Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

În coada cozilor

Deși le rămîne timp berechet pentru concluzii, specialiștii consideră această a 20-a ediție a Cupei Mondiale ca fiind net superioară precedentelor. Ea chiar oferă un fotbal frumos și cursiv, pe alocuri încîntător.

Mai deschis și mai spectaculos ca oricînd, probă […]

marți, 24 iunie 2014, 3:14
bannercm.jpg

Deși le rămîne timp berechet pentru concluzii, specialiștii consideră această a 20-a ediție a Cupei Mondiale ca fiind net superioară precedentelor. Ea chiar oferă un fotbal frumos și cursiv, pe alocuri încîntător.

Mai deschis și mai spectaculos ca oricînd, probă că media golurilor consemnată după disputarea primelor 36 de partide e 3, foarte ridicată. Logic că au fost și naufragii.

Deschisă de Spania, campioana lumii din 2010, lista dezamăgirilor le-a mai inclus pe Anglia și pe Portugalia. Adevărat e însă și că echipe care al-tădată veneau la CM numai pentru a face act de prezență au etalat în Brazilia 2014 un joc de calitate, iute și con- sistent, cu stil, cu ștaif.

Costa Rica, Columbia, Algeria, Mexic, Chile și Ghana, rînduite aleatoriu, s-au dovedit într-o ascensiune incontestabilă. Lor ar trebui să li se adauge, cu unele rezerve, Statele Unite și Iran.

Astfel, outsiderii au ajuns să pună probleme favoriților: Mexicul a ținut în șah Brazilia, Ghana a chinuit Germania, Costa Rica a învins Uruguayul și Italia. La întrebarea unde s-ar plasa fotbalul nostru în raport cu cel de la Mondiale?, trebuie răspuns, cu regret, că mult în urmă.

Spre coadă, departe la toate capitolele, ritm și angajament, abordare și sistem, atitudine și mentalitate. Dacă ne lipsesc multe, întîi și întîi ne lipsește cultura fotbalului ofensiv. Îndrăzneț, dezinvolt, agresiv. E trist că se întîmplă așa.

Dar și mai trist e că, parcă rupți de realitate, nici nu încercăm să reducem distanța față de alții, să recuperăm handicapul. De pildă, deși subiectul ar merita dezvoltat, FRF se numără printre puținele federații de pe planetă care n-a trimis în Brazilia, unde se dă astăzi ora exactă în fotbal, nici un tehnician, nici măcar un antrenor, unul singur!

Din păcate, cine nu vrea să învețe nici nu va învăța vreodată!

Comentarii (52)Adaugă comentariu

Racul (11 comentarii)  •  24 iunie 2014, 15:24

Ultima oara cand am jucat fotbal intr-un meci vazut de mine in direct a fost cand era Loti antrenor si am pierdut 2-0 cu Italia.

De atunci incoace a fost jale.

titel (8 comentarii)  •  24 iunie 2014, 15:27

Cum maestre Columbia si Mexicul sunt outsideri?

valahu (46 comentarii)  •  24 iunie 2014, 15:40

Nea Ovidiu pai va zice Valahu ca daca mergeam cu nationala asta: tatarusanu,rapa gardos chiriches gabi matei tanase pintili latovlevici iancu chipciu si cheseru bateam inclusiv brazilia.

ionut (6 comentarii)  •  24 iunie 2014, 15:43

Foarte bine punctat! nu cred că vom mai reveni în următorii 5-10 ani să jucăm ceva de calitate! asta pentru că la naționala noastră ăștia înafara de alcool, cluburi și prostituate nu prea mai știu…și din păcate nici viitorul nu e prea grozav….nu găsești 3-4 jucători care să formeze un eventual nucleu….toți o apă și un pământ…am dispărut de mult de pe harta fotbalului

Ticu (11 comentarii)  •  24 iunie 2014, 15:54

@titel #2. Dar ce sunt, au castigat vreun titlu pana acum, au jucat vreo finala? E corecta plasarea lor la si altii.

bandoleros (8 comentarii)  •  24 iunie 2014, 16:01

Buna observatie Nea Ovi. Si eu mi-am pus aceasta intrebare, cum de nu avem pe nimeni dintre antrenorii Romani la acest mondial? in special dintre cei mai tineri, care antreneaza sau vor sa antreneze nationalele de juniori, antrenori din Liga 1. Pe Piturca nu il pomenesc ca nu are rost.

