt nedreptatea din meciul cu Olanda…

Michael (76 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:38

Va dau dreptate ca o sa se pandeasca unii pe altii si va iesi din aceasta teama reciproca un meci urat, la ciupeala. Doar Olanda putea bate Germania avand cam acelasi stil, asa ca nu vad ca Argentina sa aiba vreo sansa. Scor 2 sau 3 la 0 pentru Germania.

Leonte (2 comentarii)  •  11 iulie 2014, 17:43

Argentina a inlocuit tiki taka cu kaka maka, asa ca o va lua pe coaja cu Messi cu tot. Nea Ovi nu vrea sa recunoasca dar fiind mare fan Maradona nu poate tine decat cu Argentina. Sunt sigur ca va lua plasa.

Mr-Alex (4 comentarii)  •  11 iulie 2014, 18:18

Din cate stiu eu, golurile se cumuleaza dupa 120 de minute nu dupa 90. Ma refer aici la fazele eliminatorii. Astfel, ca si exemplu, in meciul Algeria – Germania s-au marcat 3 goluri, nu 0, rezultat in analele fotbalului 1-2. Cum in meciul Argentina – Olanda, rezultatul din anale este 0-0. Cred ca ati inteles idee.
Asadar, cand calculam golurile, le luam in considerare si pe cele date in cele 2 reprize de prelungiri, dar nu si cele de la penalty-uri, iar rezultatul este cel consemnat dupa 90 de minute sau dupa 120, daca au fost prelungiri.
Asadar, in optimi, sferturi si semifinale s-au marcat 31 de goluri (in 14 meciuri, adica o medie de 2,2 goluri pe meci), In total, pana acum, in 62 de meciuri s-au marcat 167 de goluri, adica o medie de 2,69 goluri pe meci, ceea ce face din acest Campionat Mondial, unul foarte spectaculos.

E pacat cand nu ne informam pana la capat si cand inducem in eroare si mai ales cand cei care o fac sunt mari gazetari.

bogdan (32 comentarii)  •  11 iulie 2014, 18:52

@ Leonte:
Mai baiatule, te uiti mult da intelegi putin. Messi este fara discutie cel mai bun fotbalist al lumii.
Daca nu e asa, spune-mi te rog cine e, cine a impresionat peste el la Mondiale? A? Unde a fost marele Ronaldo? Chiar Suarez in afara de meciu cu Anglia nu a miscat si s-a umput de ridicol cu muscatura (si sunt mare fan Suarez..), Sancez a jucat bine dar nu a rupt in doua pe nimeni, alte vedete Argentiniene mai nimic, Brazila…mai bine nu vorbim..iar Germania este o masinarie, un sistem care joaca excelent fara supe super jucatori, Khedira e f bun, Muller e excelent, dar nu se pot numi nici maradona nici pele. ok ? Cine draga atunci este peste Messi per total?
Asta e cheia, in ziua de zi NICI un jucator nu mai poate domina fotbalul cum se intimpla acum o generatie, a crescut nivelul general prea mult. Talentul individual nu mai poate coplesii pregatirea superioara fizica si tactica a juactorilor chiar medii deci nimeni nu v’a mai face pe teren ce au facut cindva alde Romario, Pele, Ronaldo, Maradona, etc…ok? Asta nu inseamna ca Messi nu e de nivel maradona, eu zic ca este clar dar prin cresterea nivelului general e imposibil sa se mai distinga la acelasi nivel, pricepi.
Nemtii bat astazi strins 2-1… sau chiar 1-0. Argentina si ca vaolori si mai ales ca joc si organizare este mult peste Brazilia si nu se vor deschide de loc vor juca la ciupeala, la o inspiratie a lui Messi fie pasa fie gol. Daca dau gol primii s-a terminat spectacolul ca nu mai trec jumatea terenului, dar daca dau gol nemtii repede pudem vedea un meci mare…

Libertador (2 comentarii)  •  11 iulie 2014, 19:22

Ar fi multe de comentat la adresa unor… comentatori. Au facut-o altii, inspirat (bravo Mal de Maire). Voi aduce o mica, dar vioaie, corectura: penalty-ul din finala din 1990 a fost inventat (cautati declaratia lui Brehme, cel care a marcat penalty-ul, in min. 85). Ce e cu adevarat stinjenitor, pentru ignoranta celor de azi si performanta celor de-atunci este ca doi argentinieni fusesera deja eliminati de pe teren. Istoria a consemnat victoria germana, iar amnezia noastra intregeste tabloul.

expertcontabil (1 comentarii)  •  11 iulie 2014, 19:29

adevarul este ca va juca UN jucator MESSI, contra UNUI sistemului GERMANIA (un sistem care are destule rotite peste media valorica) GERMANIA VA CASTIGA, NICIODATA UN SISTEM NU ESTE BATUT DE UN OM.

Murmurel (1 comentarii)  •  11 iulie 2014, 19:36

Am crezut ca dupa semifinala Brazilia-Germania. chibitii vor devein mai circumspecti. Dar nu si „seful” GSP. Dupa meciul impotriva Algeriei nemtii nu mai erau cotati printre favoriti! Dupa semifinala, lucrurile s-au schimbat. Presa sportiva da mai degraba in bobi in loc sa se bazeze pe o analiza demna de profesionisti!

jack (18 comentarii)  •  11 iulie 2014, 19:47

@Mr -Alex #28. Cum ai vrea tu, se aduna merele cu perele si gastele cu ratele. Cum sa intre in comparatie golurile din prelungiri cand in grupe nu exista prelungiri? Dl Ioanitoaia a ales aceeasi unitate de masura si bine a facut.

