Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Italia furată

 

Squadra Azzurra n-a convins nici contra Uruguayului, deși nu marți a ratat calificarea, ci mai degrabă în duelul cu Costa Rica. Ridicat de unii la rangul de guru, Prandelli a dat-o în bară titularizîndu-i pe Balotelli și pe Immobile, […]

miercuri, 25 iunie 2014, 3:59

 bannercm.jpg

Squadra Azzurra n-a convins nici contra Uruguayului, deși nu marți a ratat calificarea, ci mai degrabă în duelul cu Costa Rica. Ridicat de unii la rangul de guru, Prandelli a dat-o în bară titularizîndu-i pe Balotelli și pe Immobile, atacanți care nu mai jucaseră niciodată împreună! Să mă scuzați, primul dus cu capul, celălalt parcă rătăcit prin Mato Grosso, că tot sîntem în Brazilia!

Antrenorul peninsular a cîntat fals, numai că el, spre deosebire de spaniolul Del Bosque sau de britanicul Hodgson, și-a recunoscut bărbătește vina și a demisionat. A dovedit caracter, nu și inspirație, deoarece se impunea să nu stea la mîna ultimei partide din grupă, ba s-o și gîndească meschin, la ciupeală, la 0-0!

La fel de adevărat, indiscutabil, evident, e că Italia a plecat acasă și din cauza arbitrajului. Nu exclusiv din pricina arbitrajului, dar și a lui. Mexicanul M. Rodriguez i-a avantajat flagrant pe uruguayeni în faza în care i-a arătat direct roșu lui Marchisio, ca și în cea, consemnată chiar în minutul premergător marcării unicului gol, cînd a trecut cu vederea gestul nebunesc al lui Suarez de a-l mușca pe Chiellini de umăr!

Marchisio nu trebuia eliminat. Deși aspru, faultul lui asupra lui Arevalo Rios cerea galben, nu mai mult, deoarece intervenția n-a avut răutate. N-a fost intensă, i-a lipsit tăria. Imprudent, mijlocașul juventin a intrat cu piciorul îndoit, nu întins, însă Rodriguez a reacționat excesiv. Italieni și nu numai, specialiștii sînt de părere că mexicanul a exagerat, că a sărit calul.
Să zicem, forțînd nota în stilul arbitrului, că acesta nu s-a pripit la eliminarea lui Marchisio. Așadar, să mergem pe mîna lui în ceea ce privește decizia care, rupînd echilibrul meciu-lui, i-a împins de la spate pe sud-americani, să-i dăm dreptate.
Nimeni însă, nici măcar “centralul” însuși, nu va reuși să explice vreodată de ce “canibalul” Luis Suarez n-a ajuns mai repede la vestiare. De aici concluzia că, luînd două decizii cruciale în una și aceeași direcție, Marco Rodriguez a ajutat Uruguayul și a îngropat Italia.

Comentarii (90)Adaugă comentariu

ionnis (103 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:10

Italia iesi acas’ :))

Dan (4 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:14

Corect si la obiect… ca de obicei…
Fotbalul (teoretic la cel mai inalt nivel posibil, aici la Cupa Mondiala) arata din nou cat e de ramas in urma in ceea ce priveste metodele moderne de arbitraj ceea ce dau prea mult autoritate arbitrului centrat si ca atare, prea multa responsabilitate… In fotbalul modern viteza a crescut enorm, trucurile si pacalelile jucatorilor sunt de mult la nivel de arta, dar arbitrajul nu tine pasul… asta e… am patit-o si noi, au patit-o si altii si o sa se mai intample…