andrei33 (276 comentarii)  •  24 iunie 2014, 16:30

Pe nenea Ioanitoaia iar il fura peisajul. De ce e Portugalia o dezamagire, nu inteleg? Portugalia a fost mereu o nationala mediocra cu doua exceptii, generatiile lui Eusebio si Figo, dar nu a castigat niciodata nimic la nationala mare. Actualmente echipa traieste doar din portughezii care evolueaza la Real, din care doi sunt accidentati iar al treilea, Ronaldo, nu e nici el departe. Garnitura in rest e mediocra, cu nimic mai buna ca Grecia, Elvetia, sau Croatia. E greu de inteles cum un ziarist cu experienta isi poate imagina ca poate avea un statut special o echipa calificata la baraj. Portugalia e in nota ei generala, ce l-o fi dezamagit pe Ioanitoaia e greu de zis. Cred ca bietul de el e victima marketingului si a crezut ca Ronaldo va juca si portar si fundas si coordonator de joc si atacant la finalizare.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  24 iunie 2014, 16:36

Eu cred ca Federatia a gindit correct netrimitind nici un technician. Cel mai in masura ar fi fost sa fie trimis Piturca . Dar nimeni nu crede ca acest individ va schimba vreodata ceva sau va invata ceva….. Asa ca era o PIERDERE DE ALTI BANI pe linga salariul colossal pe care-l are degeaba… Iar cum traim in Romanica si nu va fi schimbat prea curind , restul sa se duca pe banii lor…. Dar nu cred ca vreunul s-a dus….Asa ca , eu cred ca sunt alte discutii mai importante decit ce face nationala Romaniei sau Federatia…. Ca nu prea mai intereseaza pe nimeni.Sunt cel putin bizarre comentarii despre Uruguay sau alte Nationale. ….Pt ca ele se afla in anul 2014 cum ar fi normal….Noi-undeva in era fanariota…….

gif (46 comentarii)  •  24 iunie 2014, 16:49

FRF nu trebuie să trimită antrenori în Brazilia, ci să-i angajeze pe cei care duc echipe acolo. Nu ține vrăjeala cu „trebuie să-i plătim clauza și n-avem bani”, pentru că e o jignire adusă oricărui om inteligent. Ce rost are să-i dea banii în rate, pentru același deznodământ? Cu Pițurcă la națională nu ne calificăm nici la balcaniadă darmite la o competiție serioasă, cum e CE sau CM. Dacă nu avem avocați care să arate că FRF se poate dezlega de contract fără să-i plătească „despăgubiri” lui Pițurcă, să-i dea banii ăia murdari odată și să aducă un antrenor serios, dar străin. Din participările la competițiile internaționale federația nu câștigă niciun ban? Dacă da, uite de unde bani pentru antrenor. Numai cine-i rău intenționat nu pricepe că niciun antrenor român nu are șanse să scoată România în lume. Iată, antrenorul Croației, cu un lot bunicel, a reușit să se facă de râs. Croatia nu a jucat nimic, dacă nu punem meciul (aranjat, după cum spun gurile rele) cu Camerun. Jucătorii noștri au talent, unii joacă la nivel ridicat și afară, așa că ne trebuie un antrenor care să folosească talentul, nu să-l irosească cu „autobaza”. Un antrenor străin dorește să câștige, nu să joace la miză mică precum Pițurcă, să smulgă egaluri de palmares. Ce palmares la Pițurcă? Cui îi pasă în lume de palmaresul său? Este zero barat, el nu contează. Nu a fost și nici nu o să fie varianta a cincea pentru vreo echipă cu ștaif din lumea asta. De ce dumneavoastră (presa) nu faceți presiune asupra federației să schimbe odată strategia asta de loseri? De unde și până unde aberațiile cu Petrescu sau Olăroiu? Nu zău? Păi cu ce ar putea să ajute? Ar sfârși tot ca „nea Dan” sau „nea Oli”. Fotbaliștii noștri nu mai au nevoie de niciun „nea”, au nevoie de un „herr” sau un „sir”.

allenatore (9 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:10

si pe zi ce trece distanta dintre fotbalul romanesc si fotbalul mare se va mari. sa nu uitam ca recent am invins chinuit albania

Cheetah (2118 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:13

Coada cozilor, marca inregistrata M. Sandu si Burleanu, cu Pitzurca al lor cu tot, si cu mirobolantul contract cu care l-au lasat batut in cuie pe banca nationalei.
Daca Burleanu n-a trimis nici un tehnician federal in Brazilia, eventual chiar pe cineva care sa ia notite si sa mai „spioneze” un pic fotbalul adevarat, inseamna, sa fim iertati, ca acest presedinte nu merita conducerea forului suprem fotbalistic al Romaniei.
Pur si simplu, NU O MERITA, s-a inteles???

