Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Va plînge Steaua după Reghecampf?

Destui zic că Reghecampf s-a grăbit cînd a semnat cu Al-Hilal din Arabia Saudită. Că era dator să mai stea, să mai dovedească. Întrucît nu împărtăşesc această opinie, consider că, luînd două titluri la rînd, Reghe a demonstrat ce avea […]

duminică, 25 mai 2014, 3:29

Destui zic că Reghecampf s-a grăbit cînd a semnat cu Al-Hilal din Arabia Saudită. Că era dator să mai stea, să mai dovedească. Întrucît nu împărtăşesc această opinie, consider că, luînd două titluri la rînd, Reghe a demonstrat ce avea de demonstrat. Plus că o ofertă tentantă precum cea venită de la Riad nu apare în fiecare zi. Iar cînd apare, se recomandă să nu-i întorci spatele. Ce-i în mînă nu-i minciună.

Calculînd că Reghe va încasa într-o lună la Riad salariul de la Bucureşti pe jumătate de an, merită presupus că banii l-au pus în mişcare pe antrenorul care, fără să fie un sărac, are totuşi 4 copii de crescut. Posibil ca argumentul să nu fi înclinat hotărîtor balanţa, dar fără dubii că a cîntărit şi el.

Ipocriţi sau superficiali, parcă ne mirăm de cîte ori cineva pare dominat de bani, robul lor. L-am vrea pe respectivul mai sentimental, ataşat unor idealuri înalte, mai puţin materialist. Judecăm astfel numai cînd ne referim la ceilalţi. Dacă e vorba despre noi înşine, optica se răsuceşte şi ajungem repede la concluzia că numai fraierii neglijează valoarea banilor, naivii şi boemii!

Nu-i exclus ca Reghe să fi semnat cu arabii deoarece a simţit că, în loc să se consolideze, Steaua e în pericol să slăbească. Sînt confirmate plecările lui Tătăruşanu, Georgievski şi Kapetanos, iar situaţia lui Piovaccari e în ceaţă, Sampdoria codindu-se să-i mai plătească 40.000 de euro pe lună! În timp ce Latovlevici e curtat de Dinamo Zagreb şi Gardoş de AS Roma, se zvoneşte că Reghe ar insista să-l ia cu el la Riad pe Pintilii. Concomitent, Gigi Becali ar ţine morţiş să-l vîndă pe Cr. Tănase începînd cu 1 iulie, zi după care, încetînd coproprietatea lui FC Argeş, întreaga sumă de pe urma lui Dodel ar intra în contul ex-parlamentarului.

Nu pretinde nimeni că Steaua nu va mai aduce jucători. Va mai aduce. Toşca a şi sosit de la Viitorul, în timp ce lista prezumtivelor achiziţii îi mai cuprinde, la prima strigare, pe atacanţii Antal şi Ţucudean. Sigur că se vor mai face transferuri în Ghencea, problema e însă ce transferuri?!

Probabil că tocmai teama că trupa roş-albastră va ieşi în minus pe parcursul verii, în pierdere, l-a determinat pe Reghecampf să cadă la pace cît ai zice peşte cu emisarii şeicului Abdulrahman bin Musa. Logic, i-a fost frică şi că, dacă va repeta eşecul din finala Cupei României, patronul se va enerva şi-i va arăta uşa!

Îl va regreta Steaua pe Reghe? Va plînge după el? Dincolo de aroganţele şi trufiile celui în cauză, răspund ferm cu da măcar din două motive. Prin prisma succeselor înregistrate în ultimii ani, dar şi pentru că va fi greu, extrem de greu, să i se găsească succesor pe măsură unuia care, în absenţele lui Gigi Becali şi Mihai Stoica, a pregătit bine echipa şi a gestionat-o la fel. Reghe a fost mai mult decît antrenor, a fost şi conducător, dar despre asta în ediţia de mîine a ziarului.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Piti (32 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:37

Categoric NU. Explic.
Nu a reusit sa aduca nici un mare jucator la Steaua, amintiti-va ca a venit la Steaua cu grasutul acela de la Chiajna, pe care Gigi l-a dat afara dupa tur. Nu are viziune a la long, profitat de o echipa construita de Gigi…a fost un opportunist!! Cu aceasta echipa Piti sau Dan Petrescu vor defila prin campionatul romanesc.

calinescu_ (34 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:39

PIERDEREA IRECUPERABILA PENTRU STEAUA E NEUBERT ….!!!!
IN REST CANTITATI NEGLIJABILE …!!!

belamy (7 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:41

nu cred……..ba mai mult , vom afla curand de la „jiji” (asa cum am aflat de la ungurul arpad vs andone), cum a castigat steaua doar datorita lui si valizelor buclucase. s-a uitat deja cum au tras arbitrii si satelitii sa-i asigure stelei cel putin 10 puncte la sfarsitul turului ?