allenatore (9 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:15

Dupa cum s-au desfasurat fortele pe teren in prima ora de joc, formatia Luis Suarez si compania ar fi putut ataca treiMARCO VERRATTI zile si trei nopti si tot nu ar fi reusit sa inscrie din actiune in poarta lui Buffon. Daca golul plutea cumva in aer, atunci plutea in jurul portii lui Muslera. Cesare Prandelli la pauza a avut sentimentul ce se poate intampla o nefacuta. Din pacate nu a nimerit schimbarea. A decis sa-l lase pe Mario Balotelli pe banca pentru a se proteja de o eventuala eliminare dar a fost tradat de unul din copii lui de suflet. Claudio Marchisio. Gestul lui Marchisio a fost un gest stupid, smecheresc pe undeva golanesc. Centralul partidei este acoperit de regulament, justificarea eliminarii nu intra in discutie. Arbitrul de centru care fluiera in spiritul jocului si nu in litera regulamentului este un arbitru inteligent. Mexicanul Marco Rodriguez Moreno nu a dat dovada de inteligenta. Tinand cont de miza partidei, de intensitatea atacului si faptul ca nu au fost consecinte pentru Arevalo Rios, Claudio Marchisio nu trebuia eliminat. Un cartonas galben era suficient. Si tabara adversa a ramas uimita de radicalitatea mexicana.

Intamplator sau nu nu aceiasi unitate de masura a aplicat si in cazul coltilor infipti de Luis Suarez in umarul lui Giorgio Chellini. Pe fondul frustrarii de nedreptate defensiva italiana si-a pierdut pentru o clipa concetrarea si sincronizare si spatele lui Diego Godin a impins mingea in poarta lui Buffon. Un cartonas rosu pentru Luis Suarez la 0-0 cu minge in favoarea Italiei si doar 10 minunte de joc nu credeti ca ar fi echilibrat balanta si alta ar fi fost istoria?

Edy (18 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:19

Corect

cinewa (2 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:20

Dl Ovidiu,
Eu sunt de parere ca Uruguay nu a fost ajutata de arbitri, ar trebui sa ne lepadam de gandirea asta balcanica care merge doar la meciurile de Liga 1, aici vorbim de CM.
Daca Suarez il musca sau nu pe Chiellini, daca arbitrul il elimina sau nu … sunt doar ipoteze, aici vorbim de un lucru concret, Uruguay a dat un gol, Italia nici unul , intotdeauna castiga cel care marcheaza mai multe goluri, dar nu va invat eu pe dvs asta.

Parerea mea este ca ar trebui sa analizam mai mult lucrurile care s-au intamplat in detrimentul celor care nu s-au intamplat.

De ce nu facem un articol in care sa vb de Godin care a marcat cu Barcelona, Real M si acum cu Italia goluri importante care au ajutat pe Atletico si pe Uruguay ?

Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului !!!

ionut_bcn (8 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:20

Asa e , arbitrajul a contat . Dar ce a contat mai mult e jocul slab al italienilor. Acest ‘antifotbal’ total, pe principiul ‘Hai ca ne calificam si la egal’. Sunt convins ca daca s-ar fi calificat Italia dupa jocul de aseara, specialistii ar fi spus ‘ Joc extrem de tacticizat al italienilor! Strategia perfecta a italienilor a fucntionat la maxim! ‘. Nu oameni buni, nu e joc tacticizat. Ci anti-fotbal. Si punct

requiem (4 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:22

Nu stiu care specialisti au zis ca nu trebuia rosu, poate chiar sunt specialisti sau poate li se atribuie numele astuia. Nu zic ca nu este adevarat, dar, nu stiu care sunt. Pe ESPN, toti „specialistii” , si cred ca cam sunt un pic de specialist pentru ca numele lor sunt mari, au zis ca trebuia rosu (100% specialist). Suarez da, omul este total bolnav si trebuia eliminate. Dar , majoritatea oamenilor au tras concluzia : Italia trebuia sa plece acasa. Dupa mecioul cu , Costa Rica, dupa minutele de tragere de timp, lungiiiiiiiiiii, cu Uruguay, eu, chiar credeam , dupa ce am vazut meciul cu Anglia , ca Italia o sa ajunga departe. Insa au aratat inca o data care este filosofia lor in ceea ce priveste fotbalul.

lord belial (434 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:22

respect luis suarez
italienii pomanagii sa mearga acasa

requiem (4 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:24

„ca cam” cu ghilimele….le-am uitat

Bocanci (106 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:26

La cat au furat italienii in toata istoria lor, faptul ca arbitrul asistent nu l-a vazut pe Suarez ieri nu inseamna nimic.

