Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

FIFA nu mai are nici o măsură!

Nu-i obligatoriu să-i crezi pe cei 
de la Bild cînd pretind că Massimo Busacca, șeful arbitrilor în Brazilia 2014, le-a cerut acestora să se zgîrcească la cartonașe. Să se arate îngăduitori cu intrările violente, toleranți. E posibil să fie adevărată […]

marți, 8 iulie 2014, 2:37
bannercm.jpg

Nu-i obligatoriu să-i crezi pe cei 
de la Bild cînd pretind că Massimo Busacca, șeful arbitrilor în Brazilia 2014, le-a cerut acestora să se zgîrcească la cartonașe. Să se arate îngăduitori cu intrările violente, toleranți. E posibil să fie adevărată această versiune, însă nu-i exclus 
și să nu fie. Deși vinde zilnic peste 3 milioane de exemplare, iar în week-end chiar 4, Bild mai exagerează uneori. Le mai înflorește.

Ca atare, nu scrie nicăieri că trebuie să-i dai dreptate lui Urs Meier. Elve
țian ca și Busacca, fostul mare arbi
tru internațional, prezent la CM din 1998 și 2002, a declarat-o deunăzi pe FIFA “responsabilă pentru ceea ce i s-a întîmplat lui Neymar”, brazilianul devenind indisponibil cel puțin o lună după ce columbianul Zuniga l-a lovit grosolan, dar a scăpat fără avertisment! Vinovăție în sensul în care, ce
rîndu-le cavalerilor fluierului indulgență, nu fermitate, forul de la Zürich a încurajat jocul dur, la rupere.

Din păcate, nu există nici cel mai mic dubiu că FIFA a depășit orice limită, a luat-o razna, în momentul în care i-a încredințat lui Marco Rodriguez conducerea partidei Brazilia-
Germania! În loc să fie trecut pe ba
ră după ce nu l-a văzut, singurul din stadion!, pe Luis Suarez mușcîndu-l de umăr pe Chiellini și nici măcar n-a oprit meciul, “centralul” mexican a fost delegat la una dintre semifinale!

Să ne reamintim că de la precedenta Cupă Mondială, FIFA a expe
diat acasă din Africa de Sud, în plină competiție, 10 arbitri deoarece respectivii comiseseră erori. Fluierași consacrați, cu cărți de vizită redutabile. Printre aceștia, italianul Roset
ti, francezul Lannoy și uruguayanul Larrionda, cărora li s-a dovedit că 
au luat decizii eronate și au fost trimiși la aeroport. Acum nu-i mai tri
mite acasă pe gafeuri, acum îi promovează!

Clar că în interval de 4 ani FIFA 
și-a schimbat atitudinea, dar în rău. Nu se mai mulțumește să greșească, asemenea arbitrilor însărcinați să-i cultive simpatiile, să-i servească interesele ori amîndouă, ci a ajuns chiar să sfideze opinia publică! Pare să 
nu-i pese de nimeni, să nu mai aibă nici măsură, nici decență.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

grig (1 comentarii)  •  8 iulie 2014, 14:44

sunt vreo 2, nu le „spui” cum, de la sport total fm, care noaptea, pe la 2-3-4, spun fel de fel de…, demne de un IQ foarte ‘nalt!
nu-i poate opri nimeni ?!
scuze ca postez aici…

Radu (8 comentarii)  •  8 iulie 2014, 14:53

Deci arbitrul de la Brazilia-Columbia va conduce finala? uneori destinul are parca are o matematica anume,si atunci…..finala va ori intre Brazilia si Argentina ori intre Germania-Olanda?! Caci arbitrul era spaniol,nu cred ca ar fi delegat la o partida europeano-sud-americana.

Cheetah (2118 comentarii)  •  8 iulie 2014, 14:56

1. E pe fata magaria, la vedere, in mijlocul tirgului, fara perdea!

2. Toti suporterii europeni, dar mai ales nemtii, evident, trebuie sa stea CU OCHII pe urechiatul de Rodriguez, sa nu-l lase si sa-l taxeze pentru FIECARE greseala, cit de mica!
Trebuie contestat si blamat public, in primul rand pe NET, acest calau de jucatori!!!!

