Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cum ar mai putea Dinamo să joace în Europa League

Directorul Administrației de licențiere, Viorel Duru, a precizat că FC Dinamo a cerut intrarea în insolvență, din care cauză nu va mai avea dreptul să evolueze în Europa League, pentru care s-a calificat grație locului 4 ocupat în Liga 1. […]

marți, 20 mai 2014, 3:37

Directorul Administrației de licențiere, Viorel Duru, a precizat că FC Dinamo a cerut intrarea în insolvență, din care cauză nu va mai avea dreptul să evolueze în Europa League, pentru care s-a calificat grație locului 4 ocupat în Liga 1. Rămîne pe dinafară, nu pentru că i s-a năzărit lui Duru, ci pentru că așa prevede Regulamentul UEFA de licențiere a cluburilor și de fair-play financiar.

La anexa VII, paragraful E, punctul 4, ediția 2012, Regulamentul stipulează că “grupării care solicită/primește protecție față de creditori conform legislației aplicabile pe plan intern i se refuză/retrage licența de participare în competițiile europene”. Altfel spus, protecția e asimilată cu insolvența.

Într-un dialog telefonic purtat marți după-amiază, Duru și-a însușit afirmația că “lui Dinamo îi va fi ridicată licența pentru Europa”, însă a dezmințit că ar fi completat discursul cu formularea “pentru a rămîne în Liga 1, (Dinamo n.a.) trebuie să aducă dovada că nu există datorii față de angajați și față de stat”.

Apreciind că vorbele respective i-au fost scoase din context, șeful Licențierii a insistat că “Dinamo nu trebuie să mai aducă nimic deoarece dosarul pe care ni l-a prezentat îi permite să evolueze fără probleme în Liga 1. Practic, nu mai are nimic de demonstrat”.

Aici se impune o lămurire tocmai pentru a elimina posibilitatea unor speculații. În 30 octombrie 2013, discutînd despre organizarea sezonului 2014-2015, Comitetul Executiv al FRF a îmblînzit criteriile de licențiere națională, le-a îndulcit, prin aceea că a votat să nu se mai ia în considerare datoriile la stat, ci numai, în principal, cele la angajați, jucători, antrenori, staff administrativ etc. Ca să fie mai clar, cluburile cu restanțe către stat, indiferent cît de mari și cît de vechi, pot obține licența pentru Liga 1, dar nu și pentru cupele continentale.

Din expunerea de mai sus reiese că în momentul actual, din pricină că a solicitat Tribunalului București recunoașterea stării de insolvență, Dinamo a ajuns într-o situație-limită. Licența pentru UEFA i se va retrage chiar miercuri, 21 mai, dacă pînă la data menționată, ca ultim termen ora 15, conducerea clubului nu va renunța la declararea insolvenței, cerere care i-a surprins neplăcut pe suporteri în aceeași  măsură în care i-a și iritat!

Dinamo va avea la dispoziție 5 zile pentru a contesta decizia retragerii licenței. Practic însă, nefiind vorba despre 5 zile lucrătoare, ar trebui să depună apel cel mai tîrziu pînă vineri la prînz, adică foarte repede. Merită însă subliniat că nu-i totul pierdut, că mai sînt speranțe și că mingea se află la Ionuț Negoiță. Investitorului îi revine cuvîntul hotărîtor. La el e colacul de salvare.

În sfîrșit, o precizare în atenția fanilor giuleșteni, care-l consideră pe Duru inamicul public numărul 1, adevărat dușman al poporului rapidist! În atribuțiile organului de licențiere de la Casa Fotbalului se înscriu prioritar chestiunile de ordin financiar și mai puțin sau deloc aspectele legate de statutul echipelor. Ca atare, nu Duru trebuie tras la răspundere pentru că CS Universitatea Craiova și FC Clinceni au primit legal ori nu, deși mai degrabă nu, cale liberă la promovare. Treaba asta e de competența Comisiei de disciplină, nu a Administrației de licențiere.

Comentarii (79)Adaugă comentariu

Gigel (1 comentarii)  •  20 mai 2014, 15:45

dinamo ar mai putea juca in europa league printr-un bar ceva, cu niste muzica populara.