almaviva (43 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:27

Aveti perfecta dreptate, maestre. Chiar daca Italia nu a mai sedus la fel cum a facut-o in meciul cu Anglia, consider totusi ca a fost net superioara Uruguaylui. Si in 10 oameni, Italia a continuat sa puna probleme apararii uruguayene, a avut posesia balonului, a incercat sa creeze ocazii. Au refuzat sa se baricadeze in propria jumatate de teren. Fara ajutorul fatis al arbitrului, Uruguay ar fi mers acasa – meritat. Si sa nu uitam ca nici Godin nu ar fi trebuit sa joace acest meci, daca primea asa cum se cuvine un cartonas rosu in meciul cu Anglia pt acel al doilea fault. Rusine FIFA!!

laurentiu (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:29

Faptele sunt consumate, dar e clar, ca arbitrajul iese la fiecare doua meciuri in evidenta.Spania si Italia au plecat acasa ajutate, probabil de arbitrii celor doua intalnirei(Olanda-Spania si Italia Uruguay).Eliminarea italianului ar fi facut-o un singur arbitru si acela a fost pe teren….Suarez trebuia, sa primeasca rosu, oricum acesta va primi din partea Fifa, cam ce merita… Spania, la randul ei, a tras ponoasele celor doua neeliminari nedictate de arbitru:un rosu clar si un al doilea galben, ce ar fi adus rosu…Dar de – arbitrul face parte din joc!

radu (60 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:32

Maestre,tot respectul ,dar la eliminare nu ai dreptate.Te-am urmarit la TV ,in dialogul de dupa meci.Ai spus prima data ca nu a fost cu crampoanele (sic) ,apoi ca nu a fost cu intensitate . Aia e clar intrare cu talpa pe tibie,ce trebuie mai mult ca sa dea rosu ? Cred ca avea crampoane pe talpa…aia sper ca a fost o gluma ca nu a fost cu crampoanele.
Se putea da eliminare la Suarez,dar daca il elimina pe uruguayan,trebuia sa-l elimine si pe Chellini ,pentru ca a ripostat ,lovindu-l pe Suarez. Deci la 0-0 ,Italia avea 2 eliminati iar Uruguay unul. Dupa acelasi rationament cu al dvs. (la 0-0 ,si cu egalitate numerica pe teren,Italia nu pierde) ,la 0-0 si cu un om in plus pentru Uruguay deznodamantul ar fi fost acelasi.Nu mai cautati scuze pentru Italia,s-a vazut ca joaca la ciupeala in meciul asta , e stilul lor sa mearga la egal daca le convine rezultatul. Anglia a plecat acasa ,dar macar jucat ,nu a pacalit fotbalul.

MKB (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:42

Daca nici aia nu e intrare de rosu atunci ce mai e? Pe langa ca a fost cu talpa si a avut si intentisitate, nu cum zici matale, a mai fost si intentionata sa raneasca, sa rupa.

Cheetah (2118 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:45

Bine punctat, dar sa stiti ca nu din cauza unei muscaturi neobservate de arbitru sau a unui fault discutabil daca e de galben sau rosu a pierdut Italia calificarea in optimi.
NU, a pierdut pentru ca nu a jucat bine in toate meciurile, de-aia.
Ma scuzati, Maestre, dar prea incercam noi, antrenorii si fotbalistii sa dam repede vina pe arbitraje in loc sa ne uitam mai bine in ograda proprie.
O echipa cu adevarat buna nici nu se uita la un arbitru buimac ce o dezavantajaza, ci joaca bine, spectaculos, barbateste, si-apoi cistiga en fanfare si ovatiile publicului.

Michael (76 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:48

@cinewa #5. Nimeni nu te opreste sa ai o parere, dar a ta e gresita. Iti place Suarez, dar a muscat si trebuia dat afara. Chellini nu a lovit, tu ai vazut numai ce ti-a convenit.