1349magus (4 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:47

Steaua va plange dupa Ana, nu dupa Zeghe.

cristian007 (25 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:52

Reghecampf a facut o treaba extraordinara la Steaua. A adus in Romania fotbalul total. Deja cea ce a plantat el se vede si la alte echipe iar noi suporterii nu putem decat sa-i multumim. Totusi, ma indoiesc ca cineva va plange dupa Reghe, deja se erodase, pierduse multe puncte la aproape toate capitolele, in fata suporterilor si cred eu si in fata jucatorilor. Eu unu nu o sa plang, chiar daca anul viitor Steaua nu o sa castige nimic. Vreau ceva nou, care sa aduca putina viata in cadavrul asta frumos numit Steaua lui Reghecampf. Un stelist.

DAN (35 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:52

Daca vine Dan Petrescu Steaua e oarecum salvata, dar sa tinem cont ca cele mai mari pierderi sunt urmatoarele Reghe si Neubert, daca ramanea Neubert si venea Dan Petrescu cu siguranta Steaua tot reusea sa defileze in campionat datorita lui Neubert preparatorul neamt e foarte greu de inlocuit, oricum toti Stelistii ar trebui sa fie alaturi de Steaua la bine si la rau.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  25 mai 2014, 15:52

RegheBlat si a dat seama ca nu este antrenor …plus ca a venit o noua conducere la FRF si LPF…acestia trebuie din nou mituiti …si JiJi nu mai baga bani …

Carol_K (77 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:02

Da,doi an la un club ajung pentru orice antrenor.Alegerea clubului din Arabia Saudita insa lasa de dorit.Am inteles din presa ca si Basel l-a dorit cu insistenta e adevarat cu un salariu ceva mai mic dar oricum foarte bun decat cel oferit in Arabia Saudita.Multi ar fi fost ales cu ochii inchisi Elvetia,contactul cu lumea buna a fotbalului,cu marile cluburi din Vest.Arabia Saudita este din alt film…te izolezi si practic iti pui singur la indoiala valoarea alegand acel fotbal celui la inalt nivel din vestul Europei.

Blaustein (1 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:08

Eu spun ca Reghe a lucrat bine la Steaua si pentru ca patronul este acolo unde este. Daca la inceput a fost entuziasmul acela care l-a cuprins si pe patron si nu s-a luat prea tare de Reghe (desi cand patronul spunea la TV ca jucatorul X l-a suparat respectivul era pe banca urmatorul meci, Reghe motivand ca asa a considerat el) cu timpul manat probabil si de „cancerul la limba” s-ar fi bagat tot mai mult peste antrenor. Nu pot spune insa ca un alt antrenor ar fi avut aceleasi rezultate pentru ca Reghe+Neubert e totusi un cuplu valoros. El a scos maxim din jucatorii de la echipa care acum vor sa plece/sau se vrea a fi vanduti. Cine va veni nu o va lua de la 0 dar macar de la 50%. Iar daca patronul iese afara va avea viata grea, mai ales daca va limita si investitiile.

emil (28 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:15

Proprietarul echipei Steaua a decalarat sec ca nu il intereseaza decat strict banii de la Steaua. E ridicol ca suporterii sau angajatii clubului Steaua sa vada lucrurile cu inima, cu dragoste pt doua culori. Raporturile vor trebui raglementate strict financiar : eu, de ce sa merg pe stadion ? Sa-i bag bani in buzunar lui jj ? Nu, multumesc !
PS: In ceea ce-l priveste pe Reghe, are de crescut 4 copii, si nu trei : doua fete ale ei, un baiat al lui si unul al lor .., ca sa zic asa..

coco (401 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:17

Nu va plange.

