Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

FC Rapid înseamnă Giulești!

Numai eu ştiu cîte bobîrnace am luat, citiţi înjurături!, cînd am îndrăznit să scriu, acum vreun an, că Rapid va ajunge într-o zi să-l regrete pe Copos. Iată că ziua aceea a venit mai repede decît şi-au închipuit unii şi […]

miercuri, 23 aprilie 2014, 3:38

Numai eu ştiu cîte bobîrnace am luat, citiţi înjurături!, cînd am îndrăznit să scriu, acum vreun an, că Rapid va ajunge într-o zi să-l regrete pe Copos. Iată că ziua aceea a venit mai repede decît şi-au închipuit unii şi mai devreme decît s-au temut alţii: clubul de lîngă Podul Grant a anunţat pe site-ul său oficial că va părăsi arena “Giuleşti – Valentin Stănescu” din pricina “costurilor exagerate de chirie şi a degradării ac-centuate a stadionului”! Stadion care, inaugurat în 1939 sub patronajul Asociaţiei Culturale şi Sportive CFR, a constituit de la deschidere pînă în prezent casa formaţiei vişinii.

Într-un moment în care FC Rapid e susţinut financiar, sau ar trebui să fie, de Adrian Zamfir şi Nicolae Cristescu, investitorii respectivi consideră că proprietarul arenei, Ministerul Transporturilor, are pretenţii prea mari cînd solicită, prin CS Rapid, 5.000 de euro pe meci în loc de 5.500 de lei, valoarea chiriei actuale!

Comunicată şoptit în mass-media, suma de 5.000 de euro e însă falsă, scoasă din burtă tocmai pentru a-i stîrni pe fanii vişinii împotriva “exploatatorilor” din MT şi CS!

În realitate, am discutat ieri cu doamna Vali Ionescu-Caciureac, preşedinta CS Rapid, fostă campioană europeană la săritura în lungime, chiria propusă ar urma să fie de 2.000 de euro pe lună, pe lună, nu pe meci!, la care s-ar adăuga costurile utilităţilor, în principal, apa şi electricitatea. Altfel spus, contractul nu se măreşte, el rămîne neschimbat faţă de anii anteriori, perioadă în care, Cezarului ce i se cuvine, FC Rapid a plătit mereu la termen.

Părerea mea e că, fluturînd varianta plecării la Piatra Neamţ, e drept la o adresă inclusă în dosarul de licenţiere, conducerea clubului umblă să le forţeze mîna partenerilor. Ameninţînd că le vor ridica în cap masa suporterilor, Zamfir şi Cristescu speră că, pus sub presiune, ministerul va ceda şi va cere cît mai puţin. Conştienţi, sau măcar informaţi, că Steaua şi Dinamo plătesc mai mult, ei ar vrea să nu plătească nimic din simplul motiv că, vorbeşte gura tîrgului, n-au de unde! În economia de piaţă, dacă ai, continui, iar dacă n-ai, ieşi din joc. Povestea cu arătatul pisicii nu mai merge.

Nu-s nostalgic, dar observ că, în ciuda erorilor comise şi a unei zgîrcenii devenite proverbiale, Copos a ţinut Rapidul în viaţă, ba a şi cîştigat campionatele din 1999 şi 2003. Succesorii lui nu mai reuşesc, din care cauză una dintre cele mai iubite echipe din fotbalul nostru trage să moară. Abia mai respiră. Ea care a fost una nepereche, o stare de spirit şi o frondă, o tradiţie şi un fel de a sfida puterea, ba chiar, mai presus de orice, un mod de a iubi statornic.

Ideea de a o duce la Piatra Neamţ sau altundeva e o absurditate deoarece Rapidul nu-i de conceput fără Giuleşti şi nici Giuleştiul fără Rapid. Părăsind Ghencea, Steaua şi-a dat seama că a greşit şi s-a întors spăşită. Ca atare, aşa-zişii investitori vişinii trebuie să caute bani şi să-i găsească urgent. Ori să lase pe alţii.