3. FIFA e acum pe dos fata de Af. Sud, e la „capu’ alalalt” incearca sa dreaga busuiocul fata de arbitrii si a dat rau cu bita in balta! Merita si ei oprobiul public al suporterilor, cel putin al celor din Europa!

mogul (10 comentarii)  •  8 iulie 2014, 14:58

nu cred ca e corecta opinia. Si marea muscatura a lui Suarez pentru care a luat 4 luni suspendare si intrarea la Neymar nu sunt acte de terorism sportiv. Daca in primul caz se poate invoca actul voit in cel de-al doilea nu cred ca cineva dorea sa-l lase paralizat pe Neymar. S-a intamplat din dinamica jocului si cel putin eu am vazut un fair play in joc pana la momentul accidentarii. Arbitrii din 2010 au fost trimisi acasa pentru influentare de rezultat ca si unii din cei care au arbitrat in grupe acum si drept dovada ca nu au mai prins fazele superioare.

John Doe (3 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:01

Ceea ce se intampla cu forurile fotbalistice este revoltator. Au devenit stat in stat si nimeni si nimic nu le poate atinge. Jocurile de culise care aduc miliarde din pariuri sunt clare ca lumina zilei.
Pana si o decizie judecatoreasca poate fi comentata nu insa si deciziile forurilor fotbalistice, cine indrazneste fiind sanctionat ca un adevarat criminal.
Coruptie mai mare ca in fotbal nu exista si cred ca reateaua mafiota este aproape de perfectiune

Vlad Dracul (22 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:05

Domnu’ Ioaniţoaia, vă urmăresc activitatea jurnalistică de multă vreme, aşadar nu mă mai număr printre cei tineri.
Dumnevoastră puneţi acum un fel de întrebare retorică „E bine aşa?”.
Atât eu cât şi dumneavoastră am trecut suficient de mult prin viaţă ca să înţelegem că nu există coincidenţe, ci doar „coincidenţe”.
Dacă un om slab profesional e promovat, singurul scop e acela că respectivul om va fi manevrat.
Şi poate fi folosit în atingerea mai multor ţeluri.
Vom trăi şi vom vedea împlinite cele spuse de mine aci.

soso (1 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:08

Dar de Matuidi care i-a rupt picioarele nigerianului nu zice nimeni nimic? Africanul e cantitate neglijabila? Sa nu uitam ca baiatul acela are dubla fractura, va sta 4 luni pana sa inceapa sa se antreneze, si nu e sigur ca va mai fi la fel ca inainte. In comparatie cu el, Chiellini nu sta deloc, iar Neymar zice-se ca sta o luna, dar vrea sa joace in finala.

Dan (4 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:08

Cu tot respectul „mogul”, dar ce s-a intamplat (dpdv al intrarilor mai „voinicesti”) in meciul Brazilia – Columbia a fost cu mult in afara fair-playului – de ambele parti, dar la final mai rau pentru una din „vedetele”acestui mondial… si pentru muscatura lui Suarez, se pare ca FIFA s-a inmuiat rapid….
Pana cand mai musca o data pe altcineva si in Spania..
Sunt de acord cu dl Ioanitaia… si delegand in felul asta, FIFA pune multe presiune si pe arbitri… ganditi-va ca dl Rodriguez, la orice greseala, va fi suspectat (intr-o directie sau alta)

treadstone (21 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:11

Atata timp cat FIFA si UEFA nu vor accepta proba video inseamna ca vor sa isi pastreze dreptul de a juca la butoane, vorba stim noi cui. Nu poti lasa munca unor jucatori, antrenori si sperantele suporterilor la mana hazardului, acum cand ai posibilitatea sa apelezi la tehnologie, asa cum exista in cele mai cunoscute sporturi.Ei vor sa aiba controlul si apoi se scuza, ca greseala e omeneasca. La Middlesbrough Steaua a avut 11m in min 92 in urma unui hent, dar cine sa-l vada? Asa a mers alta echipa in finala. Matuidi a luat galben ptr o intrare mult mai dura decat a italianului din meciul cu Uruguay. Exemplele pot continua, dar cainii latra ursul trece. Fotbalul nu mai e al suporterilor ci e un business.Dar microbul e asa de mare, incat nu iti vine sa te lasi chiar daca stii ca asisti la ceva fals.

guzu (3 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:11

Good job Ioanitoaia! O opinie corecta si se pare ca e cam singurul de la ziar care isi da totusi seama ca e CM.
Se pune intrebarea: vrea totusi FIFA sa aiba decenta? Cred ca nu, probabil decenta e indirect proportionala cu veniturile.