JIM BEAN (50 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:17

Dnu.Ioanitoaia vad ca esti total in afara problemei!, Jiji nu plateste la timp jucatorii!, asta e o problema insurmontabila!!-4 luni intirziere cind sint bani si intra mereu de la UEFA??!, asta afecteaza in cel mai grav mod perf.!!Steaua va urma trendul CFR si Dinamo, se va alege praful!, Steaua e OAIA de muls a ciobanului!!, dupa ce ca-i baga in cont zeci de mil. de euro nici macar salariile prev.in contract nu le plateste?, va fi sabotat pe buna dreptate!,de asta a plecat si Reghe, stia ca nu va mai reusi nimic ..!

marian (3 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:17

Cred ca Reghe va plange dupa Steaua..In locul lui Becali ii puneam clauza de 2 milioane sa vedem daca mai avea de gand sa plece..Este totusi un mare mincinos ptr ca a schimbat discursurile cand au venit arabii..Acum va castiga cupa camilei..Si eu cred ca cea mai mare pierdere este preparatorul fizic nu reghe..

sserban (14 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:18

sau invers??!!

Bimbo (206 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:22

Daca Hagi face fasoane sa il ia pe Teja ca e machidon de al lui si va putea JJ sa il comande cum vrea de la mititica.

vasglo (208 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:23

E valabil si vice-versa: „va plange Reghe dupa Steaua?…:)
Acum, trecand la lucruri serioase, ma mir ca renumitul gazetar de sport nu a remarcat ca, spre deosebire de alte dati, acum antrenorul a vrut sa plece si nu e dat afara de Becali. Antrenorul si-a negociat la sange, circa 1 an, contractul , sotia lui fiind impresar de succes, nu-i asa (sic), valabil pe 3 ani, cu clauze de reziliere reciproce, ceea ce presupune ca partile si-au asumat din start ca accepta tot ce se poate intampla in aceasta perioada,inclusiv plecari-veniri de jucatori. Asa ca afirmatii de genul: „nu-i exclus ca Reghe să fi semnat cu arabii deoarece a simţit că, în loc să se consolideze, Steaua e în pericol să slăbească.” nu pot fi considerate decat scapari la un jurnalist de talia dvs….Maestre, aici chiar ca Becali n-are nicio vina. CONTRACT FERM PE TREI ANI. Dupa parerea mea, lucrurile sunt simple: Reghe a cam spus tot ce a avut de spus la Steaua in acesti 2 ani. Numai pregatirea fizica care sa-ti permita sa joci in presing permanent nu e totul la o echipa de fotbal. De altfel si alte echipe au inceput sa joace la fel (Petrolul, Astra). Mai trebuie sa stii si tactica, sa pregatesti fiecare meci in functie si de adversar. De altfel, in campionatul recent incheiat Steaua nu a mai fost Steaua din campionatul trecut, cand tot ce facea Steaua cu Reghe era noutate si toti stateau cu gura cascata.. Aici e vorba numai de bani, vesnic banii.. Nu mi s-a parut ca Reghe si consoarta lui ar fi sentimentali cand au de pus in balanta „sentiment vs lovele”..Asa ca, socoteala e simpla la o familie de tipul Reghe-Prodanca: „o ofertă tentantă precum cea venită de la Riad nu apare în fiecare zi. Iar cînd apare, se recomandă să nu-i întorci spatele. Ce-i în mînă nu-i minciună.” Maestre, aici chiar ai dreptate… Ramane sa vedem ce va face Reghe la arabi.. si…daca va plati clauza de reziliere. Pana atunci, e antrenorul Stelei….

Vasca (166 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:25

Nu e o super analiza poate si din lipsa de spatiu, dar e una obiectiva. Nu l-ati laudat niciodata degeaba pe Reghe si nu o faceti nici acum. Remarc ca sunteti obiectiv si nu faceti sluj in fata lui Gigi si nici a suporterilor.

Crivat (12 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:31

Reghe e un pacalici tinut in puf de o presa vanduta oierului.

Alin (626 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:44

@JIM BEAN. Altul care se crede „destept”. Ar fi periculos pentru echipa ca nu plateste Gigi daca ar plati ceilalti. Dar nu plateste nimeni inainte de 3-4 luni, asa ca transpiri degeaba.

Dumi (60 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:47

Tipic pentru suporterii Steoaiei, cum nu mai e la marea echipa Regheblat a devenit nimeni. La asa echipa, asa suporteri de doi lei.

Gill (15 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:49

In sfarsit loaza a plecat de sub poala lui jiji si si-a luat si matracuca cu el, poate asa are si steaua o sansa!

joaquin (2 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:51

Adevărata pierdere e Neubert și nu Reghe !