ImperatorBerlin (13 comentarii)  •  20 mai 2014, 15:54

Nici macar pe playstation nu apare clubul asta de nimic Dinamo.

anonim (62 comentarii)  •  20 mai 2014, 15:54

uefa nu este bataia de joc a lui negOITZA.
negOITZA a bagat clubul in insolventa si inseamna ca dinamo nu joaca in europa.
deci sa nu vina acuma si vineri sa spuna ca dinamo nu mai intra in insolventa,ca nu merge.
daca malaga si multe alte echipe au fost scoase din europa pentru datorii mult mai mici si dinamo,trebuie sa fie scoasa din europa indiferent de ce face de acuma in colo negOITZA.
doar nu ne jucam aici.

Rumpelstinskin (41 comentarii)  •  20 mai 2014, 15:59

Tare Gigel 🙂
Dar eu zic să-i lase să joace în UEFA League, ca să aibă și copii din corul bisericii un motiv de bucurie 😉 Dinamo fiind singura echipă pe care ar putea-o învinge :)))
După pescari și ospătari , e rândul copiilor din cor (nu-i așa?) să scoată din primul tur singura echipă din Europa care a desființat un trofeu (vezi opinca lu’ Dudu & Rodion , că de nu se desființa trofeul ăla, încălțau ăștia toți tablagii de la circulație cu opinci de aur )

silviu (10 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:01

FC Botosani in Europa League !

Cheetah (2118 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:03

Mesaj clar: daca actualul patron al clubului decide sa retraga cererea de protectie fata de creditori, daca incepe sa le si plateasca banutii datorati, macar in rate si incetul cu incetul dar nu deloc (cazul insolventei), atunci Dinamo va juca in Europa League, va face si alte incasari necesare tot pentru plata datoriilor in principal. Inclusiv fata de jucatori si stat, daca acestia se afla pe lista de asteptare.
Cu cit va avansa mai mult in EU League, cu atit va incasa mai multi bani si va avea de unde sa plateasca datoriile. Deci un joc bun, eficient, european, va scoate clubul din insolventa mai mult decit cererea de protectie in instanta prin instrumentul modern al insolventei.

rasvan (5 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:17

@Cheetah, tu vorbești serios? Eu cred că pentru Dinamo este o catastrofă să cadă cu o echipă din nord, să compromită calificarea acolo ( să nu vină suporteri la retur) și Negoiță să-și smulgă părul din cap că are de plătit o deplasare îngrozitor de scumpă.

dani (86 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:21

Daca duru era cinstit-nu este de loc-si acorda licenta celor care merita, atunci Poli Timisoara, era in liga 1-a umar la umar cu dinamu. Pt ca avea datorii mai mici ca dinamu. Dar ce este valabil pt una nu mai este valabil pt alta! Si corect este:Poli Timisoara nu este echipa Ministerului de Interne. De care se tem ca de duca-se pe pustii si duru si sandu si borfasii arbitri. Ptiu drace! Iar am spus ce nu trebuie. O s-o patesc odata! Doamne iarta-ma! Gata, nu mai spun nimic despre Poli si dinamu!Traiasca FRF si LPF! Traiasca Osama Barak, traiasca Putin. Traiasca Barosu! Traiasca Dl Basescu si Dl Poanta!

visiniumanastur (2 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:22

un articol care nu spune nimic. sanatate!

alin (16 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:24

Nea Ovi, nene, chiardaca UEFA si FIFA sunt la fel de corupte ca si forurile noastre, cand vine vorba de aplicat legea si pus la punct fraierii mititei, atunci nu ai nicio sansa. Dinamo va fi data afara din Europa, DUPA tragerea la sorti, pentru ca Romania sa piarda locul de participare. Cand vine vorba de aia care fac bani, PSG, Man City, se plateste o mica amenda si oamenii isi vor incasa banii din Champions. Sau cand vine vorba ca un club ca Vaslui sa aiba interdictie la transferuri pe 2 perioade(vezi 2-3 ani in urma) atunci se aplica Legea. Cand vine vorba de Barcelona CF, se arata pisica la fraieri, dupa care se ridica suspendarea si Barcelona poate sa-l transfere si pe George Becali, daca vrea. Deci, Legea e pentru prosti (astia din Est) aplicata de aia cu bani (aia din VEST).
Asa ca lasa-ne cu regulamentele, ca nu se aplica in cazul de fata.

shab2233 (6 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:31

Un articol mai interesant ar fi „Cate meciuri ar putea Dinamo sa joace in Europa League?”