Șerban (147 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:32

De regulă, când ajută arbitrul nu ajută divinitatea. Adică – s-a tras pentru ca Brazilia, cu mai probleme sociale, să ajungă în finală, dar Germania va scoate Brazilia din calcule!
Deci japonezul a fost păstrat degeaba!

Dana (3 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:34

Foarte bine punctat d-le Ioanitoaia! Grija parinteasca a arbitrilor pentru Brazilia s-a vazut in opinia mea de la primul meci al brazilienilor, cel cu Croatia (penalty inventat, gol al croatilor anulat…..) si cu cit ne apropiem de finala, FIFA `joaca tot mai tare` ! De aceea in seara asta va fi prima data la un meci de fotbal cind voi sustine Mannschaft-ul!

gilos (328 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:34

Nea Ovi,

Cu tot respectul pentru opinia dumitale, dar cred ca exagerezi.
La acest mondial arbitrajele n-au fost nici mai bune nici mai proaste decat altadata.
Deasemenea dramatizezi cu asa-zisul joc dur, la rupere, cum ii spui matale.
S-a jucat frumos, intr-un ritm deosebit si au fost foarte multe partide spectaculoase.

Decat sa ne cramponam pe cauze pierdute si discutii interminabile despre arbitraje sau presupusele interese obscure promovate de FIFA, n-ar fi mai util sa analizam fotbalul etalat la aceasta Cupa Mondiala ?
Cat de departe suntem de ce se joaca in lume ?
Ati remarcat progresul enorm facut de alte echipe nationale ? Ma refer la Costa Rica, Chile, Algeria, Columbia, Iran si altele…
Scuza federalilor nostri este ca la noi nu sunt bani. Romania este tara europeana si are PIB-ul si venitul mediu peste toate aceste natiuni. Alta este cauza. Nu va intereseaza sa analizam acest aspect ?

Multa sanatate si sa auzim de bine !

ADYTA (36 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:47

Domnule Ioanitoaia va stimez si respect pt. opiniile dv. de cele mai multe ori corecte.dar…aici creed ca nu aveti dreptate.ati vazut si revazut faza cu Neymar.Zuniga urmareste mingea.vine ,mingea ,de undeva de sus si el priveste undeva sus.de ce a intrat la rupere?se intampla.e regretabil dar se intampla.cel mult poate fi acuzat de neglijenta.de aici pana la al pune la zid e cale lunga.este pana la urma un sport in care exista si contacte.Neymar stia asta si a acceptat.altfel mergea la sah sau patinaj artistic.acolo nu te atinge nimeni 🙂

Novac (16 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:51

Excelent. Subscriu.

Miti (69 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:55

@soso #7. Mai pune mana si citeste pentru ca Dl Ioanitoaia a scris de 3 ori despre faultul lui Matuidi si a acuzat ca acesta nu a fost suspendat dupa analizarea inregistrarii meciului.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:57

Mie mi se pare ca arbitrajele au fost in general bune, cu unele scapari (printre cele mai mari a fost golul anulat eronat Bosniei cu Nigeria, fapt ce i-a costat calificarea pe bosniaci). Singurul care a gresit cu intentie a fost japonezul care a arbitrat meciul de deschidere si care, desi a favorizat tara gazda, n-a mai fost delegat ulterior. Atacul la Neymar n-a parut atat de dur la TV si probabil ca la fel a vazut si arbitrul. Mie mi-a placut ca jocul a fost lasat putin mai liber si ca nu s-a mai exagerat cu cartonasele, ca altadata. S-a pastrat un echilibru in teren care a permis echipelor sa-si joace sansa pana la capat. Muscatura lui Suarez poate parea oribila, insa efectul ei asupra adversarului este mult mai mic decat, sa zicem, o ”talpa” pusa la momentul potrivit… Am vazut multe arbitraje bune si foarte bune la acest mondial, mi-a placut cursivitatea jocului si cred ca asta este calea de urmat. Daca s-ar fi arbitrat in stilul lui Craciunescu, probabil ca s-ar fi ajuns sa se joace 7 contra 7… Mi-au placut si arbitrii din tari cu fotbal mai putin dezvoltat (Karghistan, Gambia, Australia etc) semn ca nu e neaparat nevoie sa arbitrezi intr-un campionat puternic pentru a fi un arbitru bun. Eu zic ca directia trasata de FIFA e una buna si merita urmata.