Bazil (77 comentarii)  •  25 mai 2014, 16:56

Acum ca Laurentiu Reghecampf nu mai e antrenor la Steaua ca sa il laudati in fiecare zi dati in el pana ii sar ochii din cap. Asa e frumos si corect.

Liviu (1 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:03

Imi este teama,sincer,pentru Steaua anului viitor.In perspectiva schimbarii staff-ului,plecarea jucatorilor de baza si lipsa de finantare din partea lui Becali.Daca nu intra in grupele UCL,imi este foarte teama ca Steaua sa nu ajunga pe urmele celorlalte echipe bucurestene.Si chiar daca vin jucatorii valorosi in schimbul celor care pleaca : Felgueiras,Antal,Tucudean,Nistor .. nu poti spera sa se acomodeze si sa joace cum jucau cei plecati.Tinand cont de aceste lucruri,in opinia mea cele mai greu de remediat plecari sunt cele ale lui Piovaccari si,daca pleaca,Pintilii si Gardos . Tatarusanu poate fii inlocuit,la fel si Kapetanos si Georgievski .

Stelistul (2 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:19

Eu ma intreb, cum sa nu mai fie bani in conturile clubului cand in 2 ani ti-au intrat 51 de milioane de euro?Aud ca jucatorii nu mai sunt platiti din ianuarie. Reghe are de luat 900.000 de euro, de aia si tine Gigi la clauza, pentru a nu-i mai da nimic, probabil de aia nu plateste nici salariile la jucatorii – va dau drumul da nu va mai luati salariile si prima de campionat, plus retantele pt. calificarea in Liga Campionilor. Deci Reghe a plecat din cauza problemelor financiare. De altfel la sarbatoarea castigari titlului jucatorii au strigat ,, sa vina banii”. Motiv pentru care Argaseala a plecat de la restaurant.

cornel (79 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:29

Da, o sa fie inundatii ! Important este ca vom avea un campionat mai curat , iar jucatorii nu vor mai lua potiuni nedetectabile !

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:34

Probabil RegheBlat nu o sa ajunga antrenor bun niciodata…el a plecat in cel mai slab fotbal din lume …nu are cum sa revina intr un fotbal bun prea curand .

Lica (21 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:43

Ai dreptate, ovidiu_3003, nu va plange nimeni dupa Reghe: un blatist mai putin in campionat. Steaua a fost” pupila” FRF si LPF atat timp cat Becali a dat cu banii in stanga si dreapta , a avut si o presa „mituita” . Echipa se va disipa dupa plecarea ” perlelor ” sale, iar cu Becali la Poarta va bate vantul in buzunarele jucatorilor. Or, fotbalul este o afacere in care scad investitiile, rezultatele intarzie , sau nu apar. Reghe, a fost un norocos al unei conjucturi, dar a devenit un „mercenar”

Dan (1 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:49

Bre stai linistit Steaua nu sta intr-un om

Parerea mea (6 comentarii)  •  25 mai 2014, 17:51

Va fi in mod cert regretat exact din motivul expus de Dvs. anume ca fara jiji si mm , poate doar Hagi sa fi fost in poziția in care jiji ca aiba suficientă încredere încât sa ii dea clubul pe mana. De mache si restul nepotilor nu are rost sa discutam, te uiti la ei si iti dai seama ca nici macar miniferma pe care si-a facuti jiji in spatele casei nu ar fi in stare sa conducă …
De fapt asta e cea mai mare problema, si fara cei care vor pleca alături de cei care vor veni Steaua va fi mult peste restul echipelor din Liga1 ca lot

Bocanci (11 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:02

Normal ca se va resimti plecarea antrenorului si a catorva titulari. Acum nea Gigel trebuie sa bage mana-n buzunar si sa-i dea Bursucului cat cere, Dan e maestru la construit echipe. Reghe a primit echipa de-a gata. Variantele de rezerva, cu Stoichita Lippi, Iliesta sau Fiara, sunt de la inceput necastigatoare. Si reciproca e valabila, Reghe o fi el cocalar, dar e antrenor bun, cu putin noroc ajungea in Bundesliga, s-a pripit cu plecarea la ciuhapi.

Franz (406 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:09

Are dreptate Joaquin, pierderea mare e Neubert, nu Reghecampf.