Mihai Bulica (871 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:27

Diamant Origi-nal Piturca

hai maestre ca esti tare. Trebuia trimis Piti, Stoican, Muce si ala de la Astra, poate Steleeea, Pruneeea, Raducioiu, Lita, Belo si Bumbi. Imi imaginez deja ce git ar face Luce, Laca, Lipi, Stan, Balaci, Camataru, Dudu, Ando, Rednic, Dorinel, Talnar, Petre, …
Cine sa conduca delegatia ? Nadia, Tiriac, Iorgulescu, Olguta m…,
Sandu, Dragomir si Banicioiu, Balacioiu, Salam ori Szabopapagala ?
Maestre, astia trebuie sponsorizati cu un fluier si pusi la intersectii !!!
Maestre, pina azi nu conduc oameni capabili sa invete !!!
Nu numai in sport. Si in politica, afaceri. In Romania, doar in Romania, politicienii sint una cu afaceristii. Dar ce afaceristi ? Doar prostii produc, doar prostii muncesc. Tunuri, falsuri, cumparari si vinzari, apartamente pentru prosti, pensiuni, cluburi, hoteluri si restaurante. Atita stiu. Ti se face grata cind vezi niste tarani care au avut voie sa-si traga pina si banca. Vomiti cind ii tot vezi si azi pe Roman, Iliescu, Base, Geoana, Tariceanu, Presu, Liceeanu si toti invatatii securisti care nu sint in stare sa astupe o groapa, sa intretina un drum. Ca de facut e greu. Pe cine sa trimiti in Brazilia ?
Poate sa se f…, sa se linisteasca si ei odata. Si sa ne lase.

antimafia (103 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:29

Dixit Piturca: „Grecia e excelenta”, „nu se stie niciodata”, „orice este posibil”. Fotbalul este privit ca la zaruri, iar presa sportiva a cazut in plasa acestui megaloman care tot promite si echipa nationala tot nu joaca nimic, tot speranta ramane. Dar „nea” Piti, „om corect”, „are caracter”, „n-are cu cine”. Bleah!!!

superm (19 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:29

In loc sa trimita TVR o satra de comentatori si bagatori in seama puteau trimite jumatate angajati TVR si cativa profesionisti pe post de colaboratori. Mergea unu de la federatie ,unu de la liga , un reprezentant scoala de antrenori , un arbitru si tot asa … Decat 10 comentatori ratati mai bine 3 buni si restul profesionisti ca doar era comentariu de Tv .

Sorin Munetanu (45 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:31

Bine ca n-a trimis pe nimeni. Asa ramine piturca cu convingerea ca putem bate orice echipa. Chiar si pe la care joc eu vinerea (peste 60).
Pe Nea OI il fura de mult peisajul si limba de lemn. Andrei 33, mi-ai placut. E perfect adevarat. Poate ar trebui ca Ronaldo sa mai dea din cind in cind si pe la Piturca, in pauzele dintre meciuri

ares (3 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:38

# 6 bandoleros

Ce naiba sa caute Galca, Stoican sau alt antrenor in Brazilia..??? Adica ar fi mai bine sa caste gura pe stadion in loc sa se ocupe de pregatirea propriei echipe…?? Se fac cumva cursuri pentru antrenori pe acolo..? Ca naiba, cum spune un mos o balarie imediat o preluati si voi….

IO (228 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:44

Imi permit sa nu impartasesc opinia autorului. Mai mult, cred ca Romania ar fi trecut de grupa, daca ar fi fost in locul Greciei.

kappa (8 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:45

Daca ajungeam la turneul final, nu cred ca ne faceam de ras cu un antrenor bun din generatia tanara (Dan Petrescu sau Olaroiu). Piturca e antrenorul potrivit pentru a obtine o calificare la un turneu final, dar nu mai mult.

Problemele din fotbalul nostru sunt cunoscute:
1. Baza de selectie e limitata. Nu mai avem talentele de alta data. Multi din jucatorii nostri de top care joaca afara in campionate tari sunt la cluburi care se lupta pentru evitarea retorgradarii (Marica/Torje in Spania sau Maxim in Germania).

