Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Petrolul KO, Balaj de 10

Pînă cînd se va ajunge ca meciurile din Liga 1 să înceapă la miezul nopții sau, de ce nu?, la primul cîntat al cocoșilor, cel dintre Viitorul și Petrolul s-a ­jucat la Chiajna duminică de la 10 seara și s-a […]

luni, 12 mai 2014, 2:47

Pînă cînd se va ajunge ca meciurile din Liga 1 să înceapă la miezul nopții sau, de ce nu?, la primul cîntat al cocoșilor, cel dintre Viitorul și Petrolul s-a ­jucat la Chiajna duminică de la 10 seara și s-a în­cheiat cu victoria outsiderului cu 2-0. ­Sim­plu, Hagi a explicat izbînda băieților săi prin ­curaj, încredere și entuziasm. La rîndu-i, considerată mare favorită prin prisma clasamentului, dar și a faptului că, neînfrîntă în mandatul lui Răzvan Lucescu, realizase 4 succese consecutive, formația prahoveană a dezamăgit teribil.

Spre enervarea celor aproximativ 1.800 de fani, care au părăsit peluza înaintea ­flu­ierului final, Petrolul n-a arătat nimic, chiar nimic!  Cu excepția portarului ­Peçanha, salvator în cîteva situații-limită, “lupii galbeni” au prins o zi foarte slabă. Surprinși și apoi incomodați de replica unui adversar mai determinat și mai pragmatic, calități lăudate de Răzvan însuși, petroliștii au părut lipsiți nu doar de vlagă, ci și de interes. Indiferenți. În frunte cu vedetele Mutu și Albin, au fost de nerecunoscut.

Judecînd după cît au ratat constănțenii, ocaziile irosite de Fl. Tănase și Băluță intrînd în categoria celor monumentale, ploieștenii pot calcula că au scăpat ușor. În formula cu Mutu vîrf împins și, după pauză, în aceea cu Mutu retras în spatele lui Camara, învinșii au lăsat impresia unei garnituri anonime, lipsită de sare și de piper. În clipa în care ­Teixeira a îndrăznit să-l înjure pe “centralul” Balaj, “Du-te în p… mea!”, ei au ieșit complet din cărți. Au plecat definitiv steagul. Parcă molipsindu-se de la Zicu, care întîrzie să-și găsească locul și rostul, s-au mulțumit să facă figurație. Atît au putut ori atît au vrut, cum i-au acuzat unii, e greu de spus. Personal, în ciuda numeroaselor degajări trimise în plopi de Hoban și de Mustivar, dar și de colegii lor, refuz să cred că Petrolul a trișat. Sper să fi jucat prost, nu și mincinos.

Dincolo de observația că această frumoa­să echipă care e Viitorul, talentată și har­ni­că, se trezește în fiecare sezon abia spre spartul tîrgului și caută cu disperare să evite retrogradarea, să notăm lecția de profesionalism oferită duminică de Cristi Balaj. Băimă­reanul a fluierat impecabil, dovedind iar, cu tot respectul pentru Hațegan ori Tudor, că e cel mai bun arbitru român în activitate, că trebuie cotat ca atare. Number one.

La deschiderea scorului, moment în ­care banca ploieșteană a țîșnit ca arsă strigînd henț, Balaj a văzut bine că, fără să faulteze, Gavra și-a prelungit mingea pe lîngă Geraldo cu umărul, nu cu mîna. La fel, a judecat perfect și la golul lui Băluță: ignorînd steagul tușierului S. Gheorghe, altfel un asistent de top, “centralul” a lăsat faza să curgă, sesizînd că atacantul Viitorului a primit balonul de la L. Marinescu, pasa de la adversar anulînd ofsaidul semnalizat de la margine!

Dacă adăugăm și eliminarea lui Teixeira, absolut regulamentară, rezultă că Balaj a ­arbitrat ca la carte un meci destul de încins.