Viorel (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:48

Oare Italia este cea care a fost furata sau a castigat fotbalul adevarat. Cred ca a castigat o echipa care joaca fotbal, de fapt ceea ce se intampla la Cm este continuarea a ceea ce s-a inceput in UCL victoria fotbalului impotriva tacticii excesive. Daca priviti cu atentie fotbalul italian este falimentar la toate capitolele in UCL nu au avut echipa dupa optimi (daca nu ma insel) iar in EU Juventus (al carui fan sunt) a fost macelarita de BENFICA. Cat despre Chiellini nu cred ca este usa de biserica, din cate am vazut eu si el a lovit, iar despre cuplul de atacanti nu este problema acolo ci la Pirlo care nu a mai avut consistenta in pasele pe care le da. La Marchisio nu trebuia eliminat, insa arbitrul este acoperit de regulament, aduceti-va aminte de cazul Tassoti-Luis Enrique din 94 si atunci ce ati nai spune?
De asemenea se constata intoarcerea la origini adica echipele care joaca un fotbal curat au castig de cauza, context total opus la ceea ce se intampla in Romania. De apreciat gestul conducatorilor italieni care au demisionat asumandu-si astfel esecul. Se pare ca ei au inteles ceva pe cand noi nimik : Aceeasi conducere cu alti oameni.

Dinu (427 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:49

Absolut de acord, degeaba fac unii pe nebunii aici.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:50

Sunt de acord cu ambele afirmatii. Si mie mi s-a parut excesiva decizia la Marchisio si gresita decizia de a nu-l pedepsi pe Suarez. E destul de simplu de imaginat ca daca arbitrul lua decizia corecta in cele doua situatii Italia si nu Uruguayul ar fi avut superioritate la 0-0. Iar in aceasta situatie Italia n-ar mai fi Italia daca ar primi gol in ultimele 10 minute.
Sunt de asemenea de acord ca Balotelli e mai mult un produs de marketing decat un atacant util sqaudrei azzura (si nu, nu uit golurile din semifinala de la europene). Unui atacant excentric, ca Balotelli, i-as accepta excentricitatile daca ar fi si eficient. Adica daca ar fi Ibrahimovici, care si el e in treaba lui, dar… Balotelli e talentat, fara discutie, bun jucator, desigur, dar ii lipseste totusi ceva ce alti atacanti de geniu au.
Si acum ajung si la ce am vrut sa spun. Italia, din pacate, a meritat sa mearga acasa. Uitati-va la ultimele 10 minute ale jocului, la 0-1. Nu stiau ce sa faca, nu erau „setati” pentru acea situatie. In ciuda iesirii lui Buffon, care poate sugera un atac in valuri, atacurile squadrei erau si lente si fara orizont. E incredibil cat de slab s-au prezentat unele echipe cu „staif”, ca Spania si Italia, aici. Competitia n-a pierdut nimic prin eliminarea Italiei. Asta e!

Dtru (268 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:54

Cei care sustin ca trebuia eliminat si Chiellini s-au uitat la alt meci. Dl Ioanitoaia a punctat perfect. Sint sigur ca s-a consultat macar cu prietenii Balaj si Hategan cand a afirmat ca nu trebuia decat cel mult galben la Marchisio. Sunt de aceasi parere.

Clau (107 comentarii)  •  25 iunie 2014, 16:59

Lordul lui peste prajit, #8, limpede ca esti dus cu pluta pe Dambovita daca poti sa il lauzi pe Suarez dupa un asemenea gest. Fiind recidivist si existand fotografii care atesta ca a muscat, ar trebui suspendat sa se invete minte. Maidanezii nu au loc pe terenul de fotbal.

Ionut (3 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:00

In meciul cu Anglia, Godin a facut un hent evident (primul galben) si un fault care cerea cel putin un al doilea galben. Arbitrul a vazut, dar n-a vrut sa „rupa echilibrul”??? poate…
Apoi coincidenta, in meciul cu Italia arbitrul inclina usor balanta si apoi Godin (care nici nu trebuia sa joace meciul asta) da golul victoriei. Oricum, Italia, la cat de slab joaca, nu avea cum sa dea gol in 10 nici in 2 meciuri…
Totusi… nu e cam mare coincidenta ca si alte greseli mari de arbitraj sunt tot in favoarea altor sud-americani (cum e Brazilia)?

Cristian (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:00

Cine masoara intensitatea unui atac cu gheata pe tibia unui jucator, si ce masuri se folosesc pentru asta? Este ridicol.
Apoi, nu ne spune domnul Ioanitoaia nimic despre penalty-ul neacordat Uruguay-ului pentru oprirea lui Cavani in careu de catre Chiellini in repriza a doua! Italianul ii inconjurase talia lui Cavani cu tot bratul si l-a tinut pe loc in mod foarte evident.