Vasca (166 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:10

@Mr. Alex. Nu ai dreptate. Golurile din prelungiri se pun in clasamentul golgeterilor, dar in rest nu se iau in considerare pentru ca nu s- au marcat in timpul regulamentar de 90 de minute.

dinu (427 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:14

Ce ati zice de reeditarea scorului din Africa de Sud, 4-0 pentru Germania cu Argentina. Chiar daca atunci nu era Messi de azi, se poate repeta rezultatul. Parerea mea.

uzu (7 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:15

auzi la astia „nea Ovi”
„nea Ovi se pricepe mai bine la tenis decat la fotbal, dupa parerea mea.
lui „nea Ovi” i-au placut mai mult meciurile din grupe, cand jucau Iran sau Australia … spectaculoase echipe. Sigur tanjeste acum si dupa Grecia care practica fotbalul spectacol.

uzu (7 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:16

@andrei33
ai dreptate vis-a-vis de editoriale.
dar vis-a-vis de „nea Ovi” n-ai. el e doar modest. punct.

redman (2 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:20

@ mr. alex – nu stii bine.

Io (7 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:45

Romanasii nu inteleg fotbalul…….nu-i de mirare ca nu ne calificam la niciun campionat. Auzi la ei, meciurile tacticizate sunt „urate” hahah
Schimbati pe hochei, dragii mei!

Franz (406 comentarii)  •  11 iulie 2014, 20:50

Uzule, tu cati ani ai, ca „Nea Ovi” are 40 de gazetarie si de fotbal. Ce zici, o fi invatat ceva in acest timp ori asteapta sa il inveti tu? Nitel bun simt nu ti-ar strica.

vlady (150 comentarii)  •  11 iulie 2014, 21:00

Daca Messi are chef de joaca nici Dumnezeu nu o salveaza pe Germania. E fiica ploii, pariu? Nea Ovidiu, multa stima si pretuire.

Che Guevara (363 comentarii)  •  11 iulie 2014, 23:16

Chiar nu are nici o importanta cine castiga finala. Pana la urma Romania nici in Brazilia nu a ajuns. Nu suntem mai frumosi daca o sa ia Messi cupa si nu ne da Merkel bani mai multi daca o sa castige Germania. Suntem romani, mandri ca suntem romani dar, de fapt, suntem la marginea Europei si facem parte din lumea a treia. Si in fotbal, si in politica, si in orice domeniu doriti dumneavoastra.

Litzu (1 comentarii)  •  11 iulie 2014, 23:51

Daca nu ajuns Romanica la mondiale nu mai conteaza cine ia trofeul, ciudata optica. Atunci de ce ne-am mai uitat pana acum si nu am stins televizorul?

splendini (5 comentarii)  •  11 iulie 2014, 23:56

Messi are 27 de ani si da semne serioase de cel putin un an ca a depasit deja virful de forma al carierei. A fost fenomenal, o incintare in sezoanele lui cele mai bune, dar ma tem ca gloria lui e in trecut. Nu mai e asa decisiv, merge mult pe teren, dispare din joc. Eu il vad de acum intrun rol de Xavi, mai retras, pt ca si la pase e genial. Depinde mult si de antrenori, sa-l puna unde isi poate realiza potentialul cel mai bine.

Freddy RE (13 comentarii)  •  12 iulie 2014, 3:21

@andrei33
„ce poate fi pus lejer alaturi de “iarna nu-i ca vara”?
Pai, nu stii???
Mai e mult pana departe.
Si asta tocmai din cauza ca iarna nu-i ca vara…

Vladut (6 comentarii)  •  12 iulie 2014, 5:53

Norocul nostru se cheama Murmurel, cel care ne deschide ochii la timp si zice ceva atat de profund ca… nu intelege nimeni!

Ticu (11 comentarii)  •  12 iulie 2014, 6:00

@uzu#36. Esti asa hazliu ca imi dau lacrimile. Poanta cu tenisul e chiar buna, numai un tip cu o inteligenta foarte vie o putea gandi. Chiar ma mandresc ca sunt contemporan cu un tip luminat ca tine. A propos, in ce clasa esti, ai terminat a saptea?

paun escu (5 comentarii)  •  12 iulie 2014, 6:06

Intrebare pentru expertcontabil #31. La care sistem german te referi, de la 7-1 cu Brazilia sau de la 2-2 cu Ghana? Cu teoria si sfaturile e mai usor, practica ne omoara, vorba tiganului. Vamos Argentina!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 iulie 2014, 6:35

Domnule Ioanitoaia, stiti care e ironia acestei finale? Care, in acelasi timp, spune totul despre evolutia acestui sport? Ironia e ca in finala spectacolul, daca ar fi sa vina, e asteptat de la echipa Germaniei, nu de la a Argentinei. Cu asta putem inchide pravalia, s-a sfarsit istoria. 🙂

zona magheru (49 comentarii)  •  12 iulie 2014, 7:19

Sunt unii „useri” care minimalizeaza acea performanta a nemtilor din semifinale . Pentru mine chiar daca echipa Braziliei era batuta dinainte de meci totusi scorul ala de maidan mi s-a parut incredibil . Chiar daca nu sunt conservator de felul meu chiar m-a deranjat sa vad o Brazilie cu publicul si alte zeci de milioane asa umiliti . Pentru mine nu vafinala o fi nici o finala . Germania e campioana deja .

Comentează