Comentarii (78)Adaugă comentariu

Onei (3 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 15:50

Corect. Cine nu are sa-si vada de drum.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 15:52

Din pacate fotbalul a fost unul dintre domeniile cele mai crunt lovite de criza economica la noi, iar Rapid unul dintre cluburile cele mai afectate. Se tot vorbeste de niste investitori minune, dar ma tem ca doar se trage de timp. Pacat de suporterii si de istoria echipei.

Sorin (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 15:54

Domnule Ioanitoaia, noi nu il regretam pe Copos, noi ne dorim sa scapam de el! Avem convingerea ca in spatele acestor doi bisnitari este tot cofetarul. Nimeni nu a vazut actele pana in acest moment iar cand se solicita auditul intern se naruie orice tentativa de negociere. Mai garv este faptul ca si peluza contribuie tacit la uciderea clubului!

Bocanci (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 15:58

Probabil ca e singurul stadion din Europa cu o singura poarta de acces si fara parcare. Stadionul trebuie daramat si construita o sala de atletism sau un patinoar. Nu ca ar merge giulestenii la patinoar, dar macar darama focarul ala de infectie.

khal (64 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:03

Gigi Becali plteste in Ghencea o chirie mai mare ca si pe National Arena si vorbim undeva la 25000 de euro per meci.

valahu (46 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:05

Pacat ca un club istoric,ca Rapidul are asemenea probleme! Doar niste investitori seriosi il pot resuscita.

Calu (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:08

La Rapid, ca si la Craiova, nu e doar problema proprietarului, ci si a suporterilor. Daca-s asa de devotati culorilor clubului, sa faca o asociatie, 20000 de oameni sa dea fiecare 50 de Euro sa cumpere echipa, apoi 100 Euro anual si traiesc sanatos in Liga 2. Asa mi-as fi dorit si la Steaua, o saracie onesta decat echipa siluita de un puscarias.

khal (64 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:09

..Chiria pentru stadionul Dinamo este de 7.000 de euro lunar, plus cheltuielile curente cu utilitatile. Aceste sume de bani trebuie platite de AFC Dinamo. Asociatia, la randul ei, ar trebui sa fie platita de societatea comerciala detinuta de Ionut Negoita.
Undeva, in toata aceasta increngatura, firul platilor a fost intrerupt.
Asa s-a ajuns in situatia ca proprietarul stadionului sa emita o somatie de plata, in caz contrar portile din Stefan cel Mare urmand a fi inchise pentru dinamovisti.”
Acesta este un maaaare secret pe care comusnache anghelescu face maaari eforturi sa-l ascunda. Nimeni din presa nu are curajul sa scrie despre dinamo nimic, totul este invaluit in mister si desi atat de clar.

zona magheru (49 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:15

Eu spun asta de ani de zile si anume ca totul se trage de la economic si ma refer la toate dar absolut toate echipele din toate ligile din Romania . Nimic nu vine intimplator pe lumea asta . Chiar i-am spus unui user pe care il consider amic virtual ca vor regreta perioada Copos amrnic . Cit despre cei doi ? Niste DEMAGOGI . Apropo . Imi aduc aminte cind au fost sanctionati dar li s-a permis femeilor si copiilor sa poate intra la meci ca stadionul aproape se umpluse . Cartierul Giulesti reprezinta o comunitate locala puternica si unita inca din perioada interbelica si probabil asa o sa ramina mereu . Cind eram copil aveam un prieten care locuia in giulesti si la care mergeam destul de des . Imi aduc aminte ca atunci cind intram in acel cartier stiam ca e cartierul muncitorimii al rapidistilor si imi dadea o mare liniste sufleteasca eu fiind bucurestean de mai multe generatii . Desi m-am indragostit de dinamo tot timpul am asimilat in sufletul meu Bucurestiul vechi cu rapidul si prin urmare nu am putut sa ii ignor niciodata .