Comentarii (103)Adaugă comentariu

titel (8 comentarii)  •  12 mai 2014, 16:53

Petrolul a jucat cu Viitorul la fel de cinstit cum a jucat Dinamo cu Brasov sau Chiajna lui Sumudica cu Sageata.

okra (17 comentarii)  •  12 mai 2014, 16:55

avem o campioana, pana la finalul returului, meciurile sunt vandute ! la pariuri sportive ? la evitare de la retrogadare ? 🙂

eu (31 comentarii)  •  12 mai 2014, 16:58

@Robert

Ai dreptate ,de exemplu cum de astia de la Navodari nu prind si ei pe astia de sus in cele mai proaste zile ale lor si castiga cu dinamo,steaua etc.Unele lucruri sunt cusute cu ata alba.

Paul (9 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:05

„Cheetah” este un pseudonim ?…sau chiar esti cimpanzeul cu pricina ? Amicu` lu` Tarzan.

Simi (9 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:11

Ghini. Haraso.

@ jojo (133 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:21

bine ca e steaua …cinstita:)))

Paul (9 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:22

…domnule TANGO, sau cum te-o fi chemand. Am trait printre machidoance, inclusiv prima sotie+cumnata rejelui (Leni si Teodora). Si bine. Prin intermediul machidoancelor, i-am cunoscut si pe machidoni. Din povestirile machidoancelor. Nu vreau sa scriu aici ce am auzit. Ar fi prea injositor pentru machidoni. Dar ca bun cunoscator ce te dai, probabil ca stii si tu amanuntele picante. Cat despre faptul ca „o machidoanca face astazi cinste Romaniei in lume”, atat iti spun. O machidoanca (cred ca la Halep te referi), face bani buni din sportul pe care il practica, din munca pe care a depus-o, etc., etc. In primul rand. In FedCup pentru imagine. Sa nu o injure lumea. La noi la romani+machidoni+tzigani+…, exista o inclinatie teribila catre cultul personalitatii. Apropo: cum apreciezi iesirea in libertate, pentru o zi ?, a gibonului Gigi of course. Cum mai dadea cu atata vigoare din gatul lui bolnav. Cica el „are hernie cervicala de 30 de ani”. Suntem de rasul curcilor. O tara de babuini netrebnici, etc. in care oamenii cu scoala ar trebui sa fie un reper moral si corector. Foamea frate, foamea…

Loritzu (8 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:26

@ Acciduzzu
Nu pe fiecare final de campionat cu aceeasi echipa !!!!!!!!

Dtru (268 comentarii)  •  12 mai 2014, 17:40

@Gogu#48. Ia zii tu, ca ai nume predestinat, ce trebuia sa vada Dl. Ioanitoaia si n-a vazut? Ia zii tu, savantule, deschide-le ochii unor nestiutori ca Dl. Ioanitoaia care nu se pricep la fotbal cat unul ca tine. PS. Cum nu vrea sa il supere pe Lucescu cand ii face echipa praf? Mai sa fie, multe minti ratacite prin zona!

Miti Dumitrescu Razbunatoru (16 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:02

avem un fotbal atat de slab incat microbistii banuiesc orice meci de blat,de fapt n a fost blat nici cu Petrolul nici cu Dinamo ,pur si simplu echipele sunt foarte slabe….acum ce face ii banuim pe cei de la Viitorul de blt la fiecare meci castigat?…..macar Hagi face ceva,creste niste jucatori,alde Negoita si Capra ce fac?….prostesc fanii care la randul lor se lasa prostiti,asta e proiect cu tineri,nu ce face Dinamo de exemplu

shab2233 (6 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:03

Loritzule, explica tu, ca te vad destept, de ce anume si-ar sacrifica Petrolul locul secund, care le aduce mai multi bani din drepturi tv + participarea in Supercupa, de dragul Viitorului? Hai, ca sunt convins ca ai o teorie la fel de inteligenta ca si tine.

Dorulet (74 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:07

Gica Contra, niciun fault si niciun hent, ai auzit si tu la tv si te dai comentatorul lui peste de la Eurosport. Pana si Craciunescu care le cauta defecte arbitrilor de cand nu mai e seful lor i-a dat dreptate lui Balaj. Duminica Balaj a arbitrat fara greseala.

daniel (10 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:23

oare STEAUA -VASLUI ,BRASOV -DINAMO AU JUCAT PROST SAU MINCINOS ?

Gaby (1 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:39

Se zvoneste ca HAGI ar fi promis o suma de +300 000 de euro din drepturile tv daca Petrolul le da toate cele 3 puncte si se salveaza.