2. Ambitiile jucatorilor de fotbal sunt limitate. Majoritatea se pierd odata ce dau de ceva mai multi bani neavand foame de performante. Performantele aduc faima si bani pentru un jucator de fotbal si nu invers. Insa mentalitatea fotbalistului nostru se inscrie perfect in cercul mai larg al plamadelii societatii romanesti.

Pentru a juca un fotbal asemanator cu cel prestat la acest turneu final de Cupa Mondiala, adica un fotbal in viteza, energic, solid tactic, cu aparare buna dar fara a stam tot meciul in jumatatea proprie e nevoie de jucatori cu care sa poti face acel joc si un antrenor pe masura. Iar daca nu ai jucatori cu care sa poti juca acel tip de fotbal, macar sa joci cu multa daruire (exemple: Grecia, Croatia) si cu incredere in fortele proprii, tinand in minte ca reprezinti tara la cel mai inalt nivel. Nu exista un eveniment sportiv urmarit cu mai mult interes decat turneul final al CM de fotbal. Daca Piturca le induce jucatorilor inaintea meciului cu Olanda ca nu-i pute bate pe olandezi sub nici o forma, atunci sa nu ne miram ca jucam cum jucam cu echipele mari. Din punctul meu de vedere e mai usor sa joci cu echipe mari in postura de outsider decat cu echipele mai mici sau de acelasi nivel. Dar trebuie sa stii sa mobilizezi echipa pentru asa ceva.
Sa nu ne zicem: cine esti tu Romanie (Costa Rica) sa bati Italia si Uruguay?

m&m (19 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:48

Mă întreb care sunt rezervele lui OI în legătură cu SUA ți cum de au ajuns pe același palier cu Iran, în viziunea domniei sale.
Este una dintre echipele care de prin 2002 joacă vizibil din ce în ce mai bine la fiecare CM, care acum are 5 jucători născuți și formați în Germania, iar restul arată pe lângă calități fizice exemplare că știu fotbal. A trecut vremea echipei de chitariști din 1994 (până și ei au trecut în optimi atunci), vrem sau nu să acceptăm: americanii știu fotbal.

Cât despre noi. Poate am avea șanse cu Iran sau Honduras. În rest, știm toți ce poate echipa asta națională acum.

Cristi (12 comentarii)  •  24 iunie 2014, 17:52

Dle Ioanitoaia, de ce nu puneti punctul pe i? Cea mai mare tragedie a fotbalului romanesc din ultimii ani se numeste victor piturca! In calitatea dvs de lider de opinie, ar trebui sa deschideti acest subiect dureros pt intreaga suflare fotbalistica si sa incepeti o campanie de debarcare a impostorului piturca! Cred ca veti gasi cu usurinta 500.000 de microbisti in Romania dispusi sa dea un euro ca sa-i platim bonusul lui piturca!La cite a pierdut poporul asta, ce mai conteaza 1 euro de caciula? Deasemenea sint convins ca majoritatea presei s-ar alia cu dvs pentru a scapa de aceasta nenorocire care tine in loc fotbalul romanesc, acest adevarat tradator de tara, piturca! Un antiroman care, in opinia mea, a vindut meciuri pe banda rulanta si a facut din echipa nationala, un business de familie! Aduceti-va aminte de Euro 2008 cind la meciul decisiv cu Olanda, piturca le ordona fotbalistilor sa stea in aparare, desi un 0-0 nu ne ducea nicaieri…Olanda ne-a invitat la joc toata prima repriza, iar noi refuzam, piturca asigurindu-se ca se va califica Italia…
La fel si la barajul cu Grecia, la care Romania a parut cazuta din luna, fara nici o dorinta de a participa la mondiale! Sint multe de zis, dar spatiul este limitat, cert este ca trebuie sa dati semnalul trezirii! Asa nu se mai poate!

gigi netzoiu (22 comentarii)  •  24 iunie 2014, 18:06

Pai nu il sustii dumneata bre nea Ioanitoaia si altii cu fiecare ocazie pe Victor Pitzi-urca? Acum v-ati dat seama cat de in urma suntem?

marian (145 comentarii)  •  24 iunie 2014, 18:09

nu crezi ca trebuiesc intrebati invechitii radulescu si iordanescu despre aceasta problema?si despre ce viitori antrenori sa vorbim cand auzim de la unul ca falemi (se vrea antrenor de juniori)ca rusescu e peste neymar.