MZM (390 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:33

Am inteles, domnule Ioanitoaia, „FRF a inblanzit criteriile de licentiere nationala, le-a indulcit”, adica a facut o modificare cu dedicatie, pentru Dinamo care avea cele mai mari datorii la stat!! Daca Dinamo avea cele mai mari datorii la jucatori antrenori etc., pariez ca FRF „indulcea” criteriile de licentiere (intamplator, desigur) tocmai in acest sens! E normal, „faimosul” proiect New Dinamo nu putea fi lasat de izbeliste de catre autoritati. E clar, Rapid poate putrezi prin ligile inferioare, Dinamo nu!

anonim (62 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:39

@rasvan,chetah ala este rupt de realitate.
ai dreptate.
in actualul context pentru dinamo ar fi o drama daca ar juca in europa.
pai banii vin abia din grupele e.l.,iar dinamo nu ar ajunge in grupele e.l.,nici de ar depinde viata lor de asta.
negOITZA a spus cu gura lui ca dinamo nu este pregatita de europa si dupa o luna a bagat clubul in insolventa.
dinamo crede ca echipele straine joaca ca si otelu sau chiajna cu ei.
nu tata,aia isi dau viata pe teren si joaca corect.
plus ca arbitrii nu o sa traga cu dinamo.
in europa dinamo nu are ce cauta nici macar la nivelul de amatori(vezi umilintele suferite de dinamo in amicale cu jucatori din liga a 6-a si a 7-a din franta sau anglia).
asa ca negOITZA stie ce face.
dinamo a blatuit tot ce a putut pentru a ajunge pe locul 4 si acuma renunta sa mearga in europa.
mi se pare corect.
dinamo pentru a nu putea merge in europa,trebuia sa termine pe locul 8.
iar atunci,suporterii faceau urat rau de tot.
asa,dinamo termina pe 4,nu joaca in europa si toti sunt multumiti.

aham (140 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:45

pt ce? pt inca un 17 nentori? knatspyrumpfelag? etc..dinamo e o rusine si n-ar face decat sa adanceasca legenda penibilitatii ei in europa.

anonim (62 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:45

MZM,voi rapidistii fraternizati cu dinamo,asa ca va meritati soarta.
este evident ca dinamo trebuia sa urmeze rapid in liga a 2-a ,dar dupa cum ai spus si tu,acest lucru nu se intampla pentru ca dinamo apartine de securistii de la m.a.i.
@alin,aia de la uefa au exclus anul trecut multe echipe din europa pentru mult mai putin,printre care si malaga,sfertfinalista ucl din 2013.
deci treaba aia cu astia din este pica.
problema este ce se intampla in romania,cum echipe cu datorii mult mai mici decat dinamo,acuma sunt in ligile inferioare iar dinamo este bine merci.
aici este problema.

Milici (440 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:51

Ca de obicei , GSP nu se implică în meandrele concretului licenţierii , decît , eventual , după vacanţa de vară , că-i mai bună decît toate! De fapt Dinamo e perfect îndreptăţită să ajungă alături de Rapid , în divizia B !

Nevo (3 comentarii)  •  20 mai 2014, 16:55

Cumva ar fi pacat sa rateze EL. Ne-am mai fi delectat cu niste batai crunte administrate echipei dinamo de catre echipele de pescari/dulgheri/zugravi din Europa.