adi (26 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:18

Care investitori din fotbalul romanesc????? Au fost si sunt numai camatari si puscariabili? Singurii bani tocati in fotbal sunt de la primarii,consilii judetene ,sindicate si ministere.Si ptr ca acuma este din ce in ce mai greu cu acesti bani aproape toate echipele au probleme. Cine este finantator la Steaua? Televiziunile il dau drept patron pe infractorul Becali ,cel cu zeci de dosare ,cel care a imprumutat clubul cu camata .Copos a imprumutat clubul si acuma clubul este in situatia aceasta mai ales datorita lui.Porcea ,Badea ,Walter,Turcu au imprumutat clubul Dinamo si l-au dus la marginea prapastiei si apoi au disparut din peisaj..Porumboiu a imprumutat clubul si acuma la lasa intr-o situatie disperata. Unde sunt investitorii? Regia de gaz la Medias si Sindicatul minerilor la Tg Jiu?Au cam disparut si acesti „investitori”.

ionut (9 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:24

@Bocanci, tu esti o greaseala dovedita stiintific, a naturii. Mai mult ca sigur ca, parintii tai si-au dorit altceva, dar au fost loviti crunt de ghinion.

Mihai (4 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:30

@adi_stelistul: Nu de criza a fost lovit fotbalul romanesc, ci de capitalismul tipic romanesc. Multi au intuit marea oportunitate de bisnis (si am scris asa intentionat) intrun club de fotbal prin banii care se pot vehicula. Dar daca de la mama lui, capitalismul spune ca, pentru a avea profit trebuie sa investesti, la noi s-a dat o interpretare autohtona, ca sa ai profit trebuie sa praduiesti. Au fost unii patroni care au incercat ce au citit prin carti si au bagat ceva bani, dar cum rentabilitatea nu era cea scontata au inceput cu vanzarea de jucatori cu capusarea clubului si din cativa pasi au ajuns la punerea acestora pe butuci. Daca ar fi sa enumar patronii care au facut asta n-as stii de unde sa incep. Poate de la Bucsaru, sau de la Mitielu, de al gasca dinamovista Borcea, Badea, Netoiu, de la nemiticul Iancu Marian sau mai recentul Negoita. Chiar si vargatul Becali a avut niste sincope dar cu tot mirismul lui s-a descurcat net mai bine. Poate l-a ajutat si egocentrismul nemasurat. Ce n-am vazut inca in fenomenul fotbalistic autohton, un actionariat al suporterilor, sau poate o fi dar nu stiu eu prin ce esalon inferior. Iar cum orice tort are si o frisca, un branci, nu totdeauna in directia cea buna l-au dat si galeriile.

Freddy RE (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:32

Cui i-e („yeeeee”) frică de lup, să nu intre în pădure, ca sa pomenim si ultimul obiect de admirație ioanițoaianiană…

vip (34 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:36

eu sunt baiatul lui tata,
am invins numai sageata,
x-uri fac,dar bat mereu-
…echipe de matineu !

LEFTER POPESCU (145 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:37

.
.
Domnule Ioanitoaia,

si eu am spus cu ani in urma (4-5 ani) cand ,deja, lui „BERLUSCONI din Giulesti” incepuse sa i se fredoneze „Podul de piatra „, ceea ce dvs. ati intuit acum un an . Atunci am realizat ca proprii suporteri , in loc sa faca front comun cu George Copos in lupta inegala pe care acesta si echipa Rapid o duceau cu cele doua cluburi protejate din „toate pozitiile”- Steaua si Dinamo , vor face cel mai mare rau echipei …

Prin atitudinea lor , suporterii, l-au adus pe patronul echipei sa-si piarda entuziasmul, vazand cum la fiecare meci era injurat …atat el cat si propia familie. Lehamitea ce a pus stapanire pe George Copos, gestul incalificabil al unor suporteri de a se prezenta cu o coliva cand acesta astepta o decizia a Tribunalului in care era pusa in discutie libertatea sa au pus capac oricarei logici . ERA PREA MULT !