IO (228 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:31

Eu unul ma bucur ca a plecat. M-as fi bucurat si mai mult daca l-ar fi luat si pe Chipciu cu el.
Dar s-o spunem pe nume, Steaua nu a jucat aproape nimic de la meciurile cu Legia. In campionat a mers bine, dar jocul scartaia serios. Cu felul in care joaca Steaua acum nu are cum sa se califice in CL, iar reghe stie ca nu poate face mai mult. In plus randamentul unor jucatori a scazut constant pe ultima perioada. Lato nu mai joaca de aproape un an, Stanciu a inceput sa dea rateuri de prin iarna, Gabi Iancu, nu mai vorbesc. De la Chipciu nu poti cere prea mut pt ca el nu gandeste in teren. I-as intreba pe cei care-l vad fotbalist, cate pase bune a dat chipciu in ultima jumatate de an.
Schimbarea antrenorului era necesara la Steaua, dat fiind ca Reghe nu stia cum sa scoata echipa din impas.
Steaua a castigat campionatul in mod meritat, dar echipa care a jucat cel mai frumos fotbal a fost Petrolul.

IO (228 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:36

btw, daca nu venea sanmartean in iarna sa limpezeasca jocaul echipei, nici n-am fi castigat acest camionat.

vasileschi (2 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:44

Steaua din campionatul viitor va fi mai slaba cu mult de cat in ultimi 2 ani , acum depinde si de celalalte echipe daca se vor mai intari sau nu , asa ca stelisi care judeca nul vor plange pe Reghe . Iar daca Steaua nu pirede mai mult de 3 jucatrori o pot antrena si eu si iau Campionatul ! hai ca glumesc dar sunt in campionat cel putin 10 antrenori care vor reusi treaba aceasta , fie el si Teja macar la interviuri banuiesc ca nu se apuca si acesta sa se laude cum o facea reghe sa nu mai spun de consoarta lui .

razvan (30 comentarii)  •  25 mai 2014, 18:55

Marea pierdere este Neurbert,nu Reghecampf,sa fim SERIOSI!..A avut rezultate pt ca in Romania pregatirea fizica e zero comparativ cu virgula campionatele puternice,iar cand a facut Tommy pregatirea la nivel european,si cu talentul romanului,a avut rezultate.A punctat-o cel mai bine Andrei Vochin.

gigibecali (1 comentarii)  •  25 mai 2014, 19:15

LA revedere Reghe, tie si arogantelor iefitne ,iesirilor necontrolate si tuturor ciobaniilor pe care le-ai facut tu si cu marele „”agent de jucatori””. Mult succes la arabi si stai linistit ca Steaua nu duce lipsa de antrenori; uni cred ca ar da bani sa vina acum la Steaua, sa fim seriosi .

Gringo (8 comentarii)  •  25 mai 2014, 19:52

Nu o sa planga nici dupa Gigi…

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  25 mai 2014, 19:55

@IO #33. Tu si altii va bucurati ca a plecat. Insa uitati ca pana la venirea lui ati luat-o pe coaje ani in sir. Cred ca va bucurati prosteste.

Mourinho (4 comentarii)  •  25 mai 2014, 19:58

Analiza buna, dar sa vad continuarea. Sunt curios cine crede Nea Ovidiu ca va veni dupa Reghe.

Niky (15 comentarii)  •  25 mai 2014, 20:30

Neurbert e pierdere nu reghe.
2 jucatori ca Tanase si chipciu pa si la revedere …chipciu ca si tanase au calitate dar nu auCREIER -CONTRA EXEMPLU SANMARTEAN
o pierdere va fi tataru care la inceput a jucat execrabil si dupa ani buni a devenit peste medocru.
PIOVACARI O pierdere ENORMA PT STEAUA SI CAMPIONATUL ROMANIEI.

run away (16 comentarii)  •  25 mai 2014, 20:34

Nu stiu daca va plange Steaua, dar va spun precis ca orice om de bun simt din fotbalul romanesc se bucura ca scapa de un mitocan arogant. Speram sa o ia si pe nevasta-sa cu el.

barbu (74 comentarii)  •  25 mai 2014, 20:48

dl. reghekampf este un antrenor bun si un sot curajos: sa pui vreo 4 000 km intre el si nevasta dumisale… nu-i de colo. inseamna ca este un sot modern, cu maxima incredere in nevasta. sa speram ca optimismul sau se va dovedi valabil.