Cristi (12 comentarii)  •  20 mai 2014, 17:14

Pentru toti ratatii cu glume stupide de gen „copiii din cor, jucat prin baruri,etc”, va spun doar atit: Romania are nevoie de o echipa ca Dinamo sa joace in Europa din citeva motive mari cit roata carului:
1) In afara de Steaua si Petrolul, nici o alta echipa de genul Astra, CFR Cluj, Pandurii sau Vaslui, nu este in stare sa adune mai mult de 2-3 mii de oameni la stadion…
Dinamo a demonstrat ca la capitolul spectatori/galerie este peste toate echipele din Romania.
2)Fotbalul romanesc ar fi mai sarac fara Dinamo, asa cum este si fara Rapid.
3) Acesta echipa de tineri pe care Dinamo a pus-o pe picioare, a reusit sa fie de doua ori egala Stelei, pe Astra a batut-o clar cu 2-0(in tur 1-2), iar cu Petrolul stim cu totii ce s-a intimplat cind lui Dinamo i s-au refuzat doua penalty-uri clare, ploiestenii scapind cu greu cu un egal(2-2)…
4)Stilul asta romanesc de mistocareala si de taiere a aripilor, talentul de a ne impusca singuri in picior,domina,din pacate, o societatea romanesca dezbinata care sta cu mina intinsa la mila „puternicilor” zilei…Tantalaii de asa-zis anti-dinamovisti care croncane pe bloguri, nu realizeaza ca Dinamo ar reprezenta Romania in cupele europene si nu simpatiile sau antipatiile lor meschine…
In final, eu cred ca Negoita e de acuzat ca a ascuns situatia grava a clubului si ca a asteptat(ce?) pina in ultimul moment…Nu sint jurist sau economist, dar cred ca s-ar fi putut gasi solutii, ca de ex scoaterea clubului la oferta publica,cumparare de actiuni de catre persoane fizice, samd…Dinamo are cel mai mare numar de suporteri dupa Steaua, deci ar fi putut fi o solutie atragerea simpatizantilor cu putere financiara catre echipa…E dureros ca acesti baieti minunati, in frunte cu Flavius Stoican, isi vad ruinate toate eforturile de a evolua intr-o cupa europeana…De suporteri ce sa mai zic? Orice ar fi, raminem fideli lui Dinamo si Doamne ajuta!

Milici (440 comentarii)  •  20 mai 2014, 17:17

Dacă , prin absurd şi ilegal , Dinamo e acceptată în EL , apoi KFR contestă la TAS , ca să joace ei ? Evident , au cîştig de cauză imediat …doar că lanţul slăbiciunilor poate continua şi urmăritorii îi scot din joc , prin aceeaşi metodă , pe ciocoflenderii argheleni.
Ne facem iar de cacao în Ioropa şi toleranţa lui Duru duce , încet dar sigur , la falimentul general al fotbalului mioritic !

mdea (25 comentarii)  •  20 mai 2014, 17:36

Milici, fotbalul nostru mioritic e de mult in faliment, dupa insolventa asta a lui Dinamo urmeaza insolventa stelei, desi steaua e pe + tot la insolventa va ajunge, fotbalul nostru de rahat e pe duca, in cativa ani o sa fim la nivelul andorei :))

anonim (62 comentarii)  •  20 mai 2014, 17:56

@cristi,in primul rand,media de spectatori a lui dinamo este sub cea a unei echipe de la tara ca si petrolu.
cu asta am spus totul.
Steaua are o medie de spectatori de peste 11 mii,iar restul din liga 1 de sub 9 mii.
ultima data cand ati fost in europa,media de spectatori in e.l. a fost de fix 967 de persoane.
deci mult mai mica decat a celor de la pandurii,care nici macar nu au jucat pe stadionul propriu ci la cluj.
chiar de aia nu trebuie sa joace dinamo in europa,pentru ca ne face de rusine tara,ei jucand pentru dinamo.
pai daca coeficientul tarii in europa ar depinde de dinamo am avea campionate la fel de bune ca cel din albania si muntenegru.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:18

mai dau o slipovita celui care imi explica mie, asa ca sa inteleg pina si eu, de ce Negoita, premiat ca „invesitorul anilor 2011- 2013”, fratele primarului si vice al PSD, cu unchiul nimeni altul decit motanul Behemoth Anghelache, nu au cerut insolventa pe 23 August ori in septembrie 2014 !!!, ori cind s-a autoinvitat ciumpalacul ala de rusnac, ca sa sarbatorim nu stiu ce.