ionut_bcn (8 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:58

Domnule Ioanitoaia, sustineti ca ” după ce nu l-a văzut, singurul din stadion!, pe Luis Suarez mușcîndu-l de umăr pe Chiellini” ? Dumneavoastra sunteti serios?! Nimeni dar abosult nimeni nu ar fi vazut aceea faza daca nu erau reluari la TV, pentr simplul fapt ca mingea nu se afla la cei doi in momentul incidentului! De ce ar fi fost arbitrul cu ochii pe Suarez in acel moment random?! Da, Suarez trebuia eliminat, dar 99,99999% din arbistri nu ar fi obeservt aceea faza care s a petrecut intr o fractiune de secunda( random)

ADI_PCH_DINAMO (15 comentarii)  •  8 iulie 2014, 15:59

Perfect de acord cu GILOS….

Marean (270 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:00

#13si14. Pozitia dlui Ioanitoaia e cea corecta, voi exagerati luand partea unui arbitru care nu a aplicat regulamentul cand a inchis ochii la brutalitatea lui Zuniga. A lipsit un centimetru ca Neymar sa aiba soarta nefericitului Nesu, numai la asta ganditi-va si nu-l mai aparati pe arbitru.

aham (140 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:07

nu au luat-o razna, promoveaza pe cei care au respectat ordinele…nu e clar? inainte erau greseli, acum nu mai e cazul, nu s-a gresit nimic, totul a iesit cum trebuia.

Un antrenor (214 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:08

#gilos #13. Ai dreptate, dar numai partial. Echipele citate de tine au progresat, dar cele ale Italiei si Angliei, venite pe post de candidate la titlu si foste campioane mondiale, au regresat vizibil. La fel Rusia, Portugalia si chiar Uruguay.

Tudorache (179 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:12

Ionute, #18, ia zii zau ca arbitrul nu a vazut nici urmele dintilor lui Suarez de pe umarul lui Chiellini? Si atunci ii trebuiau imagini video? Faptul ca se uita in alta parte il acuza pe arbitru, nu il scuza. Dar hai sa vorbim discutii!

Andi (5 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:13

Dle Ioanitoaia, de obicei opiniile Dvs sint bune, dar de aceasta data, parerea mea este ca va inselati. Comentati patimas, ca jurnalistii germani si cei brazilieni. Fotbalul nu este rugby dar nici balet sau gimnastica ritmica. Vorbim de CM si nu de Liga Bergenbier. Dupa sferturile de finala jurnalistii nemti au sarit imediat, acuzind fotbal criminal. Brazilienii, la rindul lor, au „reclamat” acelasi lucru, avind in vedere ca steaua lor a fost lovita. Se mai intimpla. Se numeste riscul meseriei. Mai ales intr-un sfert de finala in care sint orgolii in joc. Joc spectaculos inseamna si daruire, emotie, forta. Acea partida a fost o partida spectaculoasa. Sau doreati un meci gen Elvetia-Rusia?

Abcde (206 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:15

Articol excelent despre matrapazlacurile din fotbal facute la cel mai inalt nivel.

Racul (11 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:16

Arbitraj video!

Dragos (250 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:19

Suta in suta de acord si sa bagam la cap ca la FiIFA se lucreaza mai smechereste decat chiar la FRF. Oricat s-ar fi straduit Sandu tot nu ar fi reusit sa il ajunga pe Blatter. Poate Burleanu ca e si mai lunecos.