Lucru de care nu au fost straini nici stelisitii si nici macar dinamovistii in finalul sezonuluk trecut.
Daca e asa, nu pot sa spun decat RUSINE HAGI!!

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:49

Nea Ovi, stati un pic, ca mai urmeaza alt meci care „nu e blat”: cefure vs brasov. Ce ziceti? Nu joc la pariuri insa prevad un meci foarte „greu” dar, bineinteles ca o sa castige brasovul. Dar nu atat de evident ca data trecuta….ci un pic mai subtil. Insa o sa fie o victorie indubitabila. Atentie, scriu acest comentariu, in minutul 16 al partidei, scor 0-0.

moshu (8 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:50

rand pe rand si Steaua sii Dinamo si acum si Petrolul
au lasat-o moale cu Viitorul !
nu mai au sens acuze intre suporteri:a mea echipa e mai „curata” !
principiul e clar:nu fac blaturi doar doua-trei echipe!
cand se deschide robinetul e liber la blaturi !

Alin (626 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:55

Gaby, cine zvoneste, nenica, tu sau varu-tu de la tara? Stii si suma, hai ca ne-ai dat pe spate! Se vor da 300000 de euro pentru 3 puncte cand o face plopul pere, umfli prea rau preturile!

Cezar (1 comentarii)  •  12 mai 2014, 18:59

NU stiu nimic concret despre cum ca in campionatul nostru se fac aranjamente insa pot sa va spun ca dupa o statistica mai amanuntita aranjamente se fac cam in toate campionatele si inclusiv in cupele europene, mai concret Champions. Daca derulati umpic sezoanele inapoi uitati-va cine a luat champhions. Abramovici a pompat la banii la Chelsea ca nici el nu mai stie cu exactitate. In semifinale, s-a impiedicat si Barcelona si Real Madrid. Culmea, imi aduc aminte ca Ronaldo avea crampe, lucru rar intalnit la el. Cum spuneam, a luat Chelsea, a luat Bayern, e randul celor de la Real Madrid anul acesta. Nu stiu de ce am impresia ca meciurile de aseara din Spania, mai ales Real Madrid, sa piarda categoric la Vigo. Atletico se alege cu titlul, Real cu Champions. Stiu, mai ramane Barcelona, insa nu uitati ca Atletico castiga titlu si la egal pe Nou Camp. Iar la noi in campionat, eram in stare daca aveam 500 de milioane, sa pariez pe o cota de 1.80 ca Viitorul castiga in deplasare la Corona. Aseara Petrolul pierde si in afara de asta nu a jucat nimic concret. Otelul bate si mai categoric la Chiajna. Chiar asa, toate echipele sa se trezeasca pe final de campionat la realitate? Eu cred , parere personala, e o loterie . Si de ce spun asta, ptr ca fiecare ajuta pe fiecare iar pe viitor cand o sa fie cazul o sa se intoarca si rasplata. Parca vad ca si CFR pierde deseara cu Brasovul. Dl. Ioanitoaia, aranjamente se fac peste tot, doar ca nu se „vad” , sunt facute ca asa trebuie. Iar de Viitorul lui Gica, cred ca e urmatoarea Scornicesti, nu o sa cada prea degraba in liga secunda. De ce ? Ptr ca Gica e un nume in fotbal si cam toti il respecta.

Trifu (6 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:15

@Gaby #64. Mai ai in neam si alti fraieri ca tine? Ar trebui sa fii fericit si daca Hagi ti-ar raspunde la buna ziua.

okra (17 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:23

cine e sumudica?

agb87 (2 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:38

Dar hentul in careu? Nu te-ai uitat la tot meciul, ovidiu?

FCP (2 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:55

Orice suporter petrolist stie ca la Petrolul, Zicu, Camara si Mutu nu joaca nimic. Si atunci de ce i-a bagat Lucescu pe toti 3 la acest joc ? D-l Capra ar trebui sa raspunda de ce nu i-a marit salariul lui Hamza si a preferat sa-l ia pe Zicu pe un salariu foarte mare.