Din inainta erei noastre pina in 1945, nu au existat mai mult de 100 de comunisti romani. Pasari si alte nationalitati inca 900. In Germania, inaintea, pe timpul hitlerismului, dar si dupa, existau mereu peste un milion de comunisti, sifilitici si debili mintali. Este pacat ca acest record romanesc sa nu fie onorat in 2014, este pacat sa cistige comunistii si urmasii lor, banditii, securistii si socialistii. Pina si Pota a votat prima data cu un mare om, un mare roman, mindru ca era roman, Coposu, asa cum ii place lui Pota si acum sa atace, atunci cind mai judeca, in tinerete, cind inca nu mincase alge toxice, otravuri, ca Pasarile lui Hitchcock.

De ce azi si nu citeva saptamini mai tirziu ?

Este cam a sasea oferta de slipovita cit cuprinde, ca sa muriti fericiciti ciumpalacilor, dar inca nu s-a gasit nimeni care sa indraznesca sa raspunda. Poate doar asa raspundeti, daca va insult. Are cineva mai mult de doi neuroni ?
(intrebare ca a dinamovistului ccc, care in materie de moralitate, trebuie sa recunosc ca sta bine, mi-a placut mult cum a analizat situatia de la Ploiesti. E drept ca au trecut si ei pe acolo.Pasarile ne-au atacat la Ploiesti, ne ataca societatea ! Pe ei stelisti si dinamovisti !)

Adi (110 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:18

La Wikipedia, in pagina dedicata Europa League 2014-2015 deja se mentioneaza ca CFR Cluj va juca in locul lui DInamo.

Marean (270 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:31

Multumesc. Mi-am lamurit niste lucruri.

Andrei (2 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:32

Adi..wikipedia o poti modifica si tu din cate stiu(si fara sa te strofoci prea tare)..nu asta este argumentul suprem..altele sunt

ADI_PCH_DINAMO (15 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:33

@anonim…tarane, mai bine ti-ai lua un gel de dush ca asa am auzit de la stelisti, ca voi cand faceti dush e sarbatoare…ce tot indrugi numere de care habar nu ai…DINAMO E IN PRIMELE 3 ECHIPE IN PRIVINTA MEDIEI DE SPECTATORI….si noi cand mergem la meci se simte, nu mancam seminte ca altii…ASA CA CIOCU MIC!!

Simi (9 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:36

Decat sa se faca de ras ca in sezoanele precedente mai bine sa nu joace deloc. Paguba in ciuperci.

misu (18 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:39

Articol umplutura.Pe cand cu pensionarea domnule Ioanitoaia.

Angelo (24 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:42

Un articol destept si multe comentarii stupide aici. Cea mai mare aberatie e ca Duru e primul vinovat de declinul fotbalului. O fi si el vinovat, dar e ultimul.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:44

Chiar nu ne intereseaza parerea oamenilor casati …fotbalul nostru este in colaps …si toata lumea crede ca din cauza banilor …asa si este …dar si cand gasesti oameni care isi cheltuiesc banul propiu …tu vrei sa i inseli dupa ce le ai luat banii .

Gringo (8 comentarii)  •  20 mai 2014, 18:48

Ati vrut Dinamo si dl. Ioanitoaia v-a dat Dinamo, dar nu va place ca nu il injura pe Negoita cat ati vrea voi. Dar daca vi s-ar cere sa bagati o suta de lei la club ati fugi primii.

Marcus (279 comentarii)  •  20 mai 2014, 19:45

@misu #28. Atat te duce pe tine capul, dar iti promit ca il voi ruga pe dl Ioanitoaia sa te anunte primul. Poate asa te ve mai destepta desi de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.