bogdan (32 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:19

Nene Ovi, exagerezi..adevarat ca arbitrul in acest meci a lasat joucl mai liber decit altele dar la urma urmei nu e un trend rau asta, fotbalul a fost si trebuie sa ramina un joc barbatesc. Sa nu-l transformam in sah, da? In al doilea rind, Brazilia a jucat mult mai dur, au facut o sumedenie de faulturi cinice si daca e sa vorbim de indulgenta, s-a aratat cam multa gazdelor nicidecum impotriva lor sa fim seriosi.. Singura discutie e ca a „murit” Neymar de asta se face atita tevatura, daca era orice alt jucator nu se mai plingea atita.. Faultul la Neymar a fost de cartonas fara discutie, decizie gresita a arbitrului, dar au fost altele de ambele parti chiar mai cinice si mai periculoase… problema lui Neymar este ca nu are fizic de fotbalist modern de loc, nu are pic de masa musculara iar stilul de joc invita faulturile…asa ca pt protectia personala ar trebui sa mai munceasca putin la fizic…faulturi cum a facut Zuniga cind se sare in spatele unui jucator, inclusiv cu genunchiul sau cu coatele in fata se intimpla mereu..asta e adevarul.
Cit despre „decizia” FIFA de a da mai greu cartonase nu e chiar aiurea pt ca nimeni nu vrea sa vada toate vedetele la meciuri mari, unice, o data la 4 ani suspendate pe motiv ca dom arbitru a sarit prea repede cu cartonasul..e o balanta delicata..
Cit despre faptul ca a ratat muscatura lui Suarez…nene sa fim seriosi, nici eu si cred ca nici matale nu am vazut-o direct, abia la treia reluare si cu focus pe capul lui se vede ca ceva s-a intimplat asa ca…a fost suspendad dupa, just si asta e…ceea ce i-a costat pe Uruguay orice sansa de calificare mai departe…doar nu vreati sa-l elimine pe baza faptului ca Chiellini alerga ca nebunu dupa arbitru sa-i arate semne…una la mina Chiellini e o javra de juactor el insusi si a facut destule nenorociri la viata lui si in al doilea rind daca s-ar lua arbitrii dupa cum reactioneaza sau ce cer sau cum se prefac jucatorii…ar fi eliminari la fiecare meci…lasati asta cu prestatia arbitrului….sa fim clari singurul motiv pt care se zbiara atit este ca e vorba de Neymar…doar daca il faceau asa pe Messi mai era tevatura, restul..a, merge…vrajeala nea Ovi…Ii bat nemtii de-i rup…am fost mereu simpatizant al Braziliei dar de data asta nu merita nimic, au cea mai urita si netalentata echipa din istoria lor, ouvrieri, rupatori care tipa cind li se aplica acelasi tratament, super sensibili si cam isterici, daca nu cistiga astia fura mingea si fug…e ridicol..celelate 3 semifinaliste sunt clar peste ei ca joc si ca valoare.

pireusx (4 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:45

finala o conduce 100% Howard Webb . egal cine joaca finala

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  8 iulie 2014, 16:47

Alo, alo, aici nu e vorba despre o faza ori alta, incurcate si interpretabile. E vorba despre faptul ca daca exista o suspiciune asupra unui arbitru sau daca acesta a gresit grav, nu il mai delegi. FIFA trebuia sa evite delegarea lui Rodriguez indiferent daca acesta nu a vazut sau a vazut muscatura lui Suarez. Nu va mai opintiti degeaba ca aceasta e esenta articolului si maestrul Ioanitoaia are perfecta dreptate.

marian (160 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:08

Domnule Ioanitoaia, nu era nevoie sa citati opinia tabloidului „Bild”, pentru ca nu argumenteaza in mod obiectiv subiectul lansat. Dumneavoastra aduceti in discutie un fapt cert: numarul mediu de cartonase galbene/meci la turneele finale ale Cupei Mondiale la fotbal a fost in 2014 (la nivelul a 60 de meciuri) de 168 (2.8/meci), fata de o medie de 3,8 cartonase galbene/meci in 2010 si 4.8 cartonase galbene/meci in 2006 (sursa: http://www.sport24.co.za/Soccer/WorldCup/FIFA-hit-back-at-ref-claims-20140707). Sigur, FIFA a reactionat vehement la materialul publicat in „Bild”, luandu-l pe NU in brate (ca nici nu avea ce sa faca altfel), dar neconvingator, totusi. Am intervenit in discutie in ideea de a nu limita aria atacului la persoana lui Busacca, ci la toti arbitrii care fluiera aiurea sau, si mai rau, nu fluiera atunci cand este cazul. Daca FIFA, prin Busacca sau altcum, le-a cerut arbitrilor sa fluiere intr-o anumita maniera si acestia accepta sa taca si sa execute, din dorinta de a se mentine pe listele de elita care aduc delegari grase si avantaje financiare pe masura, atunci sa le rupa oasele la toti ! Ca daca se duce numai Busacca si sistemul ramane, n-am facut absolut nimic ! Desi, sincer sa fiu, nu prea vad cine ar dinamita afacerile FIFA … Noi avem deja o experienta esuata prin alegerile de la FRF, dupa cat se pare.