Nu vreau sa necajesc pe nimeni , dar suporterii echipei Rapid au cazut prada manipularii presei ros-albastre , in care toate stirile despre echipa Rapid erau intodeauna dezastroase iar George Copos, zgarcitul pamantului , cel despre care presa , MITICA DRAGOMIR, MIRCEA sANDU si gasca lor , CEI PE CARE EL II DOREA ELIMINATI DE CONDUCEREA FOTBALULUI, spuneau ca acesta este singurul care a castigat bani din fotbal, evitandu-l pe laudarosul GIGI BECALI , cel care singur a spus-o, ca a castigat din fotbal peste 70.000.000 de euro …
Si patronul lui CFR CLUJ a castigat multi bani dar a si bagat peste 50.000.000 in baza sportiva si stadionul pe care l-a construit pe cand GIGI , Badea Borcea si ceilalti conducatori de la Dinamo au mers pe blat si banii s-au dus unde trebuie .

Domnule Ioanitoaia, va rog , nu comparati nici in guma situatia echipei Rapid cu cele ale celor doua , Steaua si Dinamo pentru ca ,poate fara sa vreti, induceti cititorii in eroare .
Echipa Rapid foloseste stadionul si terenul de joc de doua ori pe luna , cand sunt programate meciurile de acasa , adica de 17 ori intr-un an …in rest echipa se antreneaza , doarme , mananca la baza de la PRO RAPID ,ceea ce inseamna o alta cheltuia .

Steaua si Dinamo , echipe care folosesc nu numai stadionul ci intreaga baza sportiva cu terenuri de antrenament , cantina si mini hotelul de la stadion timp de 365 de zile , ba chiar Dinamo, mai foloseste si baza de antrenament de la Saftica sunt privilegiate… Si am sa va spun, domnule IOANITOAIA, ca echipa Rapid plateste de peste 5 ori mai mult chiria pe zi decat o platesc impreuna ,cele doua echipe protejate.
Cand Steaua si Dinamo vor avea baze sportive proprii, cu terenuri luminate , cu hotel de 3-4 stele , sali de antrenament , de refacere , sali de studiu, biblioteca …cam tot ce este necesar pentru a avea conditii optime si s-ar duce doar de doua ori pe luna, cate 4-5 ore la stadioanele Ghencea sau Dinamo …atunci ar avea logica comparatia dvs. Iata , insa ca nici latifundiarul si nici cei 7-8 finantatori de la Dinamo nu si-au permis sa puna la dispozitie 15-20 ha de teren in pipera sau oriunde ca sa faca propriilor cluburi baza pe care echipa Rapid o are de peste 15 ani .

Pancone (10 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:46

Afara cu Cristescu si Zamfir !! PLECATI !!!

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:48

Imi aduc aminte de primul stadion la care am vazut un meci pe viu, undeva prin anii ’70, acesta e Giulestiul. Era ticsit de lume entuziasta, echipa juca in ritm sustinut si spectaculos, iar eu imi puneam miinile in urechi de cite ori se dadea un gol, asa de mare era harmalaia. Desi n-aveam decit vreo 10 ani atunci, am realizat cit de iubita e aceasta minunata echipa de legenda, asa ca i-am dat dreptate regretatului meu tata care era suporter 100% trup si suflet al Rapiduletului.