Mediere Bucuresti (31 comentarii)  •  25 mai 2014, 20:50

Steaua = o poveste de mult uitata !

titel (8 comentarii)  •  25 mai 2014, 20:55

Daca Steaua mai pierde in vara asta 3-4 jucatori si aduc un antrenor de avarie atunci vor plange cam perioada cat au plans dupa Olaroiu. 2 ani va dura pana gasesc un antrenor, 2 ani sa formeze o echipa si un an pana vin rezultatele. Conditia: sa dea Gigi bani alfel…..

Sorin Untu (5 comentarii)  •  25 mai 2014, 21:05

Problema cea mai grava nu mi se pare plecarea antrenorului (desi poate gresec), ci mai cu seama lipsa de acum inainte a aceleiasi pregatiri si mai ales fizice, aspect care a facut diferenta clara in campionat, dar s-a vazut si in Europa prin evolutiile echipei, care s-a duelat de la egal la egal cu forte. Oare preparatorul fizic va lasa un program care sa produca continuitate, va mai coordona de la distanta programul? Asta ma framanta in aceste zile. Cine poate raspunde? Fara aceasta continuitate in pregatirea fizica, jucatorii actuali ai Stelei vor cunoaste un regres, iar cei ce vor veni nu vor mai cunoaste acelasi progres in pregatire, care ara pana acum sub comanda lui Neubert. Si astfel Steaua va redeveni o echipa mai normala, romaneasca, achipa care se va duela de la egal la egal cu alte formatii de la noi si ce e trist, in Europa, mai ales in deplasarile tari, nu vom mai fi capabili de presing si sa conducem jocul. Nu stiu ce va fi, dar bine nu poate fi. Sa de-a domnul sa fie gasit un preparator foarte bun, care sa stie aceleasi metode, ca antrenor se mai gaseste la nivelul lui Reghe.

les k (2 comentarii)  •  25 mai 2014, 21:20

Citesc dar nu comentez de obicei…
De data asta am dedus exact la fel motivele plecarii…
probabil va fi un pas inapoi atit pentru club ci si antrenor .
„ciobanul” vrea totul ieftin sau gratis.
Anul viitor cota Stelei va scade cu probabil 10 milioane de Euro ….Tot el va pierde….
Reghe in schim va invata din esecul la arabi -iar cota lui nu poate sa scada fata de ce avea la Steaua…

laur (2 comentarii)  •  25 mai 2014, 21:26

O parte din jucatori, sunt blazati, mai ales cei care au deja 2 titluri cu Steaua. Acestia sunt primii care ar trebui sa plece si nu pt ca n-ar avea valoare ci pt ca trebuie sa schimbe aerul. Va urma un declin, normal si logic. Insa in condtitiile in care celelalte echipe vor fi la fel de praf ca si in sezonul proaspat incheiat atunci, vorba unuia de pe aici, indiferent cine vine la Steaua, va castiga campionatul. Steaua de anul acesta nu a avut nici macar 60% din steaua de anul trecut. S-a simtit lipsa unor jucatori precum Rusescu, Chiriches, Bourceanu. Nu-l mai injurati pe Chipciu, e un jucator aproape complet. Are voteza si forta de patrundere cum rar vezi la noi in campionat.
Revenind, am senzatii ca valoarea campionatului se echilibreaza, dar se echilibreaza in jos. Steaua a ridicat stacheta f sus anul trecut iar competitoarele nu s-au putut ridica nici macar sa atinga cu varful degetelor acea stacheta. Scade valoarea Stelei, nu creste valoarea celorlalte echipe. De aceea, in europa va fi din ce in ce mai greu.

O seara excelenta va doresc.

zagna (56 comentarii)  •  25 mai 2014, 21:36

ultima impresie conteaza! reghe a pierdut finala ca un neprofesionist: a anutat ca pleaca inainte de meci, a promis la 2-3 jucatori ca-i ia cu el, a gresit formula de start (a recunoscut schimband 2 jucatori pe acelasi post)… sa-ti ia giurgiu o cupa e o contraperformanta, pentru mine ca stelist, din pacate,asta e valoarea lui reghe ! plecarea suporterilor de pe stadion e dovada ca nu numai eu gandesc asa…

Dani (78 comentarii)  •  25 mai 2014, 22:01

Mai degraba va plinge Reghecampf dupa situatia Stelei in Romania. Al-Hilal nu are parte nici de arbitri partinitori, nici de adversari prietenosi, presa e mult mai impatiala in Arabia Saudita decit aici iar seicii nu inghit comportamentul sau cocalaresc. Oricum, „Lache flausat” nu merita sa tina prima pagina.

Comentează