circotasul (22 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:16

Nu e evident,se iau toate masurile pentru a fi asigurata prezenta Braziliei in finala,daca cumva Doamne fereste, Germania se va dovedi mai buna in teren, e arbitrul potrivit la locul potrivit, pentru a asigura realizarea obiectivului.Mai mult cine vrea sa parieze ca Brazilia nu va castiga campionatul?Pina la urma e normal, pentru citi bani face FIFA de pe urma campionatului, si la ce cheltuieli s-au bagat saracii Brazilieni, macar atit merita si ei, ca doar lui FIFA/Blatter ii e paralel pina la urma cine castiga nenorocita de cupa.

gugu (72 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:31

Inteleg ca si comparatia cartonaselor intre ultimele editii sustine parerea lui Ioanitoaia. Atunci ce atata discutie fara obiect?

lenan (22 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:33

Cu alte cuvinte: ii doare la fes! Banul vorbeste si acesta vorbeste in favoarea lor. Deci nesimtire cit mai mare si nepasare pe masura. Astia ii alimentam cu bani, nu prea avem voie sa ne plingem. E un caritas modern, bine pus la punct si foarte infloritor!

Che Guevara (363 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:34

Si asta tocmai cand noi speram ca lucrurile sa intre in normalitate in Romania din cauza presunilor exercitate de FIFA. De fapt FIFA copiaza modul de lucru romanesc. Vedem ca si aici echipele mari sunt avantajate la fel cum Steaua nu are voie sa fie afectata de nici un fel de arbitraj in Romania si orice suspendare acordata Stelei sau lui Dinamo este stearsa din pix la comisiile de apel.

Lucian (206 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:34

Indiferent cum va arbitra Rodriguez e clar ca delegarea lui s-a facut cu tema. La aceste mondiale castiga cine trebuie, adica Brazilia.

Franz (406 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:37

Cred ca ne-am grabit toti cu laudele. Aceasta cupa mondiala a inceput frumos, dar nivelul ei spectacular a scazut cu fiecare faza. Pana la urma va fi un turneu fara lumini deosebite.

Alin (626 comentarii)  •  8 iulie 2014, 17:44

OK.

Ion Amariei (1 comentarii)  •  8 iulie 2014, 18:20

prezenta Germaniei rusofile este de neacceptat pentru euroeni!

Teddy (10 comentarii)  •  8 iulie 2014, 18:27

Bogdane, corecta analiza!

Broscuţa Oac (66 comentarii)  •  8 iulie 2014, 18:28

Arbitrajul computerizat (o extindere de mare anvergură a arbitrajului video) va rezolva problema radical.

danm (17 comentarii)  •  8 iulie 2014, 18:48

Am pus in balanta articolul lui nea Ovi cu comentul userului Bogdan. Nu pot sa-i dau like lui Bogdan dar in multe privinte si
eu sunt de acord cu el.

ophg (1 comentarii)  •  8 iulie 2014, 18:49

@bogdan: „stilul lui de joc invita faulturile” – aici, la a n-spea tampenie pe care ai scos-o, m-am oprit… ca sa-l citez pe „domnul” lui Caragiale din Caldura mare zic si eu: amice.. esti idiot..

Talpaiadului (54 comentarii)  •  8 iulie 2014, 19:00

De acord cu articolul, e clar ca a fost directiva venita de sus sa se acorde mai putine galbene, altfel ar fi prea mare coincidenta. Iar Rodriguez a influentat rezultatul final si implicit a trimis Italia acasa neacordandu-i lui Suarez un cartonas rosu pe deplin meritat. Eu sunt sigur ca nu a vazut muscatura, pentru ca nu poate fi suspectat ca a facut jocurile Uruguayului, o tara mica, fara pile si relatii la nivel inalt, dar tocmai asta e problema, ca nu a vazut acea muscatura, pentru asta ar fi trebuit trimis acasa, nu promovat.