Acum inteleg ca niscaiva interese oculte (=ascunse publicului spectator pe stadion) fac imposibila publicarea pe site a unei stiri mai aproape de viitoarea realitate, anume, citez „gura tirgului”, ca stadionul va fi demolat si se va construi aici unul nou de 4-5 stele cu parcare, facilitati moderne, etc., cu banuti din Regatul Unit (UK).
Daca echipa, stramutata in alt oras, va primi asigurari ca o sa revina in viitor pe acesta noua arena europeana, ei bine, se poate consola momentan macar cu promisiunile. Dar sa vedem ce zice de chestia asta poporul, suporterii 🙂

regele (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 16:48

au mintit din greu si cu vanzarea catre moldovan sa nu intre in faliment…rusine!

cosmin (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:04

KHAL vorbesti numai tampenii.

nicadorii,decenvirii… (16 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:20

adi ai dreptate,la noi termenul de investitor este egal cu cel creditor si as spune eu ,de infractor,dau exemplu Steaua pt ca sunt stelist,in fruntea clubului este un excroc ,jiji becali pe care toate televiziunile il vor in libertate ca vezi doamne e nevinovat,acest infractor nu face decat chipurile sa imprumute clubul,el nu investeste de fapt nimic pt ca banii vin din cupele europene,de la televiziuni,de la suporteri,de la sponsori sau din vanzari de jucatori….e de fapt singura lui afacere,aceea de a mulge de banii de la club,pacat ca multi suporteri il vad pe aceste derbedeu ca un idol

Dante (51 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:21

Mereu la ei trebuie sa existe o tziganie !!!

auaetseium (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:24

daca se va juca la piatra neamt sau oriunde altundeva, cristescu si cu zamfir ar fi bine sa ramana acolo…sa nu se mai intoarca in bucuresti!daca nu au bani sa ia altcineva echipa si sa inceapa un nou proiect dintr-o liga inferioara.cine e rapidist va sustine echipa si in liga 4-a

si eu (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:45

SA FIE CLAR: DACA UNII DIN AFARA AU IMPRESIA CA gEORGE cOPOS AR TREBUI REGRETAT ASTA NU INSEAMNA CA ESTE DE CATRE RAPIDISTI ORICE AR FI SI ORICE S-AR INTAMPLA!!!!!!!!!!!! DIMPOTRIVA ESTE INCREDIBILA INGNORANTA VOASTRA: SUNTEM UNDE SUNTEM NUMAI SI NUMAI DIN VINA LUI COPOS SI NU PENTRU CA EL NE-A „PARASIT”!!!!!!!!!!

Niky (15 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:45

copos nu e parron a fost creditor gen banca,dece nule a dat si pro rapid?sau ala e profitabil ,echipa nu …tiganie si prostie pe fata.
sunt stelist si imi pare rau ca echipe de anvergura dispar din cauza unor jocuri de culise (poli,craiova si altele _)
p.s dinamo actual e doar o clona fara palmares -VA ROG RASPUNDETI DACA NU E ADEVARAT?

cacatus (39 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:49

@ bocanci. desigur daca erai un om civilizat te semnai ghete , dar de unde nu este nici dumnezeu nu cere. in alta ordine de idei , cu toate ca familia ta este un focar de infectie, nu stiu sa fi propus cineva incinerarea lor. este vorba de toleranta si intelegere fata de cei ce nu merita sa faca umbra pamantului.

joint (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:50

Rapidul dupa ce a scpat de Copos a dat de alti profitori Cristescu si Zamfir.Acestia nu baga un leu in club si au pretentii de patroni.Suporterii au vrut in iarna sa preia actiuni la club sau sau sa ajute clubul financiar prin sistem socios ca in spania,dar patronii de acum nu au vrut sa dea actiuni suporterilor.Ei nu vor sa dea actiuni nimanui si sa aiba majoritatea pentru a controla toate sumele care intra in club.Astia sunt Cristescu,Zamfir doi oameni care vor sa se imbogateasca de pe urma Rapidului.Sa plece si sa lase pe altul care are intentii serioase nu certuri si procese cu toti care ii contesta.

grant (4 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:50

niste imbecili nerecunoscatori si necunoscatori l-au gonit pe copos din giulesti.

edi (60 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 17:56

Domnule Ovidiu, cauzele acestor „neplaceri” sunt chiar Copos. Suporterii Rapidului nu au cum sa-l regrete din simplu motiv ca avea de cand sa falimenteze clubul. Toate problemele de la Copos au plecat, ca noii actionari nu pot sa sustina clubul asta este o alta poveste. Iar plecarea pe alt stadion cred ca este doar un joc pornit cine stie de unte, poate chiar de la Z&C sa forteze mana ministerului. Sincer nu cred ca se gandesc serios sa pelce de pe giulesti ar fi un dezavantaj enorm in lupta pentru promovare

okra (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:10

Rapid e un fel de Zorba ! Copos e Basil ! Cine nu s-a prins de alegorie, ura si la gara !