Crimean Tatar (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:08

Daca Suarez ar fi meritat rosu, sunt de parere ca si Chiellini, pentru ca a ripostat ar fi trebuit sa primeasca rosu. Eliminarea fundasului chiar si cu eliminarea lui Suarez ar fi fost mult mai benefica Uruguayenilor.

Kendo (28 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:08

Vaaai, dar ce ma bucur ca Italia a plecat acasa! Cu arbitrii, fara, m-am saturat pana peste cap de stilul ala plangacios. Singurul de care imi pare rau e Pirlo, prea serios si onest pentru o nationala a Italiei.
Iar uruguayenii imi erau simpatici, dar Suarez asta e dus cu pluta, ca nu e prima oara cand se crede vampir.
Viva Chile! 🙂

name (29 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:17

cand joci la zero-zero, se mai intampla;) pt nivelul actual al echipei Italiei a fost riscant. Olanda, a jucat si ea un fotbal oribil cu Chile, dar au punctat „nemteste” la doua din cele trei ocazii avute in tot meciu; din punct de vedere al spectacolului (ceea ce n-a contat niciodata pentru Italia), Uruguay merita victoria! E omeneste sa invoci greseli de arbitraj cand fortezi un zero-zero..dar nu e si profesionist! Fotbal vs Anti-Fotbal 1-0 si publicul castiga:)

Ciciu (3 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:21

Suarez a jucat cu suflet. Respect!

QED (2 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:21

Lasa la cat a furat Italia in istoria lor ce sa intamplat ieri nu este mai nimic.Doua titluri mondiale castigate cu pistolul pe masa la pauza finalelor din 1934 si 1938 asadar noroc cu Mussolini altminterii …. In 1982 a trecut de grupe in dauna Camerunului doar ca aveau un gol mai mult marcat iar in finala din 2006 golaneala impotriva lui Zidane.Deci stim foarte bine ce inseamna fotbalul din Italia doar un mare fssss .

lenan (22 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:29

A fost de rosu clar la Marchisio, intrarea s-a produs sub ochii arbitrului. Ma bucur ca in sfirsit se iau asemenea decizii pentru intrari de acest gen.
Legat de Suarez, el trebuia clar eliminat. Insa impreuna cu Chiellini care a lovit primul (de unde si reactia lui Suarez) si ultimul, cu acel cot in gura… de vampir… 🙂
Italia nu a pierdut din cauza arbitrului, care nici macar nu a influentat rezultatul.*O echipa buna trebuie sa bata chiar si cind arbitrul acorda cele 5% celeilalte echipe (in general gazda), ceea ce n-a fost cazul aici.
Deci: despre ce vorbim?!?

Iordache (30 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:29

Dl Ioanitoaia nu ii va convinge niciodata pe apucatii care nu inghit o echipa si o admira pe alta. Misiunea dansului e imposibila cat un urecheat vrea si penalty pentru Uruguay ca asa au vazut ochii lui. De ras nu altceva.

gabi (3 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:30

vad ca toata lumea comenteaza ca ar fi sau nu rosu la marchisio dar rosu la intrarea asupra lui veratti nu spune nimeni nimic cind jucatorul a fost obligat sa iasa accidentat. acolo da intensitate dar ne vazuta de arbitru care era la aceeasi distanta ca si atunci cind a dat rosu

Radulian (110 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:32

Toti imberbii astia care pretindeti ca stiti mai mult fotbal decat Nea Ovidiu sunteti ridicoli. M-as mira sa va raspunda vreodata, ce sa va spuna, ca asteapta lectii de la niste pusti?

iustin (82 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:33

ce gluma

Lucifer (39 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:35

@Ciciu 27. Daca a pus suflet, Suarez avea dreptul sa muste? Conform acestei logici strambe, nu cumva avea dreptul si sa ucida?