Loritzu (8 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:56

@shab2233
De obicei nu raspund celor care-si pornesc comentariile cu aprecieri personale pentru simplul motiv ca sunt intr-adevar suficient de educat si inteligent sa-mi dau seama ca dialogul cu astfel de persoane nu duce de obicei nicaieri(cel mult intr-o zona subintelectuala pe care nu mi-o doresc).
Dar de dragul unei seri frumoase raspund : Petrolul ar fi avut interes sa faca asta pentru Viitorul lui Hagi pentru ca s-ar putea sa primeasca in schimb „compensatii” de multe feluri in conditiile in care diferenta dintre locul 2 si3 atat din punct de vedere al drepturilor banesti din televizari cat si al prezentei in cupele europene nu este semnificativ.
Cum nu putem sti pana unde merge „tintarul” compensatiilor m-am marginit sa ma refer doar la ce am vazut la tv si sa fac referire la o suita de comportamente stranii care se repeta cu aceasta echipa al doilea an la rand pe final de campionat cand, asa frumoasa cum e ea, ajunge invariabil la retrogradare si se salveaza miraculos prin concursul unor echipe care daca ar juca pe bune i-ar putea da lejer 3-4 fara sa se forteze.

Tanase Ion (2 comentarii)  •  12 mai 2014, 19:58

Azi,însă,Corona și Clujul au jucat corect,arbitrii,în schimb,
ar trebui verificați la înclnații…Mai ales cartonașele roșii
acordate nu au avut acoperire sportivă,ci una subiectivă,
tendențioasă,care,comparate cu refuzul roșului la faza în care jucătorul Clujului scapă spre gol si este oprit prin fault
dar nu vrea să acorde roșu,arbitrul este de aruncat la lada de gunoi a istoriei.

jiji (166 comentarii)  •  12 mai 2014, 20:24

Pai Brasov-Dinamo parca ai zis nea Ovi k nu ti sa parut nimic anormal,aici dc ti s ar parea?

flo_ax (44 comentarii)  •  12 mai 2014, 20:27

sa inteleg ca Petrolul a sacrificat locul 2 (cea mai buna performanta) si beneficiile implicite, financiare si sportive, ca s-o salveze pe Viitorul. Magnifica logica! Gata, nu mai e pe mana cu U?

Adi (110 comentarii)  •  12 mai 2014, 20:29

Mie mi se pare suspect ca echipe care, in tur, se tarau in coada clasamentului, brusc la final au inceput sa ia puncte dupa puncte, de la echipe cu care nu suporta comparatie… Si asta fara sa aiba cine stie ce mari achizitii sau schimbari in echipa.

Adi (110 comentarii)  •  12 mai 2014, 20:32

Cat despre Petrolul, calculul poate fi simplu: ea poate sa bata Steaua si Corona, echipe deja lipsite de motivatie, iar Astra va avea meciuri grele cu disperata Poli si chiar cu Vasluiul.

VADBINE (1 comentarii)  •  12 mai 2014, 21:09

mie sila ca sunt din aceeasi tara cu GICA POPESCU , GICA HAGI si multi altii. La fiecare sfarsit de campionat vad ca incepe suprematia viitorului constanta.In tara asta unii sunt prosti tot timpul iar altii sunt desteptii.Acum continua distrugerea fotbalului si peste cativa ani facem emisiuni la tv cu HAGI,ca de ce nu-l lasa domle sa iasa si el la munca ca a fost corect o viata si a jucat la REAL la BARCELONA…

pityu (22 comentarii)  •  12 mai 2014, 21:11

imi place Petrolul, mai ales cand vad pe „DIGI_STEAUA sport-1” comentarii si al unor fosti jucatori de suflet trogloditi , Dinamovisti,laudand „Chiorul-cu antrenorul obraznic din Tara Orbilor”. Anul acesta dupa succesul din tara orbilor,sigur castiga Liga. Isprava mare, Campioni pentru a 25 a oara. Intre anul 1948 si 1998 sunt,cred ,50 de ani comunisti cu incorporari pentru Steaua si Dinamo ,tot ce a fost cu talent. Steua vreo 22 de campionate si dinamo vreo 17=38 , cred, in rest dupa erori ale celor doua, ai prins si alta echipe.
Imi place Radu Naum dela”DIGI_STEAUA_SPORT 1″

Tot ala (3 comentarii)  •  12 mai 2014, 21:17

Acum vorbesti tampenii. Hent, ala e de 10? Cotul in figura, fault in atac?
Astea nu sunt scuze, oricum Petrolul merita sa piarda, dar de acolo pana sa il pupi in …. pupaza pe panarama aia de arbitru deja exagerezi.
Si cand ma gandesc ca acum 10 ani te consideram un reporter vertebrat.