Lascu (5 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:14

De la un articol Tanti Vivi publicat acum vreo 3 ani si care m-a emotionat mi-am dat sea,a ca sunteti un rapidist discret. V-am ghicit?

dihorul (3 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:15

Stiti cum vad eu situatia actuala? Astia spun ca MT cere 5.000 de euro pe meci cand in realitate chiria este de 2000 de euro pe luna. Vin banii de pe Ionita, trebuie sa ii sifoneze cumva. Nenorocitii vor sa fure de la un Rapid muribund ca niste sacali ce sunt! Blestemati sa fiti! Asta e crima, e ca si cum un om ar avea un infart si ii iei cu japca pastila de nitroglicerina din gura… Cat oare mai ii suportam?

Horia (12 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:16

In mare sunt de acord cu dv minus simpatia pentru Copos.

Victor (2 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:30

Stimate domn,
Sunt rapidist de cand ma stiu… Asa a fost si tata si bunicu’… Ma astept oricand ca multi gazetari sa spuna prostii de-a valma dar la dumneavostra mai putin. Puneti efectul inaintea cauzei, o smecherie veche sau poate chiar nu aveti capacitatea de a discerne ordinea elementara a logicii.. Intai a fost Rapid si dupa aia au fost si doamna Caciureac si domnul Copos. Ce are a face CS Rapid ca intermediar pentru Rapid Bucuresti nu are nici o logica. E ca si cum ai negocia cu americanii prin intermediul somalezilor. Despre Copos, aici spuneti o minciuna… Nimeni nu-l regreta si ii dorim sa stea acolo unde e cat mai mult. Cred ca nu sunteti sincer cu dumneavoastra cand spuneti ca un om avid si meschin a ajutat Rapidul. Nu veti mai putea fi coerent cand veti face referire la alti mafioti de genul Vantu, Voiculescu, Becali… Cam toti prin puscarii… E normal ca mai si platesti cand folosesti in propriul interes imaginea si traditia unui club cu notorietatea interna a Rapidului.