Franz (406 comentarii)  •  24 iunie 2014, 18:15

@andrei33. Faci pe desteptul pt ca echipa care il are pe CR 7 e automat favorita. E stilul tau sa te crezi cocos desi esti gaina.

Leo (53 comentarii)  •  24 iunie 2014, 18:22

Nu, trebuiau trimisi unii brici ca voi ca prea sunteti culti si le stiti pe toate, rasilor!

mao (138 comentarii)  •  24 iunie 2014, 19:01

Domnule Ioanitoaia, in lipsa unui razboi (sic) fotbalul este unul dintre putinele domenii in care aratam ce putem ca natie razboinica.
Un popor crescut in spiritul „eu imi apar saracia si nevoile si neamul” (in asezare 1-7-2-1 as completa rautacios), un popor caruia resemnarea in fata mortii (sau a pierderii calificarii) ii este sadita in suflet frumos ambalata sub forma unei nunti, un popor invatat sa „se scoata” nu sa fie persistent si perseverent, un asemnea popor nu poate avea o echipa nationala motivata sa joace ofensiv.

gigi (38 comentarii)  •  24 iunie 2014, 19:04

NU AVEM CE CAUTA LA UN TURNEU FINAL.
Nu ca am fi iuca batailor. Un punct doua am scoate, dar sa arati lumii jocul nostru IMBICSIT si un antrenor vai mama lui, NU SE CADE.

VALI (7 comentarii)  •  24 iunie 2014, 20:10

Sefu, se poate sa imi publicati si mie commentul? In primul rand remarc din nou ca piatra o aruncati in FRF, cu toate ca Piturca cu gura lui a spus ca nu are de ce sa se duca in Brazilia. Daca selectionerul nationalei considera ca nu are de ce sa mearga acolo, pe cine ar trebui sa trimita Burleanu pe banii federatiei sa stea la plaja pe Copacabana? Ca vorba aia, e la o aruncatura de bat.Dar deh, trebuia scos inca un articol defaimator la adresa noului FRF. Chiar asa, cat costa un articol din asta? Vreau sa arunc si eu cu namol in cineva.

Freddy RE (20 comentarii)  •  24 iunie 2014, 20:23

Sunt convins ca exista, undeva, un software – inventat cu siguranta de Nil Muce – care sa ii arate lu’ Nea 0vi cam de cate ori pe an folseste cuvinte ca „ștaif” in incercarile Dumnealui de articole.
Este posibil ca meditatiile cu Paraschivescu (om cu ștaif, la o adica) sunt in afara puterilor financiare ale Subiectului. Totusi, Buzarin sau Geambasu ar trebui sa fie mai milosi, si cumva mai dispusi sa faca (si) ceva munca civica. Fie si numai pentru ca mai e mult pana departe. Cat despre Andries si Andrei Craciun sunt pur si simplu din alte galaxii, next to our Senior buddy here. Iar in ceea ce il priveste pe Oprisan, si el ar putea ajuta. Dar vorbitul catre un perete nu te poate duce decat la concluzia ca iarna nu-i ca vara. Deci…?

Freddy RE (20 comentarii)  •  24 iunie 2014, 20:38

@Franz
Este evident ca esti platit la metru de aceasta redactie.
Uite cateva din observatiile tale din ultimele zile:
1. Cui nu ii place sa schimbe postul si sa nu se dea mare!
2. @costy#19. Cred ca incepi sa ai indoilei privind europenii dupa ce ai vazut cat de prost au jucat olandezii cu australienii.
3. Cine n-are batrani sa ii cumpere, proverbul acesta va fi valabil cat lumea.
4. E prea repede sa tragem vreo concluzie.
Posibil ca mai sunt si altele, chiar mai pline de esenta.
Uite,
Iti mai vand eu una, ba chiar doua – ca sa nu obosesti prea tare maine, spre seara: inghetata racoreste. Lasa-l pe Andrei cu ai lui 33, nu mai muri de grija altuia. Ta-ta.

andrei33 (276 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:03

@Franz
Ma bucur ca imi stii stilul, inseamna ca ma citesti intens. Daca imi fac un fan club pe tine te pun la poarta sa tai bilete ca vad ca ai pieptul bombat.

coco (401 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:06

Din pacate suntem departe de lumea buna a fotbalului…vorbim vorbe si doar pentru a ne amagi…
Presa sportiva de la noi,cu mici exceptii s a transformat intr un can can continuu…gen tabloid de o indoielnica calitate..nu sunt principali vinovati..nu ei sunt personajele principale…dar au si ei o parte de vina in reculul sportului romanesc in general si al fotbalului in special….
In rest ..ce sperante sa avem cand un neica nimeni in ale fotbalului ajunge presedinte al federatiei..?
Domnule Ioanitoaia mai exista undeva in lumea buna a fotbalului ca un personaj obscur fara nici o legatura cu fenomenul sa conduca o federatie de asemenea calibru?