Marius22 (347 comentarii)  •  8 iulie 2014, 19:07

@bogdan #28. Ai ceva dreptate, dar bati si campii. Adica sa nu se tina cont de regulament ca sa nu fie suspendate vedete? E mai bine sa intre in spital decat in stare de suspendare, iata concluzia aiuritoare a postului tau, de 10 ori mai lung decat articolul in sine. Eu merg pe mana dlui Ioanitoaia.

Vasai (23 comentarii)  •  8 iulie 2014, 19:10

Si cei care nu il inghit pe Nea Ovidiu, trebuie sa accepte ca stie sa faca rating din orice articol. E maestru in a starni polemica din nimic.

Fane (53 comentarii)  •  8 iulie 2014, 19:14

@Talpaiadului #44. Cred ca ai pus cel mai bine problema in completarea articolului.

qq (15 comentarii)  •  8 iulie 2014, 19:48

SPORTUL S-A POLITICIZAT mult prea mult. Deja REGURILE MARKETINGULUI depasesc cu mult hotarele normale.
Deja marketingul este legea care primeaza in multe decizii la limita CARE SUNT INTERPRETATE CUM VOR ASTIA DE LA FIFA. Cea mai mare MAFIE atunci cand vb. de fotbal este cea de la FIFA. De aia ei si lasa unele lucruri atat de ‘nefinisate’ ,sa le poata interpreta ei cum vor. Tendinta s-a vazut foarte bine inca din primul meci. Acel arbitru japonez era mai bucuros decat respectivul brazilian atunci cand a acordat acel penalty pentru BRAZILIA,tara gazda. Brazilia este o natiune care s-a dezvoltat mult in ultimul timp.Deja devine o piata de dezfacere foarte buna,nu trebuie suparati acum cand INCA nu si-a decis tabara. Este o tara care va avea din ce in ce mai multa influenta. Este prea multa politica si FIFA este un stat in stat…Este ILOGIC sa pretinzi ca FIFA este o institutie democratica care da dovada de inalta conduita morala, care vrea sa elimine rasismul si sa promoveze FAIR Play-ul. Blatter este sef peste fotbalul mondial de foarte multa vreme. Are aproape 80 de ani si inca mai tine de scaun.Nici Mitica nu a rezistat pana la 80 de ani in fruntea LFP.
Coruptia si multe din arbitrajele astea dezastruoase pleca de la FIFA. Asta cu ‘promovam fair play-ul”,lupta contra rasismului, luptam contra meciurilor trucate, samd,e praf in ochi. Da,OCAZIONAL lupta impotriva acestor lucruri,insa nu cu toata forta ori cu suficenta determinare. Nu ca ar putea sa le elimine definitiv,nu sunt nici ipocrit,nici naivi, INSA nici nu vor sa imbunatateasca multe lucruri tocmai pentru a mentine acest sistem=>CERC VICIOS.
Precum lupta americanilor contra terorismului,aceiasi analogie…Americanii lupta cel mai mult contra terorismului,insa ceea ce nu zic e ca tot ei creaza aceste lucruri. Teroristii ii ajuta sa vand arme. Aia cu democratia e vrajala. BANII SUNT CEI CARE GUVERNEAZA. Asa si la FIFA. Este un sistem TOTAL GRESIT CARE are o influenta gresita asupra sportului,politicii,mediului,samd..Nu poti separa aceste lucruri. Iar acest mod de viata prost inteles DE CATRE NOI,MAREA MAJORITATE A POPULATIEI,plus aceasta asa zisa democratie care promoveaza ‘PIATA LIBERA’ INTRETINE ACEST CLIMAT. Piata libera nu exista,toate decizile importante au fost in detrimentul celor multi si in favorarea celor putini. ASTA ESTE PIATA LIBERA,ASTA ESTE CAPITALISMUL PROMOVAT DE americani.Si da,fotbalul este si el politicizat,implicit afectat de acest cerc vicios.Pupati in fund pe americani,pe rusi,pe cine vreti voi. Nu poti sa te delimitezi de aceste lucruri,oricat de mult ai vrea.. E ca si cum o zona de langa tine a fost bombardata.INDIRECT, si tu vei suferi. Legea MARKETINGULUI GUVERNEAZA SPORTUL MONDIAL,nu doar fotbalul.