khal (64 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:34

Ptr Cosmin: Stirea este preluata din mass media. Duminica la meciul cu Astra s-a jucat la orele 14.00 pentru a nu folosi nocturna. Nu inteleg la ce te referi. Iar pentru: nicadorii,decenvirii… ??? pot sa-i spun doar atat. Tu nu esti stelist clar. Vorbesti numai bazaconii, Gigi Becali a investit zeci de milioane de euro in fotbal pana sa aiba un profit decent. Daca nu te pricepi stai in banca ta, nu mai abera. Gigi Becali este in puscarie pentru ca a inotat impotriva cursului apei, s-a pus rau cu sistemul, iar sistemul nu te iarta. El a fost condamnat pentru ca a incercat sa premieze o echipa sa-si joacecinstit sansele pe teren. Totul a fost televizat. Dar a provocat reactii pentru ca puterea desemnase deja campioana iar el a fost taxat pentru asta. A mai fost condamnat pentru ca si-a recuperat singur masina de la niste interlopi care i-au furat-o si care probabil vroiau sa-l santajeze. Intradevar a facut-o intr-um mod si zicem mafiot, dar nici nu-i putea ruga frumos nici sa-si lase calcata in picioare mandria mai ales ca-i cunostea prea bine pe cei care au acut-o. Dar nu i-a nici batut i-a dus doar la barul sau si i-a certat parinteste(exista inregistrari ca nu au fost pedepsiti nici intr-un fel). A deranjat puterea, cum sa-si faca singur dreptate. Trebuia sa sune la 112 (credeti-ma eu am sunat la 112, si sa lase totul pe mana politiei noastre ,,competente” mana in mana cu infractorii, si puterea l-a pedepsit. A facut acel schimb de terenuri, a fost acuzat ca a fraudat statul, cu ce o fi fraudat statul decat cei care reprezentau statul si care au facilitat acest schimb intreb eu, citez: Victor Babiuc a declarat, la România TV, că terenul primit de Gigi Becali de la MApN nu era de fapt proprietatea statului, ci o suprafaţă rechiziţionată în 1947 printr-o lege din 1940. Prin urmare, Gigi Becali a plătit terenul de trei ori: o dată când a dat un alt teren la schimb, o dată când proprietarii terenului au venit să-şi ceară drepturile după expirarea perioadei în care statul se putea folosi de suprafaţa respectivă şi a treia oară când a plătit statului un prejudiciu care de fapt nu i s-ar fi cuvenit.
„Statul nu era proprietarul terenului dat la schimb lui Gigi Becali şi nu putea să fie păgubit. Terenul pe care l-a dat MApN la schimb lui Becali este un teren rechiziţionat în 1947 printr-o lege din 1940 şi statul avea un drept de folosinţă temporară. Apoi Gigi Becali a plătit şi unor persoane fizice care au venit şi au cerut terenul”, a dezvăluit Victor Babiuc într-un intreviu acordat lui Victor Ciutacu, pentru România TV. ”
Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.romaniatv.net/detalii-uluitoare-in-dosarul-terenurilor-mapn-cum-l-a-pacalit-statul-pe-becali-si-ce-nu-i-au-spus-a_134250.html#ixzz2zjAPUJOp
E usor sa fii ipocrit, si greu sa fii echidistant si corect. Dati din gura ca babele si scrieti o gramada de prostii fara nici o noima si neconforme cu realitatea produse probabil ale unor anumite frustrari…

Dudu (133 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:36

Victore, esti alaturi de drum, iar povestea cu intermedierea pe care o negi e o aberatie. Daca e asa mare si tare Rapidul, cum explici ca nu si-a platit jucatorii de luni de zile. Acum nu mai vrea sa plateasca nici o chirie care e de zece ori mai mica decat a Stelei.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:44

„Nu-s nostalgic, dar observ că, …”

cenzurati. Oricum Adrisantu ce jigneste munca stelistilor, a lui Hagi si a tinerilor lui jucatori de la Viitorul, era marele scriitor Radu Paraschivescu. I-am trimis si lui parerea mea despre EL.

EL si Negoita, doi telectuali, ei au voie.

Il sfatuiesc sa nu se mai uite la cum joaca Steaua. Ii dauneaza la sanatate. Si sa-si puna beculete. Asa nu da lumea peste EL.

Miki Maus (66 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:47

1. Nu-l regretă nimeni pe Utecilă.

2. Rapid nu e ŢSKA, care-şi poate permite să aibă patron închis, după ce precedentul a fost împuşcat.

3. ”Să lase pe alţii” e un îndemn fără rost. Care alţii? S-a oferit cumva Dan Voiculescu?

4. Aşa cum e acum, Giuleştiul nu merită nici măcar 1 RON chirie lunară. Şi oricum compromite licenţierea echipei pentru Liga 1. Aşa că discuţia despre bani e inutilă.