cynic (7 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:38

intrarea lui Marchisio a fost rosu clar. intrare cu talpa sub genunchi, nicio treaba cu mingea… adica daca nu i-a rupt piciorul inseamna ca nu a fost de rosu? Suarez clar trebuia eliminat si el…

silwiuu (2 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:39

si in meciul anglia-uruguay inca din min 30 trebuia eliminat godin.greseli pro uruguay in ultimele 2 meciuri.chiar daca nu.mi place echipa italiei ,dar macar sa se califice echipa care merita, nu sa influenteze arbitrul crucial partida.la acest nivel greseli de arbitraj in lant.de ce se mai joaca meciuri in grupe daca tot cine vrea fifa se califica mai departe?mai bine trecem direct la optimi.

durden (338 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:40

doamne a ajuns un chin sa citesc articolele astea fara sare si piper.povestiti-ne, domnule ziarist, mai bine despre cat de meschin e de fapt burleanu si gata!

Venom (46 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:43

Veni, vidi, pleci.

name (29 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:45

„Plangeti baieti, plangeti fotbalul european!
Cum puteti spune asemenea tampenii? Ce valori au europenii? De unde provin marii jucatori de la Real, Barcelona, Juve, Chelsea, etc? Din America Latina. Aproape toti fotbalstii nationalelor Braziliei, Argentinei, Uruguayului, sunt oameni de baza la marile cluburi europene. Ei nu sunt plictisiti?
Nu sunt obositi?
Daca acesti sute de jucatori s-ar intoarce la echipele din tarile lor, fotbalul european ar muri din punct de vedere valoric. Nu vedeti cati sud-americani, africani, chiar asiatici vin in Europa? De ce? Pntru ca e nevoie de ei. Pntru ca sunt mai buni, mai tehnici, mai iuti, mai puternici si mai frumosi decat europenii.
Totdeauna au fost mai buni . De 100 de ani. Dovada e faptul ca un singur fotbalist din Europa(Cruyff) este in top 10 “all time”. De unde sunt Pele, Garincha, Didi, tostao, Zico, Maradona, Di Stefano, Mssi, Batituta? Asa ca destul cu afirmatii gratuite. Deveniti ridcoli. Deocamdata este cel mai frumos mondial din ultimii 40 de ani.
Si daca va castiga Germania ce veti zice?”, dupa cum zicea Alex intr-un alt articol, dar se potriveste!

Viktor (278 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:46

Subscriu galben lui Marchisio si rosu lui Suarez. Daca prima decizie se mai poate discuta, a doua nu comporta niciun dubiu. Rosu cel mai rosu!

Filbert (58 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:48

Faultul lui Marchisio a fost de rosu, el avind mingea il loveste intentionat, cu crampoanele, pe adversar inainte ca acesta sa intre la el, in zona laterala a piciorului de sprijin, sub genunchi, zona neprotejata de aparatoare.

Suarez trebuia si el in mod clar eliminat, nu e posibil ca nici unul din arbitri sa nu vada ca il agreseaza pe Chiellini fara minge, fie si numai, asa cum mi s-a parut mie la tv, cu o lovitura usoara cu capul.

Italia a jucat meschin, la 0-0, macar uruguayenii au miscat mai mult in atac, muscind cu si fara ghilimele 🙂 din adversar.

Ereb (7 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:48

Eh… daca nu ati vazut simularile grotesti lui Chellini la 2 cornere ale sud americanilor in prima repriza(simulari ale unui cot in figura), penalty-ul evident la Cavani si daca dupa ce revedeti de 2 ori faza asta https://www.youtube.com/watch?v=r1vBWnON9UI tot credeti ca Italia a fost furata, inseamna ca e evident ca asta vreti sa vedeti. Au fost greseli, dar nu cat sa se poata spune ca una dintre echipe a fost furata.

Dragos (250 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:49

Italia nu putea spera mai mult cand a avut un superjucator ca Pirlo si 6-7 figuranti in frunte cu Balotelli. Italia a fost slaba, dar a si furat-o mexicanul ala care musai trebuia sa il scoata afara pe Suarez.

aham (140 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:51

italia a fost dezavantajata clar. dar nu asta e problema lor.. ci campionatul plin cu blaturi din care nu mai ies fotbalisti buni, vezi convocarea unui balotteli care e o gluma, sau fortarea pana la 80 de ani a lui pirlo care stie, dar nu mai poate. italia nu avea cum sa se califice si nu merita asta. nu poti sa zici ca meriti daca nu bati costa rica.