Franz (406 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:31

@andrei33. Tu chiar meriti sa ai un fan club ca doar are si Dodel. Iti propun sa ii pui numele Fan Club Ce Destept M-a Nascut Mama Mea, dar sa nu uiti linioara de la M-a.

Che Guevara (363 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:40

Respect Ovidiu Ioanitoaia ! Ati uitat un mic amanunt: Romania nu are nici macar un arbitru in Brazilia . Nici macar un tusier amarat nu s-a calificat acolo. Ce parere aveti de asta ?

Cornel (96 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:45

Un articol cu cap si coada pe care niste moftangii ca Freddy RE il folosesc ca sa isi incordeze ei muschii creierului. Dupa care ii doare si inghit hapuri, dar nu cate ar avea nevoie.

Stef49 (59 comentarii)  •  24 iunie 2014, 21:50

Foarte bine zis, si pacat ca nimeni nu face nimic pentru fotbalul romanesc. Tinem steguletele cu steagul romanesc, in portbagaj, de ani de zile. Cele de masina.

Camil (8 comentarii)  •  24 iunie 2014, 22:16

Freddy RE, imi pare rau de tine pentru ca nu esti baiat prost. Doar ca esti prea plin de tine daca il iei in balon pe Lucescu. Cel pe care il mistocaresti chiar a facut ceva in viata si te poate oricand scuipa in cap.

Abcde (206 comentarii)  •  24 iunie 2014, 23:20

Incep sa va dau dreptate cu calificarea Greciei dintr-un singur gol…Fiecare cu norocul lui…

Traian (39 comentarii)  •  24 iunie 2014, 23:55

Se trezeste unul scriind ca Romania ar fi trecut de grupa…in ce film esti puisor? Pai noi nu mai suntem demult la masa aia, suntem niste catelusi sub ea care aduna firimiturile. Dar astia-s romanii, s-au nascut destepti, te doare capul!

pamfletaru :) (34 comentarii)  •  25 iunie 2014, 0:13

e tare frumos campionatul din brazilia,fara romania ,nu-i asa ?

ne uitam la oalele cu smantana ale strainilor si ne lingem pe bot in sec,

cu pitzyshor cowboy coach ,
joiana noastra a ramas stearpa si noi il tinem in continuare,il platim de parca a luat cupa mondiala

antenorul italiei a ajuns in brazilia si ,pentru necalificarea in optimi, isi da demisia

pitzy,demisia ,lasa.ne !

marcellus (4 comentarii)  •  25 iunie 2014, 1:02

In sfarsit, obiectiv!!

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  25 iunie 2014, 5:51

Da, e adevărat, domnule Ioanițoaia, că suntem cu fotbalul în groapă, nu în cea cu lei, ci în cea cu lei nemunciți și dați mai mult pe sub tejghea unor pseudo-fotbaliști. Plătim, la nivel de cluburi, mica ciupeală și ne lasă rece amalgamul acesta care s-ar numi performanță: copii, juniori, antrenori specializați pentru aceste grupe, centre de performanță… E adevărat că și investitorii s-au transformat în finanțatori, cu un obiectiv de a finanța propriile teșcherele. Dar să nu-i uităm și pe „specialiștii” care bumbăcesc fotbalul pe la televiziuni și e destul să ne reamintim de cât îi ridicau în slăvi pe spanioli înaintea meciului – dezastru, cu păreri că au cea mai cea linie de fundași centrali, cea mai cea linie de mijloc, pentru ca apoi, după realitatea văzută de întreg mapamondul, s-o scalde, cum că ar fi echipă îmbătrânită, saturată de performanțe,ș.a.m.d. Alți specialiști le-au cântat prohodul grecilor… Nici jurnaliștii nu sunt mai breji, scriu de pe genunchiul care doare. Un asemenea specimen scria că antrenorul Gâlcă debutează pe banca stelară în cel de al doilea meci, cu acei neica-nimeni din Elveția, asta însemnând că la prima înfrângere acesta era, probabil, bine așezat pe banca adversarilor… Bubele sunt multe și ne-am obișnuit cu ele, nu dor, le acceptăm, chiar dacă puroiază, dar vine vremea septicemiei…