5. Rapidul de bine de rău a supravieţuit, Giuleştiul nu. Complimente proprietarului – Ministerul Transporturilor. Nici nu l-a întreţinut, nici nu l-a lăsat din gheare. Prietenii ştiu de ce ?!

cepreturi (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 18:59

2000EUR pe luna pentru un stadion?! Muieti-s posmagii…
pe gratis nu se poate?

brazvan (57 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:12

ia citiți mai atent cum se autointitulează ăl de scrie la poziția 22 și vedeți cum îi faceți vânt!

vlad (140 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:33

De fapt Steaua s-a simtit excelent pe Arena Nationala. Stadionul e mult mai central, mai bine conectat, nu e doar un cartier langa el ci Iancului, Pantelimon, Titan, Balta Alba….. automat numarul suporterilor a fost dublu. Dovada e ca palmaresul Stelei pe Arena Nationala este extraordinar, inca nu a pierdut vreun meci in campionat acolo. Sincer Giulestiul si-a trait viata, stadionul ala este un pericol public…. normal ar fi ca Rapidul sa se mute si ei pe Arena Nationala, temporar macar pana se face un stadion nou. Dar cand astia se zgarcesc la 20.000 de euro pe an ce discutam??? cand atat e chiria doar pe primul inel la un meci pe noul stadion.

PAMFLETE RAPIDISTE (5 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:34

multumesc pentru posibilitatea de a comenta…
Rapid este Rapid…Copos nu mai este. Punct!

rapidist de 50 ani (23 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:36

CEL MAI BUN AR FI STADIONUL NATIONAL AL BNR, fost progresul!ieftin ca braga, central, 200 mii locuri!si giulestiul dat unui investitor imobiliar strain, englez sau taher, roman, fond de investitii
DUMNEZEU SA NE AJUTE!
1.unde-i avocatul sabau ce-si facea si asta publicitate cu 150 m il euro de la fondul de investitii din anglia??
2.
daca as fi presedinte in locul naivului si superficialului nae, i-as
aduce maine pe porumboiu, ce nu mai are cum investi in vaslui de liga a
2a si marian iancu ce a promis public ca vrea cel putin 30% actiuni la
rapid!
3.de ostahie,
vodafone vandut de copos, orange, taher, cosmote, european drinks,
fratii micula, primaria lui oprescu, rares manescu, nu a auzit nimeni??
4. dar prietenii lui vio moldo ce fac vio??
5. dar de societate pe actiouni, cat trebuie sa mai spun??100 mii de rapidisti X 100 lei actiunea=10.000.000 milioane LEI
6. mass media, presa scrisa, televiziunile pot salva rapidul. ma oblig onorific sa fac parte din COMITETUL DE SALVARE AL RAPIDULUI. AVETI MAILLUL MEU

PAMFLETE RAPIDISTE (5 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:53

Daca Rapidul este Giulești, atunci Copos este un chirias care a uitat sa plătească intretinerea si chiar mai mult… a mințit șeful de scara…pentru aceste fapte nu mai are voie afara…

dtru (268 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:54

Nu imi convine insa ii dau dreptate domnului Ioanitoaia. Comunist, utecist si cea a mai fost Copos, cu el am luat titluri, iar acum ratacim la matineu.

Angheliu (87 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:57

Lascu greseste, pe dl Ioanitoaia il doare la basca de Rapid, doar Craiovita il mai misca.

ciupi (128 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:58

sa-i lase pe altii este o idee, dar intrebarea cruda este PE CARE ALTII?

okra (17 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 19:59

dar acum stau sa ma intreb: giulesti este rapid ? si-au platit taxele la stadion ? l-au cumparat ? cine ? evreii giulesteni ! fanfaronule! arata-ne actele ! nu vreau sa fac misto, dar, fanfaronule, dovedeste-ne ! daca n-ai nimic la mana, ura si la gara ! in rest, cuvinte de tzurca !

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 20:07

Nu stiu cand, dar Rapid se va ridica asa cum s-a intamplat si cu Petrolul.

DVD (1 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 21:33

Un articol bunut.

Zweepslaag (6 comentarii)  •  23 aprilie 2014, 21:35

e ceva suspect cu agonia asta a celui mai mare brand regal interbelic, probabil la fel de mare ca si Venus,adversara lui in atatea finale de cupe, toate pierdute de marele Venus!

Comentează