Uitati-va si la tenis…Unul din putinele articole care mi-au ramas in minte: http://www.gsp.ro/sporturi/tenis/luminita-paul-analizeaza-relatia-strinsa-dintre-bani-promovare-si-anumite-jucatoare-de-tenis-azi-guverneaza-legile-lui-marketing-429546.html
Cititi acest articol,este foarte interesant. Aceiasi reguli au toate sporturile: Eugenie Bouchard a castigat meciul cu Kvitova chiar daca a fost demolata pe teren in mai putin de o ora:6-3,6-0, in una din cele mai dezechilibrate finale de la Wimbledon. De pierdea alta sporiva asa,era ironizata mult. Acesta este rasismul modern.Promoveaza pe altul doar ca vine bine intr-un sport care nu are NICIO LEGATURA CU FRUMUSETEA ,nationalitatea,samd… SPORTIVII NU MAI SUNT SPORITVI,SUNT PRODUSE IN CARE MARILE CORPORATII INVESTESC. ELE DECID PUBLICITATEA. Iar lumea pana cand nu va incepe sa se AUTOEDUCE,ASTA NU SE VA SCHIMBA.
PRIMELE 100 DE REZULTATE oferite de GOOGLE conteaza acum cel mai mult.Asta este tendinta spre care se merge. Google si Yahoo interpreteaza lucrurile cum vor ei. Asta e realitatea…Putem sa fim ipocriti,ori putem sa merge in aceasta directie. Eu nu incep sa ma plang,doar prezint o situatie. Si pana cand tarile astea gen Norvegia,Danemarca,Suedia,plus multe altele,nu vor incepe sa aiba o pozitie democratia SI VOCALA in politica globala,PANA CAND DEMOCRATIA va avea acelasi reguli si pentru SUA sau mai stiu eu ce putere globala,lucrurile nu se vor schimba…Oricum ati PUNE LUCRURILE,aici ESTE VORBA DE POLITICA. DA,FOTBALUL ESTE POLITICA. DOAR orbii nu vad asta! FOTBALUL ESTE POLITICA .DOMENIU CARE PRODUCE MULTI BANI ESTE POLITICIZAT MULT PREA MULT. Fifa este stat in stat. La fel ca oricare alta corporatie…Nu este nimic extrem de complicat,nu este teoria batului de chibrit expusa de copii pe Youtube,samd…VREMURILE SUNT COMPLICATE INSA VIATA ESTE SIMPLA.
Acesti doi giganti Rusia si Sua au impins lumea intre doua extreme GRESITE: Capitalism si comunism. LUMEA a luptat doar contra comunismului,de aia a si cazut.Comunismul oricum nu avea viitor. Capitalismul este ca un dusman pe care il cunosti foarte bine,in timp,inveti sa te protejezi. Capitalismul insa,este precum un dusman care iti zambeste in fata si te ataca pe la spate cand nu esti atent. AMBELE SUNT GRESITE. COMUNISMUL nu mai are influenta,capitalismul insa a perseverat,este mai puternic ca oricand. Acum legile marketingului sunt cele care guverneaza „asa zisa piata libera”…Intre capitalism si comunism mai este ceva,de aceea tarile cu o pozitie NICI capitalista,nici comunista gen Danemarca,Norevegia s-au dezvoltat. TOTUL este politica.Ca vreti sa recunoasteti sau nu,asta e alta discutie. FIFA ESTE CORUPTA.

Gill (15 comentarii)  •  8 iulie 2014, 20:16

Sunt in totalitate de acord cu dvs, felicitari!

Nelu_Antonescu (17 comentarii)  •  8 iulie 2014, 20:19

#7 soso
Se pare ca „baiatul acela” (Onazi) caruia Matuidi I-a rupt in doua tibia si peroneul nu are absolut nimic si poate juca si maine, conform multor publicatii (si nu numai din Franta).
Ceea ce evident nu scuza intrarea deplorabila a lui Matuidi, pentru care a fost sanctionat cu galben.

Comentează