AliBaba (223 comentarii)  •  25 iunie 2014, 8:54

V-am vazut la tvr1 si va impartasesc parerea. Era de galben nu de rosu la Marchisio, dar nici squadra azzurra nu a jucat. Cand faci 1-1 cu Luxemburg nu trebuie sa te miri de nimic.

nea caisa (222 comentarii)  •  25 iunie 2014, 8:54

Domnule Ioanitoaia, fotbalul romanesc este pe deplin caracterizat de viata si opera fotbalistica a acelui individ zis Printul, autointitulat jucator de fotbal si care, dupa ce o echipa de frunte de la noi i-a dat o nesperata mana de ajutor atunci cand nimeni nu ii mai telefona pentru o slujba, n-a facut mai nimic pentru echipa respectiva dar nu a uitat si nu s-a jenat sa ceara bani ca urmare a evolutiei bune a colegilor, ca a fost si el in lot si ca a raspuns la buna ziua portarului de la stadion. Dincolo de asta, cluburi de noapte, curvistine, poze cu Costica in fata calculatorului, pierderi de vreme la emisiuni mondene. Ce vorbe sa zici sau sa scrii dupa ce Anglia pleaca acasa umilita, cu un singur punct si acela in urma unui egal de salon? Dupa ce Italia dispare si ea, fara sa ne dam seama daca din cauza ca a renuntat sau ca nu a renuntat la jocul ei traditional din turneele finale? Cum nu se poate ca traditia sa fie complet rasturnata, daca o interesanta semifinala Anglia – Italia s-a dus naibii, au ramas, totusi, dintre europene, o finalista, Olanda, care va pierde, ca intotdeauna, finala si o alta finalista, Germania, care mai degraba o va castiga decat o va pierde. Desi tare m-ar distra sa vad o finala Costa Rica – Mexic. Fotbalul mondial a crescut ca urmare a cresterii mizelor, ca urmare a globalizarii, ca urmare a libertatilor de circulatie, inclusiv aceea informationala. A crescut responsabilitatea oficialilor, vezi demisia italiana in cuplu. In timp ce la noi, individul care de abia s-a cocotat in fruntea FRF vorbea deja de al treilea mandat, un semn al intentiilor si responsabilitatii sale. Cine stie, a avea un fotbal slab ar putea fi o strategie, in fond si la urma urmei de pe fundul gropii nu mai ai unde sa mai cazi. O solutie? Foarte greu de gasit intr-un fotbal puternic polarizat.

Rlex (3 comentarii)  •  25 iunie 2014, 8:56

Da de data asta. Excelent.

gino (513 comentarii)  •  25 iunie 2014, 8:58

Ajutata discret de arbitrii tot Brazilia va castiga titlul. De acord cu Dv. si ca Neymar devine de la meci la meci liderul de care selecao are nevoie.

Alunelu (213 comentarii)  •  25 iunie 2014, 9:02

Piturca ar trebui sa il imite pe Prandelii si sa ne lase. Dar numai cei cu coloana vertebrala isi dau demisia si nu e cazul. Asa ca stim ce ne asteapta si nu ne asteapta bine.

AliBaba (223 comentarii)  •  25 iunie 2014, 10:14

@nea caisa #43. Ai dreptate. Ai sesizat perfect.

Mishu (35 comentarii)  •  25 iunie 2014, 10:41

Cred ca e o greseala la mijloc, iar Italia a pierdut cu Uruguay din pricina antrenorului. In locul lui Prandelli ar trebui numit imediat Piturca.

helioglobalus (26 comentarii)  •  25 iunie 2014, 10:49

Fotbalul românesc se află la acelaşi nivel cu jurnalismul din România, cu excepţia Academiei Caţavencu.

Val (1 comentarii)  •  25 iunie 2014, 12:45

@helioglobalus, poate ca jurnalismul in Romania, in general, are probleme majore, dar daca in fotbal s-ar manifesta atatea valori cate se regasesc in publicatiile de calitate din Romania, sunt convins ca am avea echipa calificata la Mondial.

Comentează