Sorin (3 comentarii)  •  20 mai 2014, 19:49

@Angelo, si altii ca el, plu, in special petru d-l ioanitoaia: este adevarat ca muriti de ciuda, pentru faptaul ca o echipa ca Universitatea Craiova, va reveni in liga 1? Tremurati, va curga bale din gura? Stati linistiti, asta e doar inceputul!!!

bachi (12 comentarii)  •  20 mai 2014, 20:00

Clubul militiano-securist trebuia desfiintat in 1989. Punct.

vasco (363 comentarii)  •  20 mai 2014, 20:08

Chiar asa!Cum am putea noi romanii sa smecherim cumva sa joace si dinamo in Europa….Numai de-astea facem mereu,fentam,ajustam regulamente,schimbam decizii…de-asta ne si merge asa cum ne merge!Succes crizei,sa va manince falimentul , mafiotilor!

Cristian (25 comentarii)  •  20 mai 2014, 20:48

Presa si in general ziaristii, oamenii de presa sustin ca sint ciinii de paza al democratiei, al statului de drept, pai cum
vine asta daca ai bani poti face sport daca nu stai si te uiti,spiritul olimpismului a disparut definitiv,iar presa tace,sau constata,noi ne dorim sa vedem o atitudine ferma si clara impotriva celor care conditioneaza sportul de bani, dorim sa evitam coruptia din sport cum facem daca conditionam sportul de bani.

Marcello (190 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:23

@bachi #34. Zau, dar clubul armqatei rosii, Steaua, nu trebuia si el desfiintat? Cum mai vedeti voi numai paiul din ochii altora!

coco (401 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:25

Vax albina.

dani (86 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:25

Din pacate militienii nu au valoare pt Europa. Ei sint excelenti cind joaca cu Kapritzele:ciajna, gaz metan, ceahlaul si botsani! De acolo le vin cam 22-24 puncte. Si arbitrii borfasi contribuie substantial la punctajul dinamovistilor. Cum in cupele europene aceste disponibilitati dinamoviste din campionat dispar-in cupele europene se joaca pe bune-apar pt militieni problemele clasice cu: pescarii, bucatarii, cofetarii, boschetarii si pantofarii. Stati acasa copii ca-i bine si la vara o fi cald!

Fane (53 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:35

Nu vreau sa remarc decat ca stiti sa puneti virgule unde trebuie, lucru care e din ce in ce mai rar in presa si mai ales in cea sportiva. Nu uit nici logica.

Augustin (268 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:38

Nea Ovi, nu crezi ca e mai bine fara caini in UEFA Europa League de vreme ce au uitat sa mai muste?

uzu (7 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:51

citind comentariile am ajuns la concluzia ca faptul ca oamenii astia care le-au scris au drept de vot este un lucru foarte ingrijorator.
dar deh… audienta se ridica doar la nivelul articolului.

uzu (7 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:54

cine zice ca CFR va juca in locul lui Dinamo ? pai si CFR o pune saptamana asta de insolventa … 🙂
si io-s CFRist !

Scarry (5 comentarii)  •  20 mai 2014, 21:56

Hai ca merita, oricum nu era de nasul lor!

groparu (52 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:10

# 36 a sesizat niste lucruru reale. Vedeti voi, pe timpuri FIFA se traducea Federeatia Internationala de Fotbal Amatori unde practicantii chiar aveau si servici(se mai intimpla si azi). Cu timpul organismele fotbalistice au realizat ca pot face profituri imense de pe urma acestui sport. Asa ca au inventat fel de fel de reguli in care doar banul conteaza. Cea numita fair play sfideaza cele mai elementare norme sportive: ai bani ai acces in intreceri internationale nu ai stai acasa. Inainte vreme, practicantii fotbalului mergeau in Cupa Oraselor Tirguri cu trenul sau autobuzul, aveau echipament din bumbac si ghete cu crampoane turnate. Si se juca fotbal pentru… fotbal! Azi se joaca fotbal penrtu bani. Probabil ca in curind legile internationale vor sparge monopolul FIFA-UEFA din punct de vedere financiar.Pina atunci ca sa nu fie acuzati de intoleranta forurile fotbalistice vor permite oricarei echipe sa evolueze in cupele europene insa pe grupe valorice ca la hochei! Grupele inferioare vor contine echipe sarace dar care vor putea evolua in spiritul sportului pentru glorie(cistigi grupa poti sa sari in alta superioara) iar grupele superioare se vor bate ion continuare pentru bani. Ca asa e lumea facuta: bogati si saraci.