Dinu (427 comentarii)  •  12 mai 2014, 21:43

Tot ala, #81, nu te-ai schimbat. Prost ai fost, prost ai ramas daca sustii atatea tampenii pe metru patrat. Valoarea lui Ioanitoaia consta in aceea ca lauda sau critica exact cand e cazul, nu dupa cum vor fanii. Balaj a arbitrat duminica ca un tata, dar unora nu le-a convenit ca si cand din cauza arbitrului a pierdut Petrolul. Adevarul e ca a jucat berbunca.

shab2233 (6 comentarii)  •  12 mai 2014, 22:12

Loritzu, nici eu nu prea dialoghez cu oamenii care fac acuze stupide bazate pe presupuneri, pt ca asta denota o saracie intelectuala cu care nu-mi place sa am de-a face, dar in cazul tau am decis sa fac o exceptie. Asadar, Petrolul si-a sacrificat locul 2 (diferenta de 300 de mii de euro fata de locul 3) si posibilitatea de a castiga un trofeu (supercupa) pt niste „posibile” castiguri financiare. Cam cat sa fi dat Hagi, ca sa merite pierderile si riscul (au intrat cam multi oameni din fotbal in puscarii in ultima vreme, trebuie sa ai ceva sange in instalatie ca sa incerci un aranjament)? Ce zici? 1 milion? 2? Ah, si stai ca Viitorul mai are 2 meciuri de jucat. Alti bani de dat. Plus blaturile cu Vaslui, Dinamo, etc.. Cred ca il costa pe Hagi vreo 10 milioane salvarea de la retrogradare.

Educat si inteligent ziceai? Probabil te invarti prin cercuri de oameni extrem de prosti.

ha-gi-ca (1 comentarii)  •  13 mai 2014, 2:36

de vreo 2 ani incoace nu mai inteleg nimic,30 de etape viitorul lui hagica nu joaca deloc si brusc la sfarsit se trezesc si bate tot ,campioana, detinatoarea cupei,tot daca ii trimiti in spanie cred ca bate si pe barcelona si real.rusine hagi cred ca ai luat lectii de la cumnatelul,vezi sa nu iei lectii live

vasco (363 comentarii)  •  13 mai 2014, 4:57

@VADVINE,
vezi foarte bine!Asta e si parerea mea.Popescu e,cu chiu cu vai,la locul lui,despre Hagi,ca si despre basescu,nu poate fi inca vorba,deocamdata beneficiaza de imunitate „regala”,dar mai stii?
Si cin te gindesti ca smecherii si mafioti astia se prezinta ca „fete fecioare” si vor sa conduca fotbalul romanesc,pretinzind ca li s-ar cuveni chiar,doar ei sunt generatia de aur,regi si mai stiu eu ce bazaconii….Penibil..

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  13 mai 2014, 5:07

Craioveanu declara nonșalant, chiar amuzat, că în campionatul spaniol se „poartă” valizele și se vor mai purta, așa că ar trebui semioficializată și la noi găselnița care oferă puncte… de sprijin la „bătrânețea” unor echipe. Că la noi „valizele” au fost botezate ”cecuri”, „portofele” sau „conturi” e nesemnificativ, contează intervenția prin alunecare, un „care pe care” de sorginte autohtonă, cu reverberații prin zona politicului, a pariurilor sau, pur și simplu, a plății unor datorii trasate cu tuș negru. Poate sunt prăpăstios și, pe bune, echipele din a doua jumătate a clasamentului sunt cele mai bune și au jucat „pe fals” vreme de vreo douăzeci și cinci de etape ! Poate atunci s-a jucat cu valizele la ușă… Nu avem de unde să știm, căci în spatele ușilor închise…

talpaiadului (54 comentarii)  •  13 mai 2014, 5:36

Si mie mi-a placut arbitrajul lui Balaj, a judecat corect toate fazele controversate. Pentru cei care vad numai blaturi: nu suntem caz singular; si in Spania, in ultimele etape au fost o gramada de blaturi, avand ca protagoniste Real Madrid, Barcelona si Atletico Madrid, echipe care au pierdut sau au facut egal cu codasele clasamentului. Ba chiar si in Germania, Bayern a patit-o si ea. Dar la noi marele Petrolul sau imensul Dinamo nu pot pierde cu Viitorul sau Brasov decat prin blaturi, hai sa fim seriosi.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 mai 2014, 8:27