Ionuts (4 comentarii)  •  25 iunie 2014, 17:52

Din punctul meu de vedere, echipele europene eliminate / in curs de eliminare sunt reprezentantele tarilor in care joaca cei mai valorosi jucatori ne-europeni (ca or fi sud, central sau nord-americani, asiatici sau africani, chiar si australieni). Echipele lor de club au cele mai bune rezultate sportive si pentru ca (sau in special pt. ca) au in componenta lor acesti jucatori (in general titulari, mai rar rezerve). In aceste conditii cum sa te astepti sa fii „fruncea” in fotbalul mondial, cand tu cresti, educi si formezi jucatori straini, care vor fi adversarii tai candva (ma refer la nivel de nationale nu la nivel de cluburi…aia e altceva).
In plus, da, arbitrajul a fost partinitor (nu pe cat ar zice unii , incl. dl. Ioanitoaia) dar asta poate si pentru ca echipele europene (vestice) se cam vad cu sacii in caruta din start si cred ca toti tre’ sa se dea la o parte cand vin ei … adica ii confunda pe sud-americani si africani in special, cu ce erau candva si nu cu ce sunt acum. O chestie asemanatoare s-a intamplat si in handbalul feminin. Pt. cei care au uitat, campionana mondiala e BRAZILIA, nu Novergia. Unde era Brazilia acum cativa ani? In loc sa importe antrenori si-au trims jucatoarele la ei (de ce? pt. ca au campionate mai puternice unde se pot „cali” sau „forja” acestea). in special la Hyppo Viena….

DOAR GAZU 1945 (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 18:04

dar ca tat a furat italia, si prin cate conjuncturi a castigat italia meciuri, nu se pune? \

stim cu totii ca italia nu ne omoara cu un fotbal spectacol si obtine calificari pe greseala altora, hai mai lasatio, e legea compensatiei, pana la urma.
adevarul e ca AMERICA DE SUD ne cam da lectie de fotbal , noua la europeni.

nu concepem ca „granzii”, „gigantii”, spania, italia, anglia, portugalia, etc sa iasa…

allenatore (9 comentarii)  •  25 iunie 2014, 18:09

pentru toti cei care scriu ca italia a practicat antifotbalul ii rog sa se uite pe statistica posesiei si a suturilor la poarta pana la eliminarea lui marchisio. ce fotbal a jucat uruguay-ul cant tot meciul au avut un singur sut pe spatiul porti.

Freddy RE (20 comentarii)  •  25 iunie 2014, 18:31

@ Ciciu #27
Vorbesti catre cine nu trebuie, din pacate.
Ioanitoaia degeaba a fost pana in Uruguay daca incearca sa vanda astfel de chiftele cum ca o tara cu trei milioane de locuitori a fost avantajata de un Mexican anonim. Si contra cui? Contra Italiei… Adica Machiavelli era de fapt din Sud America, il chema Dracula si musca adversarii pentru probe de sange in fata a 70,000- de oameni.
Uruguay si Chile, poate si Mexicul, castiga inca de la imnuri. Acolo e diferenta. Si trebuie sa traiesti in (saracia din) AmSud ca sa incepi a intelege asta. Dar cine sa priceapa, Lucifer? Ioanitoaia? Hai sa fim seriosi.
Si nu in cele din urma, o intrebare pentru Ioanitoaia si Piturca: il vrei pe Suarez la Nationala Romaniei?

Bogdan_R (2 comentarii)  •  25 iunie 2014, 18:35

din pacate asta se intampla…intr-un campionat mondial unde deviza e clara: „ajutati echipele sud-americane cu orice pret”…a fost un campionat spectaculos, dar si odios (din perspectiva deciziilor luate de tot felul de arbitrii mai mult sau mai putin cunoscuti)…e pacat ca fotbalul sa treaca in planul secund intocmai la un campionat mondial!

Freddy RE (20 comentarii)  •  25 iunie 2014, 18:38

PS Iar lu’ Italia si lu’ Prandelli asa ii trebuie, daca au avut telefonu’ inchis cand a sunat Nil Muce. Pai?

Comentează