Revenind la articol, poate va amintiti ca eu am spus mai demult ca daca Dinamo va prinde loc de Europa Ligue, nu va evolua. Si asta pentru ca din aceasta participare Negoita nu cistiga nimic ci doar pierde. De aceea a si apelat la ideea de insolventa. Daca voia ca echipa sa participe putea cere insolventa dupa eliminarea echipei ( poate cu noroc ajungea in grupe). Insa el e omul banului in care participarea e o cheltuiala inutila deoarece Dinamo nu ar avea sanse sa apuce primavara europeana de unde vin si banii. In plus speculatia cu acapararea unor terenuri in scop imobiliar e reala. Asta il tine legat pe Negoita de Dinamo. Iar in umbra sta si mafiotul Badea care are inca actiuni la club. Ei spera ca statul sa le dea moaca terenurile asa cum le-a dat echipele. Citeva ha de teren in buricul tirgului le-ar umple buzunarele. Asta e scopul final. In rest pentru ei fotbalul e doar un motiv de a-si acoperi intentiile. Ca de altfel si la cei mai multi finantatori in ale fotbalului. Pentru ca nimeni nu baga bani intr-o gaura neagra. Porumboiu s-a fript si de aia s-a retras.

Cristian (25 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:14

putem intelege ca cei condamnati in Dosarul
TRANSFERURILOR NU AU NICI O VINA, OAMENII AU FACUT ROST DE BANI CUM AU PUTUT PENTRU A OBTINE LICENTA DE LA DOMNUL DURU CARE DEVINE INSTIGATOR, IAR CUM DATORIA CATRE STAT NU CONTEAZA PENTRU CE SINT ARESTATI,CA AU DATORII LA JUCATORI? DAR STATUL CE OFERA SAU CUM AJUTA CLUBURILE?

tegean (24 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:23

,,…din pricină că a solicitat Tribunalului București recunoașterea stării de insolvență, Dinamo a ajuns într-o situație-limită. Licența pentru UEFA i se va retrage chiar miercuri, 21 mai, dacă pînă la data menționată, ca ultim termen ora 15, conducerea clubului (Dinamo) nu va renunța la declararea insolvenței…”
,,…Dinamo (conducerea clubului) va avea la dispoziție 5 zile pentru a contesta decizia retragerii licenței…”

MIREL (1 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:36

MAI BINE STELISTI SE CULC CU ECHIPE DE LIGA 2 CACI IN LIGA SUN ZERO MARE FALA DAR NU MERGE IN ROMANIA BINE TOT DINAMO ESTE CAMPIONI VA SALUTA DINAMO PCH

dinamo – ciuca batailor in EL, steaua – ciuca batailor in grupele CL! (2 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:38

Simi, dupa logica ta, nici steaua nu ar treb sa mai participe in grupele europene , intrucat e ciuca batailor (echipa cu cele mai jenante prestatii din aceasta formula de CL si cu cele mai putine puncte obtinute dintre toate participantele). In concluzie, logica celor care cred ca dinamo nu ar treb sa participe in cupele europene, intrucat este ciuca batailor (o teza vadit falsa, intrucat, per ansamblu, dinamo este a doua echipa din istoria fotbalului romananesc la capitolul puncte stranse in Europa pt Romania), se aplica idem si stelei in grupele CL. Ce tampiti! orice echipa care indeplineste conditiile de participare (sportive si financiare) este legitimata sa participe in cupele europene (fara a se pleca, a priori, de la premisa sanselor desarte).

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  20 mai 2014, 22:57

Sorine, al 33-lea ca la dr, nu gresesti, intreaga Romanie e invidioasa pe clona Olgutei si nici nu mai doarme de grija ei. Nea Ovidiu inghite somnifere cu cana.

Comentează