@ Paul #54, DA, ai ghicit, sint chiar prietenul de suflet al lui Tarzan, cind eram pustila eu ma urcam in copaci sa fur cirese „UUAA” (sa-mi fie rusine de ce faceam 🙂 ) iar el racnea cit il tineau plaminii, exact ca in film. 🙂
Acum sintem prieteni doar pe retele de socializare, asta e 🙂

AliBaba (223 comentarii)  •  13 mai 2014, 8:45

@shabb2233. Absolut de acord cu tine. Ideea altui blat mi se pare trasa de urechi rau.

Bimbo (206 comentarii)  •  13 mai 2014, 8:51

Fraza despre Viitorul care castiga doar la spartul targului e adevarata si foarte plastica. Exprima esenta fotbalului nostru plin de compromisuri.

Ion (28 comentarii)  •  13 mai 2014, 9:40

Balaj a arbitrat tot șmecherește cum afăcut de câte ori a arbitrat Petrolul. Se pare că nu a uitat conflictul cu Contra. Ce înseamnă arbitratul șmecherește? să nu aplici aceiași măsură ambelor combatante, să vezi fault acolo unde nu e sau invers să avantajezi vădit echipa pe care o simpatizezi. Dacă ai ocazia să revezi meciul, în mare parte îți vei revizui părerea față de arbitrajul lui Balaj

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 mai 2014, 10:00

Daca ani buni doar Domnul Tudor ridica mereu stacheta, azi sint totusi multi arbitrii buni.
S-a suparat Hagi ca n-a primit un 11 m, dar fotbalul a cistigat, Tudor a dat un exemplu care a fost urmat de toti. Altfel ajungem la circ, competitie de cazaturi si vaicareli. Azi a profitat Hagi. Tinerii lui lupi au fost lasati sa se bata. Vedetele Petrolului, asezate cu grije in teren de un mare antrenor (asa i s-a aratat analistului DS, ca un Luceafar, in timp ce cadea de pe pod), n-au cistigat dueluri cu adversarul.
Exemplu: Teixeira a pierdut mingea. Cu gandul la Avram, care ar fi dat fault, l-a lovit apoi cu duritate, din spate, pe Tanase. Ajungea pentru rosu direct. Golaniile si loviturile din frustrare n-au fost permise. Asa iese in evidenta un arbitru, fara sa confiste jocul, cum mai incearca unele piticanii, doar sa arate ca ei sint buricul gazonului. Nota 10.

Lupii fara dinti, KO. Viitorul, de 10. Antrenorii au avut curaj, au jucat cu juniori, au incercat sa faca ce stiu si sa conduca jocul !!! Au introdus in repriza secunda un jucator rapid, bun doar in atac. Cazusera tinerii prin min. 60, lucru observat imediat. Au primit indicatia sa continue presingul, sa paseze si sa atace. Sus, le arata directia Hagi, Hagi nu un Nimeni.

Loritzu (8 comentarii)  •  13 mai 2014, 10:36

shab2233
Intr-adevar am gresit raspunzand !
Pe cei saraci cu duhul deci si agresivi trebuie doar sa-i ignori.

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  13 mai 2014, 11:27

Barem de penalizare de 40 de puncte la campionat de 16 echipe cu 4 la retrogradare directă, asta e soluția.

Milici (440 comentarii)  •  13 mai 2014, 12:30

La noi nu egzixtă să egzixte
meciuri cu aspecte blatiste!
Doar d-ălea cînd unii vor să cîştige şi ceilalţi se relaxează!
Cam aşa-s toate de genul celor dintre o echipă interesată în clasament şi cealaltă viţeversa!
Cum justiţia-i politizată e campanie electorală şi presa-i în criză , nimeni nu-i deranjează , nici c-o floare , pe sforari.

IO (228 comentarii)  •  13 mai 2014, 15:38

Sper sa nu ocup prea mult spatiu cu acesta a doua postare.
Vad ca Lucescu asta micu’ e prezentat in chip neprihanitul campionatului. Sa nu uitam ca neprihanitul asta micu’ a facut destule blaturi ca jucator, scuze, component a unor echipe de fotbal, ca antrenor sau ca membru in conducerea unor echipe. Nu-mi place sa acuz progenitura pt faptele parintelui, parinte totodata si al infamei cooperative inca de pe la jumatatea anilor ’80, dar intelepciunea populara spune ca aschia nu sare departe de trunchi.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 mai 2014, 17:28

#95 Milici

ar trebui sa fim uniti. Unde e spiritul marelui tau poet ? Niste juniori daco-romani au batut, de le-a sunat apa in cap, niste africani si indieni, echipa micutilor primari si a pacientilor sectiei dermato-venerice. Pacat de ploiesteni, craioveni, vasluieni, timisoreni, brasoveni, … Dar inainte de alegeri vor mai fi niste actiuni, poate cu mititei si bere. Ba Milici, 0ameni normali la cap isi trag o Potaie Rea Mare, mititeii astia isi trag echipa. Crrred ca si Olguta, minca-v-ar ceva, a fost in tinerete refuzata de o prietena si vrea sa arate acum ca e barbata. Si-a tras echipa de la Base si Pota. Juniorii daco-romani, de pe plaiul Patriei noastre scumpe, au demonstrat ca cumpararea de posirca din afara nu se renteaza.
Pacat de Lucescu: crred ca comportarea unor elemente ca capitalistul Teixeira l-a durut undeva. De altfel tatal lui n-a fost de acord cu intoarcerea lui din tarili calde. Fara bombardiere nu se cistiga campionate.

PS eu inteleg ca conducatorii, voie vozii nostrii, vor No bellu pentru Blatul certificat, demnitatea mioritica ca coabitatrea, dar la ei e de inteles: Frontu Salvarii Nomenclaturistilor si Banditilor se desparte frateste in A si B. A si B se tot lupta, se judeca fac circ. Ei coabiteaza doar spre binele Patriei. A lor. Prostimea se imparte tot in A si B. C iese din peisaj. Care C ? Ce doctor coabiteaza cu un securist betiv amator de parasute, cu fete infractoare ? Ce cirmaci de nava si mare capitan de plai coabiteaza cu un animal micut mincinos si plagiator, cu sotie comunista, prietena cu n…, vai de mini. Sa fim intelesi !!! Ei zic, unul de altul, nu eu !!! Mai rau, vorbesc de crime ! Minerii si Panait ! Ei. Nu eu !
Milici tata, asta e demnitate !
Milici tata, daca ne destainui ce legatura ar fi intre Primaria, Consiliul Local Ploiesti, intre tot felul de Capre, Indieni si Hagi, singurul care pierde bani si timp in incercarea de a creste fotbalisti, eu ma dau batut. Doar cine n-a vazut meciul poate vorbi de blat. Daca incepem sa nu mai recunoastem nici munca, e grav !

Milici (440 comentarii)  •  13 mai 2014, 18:38

@ 17 NT …
Privesc cu detaşare acest circ şi nu gust , în totalitate umorul tău!
Eu sunt timişorean şi văd că Poli ACS e victima acestor maşinaţiuni , dar mă resemnez şi recunosc că ai mei sunt , de departe , cei mai slabi fotbalişti din Liga 1, fostă şi , mai ales actuală , a lui Mitică!

Craiu (67 comentarii)  •  13 mai 2014, 22:04

@Ion #91. Sa ma ierti, dar bati campii. A arbitrat fara greseala. Nu el nu uita incidentul cu Contra care merita 8 etape de suspendare, voi nu uitati.

pensionar militar (6 comentarii)  •  14 mai 2014, 1:21

De cand a ajuns Petrolul o echipa de neinvins? Intrebare pentru cei care sustin blatul…Numai prezenta in echipa a unui elefant ca Mutu,te face sa-ti pierzi orice speranta pentru sezonul urmator!

Comentează